-
Καλά, υπάρχουν ταρίφες που διαβάζουν και γράφουν σε forum στο Internet? Φίλε TROFEO μάλλον πρέπει να είσαι η (μοναδική) εξαίρεση στον κανόνα γιατί σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε αυτή τη συζήτηση ΚΑΝΕΝΑΣ ταρίφας δεν έχει τη διανοητική ικανότητα να μπει στο ιντερνετ, να ανοίξει αυτό το forum, να διαβάσει τις απόψεις των άλλων χρηστών, να τις κατανοήσει και να απαντήσει
Μπράβο σου πάντως, μακάρι και οι άλλοι συναδελφοί σου (οι 'επαγγελματίες' δηλαδή που αναφέρουν εδώ μέσα) να είχαν έστω ένα μικρό βάρος στη συνείδησή τους για όλα αυτά που προκαλούν σε βάρος των πολιτών! Αλλά κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να περιμένουμε από τους 'επαγγελματίες'. Το μόνο που θα μας σώσει από την κακή συμπεριφορά τους είναι οι συνθηκες που αρχίζουν να επικρατούν στην αγορά των ταξί.
Θέλω να προτείνω επίσης στο υπουργειό συγκοινωνιών ότι θα πρέπει να αλλάξει το χρώμα των ταξί από κίτρινο σε κίτρινο με μαύρες λωρίδες Που είναι ο χρωματισμός που χρησιμοποιεί η φύση για να δείξει κίνδυνο Οπως ακριβως οι σφήκες
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Καλά, υπάρχουν ταρίφες που διαβάζουν και γράφουν σε forum στο Internet? Φίλε TROFEO μάλλον πρέπει να είσαι η (μοναδική) εξαίρεση στον κανόνα γιατί σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε αυτή τη συζήτηση ΚΑΝΕΝΑΣ ταρίφας δεν έχει τη διανοητική ικανότητα να μπει στο ιντερνετ, να ανοίξει αυτό το forum, να διαβάσει τις απόψεις των άλλων χρηστών, να τις κατανοήσει και να απαντήσειΜπράβο σου πάντως, μακάρι και οι άλλοι συναδελφοί σου (οι 'επαγγελματίες' δηλαδή που αναφέρουν εδώ μέσα) να είχαν έστω ένα μικρό βάρος στη συνείδησή τους για όλα αυτά που προκαλούν σε βάρος των πολιτών! Αλλά κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να περιμένουμε από τους 'επαγγελματίες'. Το μόνο που θα μας σώσει από την κακή συμπεριφορά τους είναι οι συνθηκες που αρχίζουν να επικρατούν στην αγορά των ταξί.
Θέλω να προτείνω επίσης στο υπουργειό συγκοινωνιών ότι θα πρέπει να αλλάξει το χρώμα των ταξί από κίτρινο σε κίτρινο με μαύρες λωρίδες Που είναι ο χρωματισμός που χρησιμοποιεί η φύση για να δείξει κίνδυνο Οπως ακριβως οι σφήκες
φιλε μου οχι μονο ασχολουμε με το αυτοκινητο απο 12 χρονων παιδι αλλα ειμαι κ μελος σε αλλα clubs(TFRC).
ολα ειναι θεμα παιδιας του καθενος. τουλαχιστον με τα ατομα που συζηταω εχουν καταληξει οτι τα ατομα κατω των 45 που δουλευουν ταξι ειναι πολυ καλοι επαγγελματιες κ πολυεξυπηρετικοι. ακομη κ εγω βλεπω κατι βρομωγερους ταξιτζηδες που τους σιχαινομαι.θελω να σας πωκ κατι αλλο. για να λεμε την αποψη μας με τοσο πιστη κ αποφασιστικοτητα θα πρεπει να ξερουμε λιγα πραγματα παραπανω. π.χ εγω δεν μπορω να καταλαβω τα προβληματα των μοτοσυκλετιστων γιατι δεν ημουν ποτε. οποτε δεν μπορω να λεω σε καποιον μοτοσυκλετιστη οτι εχει αδικο απο την στιγμη που δεν ξερω το προβλημα του απο πρωτο χερι. σαν συμπερασμα σας λεω οτι μην ειστε τοσο φανατικοι. εχει δουλεψει κανεις ταξι εστω κ για μια μερα να δειτε πως ειναι?δεν νομιζω. πιστεψτε με παιζει πολυ μεγαλο ρολο. ας ειστε πιο ελαστικοι. σας ξαναλεω οτι κ εγω πριν οδηγησω ταξι τους εβρηζα αυτους που σταματαγαν οποτε ηθελαν.
κ κατι ακομη. πιστευτε οτι συμφερει εναν ταξιτζη να σταματαει χωρις να κοιταζει κ να του την πεφτουνε απο πισω, να χανει μεροκαματα για μια βδομαδα μεχρι να φτιαχτει το αυτοκινητο?
οταν χτυπαερι ενα επαγγελματικο να ξερετε οτι μονο ζημια μπορει να φερει στον επαγγελματια εστω κ αν δεν φταιει. οποιος εχει αντιθετη αποψη μπορω να του φερω ενα δικο μου παραδειγμα προσφατο -
Ο χρήστης TROFEOS έγραψε:
κ κατι ακομη. πιστευτε οτι συμφερει εναν ταξιτζη να σταματαει χωρις να κοιταζει κ να του την πεφτουνε απο πισω, να χανει μεροκαματα για μια βδομαδα μεχρι να φτιαχτει το αυτοκινητο?
οταν χτυπαερι ενα επαγγελματικο να ξερετε οτι μονο ζημια μπορει να φερει στον επαγγελματια εστω κ αν δεν φταιει. οποιος εχει αντιθετη αποψη μπορω να του φερω ενα δικο μου παραδειγμα προσφατοΚαταρχήν φίλε TROFEOS είναι πολύ θετικό που κάποιος ταξιτζής είναι στο Forum και συζητά πολιτισμένα, και συγνώμη αν 'τ΄ ακούς' και λιγάκι χωρίς να φταις αλλά 'τώρα που βρήκαμε παπά'
Για αυτό που λες λοιπόν για το αν συμφέρει να τρακάρει το ταξί, θα σου πω τι συνέβη πριν χρόνια στον πατέρα μου: αλλάζοντας λωρίδα δεξιά με το κλειστό φορτηγάκι του (ένα μικρό Suzuki 1000, μην φανταστείς κανένα 'θηρίο'), δεν είδε στον καθρέπτη το ταξί και το χτύπησε λιγάκι στο μπροστά αριστερά φτερό. Το ταξί ένα χιλιοτρακαρισμένο αρχαίο Mercedes 220 έκανε ένα βαθουλωματάκι στο μπροστά αριστερό φτερό. Ο ταξιτζής αρχίζει να ωρύεται, τέλος πάντων ανταλλάσουν στοιχεία και φεύγουν. Ο πατέρας μου κάνει δήλωση στην ασφάλεια, ως ώφειλε, και ο ταξιτζής ζητάει: αλλαγή φτερό, πόρτα (!) (ήταν ήδη τρακαρισμένη...), φανάρι-φλας, βάψιμο όλο το αυτοκίνητο, και μία εβδομάδα στο συνεργείο διαφυγόντα 'μεροκάματα' Πως το ταξί έπαθε τόση ζημιά και το φορτηγάκι ένα μικρό βαθουλωματάκι στην δεξιά συρόμενη πόρτα με λίγη κίτρινη μπογιά είναι απορίας άξιο Εννοείται πως πήγαμε στα δικαστήρια οπότε ο ταξιτζής έφερε ψευδομάρτυρα μια κυρία (που απ΄ ό,τι μας είπαν μετά, το κάνει συστηματικά αυτό σε υποθέσεις με ταξί) που ήταν τάχα μου επιβάτης (ενώ ο πατέρας μου θυμόταν άνδρα επιβάτη) και έλεγε ότι το φορτηγάκι 'έπεσε πάνω τους με φόρα' και άλλα τέτοια. Τα οποία ευτυχώς δεν στάθηκαν στο δικαστήριο...
Οπότε το δικό μου συμπέρασμα είναι πως η νοοτροπία κάποιων ταξιτζήδων δεν είναι αυτή που λες αλλά η ακόλουθη: αν το 'αμάξι' συνεχίζει να 'τσουλάει', συνεργείο δεν βλέπει, εξ΄ ου και τα χιλιοτρακαρισμένα ταξί που βλέπουμε. Αν κάνουμε κανένα τρακαρισματάκι που δεν φταίμε, προσπαθούμε να ξεζουμίσουμε το 'κορόιδο' να του τα πάρουμε και να φτιάξουμε και ό,τι άλλο έχει χαλάσει. Και προς αυτή την κατεύθυνση και ψευδομάρτυρες φέρνουμε και ό,τι άλλο χρειαστεί...
Αστα αγαπητέ, δεν ξέρω αν είναι μερικοί κακοί και 'πειρατές' που χαλάνε το όνομα των σωστών και τίμιων ταξιτζήδων (που σίγουρα υπάρχουν, δεν το αμφισβητώ, εξάλλου έχω συναντήσει τέτοιους αρκετές φορές), αλλά πάντως το όνομα έχει χαλάσει ('καλύτερα να σου βγει το μάτι' δε λένε ?) και θέλει μεγάλη προσπάθεια από τους 'σωστούς' για να φτιάξει. Εσείς πρώτοι-πρώτοι πρέπει να αποβάλλετε με σαφείς και θεαματικές ενέργειες (τα λόγια δεν αρκούν) τους αλήτες που σας δυσφημούν.
Και ένα τελευταίο: δεν μπορώ να ακούω τα περί νοθείας του καυσίμου! Με τι νοθεύεται το πετρέλαιο και βγάζουν πολλά ταξί τέτοιο 'ντουμάνι' ? Με νερό ? Αδύνατον, το νερό δεν αναμιγνύεται με το πετρέλαιο λόγω μεγαλύτερου ειδικού βάρους. Με μαζούτ ? Αδύνατον, μόλις βάλεις μαζούτ σε πετρελαιοκινητήρα έφραξαν τα μπεκ και η αντλία. Με πετρέλαιο θέρμανσης ? Σωστό, γίνεται, αλλά η μόνη διαφορά του πετρελαίου θέρμανσης με το κίνησης, εκτός από το χρώμα, είναι το λίγο μεγαλύτερο ποσοστό θείου του θέρμανσης, οπότε το 'ντουμάνι' και πάλι δεν δικαιολογείται. Μάλλον οι ίδιοι που ανέφερα παραπάνω δεν συντηρούν σωστά τα οχήματά τους, διότι μια μέρα στο συνεργείο είναι ένα μεροκάματο χαμένο...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
κ κατι ακομη. πιστευτε οτι συμφερει εναν ταξιτζη να σταματαει χωρις να κοιταζει κ να του την πεφτουνε απο πισω, να χανει μεροκαματα για μια βδομαδα μεχρι να φτιαχτει το αυτοκινητο?
οταν χτυπαερι ενα επαγγελματικο να ξερετε οτι μονο ζημια μπορει να φερει στον επαγγελματια εστω κ αν δεν φταιει. οποιος εχει αντιθετη αποψη μπορω να του φερω ενα δικο μου παραδειγμα προσφατοΚαταρχήν φίλε TROFEOS είναι πολύ θετικό που κάποιος ταξιτζής είναι στο Forum και συζητά πολιτισμένα, και συγνώμη αν 'τ΄ ακούς' και λιγάκι χωρίς να φταις αλλά 'τώρα που βρήκαμε παπά'
Για αυτό που λες λοιπόν για το αν συμφέρει να τρακάρει το ταξί, θα σου πω τι συνέβη πριν χρόνια στον πατέρα μου: αλλάζοντας λωρίδα δεξιά με το κλειστό φορτηγάκι του (ένα μικρό Suzuki 1000, μην φανταστείς κανένα 'θηρίο'), δεν είδε στον καθρέπτη το ταξί και το χτύπησε λιγάκι στο μπροστά αριστερά φτερό. Το ταξί ένα χιλιοτρακαρισμένο αρχαίο Mercedes 220 έκανε ένα βαθουλωματάκι στο μπροστά αριστερό φτερό. Ο ταξιτζής αρχίζει να ωρύεται, τέλος πάντων ανταλλάσουν στοιχεία και φεύγουν. Ο πατέρας μου κάνει δήλωση στην ασφάλεια, ως ώφειλε, και ο ταξιτζής ζητάει: αλλαγή φτερό, πόρτα (!) (ήταν ήδη τρακαρισμένη...), φανάρι-φλας, βάψιμο όλο το αυτοκίνητο, και μία εβδομάδα στο συνεργείο διαφυγόντα 'μεροκάματα' Πως το ταξί έπαθε τόση ζημιά και το φορτηγάκι ένα μικρό βαθουλωματάκι στην δεξιά συρόμενη πόρτα με λίγη κίτρινη μπογιά είναι απορίας άξιο Εννοείται πως πήγαμε στα δικαστήρια οπότε ο ταξιτζής έφερε ψευδομάρτυρα μια κυρία (που απ΄ ό,τι μας είπαν μετά, το κάνει συστηματικά αυτό σε υποθέσεις με ταξί) που ήταν τάχα μου επιβάτης (ενώ ο πατέρας μου θυμόταν άνδρα επιβάτη) και έλεγε ότι το φορτηγάκι 'έπεσε πάνω τους με φόρα' και άλλα τέτοια. Τα οποία ευτυχώς δεν στάθηκαν στο δικαστήριο...
Οπότε το δικό μου συμπέρασμα είναι πως η νοοτροπία κάποιων ταξιτζήδων δεν είναι αυτή που λες αλλά η ακόλουθη: αν το 'αμάξι' συνεχίζει να 'τσουλάει', συνεργείο δεν βλέπει, εξ΄ ου και τα χιλιοτρακαρισμένα ταξί που βλέπουμε. Αν κάνουμε κανένα τρακαρισματάκι που δεν φταίμε, προσπαθούμε να ξεζουμίσουμε το 'κορόιδο' να του τα πάρουμε και να φτιάξουμε και ό,τι άλλο έχει χαλάσει. Και προς αυτή την κατεύθυνση και ψευδομάρτυρες φέρνουμε και ό,τι άλλο χρειαστεί...
Αστα αγαπητέ, δεν ξέρω αν είναι μερικοί κακοί και 'πειρατές' που χαλάνε το όνομα των σωστών και τίμιων ταξιτζήδων (που σίγουρα υπάρχουν, δεν το αμφισβητώ, εξάλλου έχω συναντήσει τέτοιους αρκετές φορές), αλλά πάντως το όνομα έχει χαλάσει ('καλύτερα να σου βγει το μάτι' δε λένε ?) και θέλει μεγάλη προσπάθεια από τους 'σωστούς' για να φτιάξει. Εσείς πρώτοι-πρώτοι πρέπει να αποβάλλετε με σαφείς και θεαματικές ενέργειες (τα λόγια δεν αρκούν) τους αλήτες που σας δυσφημούν.
Και ένα τελευταίο: δεν μπορώ να ακούω τα περί νοθείας του καυσίμου! Με τι νοθεύεται το πετρέλαιο και βγάζουν πολλά ταξί τέτοιο 'ντουμάνι' ? Με νερό ? Αδύνατον, το νερό δεν αναμιγνύεται με το πετρέλαιο λόγω μεγαλύτερου ειδικού βάρους. Με μαζούτ ? Αδύνατον, μόλις βάλεις μαζούτ σε πετρελαιοκινητήρα έφραξαν τα μπεκ και η αντλία. Με πετρέλαιο θέρμανσης ? Σωστό, γίνεται, αλλά η μόνη διαφορά του πετρελαίου θέρμανσης με το κίνησης, εκτός από το χρώμα, είναι το λίγο μεγαλύτερο ποσοστό θείου του θέρμανσης, οπότε το 'ντουμάνι' και πάλι δεν δικαιολογείται. Μάλλον οι ίδιοι που ανέφερα παραπάνω δεν συντηρούν σωστά τα οχήματά τους, διότι μια μέρα στο συνεργείο είναι ένα μεροκάματο χαμένο...
χαρακτηριστικο παραδειγμα νοθειας πετρελαιου ηταν ενα ολοκαινουργιο avensis που μολις το πηρε ο ανθρωπος απο την τογιοτα κ πηγε αμεσως να παρει τις πινακιδες απο τιο υπουργειο. το αυτοκινητο λογικο ηταν να ηταν αδειο απο πετρελαιο. παει φουλαρει σε ενα βενζιναδιο κοντα στον νεο κηφισσο απο οπου κ το πηρε κ μεσα σε 20 λεπτα γυριζει με το αυτοκινητο να βγαζει τρελη μαυριλα. οπως καταλαβαινεται ειχε μεινει απο τρομπα πετρελαιου, αυτοκινητο με 0 χλμ. ειναι ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα το οποιο εγινε μπροστα μου.
οσον αφορα τα τρακαρισματα, εχω παραδειγμα την δικη μου περιπτωση που με χτυπησε ενας πακιστανος με το αυτοκινητο του κ μου εκανε ζημια 4 εκατ. αυτο εγινε την περασμενη καθαρα δευτερα κ εχω το δικαστηριο στις 21 του μηνος. οπως καταλαβαινεται τα πληρωσα απο την τσεπη μου κ δεν ξερω ακομη τι θα μου δωσει η ασφαλιστικη του τυπου. το αυτοκινητοεμεινε μεσα για εναμιση μηνα, λεφτα το οποια θα παρω κατα το ημισυ οπως μου εχουν πει. οπως καταλαβαινεται στην δικη μου περιπτωση δεν με συμφερε καθολου το τρακαρισμα γιατι πηρα δανειο για να φτιαξω το αυτοκινητο με αποτελεσμα εδω κ ενα χρονο να πληρωνω εγω τα σπασμενα. θα μου πειτε οτι θα παρω τα λεφτα μου, αλλα σας διαβεβαιωνω οτι δεν προκειται να παρω τα λεφτα που εχασα για τον εναμιση μηνα, θα παρω ποσοστο αυτων -
Εγώ θέλω να μάθω κάτι... Η ψευδορκία δε θα'πρεπε να διώκεται αυτεπάγγελτα από το δικαστήριο στο οποίο διαπράττεται;
Για τη δε νοθεία του πετρελαίου, προτείνω το εξής: Κάθε φορά που φουλάρετε, να παίρνετε τιμολόγιο και, μόλις διαπιστώνετε ότι κάτι δεν πάει καλά με το πετρέλαιο που βάλατε (και πρέπει επιτέλους να το κάνουμε ΟΛΟΙ μας αυτό, ΙΧήδες και ταξιτζήδες), να πάτε στην αστυνομία ή όπου αλλού πρέπει, να το καταγγέλλετε και να τους βγάλουμε επιτέλους από την πιάτσα αυτούς τους 'έξυπνους'.
-
4 εκκατομύρια ζημιά.Νίλα κανονική.Τι αυτοκίνητο αν επιτρέπεται έχεις?Όσο για το πετρέλαιο και την νοθεία δυστυχώς αυτό νοθεύεται με οτι γουστάρεις και ένα από τα αγαπημένα είναι το πετρέλαιο θαλάσσης...εκει να δεις κλάμα τα μπεκ και το common rail.Όσο για το νερό πρέπει να πώ οτι υπάρχει ένα όριο στην περιεκτικότητα το οποίο πολλές φορές δεν τηρείται ειτε ηθελημένα ( νοθεία) είτε άθελα ( ανεφοδιασμός αμέσως μετά το γέμισμα των δεξαμενών του βενζινάδικου) από τους πρατηριούχους.
-
Εγώ θέλω να μάθω κάτι... Η ψευδορκία δε θα'πρεπε να διώκεται αυτεπάγγελτα από το δικαστήριο στο οποίο διαπράττεται;
Μα αυτό γίνεται εφόσον διαπιστωθεί από το δικαστήριο ή με έμμεσο τρόπο υποδειχθεί στο δικαστήριο από τον συνήγορο σου. Στο λέω με βεβαιότητα διότι ο πατέρας μου είναι δικηγόρος. Βέβαια ως γνωστόν υπάρχουν και κατ' επάγγελμα ψευδομάρτυρες που κυκλοφορούν στα δικστήρια ( κυρίως συνταξιούχοι που συμπληρώνουν έτσι τα εισοδήματα τους ) οι οποίοι είναι γνωστοί στους περισσότερους δικαστές και δεν λαμβάνονται υπόψη οι καταθέσεις τους από το δικαστήριο.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
4 εκκατομύρια ζημιά.Νίλα κανονική.Τι αυτοκίνητο αν επιτρέπεται έχεις?Όσο για το πετρέλαιο και την νοθεία δυστυχώς αυτό νοθεύεται με οτι γουστάρεις και ένα από τα αγαπημένα είναι το πετρέλαιο θαλάσσης...εκει να δεις κλάμα τα μπεκ και το common rail.Όσο για το νερό πρέπει να πώ οτι υπάρχει ένα όριο στην περιεκτικότητα το οποίο πολλές φορές δεν τηρείται ειτε ηθελημένα ( νοθεία) είτε άθελα ( ανεφοδιασμός αμέσως μετά το γέμισμα των δεξαμενών του βενζινάδικου) από τους πρατηριούχους.αστα φιλε μου μην το συζητας. εχω ενα toyota avensis. ευτυχως που το εφτιαξα στα κεντρικα κ ετσι εγινε σωστη δουλεια.
στα καινουργια diesel με αμεσο ψεκασμο, η τρομπα δεν επισκευαζεται, το οποιο προυποθετει ενα κοστος των 300.000, αλλα αλλαγη το οποιο ξεπερνα το 1 εκατ. οποτε καταλαβαινεται για τι ποσα μιλαμε.
οταν το αυτοκινητο ειχε μεινει εναμιση μηνα ακινητο, οταν πηγαμε να το βαλουμε μπροστα, δεν επερνε γιατι ειχε ανεβει ολο το νερο πανω κ ειχε γεμισει η νεροπαγιδα με νερο, με κινδυνο να παω για επισκευη τρομπας, ευτυχως την γλυτωσα. ειναι πολλοι οι κινδυνοι με τα νοθευμενα πετρελαια -
Το ξέρω δυστυχώς από πρώτο χέρι αφού το προπροηγούμενο αυτοκίνητο έπαθε μεγάλη ζημιά από νερωμένη βενζίνη...και τελικά πουλήθηκε γιατί ποτε δεν επνήλθε πλήρως.Οι καινούργιοι κινητήρες είναι πολύ απαιτητικοί στην ποιότητα καυσίμου και αυτό με προβληματίζει γιατι αν επιτραπεί τελικά η χρήση του Diesel το σκέφτομαι σοβαρά για αγορά ντιζελοκίνητου.Το diesel extra ή κάπως έτσι της Shell έχει καμιά διαφορά?Επίσης μήπως έχεις ακούσει γνώμες συναδέλφων για τα 406 Hdi γιατί βλέπω οτι κυκλοφορούν καμια 10αριά στην Θεσσαλονίκη τώρα τελευταία.
-
Οι δοκιμές των ξένων περιοδικών λένε ότι ο ντίζελ των 2100 κ.εκ. της PSA έχει τερατώδη ροπή (αυτός που φοράνε τα 406 HDi), ενώ οι 110 περίπου ίπποι του δίνουν επαρκές γκάζι.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
(ΙΔΙΩΣ των αλητηρίων που λυμαίνονται τα Βόρεια Προάστια και το Σταθμό Λαρίσης)
Εκτός από αυτές τις δυο περιοχές που αλλού θα πρέπει να προσέχουμε για αλητήριους ταρίφες; Στα ΚΤΕΛ Λιοσίων και Κηφισού ίσως; Από το Λιοσίων έχων να πάρω ταξί κάτι χρόνια και τότε γινόταν διάφορα έκτροπα κι εκεί όπως η επιλογή πελατών από τους ταρίφες. Εβαζαν αυτόν που περίμενε μπροστά και πριν ξεκινησουν εκαναν στην άκρη το αμάξι και έβγαιναν και ρωτούσαν τον κόσμο που περίμενε στην ουρά αν παει εκεί που πάει κι αυτός! Φυσικά βρισιές και φασαρίες συνεχώς όποτε λεωφορείο αποβίβαζε επιβάτες!
-
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Εκτός από αυτές τις δυο περιοχές που αλλού θα πρέπει να προσέχουμε για αλητήριους ταρίφες;
Στο λιμάνι του Πειραιά βέβαια! Ξέρετε τι γίνεται εκεί κάθε πρωί που φτάνουν τα καράβια (06:00-0800)? Ο ορισμός της εκμετάλλευσης....
Διαπιστωσεις απο την απεργία των ταξί.