-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σήμερα στη Βάρκιζα, είδα..... αυτό:
Είναι Ferrari 512 ή Testarossa???
Δυστυχώς, κάτω απο το κάλυμα...'Φερράρι' κρύβεται ένα ΡΧ7, ή μία τσέλικα...
Το έχω ξαναδεί και ποστάρει ...
-
Εμείς που μένουμε εκεί στα περίχωρα το λέμε Ferrari-Supra, έχει 6 εξατμίσεις
-
.
Προχτές είδα ένα ολοκαίνουριο Opel Astra OPC (το GTC).
Είναι πραγματικά πολύ ωραίο/εντυπωσιακό αυτοκίνητο.
. -
Σε ευθεία το είδες σίγουρα. Αφού δεν στρίβει...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σε ευθεία το είδες σίγουρα. Αφού δεν στρίβει...Opssssss......
-
-
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Γρίλιες είχε!
Το κοιτώ και το ξανακοιτώ και όλο προς σέλικα μου πάει... δες το καπώ που δεν έχει την εισαγωγή πάνω πάνω, τα φώτα που είναι πιο ψηλα ενώ επιπλέον το 512 ή το TR είναι ΠΟΛΥ χαμηλά, αυτό είναι σχεδόν όσο το σιβίκ που είναι και πάνω στο πεζοδρόμιο...
Μα,ουτε το Σιβικ ειναι Σιβικ.Καμουφλαρισμενο Hummer ειναι...
-
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Σήμερα στη Βάρκιζα, είδα..... αυτό:
Είναι Ferrari 512 ή Testarossa???
Δυστυχώς, κάτω απο το κάλυμα...'Φερράρι' κρύβεται ένα ΡΧ7, ή μία τσέλικα...
Το έχω ξαναδεί και ποστάρει ...
Σίγουρα κιτ-καρ είναι. Οι αναλογίες κάπου δεν κολλάνε. Και μάλιστα φέρνει πιο πολύ προς την έκδοση που είχε βγάλει ο Koenig (απουσία 'γρυλιών' στο πλάι μεγάλο σπόιλερ στο χρώμα του αμαξώματος κλπ). Στην Αμερική βγαίνουν πολλά τέτοια απαράδεκτα. Έχω δει μαϊμού 308/328 (σε Pontiac Fiero), Testarossa, F40 μέχρι και Diablo Roadster το οποίο ήταν αρκετά καλή απομίμιση αλλά κόστιζε όσο και μια μεταχ. πραγματική (το 'καλό' πληρώνεται )
για να μην γίνει παρανόηση: η Koenig Testarossa δεν ήταν κιτ-καρ αλλά πραγματική Τesta βελτιωμένη στα 1000 άλογα και με 'βαρύ' body-kit. Το συγκεκριμένο μάλλον για Celica το κόβω βέβαια....
-
Το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι Supra 3200 Biturbo, μοντελο 1993.
Αγοραστηκε απο Γερμανια και τα χαρτια ελεγαν VECTOR-supra.
Τοσο εσωτερικα οσο και μηχανικα ειναι ενα απλο ΤΟΥΟΤΑ SUPRA, με πολυεστερικο Body Kit look Ferrari.
O πρωτος ιδιοκτητης και φιλος μου το εφερε απο Γερμανια με ξενες πινακιδες αλλά το αυτοκινητο δεν δουλεψε ποτε σωστα και ειχε απειρα μηχανικα προβληματα. (καπακια ραγισμενα, εκαιγε φλατζες, ρεταριζε) και ποτε δεν βρεθηκε μηχανικος να το κανει να δουλεψει σωστα.
Τελικα το συγκεκριμενο πουληθηκε σε ελληνα Ομογενη εξ Αμερικης ο οποιος διεθετε ενα παρομοιο αμερικανικο Supra και εκανε τη μεταγγιση των απαραιτητων μηχανικων μερων για να δουλεψει σωστα.
Τελος αλλαξε και τα παλια πισω φαναρια του Supra με αλλα Look Ferrari.
Τελος το αυτοκινητο κυκλοφορουσε Ιεραπετρα και Αθηνα στα μπουζουκια.
-
Ο χρήστης speculator έγραψε:
Τελος το αυτοκινητο κυκλοφορουσε Ιεραπετρα και Αθηνα στα μπουζουκια. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τελος το αυτοκινητο κυκλοφορουσε Ιεραπετρα και Αθηνα στα μπουζουκια.
Και οι κανονικές Ferrari εκεί κυκλοφορούν !
-
Ο χρήστης speculator έγραψε:
Τελος το αυτοκινητο κυκλοφορουσε Ιεραπετρα και Αθηνα στα μπουζουκια.Έχει η Ιεράπετρα μπουζούκια?????:o
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τελος το αυτοκινητο κυκλοφορουσε Ιεραπετρα και Αθηνα στα μπουζουκια.
Έχει η Ιεράπετρα μπουζούκια?????:o
Βάλε ένα κόμμα στο Ιεράπετρα
Εγώ σήμερα είδα Renault Vel Satis , να κάνει σφήνες στην Κύμης
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Βάλε ένα κόμμα στο ΙεράπετραΠριν από το 'και'; Θα σε μαλώσω...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Βάλε ένα κόμμα στο Ιεράπετρα
Πριν από το 'και'; Θα σε μαλώσω...
...όχι δάσκαλε, στην ανάγνωση εννοούσα!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Βάλε ένα κόμμα στο Ιεράπετρα
Πριν από το 'και'; Θα σε μαλώσω...
...όχι δάσκαλε, στην ανάγνωση εννοούσα!
Kι όμως, κόμμα μπορεί να μπει πριν από το 'και', ακόμα ΚΑΙ στην γραφή!
-
Μπαινει κομμα οταν λες οτι τα ιταλικα αυτοκινητα ειναι καλυτερα και απο τα ισπανικα,και απο τα γερμανικα,και απο τα Ιαπωνικα,και απο τα σουηδικα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Εγώ σήμερα είδα Renault Vel Satis , να κάνει σφήνες στην Κύμης
Κι εγώ είδα προχθές ένα για πρώτη φορά!
Carspotting