-
Στο παράδειγμα του Vitara: Είναι πολύ ψηλότερο και φαρδύτερο σε σχέση με το Atos που ανέφερες. Έτσι, δεν μπορείς να δεις μέσα από τα τζάμια του τι γίνεται πιο μπροστά (εκτός αν αυτή η πηγή πληροφόρησης είναι άχρηστη και περιττή για σένα... ), μειώνοντας έτσι τις πιθανότητές σου να αποφύγεις κάποια σύγκρουση.
Επιπλέον, είναι κυρίως οι οδηγοί των SUV που καβαλάνε ό,τι πεζοδρόμιο βρουν μπροστά τους, καθιστώντας έτσι ΑΔΥΝΑΤΗ την διέλευση των πεζών. Με τα άλλα αυτοκίνητα το σκέφτεται ο οδηγός περισσότερο να καβαλήσει πεζοδρόμιο, γιατί φοβάσαι μη στραβώσει καμιά ζάντα ή μη βρει το δάπεδο κάτω.
Το Vitara όμως πλέον - το παλιό, κοντό - δεν είναι τόσο δημοφιλές. Δες πόσα αντικειμενικά μεγάλα SUV κυκλοφορούν. Επίσης, θα σου συνιστούσα να δεις δοκιμές πρόσκρουσης μεταξύ κοινού επιβατηγού και SUV για να δεις πόσο πραγματικά επικίνδυνα είναι για τους άλλους οδηγούς. Πόσω μάλλον για τους πεζούς...
Εγώ δε νοιάζομαι - και πες με φασίστα, στα @@ μου - καθόλου για την 'ελευθερία' του μαλάκα ή της μαλακισμένης που πήρε ένα SUV για να το χρησιμοποιεί ως αυτοκίνητο πόλης. Νοιάζομαι για το σύνολο των χρηστών του οδοστρώματος, που περιλαμβάνει λεωφορεία, τρόλλεϋ, μικρά αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, παπιά, μικρομεσαία αυτοκίνητα, μεσαία αυτοκίνητα, ΠΕΖΟΥΣ. Αν δεν αναχαιτισθεί η λαίλαπα των SUV, θα πρέπει ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι να φύγουν απ'τις πόλεις και τους δρόμους για να κυκλοφορούν οι ιδιοκτήτες SUV χωρίς να τους ενοχλούν οι 'παρακατιανοί'.
Μακάρι να απαγορευθούν ΟΛΑ τα SUV από τα κέντρα των πόλεων, μπας και δούμε άσπρη μέρα.
-
Δηλαδή αν εγώ μένω Αγ.Στέφανο η Αυλώνα και έχω πάρει ένα SUV γιατί το χειμώνα είναι αναγκαίο(ιδιαίτερα με τα χιόνια που ρίχνει τα τελευταία χρόνια) δεν θα μπορώ να πάω στο κέντρο.Θα μου πεις πάρε τα ΜΜΤ(Μέσα Μαζικής Ταλαιπωρίας).Ωραία ας τα παίρνουν όλοι και να λύσουμε το πρόβλημα μια και καλή.
-
Σιγά το πόσο αναγκαίο είναι το SUV για λίγο χιόνι... Έλεος πια!
-
Τώρα ως προς αυτά που λέει ο Skullone υπάρχουν αρκετά που συμφωνώ ως προς τη γενικότερη σημειολογία του SUV.Eίναι γεγονός ότι μικρό είναι το ποσοστό των ανθρώπων που τα αγοράζουν γιατί πραγματικά χρειάζονται τις δυνατότητες που τους παρέχουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.Γι αυτό είναι διπλά άδικο γι αυτούς να τους απαγορεύεις να κινούνται επειδή οι υπόλοιποι τα παίρνουν για άλλους λόγους.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σιγά το πόσο αναγκαίο είναι το SUV για λίγο χιόνι... Έλεος πια!Δεν είναι λίγο το χιόνι που ρίχνει τα τελευταία χρόνια σ' αυτές τις περιοχές.
Τέλως πάντων δεν είμαι καθόλου fun του είδους(οι Αμερικάνοι τα αποκαλούν Τζιχάντ των αυτοκινητοδρόμων γιατί αν συγκρουσθείς μαζί τους την έβαψες) αλλά παρ' όλα αυτά είναι χρήσιμα σε πολλές περιπτώσεις και δεν θα λυθεί το πρόβλημα της Αθήνας ξεκινώντας από κει. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Στο παράδειγμα του Vitara: Είναι πολύ ψηλότερο και φαρδύτερο σε σχέση με το Atos που ανέφερες. Έτσι, δεν μπορείς να δεις μέσα από τα τζάμια του τι γίνεται πιο μπροστά (εκτός αν αυτή η πηγή πληροφόρησης είναι άχρηστη και περιττή για σένα... ), μειώνοντας έτσι τις πιθανότητές σου να αποφύγεις κάποια σύγκρουση.Μπροστά από Scenic, Picasso, Transit βλέπεις;
Επιπλέον, είναι κυρίως οι οδηγοί των SUV που καβαλάνε ό,τι πεζοδρόμιο βρουν μπροστά τους, καθιστώντας έτσι ΑΔΥΝΑΤΗ την διέλευση των πεζών. Με τα άλλα αυτοκίνητα το σκέφτεται ο οδηγός περισσότερο να καβαλήσει πεζοδρόμιο, γιατί φοβάσαι μη στραβώσει καμιά ζάντα ή μη βρει το δάπεδο κάτω.
μόνο οι οδηγοί των SUV καβαλάνε πεζοδρόμιο; Ζώα οδηγοί βρίσκονται σε όλα τα αυτοκίνητα -ακόμα και Clio, οπως και κάγκουρες-.
Το Vitara όμως πλέον - το παλιό, κοντό - δεν είναι τόσο δημοφιλές. Δες πόσα αντικειμενικά μεγάλα SUV κυκλοφορούν. Επίσης, θα σου συνιστούσα να δεις δοκιμές πρόσκρουσης μεταξύ κοινού επιβατηγού και SUV για να δεις πόσο πραγματικά επικίνδυνα είναι για τους άλλους οδηγούς. Πόσω μάλλον για τους πεζούς...
Τα μοναδικά ανασφαλή αυτοκίνητα ή επικίνδυνα για τους άλλους είναι τα SUV
Εγώ δε νοιάζομαι - και πες με φασίστα, στα @@ μου - καθόλου για την 'ελευθερία' του μαλάκα ή της μαλακισμένης που πήρε ένα SUV για να το χρησιμοποιεί ως αυτοκίνητο πόλης. Νοιάζομαι για το σύνολο των χρηστών του οδοστρώματος, που περιλαμβάνει λεωφορεία, τρόλλεϋ, μικρά αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, παπιά, μικρομεσαία αυτοκίνητα, μεσαία αυτοκίνητα, ΠΕΖΟΥΣ. Αν δεν αναχαιτισθεί η λαίλαπα των SUV, θα πρέπει ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι να φύγουν απ'τις πόλεις και τους δρόμους για να κυκλοφορούν οι ιδιοκτήτες SUV χωρίς να τους ενοχλούν οι 'παρακατιανοί'.
Μακάρι να απαγορευθούν ΟΛΑ τα SUV από τα κέντρα των πόλεων, μπας και δούμε άσπρη μέρα.
Oι E-Class να μεινουν ήνα φύγουν; τι πιάνει περισσότερο χώρο, μία 750 ή ένα Jimny; και μην πεις ότι μπορείς να δεις μπροστά από την 750 γιατί το πιο πιθανό είναι ότι θα χει κουρτινάκια.
Τελικά τι σου φταίει; οι ιδιοκτήτες ή τα SUV; κι ακόμα δεν μας έχεις πει τι θεωρείς SUV βέβαια
-
skullone δηλαδή οι ενστάσεις σου είναι 2 απ'όσο είδα:
- τα 'τζίπ' έχουν μεγάλη μετωπική επιφάνεια και σου κρύβουν το δρόμο.
- τα 'τζίπ' καβαλάνε πεζοδρόμια.
Για το 1 περιμένω να μου πείς ποιο είναι το όριο που βάζεις στο αποδεκτό ή μή νούμερο ύψους και πλάτους., ΟΠΟΙΟ νούμερο και να μου πείς φαντάζομαι θα συμφωνείς πως θα πρέπει να απαγορευτούν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που το υπερβαίνουν και όχι μόνο τα τζίπ.
Για το 2 μάλλον θα έπρεπε να απαιτείς να εφαρμόζεται η τήρηση του Κ.Ο.Κ.
Το θέμα όμως είναι πως αν κρίνω απο τους χαρακτηρισμούς που δίνεις (μαλάκας και μαλάκω) μάλλον το πρόβλημά σου είναι πολιτισμικό, στην πράξη δεν σε ενοχλεί ούτε πχ ενα Mazda MPV που έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια απο τα περισ΄σοτερα τετρακίνητα ούτε ενα πχ avensis που έχει καβαλήσει πεζοδρόμιο ή μάλλον δεν σε ενοχλεί ΤΟΣΟ ΟΣΟ ενα τετρακίνητο εκτός δρόμου που σου προκαλεί την ΙΔΙΑ ή μικρότερη ενόχληση.
Οπότε κατα τη γνώμη μου (και στα @@ σου βεβαια) το πρόβλημά σου ανάγεται σε πρόβλημα κοινωνικής διάκρισης που εσύ θέλεις να επιβάλεις, εγω σαν πολίτης μιας ελπίζω δημοκρατικής χώρας που θα πρέπει να περιφρουρεί την ισότητα και την ελευθερία των πολιτών διαφωνώ με το μέτρο αυτό, η γνώμη σου δεν με ενοχλεί εφόσον περιορίζεται σε επίπεδα ζοχάδας και δεν επιβάλεται με το ζόρι.
-
Αν το δούμε αλλιώς δεν είναι τα τζιπ, SUV, MPV κλπ ψηλά και εμποδίζουν τους από πίσω αλλά τα υπόλοιπα χαμηλά! Ας πάρουν λοιπόν όλοι τέτοια ψηλά αυτοκίνητα για να βλέπουν και να έχουν και καλύτερη παθητική ασφάλεια και να πηγαίνουν και πιο αργά από τον φόβο του τουμπαρίσματος...
Δηλαδή όσοι έχουν miata ή άλλο σπορ χαμηλό αυτοκίνητο θα έπρεπε να ζητάνε να αποκλειστούν από την κυκλοφορία όλα τα κανονικά αυτοκίνητα που επειδή είναι κάπως ψηλότερα τους κόβουν την θέα? Πώς δεν το σκεφτήκανε τόσα χρόνια.... Αντίθετα οι άλλοι οι ψηλοί θα ζητάνε να απαγορευτούν τα χαμηλά γιατί κινδυνεύουν να τα πατήσουν!
Μήπως να φτιάξουμε και ειδικούς δρόμους για τα φορτηγά και τις νταλίκες για να μην τα βλέπουμε καθόλου....
Όπως έχω πει συμφωνώ με τον περιορισμό κυκλοφορίας στο κέντρο πόλεων με βάση επιφάνεια που καταλαμβάνουν (μήκοςxπλάτος), κατανάλωσης ή και βάρους που φθείρει περισσότερο την άσφαλτο αλλά το πόσα κυβικά είναι ή το αν είναι τετρακίνητο, κάμπριο ή αγροτικό λίγη σημασία έχει. (πρακτικά το μήκος και η κατανάλωση περιλαμβάνουν όλα τα άλλα δηλαδή βάρος, κυβικά, τετρακίνηση κλπ)
Κι όσο για τα υβριδικά αν έχουν σαφές πλεονέκτημα τι θα γίνει όταν θα πάρουν όλοι κι ένα τέτοιο για να κυκλοφορούν? Το πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει (αν και με λιγότερο νέφος) απλά θα έχουμε κάνει πλούσια την Toyota και θα έχουμε πολλές μπαταρίες να ανακυκλώσουμε (με πόσο οικολογικό τρόπο θα γίνει αυτό στην Ελλάδα δεν θέλω να το σκέφτομαι).Και στις περιοχές όπου υπάρχει πρόβλημα όλα τα αυτοκίνητα είναι πάνω στο πεζοδρόμιο (ή και στη νησίδα βλέπε περιοχή Αγ Γλυκερίας στην Κυψέλη/Γαλάτσι) ακόμα και χαμηλωμένα καγκουροειδή... απλά ξέρουν να το κάνουν προσεκτικά!
-
Μάλλον διαβάζεις επιλεκτικά. Ό,τι αυτοκίνητο και να'ναι, όταν κλείνει το πεζοδρόμιο ή τη ράμπα των αναπήρων με συφιλιάζει. Τυχαίνει βλέπεις να είμαι από τους 'παρακατιανούς' εκείνους που, όταν κατεβαίνουν στην πόλη, αφήνουν κάπου 1 χιλιόμετρο ΕΚΤΟΣ κέντρου το αυτοκίνητο και πάνε με τα πόδια. Αλλά ο οδηγός του Avensis ή του κοινού επιβατηγού πολύ πιο δύσκολα θ'αποφασίσει να καβαλήσει πεζοδρόμιο, για τους λόγους που ήδη ανέφερα. Το SUV; Σιγά τώρα! Τα μισά SUV που βλέπω είναι πάνω στα πεζοδρόμια, εμποδίζοντας τους πεζούς να περάσουν. Και, δυστυχώς, η 'αίσθηση' των SUV ενθαρρύνει πάρα πολύ την ανάπτυξη της αγένειας, ιδίως αν ο οδηγός του χρησιμοποιεί τον όγκο και το βάρος του 'οχήματος' για να αντισταθμίσει άλλες ελλείψεις στην προσωπικότητά του.
Σε ό,τι αφορά το μήκος τώρα, θεωρώ ότι επιβατηγά (εντός και εκτός εισαγωγικών) μήκους άνω των 5 μέτρων (και ξέρουμε SUV που τα ξεπερνάνε) και πλάτους (χωρίς καθρέπτες) άνω του 1.80 ή/και με απόσταση από το έδαφος αντίστοιχη αυτής ενός συνήθους SUV δεν πρέπει να έχουν καμία θέση μέσα στο κέντρο οποιασδήποτε πόλεως. Φρονώ ότι, για να επιτρέπεται η τακτική χρήση εντός πόλεως ενός οχήματος, θα πρέπει να είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να μην αποτελεί κινούμενο εμπόδιο. Δείξε μου ένα SUV που σχεδιάστηκε για να είναι συμβατό με το αστικό περιβάλλον, δηλαδή ΚΑΙ να μην εμποδίζει την ορατότητα των άλλων οδηγών ΚΑΙ να μην πιάνει υπερβολικό χώρο ΚΑΙ να δίνει ελπίδες επιβίωσης σε κάποιον πεζό ή οδηγό άλλου οχήματος σε περίπτωση πρόσκρουσης ΚΑΙ να μην καίει περισσότερο απ'όσο έχει βάσει της κοινής λογικής και της - όποιας - περιβαλλοντικής συνείδησης ισχυριζόμεθα ότι διαθέτουμε νόημα να καίει ένας άνθρωπος για την καθημερινή του μετακίνηση εντός πόλεως. Μπορείς να μου βρεις ΕΝΑ που να καλύπτει ΟΛΕΣ αυτές τις προϋποθέσεις; Ακόμα και το υβριδικό Lexus δεν τις καλύπτει. Πόσα μη SUV τις καλύπτουν; Τα περισσότερα οχήματα που κυκλοφορούν.
Και κάτι άλλο: έχω βαρεθεί ν'ακούω την ΗΛΙΘΙΑ καραμέλλα 'οι δρόμοι είναι γεμάτοι λακούβες, χρειαζόμαστε SUV'. ΣΟΒΑΡΑ; Τόσος και τόσος κόσμος δεν έχει αγοράσει τέτοιο έκτρωμα και παρ'όλα αυτά δεν λέει ότι έχει ανάγκη να αγοράσει... Είναι - αν μη τι άλλο - ασέβεια στην κοινή λογική. Άντε, γιατί σε λίγο θ'ακούσουμε ότι πρέπει να απαγορευθούν όσα ΔΕΝ είναι SUV, γιατί οι ιδιοκτήτες των τελευταίων δυσκολεύονται να τα δουν. Δεν είναι δυνατόν η μειοψηφία να επιβάλλεται στην πλειοψηφία, όπως και να το κάνουμε!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
τι είναι SUV; Jimny; Terios; Forester; ML; RX400h; V10 TDI;
Αν το κρίνουν λόγω μήκους, να απαγορευτεί σε οτιδήποτε άνω των 4,5 μέτρων πχ (άρα τα περισσότερα κυκλοφορούν)
Λόγω ύψους; στο παρκάρισμα και στο εμβαδόν που καταλαμβάνουν δεν παίζει ρόλο. Αν εμποδίζουν τους άλλους οδηγούς τα ψηλά οχήματα, να απαγορευτούν αρκετά MPV (πίσω από Scenic πάλι τίποτα δεν βλέπω), όλα τα κλειστά επαγγελματικά (Caddy, Kangoo, Transit Connect)
Λόγω ρύπων; όλα περνάνε Euro IV
Λόγω κατανάλωσης; ας απαγορευτεί οτιδήποτε καταναλώνει >10λτ/100 τυποποιημένα στην πόλη (και ας κυκλοφορεί ελεύθερα το RX400h)
Ας μας πουν οι φωστήρες ποιο είναι το κριτήριο απαγόρευσης και ας απαγορέψουν παράλληλα ΟΛΑ τα κλασικά επιβατικά που δεν πληρούν το κριτήριο
Το θέμα είναι τα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ κι όχι οι οδηγοί τους που πάντα θα βρουν κάτι άλλο να κυκλοφορήσουν. Η απαγόρευση αφορά στα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ κι οχι στους οδηγούς
+1
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το θεωρώ τουλάχιστον επιφανειακό να ξεκινούν από κει όταν
1.Υπάρχουν χιλιάδες θέσεις που καταλαμβάνονται από παρατημένα αυτοκίνητα και ...καρέκλες
2.Κυκλοφορούν χιλιάδες σαράβαλα και κακοσυντηρημένα(ακόμη και καταλυτικά) αυτοκίνητα.
Και το να επικαλούνται ανάλογες κινήσεις σε ευρωπαικές μεγαλουπόλεις μόνο γέλια μπορεί να προκαλέσειΕγώ πιστεύω οτι είναι πιο πολύ θέμα...'εκτοπίσματος' στο δρώμο και παρκαρίσματος παρά καυσαερίων. Πολλοί γνωρίζουμε οτι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω νομικών τρικ καταφέρνουν να βγαζουν SUV τα οποια μολύνουν περισσότερο απο ένα αυτοκίνητο ίδιας τεχνολογία. Για τα μη καταλυτικα και αυτο με λιγμένουν καταλύτες αυτό είναι άλλη ιστορία.
Το επισημασμένο κομμάτι του ποστ σου δεν ισχύει για την Ευρώπη, πιστευω πως το μέτρο αυτό είναι απόλυτα φασιστικό, τιμωρεί όσους δεν έχουν την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ του νομοθέτη, είναι κατάφορα άδικο και λυπάμαι αν στο φόρουμ εδώ κάποιοι υποστηρίζουν τέτοια ηλίθια και κοινωνικά άδικα μέτρα.
Αμα είναι έτσι τότε να επιτρέψουμε σε όλα τα φορτηγά να κυκλοφορούν Ελεύθερα και να ξεφορτώνουν όποτε αυτοι θέλουν. Το θέμα δεν είναι με όλα τα SUV αλλα συγκεκριμένα όπως πχ. Jeep, Land Rover, GMC
http://www.suv.org/environ.htmlΌσο αφορά τον χαραχτηρισμό των SUVs στην Ευρώπη...ισχύει το ίδιο με την Αμερική....διαβάστε αύτο το ποστ http://www.eubusiness.com/Environ/050715115417.dh7ptduo/view
Tα SUVs δεν είναι τίποτα άλλο για μένα παρά..δημιουργήματα του καταναλωτισμού που βασίζεται στην Ποσότητα και στο Μέγεθος παρά στην ποιότητα. Γενικότερα όπως τα πράγματα βαδίζουν μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχουμε εξαφάνιση των καθαρόαιμων SUV....όπως οι δινόσαυροι. Ήδη στην Αμερική η πτώση στις πωλήσεις των SUVs έχει φέρει τις Αμερικάνικες αυτοκινητοβιομηχανίες στα πρόθυρα οικονομικής κατάρευσης. Η GM δεν βλέπω να την βγαλει καθαρή. Η Ford είναι ....κάπως...καλύτερα λόγο των πωλήσεων μικρομεσαίων και μικρών αμαξιών. H GM...σχεδόν μόνο στα SUV και στα Trucks βασίζεται.
...The writing is on the wall...
-
Ωραία! Τώρα αυτοί που τόσον καιρό κυκλοφορούσαν με τα αντιαισθητικά βενζινοβόρα μοσχάρια τους θα αγοράσουν και έξτρα αυτοκίνητάκια για να παίζουν μέσα στην πόλη (λες και θα άλλάξουν νοοτροπία αν αγοράσουν άλλο αμάξι).
Εγώ είμαι κατά της πρότασης αυτής μιας και το μόνο που θα καταφέρει είναι από δυο αυτοκίνητα ο καθένας (λόγω δακτύλιου) να πάρει άλλο ένα (να μην πω δυο) εξτρα!
Σούπερ λύσεις από σούπερ μυαλά! Στους Γάλλους παίζει να τους ήρθε να το εφαρμόσουν το μέτρο επειδή δε βγάζουν κανένα από δαύτα... χαλαρά κιόλας!
Μάγκες το ζήτημα είναι να βγαίνουν λιγότεροι ΟΔΗΓΟΙ στο κέντρο της Αθήνας. Ότι περιοριοσμό και να βάλουν στα οχήματα με 99 ευρώ το μήνα το ξεπερνά ο Νεοέλληνας! -
Μεγαλυτερη σημασια εχει το πλάτος απο το μηκος του Suv, σχετικα με το ποσο δυσχαιραινει την κυκλοφορία.
Π.χ. φαντασου ενα μηχανακι που θελει να προσπερασει φαρδυ suv, πρεπει να παει προσεκτικα διπλα του γιατι δεν βλέπει τιποτα οταν ειναι πισω του, αλλα και διπλα του να παει, παεο πολυ διπλα γιατι ειναι φαρδυ. Αυτο ισχυει και για τα αυτοκινητα που θελουν να το προσπερασουν. κατι σαν τα λεωφορεια που μπορει να πας να τα προσπερασεις και μπορει ενας πεζος να περναει το δρομο... Φυσικα υπάρχουν και αλλα προβληματα λογω μεγεθους. Πάντως ο περιορισμος που θετει στην κυκλοφορια το πλατος του δρομου ειναι πιο σημαντικος του μηκους οσο αφορα την ομαλη κυκλοφορια ολων οσων κινουνται μεσα στην Αθηνα.
Δεν ξερω το σημαινει Euro IV, ξερω οτι τα Suv καιναι πολύ περισοτερο απο πιο φυιολογικα αυτοκινητα που καλυπτουν και αυτα το Euro IV. Ειναι σαν να λες οτι το clio εχει 5 αστερια, το GODZILA suv εχει 5 οπoτε no problem σε μια συγκρουση. Προφανως το Euro IV ειναι μονο ΣΧΕΤΙΚΗ προδιαγραφη, οχι και απολυτη, σχετικη με την ιποδυναμη, τα κυβικα κτλ. Αν το Euro IV λαμβανε υποψιν και περιορισμους-constaints σε σχεση με τα κυβικα, την ιποδυναμη, (τις απολυτες τιμες) τον τοπο κυκλοφοριας με καποιον συντελεστη βαρυτητας, τοτε θα εβλεπες οτι το Euro IV δεν θα το καλυπταν τα GODZILA suv. Και αυτο θα ηταν το λογικο να συμβαινει με οποιοδηποτε περιορισμο εκπομπης ρυπων.
Θωρω δεδομενο πως το GODZILA suv, ειναι τοσο ογκωδη, που προκαλουν κυκλοφοριακο προβλημα (δηλαδη σε οσουν κινουνται με τροχους και ποδια) σε μια πολη με τοσο μεγαλες ανεπαρκειες σε υποδομες (δρομους-διαστασεις δρομων, πεζοδρομια, χαμηλη μεση ωριαια, παρκιγκ κτλ). και οταν λεω κυκλοφοριακο προβλημα δεν εννοω μονο κινηση. Οταν ο μεσος ορος ειναι τα αυτοκινητα που βλεπουμε συνηθως, το GODZILA suv ξεχωριζει με τα προβληματα που δημιουργει.
Αν μιλαμε για το Beverly hills τοτε παω πασο.
-
Παιδιά, το θέμα έχει συζητηθεί εκτενέστατα στο Εξω τα SUV (από το Παρίσι ?)
Συμφωνώ με τον lkar. Αν είναι να γίνει αυτό, πρέπει να καθορισθεί ποιό είναι το 'κρίσιμο μέγεθος' (μήκος ? πλάτος ? ύψος ? ύψος από το έδαφος ? κατανάλωση ?) και να απαγορευτούν ΟΛΑ τα οχήματα που το ξεπερνούν. Διαφορετικά το πράμα πάει προς κόμπλεξ και ρατσισμό.
(Ασε που δεν υπάρχει ορισμός του τι είναι SUV και τι 'καθαρόαιμο')
Και το να τιμωρείς τα αυτοκίνητα επειδή οι ιδιοκτήτες τους είναι μαλάκες είναι σα να συμφωνείς να αφαιρούνται οι πινακίδες του οχήματος επειδή ο οδηγός έκανε τροχαία παράβαση
-
Δεν ειναι θέμα μ@λακίας των οδηγων τους,το θεμα ειναι οτι τα τζιπ ειναι για ειδικες δουλειες.
Η μονη ενσταση μου ειναι μην αρχισει παιχνίδι με τους ορισμους (αυτο δεν ειναι τζιπ ειναι....πολυμορφικο κ.ο.κ) και παιχνίδι με τις καρτες ελευθέρας. -
Ισως θα ηταν πιο πρακτικο να βαλουν εναν αλλο περιορισμο οπως πχ να απαγορευονται στο κεντρο ΙΧ >2000cc ανεξαρτητως κατηγοριας. Athanasios νομιζω οτι ετσι κ αλλιως θα κανεις λιγοτερο χρονο αν απο τον Αγ. Στεφανο που ανεφερες πχ αφησεις το αυτοκινητο Κηφισια κ κατεβεις κεντρο με τον ηλεκτρικο..
-
Εγώ κάθε φορά που ανεβαίνω Αθήνα, είτε έχω αυτοκίνητο μαζί μου είτε όχι, το 95% των μετακινήσεών μου το κάνω είτε με τα πόδια είτε με τα ΜΜΜ, πρακτική που ακολουθώ κι όταν κατεβαίνω από τα Κουνουπιδιανά στα Χανιά. ΔΕΝ θα έλεγα ότι υφίσταμαι κάποια ταλαιπωρία σ'αυτά... Άντε, αμαξοκένταυροι έχουμε γίνει και 'καβάλα παν στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε'.
-
Για να πάω απο το σπίτι μου (κοντά σε Αγ.Στέφανο) στου Ζωγράφου χρειάζομαι:
-25-30' με μοτοσυκλέτα
-30-50 λεπτά με αυτοκίνητο
-2 ώρες με ΜΜΜΔηλαδή αν είχα να διαλέξω αυτοκίνητο ή μέσα μαζικής μεταφοράς στη δευτερη περίπτωση θα έπρεπε κάθε μέρα να δαπανω 2-3 ώρες **επιπλέον **για πήγαινε-έλα....
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Όσο αφορά τον χαραχτηρισμό των SUVs στην Ευρώπη...ισχύει το ίδιο με την Αμερική....διαβάστε αύτο το ποστ http://www.eubusiness.com/Environ/050715115417.dh7ptduo/viewΔεν ισχύει απόλυτα. Στην Ευρώπη μόνο όσα αυτοκίνητα έχουν βάρος πάνω από 2.5 τόνους θεωρούνται 'light commercial vehicles' (κατηγορία Ν1), τα οποία είναι πολύ λίγα. Τα υπόλοιπα θεωρούνται 'passenger cars' (κατηγορία Μ1).
Κατά τα άλλα η πρόταση νόμου είναι μια παπαριά, χωρίς καμία λογική η νομική βάση. Συμφωνώ κι εγώ με lkar.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για να πάω απο το σπίτι μου (κοντά σε Αγ.Στέφανο) στου Ζωγράφου χρειάζομαι:-25-30' με μοτοσυκλέτα
-30-50 λεπτά με αυτοκίνητο
-2 ώρες με ΜΜΜΔηλαδή αν είχα να διαλέξω αυτοκίνητο ή μέσα μαζικής μεταφοράς στη δευτερη περίπτωση θα έπρεπε κάθε μέρα να δαπανω 2-3 ώρες **επιπλέον **για πήγαινε-έλα....
Σε καταλαβαίνω. Μένω Καλλιθέα και όταν η δουλειά μου ήταν στον Άγιο Στέφανο έκανα παρόμοιους χρόνους. Μία φορά πήγα με ΜΜΜ (ηλεκτρικό μέχρι Κηφισιά και λεωφορείο μέχρι Άγιο Στέφανο) και χρειάστηκα κι εγώ 2 ώρες. Ε, δεν το ξανάκανα.
Aνάβει «κόκκινο» για τα τζιπ και στην Αθήνα