-
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Apo ola auta ta concepts -prosopika pada- theoro oti einai (idika ta kenurgia) ola panasxima ektos apo tin Nuvola (logo Da Silva alios...) kai ta autokinita apo xronologia '52 mexri '67. Old school, better schoolκαι η sz???
απο την δικη μου πλευρα βλεπω την nuvola σαν πανασχημη!
γουστα ειναι αυτα...... -
-
Και τι σχέση έχει με την Alfa Romeo αυτό;
-
-
Το γιατί δεν υπάρχει turbo στις Alfa είναι δικό της πρόβλημα (κι ας υπάρχει στη Lancia) κι είναι θέμα γι' άλλο τόπικ.
H GTV coupe ebgene i dilitri ekdosi me V6 turbo 200bhp...
Opos episis kai i 166 i 2.0 episis me turbo ebgene 205bhp.Tora giati den to protimoun einai ali istoria...
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Το γιατί δεν υπάρχει turbo στις Alfa είναι δικό της πρόβλημα (κι ας υπάρχει στη Lancia) κι είναι θέμα γι' άλλο τόπικ.
H GTV coupe ebgene i dilitri ekdosi me V6 turbo 200bhp...
Opos episis kai i 166 i 2.0 episis me turbo ebgene 205bhp.Tora giati den to protimoun einai ali istoria...
για σήμερα προφανώς μιλάμε, όχι τι γινόταν πριν Χ χρόνια. Λες να μην ξέρω αν υπήρχε παλιότερα turbo;
κι όχι οι ρύποι δεν είναι δικαιολογία, τόσους κινητήρες έχει η GM
-
Δυο ήταν οι λόγοι:
Αφ'ενός μεν οι ρύποι, που ο συγκεκριμένος κινητήρας βγήκε πλέον εκτός προδιαγραφών, αφ'ετέρου το ότι το μπροστινό σύστημα της GTV δυσκολευόταν να βάλει τη ροπή στο δρόμο και υπέστρεφε.
-
Έχω ακούσει πως πλέον για να μπορεί ένας κινητήρας να πιάσει το Euro 4 πρέπει να έχει από μία χωρητικότητα κυλίνδρου και πάνω. Αν οι κύλινδροί του είναι μικροί δεν το πιάνει με τίποτα. Αυτό μάλλον εξηγεί την κατάργηση του V6 TB όπως και την επανεμφάνιση των 3κύλινδρων κινητήρων στα μικρά κυβικά.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Έχω ακούσει πως πλέον για να μπορεί ένας κινητήρας να πιάσει το Euro 4 πρέπει να έχει από μία χωρητικότητα κυλίνδρου και πάνω. Αν οι κύλινδροί του είναι μικροί δεν το πιάνει με τίποτα. Αυτό μάλλον εξηγεί την κατάργηση του V6 TB όπως και την επανεμφάνιση των 3κύλινδρων κινητήρων στα μικρά κυβικά.δεν είναι απόλυτο. Απλώς είναι πολύ πιο δύσκολο και με περισσότερο κόστος να μειώσεις τις εκπομπές ρύπων ενός υπάρχοντος κινητήρα, από το σχεδιάσεις έναν καινούριο έχοντας ως δεδομένο τους ρύπους.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Apo ola auta ta concepts -prosopika pada- theoro oti einai (idika ta kenurgia) **ola panasxima ektos apo tin Nuvola **(logo Da Silva alios...) kai ta autokinita apo xronologia '52 mexri '67. Old school, better schoolÐïéü?
Ôï Proteo?
Ôï Dardo?
Ç Bella?
To Brera?
¹ìáñôïí..... -
Nuvola
http://pascalpierart.free.fr/photos/scr ... an%20R.JPGIssima(1996) 3.0lt 500hp,dual-frame
http://img230.imageshack.us/img230/5126 ... ima8vi.gif
http://img208.imageshack.us/img208/2817 ... rni6rj.jpg1981 GTV Proto S2
1982 Alfasud ESVAR
1982 Alfasud Sprint 6C (Zagato) (Autodelta)
1982 Alfasud Sprint Veloce B&B
1982 Alfasud SVAR
1982 Capsula (Ital Design)
1982 GTV6 3.0 Autodelta (Zagato)
1983 Delfino (Bertone)
1983 Zeta 6 (Zagato)
1984 Tempo Libero 33 (Zagato)
1985 90 2.0 Stationwagon (Marazzi)
1985 3000 Spider
1986 75 2.0 Sportwagon (Rayton Fissore)
1986 148 Magnaghina
1986 149 Magnagona
1986 Vivace Coupe (Pininfarina)
1986 Vivace Spider (Pininfarina)
1987 75 1.8 Turbowagon (Rayton Fissore)
1987 164 ProCar
1988 Pura (Michelotti)
1991 164 Proteo
1992 155 V6 GTA Prototipo Stradale
1992 Coupe V10
1992 Group C Prototipo
1994 155 2.0i Turbo 16v Q4 Selespeed
1994 155 2.0i Turbo 16v Q4 Sport Wagon (Sbarro)
1995 Vittorio (Castagna)
1996 Issima (Sbarro)
1996 Nuvola
1996 Progetto Cinque (Zender)
1997 147 Prototipo
1997 Scighera (Ital Design)
1997 Scighera GT (Ital Design)
1997 Spider Monoposto
1997 Sportut (Bertone)
1998 Dardo (Pininfarina)
1999 Bella (Bertone)
1999 Centauri
2001 Oasys One (Open Air Systems)
...........................κτλ -
Το Ecoshift απο την Magneti Marelli θα εχει τρεις συπμλεκτες σε σχεση με τους 2 του DSG,θα ειναι 35% ταχυτερο & θα εχει την γνωστη δυνατοτητα εμπλοκης.
Ανοιξη 2006:
2.2 JTS SelespeedII 6ταχυτο
2.4 JTDM 6τ.αυτοματοΦθινοπωρο 2006:
3.2 V6 JTS Q4 6τ.αυτοματο2007
4.3 V8 GTA Ecoshift 6τ. -
Από το SMG θα είναι καλύτερο? Επειδή αυτό είναι την δεδομένη χρονική στιγμή το καλύτερο κιβώτιο παραγωγής..
-
'Ασχετο: Επειδή την είδα στο δρόμο και 'κόλλησα', τι σας λέει το sud sprint πρώτης γενιάς με χρωμιάκια; Σε σχέση με μεγάλα κουπέ; Βρισκεται κανένα τέτοιο σε κατάσταση της προκοπής και λογικά χρήματα ή τσάμπα ονειρεύομαι από χτες;
-
Δύσκολα θα βρεις κάποιο σε καλή κατάσταση. Τότε ήταν η εποχή της λαμαρινόβιδας στα συνεργεία της Ελλάδας και επιπλέον η λαμαρίνα τους δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο. Ειδικά οι πόρτες σ'όλες τις Sud κρεμάνε εύκολα απ'τη σκουριά. Αξίζει όμως να ψάξεις, αλλά θα πρέπει να τη φροντίσεις ΠΑΡΑ πολύ για να την προστατέψεις απ'το σάπισμα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
...Καλά, δεν τη φοβάμαι και τόσο πια τη σκουριά (χειρότερη από Beta λες θα είναι; ) ενώ, ούτως ή άλλως θα είναι αυτοκίνητο σαββατοκύριακου. Αυτό που με καίει, κυρίως, είναι αν 'καννιβαλίζεται' εύκολα και αν ναι, πόσο εύκολα αντιστρέψιμες είναι οι 'λεβεντιές' που πιθανώς θα έχει υποστεί. Μηχανικά-πατώματα είναι ίδια τελείως με το κανονικό sud (κοινώς: ασπρόπυργος παίζει; Υπάρχει τίποτα σε καινούργια ανταλλακτικά; );
Σε σύγκριση με ένα alfetta GT1600 ποιο είναι προτιμότερο και γιατί;
Να έβρισκα καλύτερα τίποτα παλιότερο (έχω υπόψιν και μια καλή και φτηνή τετράπορτη giulia 1300);
Και άλλα πολλά... -
Πάνω-κάτω τα ίδια είναι σε σκουριά. Το πόσο αντιστρέψιμες είναι οι μετατροπές εξαρτάται από το είδος τους. Απ'όσο θυμάμαι, οι γενιές των Sud είχαν πάρα πολλά κοινά στοιχεία μεταξύ τους μηχανικά/ηλεκτρικά. Για περισσότερα όμως σου συνιστώ να ρωτήσεις τον kyan. Θα κοιτάξω όμως κι εγώ στα περιοδικά κλασσικών αυτοκινήτων.
Οι Alfetta κατά τη γνώμη μου δεν ήταν τόσο καλές. Ήταν πολύ ψηλές και δεν είχαν τη σαφήνεια των GT της σειράς 105 (π.χ. Junior, GTA, GTAm, 1750GTV). Η Alfetta GTV είχε δεχθεί και αυτή κάποιες επικρίσεις γι'αυτό. Αν, ωστόσο, θες πίσω κίνηση, μπορείς να κοιτάξεις τη Giulietta, η οποία είχε καλύτερο δάπεδο και γεωμετρία (και τη διάδοχό της, την 75, αρκεί να μην πάρεις την καταλυτική 1.6).
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Καλά, δεν τη φοβάμαι και τόσο πια τη σκουριά (χειρότερη από Beta λες θα είναι; )Επειδή είπες για Sprint 1ης γενιάς, αυτές συνήθως είχαν μεγάλο πρόβλημα σκουριάς. Αν βρεις τέτοια προετοιμάσου για πολυέξοδη ανακατασκευή.
Αυτό που με καίει, κυρίως, είναι αν 'καννιβαλίζεται' εύκολα και αν ναι, πόσο εύκολα αντιστρέψιμες είναι οι 'λεβεντιές' που πιθανώς θα έχει υποστεί.
Τι εννοείς 'καννιβαλίζεται'; Ταιριάζουν σχεδόν όλα τα μηχανικά μέρη της 33, οπότε είναι πολύ πιθανό να βρεις π.χ. Sprint με κινητήρα από 33 1.7 8V ή 16V. Επίσης μια πολύ κοινή μετατροπή είναι η αλλαγή των αξόνων με εκείνουν από 33 16V, με στόχο τα εξωτερικά αεριζόμενα φρένα εμπρός και το χειρόφρενο πίσω (Η Sprint -εκτός των πολύ τελευταίων εκδόσεων- όπως όλες οι Sud είχε εσωτερικούς δίσκους εμπρός και το χεριόφρενο εμπρός).
Μηχανικά-πατώματα είναι ίδια τελείως με το κανονικό sud
Ναι, εκτός από τις εκδόσεις μετά το 88, που είχαν πάτωμα από 33.
Υπάρχει τίποτα σε καινούργια ανταλλακτικά; );
Δύσκολο αλλά κάτι μπορεί να βρεθεί.
Σε σύγκριση με ένα alfetta GT1600 ποιο είναι προτιμότερο και γιατί;
Άποψή μου:
Σε πουλ-μουρ και αναγνωρισιμότητα σίγουρα είναι καλύτερη η Alfetta GT. Σαν αυτοκίνητο όμως η Sprint είναι καλύτερη, πιο γρήγορη στις στροφές και πιο εύκολη στη συντήρηση (μέρη από 33). Είναι και πιο 'εκκεντρική' επιλογή, αφού Αλφέτες υπάρχουν αρκετές αλλά Sprint ελάχιστες.
Πάντως μόλις τα τελευταία 1-2 χρόνια αρχίζει να αναγνωρίζεται η αξία της Alfasud σαν ιστορικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα (και όχι μόνο). Πριν από 3 χρόνια στο ετήσιο meeting του HAROC στο Λυκαβητό έβλεπες το πολύ 2-3 Sud. Φέτος ήταν καμμιά δεκαριά Sud και 3-4 Sprint.
-
Skullone και kyan, σας ευχαριστώ πολύ.
Kyan, επειδή η πρώτη σειρά μου αρέσει καλύτερα μάλλον λόγω πιο 'ιστορικού' look, σε σύγκριση με τις πιο τελευταίες είναι ουσιαστική διαφορά στην αντισκωριακή προστασία/κόστος-δυνατότητα αποκατάστασης/συντήρησης κλπ κλπ;
Για να είμαι ειλικρινής, οι alfetta μου φαίνονται πολύ ογκώδεις και ακριβώς ο μικρός όγκoς είναι αυτό που μου έκανε εντύπωση στη sprint.
ΑLFA ROMEO FORUM