-
Ο χρήστης meco έγραψε:
ΚΑΝΕΤΕ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ..Η 4ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΑΝΤΑ ΦΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΗ..ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΛΙΝΚ ΤΟΥ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η 4ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ..
http://p211.ezboard.com/fhyundaisantafemessageboardfrm63.showMessage?topicID=3499.topic
Eϊσαι σίγουρος?? Εγώ ξέρω ακριβώς πώς δουλεύει η τετρακινηση στο SantaFe και θα τη χαραξτήριζα μόνιμη, αλλά μου έχουν πει ότι από στάση με full γκάζι σπινιάρει κάτι που δεν συμβαίνει για παράδειγμα στο impreza ή στο RAV4...
Φιλε meco δε σπινιαρει με τιποτα..Προσπαθησα να το σπινιαρω σε βρεγμενο και παλι με τα 4 ξεκινα..Εχω οδηγησει ιμπρεζα για μεγαλο διαστημα και καταλαβαινω την πραγματικη 4κινηση απο την εμπλεκομενη οπως του CRV...Εαν δε λειτουργουσε με το 100% της ροπης στο μπροστινο αξονα θα ειχε φοβερες επιδοσεις..Το μπροσθιοκινητο ΣανταΦε 2.7 εχει 0-100 γυρω στα 9δλ!!!.Το συστημα του ειναι μονιμα 60 εμπρος 40 πισω και μεσω ενος viscous coupling μεταδιδει ροπη περισσοτερη πισω αν την χρειαστει...
Θα ψαξω απο το επισημο workshop manual που εχω να το σκαναρω να το δειτε..Επισης σε γηπεδο με γαρμπιλι το αμαξι με 1η η οποια βγαζει πολλα χμ ητοι μακρια σχεση και τρομερη ροπη το αμαξι δεν εφευγε με τις μπαντες με τιποτα..
ειναι σιγουρα μονιμη η 4κινηση του..Το παραπανω λινκ δε δουλευει..θα σκαναρω τη σελιδα απο το εγχειριδιο..
Α και κατι αλλο..Επιχειρησα το burnout που κανουν οι Αμερικανοι στα αυτοματα..δηλ..μοχλος στο D, ΔΞ ποδι στο γκαζι πατημενο, ΑΡ ποδι στο φρενο και μετα αμολημα του φρενου...Το αμαξι εφυγε σφεντονα μπροστα χωρις να σπινιαρει στο παραμικρο...
O PaiMei μπορει να επιβεβαιωσει αυτα που γραφω που το εχει οδηγησει επανηλειμμενα..
-
Υπάρχει 100% σίγουρος τρόπος να ξεκινήσεις με σπιναρισμα το Santa Fe (και οποιοδήποτε άλλο αυτόματο) αλλά δεν το συνιστώ. Πιστεύω οτι γι αυτό το δικό μου χάνει λάδια απο κάτω.
-Βάζουμε το μοχλό στο Ν
-Μαρσάρουμε γύρω στις 3000-4000 στροφές (δέν το έχω δοκιμάσει με παραπάνω στροφές)
-Κατεβάζουμε το μοχλό στο D
-Burnout! -
Υπάρχει και ακόμα απλούστερος τρόπος, αρκεί να έχει το αυτοκίνητο κοντές.
--> Βάζουμε αργά
--> Επιλέγουμε 1η
--> Ανεβάζουμε 2-3 το πολύ χιλιάδες στροφές (δε χρειάζεται παραπάνω)
--> Αφήνουμε...Αποτέλεσμα: Το niva φεύγει με burnout!
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Υπάρχει και ακόμα απλούστερος τρόπος, αρκεί να έχει το αυτοκίνητο κοντές.
--> Βάζουμε αργά
--> Επιλέγουμε 1η
--> Ανεβάζουμε 2-3 το πολύ χιλιάδες στροφές (δε χρειάζεται παραπάνω)
--> Αφήνουμε...Αποτέλεσμα: Το niva φεύγει με burnout!
To niva όμως έχει ελεύθερο κεντρικο διαφορικό...
Random το ότι δεν σπινιάρει οφείλεται μάλλον στο ότι το δικό σου είναι αυτόματο. Σε αυτό που έδωσαν στο φίλο μου για δοκιμή (δίλιτρο πετρέλαιο με χειροκίνητο κιβώτιο) πρώτα σπίνιαρε αρκετά και μετά ξεκινούσε.
Πάντως το ξαναλέω η τετρακίνηση στο SantaFe είναι οτι καλύτερο υπάρχει μετά τις υλοποιήσεις με 3 διαφορικά. Να μην το ξεχνάμε αυτό παρακαλώ. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Υπάρχει και ακόμα απλούστερος τρόπος, αρκεί να έχει το αυτοκίνητο κοντές.
--> Βάζουμε αργά
--> Επιλέγουμε 1η
--> Ανεβάζουμε 2-3 το πολύ χιλιάδες στροφές (δε χρειάζεται παραπάνω)
--> Αφήνουμε...Αποτέλεσμα: Το niva φεύγει με burnout!
To niva όμως έχει ελεύθερο κεντρικο διαφορικό...
Random το ότι δεν σπινιάρει οφείλεται μάλλον στο ότι το δικό σου είναι αυτόματο. Σε αυτό που έδωσαν στο φίλο μου για δοκιμή (δίλιτρο πετρέλαιο με χειροκίνητο κιβώτιο) πρώτα σπίνιαρε αρκετά και μετά ξεκινούσε.
Πάντως το ξαναλέω η τετρακίνηση στο SantaFe είναι οτι καλύτερο υπάρχει μετά τις υλοποιήσεις με 3 διαφορικά. Να μην το ξεχνάμε αυτό παρακαλώ.Den exv brei akomi xrono alla file meco..to 2.0CRDI santaFe den exei piso mploke kai den exei viscous coupling..H 4kinisi toy einai diaforetiki..
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Den exv brei akomi xrono alla file meco..to 2.0CRDI santaFe den exei piso mploke kai den exei viscous coupling..H 4kinisi toy einai diaforetiki..
Να και κάτι που δεν ήξερα. Δηλαδή το πετρελαιοκίνητο δεν έχει μπροστινό διαφορικό με τρεις εξόδους (η τρίτη είναι για τον πίσω άξονα) ούτε LSD στο πίσω διαφορικό???
Αν είναι έτσι φίλε random τότε πρέπει να έχεις δίκιο. -
'Santa Fe features full-time all-wheel-drive, its unique 60/40 front/rear drive split on normal paved roads matching the car's approximate kerb weight distribution. This ratio can vary either way according to load and/or changes in wheel grip conditions via a viscous-coupling of its front and rear drives...'
'On wet made roads or when encountering an unexpected slippery patch, Santa Fe's all-the-time all-wheel-drive offers the security of superior traction always being there without delay. This differs from the front-drive-only normal-road setup of CR-V or Tribute/Escape respectively, which, when slicker surfaces present, are tasked to divert some drive to their rear wheels. Significantly, this occurs only after their front wheels have already lost some or all grip and the time taken for their drive systems to divert the drive means valuable time may be lost in the transition.'
Δε μπορω να ποσταρω τη σελιδα απο το shop manual γιατι ειναι σε μορφη word..Αν ξερετε πως να το κανω Jpg θα την ποσταρω και αυτη..το πανω αρθρο ειναι απο φορουμ της hyundaiusa οπου μηχανικος της hyundai εξηγει την 4κινηση του..
ΑΠΟΤΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΣΑΝΤΑΦΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΑ 4ΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 60/40 ΣΥΝΕΧΕΙΑ 4ΚΙΝΗΣΗ..Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ VISCOUS COUPLING ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΕΩΣ ΚΑΙ 100% ΤΗ ΡΟΠΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ..Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΡΟΧΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΛΟΓΩ ΠΙΣΩ Κ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ..ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΣΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΛΥΣΤΕΡΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΣΠΙΝΙΑΡΙΖΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ..(ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΧΙΟΝΙ)
-
Αν συνεχίσετε έτσι , βλέπω να πουλιέται το Τσερόκι και να αγοράζει Σάντα Φε . Μόνο εγώ το βλέπω το **off topic **;
-
διαβάζω με αγωνία και μαθαίνω πράγματα ...........
ήδη ψήνομαι
πάντως μεταξύ μας, πάνω που σε κάποιες στιγμές το τσερόκι πάει να με απογοητεύσει και μου έρχεται να το κλωτσήσω (πχ στα χιόνια και μόνο στα χιόνια με έχει αφήσει απόλυτα απογοητευμένο και δεν μου δίνει καμία ασφάλεια), άλλες τόσες μου έρχεται να το αγκαλιάσω.....
Προχθές πεντέλη (βουνό) σε τίγκα λασπωμένο βουναλοειδές αρκετά ψηλό (όχι τα κλασσικά λέγε με jeep camp) ένα Pajero πάλευε να ανέβει και πάνω στο top κόλλαγε και επέστρεφε με τα πλάγια κατηφορίζοντας.
Σίγουρα έχει να κάνει ο οδηγός τα λάστιχα κτλ κτλ κτλ , αλλά το ανέβηκα για πλάκα ...... 2 φορές .... με τα A/T μου....
-
Ο χρήστης stelna έγραψε:
διαβάζω με αγωνία και μαθαίνω πράγματα ...........ήδη ψήνομαι
πάντως μεταξύ μας, πάνω που σε κάποιες στιγμές το τσερόκι πάει να με απογοητεύσει και μου έρχεται να το κλωτσήσω (πχ στα χιόνια και μόνο στα χιόνια με έχει αφήσει απόλυτα απογοητευμένο και δεν μου δίνει καμία ασφάλεια), άλλες τόσες μου έρχεται να το αγκαλιάσω.....
Προχθές πεντέλη (βουνό) σε τίγκα λασπωμένο βουναλοειδές αρκετά ψηλό (όχι τα κλασσικά λέγε με jeep camp) ένα Pajero πάλευε να ανέβει και πάνω στο top κόλλαγε και επέστρεφε με τα πλάγια κατηφορίζοντας.
Σίγουρα έχει να κάνει ο οδηγός τα λάστιχα κτλ κτλ κτλ , αλλά το ανέβηκα για πλάκα ...... 2 φορές .... με τα A/T μου....
Δηλαδή Ινδιάνος - Πάνθηρας 2-0; (πολύ χλωμό το βλέπω...)
Για ψάξε λίγο την ιστορία με τα λάστιχα, έτσι για να μή απογοητευτείς βλέποντας κανένα HRV (για να μή πώ κανένα επιβατικό) με χιονολάστιχα να σε 'ντροπιάζουν' -
Δηλαδή Ινδιάνος - Πάνθηρας 2-0; (πολύ χλωμό το βλέπω...)
Προφανώς δεν είμαι από τους τύπους που λένε ιστορίες και καυχιούνται για τα καλά ακριβά αυτοκίνητα που πήρανε και για να καλύψουν το κενό της αθλιότητας σκαρφίζονται ιστορίες.
Όπως είπα και πιο πάνω, σίγουρα ήταν θέμα οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι ότι εγώ ανέβηκα ενώ αυτός όχι. That's the story. Σε καμία περίπτωση δεν σύγκρινα τα αυτοκίνητα καθώς βέβαια δεν έχω οδηγήσει και pajero.
Μεταξύ μας πάντως, ναι μεν είμαι άπειρος αλλά πλέον με τόσες διαδρομές εκτός και τόσες συζητήσεις με αυτούς που με τράβαγαν και αυτούς που κόλλησαν προσπαθώντας να με τραβήξουν αρχίζω και έχω λίιιιιιιγη εμπειρία και εγώ σιγά σιγά..... Ποτέ δεν θα πω ότι τα ξέρω όλα με μία - δύο τρεις βόλτες.
Για ψάξε λίγο την ιστορία με τα λάστιχα, έτσι για να μή απογοητευτείς βλέποντας κανένα HRV (για να μή πώ κανένα επιβατικό) με χιονολάστιχα να σε 'ντροπιάζουν'
Πριν βάλω λάστιχα το είχα ψάξει λίγο ...... πήρα τα toyo A/T open country για τα οποία είχα ακούσει εκπληκτικά λόγια. Σίγουρα όμως (διόρθωσε με αν κάνω λάθος) ένα HRV με χιονολάστιχα θα ντροπιάσει ακόμα και τα καθαρόμαιμα εκτός δρόμου με συμβατικά λάστιχα.....
Κλείνοντας και με την ελάχιστη εμπειρία μου όπως ανέφερα πιο πάνω, καταλήγω στο ότι το cherokee είναι παρεξηγημένο αυτοκίνητο.
Εκτός της δραματικής 7ωρης εμπειρίας που είχα στα χιόνια (θα ανοίξω ένα topic κάποια στιγμή έτσι ως general discussion) δεν με έχει απογοητεύσει καμία άλλη φορά.Συγκεκριμένα σε διαδρομές με λάσπη (πολύ λάσπη ........) είναι υποδειγματικό και πραγματικά εντυπωσιάζει με την ευκολία που περνάει (δεν μιλάω για 100 μέτρα λάσπη, αναφέρομαι σε ανάβαση βουνού στην Πιάνα έξω από Τρίπολη).
-
Απλά θεωρώ τραγικό μείον την απουσία μόνιμης τετρακίνησης για χρήση στην άσφαλτο (ο Θεός να την κάνει άσφαλτο) και την ευκολία που βρίσκει από κάτω κάποιες φορές με ότι επιφέρει αυτό......... (βέβαια λύνεται το θέμα 'ύψος')
Επίσης για να οδηγηθεί γρήγορα θέλει 'σπασίματα' και πολύ βενζίνη.
Τέλος, με κλειστά τα μάτια θα το έδινα για να πάρω ένα LC ή αν είχα λεφτά να είχα ένα συμβατικό και ένα defender για off road παιχνίδια
P.S. το defender όταν κόλλησα στα χιόνια, κόλλησε και αυτό καθώς έσκαβε για να με τραβήξει. Αναγκαστήκαμε να σκάβουμε 4 άτομα ώστε να ξεκολλήσουμε το defender και με εμένα πάνω στο καπό του και μικρές τιμονιές βγήκε...
-
Τα των Ινδιάνων κλπ, απλά θεώρησέ το χιούμορ!!!!!
Μακριά από μένα τα 'το δικό μου είναι μακράν το καλύτερο κλπ'
Έχω κάνει (όλοι μας πιστεύω) πολύ σημαντικώτερα πράγματα στην ζωή μου από την επιλογή-αγορά κάποιου αυτοκινήτου για να περηφανεύομαι.
Μεγάλωσα στα χιόνια (λόγω περιοχής διαμονής) και πηγαίνω στα χιόνια (λόγω χιονοδρομίας) από το 1968, από το 1972 οδηγώντας με διάφορα αυτοκίνητα, μέχρι και με μεγάλα φορτηγά.
Έχω κολλήσει άπειρες φορές και πάντα και κάτι διαφορετικό έφταιγε.
Ένα ήταν κοινό: Υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου για τις συνθήκες που είχε να αντιμετωπίσει.
Στο χιόνι πάντως, τα λάστιχα (χειμερινά) κάνουν πάντα τη διαφορά. -
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
....ΑΠΟΤΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΣΑΝΤΑΦΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΑ 4ΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 60/40 ΣΥΝΕΧΕΙΑ 4ΚΙΝΗΣΗ..Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ VISCOUS COUPLING ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΕΩΣ ΚΑΙ 100% ΤΗ ΡΟΠΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ..Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΡΟΧΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΑΥΤΗ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΛΟΓΩ ΠΙΣΩ Κ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ..ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΣΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΛΥΣΤΕΡΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΣΠΙΝΙΑΡΙΖΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ..(ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΧΙΟΝΙ)Επιτρέψτε μου να είμαι καχύποπτος. Μπορεί κάποιος άλλος να επιβεβαιώσει τον τρόπο μόνιμης τετρακίνησης του SantaFe (έστω του 2,7) και να εξηγήσει πώς επιτυγχάνεται και ιδίως την μεταφορά 100% εμπρός ή πίσω με viscous coupling που ΔΕΝ είναι κάτι σαν κεντρικό διαφορικό.... Επίσης επιβεβαιώστε ότι έχει εμπρός μπλοκέ διαφορικό....
-
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για τα χιόνια, γιατί εμένα μου έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις (Cooper AT & BFG AT τα οποία είναι πολύ καλά σε χιόνι) .
Το 3.7L έχει μόνιμη τετρακίνηση κατ'επιλογή. Εννοώ δηλαδή ότι με τον λεβιέ στο Full Time το αυτοκίνητο κινείται όπως πχ ένα LC όσον αφορά την τετρακίνηση.Το 2.4L έχει μόνο την Part Time όπου μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό και τα αργά.
Απο την εμπειρία μου στα χιόνια η Full Time τετρακίνηση βοηθά περισσότερο . Σε βαριές καταστάσεις, βάζεις και τα αργά και είσαι μια χαρά.
Βέβαια όπως λέει και ο Τάσος, με χιονολάστιχα πας καλύτερα αλλά αυτό είναι κάπως δύσκολο γιατί θέλει 2 σετ ζαντολάστιχα ουσιαστικα.Οσον αφορά την απόσταση απο το έδαφος υπάρχουν λύσεις για να 'ψηλώσεις' 5-6 εκατοστά βάζοντας ένα Lift Kit +4cm και με αλλαγή σε διάσταση λάστιχου +2cm.
Συνήθως οι λύσεις αυτές βοηθούν και στην άρθρωση. -
Να ρωτήσω κάτι γιατί οι πωλητές στις αντιπροσωπίες είναι για φάπες:
Το 2,4 έχει μπλοκέ πίσω; -
copy paste από το site της Chrysler
**Cherokee 2.4L **
TRAC-LOC DIFFERENTIAL - ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΙΣΩ
απ'ότι ξέρω η **μόνες **διαφορές (διορθώστε με αν κάνω λάθος) από το 3.7L είναι
α) Ο κινητήρας
β) Το full time 4x4
γ) Το αυτόματο κιβώτιο -
Ο χρήστης stelna έγραψε:
copy paste από το site της Chrysler**Cherokee 2.4L **
TRAC-LOC DIFFERENTIAL - ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΙΣΩ
απ'ότι ξέρω η **μόνες **διαφορές (διορθώστε με αν κάνω λάθος) από το 3.7L είναι
α) Ο κινητήρας
β) Το full time 4x4
γ) Το αυτόματο κιβώτιοΜηχανολογικά ναι...
Επίσης υπάρχει ένα σύστημα σε σένα που δεν το έχει το 3,7 γιατί δεν το χρειάζεται.
Βοηθάει στα ξεκινήματα. Nομίζω ότι μπορείς να βάλεις πρώτη χωρίς συμπλέκτη και να ξεκινήσεις, αν έχεις επιλεγμένες τις κοντές. Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει στο προσπέκτους του cherokee και μάλιστα προ f/l... -
Μηχανολογικά ναι...
Επειδή πραγματικά δεν το έχω ψάξει (2.5L vs 3.7L) υπάρχει κάτι άλλο? Με ενδιαφέρει πολύ
Επίσης υπάρχει ένα σύστημα σε σένα που δεν το έχει το 3,7 γιατί δεν το χρειάζεται.
Βοηθάει στα ξεκινήματα. Nομίζω ότι μπορείς να βάλεις πρώτη χωρίς συμπλέκτη και να ξεκινήσεις, αν έχεις επιλεγμένες τις κοντές. Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει στο προσπέκτους του cherokee και μάλιστα προ f/l...Δεν το έχω δοκιμάσει !!!! Θα το δω φεύγοντας από δουλειά
Αυτό τελικά που δεν έχω καταλάβει (μιας και ανέφερες το F/L) είναι το αν το νέο face lifted cherokee έχει κάποια βασική διαφορά από το δικό μου (classic 09/2003) ή αν απλά οι αλλαγές εστιάζονται στα περί εσωτερικού (διακόπτες / καθίσματα) και εξωτερικού (προφυλακτήρες κτλ).
-
Ο χρήστης stelna έγραψε:
Μηχανολογικά ναι...
Επειδή πραγματικά δεν το έχω ψάξει (2.5L vs 3.7L) υπάρχει κάτι άλλο? Με ενδιαφέρει πολύ
Επίσης υπάρχει ένα σύστημα σε σένα που δεν το έχει το 3,7 γιατί δεν το χρειάζεται.
Βοηθάει στα ξεκινήματα. Nομίζω ότι μπορείς να βάλεις πρώτη χωρίς συμπλέκτη και να ξεκινήσεις, αν έχεις επιλεγμένες τις κοντές. Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει στο προσπέκτους του cherokee και μάλιστα προ f/l...Δεν το έχω δοκιμάσει !!!! Θα το δω φεύγοντας από δουλειά
Αυτό τελικά που δεν έχω καταλάβει (μιας και ανέφερες το F/L) είναι το αν το νέο face lifted cherokee έχει κάποια βασική διαφορά από το δικό μου (classic 09/2003) ή αν απλά οι αλλαγές εστιάζονται στα περί εσωτερικού (διακόπτες / καθίσματα) και εξωτερικού (προφυλακτήρες κτλ).
Δεν ξέρω περισσότερα να σου πω.
Πρόσεξε με αυτό που σου είπα γιατί κάτι τέτοιο συμβαινει, αλλά δεν είμαι σίγουρος ακριβώς για το πώς λειτουργεί και πότε. Μη κάνεις ζημιά και με κυνηγάς μετά!!!
Newbie Κάτοχος Jeep Cherokee ζητάει βοήθεια ......