Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Yaris: Τελικά την αξιοπιστία την πληρώνεις προκαταβολικά!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Yaris: Τελικά την αξιοπιστία την πληρώνεις προκαταβολικά!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    47
    139
    175
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      [quote='trackler'][quote='meco']Με τη διαφορά ότι εμένα είναι στα 118Κ χιλιόμετρα και αλλαξα όλους τους ιμάντες στα 60Κ, που μαζί με όλο το σερβις, στοίχισε 300

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Μecο δλδ πήγες σε εξουσιοδοτημένο ή σε ανεξάρτητο συνεργείο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trackler last edited by

          Ο χρήστης meco έγραψε:
          Όχι τακάκια, αλλά λάδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, φίλτρο βενζίνης και φίλτρο καμπίνας.Είναι μεγάλη φασαρία η αλλαγή και αν πήγαινα στη καρέντα, χαλαρά θα πλήρωνα τα διπλάσια.

          δλδ δεν πηγες σε επισημο?
          επισης δεν ειδα να αναφερεις βαλβολινες για σαζμαν και διαφορικο.το ξεχασες η δεν περιλαμβανοταν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης Asimov έγραψε:

            Για το Clio δεν ξερω αλλά ο τιμοκατάλογος της TOYOTA (11/1/2006) δεν εχει μειωση στο νεο Yaris...
            http://www.toyota.gr/Images/pricelist_tcm273-286904.pdf
            Εκτος αν την κανουν στο μιλητο, όπως ακουσα για το Golf (πηρε ενας ξαδερφος το καλοκαιρι 1500 ευρω κατω)

            αυτόν εννοούσα, απλώς δεν ήξερα οτι έχει μπει ήδη στο site.

            Στους 4Τ Ιανουαρίου η ΒΑΣΙΚΗ έκδοση του νέου Yaris 1.0 έχει τιμή... 12.970, στο site 'ξαφνικά' 11.990

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mousatos last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:
              [σχετικό-άσχετο]

              ένας μέσος κινητήρας 1600 κ.εκ. πόσα χλμ αντέχει χωρίς να αρχίσει να γίνεται ακριβός στην συντήρησή του; Στα 200k χλμ;

              [/σχετικό-άσχετο]

              (άσχετο) Ο κινητήρας του matiz μου έχει 180.000 χλμ και δουλεύει τέλεια χωρίς να καίει λάδια(200ml /5000km). Για να κινηθεί δε αξιοπρεπώς πρέπει να πιέζεται στο όριο, οπότε συμπεραίνω οτι ένας σύγχρονος κινητήρας 1600κ θα αντέχει τουλάχιστον τα διπλάσια δίχως πρόβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trackler last edited by

                δεν υπαρχει σωστη απαντηση στο ερωτημα αυτο.σημαντικο ειναι το πως εχει δουλεψει ενας κινητηρας και ποσο εχει συντηρηθει.δεν ειναι συγκρισιμα 2 αυτοκινητα οπου το ενα κινηται συνεχως μεσα στην πολη και το αλλο μονιμα στην εθνικη οδο.σαφως αυτο που κινηται στην πολη θα φτασει πολυ πιο γρηγορα στο χρονικο οριο ζωης των μηχανικων μερων του απο αυτο που κανει ταξιδια.ειναι πολυ απλο.
                και επειδη ξερω οτι τα εμβολα χαρακτηριζονται στην αντοχη τους απο ωρες εργασιας,ενα αυτοκινητο που ειναι μεσα στην αθηνα θα παραδωσει πνευμα πολυ πιο γρηγορα.γιατι ο κινητηρας θα εχει καταπονηθει περισσοτερο.και ας εχει τα μισα χλμ απο εναν αλλο.50000 χλμ εντος αθηνας ειναι 100000χλμ σε επαρχια.παραδειγμα ειναι αυτο,μην παιρνετε τα νουμερα ως απολυτο αριθμο.
                οποτε το προσεχουμε για να εχουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  athanasios last edited by

                  Ο χρήστης trackler έγραψε:
                  ...ειδικα μαλιστα μετα το χαρτι που εστειλε η toyota για ενα επιτοκιο περιπου 3,5-4% η 60 ατοκες δοσεις.

                  Mπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες γι αυτό;Ακούγεται ενδιαφέρον.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trackler last edited by

                    δυστηχως φιλε μου δεν μπορω γιατι το χαρτι της αλληλογραφιας που εστειλαν στην γυναικα μου το πεταξα.απλα θυμαμαι πως πρεπει να εχουν στειλει σε ολους τους κατοχους yaris,ενα χαρτι με ευνοικους ορους για την αγορα του νεου μοντελου.θυμαμαι παντως οτι σε σχεση με το τι ισχυει γενικοτερα ηταν πολυ καλη προσφορα.χαμηλο επιτοκιο αρκετα.λυπαμαι αλλα το εχω πεταξει το χαρτι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      athanasios last edited by

                      O.k το τσέκαρα.Ισχύει για τους κατόχους του απερχόμενου yaris και είναι 60 άτοκες δόσεις.Όπως έγραψες κι εσύ έχουν ειδοποιηθεί οι κάτοχοι απ' την Toyota.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kobourk last edited by

                        Τώρα γιατί εγώ το θεωρώ το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει το απερχόμενο) , δεν ξέρω... Μακράν το χειρότερο τιμόνι που έχω πιάσει ποτέ (πληροφόρηση - μηδέν... ούτε καν ξέρω που είναι οι τροχοί) , κιβώτιο άθλιο, κινητήρας μέτριος, χώροι ουσίας μηδέν. Μπορεί να φταίει και το ότι υποφέρει στα χέρια της ιδιοκτήτριάς του (πεθερά... ) αν και το οδήγησα επίτηδες και μετά από σέρβις γιατί μου είχε κάνει πολύ αρνητική εντύπωση. Πάντως πραγματικά ή «ζημιά» είναι άγνωστη λέξη για το αμάξι... τεσπα, μπορεί να είναι απλώς μεμονωμένο το περιστατικό οπότε μη δίνετε και πολύ σημασία στα λεγόμενά μου. όπως και να έχει πάντως... ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ γι αυτά που προσφέρει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aserf last edited by

                          kobourk, μιλάς για το 1.0 ή για το 1.3;

                          Ο χρήστης kobourk έγραψε:
                          Τώρα γιατί εγώ το θεωρώ το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει το απερχόμενο) , δεν ξέρω...

                          Και ποιά αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει αν επιτρέπεται; Το ρωτάω αυτό γιατί μου φαίνεται πολύ βαρύς ο χαρακτηρισμός σου.

                          Μακράν το χειρότερο τιμόνι που έχω πιάσει ποτέ (πληροφόρηση - μηδέν... ούτε καν ξέρω που είναι οι τροχοί),

                          Αυτό όντως ισχύει γενικά για τα Toyota.

                          κιβώτιο άθλιο,

                          Μ' αυτό διαφωνώ. Τα κιβώτιο των Toyota και κατ' επέκταση και του Yaris έχουν πολύ καλή αίσθηση και οι ταχύτητες κουμπώνουν άψογα. Από κει και πέρα το 1.0 έχει και πολύ καλή κλιμάκωση, σε αντίθεση με το 1.3 που έχει πολύ μακριές σχέσεις.

                          κινητήρας μέτριος,

                          Πάλι διαφωνω! Και ο 1.0 και ο 1.3 είναι πολύ δυνατοί κινητήρες για τα κυβικά τους και πολύ οικονομικοί. Απ' την άλλη, το γεγονός ότι βγάζουν ομαλά τη δύναμή τους είναι επιθυμητό μιας και πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης. Οι κακές επιδόσεις του 1.3 οφείλονται στο κιβώτιο και όχι στον κινητήρα.

                          χώροι ουσίας μηδέν.

                          Για το μέγεθός του θα έλεγα ότι έχει καλή εκμετάλλευση χώρων. Μη ξεχνάς ότι πρόκειται για ένα αμάξι 3,64 μέτρων μόνο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            Ο χρήστης athanasios έγραψε:
                            O.k το τσέκαρα.Ισχύει για τους κατόχους του απερχόμενου yaris και είναι 60 άτοκες δόσεις.Όπως έγραψες κι εσύ έχουν ειδοποιηθεί οι κάτοχοι απ' την Toyota.

                            δινουν 60 ατοκες για τους κατοχους τογιοτα..? κατι παει να γινει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nik16v last edited by

                              Κάποιοι έγραψαν σχετικά με τα κρατήματα του getz. Συγνώμη αλλά όταν θέλω αυτοκίνητο πόλης δε με ενδιαφέρει τίποτε εκτός από κόστος χρήσης, αξιοπιστία και ευκολία στην οδήγηση (ένα μικρό αυτοκίνητο με βαρή συμπλέκτη ). Τώρα αν ψάχνουμε ένα αυτοκίνητο που θα το έχουμε το καλοκαίρι για τα νησιά μαζί με οικογένεια και μπαγκάζια, το χειμώνα για να φτάσουμε μέχρι τους Κήπους στον Έβρο (μαζι με οικογένεια και μπαγκάζια) και όλο τον υπόλοιπο καιρό στην πόλη λέγεται μικρομεσαίο.
                              Δεν είπα ότι με ένα μικρό δεν κάνεις μακρινό ταξίδι. Κάνεις, αλλά με υποχωρήσεις γιατί ο κατασκευαστής δεν το έφτιαξε με γνώμονα τη χρήση αυτή και γι'αυτό υστερεί σε κάποιους τομείς.

                              Υ.Γ. Κάτι άλλο που θα με ενδιέφερε για να επιλέξω ένα αυτοκίνητο πόλης είναι η απόσταση που χρειάζεται για το 120χ.α.ω - 0 χ.α.ω. και ένα 60χ.α.ω. - 0χ.α.ω. Γιατί; Δείτε στις ενότητες Ζώα,ζώα,ζώα και Ότι πιο απίθανο έχω δει σε Ελληνικούς δρόμους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Επίσης ένα αυτοκίνητο πόλης πρέπει να έχει τη δύναμη χαμηλά. Κρίνοντας από τον κινητήρα του accent, που είναι ίδιος με αυτόν του getz 1,3 (όσο το έδιναν με αυτόν), με 1000 στροφές έχει επαρκή ισχύ ώστε να ξεκινήσεις χωρίς κόμπιασμα. Δεν ξέρω αν ο νέος 1400άρης έχει ίδια συμπεριφορά, όμως κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει και τόσο, αφού για 10 ίππους παραπάνω πληρώνεις διπλά τέλη και μάλλον έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση, πράγματα σημαντικά για οικονομικό αυτοκίνητο πόλης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dali last edited by

                                  Πήγα σήμερα και το είδα, μαζί και την Κορόλλα που με ενδιαφέρει. Πηροφοριακά πάντως, όντας καμμένος από το Ρενώ που έχω τώρα, τους διθυράμβους που ακούγονται παντού για το νέο Clio τους αγνοώ πλήρως. Καλό αμάξι είναι εκείνο που δεν με αναγκάζει μέσα σε 2 χρόνια να έχω χάσει άπειρες εργατοώρες για να τρέχω στο σέρβις. Δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων η διαφορά στην αξιοπιστία, είναι και η ταλαιπωρία.

                                  Όσον αφοτά την Toyota, αν έπαιρνα μικρό θα είχα το Yaris σίγουρα στα υπόψιν μια και ως φαν της παθητικής ασφάλειας δεν ξεχνώ ότι πήρε το ταληράκι απ' το Euro NCAP.

                                  Προσανατολίζομαι στην Corolla κι αυτό μόλις πουλήσω το Megane μου. Θέλω μόνο να ρωτήσω αν ξέρει κανείς με τη χώρα κατασκευής της. Κάτι άκουσα ότι το 4θυρο φτιάχνεται Τουρκία, γνωρίζετε τίποτα επ' αυτού? (Εντάξει, στο σημερινό αυτοκινητικό κόσμο η χώρα προέλευσης είναι πλέον σχεδόν άσχετη με τη χώρα κατασκευής, απλώς θέλω να ξέρω).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zardoz last edited by

                                    Ο χρήστης dali έγραψε:
                                    Πήγα σήμερα και το είδα, μαζί και την Κορόλλα που με ενδιαφέρει.
                                    Πληροφοριακά πάντως, όντας καμμένος από το Ρενώ που έχω τώρα, τους διθυράμβους
                                    που ακούγονται παντού για το νέο Clio τους αγνοώ πλήρως. Καλό αμάξι είναι
                                    εκείνο που δεν με αναγκάζει μέσα σε 2 χρόνια να έχω χάσει άπειρες εργατοώρες
                                    για να τρέχω στο σέρβις.

                                    Φίλε dali, είναι μη σου κάτσει...

                                    Αν ανακοινωνώταν επίσημα τα reliability ratings, κάποιοι θα εκλαιγαν με μαύρο δάκρυ.
                                    Περισσότερα εδώ: http://www.dw-world.de/dw/article/0,156 ... 31,00.html

                                    Το άρθρο αναφέρεται στό πώς τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα και κυρίως οι γερμανοί έχουν μείνει
                                    στάσιμοι σε αξιοπιστία (με την mercedes να πέφτει κατακόρυφα), ενώ οι Ασιάτες έχουν θέσει
                                    το νέο standard: 'κανένα πρόβλημα στην 5ετία'

                                    ΕΙΔΙΚΑ οι πελάτες της mercedes που πληρώνουν (Γερμανία) 70.000E ανά αυτοκίνητο
                                    θεωρούν αδιανότητο να χαλάσει στα πρώτα 2 χρόνια... και τώρα τους χαλάει...
                                    (χε χε, το Citroen ZX μου στα 5 πρώτα χρόνια έβγαλε ... καθάρισμα μίζας).

                                    Αφού ενδιαφέρεσαι για το corolla, μπορείς να δείς τα reliability ratings (2003 sedan)
                                    εδώ: http://autos.msn.com/research/vip/relia ... el=Corolla

                                    Αν εξαιρέσεις ότι είναι παπουδίστικο στην όψη (το sedan), οι αριθμοί λένε ότι είναι
                                    πολύ αξιόπιστο.

                                    τί να πείς...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dali last edited by

                                      Εγώ είχα δει τη μελέτη της J.D. Power (που αναφέρεται και στο άρθρο της D. Welle). Είχα κάποιες αμφιβολίες μια και το μικρόβιο του Ελληνάρα με τη συνομωσιολογικό σκεπτικό με άγγιξε έστω και λίγο, για να υιοθετεί όμως τα στοιχεία και η Deutshce, σημαίνει πως είναι σωστά.

                                      Ακριβώς όπως τα λέει είναι πιστεύω. Mόνο με το όνομα πουλάνε πλέον οι περισσότεροι Ευρωπαίοι και όλα είναι θέμα τύχης αν θα σου κάτσει το 'φλουρί'.

                                      Για την Όπελ δεν είδα στοιχεία (που επίσης με ενδιαφέρει) εκτός κι αν θεωρείται GM γι' αυτό και δεν την αναφέρουν....

                                      Για να μην είμαστε τελείως off topic πάντως μια και το θέμα ανήκει στο Yaris, σε σύγκριση με το Κλιό όπως είπα και προηγουμένως, θα έπαιρνα το Τoyota. Ίσως βέβαια αξίζει μια αναμονή για το νέο Κόρσα που κι αυτό δίνει παραπάνω χρόνια εγγύησης (έστω κι αν αυτή δεν περιλαμβάνει όλα όσα η αρχική εργοστασιακή) από τους Γάλλους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mak last edited by

                                        Ο χρήστης dali έγραψε:
                                        Προσανατολίζομαι στην Corolla κι αυτό μόλις πουλήσω το Megane μου. Θέλω μόνο να ρωτήσω αν ξέρει κανείς με τη χώρα κατασκευής της. Κάτι άκουσα ότι το 4θυρο φτιάχνεται Τουρκία, γνωρίζετε τίποτα επ' αυτού? (Εντάξει, στο σημερινό αυτοκινητικό κόσμο η χώρα προέλευσης είναι πλέον σχεδόν άσχετη με τη χώρα κατασκευής, απλώς θέλω να ξέρω).

                                        Είχα διαβάσει παλαιότερα ότι η Corolla sedan που διατείθεται στην Ευρώπη είναι made in Turkey με εξαίρεση την Ελλάδα όπου έρχονται Corolla sedan made in japan. Απο όσο γνωρίζω μόνο η Corolla Verso είναι made in Turkey(απο τα toyota που έρχονται την Ελλάδα).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wannabe last edited by

                                          Ο χρήστης dali έγραψε:

                                          Για να μην είμαστε τελείως off topic πάντως μια και το θέμα ανήκει στο Yaris, σε σύγκριση με το Κλιό όπως είπα και προηγουμένως, θα έπαιρνα το Τoyota. Ίσως βέβαια αξίζει μια αναμονή για το νέο Κόρσα που κι αυτό δίνει παραπάνω χρόνια εγγύησης (έστω κι αν αυτή δεν περιλαμβάνει όλα όσα η αρχική εργοστασιακή) από τους Γάλλους.

                                          Όπως έχω πει και παλιότερα πλέον μόνο η εγγύηση αξίζει για εμένα. Ούτε όνομα ούτε φήμες. Έχεις εγγύηση?(εννοείται οτι πρέπει να καλύπτει κάτι παραπάνω απο τα βασικά) άστους να τρέχουν στην αντιπροσωπεία να βρουν τι έχει. Αν δεν έχεις πας και κλαίγεσαι για γερμανική και ιαπωνική αξιοπιστία (δεν κάνω εγώ για τέτοια). Συμπέρασμα η εγγύηση πολύ ψιλά στη λίστα των προτεραιοτήτων.
                                          Υπο αυτό το πρίσμα, το Grande Punto με 5ετη αν δεν κανω λάθος εγγύηση, είναι καλή φάση εάν δεν μπορείς να περιμένεις το Corsa που είναι το αδερφάκι του αλλά έχει 6ετή(φαντάζομαι)
                                          και στη τιμή δεν φαίνεται να πληρώνεις την εγγύηση εκ των προτέρων

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dali last edited by

                                            Κατ' αρχήν να ευχαριστήσω όσους απάντησαν δίνοντας πληροφορίες.

                                            Όσον αφορά την εγγύηση, θα συμφωνήσω ότι είναι πλέον απαραίτητη, να προσθέσω όμως ότι όλα μετράνε.

                                            Πχ, έχοντας κατά νου ότι Φίατ, Όπελ και Τογιότα κινούνται στα ίδια περίπου επίπεδα από άποψη εγγύησης, τί θα διάλεγε κανείς? Εγώ πχ την Φίατ θα την άφηνα 3η, πίσω απ' τις άλλες δύο, εκτός πια κι αν η διαφορά στην τιμή ήταν χαώδης.

                                            Σε γενικές γραμμές πάντως, υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες και όλα είναι σχετικά και υπόκεινται στην -υποκειμενική- κρίση του καθενός μας. Για κάποιον άλλο, παίζουν πρώτο ρόλο οι τιμές, για άλλον η παθητική ασφάλεια. Κι εμένα μου αρέσει πάρα πολύ πχ η Άλφα 147 αλλά με τέτοια crash test results δεν θα την έπαιρνα. Άλλοι, δεν το κοιτούν καν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr