οτι κ να πω ειναι λιγο για την ποιοτητα του συγκεκριμενου ατομου. ειναι ασχετος κ δεν μπορει να κανει κουβεντα παρα μονο με τον εαυτο του
Υ.Γ αν δεν ειχες αυτοκινητο δεν θα ευχοσουν να καναμε απεργια μεχρι το 2090 αλλα να την ληγαμε στο επομενο λεπτο. ευχομαι να σου χαλασει το αυτοκινητο κ να χρειαστεις ταξι αυριο. να δουμε τι θα ελεγες.'ερασιτεχνη'
Latest posts made by trofeos
-
RE: ΤΑΞΙ
-
RE: Κατάργηση της Daewoo στην Ευρώπη!
μεγαλο λαθος αο την gm την στιγμη που η daewoo φτιαχνει σιγα σιγα το ονομα της τωρα στην ευρωπη. αλλωστε οι ευρωπαιοι ποτε δεν τα πηγαν καλα με τα αμερικανικα αυτοκινητα
-
RE: ΤΑΞΙ
εχοντας διαβασει ολα τα ποστ σας, εχω να σας κανω μια απλη ερωτηση
εχει δουλεψει ποτε κανεις του ταξι? ειναι μια καλη ερωτηση γιατι οποιος ειναι εξω απο τον χωρο καλα χορευει.μην πεταει ο καθενας την εμπειρια του που τον εκλεισε ενας ταξιτζης ή σταματησε αποτομα ή οτιδηποτε αλλο.
αν εισασταν κ εσεις 10-12 ωρες μεσα στο κεντρο κ οδηγουσατε,οχι μονο θα κανατε λαθη στην οδηγηση αλλα μπορει κ να ειχατε αραξει σε καμμια θεση παρκινγκ για υπνο.
ειμαι οδηγος ταξι εδω κ δυο χρονια κ ελεγα κ εγω τα ιδια για τους ταξιτζηδες πριν δουλεψω. σας τα λεω αυτα γιατι ημουν στην θεση σας. δεν θελω να προσβαλω ουτε να την πω σε καποιον.
οσον αφορα τις ταμιακες μηχανες ψαξτε το καλυτερα κ μετα κρινεται.
οταν πληρωνεις τον χρονο περιπου στις 200.000 Φ.Π.Α τις οποιες δεν τις περνεις πισω στο τελος τυ χρονου, κ τωρα θα πληρωνεις εκατομυρια εννοειτε πως θα αντιδρασεις κ θα ζητησεις αυξηση κομιστρου.αλλιως πως θα βγεις περα οικονομικα?
ολα αυτα τα λεω για να μην εισαστε εχθρικοι σε μια μεριδα συνανθρωπων σας, οπου δεν εχετε ερθει ποτε στην θεση τους κ τα βλεπετε ολα απο εξω. δουλεψτε μια βδομαδα ταξι κ θα με καταλαβετε -
RE: After Sales Service TOYOTA & Τιμές Ανταλλακτικών
μην τολμησετε ποτε να πατε στο συνεργειο του ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΙΟΥ το οποιο ειναι στην ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ στο τελος της αχαρνων. οι ανθρωποι ειναι αλητες με την εννοια της λεξεως.
επειδη εχω ταξι πηγα για κατι ανταλακτικα κ επειδη εκλεισα 30 ποντους στην κυριολεξια απο την κεντρικη εισοδο του συνεργειου(μπηκε μετα απο μενα κ ενα land cruiser) ο διευθυντης με εβρησε λεγοντας μου αντε γαμ.... ρε μαλ...
οπως καταλαβενετε ακολουθησε καταγγελια στην toyota ελλας για το συγκεκριμενο ατομο.
ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΑ 100 ΜΕΤΡΑ.
βεβαια μετα πηγαν καποια αλλα ατομα να τον δικαιολογησουν οτι εχει αγχος κ πιεση αλλα κατι τετοιο δεν επιασε. αυτο το ατομο πρεπει να φυγει απο εκει.
ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!! -
RE: Διαπιστωσεις απο την απεργία των ταξί.
Ο χρήστης mirage έγραψε:
4 εκκατομύρια ζημιά.Νίλα κανονική.Τι αυτοκίνητο αν επιτρέπεται έχεις?Όσο για το πετρέλαιο και την νοθεία δυστυχώς αυτό νοθεύεται με οτι γουστάρεις και ένα από τα αγαπημένα είναι το πετρέλαιο θαλάσσης...εκει να δεις κλάμα τα μπεκ και το common rail.Όσο για το νερό πρέπει να πώ οτι υπάρχει ένα όριο στην περιεκτικότητα το οποίο πολλές φορές δεν τηρείται ειτε ηθελημένα ( νοθεία) είτε άθελα ( ανεφοδιασμός αμέσως μετά το γέμισμα των δεξαμενών του βενζινάδικου) από τους πρατηριούχους.αστα φιλε μου μην το συζητας. εχω ενα toyota avensis. ευτυχως που το εφτιαξα στα κεντρικα κ ετσι εγινε σωστη δουλεια.
στα καινουργια diesel με αμεσο ψεκασμο, η τρομπα δεν επισκευαζεται, το οποιο προυποθετει ενα κοστος των 300.000, αλλα αλλαγη το οποιο ξεπερνα το 1 εκατ. οποτε καταλαβαινεται για τι ποσα μιλαμε.
οταν το αυτοκινητο ειχε μεινει εναμιση μηνα ακινητο, οταν πηγαμε να το βαλουμε μπροστα, δεν επερνε γιατι ειχε ανεβει ολο το νερο πανω κ ειχε γεμισει η νεροπαγιδα με νερο, με κινδυνο να παω για επισκευη τρομπας, ευτυχως την γλυτωσα. ειναι πολλοι οι κινδυνοι με τα νοθευμενα πετρελαια -
RE: Διαπιστωσεις απο την απεργία των ταξί.
Ο χρήστης nass έγραψε:
κ κατι ακομη. πιστευτε οτι συμφερει εναν ταξιτζη να σταματαει χωρις να κοιταζει κ να του την πεφτουνε απο πισω, να χανει μεροκαματα για μια βδομαδα μεχρι να φτιαχτει το αυτοκινητο?
οταν χτυπαερι ενα επαγγελματικο να ξερετε οτι μονο ζημια μπορει να φερει στον επαγγελματια εστω κ αν δεν φταιει. οποιος εχει αντιθετη αποψη μπορω να του φερω ενα δικο μου παραδειγμα προσφατοΚαταρχήν φίλε TROFEOS είναι πολύ θετικό που κάποιος ταξιτζής είναι στο Forum και συζητά πολιτισμένα, και συγνώμη αν 'τ΄ ακούς' και λιγάκι χωρίς να φταις αλλά 'τώρα που βρήκαμε παπά'
Για αυτό που λες λοιπόν για το αν συμφέρει να τρακάρει το ταξί, θα σου πω τι συνέβη πριν χρόνια στον πατέρα μου: αλλάζοντας λωρίδα δεξιά με το κλειστό φορτηγάκι του (ένα μικρό Suzuki 1000, μην φανταστείς κανένα 'θηρίο'), δεν είδε στον καθρέπτη το ταξί και το χτύπησε λιγάκι στο μπροστά αριστερά φτερό. Το ταξί ένα χιλιοτρακαρισμένο αρχαίο Mercedes 220 έκανε ένα βαθουλωματάκι στο μπροστά αριστερό φτερό. Ο ταξιτζής αρχίζει να ωρύεται, τέλος πάντων ανταλλάσουν στοιχεία και φεύγουν. Ο πατέρας μου κάνει δήλωση στην ασφάλεια, ως ώφειλε, και ο ταξιτζής ζητάει: αλλαγή φτερό, πόρτα (!) (ήταν ήδη τρακαρισμένη...), φανάρι-φλας, βάψιμο όλο το αυτοκίνητο, και μία εβδομάδα στο συνεργείο διαφυγόντα 'μεροκάματα' Πως το ταξί έπαθε τόση ζημιά και το φορτηγάκι ένα μικρό βαθουλωματάκι στην δεξιά συρόμενη πόρτα με λίγη κίτρινη μπογιά είναι απορίας άξιο Εννοείται πως πήγαμε στα δικαστήρια οπότε ο ταξιτζής έφερε ψευδομάρτυρα μια κυρία (που απ΄ ό,τι μας είπαν μετά, το κάνει συστηματικά αυτό σε υποθέσεις με ταξί) που ήταν τάχα μου επιβάτης (ενώ ο πατέρας μου θυμόταν άνδρα επιβάτη) και έλεγε ότι το φορτηγάκι 'έπεσε πάνω τους με φόρα' και άλλα τέτοια. Τα οποία ευτυχώς δεν στάθηκαν στο δικαστήριο...
Οπότε το δικό μου συμπέρασμα είναι πως η νοοτροπία κάποιων ταξιτζήδων δεν είναι αυτή που λες αλλά η ακόλουθη: αν το 'αμάξι' συνεχίζει να 'τσουλάει', συνεργείο δεν βλέπει, εξ΄ ου και τα χιλιοτρακαρισμένα ταξί που βλέπουμε. Αν κάνουμε κανένα τρακαρισματάκι που δεν φταίμε, προσπαθούμε να ξεζουμίσουμε το 'κορόιδο' να του τα πάρουμε και να φτιάξουμε και ό,τι άλλο έχει χαλάσει. Και προς αυτή την κατεύθυνση και ψευδομάρτυρες φέρνουμε και ό,τι άλλο χρειαστεί...
Αστα αγαπητέ, δεν ξέρω αν είναι μερικοί κακοί και 'πειρατές' που χαλάνε το όνομα των σωστών και τίμιων ταξιτζήδων (που σίγουρα υπάρχουν, δεν το αμφισβητώ, εξάλλου έχω συναντήσει τέτοιους αρκετές φορές), αλλά πάντως το όνομα έχει χαλάσει ('καλύτερα να σου βγει το μάτι' δε λένε ?) και θέλει μεγάλη προσπάθεια από τους 'σωστούς' για να φτιάξει. Εσείς πρώτοι-πρώτοι πρέπει να αποβάλλετε με σαφείς και θεαματικές ενέργειες (τα λόγια δεν αρκούν) τους αλήτες που σας δυσφημούν.
Και ένα τελευταίο: δεν μπορώ να ακούω τα περί νοθείας του καυσίμου! Με τι νοθεύεται το πετρέλαιο και βγάζουν πολλά ταξί τέτοιο 'ντουμάνι' ? Με νερό ? Αδύνατον, το νερό δεν αναμιγνύεται με το πετρέλαιο λόγω μεγαλύτερου ειδικού βάρους. Με μαζούτ ? Αδύνατον, μόλις βάλεις μαζούτ σε πετρελαιοκινητήρα έφραξαν τα μπεκ και η αντλία. Με πετρέλαιο θέρμανσης ? Σωστό, γίνεται, αλλά η μόνη διαφορά του πετρελαίου θέρμανσης με το κίνησης, εκτός από το χρώμα, είναι το λίγο μεγαλύτερο ποσοστό θείου του θέρμανσης, οπότε το 'ντουμάνι' και πάλι δεν δικαιολογείται. Μάλλον οι ίδιοι που ανέφερα παραπάνω δεν συντηρούν σωστά τα οχήματά τους, διότι μια μέρα στο συνεργείο είναι ένα μεροκάματο χαμένο...
χαρακτηριστικο παραδειγμα νοθειας πετρελαιου ηταν ενα ολοκαινουργιο avensis που μολις το πηρε ο ανθρωπος απο την τογιοτα κ πηγε αμεσως να παρει τις πινακιδες απο τιο υπουργειο. το αυτοκινητο λογικο ηταν να ηταν αδειο απο πετρελαιο. παει φουλαρει σε ενα βενζιναδιο κοντα στον νεο κηφισσο απο οπου κ το πηρε κ μεσα σε 20 λεπτα γυριζει με το αυτοκινητο να βγαζει τρελη μαυριλα. οπως καταλαβαινεται ειχε μεινει απο τρομπα πετρελαιου, αυτοκινητο με 0 χλμ. ειναι ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα το οποιο εγινε μπροστα μου.
οσον αφορα τα τρακαρισματα, εχω παραδειγμα την δικη μου περιπτωση που με χτυπησε ενας πακιστανος με το αυτοκινητο του κ μου εκανε ζημια 4 εκατ. αυτο εγινε την περασμενη καθαρα δευτερα κ εχω το δικαστηριο στις 21 του μηνος. οπως καταλαβαινεται τα πληρωσα απο την τσεπη μου κ δεν ξερω ακομη τι θα μου δωσει η ασφαλιστικη του τυπου. το αυτοκινητοεμεινε μεσα για εναμιση μηνα, λεφτα το οποια θα παρω κατα το ημισυ οπως μου εχουν πει. οπως καταλαβαινεται στην δικη μου περιπτωση δεν με συμφερε καθολου το τρακαρισμα γιατι πηρα δανειο για να φτιαξω το αυτοκινητο με αποτελεσμα εδω κ ενα χρονο να πληρωνω εγω τα σπασμενα. θα μου πειτε οτι θα παρω τα λεφτα μου, αλλα σας διαβεβαιωνω οτι δεν προκειται να παρω τα λεφτα που εχασα για τον εναμιση μηνα, θα παρω ποσοστο αυτων -
RE: Alfa Romeo
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
βέβαια δεν έχει νόημα, αλλά 10 μέρες τώρα έχω παραλάβει ένα 147 1,6-120 ίππων και ήθελα να το γράψω. Νομίζω εδώ είναι η κατάλληλη στήλη. Πολύ καλό αυτοκίνητο, με λίγα 'ίσως' στην ποιότητα των επενδύσεων του εσωτερικού. Επιφυλάσσομαι επιδόσεων αφού του κάνω αρκετά χιλιόμετρα, μόλις 200 προς το παρόν.
φιλε μου καλοριζικο το αμαξακι. το εχω ακουσει κ απο αλλους το θεμα των τριγμων απο τις τριπορτες στο πισω μερος το αυτοκινητου.
μην ανησυχεις ειναι κ αυτο στοιχειο του χαρακτηρα μιας αλφα.
τι να κανουμε δεν μπορουμε να ειμαστε τελειοι. τι να πουμε κ εμεις με τα παλιοτερα μοντελα? πιστευω ομως ο ηχος του κινητηρα σε κανει να μην ακους τιποτε αλλοΑχ αυτος ο ηχος ιδιαιτερα οταν 'U put the pedal to the metal' που λενε και οι Αμερικανοι και βλεπεις τις στροφες να σκαρφαλωνουν στην αγαπημενη τους περιοχη (εκει πανω απο τις 5000) ξεχνας ολα οσα σε εχουν στεναχωρησει. Υποψιαζομαι οτι στις παλιοτερες Alfa οι οποιες δεν ηταν 'γερμανοφιαγμενες' το συναισθημα αυτο θα ειναι πιο εντονο
οντως ο ηχος στις παλιες αλφα ειναι ακομα πιο εντονος κ αυτουσιος αφου δεν ειναι τοσο φιμωμενα αμαξια. στην 75 μου οταν το στροφομετρο περναει τις 4000 ξεχνας ολα τα αλλα κ εχεις μονο αυτια για να ακους. αλλωστε οπως ειναι γνωστο οι παλιοι κινητηρες ειχαν αλυσιδα για την κινηση των εκκεντροφορων, μεχρι την 155 8valve. οπως καταλαβαινετε ειναι κατι το ασυγκριτο
-
RE: Διαπιστωσεις απο την απεργία των ταξί.
Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
Καλά, υπάρχουν ταρίφες που διαβάζουν και γράφουν σε forum στο Internet? Φίλε TROFEO μάλλον πρέπει να είσαι η (μοναδική) εξαίρεση στον κανόνα γιατί σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε αυτή τη συζήτηση ΚΑΝΕΝΑΣ ταρίφας δεν έχει τη διανοητική ικανότητα να μπει στο ιντερνετ, να ανοίξει αυτό το forum, να διαβάσει τις απόψεις των άλλων χρηστών, να τις κατανοήσει και να απαντήσειΜπράβο σου πάντως, μακάρι και οι άλλοι συναδελφοί σου (οι 'επαγγελματίες' δηλαδή που αναφέρουν εδώ μέσα) να είχαν έστω ένα μικρό βάρος στη συνείδησή τους για όλα αυτά που προκαλούν σε βάρος των πολιτών! Αλλά κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να περιμένουμε από τους 'επαγγελματίες'. Το μόνο που θα μας σώσει από την κακή συμπεριφορά τους είναι οι συνθηκες που αρχίζουν να επικρατούν στην αγορά των ταξί.
Θέλω να προτείνω επίσης στο υπουργειό συγκοινωνιών ότι θα πρέπει να αλλάξει το χρώμα των ταξί από κίτρινο σε κίτρινο με μαύρες λωρίδες Που είναι ο χρωματισμός που χρησιμοποιεί η φύση για να δείξει κίνδυνο Οπως ακριβως οι σφήκες
φιλε μου οχι μονο ασχολουμε με το αυτοκινητο απο 12 χρονων παιδι αλλα ειμαι κ μελος σε αλλα clubs(TFRC).
ολα ειναι θεμα παιδιας του καθενος. τουλαχιστον με τα ατομα που συζηταω εχουν καταληξει οτι τα ατομα κατω των 45 που δουλευουν ταξι ειναι πολυ καλοι επαγγελματιες κ πολυεξυπηρετικοι. ακομη κ εγω βλεπω κατι βρομωγερους ταξιτζηδες που τους σιχαινομαι.θελω να σας πωκ κατι αλλο. για να λεμε την αποψη μας με τοσο πιστη κ αποφασιστικοτητα θα πρεπει να ξερουμε λιγα πραγματα παραπανω. π.χ εγω δεν μπορω να καταλαβω τα προβληματα των μοτοσυκλετιστων γιατι δεν ημουν ποτε. οποτε δεν μπορω να λεω σε καποιον μοτοσυκλετιστη οτι εχει αδικο απο την στιγμη που δεν ξερω το προβλημα του απο πρωτο χερι. σαν συμπερασμα σας λεω οτι μην ειστε τοσο φανατικοι. εχει δουλεψει κανεις ταξι εστω κ για μια μερα να δειτε πως ειναι?δεν νομιζω. πιστεψτε με παιζει πολυ μεγαλο ρολο. ας ειστε πιο ελαστικοι. σας ξαναλεω οτι κ εγω πριν οδηγησω ταξι τους εβρηζα αυτους που σταματαγαν οποτε ηθελαν.
κ κατι ακομη. πιστευτε οτι συμφερει εναν ταξιτζη να σταματαει χωρις να κοιταζει κ να του την πεφτουνε απο πισω, να χανει μεροκαματα για μια βδομαδα μεχρι να φτιαχτει το αυτοκινητο?
οταν χτυπαερι ενα επαγγελματικο να ξερετε οτι μονο ζημια μπορει να φερει στον επαγγελματια εστω κ αν δεν φταιει. οποιος εχει αντιθετη αποψη μπορω να του φερω ενα δικο μου παραδειγμα προσφατο -
RE: Alfa Romeo
Ο χρήστης gmak έγραψε:
βέβαια δεν έχει νόημα, αλλά 10 μέρες τώρα έχω παραλάβει ένα 147 1,6-120 ίππων και ήθελα να το γράψω. Νομίζω εδώ είναι η κατάλληλη στήλη. Πολύ καλό αυτοκίνητο, με λίγα 'ίσως' στην ποιότητα των επενδύσεων του εσωτερικού. Επιφυλάσσομαι επιδόσεων αφού του κάνω αρκετά χιλιόμετρα, μόλις 200 προς το παρόν.φιλε μου καλοριζικο το αμαξακι. το εχω ακουσει κ απο αλλους το θεμα των τριγμων απο τις τριπορτες στο πισω μερος το αυτοκινητου.
μην ανησυχεις ειναι κ αυτο στοιχειο του χαρακτηρα μιας αλφα.
τι να κανουμε δεν μπορουμε να ειμαστε τελειοι. τι να πουμε κ εμεις με τα παλιοτερα μοντελα? πιστευω ομως ο ηχος του κινητηρα σε κανει να μην ακους τιποτε αλλο -
RE: Διαπιστωσεις απο την απεργία των ταξί.
για τα λεωφορεια αναφερθηκα γιατι μου εχει τυχει πολλες φορες να εχω μπροστα μου 3-4 λεωφορεια στη σειρα κ απο πισω ουρα αυτοκινητων κ ο δρομος μροστα να ειναι αδειος. αυτο ηθελα να σας πω. δεν νομιζω να μην σας εχει τυχει, ειδικα για παραδειγμα στην λιοσιων.
φιλε μου nikapos δεν μπορει ενας αυτοκινητηστης να αλλαξει το αυτοκινητο του καθε 5 χρονια γιατι δεν θα τον συμφερει μετα να δουλευει ταξι. ενα καινουργιο avensis κανει κοντα στα 7 εκατ. σκεφτειτε κ τα εξοδα συντηρησης για τα 500.000 χιλιομετρα που θα κανει στα 5 χρονια. δεν ειναι οπως ενα ι.χ που θα κανει 80-100.000. μην τα μπερδευεται τα πραγματα. μην μου πεις για το skoda γιατι εχουν βγει τα χειροτερα μετα τα toledo, δεν μπορω να κλεινω το αυτοκινητο 3 με 4 μερες μεσα για να αλλαξω σασμαν στα 50.000. ευτυχως εχω το avensis.
οσον αφορα την καπνα των ταξι, τα παραπονα σας στους βενζινοπωλες που δεν πουλαν πετρελαιο αλλα νερο. δεν φταινε τα αυτοκινητα ουτε η συντηρηση. μονο οι πρατηριουχοι κ αυτο το ξερετε κ απο τις αλλες βενζινες
οπως κ να εχει το θεμα ειναι κ αυτο ενα οχημα μαζικης μεταφορας κ οπως δεν κολλατε πισω απο ενα λεωφορειο ετσι δεν κολλαμε πισω απο ενα ταξι, γιατι αν δει πελατη θα σταματησει. φυσικα κ θα κοιταξει καθρεφτη πισω κ θα αναψει τα αλαρμ, εγω αυτο κανω αλλα κ οσους γνωριζω. οποτε εσεις γιατι να κορναρετε? οταν σταματαει λεωφορειο κορναρετε. δειξτε λιγη επιεικια. αν δουλευατε για μια βδομαδα ταξι θα αλλαζατε τελειως γνωμη κ σκεπτικο. με εμενα αυτο εγινε αφου ειχα ξεκινησει να το δουλευω