-
Πεζώ 306,1,4L,μοντ.93 με χλμ.138.000 παρουσιάζει τα εξής:
1.Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες των ημερών(2-3οC) η θερμοκρασία κινητήρα ανεβαίνει γρήγορα(σε 1-1,5 χλμ. φθάνει τους 70οC).
2.Στην κυκλοφορία πόλης το θερμόμετρο είναι σταθερά στους 90οC.
3.Στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα 80χλμ. το θερμόμετρο δείχνει
90-91οC.Mε παραπάνω ταχύτητα(140χλμ.),άγγιξε τους 95οC(!)
Μόλις ‘κόψω’ ταχύτητα,στα 80-90,η θερμοκρασία επανέρχεται στους
90-91οC.
Aπ’ τα λίγα που γνωρίζω περί αυτοκινήτου,τα παραπάνω μου φαίνονται
μη φυσιολογικά και γιαυτό ζητώ τη βοήθειά σας.
Έχω υποψίες για φλάντζα κεφαλής ή κολλημένο θερμοστάτη μηχανής.
Η φλάντζα κεφαλής είχε αλλαχθεί απ’ τον προηγούμενο κάτοχο πριν
από 28.000χλμ. για λόγους που δεν γνωρίζω.
Εργασίες που έγιναν πρόσφατα:αντικατάσταση ψυγείου λόγω διαρροής.
Δεν υπάρχει απώλεια ψυκτικου υγρού στο κυκλωμα ψύξεως.
Ελέγχθηκε η λειτουργία ανεμιστήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Πεζώ 306,1,4L,μοντ.93 με χλμ.138.000 παρουσιάζει τα εξής:
1.Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες των ημερών(2-3οC) η θερμοκρασία κινητήρα ανεβαίνει γρήγορα(σε 1-1,5 χλμ. φθάνει τους 70οC).
2.Στην κυκλοφορία πόλης το θερμόμετρο είναι σταθερά στους 90οC.
3.Στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα 80χλμ. το θερμόμετρο δείχνει
90-91οC.Mε παραπάνω ταχύτητα(140χλμ.),άγγιξε τους 95οC(!)
Μόλις ‘κόψω’ ταχύτητα,στα 80-90,η θερμοκρασία επανέρχεται στους
90-91οC.
Aπ’ τα λίγα που γνωρίζω περί αυτοκινήτου,τα παραπάνω μου φαίνονται
μη φυσιολογικά και γιαυτό ζητώ τη βοήθειά σας.
Έχω υποψίες για φλάντζα κεφαλής ή κολλημένο θερμοστάτη μηχανής.
Η φλάντζα κεφαλής είχε αλλαχθεί απ’ τον προηγούμενο κάτοχο πριν
από 28.000χλμ. για λόγους που δεν γνωρίζω.
Εργασίες που έγιναν πρόσφατα:αντικατάσταση ψυγείου λόγω διαρροής.
Δεν υπάρχει απώλεια ψυκτικου υγρού στο κυκλωμα ψύξεως.
Ελέγχθηκε η λειτουργία ανεμιστήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Πεζώ 306,1,4L,μοντ.93 με χλμ.138.000 παρουσιάζει τα εξής:
1.Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες των ημερών(2-3οC) η θερμοκρασία κινητήρα ανεβαίνει γρήγορα(σε 1-1,5 χλμ. φθάνει τους 70οC).
2.Στην κυκλοφορία πόλης το θερμόμετρο είναι σταθερά στους 90οC.
3.Στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα 80χλμ. το θερμόμετρο δείχνει
90-91οC.Mε παραπάνω ταχύτητα(140χλμ.),άγγιξε τους 95οC(!)
Μόλις ‘κόψω’ ταχύτητα,στα 80-90,η θερμοκρασία επανέρχεται στους
90-91οC.
Aπ’ τα λίγα που γνωρίζω περί αυτοκινήτου,τα παραπάνω μου φαίνονται
μη φυσιολογικά και γιαυτό ζητώ τη βοήθειά σας.
Έχω υποψίες για φλάντζα κεφαλής ή κολλημένο θερμοστάτη μηχανής.
Η φλάντζα κεφαλής είχε αλλαχθεί απ’ τον προηγούμενο κάτοχο πριν
από 28.000χλμ. για λόγους που δεν γνωρίζω.
Εργασίες που έγιναν πρόσφατα:αντικατάσταση ψυγείου λόγω διαρροής.
Δεν υπάρχει απώλεια ψυκτικου υγρού στο κυκλωμα ψύξεως.
Ελέγχθηκε η λειτουργία ανεμιστήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Αν ήταν φλάντζα η θερμοκρασία θα ανέβαινε πολύ στην κίνηση στην πόλη που ο κινητήρας δεν αερίζεται επαρκώς. Επίσης θα είχες ψυκτικό υγρό 'μολυσμένο' με λάδια (καφέ αφρός στο δοχείο) και λάδια 'μολυσμένα' με ψυκτικό υγρό (βρώμικη βελόνα).
Αν ήταν θερμοστάτης η θερμοκρασία θα ήταν φυσιολογική στην κίνηση και θα έπεφτε χαμηλά (~70 βαθμούς) στην κίνηση σε ΕΟ με ταχύτητα 100-140. Οι θερμοστάτες όταν χαλάνε μένουν ανοιχτοί με αποτέλεσμα να ψύχεται πάντα ο κινητήρας χωρίς να είναι απαραίτητο.
Εμένα η θερμοκρασία των 95 βαθμών μου φαίνεται σχετικά φυσιολογική όταν πιέζεται ο κινητήρας, από τους 98-99 και πάνω θα ανησυχούσα. Απ'την άλλη δεν ξέρω τα Πεζό πώς συμπεριφέρονται σε αυτό το θέμα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αν ήταν φλάντζα η θερμοκρασία θα ανέβαινε πολύ στην κίνηση στην πόλη που ο κινητήρας δεν αερίζεται επαρκώς. Επίσης θα είχες ψυκτικό υγρό 'μολυσμένο' με λάδια (καφέ αφρός στο δοχείο) και λάδια 'μολυσμένα' με ψυκτικό υγρό (βρώμικη βελόνα).Αν ήταν θερμοστάτης η θερμοκρασία θα ήταν φυσιολογική στην κίνηση και θα έπεφτε χαμηλά (~70 βαθμούς) στην κίνηση σε ΕΟ με ταχύτητα 100-140. Οι θερμοστάτες όταν χαλάνε μένουν ανοιχτοί με αποτέλεσμα να ψύχεται πάντα ο κινητήρας χωρίς να είναι απαραίτητο.
Εμένα η θερμοκρασία των 95 βαθμών μου φαίνεται σχετικά φυσιολογική όταν πιέζεται ο κινητήρας, από τους 98-99 και πάνω θα ανησυχούσα. Απ'την άλλη δεν ξέρω τα Πεζό πώς συμπεριφέρονται σε αυτό το θέμα.
Επιπλέον, μήπως να κοιτάξεις και την τρόμπα του ψυγείου, συνήθως, θρυματίζονται τα πτερύγια με την πάροδο του χρόνου εάν είναι από πλαστικό...
-
Ο χρήστης Γ.Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Πεζώ 306,1,4L,μοντ.93 με χλμ.138.000 παρουσιάζει τα εξής:
1.Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες των ημερών(2-3οC) η θερμοκρασία κινητήρα ανεβαίνει γρήγορα(σε 1-1,5 χλμ. φθάνει τους 70οC).
2.Στην κυκλοφορία πόλης το θερμόμετρο είναι σταθερά στους 90οC.
3.Στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα 80χλμ. το θερμόμετρο δείχνει
90-91οC.Mε παραπάνω ταχύτητα(140χλμ.),άγγιξε τους 95οC(!)
Μόλις ‘κόψω’ ταχύτητα,στα 80-90,η θερμοκρασία επανέρχεται στους
90-91οC.
Aπ’ τα λίγα που γνωρίζω περί αυτοκινήτου,τα παραπάνω μου φαίνονται
μη φυσιολογικά και γιαυτό ζητώ τη βοήθειά σας.
Έχω υποψίες για φλάντζα κεφαλής ή κολλημένο θερμοστάτη μηχανής.
Η φλάντζα κεφαλής είχε αλλαχθεί απ’ τον προηγούμενο κάτοχο πριν
από 28.000χλμ. για λόγους που δεν γνωρίζω.
Εργασίες που έγιναν πρόσφατα:αντικατάσταση ψυγείου λόγω διαρροής.
Δεν υπάρχει απώλεια ψυκτικου υγρού στο κυκλωμα ψύξεως.
Ελέγχθηκε η λειτουργία ανεμιστήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΦίλε μου, περιγράφεις μια απόλυτα φυσιολογική συμπεριφορά!! Μια χαρά είναι!! Δεν αργεί να ζεσταθεί, κρατάει σταθερή τη θερμοκρασία, τα μέγιστα είναι μια χαρά, γιατί να τρέχει κάτι; Και σε πληροφορώ ότι σε πιο καινούρια αυτοκίνητα θα έβλεπες μεγαλύτερες θερμοκρασίες!
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Πεζώ 306,1,4L,μοντ.93 με χλμ.138.000 παρουσιάζει τα εξής:
1.Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες των ημερών(2-3οC) η θερμοκρασία κινητήρα ανεβαίνει γρήγορα(σε 1-1,5 χλμ. φθάνει τους 70οC).
2.Στην κυκλοφορία πόλης το θερμόμετρο είναι σταθερά στους 90οC.
3.Στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα 80χλμ. το θερμόμετρο δείχνει
90-91οC.Mε παραπάνω ταχύτητα(140χλμ.),άγγιξε τους 95οC(!)
Μόλις ‘κόψω’ ταχύτητα,στα 80-90,η θερμοκρασία επανέρχεται στους
90-91οC.
Aπ’ τα λίγα που γνωρίζω περί αυτοκινήτου,τα παραπάνω μου φαίνονται
μη φυσιολογικά και γιαυτό ζητώ τη βοήθειά σας.
Έχω υποψίες για φλάντζα κεφαλής ή κολλημένο θερμοστάτη μηχανής.
Η φλάντζα κεφαλής είχε αλλαχθεί απ’ τον προηγούμενο κάτοχο πριν
από 28.000χλμ. για λόγους που δεν γνωρίζω.
Εργασίες που έγιναν πρόσφατα:αντικατάσταση ψυγείου λόγω διαρροής.
Δεν υπάρχει απώλεια ψυκτικου υγρού στο κυκλωμα ψύξεως.
Ελέγχθηκε η λειτουργία ανεμιστήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΦίλε μου, περιγράφεις μια απόλυτα φυσιολογική συμπεριφορά!! Μια χαρά είναι!! Δεν αργεί να ζεσταθεί, κρατάει σταθερή τη θερμοκρασία, τα μέγιστα είναι μια χαρά, γιατί να τρέχει κάτι; Και σε πληροφορώ ότι σε πιο καινούρια αυτοκίνητα θα έβλεπες μεγαλύτερες θερμοκρασίες!
Φυσιολογικό;Εμένα το αυτοκίνητό μου (Golf IV 1.4lt από τα πρώτα) έχει 90.000km περίπου,είναι του '99 και η θερμοκρασία μόλις ζεσταθεί ο κινητήτας μου δεν κάνει κιχ από τους 90 βαθμούς.Άντε στα πολλά κρύα και σε εθνική και με την θέρμανση πολύ ψηλά να πάει 89 βαθμούς περίπου...Μόνο σε Tipo έχω ακούσει για διαφορές θερμοκρασίας αλλά είναι και αμάξι κυρίως αερόψυκτο και κάποιων χρόνων...
Φίλε Γ.Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ,έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο της κακής λειτουργίας 1ος από τους 2 θερμοστάτες;
-
Έχω ένα Xsara 1.6. Σε μένα ο δείκτης δείχνει θερμοκρασιά, τι εννοώ δεν μένει μπάμ στους 90 ( όλα πάνε καλά ) αντίθετα εμφανίζονται όλες οι αυξομειώσεις όπως συμβαίνει στην πραγματικότητα στο αμάξι. Το 95 στα 140 μου φαίνεται παράξενο γιατί 95 δεν έχω δεί ούτε το καλοκαίρι μεσημέρι με πολύ ζόρισμα( φορτωμένο μέχρι πάνω και 5 άτομα ), AC, ανηφόρα και 140 σταθερά με το πόδι στο γκάζι. Ανέβαινε ελάχιστα πάνω από τους 90 και έπεφτε αμέσως. Γενικά σε αυτή την ταχύτητα είναι 90 ή λίγο πιο κάτω με 120 σταθερά μπορεί να πέσει και στους 80. Από την άλλη αφού στην πόλη ( εκεί ανεβάζει και 95 το καλοκαίρι ) δεν βλέπω πρόβλημα... Τώρα αν έχεις τα συμπτώματα που περιγράφει ο kyan στα υγρά του ψυγείου ίσως να είναι φλάντζα αλλά δεν νομίζω...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πεζώ 306,1,4L,μοντ.93 με χλμ.138.000 παρουσιάζει τα εξής:
1.Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες των ημερών(2-3οC) η θερμοκρασία κινητήρα ανεβαίνει γρήγορα(σε 1-1,5 χλμ. φθάνει τους 70οC).
2.Στην κυκλοφορία πόλης το θερμόμετρο είναι σταθερά στους 90οC.
3.Στον ανοιχτό δρόμο και με ταχύτητα 80χλμ. το θερμόμετρο δείχνει
90-91οC.Mε παραπάνω ταχύτητα(140χλμ.),άγγιξε τους 95οC(!)
Μόλις ‘κόψω’ ταχύτητα,στα 80-90,η θερμοκρασία επανέρχεται στους
90-91οC.
Aπ’ τα λίγα που γνωρίζω περί αυτοκινήτου,τα παραπάνω μου φαίνονται
μη φυσιολογικά και γιαυτό ζητώ τη βοήθειά σας.
Έχω υποψίες για φλάντζα κεφαλής ή κολλημένο θερμοστάτη μηχανής.
Η φλάντζα κεφαλής είχε αλλαχθεί απ’ τον προηγούμενο κάτοχο πριν
από 28.000χλμ. για λόγους που δεν γνωρίζω.
Εργασίες που έγιναν πρόσφατα:αντικατάσταση ψυγείου λόγω διαρροής.
Δεν υπάρχει απώλεια ψυκτικου υγρού στο κυκλωμα ψύξεως.
Ελέγχθηκε η λειτουργία ανεμιστήρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΦίλε μου, περιγράφεις μια απόλυτα φυσιολογική συμπεριφορά!! Μια χαρά είναι!! Δεν αργεί να ζεσταθεί, κρατάει σταθερή τη θερμοκρασία, τα μέγιστα είναι μια χαρά, γιατί να τρέχει κάτι; Και σε πληροφορώ ότι σε πιο καινούρια αυτοκίνητα θα έβλεπες μεγαλύτερες θερμοκρασίες!
Φυσιολογικό;Εμένα το αυτοκίνητό μου (Golf IV 1.4lt από τα πρώτα) έχει 90.000km περίπου,είναι του '99 και η θερμοκρασία μόλις ζεσταθεί ο κινητήτας μου δεν κάνει κιχ από τους 90 βαθμούς.Άντε στα πολλά κρύα και σε εθνική και με την θέρμανση πολύ ψηλά να πάει 89 βαθμούς περίπου...Μόνο σε Tipo έχω ακούσει για διαφορές θερμοκρασίας αλλά είναι και αμάξι κυρίως αερόψυκτο και κάποιων χρόνων...
Φίλε Γ.Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ,έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο της κακής λειτουργίας 1ος από τους 2 θερμοστάτες;
Aν νομίζεις πως ο δείκτης στο ταμπλό δείχνει την πραγματική θερμοκράσια νερού...είσαι πολύ γελασμένος....και για να στο αποδείξω με απλά λόγια..πες μου πώς γίνεται να μπαίνουν τα βεντιλατερ το καλοκαίρι,και η βελόνα να δείχνει 90C.
-
Ο χρήστης StAz έγραψε:
Aν νομίζεις πως ο δείκτης στο ταμπλό δείχνει την πραγματική θερμοκράσια νερού...είσαι πολύ γελασμένος....και για να στο αποδείξω με απλά λόγια..πες μου πώς γίνεται να μπαίνουν τα βεντιλατερ το καλοκαίρι,και η βελόνα να δείχνει 90C.
Αα μπράβο !!
-
Παιδια νομιζω οτι πολλα συγχρονα αυτοκινητα ,ιδιαιτερα του VAG,εχουν 'βαρυ' δεικτη θερμοκρασιας.Και του δικου μου του ιμπιζα, κολλημενος στο 90 ειναι,αλλα αυτη η θερμοκρασια δεν ειναι πραγματικη.Πιο συγκεκριμενα ο δεικτης παρουσιαζει μεγαλυτερη 'αδρανεια 'γυρω απο τους 90 αλλα σε μικροτερες ή μεγαλυτερες θερμοκρασιες κινουνται ευκολοτερα μαλλον για λογους προστασιας του μοτερ.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
.Μόνο σε Tipo έχω ακούσει για διαφορές θερμοκρασίας αλλά είναι και αμάξι κυρίως αερόψυκτο και κάποιων χρόνων...Αεροψυκτο ΤΙΡΟ;Να μου πεις οτι εχει οργανο θερμοκρασιας που δειχνει ολες τις αλλαγες θερμοκρασιας ,οπως ολα τα παλαιοτερα μοντελα,ναι.
Στα νεα αυτοκινητα βλεπουμε την θερμοκρασια που θελουν να μας δειξουν οι κατασκευαστες.Αυτο φαινεται οταν συνδεσουμε το τεστερ στο αμαξι ποσο 'παιζει' η θερμοκρασια,το ιδιο συμβαινει και με το ρελαντι.
-
Ο 'Κάβουρας' αναφερόταν στο αμάξι μου και στις απίστευτες διακυμάνσεις που παρατηρώ στο δείκτη της θερμοκρασίας όταν κινούμαι αυξομειώνοντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Μέσα στην πόλη και μάλιστα με κίνηση η θερμοκρασία φτάνει τους 90οC ή και τους ξεπερνάει ελάχιστα. Απ' τη στιγμή όμως που θα ανοίξει ο δρόμος και θα ανέβουν οι ταχύτητες κίνησης (μιλάω ακόμα και με 70-80 χλμ) ο δείκτης της θερμοκρασίας πέφτει απίστευτα, σε σημείο που να αρχίζω να ανησυχώ μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Παραθέτω μια φωτογραφία που δείχνει στο περίπου που πέφτει η θερμοκρασία, μιας και στην πραγματικότητα πέφτει ακόμα πιο κάτω, απλά μέχρι να σταματήσω και να τραβήξω τη φωτογραφία ανέβηκε ελάχιστα η θερμοκρασία.Είναι φυσιολογική αυτή η διακύμανση της θερμοκρασίας;
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ο 'Κάβουρας' αναφερόταν στο αμάξι μου και στις απίστευτες διακυμάνσεις που παρατηρώ στο δείκτη της θερμοκρασίας όταν κινούμαι αυξομειώνοντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Μέσα στην πόλη και μάλιστα με κίνηση η θερμοκρασία φτάνει τους 90οC ή και τους ξεπερνάει ελάχιστα. Απ' τη στιγμή όμως που θα ανοίξει ο δρόμος και θα ανέβουν οι ταχύτητες κίνησης (μιλάω ακόμα και με 70-80 χλμ) ο δείκτης της θερμοκρασίας πέφτει απίστευτα, σε σημείο που να αρχίζω να ανησυχώ μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Παραθέτω μια φωτογραφία που δείχνει στο περίπου που πέφτει η θερμοκρασία, μιας και στην πραγματικότητα πέφτει ακόμα πιο κάτω, απλά μέχρι να σταματήσω και να τραβήξω τη φωτογραφία ανέβηκε ελάχιστα η θερμοκρασία.Είναι φυσιολογική αυτή η διακύμανση της θερμοκρασίας;
Μαλλον εχει χαλασει ο θερμοστατης και μενει συνεχεια ανοιχτος.
-
Έχεις λάθος θερμοστάτη - πολύ χαμηλό.
-
Το θέμα είναι ότι η θερμοκρασία πέφτει χωρίς να δουλεύει ο ανεμιστήρας. Πιστεύω ότι για κάποιο λόγο ο ατμοσφαιρικός αέρας κρύώνει τη μηχανή περισσότερο απ' ότι θα έπρεπε όταν το αυτοκίνητο κινείται με μέσες ή μεγάλες ταχύτητες. Απ' την άλλη, όταν το αμάξι είναι ακίνητο με ανοιχτή τη μηχανή ο ανεμιστήρας παίρνει μπροστά όταν ξεπεράσει ελάχιστα η θερμοκρασία τους 90οC και σβήνει αυτόματα όταν η θερμοκρασία πέσει λίγο κάτω από τους 90oC.
Η πλάκα είναι ότι όταν σβήσω τη μηχανή, αν ο κινητήρας είναι ζεστός, ο ανεμιστήρας δουλεύει για 20-30 δευτερόλεπτα και μετά σβήνει αυτόματα. Είναι το μόνο αμάξι στο οποίο το έχω προσέξει αυτό. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Το θέμα είναι ότι η θερμοκρασία πέφτει χωρίς να δουλεύει ο ανεμιστήρας. Πιστεύω ότι για κάποιο λόγο ο ατμοσφαιρικός αέρας κρύώνει τη μηχανή περισσότερο απ' ότι θα έπρεπε όταν το αυτοκίνητο κινείται με μέσες ή μεγάλες ταχύτητες. Απ' την άλλη, όταν το αμάξι είναι ακίνητο με ανοιχτή τη μηχανή ο ανεμιστήρας παίρνει μπροστά όταν ξεπεράσει ελάχιστα η θερμοκρασία τους 90οC και σβήνει αυτόματα όταν η θερμοκρασία πέσει λίγο κάτω από τους 90oC.
Η πλάκα είναι ότι όταν σβήσω τη μηχανή, αν ο κινητήρας είναι ζεστός, ο ανεμιστήρας δουλεύει για 20-30 δευτερόλεπτα και μετά σβήνει αυτόματα. Είναι το μόνο αμάξι στο οποίο το έχω προσέξει αυτό.Αυτο συμβαινει ,ο κρυος αερα ψυχει το ψυγειο και την μηχανη.Αυτο ομως δεν ειναι σωστο,η σωστη θερμοκρασια ειναι πολυ σημαντικη.Αν ειναι πολυ χαμηλη τοτε ο εγκεφαλος νομιζει οτι ειναι σε φαση ψυχρης εκκινησης και δουλευει με πλουσιο μειγμα.Εχεις προβλημα θερμοστατη.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Το θέμα είναι ότι η θερμοκρασία πέφτει χωρίς να δουλεύει ο ανεμιστήρας. Πιστεύω ότι για κάποιο λόγο ο ατμοσφαιρικός αέρας κρύώνει τη μηχανή περισσότερο απ' ότι θα έπρεπε όταν το αυτοκίνητο κινείται με μέσες ή μεγάλες ταχύτητες. Απ' την άλλη, όταν το αμάξι είναι ακίνητο με ανοιχτή τη μηχανή ο ανεμιστήρας παίρνει μπροστά όταν ξεπεράσει ελάχιστα η θερμοκρασία τους 90οC και σβήνει αυτόματα όταν η θερμοκρασία πέσει λίγο κάτω από τους 90oC.
Η πλάκα είναι ότι όταν σβήσω τη μηχανή, αν ο κινητήρας είναι ζεστός, ο ανεμιστήρας δουλεύει για 20-30 δευτερόλεπτα και μετά σβήνει αυτόματα. Είναι το μόνο αμάξι στο οποίο το έχω προσέξει αυτό.Για το τελευταίο που γράφεις το κάνει και το δικό μου μερικές φορές το καλοκαίρι και είναι απολύτως φυσιολογικό. Υπόψιν οτι η αντλια νερού δεν δουλεύει με το μοτέρ σβηστό.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτο συμβαινει ,ο κρυος αερα ψυχει το ψυγειο και την μηχανη.Αυτο ομως δεν ειναι σωστο,η σωστη θερμοκρασια ειναι πολυ σημαντικη.Αν ειναι πολυ χαμηλη τοτε ο εγκεφαλος νομιζει οτι ειναι σε φαση ψυχρης εκκινησης και δουλευει με πλουσιο μειγμα.Εχεις προβλημα θερμοστατη.Ο θερμοστάτης επεμβαίνει όταν η θερμοκρασία του αυτοκινήτου ξεπεράσει κάποιο άνω όριο για να ενεργοποιηθεί το βεντυλατέρ και να πέσει η θερμοκρασία της μηχανής.
Αν η θερμοκρασία του αυτοκινήτου πέσει πολύ όμως, τότε τι μπορεί να κάνει ο θερμοστάτης για να την ανεβάσει;
Δηλαδή, αυτό που ρωτάω είναι το πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι ο θερμοστάστης είναι χαλασμένος; Θα δεχτώ ότι όταν η μηχανή είναι κρύα δουλεύει σε κατάσταση πλούσιου μείγματος, το θέμα είναι το γιατί κρυώνει η μηχανή τόσο αφού δουλεύει κανονικά και χωρίς να δουλεύει και το βεντυλατέρ την ίδια στιγμή.
Τι μπορεί λοιπόν να κάνει ο θερμοστάτης για να ανέβει η θερμοκρασία; -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αυτο συμβαινει ,ο κρυος αερα ψυχει το ψυγειο και την μηχανη.Αυτο ομως δεν ειναι σωστο,η σωστη θερμοκρασια ειναι πολυ σημαντικη.Αν ειναι πολυ χαμηλη τοτε ο εγκεφαλος νομιζει οτι ειναι σε φαση ψυχρης εκκινησης και δουλευει με πλουσιο μειγμα.Εχεις προβλημα θερμοστατη.
Ο θερμοστάτης επεμβαίνει όταν η θερμοκρασία του αυτοκινήτου ξεπεράσει κάποιο άνω όριο για να ενεργοποιηθεί το βεντυλατέρ και να πέσει η θερμοκρασία της μηχανής.
Αν η θερμοκρασία του αυτοκινήτου πέσει πολύ όμως, τότε τι μπορεί να κάνει ο θερμοστάτης για να την ανεβάσει;
Δηλαδή, αυτό που ρωτάω είναι το πώς έβγαλες το συμπέρασμα ότι ο θερμοστάστης είναι χαλασμένος; Θα δεχτώ ότι όταν η μηχανή είναι κρύα δουλεύει σε κατάσταση πλούσιου μείγματος, το θέμα είναι το γιατί κρυώνει η μηχανή τόσο αφού δουλεύει κανονικά και χωρίς να δουλεύει και το βεντυλατέρ την ίδια στιγμή.
Τι μπορεί λοιπόν να κάνει ο θερμοστάτης για να ανέβει η θερμοκρασία;Ο θερμοστατης ανοιγοκλεινει το κυκλωμα σε προκαθορισμενες θερμοκρασιες για να διατηρειται σταθερη η θερμοκρασια του κινητηρα.Αν κυκλοφορει συνεχεια το νερο στο κυκλωμα ψυξης τοτε το νερο οταν κινηται το αμαξι κρυωνει (το ψυγειο ειναι μπροστα και κρυωνει ευκολα) και η θερμοκρασια πεφτει σε ολο το κυκλωμα.Κανονικα και το καλοριφερ δεν πρεπει να σου αποδιδει σωστα οταν εισαι με μεγαλη ταχυτητα.Ολα αυτα γινονται πιο εντονα τον χειμωνα.
Εχω προσωπικη πειρα οταν το ειχα παθει στην 33 που ειχα και δεν ανεβαζε πανω απο 50 βαθμους στον δρομο με τιποτα.Οταν ομως ηταν σταματημενη ανεβαζε κανονικα θερμοκρασια .Αλλο ο θερμοστατης και αλλο ο διακοπτης που δινει εντολη στον ρελε να δουλεψει το βεντιλατερ.
Υπερθέρμανση κινητήρα(;)