-
Το Getz δεν υστερεί ΚΑΘΟΛΟΥ σε ποιότητα.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι κοστίζει όσο και το Accent. -
Υστερεί λίγο σε σχέση με τα Yaris, Polo, νέο Clio. Τα ηλεκτρονικά του είναι κάπως παρωχημένα, η ασφάλειά του είναι πίσω και το στήσιμό του έχει αρκετά περιθώρια βελτίωσης. Όμως είναι καλό, καλύτερο από το accent (από το οποίο δανείζεται πάντως πολλά μέρη, κυρίως μηχανικά).
-
Yaris: Τελικά την αξιοπιστία την πληρώνεις προκαταβολικά!
ΝΑΙ αλλά όχι και έτσι
-
ωραια με τα λιγα με τα πολλα καταληξαμε οτι ενα αυτοκινητο ειναι μονο το στησιμο του.....
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
enginekiller και popolare.εδω μιλαμε για το 1000 γιαρις και η συγκριση εγινε με το 1400 γκετζ.ας δεχτουμε οτι το γιαρις ειναι πολυ καλοστημενο.θελω να πω οτι αυτο δεν ειναι επιχειρημα οταν μιλαμε για 1000κε(0-100.15,2).
εγω λοιπον απλα συνδεσα τα επιχειρηματα σας στο θεμα μας
{{{{{{{enginekiller:
Εγω ειπα οτι σε στησιμο θεωρω καλυτερο το yaris απο το κουβ... ε το getz... Δεν συγκρινα ουτε 1000αρια ουτε 1300αρια ουτε τιποτα αλλο... Πιθανον να εννοεις οτι στα 1000 κυβικα μη ζητας και πολλα δυναμικα χαρακτηριστικα οπως λες αλλα αλλα πραγματα(αξιοπιστια κτλ) εγω μιλησα παντως μονο για το στησιμο.}}}}}τωρα τι εννοεις κουβ δε θα κατσω να ασχοληθω,οι πωλησεις του και οι 4τροχοι σε διαψευδουν
{{{{{popolarος:
ρε μην κολατε με τα κυβικα , το ιδιο στησιμο εχει και το 1,300.......
μην τρελενεστε γαμωτο.....}}}}}}εδω μιλαμε για το 1000Εγω δεεν συγκρινα 1400αρη getz με 1000αρη yaris. Ειπα μονο για το στησιμο. Δεν ειπα οτι ειναι ασχημο αλλα δεν το συγκρινω με αυτο του yaris και των υπολοιπων στην κατηγορια. Προφανως οπως λεει και ο popolaros αυτοκινητο δεν ειναι μονο το στησιμο. Και σε ποιοτητα και σε χωρους παντως υπερτερει το yaris. Ισως βεβαια σε μια αγορα αναμεσα σε 1000αρη yaris και 1400αρη getz να επαιρνα το getz κυριως αν το ειχα για μεσα στην πολη και με ενδιεφερε μονο πχ η αξιοπιστια του που οντως η χιουνται δεν υστερει και να ειχα και λιγο γκαζι παραπανω απότι το 1000αρη. Δεν θα συγκρινω ομως τα δυο διαφορετικου κυβισμου σαν συνολο η συγκριση που ανεφερα ηταν μονο στο στησιμο του αυτοκινητου. Εξαλλου το θεμα δεν ειναι για getz 1400 vs yaris 1000 αλλα για το yaris και την 'τιμη' της αξιοπιστιας του...
-
ανδρεα μεταξυ μας..... θα προτιμουσα γιαρις και ας ειναι και 1,000αρι παρα το γκετς στα 1,400.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ανδρεα μεταξυ μας..... θα προτιμουσα γιαρις και ας ειναι και 1,000αρι παρα το γκετς στα 1,400.....Ζητω τα τζαπονια!!!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ανδρεα μεταξυ μας..... θα προτιμουσα γιαρις και ας ειναι και 1,000αρι παρα το γκετς στα 1,400.....ευτυχώς για όλους δεν είναι αυτές οι μόνες επιλογές
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ανδρεα μεταξυ μας..... θα προτιμουσα γιαρις και ας ειναι και 1,000αρι παρα το γκετς στα 1,400.....
ευτυχώς για όλους δεν είναι αυτές οι μόνες επιλογές
συμφωνω....
-
enginekiller καταλαβαινω τι λες.αλλα αυτα που λες δεν εχουν νοημα.
λες πχ οτι θα επαιρνες το γκετζ για την πολη.μα και για την επαρχια αυτο θα επαιρνες γιατι το γιαρις ουτε να προσπερασει μπορει ουτε να ανεβει κανα βουνο φορτωμενο.αρα? ενιγουεη δεν θελω να συνεχισω την αντιπαραθεση.popolare αντι να δωσεις κανα επιχειρημα πετας τη μαλακιουλα σου.
εγω δε θα σου πω τι αμαξι να επαιρνες ο καθενας εχει τα κριτηρια του. εγω θα επαιρνα το γκετζ για τα αλογα του κυριως και δε θα επαιρνα το γιαρις 1000 γιατι δεν εχει τιποτα που να του δινει πλεονεκτημα ολικο απεναντι στο γκετζ 1400(κατα τη γνωμη μου).
και μη βγει κανας κουλος και πει οτι δε στριβει.
τωρα στο θεμα για την αξιοπιστια ειναι καλυτερα να την πληρωνεις προκαταβολικα για να γλιτωνεις και την ταλαιπωρια αλλα ετσι κιαλλιως ολα αξιοπιστα ειναι πλεον
-
Για τα λεφτά του ο κορεάτης μια χαρά είναι. Όσο για το στήσιμο αυτά τα αυτοκίνητα (Yaris, Getz, κ.α.) δεν είναι για σπορ οδήγηση αλλά για νορμάλ. Αν θες καλό στήσιμο βάζεις το χέρι στην τσέπη πετάς τα μανήσια αμορτισέρ και αγοράζεις πιο σκληρά. Θες περισσότερα; Τότε σκας και περισσότερα.
-
πατρο εισαι τραγικος.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
πατρο εισαι τραγικος.....ναι? γιατι ακριβως?
-
Δεν έχω διαβάσει όλες τις προηγούμενες σελίδες, απλά θα ήθελα να εκφράσω την άποψή μου.
Όταν αγοράζει κανείς ένα αυτοκίνητο 'πόλης' προφανώς και δεν επιδιώκει την αγορά ενός σπορ αυτοκινήτου που θα στρίβει σαν τρένο και θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Ακόμα όμως και αν θέλει ένα αυτοκίνητο μικρού μεγέθους με σπορ προσανατολισμούς υπάρχουν ολοκληρωμένες λύσεις σχεδόν από όλες τις εταιρίες οπότε κανείς δε μένει παραπονεμένος.
Λογικά λοιπόν κάποιος που αγοράζει αυτοκίνητο 'πόλης' επιδιώκει την απόκτηση ενός αυτοκινήτου με χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία, ευκολοδήγητο και αμα λάχει να μπορεί να τον πάει και ένα ταξιδάκι χωρίς να τον αγχώσει στην εθνική.
Λίγο ή πολύ όλα τα σύγχρονα μικρά πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις, απλά λογικό είναι η κάθε εταιρία να βάζει προτεραιότητα σε άλλο τομέα. Η Toyota θεωρεί ότι για το Yaris (και όχι μόνο) η αξιοπιστία είναι πιο σημαντική, την οποία και πληρώνεις extra και συνοδεύεται από χαμηλή κατανάλωση και αξιοπρεπείς επιδόσεις για τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Προφανώς και το αυτοκίνητο δεν είναι τρένο, παρόλα αυτά δεν είναι και τόσο άσχημο στην οδήγηση.
Στην εταιρία που δουλεύει ο πατέρας μου έχουν 30+ εταιρικά αυτοκίνητα (όλα Toyota), από τα οποία 15+ είναι Yaris. Προφανώς και η επιλογή αυτή έγινε λόγω της αξιοπιστίας τους και όχι λόγω της επίδοσής τους. Μπορεί να πλήρωσαν κάτι παραπάνω στην αγορά τους, γεγονός είναι όμως ότι οι επισκέψεις στο συνεργείο είναι μόνο προγραμματισμένες και ιδιαίτερα οικονομικές. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Δεν έχω διαβάσει όλες τις προηγούμενες σελίδες, απλά θα ήθελα να εκφράσω την άποψή μου....
Η Toyota θεωρεί ότι για το Yaris (και όχι μόνο) η αξιοπιστία είναι πιο σημαντική...Η 1η σελίδα ήταν αρκετή...
Κανείς δεν είπε αν το yaris είναι καλό ή κακό.
Απλά +3000Ε στην τιμή σημαίνει ότι η αντιπροσωπεία (λόγω πωλήσεων και φήμης) έγινε
αλαζονική, και ΑΝ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ασχολίαστη, θα παραμείνει με τέτοιες τιμές για πάντα.Σημειωτέον ότι στην Ευρώπη η Toyota βρίσκεται μόλις στην 7η θέση στις πωλήσεις (ποιό πάνω της
είναι VW, Renault, Citroen!,Peugeot, BMW κλπ) και δεν είναι καθόλου αλαζονική - εκτός από την
Αγγλία στην οποία αριστεύει η εξυπηρέτησή της στα ανταλλακτικά λόγω της μονάδας παραγωγής.Από φήμη και μόνο, άρχισε να γίνεται αλαζονική και στην Ελλάδα (ξαναλέω, ίσως η αντιπροσωπία)
και ιδού τα αποτελέσματα. -
Πληρώνεις την φήμη. Οπως και σε κάθετι άλλο στο κόσμο, από ρούχα μέχρι κινητά.
Και αυτή η φήμη δεν χτίστηκε μέσα σε μία νύχτα και σίγουρα όχι αδικαιολόγητα.
Ακριβό ΕΙΝΑΙ και το κατακρίνω κι εγώ αλλά ο αγοραστής σκέφτεται:
-6ετής εγγύηση
-εξυπηρέτηση και επισκευές χωρίς γκρίνιες και αμφιβολίες
-αξιοπιστία
-το συγκεκριμένο και όμορφο designοπότε σου λέει γιατί να μην δώσω 3Κ παραπάνω αλλά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
-
Mέχρι τώρα τα Toyota ήταν φτηνότερα του ανταγωνισμού σε βάθος χρόνου και ας είχαν υψηλότερο κόστος κτήσης αρχικά, μιας και δεν έβγαζαν βλάβες αλλά είχαν και πολύ καλή εγγύηση και αξία μεταπώλησης.
Με τις τωρινές τιμές η κατάσταση περίπου εξισορροπείται.
Είμαι περίεργος πάντως πόσοι (από τους πάρα πολλούς) που σκόπευαν να πάρουν Τοyota θα σκεφτούν όπως την κοπέλα και θα αλλαξουν γνώμη...πιστεύω πάντως πως θα είναι λίγοι. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Δεν έχω διαβάσει όλες τις προηγούμενες σελίδες, απλά θα ήθελα να εκφράσω την άποψή μου.
Όταν αγοράζει κανείς ένα αυτοκίνητο 'πόλης' προφανώς και δεν επιδιώκει την αγορά ενός σπορ αυτοκινήτου που θα στρίβει σαν τρένο και θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Ακόμα όμως και αν θέλει ένα αυτοκίνητο μικρού μεγέθους με σπορ προσανατολισμούς υπάρχουν ολοκληρωμένες λύσεις σχεδόν από όλες τις εταιρίες οπότε κανείς δε μένει παραπονεμένος.
Λογικά λοιπόν κάποιος που αγοράζει αυτοκίνητο 'πόλης' επιδιώκει την απόκτηση ενός αυτοκινήτου με χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία, ευκολοδήγητο και αμα λάχει να μπορεί να τον πάει και ένα ταξιδάκι χωρίς να τον αγχώσει στην εθνική.
Λίγο ή πολύ όλα τα σύγχρονα μικρά πληρούν αυτές τις προϋποθέσεις, απλά λογικό είναι η κάθε εταιρία να βάζει προτεραιότητα σε άλλο τομέα. Η Toyota θεωρεί ότι για το Yaris (και όχι μόνο) η αξιοπιστία είναι πιο σημαντική, την οποία και πληρώνεις extra και συνοδεύεται από χαμηλή κατανάλωση και αξιοπρεπείς επιδόσεις για τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Προφανώς και το αυτοκίνητο δεν είναι τρένο, παρόλα αυτά δεν είναι και τόσο άσχημο στην οδήγηση.
Στην εταιρία που δουλεύει ο πατέρας μου έχουν 30+ εταιρικά αυτοκίνητα (όλα Toyota), από τα οποία 15+ είναι Yaris. Προφανώς και η επιλογή αυτή έγινε λόγω της αξιοπιστίας τους και όχι λόγω της επίδοσής τους. Μπορεί να πλήρωσαν κάτι παραπάνω στην αγορά τους, γεγονός είναι όμως ότι οι επισκέψεις στο συνεργείο είναι μόνο προγραμματισμένες και ιδιαίτερα οικονομικές.Δεν ξέρω σήμερα εταιρεία να αγοράζει αυτοκίνητα! και μάλιστα τόσα πολλά. Δεν τους συμφέρει. Όλες κάνουν leasing (για πολλούς ευνόητους λόγους). Για διαστάυρωσέ το.
Φιλικά,
Σπύρος
-
Μήπως αρχίζουμε και παρασυρόμαστε σε υπερβολές;Εντάξει είναι γνωστό ότι η Toyota παράγει αυτοκίνητα που παρουσιάζουν βλάβες σε χαμηλότερα ποσοστά(ο όρος ''αξιοπιστία'' κατα τη γνώμη μου είναι ισοπεδωτικός) αλλά δεν είναι η μόνη.Αλλωστε το αυτοκίνητο που δεν χαλάει δεν ανακαλύφθηκε ακόμα.
Εκεί που πραγματικά η Toyota είναι μπροστά, είναι το aftersales κάτι που το θεωρώ πιό σημαντικό και από το πόσο πιθανόν είναι να πάθει βλάβη ένα αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Εκεί που πραγματικά η Toyota είναι μπροστά, είναι το aftersales κάτι που το θεωρώ
πιό σημαντικό και από το πόσο πιθανόν είναι να πάθει βλάβη ένα αυτοκίνητο.Σε αυτό έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο.
Δεν έχω ακούσει άνθρωπο να έχει παράπονο από την aftersales εξυπηρέτηση της Toyota.Ενώ π.χ έχω άτυχο φίλο που π.χ χάλασε το ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι στο χρόνο και μετά οι
κλειδαριές, οι τύποι όμως στην αντιπροσωπία τιμούν την εξαετή εγγύηση χωρίς παπαρίες.Ευκαιρία για να γκρινιάξω
Πρέπει 'κάποιοι' Γαλλικής καταγωγής (ο νοοών νοείτω) που στο εξωτερικό δίνουν 3 χρόνια
εγγύηση στα μοντέλα τους ενώ στην Ελλάδα 2 , να το ξανασκεφτούν, γιατί...... το 2007 θα πουλάνε παπάδες - ενώ η 'μαμά' εταιρία στην Ευρώπη θα πουλάει τρελλά
(γιατί εκεί ισχύουν άλλες εγγυήσεις και aftersales).
Yaris: Τελικά την αξιοπιστία την πληρώνεις προκαταβολικά!