-
δεξιοτιμονα
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
δεξιοτιμοναΣυν το οτι εχουν τελειως διαφορετικες νορμες καυσαεριων και για αυτο δεν εισαγονται Ευρωπη τα περισσοτερα 'ειδικα' μοντελα.
-
Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:
Με τα αυτοκίνητα από Ιαπωνία ξερει κανείς τι παίζει?
Οι τιμές είναι εξωφρενικά χαμηλές και τα έξοδα μετάφοράς σχετικά μικρά (σε δύο site που είχαν την Ελλαδα σαν προορισμό ήταν 850 και 900 Ευρό!)
πχ δείτε αυτές τις σελίδες:
http://www.j-garage.com και
http://www.bestjapancar.comΠχ Nissan Pulsar GTi-R turbo 4WD 1994 (2000cc/manual 5 speeds/ full time 4WD) με 3664 Ευρό
ή για ενα MR-2 G-Limited 2000cc του 90 ζητάνε 1840 Ευρό! Και 2 φορές πανω να πληρώσεις αυτή την τιμή δεν συμφέρει?Μια χαρα, πολυ καλες τιμες.....για τους κουμπαρους ομως στην Κυπρο
-
Ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο golf η polo απο γερμανία.Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν συμφέρει να αγοράσω μοντέλο του '94 κ μετα, 1400-1600cc...πόσο θα βγει ενα μοντέλο με περίπου 2.500 euro?κ επίσησ υπάρχει τρόπος να φέρεισ ψιλοτρακαρισμενο χωρίς φορο δηλόνωντας το ως ανταλακτικά???ξέρει κανέισ καμία τέτοια πατέντα ώστε να φέρω ενα μικρό εδώ απο γερμανία???
-
Ο χρήστης virus.exe έγραψε:
Ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο golf η polo απο γερμανία.Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν συμφέρει να αγοράσω μοντέλο του '94 κ μετα, 1400-1600cc...πόσο θα βγει ενα μοντέλο με περίπου 2.500 euro?κ επίσησ υπάρχει τρόπος να φέρεισ ψιλοτρακαρισμενο χωρίς φορο δηλόνωντας το ως ανταλακτικά???ξέρει κανέισ καμία τέτοια πατέντα ώστε να φέρω ενα μικρό εδώ απο γερμανία???Απο οσα εχω διαβασει δεν συμφερει στα λιγα κυβικα.Επισης ενα αυτοκινητο 10ετιας απο Γερμανια θα εχει πολλα σαπισματα.Αν το φερεις για ανταλλακτικα πως θα το ταξινομησεις ;Εκτος αν δουλεψει τρομπετο
-
Για να σε συμφέρει,σε σχέση με τις διαμορφωμένες στη χώρα μας τιμές,καλό θα είναι το αυτοκίνητο να έχει κυκλοφορήσει μετά το '96-'97.
-
.....ή ακόμα καλύτερα 2001 και μετά
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
.....ή ακόμα καλύτερα 2001 και μετάΕτσι ειναι....αν ειδατε τον πινακα πιο πανω στην σελιδα,θα καταλαβατε και γιατι..
-
Ο χρήστης nestoraero έγραψε:
Οι αποριες περι εισαγωγης αυτοκινητου απο εξωτερικο,ισως λυθουν απο το ακολουθο εγγραφο που πηρα απο το τελωνειο...Μην υπολογιζετε την τιμη αγορας του αυτοκινητου,αλλα την τιμη cif,η οποια ειναι η αξια προ φορων του καθε οχηματος.
Για να βρειτε αυτη την τιμη,καντε ενα τηλεφωνο στο νουμερο που φαινεται πανω δεξια στο χαρτι.Σύμφωνα με αυτό, συμφέρει full να φέρεις ένα rx-8 ας πούμε.. ή δεν το κατάλαβα καλά; Εφ'οσον έχει χαμηλό κυβισμό..
ή ισχύουν κάτι περίεργα που διάβαζα παλιά σχετικά με τους Βανκελ, ότι φορλογούνται διαφορετικά λόγω ιδιομορφίας κινητήρα; -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Απο ολη αυτη την ιστορια δεν νομιζώ να βγεις πολυ οφελημένος...Οφελημένοι βγαινουν μονο οι μαντράδες που ξέρουν τις ''τρυπες'' και τους τελωνειακους που τους κανουν και καλυτερες τιμες....Σαν ιδιώτης θα σε ταλαιπωρήσουν+θα σε ''γδάρουν''!Ειναι κριμα γιατι εξω υπαρχουν εκπληκτικές ευκαιριες.....
Σωστος!
Υπαρχουν ευκαιριες,αλλα πρεπει να εισαι χωμενος.... -
Μαντράς μου έχει εκμυστηρυεθεί πως η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων που μπορούν να εισαχθούν από Γερμανία είναι 'λεμόνια' και πως χρειάζεται τεράστια προσοχή για να πετύχεις κάτι καλό. Ένας ιδιώτης ουσιαστικά δεν έχει ελπίδες να το κάνει αυτό και κάτι μου λέει πως η συντριπτική πλειοψηφία των μαντράδων δεν το κάνει.
-
λεμόνια; =monday cars?
-
Μάλλον
... εννοεί στιμένα ο ποιητής.... -
Και αυτά τα μειταχειρισμένα με 5.000 χλμ λίιιιιγο ύποπτα δεν είναι;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
λεμόνια; =monday cars?Όχι. Αυτοκίνητα που έχουν στην πραγματικότητα τα τετραπλά χιλιόμετρα από ό,τι γράφει το οδόμετρό τους και τα έχει φάει το χιόνι και το αλάτι.
Μ'ένα πειραγματάκι στο οδόμετρο κι ένα βάψιμο πουλιέται για τεφαρίκι.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
λεμόνια; =monday cars?
Όχι. Αυτοκίνητα που έχουν στην πραγματικότητα τα τετραπλά χιλιόμετρα από ό,τι γράφει το οδόμετρό τους και τα έχει φάει το χιόνι και το αλάτι.
Μ'ένα πειραγματάκι στο οδόμετρο κι ένα βάψιμο πουλιέται για τεφαρίκι.
αααααα....
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
λεμόνια; =monday cars?
Όχι. Αυτοκίνητα που έχουν στην πραγματικότητα τα τετραπλά χιλιόμετρα από ό,τι γράφει το οδόμετρό τους και τα έχει φάει το χιόνι και το αλάτι.
Μ'ένα πειραγματάκι στο οδόμετρο κι ένα βάψιμο πουλιέται για τεφαρίκι.
Επίσης μου έλεγε κάτι ιστορίες τρόμου για κολλημένες βίδες από τη διάβρωση οι οποίες δεν ξεβίδωναν με τίποτα χωρίς να καταστραφούν οι βόλτες τους, απαγορεύοντας έτσι κάποιες εργασίες συντήρησης ή επισκευές στο αυτοκίνητο!
Disclaimer: Δεν είναι ιταλόφιλος.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
...Νομίζω οτι κάπου έχω ξανασυζητήσει για αυτά... Η συντριπτική πλειοψηφία τους αποτελείται από αυτοκίνητα εταιρικά (των ίδιων των αντιπροσώπων ή άλλων μεγάλων εταιριών) τα οποία ανανεώνονται κάθε έτος ή εξάμηνο, οπότε θέλει πολλή προσοχή!
Γενικά, είμαι πολύ καχύποπτος στις 'ευκαιρίες' τόσο στα σύγχρονα όσο και στα παλιά. Για κάποιον που θα βρεθεί μόνος του, ωστόσο, στη Γερμανία ή σε κάποια άλλη χώρα για αγορά μτχ δε νομίζω οτι ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από το να αγόραζε από την εγχώρια αγορα.
Όποιο έχει, πάντως, κάτω από 6000km είναι οπωσδήποτε 'μαϊμουδεμένο'.
Τέλος, καλή εποχή για αγορά 'σχεδόν καινούργιου' είναι αυτοί οι μήνες γιατι το αυτοκίνητο (που θα έχει άδεια καλοκαίρι 2005) δεν έχει ξεχειμωνιάσει εκεί. Τα αλάτια εκεί πάνω είναι θάνατος... -
Τόσο πολύ επηρεάζεται το αυτοκίνητο απ' το αλάτι;
Ακόμα και ένας χειμώνας μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τόσο πολύ επηρεάζεται το αυτοκίνητο απ' το αλάτι;Ακόμα και ένας χειμώνας μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα;
Το αλάτι κατακρατά υγρασία η οποία με τη σειρά της επιτίθεται στο μέταλλο. Επίσης το αλάτι κολλάει και μένει κολλημένο πάνω σε δυσπρόσιτα μέρη του αυτοκινήτου όπου κανονικά το νερό θα έφευγε πολύ γρήγορα είτε κυλώντας είτε στεγνώνοντας. Επίσης νομίζω πως διαβρώνει ή βοηθάει στη διάβρωση πλαστικών μερών, όπως στεγανωτικές τσιμούχες/φούσκες των φρένων ή της ανάρτησης.
Γι'αυτό μετά από διαδρομή σε χιονισμένους δρόμους πάντα να πλένετε το αυτοκίνητό σας από κάτω σε βενζινάδικο με νερό υπό πίεση και σαπούνι για να φύγει τυχόν αλάτι που μπορεί να είχαν ρίξει στο δρόμο.
ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...