-
Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι!
Αν το πω πολλές φορές, μπορεί να το πιστέψω και να μη στενοχωριέμαι που δεν θα την αποκτήσω ποτέ.
-
Οι αναλογίες είναι καλές αλλα οι λεπτομέρειες είναι βαρυφορτωμένες και φλύαρες, όπως οι περισσότερες σημερινές και χθεσινές (αλλα όχι οι προχθεσινές) Ferrari.
Θα μπορούσε να ήταν πολύ πιο ωραία.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι αναλογίες είναι καλές αλλα οι λεπτομέρειες είναι βαρυφορτωμένες και φλύαρες, όπως οι περισσότερες σημερινές και χθεσινές (αλλα όχι οι προχθεσινές) Ferrari.Θα μπορούσε να ήταν πολύ πιο ωραία.
Ακριβώς αυτό σκέφτηκα και εγώ. Ειδικά αν τη δούμε απο αυτή την οπτική γωνία φαίνεται υπέροχη αλλά οι λεπτομέριες είναι που κάνουν το σύνολο λιγότερο όμορφο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι! Χάλια είναι!Είπα κι εγώ... τρελάθηκε ο manosk?
Nαι αλλά πάω στοίχημα ότι δε θα δίνουν 6 χρόνια εγγύηση που μου δίνουν στο Yaris μου... Και που να την παρκάρεις αυτήν? Ασε που δεν έχει και τόσες θήκες για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό... Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μια χαρά αυτοκίνητο έχω! Και δεν έδωσα και μια περιουσία!!! -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Για δείτε εδώ παρακαλώ:
http://www.hostimage.org/img/951301.jpg
http://www.hostimage.org/img/604687929.jpg
http://www.hostimage.org/img/4397042439.jpgEιναι σιγουρα official?
-
δε μπορώ να τις δω γμτ
μόνο στην τελευταία δημοσίευση του Σάκη, αλλά με άλλο 'παράθυρο' εμπρός.
απ το λίγο που βλέπω....
Πάντως θυμίζει λίγο Αλφα 8c
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Eιναι σιγουρα official?Eλπίζω πως όχι. Το μουλάρι,χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει κάτι, έχει διπλά πίσω φανάρια ενώ αυτό έχει ένα. Πάντως αν είναι photoshop είναι η καλυτερη δουλειά που έχω δεί ποτέ μου.[/img]
-
Ferrari F600 - official pics or PS ? - - Source: http://www.eurocarblog.com/
Someone in the Autopareri forums posted three photos of the Ferrari F600 (codename F139) that seem to be official. This pictures are sufficiently similar to the spyshots seenn up to now that they could be the real thing, but the styling is a big enough break with the existing models to give pause. While waiting for word from Maranello, let the readers judge the photos, the ample endowent of air intakes and the strange combination of rear pillar / rear glass.
We shall also have to wait for technical data on the F600 (there's talk of a V12 engine derived from the Enzo's that should output 590-625 hp).
-
τι εργαλειο ρε παιδι μου.
Νικος
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
δε μπορώ να τις δω γμτ -
-
We caught on film this secret Ferrari going flat-out -and you won't believe the noise it makes!
http://www.channel4.com/4car/http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fe ... /0701.html
http://www.fast-autos.net/ferrari/250gtoseries2.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/8417/gto6sq.jpg -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
We caught on film this secret Ferrari going flat-out -and you won't believe the noise it makes!
http://www.channel4.com/4car/http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fe ... /0701.html
http://www.fast-autos.net/ferrari/250gtoseries2.jpg
http://img266.imageshack.us/img266/8417/gto6sq.jpgΧεχεχε ωραίος ήχος αλλά αν δεν πιστεύουμε τι ήχο κάνει αυτό τι να πεί κανείς για την FXX
-
Και το όνομα αυτής???
Ferrari 599 GTB
Welcome...στην αιωνιότητα!
-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Και το όνομα αυτής???Ferrari 599 GTB
GTB όπως λέμε Gran Turismo Berlinetta
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Êáé ôï üíïìá áõôÞò???
Ferrari 599 GTB
GTB üðùò ëÝìå Gran Turismo Berlinetta
ÊáíïíéêÜ Ýôóé èá Ýðñåðå íá åßíáé áëëÜ êÜôé Üêïõóá ãéá Gran Tourer Berlinetta!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fe ... /0701.html
Aidia mouri exei!..
Kai to piso xalia einai.... -
Maranello, 9th January 2006 - With the release of the 599 GTB Ferrari is presenting its most powerful V12-engined production car of all time.
Amedeo Felisa, Ferrari's Vice General Manager will announce today at the Detroit Motor Show the birth of the latest model developed in Maranello.
The new car is a concentration of Ferrari's most innovative and technologically advanced engineering solutions applied to a mid-front engined two-seater coupe. The result is a new benchmark for performance, driver involvement and design.
The Ferrari 599 GTB boasts class-leading power thanks to its 5,999cc V12 - derived directly from the Enzo Ferrari supercar - which produces no less than 620hp at 7,600 rpm for a weight/power ratio of just 2.6 kg per horsepower.
Ferrari has adopted the latest evolution in its tried and tested all-aluminium construction technology for the body and chassis.
The unmistakable Pininfarina design gives the Ferrari 599 GTB aggressive yet elegant lines which are perfectly integrated with the advanced aerodynamic solutions adopted to reach the performance figures attainable.
This new model is the symbol of Ferrari's production - the V12 berlinetta - and represents the latest interpretation of a theme that has seen such classics as the 250 GT, the 275 GTB, and the 365 GTB4.
The Ferrari 599 GTB replaces the last in that great line of berlinettas, the 575M Maranello, of which - together with the 550 Maranello introduced in 1996 - no fewer than 5,700 have been produced, a record for this type of model for the Prancing Horse.
The new car will be officially unveiled on the 28th of February 2006 at the Geneva Motor Show.
http://img373.imageshack.us/img373/239/ferrari031uo.jpg
-
αμα αυτο ειναι φερραρι
-
Ταπεινή άποψη
Ίσως η χειρότερη σχεδιαστικά στιγμή της Φερράρι. Τουλάχιστον όπως φαίνεται από πλευράς φωτογραφιών. Σαν φτιαγμένο στην Αμερική Scaglietti.
Πάντως ο ήχος και μόνον θεϊκός.....
Τα 2.6κγ/ίππο με 620 άλογα μεταφράζονται σε 1612 κιλά περίπου. Εντάξει πιο ελαφριά από την 612 αλλά όπως και να το κάνουμε μάλλον αν είχα το χρήμα θα περίμενα την ελαφριά έκδοση....
Ferrari 599 GTB