Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nuerburgring!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Nuerburgring!
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 54
    • 55
    • 7 / 55
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1081
    2164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Μια χαρά χρόνους κάνει η GT, η παρατήρησή μου αφορά την Veyron, για την οποία αν ισχύουν οι χρόνοι αυτοί δεν είναι απλώς το απόλυτο dragster ή έστω το απολυτο GT αλλα ενα απο τα ταχύτερα supercars και σε πίστα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran last edited by

        Ο χρήστης IKE έγραψε:
        ... η παρατήρησή μου αφορά την Veyron, για την οποία αν ισχύουν οι χρόνοι αυτοί δεν είναι απλώς το απόλυτο dragster ή έστω το απολυτο GT αλλα ενα απο τα ταχύτερα supercars και σε πίστα.

        ΙΚΕ μονο εσυ (αμα) και καμια 15αρια ακομα ατομα εδω μεσα πιστευαν κατι διαφορετικο για την veyron.

        ειπαμε, ειναι η επιτομη του supercar!

        οσο για τους χρονους, τι να κλασουνε οι αυστραλοι στο ring με ενα συλεκτικο αμαξι του 1 εκατομμυριου? τα γονατακια τους τρεμανε...
        τουλαχιστον 10 δευτερολεπτα μπορει να κατεβει ο γυρος..
        ..και που να μπει και το προγραμματακι το +200 αλογατα

        Wheels magazine Australia, December 2005
        'Veyron clocked 7min 40sec around the benchmark N?rburgring - despite overtaking four cars in the process.'
        

        οπως καταλαβενετε, μιλαμε για τουλαχιστον 7.3Χ ακομα και απο τους κουλους αυστραλους.

        Αν σκεφτείς ότι η Μ5 με τα μισά άλογα γύρισε σε 7.52 δεν την λες γρήγορη..

        ...και τα 7'52 της Μ5 με τι λαστιχα γινανε? εγω ειχα διαβασει οτι η γρηγοροτερη της -Μ6- γυρισε στο 8.09 οταν πρωτομετρηθηκε,
        και μαλιστα με καλα λαστιχα (P Zero Corsa)..
        http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=3&fID=0&tID=10073&bottom=460

        αν μπορει μια Μ να πεσει 16 δευτερολεπτα, φανταζομαι οτι αντιστοιχα μπορει να πεσει και μια ..veyron

        πέρα ομως απο το ring, προσπαθειστε να χωνεψετε και αυτο:

        Autocar - First Drive -
        'The Veyron'

        'After just 2.46sec the Veyron reaches 60mph, and barely a couple of seconds after that it bursts into three figures. But the thing youll really struggle to get your head round, the statistic youll be boring your mates with for some years to come, is this, despite setting off 10 seconds after the McLaren when the F1 is already travelling at 130mph the Bugatti reaches 200mph at exactly the same time as the F1. Think about that. I have. And I still cant quite fathom how rapid the Veyron must be to pull it off.'

        παρτε το χαμπαρι...
        δυο ειναι τα διαστημικα supercars...
        η veyron και το zonda.
        ολα τ'αλλα επονται..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opterios last edited by

          Η αλήθεια είναι ότι το 7:40 πέφτει αρκετά ακόμα. Ήταν tourist lap και ο οδηγός ούτε Roerl ήταν, ούτε von Saurma 😉

          Εγώ πάντως θεωρώ πως για αυτοκίνητα σαν τη Veyron, δεν έχει τόσο νόημα πόσο κάνουν στην πίστα, γιατί δε φτιάχτηκαν για αυτό το σκοπό. Κάτι μου λέει ότι αν βάλεις τη Veyron να κάνει 5 γύρους στη Monza, θα θέλει μετά service το μισό αυτοκίνητο.

          Δεν το λέω υποτιμητικά. Απλώς δεν είναι η πίστα ο αυτοσκοπός της Veyron. Για μένα ήδη είναι επιτυχές το πείραμα. Είναι πολύ γρήγορη στην πίστα και είναι άπιαστη στις ευθείες. Να μου άρεσε κιόλας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            patro last edited by

            ελα παλι με την βευρον,

            ρε συ περιμενες οι γκολφακηδες να βγαλουν σωστο σουπερκαρ?
            ενα χρηματοκιβωτιο εβγαλαν με 4Χ4 και 1000 ιππους που δεν μπορει να πατησει μια καρρερα,βεβαια απο ποιοτητα κυλισης καμια σχεση ε? μη λεμε και μαλακιες.

            καλω το 199

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Ο χρήστης patro έγραψε:
              ελα παλι με την βευρον,

              ρε συ περιμενες οι γκολφακηδες να βγαλουν σωστο σουπερκαρ?
              ενα χρηματοκιβωτιο εβγαλαν με 4Χ4 και 1000 ιππους που δεν μπορει να πατησει μια καρρερα,βεβαια απο ποιοτητα κυλισης καμια σχεση ε? μη λεμε και μαλακιες.

              καλω το 199

              Δηλαδή εννοείς οτι πέφτουν και τα παράθυρα ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                patro last edited by

                δε νομιζω αλλωστε τα 'χρηματοκιβωτια' δεν χρειαζονται παραθυρα(γιαυτο και να πεσουν δε μας νοιαζει) βεβαια μεχρι τη νεκροψια ποτε δε ξερεις.

                ειναι θεμα φιλοσοφιας υπαρχουν σουπερκαρ και σουπερκαρ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  opterios last edited by

                  Ο χρήστης patro έγραψε:
                  ρε συ περιμενες οι γκολφακηδες να βγαλουν σωστο σουπερκαρ?

                  Δηλαδή ποιος είναι ο αντικειμενικός ορισμός του supercar κατ' εσένα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yianniswalker last edited by

                    Κατά τη γνώμη μου τα 1000 άλογα της Veyron δεν λένε και πολλά πράγματα σε μία πίστα σαν το Nirburgring.

                    Αυτή η πίστα ζητά ομοιογένεια για να βγουν χρόνοι...

                    Ένα τόσο γρήγορο και βαρύ αυτοκίνητο ποιος τρελός θα τολμήσει να το πάει τέζα σε αυτή την πίστα...

                    Πέραν του γεγονότος ότι το Nirburgring δεν πληρεί εντελώς και τον όρο πίστα...

                    Με κάτι γιαμπς σε στροφές άπειρων km, χασίματα, ανεβοκατεβάσματα και την μπαριέρα στα 2 μέτρα απαιτεί πολύ τρέλα για να πας χωρίς αύριο.

                    Και σίγουρα δεν θα ήθελα να ταξιδεύω με 280+ στο πρώτο ανοιχτό κομμάτι της πίστας προσπαθώντας να φρενάρω και ταυτόχρονα να στρίψω...

                    Εδώ τρομάζω στο GT4 όταν οδηγώ κάτι πολύ γρήγορο.... Κατά πόσο στην πραγματικότητα.

                    Ο τύπος που οδηγούσε την Yellowbird πρέπει να ήταν πολύ απογοητευμένος από τη ζωή, ή να είχε χωρίσει την προηγούμενη μέρα την γυναίκα της ζωής του.

                    Αυτά που κάνει δεν γίνονται κάθε μέρα ή να το πω αλλιώς δεν γίνονται για πολλές ημέρες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      opterios last edited by

                      Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
                      Ένα τόσο γρήγορο και βαρύ αυτοκίνητο ποιος τρελός θα τολμήσει να το πάει τέζα σε αυτή την πίστα...Με κάτι γιαμπς σε στροφές άπειρων km, χασίματα, ανεβοκατεβάσματα και την μπαριέρα στα 2 μέτρα απαιτεί πολύ τρέλα για να πας χωρίς αύριο.

                      Θα μου επιτρέψεις να πω, φίλε Γιάννη, ότι είναι λίγο άκυρο αυτό που λες

                      Μη σκέφτεσαι με τα δικά μας ταπεινά μέτρα. Υπάρχουν οδηγοί που το κάνουν για επάγγελμα αυτό το πράγμα, και δεν εννοώ τους δημοσιογράφους (ή τουλάχιστον όχι όλους)

                      Όπως δοκιμάστηκε στα όριά της μια Carrera GT, το Zonda F, η Porsche EDO, ή ακόμα το εξωφρενικό Radical, έτσι θα δοκιμαστεί από τον κατάλληλο οδηγό και η Veyron

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Y
                        yianniswalker last edited by

                        Δεν εννοώ αυτό...

                        Εννοώ ότι οι ικανότητες αυτού του αυτοκινήτου δεν μπορούν να φανούν σε τέτοια πίστα.

                        Είναι ακατάλληλος ο συνδυασμός.

                        Για παράδειγμα πολλές Ferrari ενδεχομένως να χάνουν από κάτι EVO στην Tsubuka.

                        Στην Monza όμως συμβαίνει το αντίθετο και με μεγάλη διαφορά.

                        Μία F1 δεν θα έκανε τόσο εντυπωσιακό χρόνο στο Nirburgring απλά διότι ο οδηγός αναγκάζεται να πάει πολύ περισσότερο φυλαγμένα...

                        Αντιθέτως ένα WRC με στήσιμο για άσφαλτο και χωρίς περιορισμό στην ισχύ (όπως και ένα αμάξι για ανάβαση Pikes Peak με ρυθμίσεις για άσφαλτο) θα κάνει πολύ εντυπωσιακό χρόνο στην 'Πράσινη Κόλαση' για WRC...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          petran last edited by

                          ...η ουσια ειναι πως το veyron μπορει να παει πολυ κατω απο 7:3Χ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yianniswalker last edited by

                            Δεν νομίζω ότι είναι αυτό το θέμα...

                            Το θέμα είναι ποιες οι πιθανότητες επιβίωσης αυτού που θα προσπαθήσει να κάνει 7:30 με τη Veyron...

                            Μιλάμε για μόνο 2.2% βελτίωση του χρόνου.

                            Πιστεύετε ότι έχει οδηγήσει κάποιος αυτούς τους 2 τόνους με τα 1000 άλογα και το downforce στo Nirburgring που είναι όλο γιαμπς και ανηφοροκατηφόρες στο 100% και δεν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης κατά 2%;

                            Ακόμα και αν αλλάξουν οι συνθήκες ή τα λάστιχα μπορεί να γίνει αυτή η διαφορά...

                            Δεν λέει κάτι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                              ...η ουσια ειναι πως το veyron μπορει να παει πολυ κατω απο 7:3Χ

                              Αυτό είναι πολύ μεγάλη κουβέντα που λες, Πέτρο, και δεν το ξέρουμε. Μη μου πεις ότι το ξέρεις, γιατί ΔΕΝ το ξέρεις 😉

                              Το 7:30 δεν είναι αστείος χρόνος και όσο σφίγγουν τα όρια, τόσο ελαττώνεται και η βελτίωση που μπορείς να επιτύχεις. Σίγουρα η Veyron μπορεί να βελτιιώσει άνετα το χρόνο της κατά μερικά δευτερόλεπτα, αλλά από ένα συγκεκριμένο σημείο κι έπειτα, ο χρόνος δεν πέφτει εύκολα.

                              Ας μην αμολάμε χρόνους στην τύχη (ήδη γνωστός λάτρης του RS4 την πάτησε μια φορά 😉 ), γιατί οι εκτιμήσεις δεν είναι εύκολες και θέλουν προσοχή.

                              Και τελειώνοντας, να σου πω Πέτρο ότι η Porsche EDO έκανε 7:18 έχοντας αναλογία κιλών ανά ίππο αρκετά καλύτερη από τη Veyron και σίγουρα μια πανάλαφρη και αγωνιστική σχεδόν Porsche με σλικς στρίβει ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερα από τη Veyron.

                              Εξακολουθώ να λέω πως το νόημα για ένα τέτοιο αμάξι δεν είναι το πόσο γυρνάει το ring 😉

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                opterios last edited by

                                Η EDO δεν είναι αγωνιστική. Είναι road legal. Απλώς...έχει τόση τεχνολογία και βελτίωση πάνω, που είναι σαν να είναι αγωνιστική 😉

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  petran last edited by

                                  7:40 με προσπερασεις και σε ενα γυρο το δεκεμβρη απο τους ..αυστραλους..

                                  εγω επιμενω οτι παει Α-ΝΕ-ΤΑ στα χαμηλα 7:3X

                                  αν δεν με πιστευεις, δωστο μου 3 μερες στο ring να στον γραψω το χρονο που λεω.. ευκολα

                                  ΣΙΓΟΥΡΑ ενα τοσο τρομερο και υπερχλιδατο αμαξι δεν αρχιζει και τελειωνει στο ring.

                                  ομως δεν ειναι κακο που παει μαμιωντας και εκει περα..!

                                  τωρα το ποσο γυρναει το γυμνο radical που εχει αδεια κυκλοφοριας μονο στην αγγλια (μα δεν ειναι καν αμαξι αυτο το πραγμα)
                                  σιγουρα εχει ενδιαφερον απο αγωνιστικης αποψης, αλλα οχι οτι θα σκασουμε κι ολας αν μεσα στο ring παει πιο γρηγορα απο το ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                    τωρα το ποσο γυρναει το γυμνο radical που εχει αδεια κυκλοφοριας μονο στην αγγλια (μα δεν ειναι καν αμαξι αυτο το πραγμα)
                                    σιγουρα εχει ενδιαφερον απο αγωνιστικης αποψης, αλλα οχι οτι θα σκασουμε κι ολας αν μεσα στο ring παει πιο γρηγορα απο το ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!

                                    Σύμφωνοι, αλλά είδες ότι δε σου έφερα ως παράδειγμα το Radical, αλλά μια Porsche που κοστίζει 5 φορές λιγότερα από τη Veyron 😉

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • P
                                      patro last edited by

                                      opterie δε εχω ορισμο του σουπερκαρ.

                                      λεω στο επομενο ποστ οτι ειναι θεμα φιλοσοφιας.

                                      η πορσε θελει να βγαλει ενα αμαξι που να ειναι απιστευτα γρηγορο (να κανει τον καλυτερο χρονο στο ρινγκ) και να παταει την ενζο.καρερα

                                      η φερραρι θελει να κανει επιδειξη της τεχνολογιας φ1 και να παταει το ανταγωνισμο.ενζο

                                      το vag τωρα δεν θα μπορουσε να βγαλει μια πραγματικη μπουγκατι γιατι δεν
                                      εχει καμια σχεση με τα αλλα αυτοκινητα που διαθετει.οποτε βγαζει ενα υπερπολυτελες γκολφ με 4χ4 και 1000 ιππους και κανει τη δουλεια της.επιδειξη τεχνολογιας και λοιπα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        Ο χρήστης patro έγραψε:
                                        το vag τωρα δεν θα μπορουσε να βγαλει μια πραγματικη μπουγκατι γιατι δεν
                                        εχει καμια σχεση με τα αλλα αυτοκινητα που διαθετει.οποτε βγαζει ενα υπερπολυτελες γκολφ με 4χ4 και 1000 ιππους και κανει τη δουλεια της.επιδειξη τεχνολογιας και λοιπα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • O
                                          opterios last edited by

                                          Ο χρήστης patro έγραψε:
                                          το vag τωρα δεν θα μπορουσε να βγαλει μια πραγματικη μπουγκατι γιατι δεν εχει καμια σχεση με τα αλλα αυτοκινητα που διαθετει.οποτε βγαζει ενα υπερπολυτελες γκολφ με 4χ4 και 1000 ιππους και κανει τη δουλεια της.επιδειξη τεχνολογιας και λοιπα.

                                          Διαβάζεις τι γράφεις;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            petran last edited by

                                            Ο χρήστης Bruce έγραψε:
                                            Τελικά χαμηλά 30άρια ή κάτω από τα 30;

                                            Με μπέρδεψες...

                                            χαμηλα 30αρια σιγουρα με καποιον εμπειρο (7:3Χ)

                                            κατω απο 30 αμα το παρω εγω! (7:2Χ)

                                            βλεπεις εχω προυπηρεσια στις βαρκες, πλοιαρια, βαριδια, μαουνες, και εχω και το ρεκορ του ring στο gotham

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 7 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr