Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΓΙΑΤΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ RENAULT ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 24
    • 25
    • 2 / 25
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    498
    1372
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cavallino last edited by

      Ρε παιδιά η αντιπροσωπεία έχει την ευθύνη για το after sales, δεν έχει να κάνει με την προσωπική επιλογή και γούστο του καθενός όταν αγοράζει αυτοκίνητο. Που να ξέρει ο άλλος τι και πως είναι ο κάθε αντιπρόσωπος; Αυτοκίνητο θέλει που ως αντικείμενο θα του ικανοποιεί καλύτερα τις εκάστοτε απαιτήσεις του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • B
        bagus last edited by

        Ο χρήστης dali έγραψε:
        Αναγκάστηκαν να ξαναγυρίσουν στις επιταγές της σχεδίασης της μάσκας όπως ήταν περίπου 2 γενιές πίσω (δε θυμάμαι κωδικούς, ποτέ δεν μ' ενδιέφεραν, ήταν τότε που η ωραία κατ' εμέ μάσκα του προηγούμενου Megane, άλλαξε για πρώτη φορά).

        Κατά τ' άλλα, οι προλαλήσαντες τα είπαν όλα. Αν εξαιρέσουμε την παθητική ασφάλεια που είναι πρωτοπόροι (αν υπολογίσουμε πόσα απ' τα αμάξια της γκάμας παίρνουν 5 αστέρια), δεν παρουσιάζουν κάτι εξαιρετικό. Όσο δε για την αξιοπιστία τους είναι για τα πανηγύρια.

        Ελπίζω ο Θεός να με αξιώσει να δω μηδενικές πωλήσεις των γελοίων, ή εντωμεταξύ να καταλάβουν κι αυτοί και οι άλλοι ευρωπαίοι απατεώνες ότι τα αυτοκίνητα είναι περίπου όπως ο έρωτας : μετά τον πρώτο καιρό που η φλόγα μετριάζεται, αποζητάς τη σιγουριά.

        Στα τάρταρα λοιπόν η Ρενώ, κι ακόμα παρακάτω.

        ΥΓ
        Βρε λες να φτιάξω ιστοσελίδα http://www.antirenault.com (στα χνάρια ενός αλήστου μνήμης antipaok που είχα πετύχει κάποτε που είχαν φτιάξει κάτι αρειανοί) ή http://www.ihaterenault.com?

        Φτιαξε μια πλακα θα εχει.....

        Κατα τα αλλα δεν νομιζω να εχεις μπει ποτε σε renault.....κ δεν μιλαω για 1,2 8ν...

        @Cavallino καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα...Η αντιπροσωπεια της ρενω δεν ειναι καλη....Αυτο ειναι γεγονος...και αυτο με την σειρα του επηρεαζει τις πωλησεις...Οταν κανεις μια αγορα αμαξιου,τα συνυπολογιζεις ολα θελωντας και μη....

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • D
          dali last edited by

          Να συμπληρώσω ότι τα αυτοκίνητα τα φτιάχνει η Ρενώ Γαλλίας και όχι ο εισαγωγέας.

          Αν θεωρήσουμε ότι για τις πωλήσεις εδώ φταίει ο εισαγωγέας, ας έχουμε υπόψη μας πώς ουκ ολίγες φορές έχουν 'σκοτώσει' τις τιμές κάνοντας προσφορές. Εγώ το αγόρασα όταν στην τιμή της φθηνής έκδοσης έπαιρνες την ακριβή. Αυτό αν θυμάμαι καλά το έκαναν άλλη μια φορά (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ενώ τώρα δίνουν στην τιμή του 1.4 το 1.6 (για Megane II μιλάω).

          Τα πράγματα είναι απλά όμως ρε παιδιά. Όταν έχεις απ' την άλλη ένα Focus με 5 χρόνια εγγύηση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ένα Golf με καλύτερη ποιότητα κατασκευής (και όνομα), ένα Astra με επίσης καλύτερη ποιότητα κατασκευής και 6 χρόνια, ακόμα και την αδιάφορη Corolla που δίνει σταθερότητα, αξιοπιστία και 6 χρόνια κι αυτή, τί πωλήσεις να περιμένεις?

          Εγώ προσωπικά, οδηγώντας το, έχω κουραστεί να πηγαίνω σαν να είμαι μέσα σε βάρκα και δε συμφωνώ με αυτό τον τρόπο απόσβεσης των ανωμαλιών του δρόμου. Το λέω αυτό, διότι έχω βάλει μέσα τη γυναίκα μου που είναι έγκυος ενώ παράλληλα την έχω βάλει και στο Primera του '92 που έχει ο πατέρας μου. Παρόλο που το παλιό έχει πολύ σκληρότερη ανάρτηση, η 'άνεση' του δικού μου μεταφράστηκε στο ότι παρολίγο 2-3 φορές να κάνει εμετό. Όσο για τα προβλήματα που έχει βγάλει, τα έχω γράψει στο φόρουμ της Ρενώ και στην ίδια τη Ρενώ Γαλλίας.

          Οικτίρω τον εαυτό μου που δεν είχα τη δυνατότητα να περίμενα λίγους μήνες ακόμα να έπαιρνα κάποιο απ' τα άλλα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • G
            greo last edited by

            Οταν σχολιαζει καποιος την πτωση των πωλησεων μια εταιριας, μαλλον πρεπει να ψαξει να βρει τα αιτια της πτωσης σε καποιους που καποτε αγοραζαν και τωρα δεν αγοραζουν. Σωστα;

            Αρα οι πρωτες απαντησεις ειναι μαλλον ανευ νοηματος γιατι ετσι κι αλλιως ακομα και αν βγει σε Ρενω η Εντζο με 20.000 ευρω δε θα αγοραζαν. 😉

            Στην Ελλαδα η πτωση πιστευω οτι οφειλεται στις περιεργες και ανελαστικες χρηματοδοτικες πολιτικες των αντιπροσωπειων. Επισης στη Ρενω παρατηρειται εντονοτερα το φαινομενο της πωλησης ταξινομημενων αυτοκινητων, με αποτελεσμα να γινεται πιο δυσκολη η εξαγωγη συμπερασματων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              treasure last edited by

              Ο χρήστης dimman έγραψε:
              Στην Ελλάδα λοιπόν η μάρκα πονάει στο θέμα ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ😉
              Λάθος πολιτική τιμών.Η πραγματικότητα είναι ότι η τιμές αγοράς είναι χαμηλότερες από τις τιμές καταλόγου Ισχύει όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο! Αποτέλεσμα ο υποψήφιος αγοραστής διαβάζοντας τις τιμές σε περιοδικά ή όπου αλλού να μην πηγαίνει καν σε μια έκθεση.

              Δηλαδή η αντιπροσωπεία πουλάει π.χ. το Scenic 15.000 Ευρώ και τα περιοδικά γράφουν ότι κοστίζει 16.000 Ευρώ? Αυτό λες? Όχι τίποτε άλλο, απλά προσπαθώ να διαπιστώσω αν κατάλαβα σωστά!

              Χρηματοδότηση με υψηλά επιτόκια λες και απευθύνονται σε target group με τρελά εισοδήματα ή νομίζουν ότι πουλάνε Bentley

              Για αυτό έχω ομολογουμένως άγνοια! Υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στους όρους και τα επιτόκια των χρηματοδοτικών σε σχέση με τις άλλες εταιρείες?Όπως?

              Δυσκίνητοι σε θέματα παραγγελίας αυτοκινήτου και διαμόρφωσης του από τον πελάτη.Εν ολίγοις πουλάνε ότι φέρνουν αυτοί!
              Τέλος , χάνουν και τους νυν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της μάρκας με την ανύπαρκτη πολιτική του after sales service. Δεν μπορεί εν έτη 2006 η αποκλειστική αντιπροσωπεία να ΕΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ διαπιστωμένο πρόβλημα των μοντέλων που εισάγει εις βάρος των πελατών της!

              Μιλάς για συγκεκριμένο πρόβλημα ή γενικότερα για φήμες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • N
                nicknt last edited by

                Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω αυτή την εμμονή με τις εταιρίες; Τι είναι, ομάδες και τις υποστηρίζετε ή τις αντιπαθείτε φανατικά;

                Είναι δυνατόν να φέρει κάποιος τέτοιες παρωπίδες και να αγαπά ή να μισεί συγκεκριμένες εταιρίες;!;

                Το εκάστοτε μοντέλο που σκοπεύω να αγοράσω με νοιάζει, σε σχέση πάντα με τις δικές μου ανάγκες και όχι τα ποσοστά διαφήμισης που δίδονται ανά περιοδικό, και από κει και πέρα, ο καθένας ας κάνει τις επιλογές του.

                Τι με νοιάζει εμένα εάν η renault ήταν κάποιες χρονιές πρώτη, μετά ήρθε δεύτερη πίσω από την VW κ.ο.κ. Ή αλλιώς, επειδή το Touareg είναι καλύτερο από το Scenic RX4, θα αγοράσω Polo αντί για Clio?????? Η Megane αντί για Golf V επειδή είχα μείνει ικανοποιημένος με ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο της ίδιας εταιρίας; Όχι βέβαια- τα πράγματα αλλάζουν και ελπίζω πως όλοι πια το καταλαβαίνουν αυτό.

                Τόσα έχω, στη συγκεκριμένη πάντα χρονική στιγμή της κάθε εταιρίας, αυτά τα μοντέλα βγάζει, αυτές τις ανάγκες έχω, και αυτό παίρνω. Αν είναι δυνατόν επειδή έχω megane να θεωρώ τη Laguna καλύτερη από το Octavia!!!

                Αλήθεια, δεν καταλαβαίνω πως σκέφτονται ορισμένοι... ή μάλλον ξέρω, όπως κάθε Κυριακή στο γήπεδο...

                Τώρα, απο κει και πέρα, αν κάποιος απλά κατέχει το άθλημα της οδήγησης και είναι σε θέση να οδηγεί σαν Π.Ο. (για να θυμηθούμε και λίγη 'πατροπαράδοτη' σημειολογία), προφανώς μπορεί με το Accent του να βάλει τα γυαλιά σε κάθε renault ή οτιδήποτε οδηγεί κάθε ευκαιριακός. Σωστά;

                Άλλωστε, ό, τι να λέμε θεωρητικά, στο δρόμο φαίνεται τι αξίζει έκαστος και τι το αυτοκίνητο του. Όπως, επίσης, αλλο τι λένε οι λίστες αξιοπιστίας, και άλλο ποιος γυρίζει σπίτι του με το ταξί... όχι για άλλο λόγο, αλλά επειδή η τύχη είναι αυτή που διέπει και εν τέλει καθορίζει τα πάντα- δυστυχώς. Βέβαια, άλλο πράγμα οι πιθανότητες- και είναι σεβαστός ο αντίλογος.

                Τέλος, για εμένα το πλέον λογικό είναι να ξεφεύγεις από συγκεκριμένες μάρκες και κατά το δυνατόν να δοκιμάζεις διαφορετικές φιλοσοφίες- έλεος με τις εμμονές. Όταν ήμουν 20, σιχαινόμουν κάποιες εταιρίες. Τώρα, μου φαίνεται γελοίο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • Z
                  zardoz last edited by

                  Ο χρήστης dimman έγραψε:

                  Από Renault 9 μέχρι και το τελευταίο μου απόκτημα την Laguna 2.0T γνωρίζω ότι
                  πρόκειται για αυτοκίνητα που δεν είναι τέρατα αξιοπιστίας αλλά είναι πάνω από
                  τον Μ.Ο. των ανταγωνιστών.

                  +1 (ισχύει)

                  Δυσκίνητοι σε θέματα παραγγελίας αυτοκινήτου και διαμόρφωσης του από τον πελάτη.
                  Εν ολίγοις πουλάνε ότι φέρνουν αυτοί!

                  +1 Το ίδιο μου έκαναν και στη Citroen, λές να το έχουν μόνο οι Γάλλοι ?

                  χάνουν και τους νυν ιδιοκτήτες της μάρκας με την ανύπαρκτη πολιτική after sales service.

                  Να προσθέσω και κάτι νέο: ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟΥΠΕ!
                  Τον Σεπτέμβρη στη Διεθνή Έκθεση, η μοναδική εταιρία που είχε κλειδωμένα τα
                  αυτοκίνητα και δεν μπορούσες να δείς ούτε να μπείς μέσα ήταν η Renault (Robo?)

                  Μπήκα σε ford, skoda, bmw, mercedes, fiat, citroen και ότι άλλο γινόταν επιτέλους από
                  κοντά, για να συγκρίνω ποιότητα κατασκευτής στα 'ζεστά', και οι κύριοι είχαν lagunes
                  και megane κλειδωμένα για 7 ημέρες!
                  . Δεν ξέρω αν τα ξεκλείδωναν κατ' απαίτηση,
                  αλλά εμένα μου έκανε την χειρότερη εντύπωση!

                  Μάλλον δεν επενδύουν στο μέλλον τους, πιστεύοντας ότι ίσως γυρίσουν τις
                  αντιπροσωπείες και τα συνεργεία τους σε άλλη μάρκα σε λίγο καιρό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • B
                    bagus last edited by

                    Οπως ειπα ειμαι και εγω της αποψης οτι ενα μεγαλο μερος της ευθυνης το εχει η εδω αντιπροσωπεια...

                    Στο εξωτερικο πχ η κατασταση ειναι εντελως διαφορετικη και αυτο ειναι γεγονος....

                    Αρα κατι φταιει κ στην Ελλαδα δεν κανει πωλησεις αναλογες του εξωτερικου και σιγουρα δεν ειναι τα αμαξια ΙΜΗΟ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimman last edited by

                      Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                      Ρε παιδιά η αντιπροσωπεία έχει την ευθύνη για το after sales, δεν έχει να κάνει με την προσωπική επιλογή και γούστο του καθενός όταν αγοράζει αυτοκίνητο. Που να ξέρει ο άλλος τι και πως είναι ο κάθε αντιπρόσωπος; Αυτοκίνητο θέλει που ως αντικείμενο θα του ικανοποιεί καλύτερα τις εκάστοτε απαιτήσεις του.

                      Φίλε cavallino όταν πρόκειται να αγοράσεις αυτοκίνητο αρχίζεις να ρωτάς γύρω-γύρω και όποιον βρείς.Φαντάσου να ήθελες να αγοράσεις τώρα Renault και να ρώταγες τον φίλο μας Dali ... Ο οποίος δικαιολογημένα ίσως έχει την άποψη που έχει!Ακόμα χειρότερα αν ο ίδιος είχες Renault και ήσουν δυσαρεστημένος με το after sales service της αντιπροσωπείας.
                      Η ευθύνη λοιπόν στην Ελλάδα είναι αποκλειστικά και μόνο του αντιπρόσωπου αφού στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι No1!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        keny last edited by

                        Μια και μιλάτε για renault, τι γνώμη έχετε για το RX4 που είχε βγάλει?Επειδή έχει ένα ο πατέρας μου και τον έχει ξεζουμίξει να πληρώνει και επειδή είδα ότι σταμάτησαν τη παραγωγή σχετικά νωρίς μήπως έπαιξε κάτι ύποπτο με το συγκεκριμένο μοντέλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Τι ύποπτο; Απλώς δεν πούλαγε. Όταν έχεις τζαπανέζους με αξιόπιστα, δυνατά και σχετικά οικονομικά τζιποειδή, δεν πας εύκολα σε γαλλικό αυτής της κατηγορίας.
                          Ώστε ζημιάρικο;...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tiger last edited by

                            Οι λογοι για τους οποιους δεν τραβανε τα ρενώ στην Ελλαδα,πιστευω ειναι ο εξής ένας:

                            Ακριβη τιμή (οι αγοραστες καλουνται να πληρωσουν το πριμ του Αλόνσο).

                            Απο εκει και περα,το renault δεν νομιζω οτι εχει κατι για να ξεχωρισει και αυτο σιγουρα ειναι πολυ βασικο.Πx το passat ξεχωριζει λογω σχεδίασης,το ford λόγω τιμής, το renault προσφερει οτι και τα αλλα χωρις συμφερουσα τιμη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimman last edited by

                              Ο χρήστης treasure έγραψε:
                              Δηλαδή η αντιπροσωπεία πουλάει π.χ. το Scenic 15.000 Ευρώ και τα περιοδικά γράφουν ότι κοστίζει 16.000 Ευρώ? Αυτό λες? Όχι τίποτε άλλο, απλά προσπαθώ να διαπιστώσω αν κατάλαβα σωστά!

                              Αν πάρεις μια 'καλή' τιμή από έναν πωλητή και αμέσως μετά πας με αυτήν την τιμή σε άλλον , ο τελευταίος θα σου κάνει ακόμα καλήτερη Άσε δε τα παζάρια...

                              Για αυτό έχω ομολογουμένως άγνοια! Υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στους όρους και τα επιτόκια των χρηματοδοτικών σε σχέση με τις άλλες εταιρείες?Όπως?

                              Έχεις δει ποτέ Άτοκες Δόσεις σε έκθεση Renault;

                              Μιλάς για συγκεκριμένο πρόβλημα ή γενικότερα για φήμες?

                              Μιλάω για το γνωστό πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές στα 16βάλβιδα μοτέρ 1.4 και 1.6 που αφορούν το 80% τουλάχιστον των αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ελλάδα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dali last edited by

                                Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, επειδή φάνηκα προφανώς παραπάνω εμπαθής απ' όσο έπρεπε (όχι όμως όσο θα ήθελα ), να πω ότι εγώ πάντοτε θεωρούσα τη Ρενώ σοβαρή εταιρεία.

                                Πριν αγοράσω το αυτοκίνητο ρώτησα όσους κάτοχους Ρενώ ήξερα. Δυστυχώς, δεν ασχολήθηκα όσο έπρεπε με το διαδίκτυο ώστε να δω έρευνες αξιοπιστίας που προσωπικά μιλώντας πάντα πιστεύω αποδίδουν αρκετά την αλήθεια.

                                Κατά τραγική ειρωνία, όσους συνάντησα με παράπονα, τους συνάντησα αφού το αγόρασα!

                                Παραθέτοντας λοιπόν μέρος του γράμματος που έστειλα στους λεβέντες της Γαλλίας, τα προβλήματα μου ήταν τα εξής :

                                *1. Just before the 6 months of use, the mechanism handling the electrical window of the driver’s side broke. The official Renault service changed it.

                                1. During the same period, I noticed that the carpet in the “floor” of the back seats had the tendency to be pulled out from its place and look like a carpet that someone lifted its edge (In both sides)! Again, the Renault service pulled the sides back in but the problem continues as it happens all the time.

                                2. Just from the beginning, the car stereo had a problem when the volume was pumped up: It used to switch off when I put it in 23 and switch automatically on in a very lower level. The car stereo was also changed.

                                3. 10 months ago, during start and while I was putting the 1st gear in order to move, the engine stopped. I managed to start it after several tries and with the help of the clutch, and noticed that in the road everything was ok but the problem appeared when I stopped the engine and tried to start it again. The guys in the service told me (after 2 days they hold it for testing) that this was due to a malfunction between a sensor and the camshaft, or something like that (I’m just a driver with small knowledge of engineering).

                                4. A month later, the above mentioned problem appeared again. This time, I took the car to a new Renault service near my job and they addressed the problem in the need of the microchip reprogramming. Anyway, they fixed it and there was no such problem ever since.

                                5. 6 months ago, the mechanism of the co-driver’s window broke as well. They changed it. In this point I have to say that I received your letter regarding recalls for this purpose.

                                6. Last week, I replaced the battery. It was an awful situation as it left me helpless in the most severe weather conditions Greece faced this winter. But I know that battery life depends on many factors, therefore I don’t want to make any further comments on that.

                                7. Last but for sure not least, is the fact that yesterday I took the car in the service again and they replaced 3 (out of 4!) multipliers. This was done after experiencing a flash of the antipollution and the ESP indicator and reduced power.*

                                Να με συγχωρείτε για τη σεντονάρα, αλλά πείτε μου, ποιός νοήμων άνθρωπος θα εξακολουθούσε να διατηρεί πίστη σ' αυτό το αμάξι και την εταιρεία που το πούλησε? Να προσθέσω ότι όσον αφορά τα παράθυρα, έστειλαν γράμμα για επανάκληση (για τους μηχανισμούς) 2 χρόνια αφότου βγήκε το αμάξι στην κυκλοφορία (κι αφού ήδη τους είχα αντικαταστήσει)! Όσους δε συνάντησα να έχουν πρόβλημα με το Ρενώ τους (ακόμα και κάποια παλιότερα Megane), ήταν είτε τα ηλεκτρικά, είτε το παράθυρο.

                                'Όσον αφορά τον αντιπρόσωπο, ναι, είναι κι αυτός κακός. Το διαπίστωσα όταν προσπάθησαν να μου φορτώσουν εμένα το κόστος (της προσφοράς που έκαναν όταν το αγόρασα) όταν έκαναν λάθος και αντί 1600 μου έφεραν 1400! Μου είπαν ότι φταίει η Γαλλία και τους τιμολογεί, κλπ. Έφυγε λοιπόν το email στον general manager of Southeastern Europe και σε μια βδομάδα ήρθαν με την ουρά στα σκέλια. Εγώ βέβαια, τις 50 μέρες νέας παραγγελίας δεν τις γλύτωσα, αλλά δεν πλήρωσα.

                                ΥΓ
                                23 μηνών αμάξι!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Να πώ το παράπονο μου , ενα Clio που έιχα ήταν τέρας αξιοπιστίας... αλλά δεν έστριβε ρε γμτ.....

                                  Η δε αντιπροσωπία ήταν πιο κλεφτες και από τον ΟΤΕ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    traveller last edited by

                                    Πολύ σύντομα, και έχοντας την εμπειρία από το Laguna I kai το Laguna II, θα έλεγα ότι είναι όλοι οι λόγοι πλην του 1ου.

                                    Ειχα παρτίδες με δύο αντιπροσωπείες και στις δύο η συμπεριφορά τους ήταν απαίσια. Μου άλλαξαν τακάκια στα 17.000χμ και τωρα στα 48.000 δεν έχω αλλάξει ακόμα. Προφανώς και μεσα σε μερικούς μήνες έγινα πιλότος , ενώ πριν ήμουν άσχετος. Στα πολλα προβλήματα που μου εμφάνισε το Laguna II, η συνήθης απάντησα που έπαιρνα απο το αφεντικό ήταν 'Τωρα μου το έφερες;; και τι να του κάνω εγώ';; το αυτοκίνητο βέβαια ήταν εντός εγγύησης.
                                    Επίσης, ενώ ήταν υποχρεωμένοι να δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης, την έκαναν 'γαργάρα', με αποτελέσμα να το μάθω από μια εταιρεία που έκανε έρευνα , περί ικανοποιημένων και μη αγοραστών.

                                    Το πρώτο Λαγκούνα ήταν αρκετά αξιόπιστο, απροβλημάτιστο στοι δρόμο, με πολύ μέτρια ποιότητα κατασκευής και ακριβά σέρβις.

                                    Το δεύτερο, αυτό που τωρα κυκλοφορεί (πριν το λιφτινγκ) ότι και να πω λίγο είναι. Το άντεξα 14 μήνες, δεν πήγαινε παραπέρα.

                                    Στο εξής, Μ Α Κ Ρ Ι Α

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gfon last edited by

                                      Ειχα ενα κκλιο και ειχα πληρωση σε ζημιες και servise αλλο ενα αυτοκινητο ...συν τις ωρες που εχανα στα συνεργεια.

                                      Μειονεκτηματα

                                      -Πανακριβο servise σε αντιπροσωπεια
                                      -Θεωρουν αναλωσιμα πραγματα απαραδεκτα πχ αντλια νερου.
                                      -Απιθανες ζημιες

                                      Στα σημερινα θα ελεγα

                                      -Ασχημα
                                      -Δεν πλεονεκτουν πουθενα ιδιαιτερα
                                      -Ειναι ακριβα.

                                      Για να σταθεις στην αγορα πρεπει να εχεις τουλαχιστον ενα συγκριτικο πλεονεκτημα εναντι του ανταγωνισμου....τα ρενο δεν βλεπω να εχουν κανενα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Στην οικογενειά μου είχαμε 2 renault, ενα ClioII για ενα χρόνο και ενα Twingo για 8.

                                        Απο το πρώτο δεν είχα κάποιο παράπονο εκτός απο κάποιους μικροτριγμούς που δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν στην αντιπροσωπεία (βλ. πιο κατω).

                                        Το Twingo έμεινε μαζί μας αρκετά χρόνια, ήταν ενα αυτοκίνητο που μου άρεσε πάρα πολύ, εμπνευσμένο σχεδιαστικά που αν το εφτιαχνε η Toyota πχ θα το αγόραζα και σήμερα, αλλα:

                                        -πολύ ακριβά σέρβις
                                        -απίστευτες βλάβες με μεγάλη συχνότητα και συνήθως πανάκριβες
                                        -αντιπροσωπεία που αδυνατούσε να τις επισκευάσει και πρότεινε σαν λύση την αλλαγή ανταλακτικών (με κόστος του πελάτη προφανώς) μπας και φτιάξει το πρόβλημα.
                                        -απώλεια εμπιστοσύνης προς το αυτοκίνητο, δεν ήξερες αν θα σε αφήσει και ποτέ δεν μάθαινες απο τι τελικά σε άφησε.

                                        Είναι απαράδεκτο να ρωτας την αντιπροσωπεία 'τι φταίει και ενώ κινείται με 100χαω το αυτοκίνητο σβήνει ο κινητήρας' να το κρατάνε μια εβδομάδα μέσα για έλεγχο (με παραχώρηση προς τιμή τους άλλου αυτοκινήτου απο τεστ drive σε εμας) και να σου απαντούν 'θα αλλάξουμε τρόμπα βενζίνης' , να τους ρωτάμε 'αυτό έφταιγε?' και να απαντάνε 'ΜΠΟΡΕΙ, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ'

                                        ---->συμπέρασμα: αν δεν υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος γιατί να πάρει κάποιος Renault και να έχει ενα χρυσοπληρωμένο αυτοκίνητο που δεν μπορεί να εμπιστευτεί αν θα φτάσει στον προορισμό του καί όχι ενα πχ ιαπωνικό. Γιατί να πάρει κάποιος Clio αντί για Yaris?

                                        ΥΓ. Να προσθέσω πως μπορεί να είμαι αυστηρός αλλα η εικόνα μου δεν πηγάζει μόνο απο την προσωπκη μου εμπειρία, θυμάμαι όσο περίμενα στο συνεργείο τα απίθανα προβλήματα που άκουγα απο τους υπόλοιπους πελάτες και την κλασσική αντιμετώπιση απο την εξυπηρετικότατη μεν, ανεπαρκέστατη δε στη δουλειά της αντιπροσωπεία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          .

                                          Ώρες ώρες σκέφτομαι πόσο καλό κάνουν στις επιλογές μας τα forum του internet και πόσο καλό είναι το ότι επιτέλους αναπτύχθηκε το Ελληνικό internet προς όφελος του πελάτη/καταναλωτή... (πέραν των άλλων θετικών)

                                          .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cavallino last edited by

                                            ΟΚ γράφω κι εγώ λοιπόν εντυπώσεις από το δικό μου Renault.

                                            Αγόρασα μεταχειρισμένο Μegane Coupe 2.0 16v πρώτης γενιάς (μοντ. 1998) το 2001. Από τότε το έχω και θα το έχω. Το αυτοκίνητο οδηγείται όπως πιστεύω του αξίζει και λαμβάνει όλη την προσοχή που προβλέπεται, τίποτα παραπάνω. Όλα αυτά τα χρόνια είχα μόνο ένα σοβαρό μηχανικό πρόβλημα το οποίο με 'άφησε' στο δρόμο, μια χαλασμένη αντλία βενζίνης επειδή εκ των υστέρων ανακάλυψα πως γέμιζα το αμάξι με νερό, πετραδάκια και χαρτί αντί για βενζίνη. Από τότε άλλαξα αντλία και βενζινάδικο και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. 5 χρόνια μετά και το αυτοκίνητο πηγαίνει ακόμα όπως την πρώτη μέρα. Λαδάκια, μπουζί, φίλτρα και τα αναλώσιμα του (δίσκοι, τακάκια, λάστιχα, αμορτισέρ) και τίποτα άλλο. Oύτε πολλαπλασιαστές, ούτε χαλάκια, ούτε πλαστικά, ούτε ηλεκτρικά. Φταίει που έχω το δίλιτρο του Williams που είναι 'σκυλί'; Φταίει που σαν κορυφαίο μοντέλο της γκάμας το πρόσεξαν περισσότερο σε ποιότητα σε σχέση με τα άλλα Coupe; Πραγματικά δεν ξέρω, ίσως! Απλά δεν μπορώ να ενστερνιστώ την καταστροφολογία, ειδικά στον τομέα της αξιοπιστίας. Και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που είχε άπειρες ευκαιρίες να βγάλει προβλήματα πάσης φύσεως και να είχε και ελαφρυντικά, αλλά δεν έχει κάνει 'τσικ'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 2 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr