Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    37
    87
    100
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      δεξιοτιμονα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης otso έγραψε:
        δεξιοτιμονα

        Συν το οτι εχουν τελειως διαφορετικες νορμες καυσαεριων και για αυτο δεν εισαγονται Ευρωπη τα περισσοτερα 'ειδικα' μοντελα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingmanos last edited by

          Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:
          Με τα αυτοκίνητα από Ιαπωνία ξερει κανείς τι παίζει?
          Οι τιμές είναι εξωφρενικά χαμηλές και τα έξοδα μετάφοράς σχετικά μικρά (σε δύο site που είχαν την Ελλαδα σαν προορισμό ήταν 850 και 900 Ευρό!)
          πχ δείτε αυτές τις σελίδες:
          http://www.j-garage.com και
          http://www.bestjapancar.com

          Πχ Nissan Pulsar GTi-R turbo 4WD 1994 (2000cc/manual 5 speeds/ full time 4WD) με 3664 Ευρό
          ή για ενα MR-2 G-Limited 2000cc του 90 ζητάνε 1840 Ευρό! Και 2 φορές πανω να πληρώσεις αυτή την τιμή δεν συμφέρει?

          Μια χαρα, πολυ καλες τιμες.....για τους κουμπαρους ομως στην Κυπρο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            virus-exe last edited by

            Ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο golf η polo απο γερμανία.Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν συμφέρει να αγοράσω μοντέλο του '94 κ μετα, 1400-1600cc...πόσο θα βγει ενα μοντέλο με περίπου 2.500 euro?κ επίσησ υπάρχει τρόπος να φέρεισ ψιλοτρακαρισμενο χωρίς φορο δηλόνωντας το ως ανταλακτικά???ξέρει κανέισ καμία τέτοια πατέντα ώστε να φέρω ενα μικρό εδώ απο γερμανία???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης virus.exe έγραψε:
              Ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο golf η polo απο γερμανία.Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν συμφέρει να αγοράσω μοντέλο του '94 κ μετα, 1400-1600cc...πόσο θα βγει ενα μοντέλο με περίπου 2.500 euro?κ επίσησ υπάρχει τρόπος να φέρεισ ψιλοτρακαρισμενο χωρίς φορο δηλόνωντας το ως ανταλακτικά???ξέρει κανέισ καμία τέτοια πατέντα ώστε να φέρω ενα μικρό εδώ απο γερμανία???

              Απο οσα εχω διαβασει δεν συμφερει στα λιγα κυβικα.Επισης ενα αυτοκινητο 10ετιας απο Γερμανια θα εχει πολλα σαπισματα.Αν το φερεις για ανταλλακτικα πως θα το ταξινομησεις ;Εκτος αν δουλεψει τρομπετο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsilis last edited by

                Για να σε συμφέρει,σε σχέση με τις διαμορφωμένες στη χώρα μας τιμές,καλό θα είναι το αυτοκίνητο να έχει κυκλοφορήσει μετά το '96-'97.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 9
                  993cc last edited by

                  .....ή ακόμα καλύτερα 2001 και μετά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nestoraero last edited by

                    Ο χρήστης 993cc έγραψε:
                    .....ή ακόμα καλύτερα 2001 και μετά

                    Ετσι ειναι....αν ειδατε τον πινακα πιο πανω στην σελιδα,θα καταλαβατε και γιατι..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skye last edited by

                      Ο χρήστης nestoraero έγραψε:
                      Οι αποριες περι εισαγωγης αυτοκινητου απο εξωτερικο,ισως λυθουν απο το ακολουθο εγγραφο που πηρα απο το τελωνειο...

                      Μην υπολογιζετε την τιμη αγορας του αυτοκινητου,αλλα την τιμη cif,η οποια ειναι η αξια προ φορων του καθε οχηματος.
                      Για να βρειτε αυτη την τιμη,καντε ενα τηλεφωνο στο νουμερο που φαινεται πανω δεξια στο χαρτι.

                      Σύμφωνα με αυτό, συμφέρει full να φέρεις ένα rx-8 ας πούμε.. ή δεν το κατάλαβα καλά; Εφ'οσον έχει χαμηλό κυβισμό..
                      ή ισχύουν κάτι περίεργα που διάβαζα παλιά σχετικά με τους Βανκελ, ότι φορλογούνται διαφορετικά λόγω ιδιομορφίας κινητήρα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pad last edited by

                        Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
                        Απο ολη αυτη την ιστορια δεν νομιζώ να βγεις πολυ οφελημένος...Οφελημένοι βγαινουν μονο οι μαντράδες που ξέρουν τις ''τρυπες'' και τους τελωνειακους που τους κανουν και καλυτερες τιμες....Σαν ιδιώτης θα σε ταλαιπωρήσουν+θα σε ''γδάρουν''!

                        Ειναι κριμα γιατι εξω υπαρχουν εκπληκτικές ευκαιριες.....

                        Σωστος!
                        Υπαρχουν ευκαιριες,αλλα πρεπει να εισαι χωμενος....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Μαντράς μου έχει εκμυστηρυεθεί πως η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων που μπορούν να εισαχθούν από Γερμανία είναι 'λεμόνια' και πως χρειάζεται τεράστια προσοχή για να πετύχεις κάτι καλό. Ένας ιδιώτης ουσιαστικά δεν έχει ελπίδες να το κάνει αυτό και κάτι μου λέει πως η συντριπτική πλειοψηφία των μαντράδων δεν το κάνει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            λεμόνια; =monday cars?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              felleas last edited by

                              Μάλλον
                              ... εννοεί στιμένα ο ποιητής....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Και αυτά τα μειταχειρισμένα με 5.000 χλμ λίιιιιγο ύποπτα δεν είναι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  λεμόνια; =monday cars?

                                  Όχι. Αυτοκίνητα που έχουν στην πραγματικότητα τα τετραπλά χιλιόμετρα από ό,τι γράφει το οδόμετρό τους και τα έχει φάει το χιόνι και το αλάτι.

                                  Μ'ένα πειραγματάκι στο οδόμετρο κι ένα βάψιμο πουλιέται για τεφαρίκι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    felleas last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                    λεμόνια; =monday cars?

                                    Όχι. Αυτοκίνητα που έχουν στην πραγματικότητα τα τετραπλά χιλιόμετρα από ό,τι γράφει το οδόμετρό τους και τα έχει φάει το χιόνι και το αλάτι.

                                    Μ'ένα πειραγματάκι στο οδόμετρο κι ένα βάψιμο πουλιέται για τεφαρίκι.

                                    αααααα....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                      λεμόνια; =monday cars?

                                      Όχι. Αυτοκίνητα που έχουν στην πραγματικότητα τα τετραπλά χιλιόμετρα από ό,τι γράφει το οδόμετρό τους και τα έχει φάει το χιόνι και το αλάτι.

                                      Μ'ένα πειραγματάκι στο οδόμετρο κι ένα βάψιμο πουλιέται για τεφαρίκι.

                                      Επίσης μου έλεγε κάτι ιστορίες τρόμου για κολλημένες βίδες από τη διάβρωση οι οποίες δεν ξεβίδωναν με τίποτα χωρίς να καταστραφούν οι βόλτες τους, απαγορεύοντας έτσι κάποιες εργασίες συντήρησης ή επισκευές στο αυτοκίνητο!

                                      Disclaimer: Δεν είναι ιταλόφιλος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                        ...

                                        Νομίζω οτι κάπου έχω ξανασυζητήσει για αυτά... Η συντριπτική πλειοψηφία τους αποτελείται από αυτοκίνητα εταιρικά (των ίδιων των αντιπροσώπων ή άλλων μεγάλων εταιριών) τα οποία ανανεώνονται κάθε έτος ή εξάμηνο, οπότε θέλει πολλή προσοχή!
                                        Γενικά, είμαι πολύ καχύποπτος στις 'ευκαιρίες' τόσο στα σύγχρονα όσο και στα παλιά. Για κάποιον που θα βρεθεί μόνος του, ωστόσο, στη Γερμανία ή σε κάποια άλλη χώρα για αγορά μτχ δε νομίζω οτι ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από το να αγόραζε από την εγχώρια αγορα.
                                        Όποιο έχει, πάντως, κάτω από 6000km είναι οπωσδήποτε 'μαϊμουδεμένο'.
                                        Τέλος, καλή εποχή για αγορά 'σχεδόν καινούργιου' είναι αυτοί οι μήνες γιατι το αυτοκίνητο (που θα έχει άδεια καλοκαίρι 2005) δεν έχει ξεχειμωνιάσει εκεί. Τα αλάτια εκεί πάνω είναι θάνατος...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Τόσο πολύ επηρεάζεται το αυτοκίνητο απ' το αλάτι;

                                          Ακόμα και ένας χειμώνας μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                            Τόσο πολύ επηρεάζεται το αυτοκίνητο απ' το αλάτι;

                                            Ακόμα και ένας χειμώνας μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα;

                                            Το αλάτι κατακρατά υγρασία η οποία με τη σειρά της επιτίθεται στο μέταλλο. Επίσης το αλάτι κολλάει και μένει κολλημένο πάνω σε δυσπρόσιτα μέρη του αυτοκινήτου όπου κανονικά το νερό θα έφευγε πολύ γρήγορα είτε κυλώντας είτε στεγνώνοντας. Επίσης νομίζω πως διαβρώνει ή βοηθάει στη διάβρωση πλαστικών μερών, όπως στεγανωτικές τσιμούχες/φούσκες των φρένων ή της ανάρτησης.

                                            Γι'αυτό μετά από διαδρομή σε χιονισμένους δρόμους πάντα να πλένετε το αυτοκίνητό σας από κάτω σε βενζινάδικο με νερό υπό πίεση και σαπούνι για να φύγει τυχόν αλάτι που μπορεί να είχαν ρίξει στο δρόμο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr