-
[quote='trackler'][quote='meco']Με τη διαφορά ότι εμένα είναι στα 118Κ χιλιόμετρα και αλλαξα όλους τους ιμάντες στα 60Κ, που μαζί με όλο το σερβις, στοίχισε 300
-
Μecο δλδ πήγες σε εξουσιοδοτημένο ή σε ανεξάρτητο συνεργείο?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Όχι τακάκια, αλλά λάδια, φίλτρο λαδιού, μπουζί, φίλτρο βενζίνης και φίλτρο καμπίνας.Είναι μεγάλη φασαρία η αλλαγή και αν πήγαινα στη καρέντα, χαλαρά θα πλήρωνα τα διπλάσια.δλδ δεν πηγες σε επισημο?
επισης δεν ειδα να αναφερεις βαλβολινες για σαζμαν και διαφορικο.το ξεχασες η δεν περιλαμβανοταν. -
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Για το Clio δεν ξερω αλλά ο τιμοκατάλογος της TOYOTA (11/1/2006) δεν εχει μειωση στο νεο Yaris...
http://www.toyota.gr/Images/pricelist_tcm273-286904.pdf
Εκτος αν την κανουν στο μιλητο, όπως ακουσα για το Golf (πηρε ενας ξαδερφος το καλοκαιρι 1500 ευρω κατω)αυτόν εννοούσα, απλώς δεν ήξερα οτι έχει μπει ήδη στο site.
Στους 4Τ Ιανουαρίου η ΒΑΣΙΚΗ έκδοση του νέου Yaris 1.0 έχει τιμή... 12.970, στο site 'ξαφνικά' 11.990
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
[σχετικό-άσχετο]ένας μέσος κινητήρας 1600 κ.εκ. πόσα χλμ αντέχει χωρίς να αρχίσει να γίνεται ακριβός στην συντήρησή του; Στα 200k χλμ;
[/σχετικό-άσχετο]
(άσχετο) Ο κινητήρας του matiz μου έχει 180.000 χλμ και δουλεύει τέλεια χωρίς να καίει λάδια(200ml /5000km). Για να κινηθεί δε αξιοπρεπώς πρέπει να πιέζεται στο όριο, οπότε συμπεραίνω οτι ένας σύγχρονος κινητήρας 1600κ θα αντέχει τουλάχιστον τα διπλάσια δίχως πρόβλημα.
-
δεν υπαρχει σωστη απαντηση στο ερωτημα αυτο.σημαντικο ειναι το πως εχει δουλεψει ενας κινητηρας και ποσο εχει συντηρηθει.δεν ειναι συγκρισιμα 2 αυτοκινητα οπου το ενα κινηται συνεχως μεσα στην πολη και το αλλο μονιμα στην εθνικη οδο.σαφως αυτο που κινηται στην πολη θα φτασει πολυ πιο γρηγορα στο χρονικο οριο ζωης των μηχανικων μερων του απο αυτο που κανει ταξιδια.ειναι πολυ απλο.
και επειδη ξερω οτι τα εμβολα χαρακτηριζονται στην αντοχη τους απο ωρες εργασιας,ενα αυτοκινητο που ειναι μεσα στην αθηνα θα παραδωσει πνευμα πολυ πιο γρηγορα.γιατι ο κινητηρας θα εχει καταπονηθει περισσοτερο.και ας εχει τα μισα χλμ απο εναν αλλο.50000 χλμ εντος αθηνας ειναι 100000χλμ σε επαρχια.παραδειγμα ειναι αυτο,μην παιρνετε τα νουμερα ως απολυτο αριθμο.
οποτε το προσεχουμε για να εχουμε. -
Ο χρήστης trackler έγραψε:
...ειδικα μαλιστα μετα το χαρτι που εστειλε η toyota για ενα επιτοκιο περιπου 3,5-4% η 60 ατοκες δοσεις.Mπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες γι αυτό;Ακούγεται ενδιαφέρον.
-
δυστηχως φιλε μου δεν μπορω γιατι το χαρτι της αλληλογραφιας που εστειλαν στην γυναικα μου το πεταξα.απλα θυμαμαι πως πρεπει να εχουν στειλει σε ολους τους κατοχους yaris,ενα χαρτι με ευνοικους ορους για την αγορα του νεου μοντελου.θυμαμαι παντως οτι σε σχεση με το τι ισχυει γενικοτερα ηταν πολυ καλη προσφορα.χαμηλο επιτοκιο αρκετα.λυπαμαι αλλα το εχω πεταξει το χαρτι.
-
O.k το τσέκαρα.Ισχύει για τους κατόχους του απερχόμενου yaris και είναι 60 άτοκες δόσεις.Όπως έγραψες κι εσύ έχουν ειδοποιηθεί οι κάτοχοι απ' την Toyota.
-
Τώρα γιατί εγώ το θεωρώ το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει το απερχόμενο) , δεν ξέρω... Μακράν το χειρότερο τιμόνι που έχω πιάσει ποτέ (πληροφόρηση - μηδέν... ούτε καν ξέρω που είναι οι τροχοί) , κιβώτιο άθλιο, κινητήρας μέτριος, χώροι ουσίας μηδέν. Μπορεί να φταίει και το ότι υποφέρει στα χέρια της ιδιοκτήτριάς του (πεθερά... ) αν και το οδήγησα επίτηδες και μετά από σέρβις γιατί μου είχε κάνει πολύ αρνητική εντύπωση. Πάντως πραγματικά ή «ζημιά» είναι άγνωστη λέξη για το αμάξι... τεσπα, μπορεί να είναι απλώς μεμονωμένο το περιστατικό οπότε μη δίνετε και πολύ σημασία στα λεγόμενά μου. όπως και να έχει πάντως... ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ γι αυτά που προσφέρει.
-
kobourk, μιλάς για το 1.0 ή για το 1.3;
Ο χρήστης kobourk έγραψε:
Τώρα γιατί εγώ το θεωρώ το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει το απερχόμενο) , δεν ξέρω...Και ποιά αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει αν επιτρέπεται; Το ρωτάω αυτό γιατί μου φαίνεται πολύ βαρύς ο χαρακτηρισμός σου.
Μακράν το χειρότερο τιμόνι που έχω πιάσει ποτέ (πληροφόρηση - μηδέν... ούτε καν ξέρω που είναι οι τροχοί),
Αυτό όντως ισχύει γενικά για τα Toyota.
κιβώτιο άθλιο,
Μ' αυτό διαφωνώ. Τα κιβώτιο των Toyota και κατ' επέκταση και του Yaris έχουν πολύ καλή αίσθηση και οι ταχύτητες κουμπώνουν άψογα. Από κει και πέρα το 1.0 έχει και πολύ καλή κλιμάκωση, σε αντίθεση με το 1.3 που έχει πολύ μακριές σχέσεις.
κινητήρας μέτριος,
Πάλι διαφωνω! Και ο 1.0 και ο 1.3 είναι πολύ δυνατοί κινητήρες για τα κυβικά τους και πολύ οικονομικοί. Απ' την άλλη, το γεγονός ότι βγάζουν ομαλά τη δύναμή τους είναι επιθυμητό μιας και πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης. Οι κακές επιδόσεις του 1.3 οφείλονται στο κιβώτιο και όχι στον κινητήρα.
χώροι ουσίας μηδέν.
Για το μέγεθός του θα έλεγα ότι έχει καλή εκμετάλλευση χώρων. Μη ξεχνάς ότι πρόκειται για ένα αμάξι 3,64 μέτρων μόνο.
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
O.k το τσέκαρα.Ισχύει για τους κατόχους του απερχόμενου yaris και είναι 60 άτοκες δόσεις.Όπως έγραψες κι εσύ έχουν ειδοποιηθεί οι κάτοχοι απ' την Toyota.δινουν 60 ατοκες για τους κατοχους τογιοτα..? κατι παει να γινει...
-
Κάποιοι έγραψαν σχετικά με τα κρατήματα του getz. Συγνώμη αλλά όταν θέλω αυτοκίνητο πόλης δε με ενδιαφέρει τίποτε εκτός από κόστος χρήσης, αξιοπιστία και ευκολία στην οδήγηση (ένα μικρό αυτοκίνητο με βαρή συμπλέκτη ). Τώρα αν ψάχνουμε ένα αυτοκίνητο που θα το έχουμε το καλοκαίρι για τα νησιά μαζί με οικογένεια και μπαγκάζια, το χειμώνα για να φτάσουμε μέχρι τους Κήπους στον Έβρο (μαζι με οικογένεια και μπαγκάζια) και όλο τον υπόλοιπο καιρό στην πόλη λέγεται μικρομεσαίο.
Δεν είπα ότι με ένα μικρό δεν κάνεις μακρινό ταξίδι. Κάνεις, αλλά με υποχωρήσεις γιατί ο κατασκευαστής δεν το έφτιαξε με γνώμονα τη χρήση αυτή και γι'αυτό υστερεί σε κάποιους τομείς.Υ.Γ. Κάτι άλλο που θα με ενδιέφερε για να επιλέξω ένα αυτοκίνητο πόλης είναι η απόσταση που χρειάζεται για το 120χ.α.ω - 0 χ.α.ω. και ένα 60χ.α.ω. - 0χ.α.ω. Γιατί; Δείτε στις ενότητες Ζώα,ζώα,ζώα και Ότι πιο απίθανο έχω δει σε Ελληνικούς δρόμους.
-
Επίσης ένα αυτοκίνητο πόλης πρέπει να έχει τη δύναμη χαμηλά. Κρίνοντας από τον κινητήρα του accent, που είναι ίδιος με αυτόν του getz 1,3 (όσο το έδιναν με αυτόν), με 1000 στροφές έχει επαρκή ισχύ ώστε να ξεκινήσεις χωρίς κόμπιασμα. Δεν ξέρω αν ο νέος 1400άρης έχει ίδια συμπεριφορά, όμως κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει και τόσο, αφού για 10 ίππους παραπάνω πληρώνεις διπλά τέλη και μάλλον έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση, πράγματα σημαντικά για οικονομικό αυτοκίνητο πόλης.
-
Πήγα σήμερα και το είδα, μαζί και την Κορόλλα που με ενδιαφέρει. Πηροφοριακά πάντως, όντας καμμένος από το Ρενώ που έχω τώρα, τους διθυράμβους που ακούγονται παντού για το νέο Clio τους αγνοώ πλήρως. Καλό αμάξι είναι εκείνο που δεν με αναγκάζει μέσα σε 2 χρόνια να έχω χάσει άπειρες εργατοώρες για να τρέχω στο σέρβις. Δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων η διαφορά στην αξιοπιστία, είναι και η ταλαιπωρία.
Όσον αφοτά την Toyota, αν έπαιρνα μικρό θα είχα το Yaris σίγουρα στα υπόψιν μια και ως φαν της παθητικής ασφάλειας δεν ξεχνώ ότι πήρε το ταληράκι απ' το Euro NCAP.
Προσανατολίζομαι στην Corolla κι αυτό μόλις πουλήσω το Megane μου. Θέλω μόνο να ρωτήσω αν ξέρει κανείς με τη χώρα κατασκευής της. Κάτι άκουσα ότι το 4θυρο φτιάχνεται Τουρκία, γνωρίζετε τίποτα επ' αυτού? (Εντάξει, στο σημερινό αυτοκινητικό κόσμο η χώρα προέλευσης είναι πλέον σχεδόν άσχετη με τη χώρα κατασκευής, απλώς θέλω να ξέρω).
-
Ο χρήστης dali έγραψε:
Πήγα σήμερα και το είδα, μαζί και την Κορόλλα που με ενδιαφέρει.
Πληροφοριακά πάντως, όντας καμμένος από το Ρενώ που έχω τώρα, τους διθυράμβους
που ακούγονται παντού για το νέο Clio τους αγνοώ πλήρως. Καλό αμάξι είναι
εκείνο που δεν με αναγκάζει μέσα σε 2 χρόνια να έχω χάσει άπειρες εργατοώρες
για να τρέχω στο σέρβις.Φίλε dali, είναι μη σου κάτσει...
Αν ανακοινωνώταν επίσημα τα reliability ratings, κάποιοι θα εκλαιγαν με μαύρο δάκρυ.
Περισσότερα εδώ: http://www.dw-world.de/dw/article/0,156 ... 31,00.htmlΤο άρθρο αναφέρεται στό πώς τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα και κυρίως οι γερμανοί έχουν μείνει
στάσιμοι σε αξιοπιστία (με την mercedes να πέφτει κατακόρυφα), ενώ οι Ασιάτες έχουν θέσει
το νέο standard: 'κανένα πρόβλημα στην 5ετία'ΕΙΔΙΚΑ οι πελάτες της mercedes που πληρώνουν (Γερμανία) 70.000E ανά αυτοκίνητο
θεωρούν αδιανότητο να χαλάσει στα πρώτα 2 χρόνια... και τώρα τους χαλάει...
(χε χε, το Citroen ZX μου στα 5 πρώτα χρόνια έβγαλε ... καθάρισμα μίζας).Αφού ενδιαφέρεσαι για το corolla, μπορείς να δείς τα reliability ratings (2003 sedan)
εδώ: http://autos.msn.com/research/vip/relia ... el=CorollaΑν εξαιρέσεις ότι είναι παπουδίστικο στην όψη (το sedan), οι αριθμοί λένε ότι είναι
πολύ αξιόπιστο.τί να πείς...
-
Εγώ είχα δει τη μελέτη της J.D. Power (που αναφέρεται και στο άρθρο της D. Welle). Είχα κάποιες αμφιβολίες μια και το μικρόβιο του Ελληνάρα με τη συνομωσιολογικό σκεπτικό με άγγιξε έστω και λίγο, για να υιοθετεί όμως τα στοιχεία και η Deutshce, σημαίνει πως είναι σωστά.
Ακριβώς όπως τα λέει είναι πιστεύω. Mόνο με το όνομα πουλάνε πλέον οι περισσότεροι Ευρωπαίοι και όλα είναι θέμα τύχης αν θα σου κάτσει το 'φλουρί'.
Για την Όπελ δεν είδα στοιχεία (που επίσης με ενδιαφέρει) εκτός κι αν θεωρείται GM γι' αυτό και δεν την αναφέρουν....
Για να μην είμαστε τελείως off topic πάντως μια και το θέμα ανήκει στο Yaris, σε σύγκριση με το Κλιό όπως είπα και προηγουμένως, θα έπαιρνα το Τoyota. Ίσως βέβαια αξίζει μια αναμονή για το νέο Κόρσα που κι αυτό δίνει παραπάνω χρόνια εγγύησης (έστω κι αν αυτή δεν περιλαμβάνει όλα όσα η αρχική εργοστασιακή) από τους Γάλλους.
-
Ο χρήστης dali έγραψε:
Προσανατολίζομαι στην Corolla κι αυτό μόλις πουλήσω το Megane μου. Θέλω μόνο να ρωτήσω αν ξέρει κανείς με τη χώρα κατασκευής της. Κάτι άκουσα ότι το 4θυρο φτιάχνεται Τουρκία, γνωρίζετε τίποτα επ' αυτού? (Εντάξει, στο σημερινό αυτοκινητικό κόσμο η χώρα προέλευσης είναι πλέον σχεδόν άσχετη με τη χώρα κατασκευής, απλώς θέλω να ξέρω).Είχα διαβάσει παλαιότερα ότι η Corolla sedan που διατείθεται στην Ευρώπη είναι made in Turkey με εξαίρεση την Ελλάδα όπου έρχονται Corolla sedan made in japan. Απο όσο γνωρίζω μόνο η Corolla Verso είναι made in Turkey(απο τα toyota που έρχονται την Ελλάδα).
-
Ο χρήστης dali έγραψε:
Για να μην είμαστε τελείως off topic πάντως μια και το θέμα ανήκει στο Yaris, σε σύγκριση με το Κλιό όπως είπα και προηγουμένως, θα έπαιρνα το Τoyota. Ίσως βέβαια αξίζει μια αναμονή για το νέο Κόρσα που κι αυτό δίνει παραπάνω χρόνια εγγύησης (έστω κι αν αυτή δεν περιλαμβάνει όλα όσα η αρχική εργοστασιακή) από τους Γάλλους.
Όπως έχω πει και παλιότερα πλέον μόνο η εγγύηση αξίζει για εμένα. Ούτε όνομα ούτε φήμες. Έχεις εγγύηση?(εννοείται οτι πρέπει να καλύπτει κάτι παραπάνω απο τα βασικά) άστους να τρέχουν στην αντιπροσωπεία να βρουν τι έχει. Αν δεν έχεις πας και κλαίγεσαι για γερμανική και ιαπωνική αξιοπιστία (δεν κάνω εγώ για τέτοια). Συμπέρασμα η εγγύηση πολύ ψιλά στη λίστα των προτεραιοτήτων.
Υπο αυτό το πρίσμα, το Grande Punto με 5ετη αν δεν κανω λάθος εγγύηση, είναι καλή φάση εάν δεν μπορείς να περιμένεις το Corsa που είναι το αδερφάκι του αλλά έχει 6ετή(φαντάζομαι)
και στη τιμή δεν φαίνεται να πληρώνεις την εγγύηση εκ των προτέρων -
Κατ' αρχήν να ευχαριστήσω όσους απάντησαν δίνοντας πληροφορίες.
Όσον αφορά την εγγύηση, θα συμφωνήσω ότι είναι πλέον απαραίτητη, να προσθέσω όμως ότι όλα μετράνε.
Πχ, έχοντας κατά νου ότι Φίατ, Όπελ και Τογιότα κινούνται στα ίδια περίπου επίπεδα από άποψη εγγύησης, τί θα διάλεγε κανείς? Εγώ πχ την Φίατ θα την άφηνα 3η, πίσω απ' τις άλλες δύο, εκτός πια κι αν η διαφορά στην τιμή ήταν χαώδης.
Σε γενικές γραμμές πάντως, υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες και όλα είναι σχετικά και υπόκεινται στην -υποκειμενική- κρίση του καθενός μας. Για κάποιον άλλο, παίζουν πρώτο ρόλο οι τιμές, για άλλον η παθητική ασφάλεια. Κι εμένα μου αρέσει πάρα πολύ πχ η Άλφα 147 αλλά με τέτοια crash test results δεν θα την έπαιρνα. Άλλοι, δεν το κοιτούν καν...
Yaris: Τελικά την αξιοπιστία την πληρώνεις προκαταβολικά!