Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 248
    • 249
    • 27 / 249
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4980
    17365
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dsaraf last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:

      στο διάγραμμα των σχέσεων τεχυτήτων του Leon 1.6 σελ. 152 (4Τ Δεκεμβρίου 2005), η τρίτη 'τελιώνει' στα 109 χλμ/ώρα στον κόφτη. Πως λοιπόν έγινε η μέτρηση του 80-110?
      Σημειωτέον όλα τα περιοδικά κάνουν λάθη..Μην αναφέρω το τεύχος 381 (22/12/2005) του Auto Motor und Sport που στο τεστ της BMW 316 παραθέτει επιδόσεις κάποιου εντελώς άλλου αυτοκινήτου!

      εδω το 1,6 ειναι πιο γρηγορο απο το 2000, η σχεση σε πειραξε?

      δεν καταλαβες..μιλάω για λάθος στο διάγραμμα των σχέσεων ταχυτήτων στο συγκεκριμένο τεύχος στη συγκεκριμένη σελίδα..Δεν είναι δυνατόν να πάρθηκε μέτρηση 80-110 με 3η αφού η τρίτη τελειώνει στα 109 σύμφωνα με το λανθασμένο διάγραμμα..Για να παρθεί μέτρηση 80-110 με 3η σίγουρα η 3η δεν τελιώνει στα 109..Συνεπώς ή το διάγραμμα των ταχυτήτων είναι λάθος ή η μέτρηση

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        skullone last edited by

        Ένα μεγάλο φάουλ στο 0-100-0:

        Γιατί γράψατε 'μην απενεργοποιείτε το ESP στο δρόμο'; Μέχρι τώρα, το μόνο που κάνουν τα κωλοσυστήματα αυτά είναι να βράζουν τα θερμουί των φρένων και να σπάνε τα νεύρα των οδηγών, καταστρέφοντας κάθε απόπειρα τοποθέτησης. Εκτός κι αν θέλετε να μας πείτε ότι είμαστε κουλάδια...

        Και αρχίστε να συμπεριφέρεστε λίγο όπως ο Clarkson... Εκτός κι αν φοβάστε την απώλεια διαφήμισης από τις χρεποεταιρείες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Το συγκεκριμένοι άρθρο στο 0-100-0 δεν απευθύνεται σε οδηγούς αγώνων και σε μεγάλους «χεράδες» αλλά στο μέσο οδηγό που ενδιαφέρεται και θέλει να βελτιωθεί έως και να διασκεδάσει με το αμάξι του με κάθε όμως ασφάλεια γιατί το ίδιο αμάξι θα τον πάει και αύριο στη δουλειά του και δεν είναι επίσης διατεθειμένος να το τρέχει κάθε μέρα στα συνεργεία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            skullone last edited by

            Τόσα χρόνια χωρίς το ESP γιατί ζούσαμε κι οδηγούσαμε μια χαρά και δε νιώθαμε καθόλου την έλλειψή του; Το να λες 'το περιοδικό δεν απευθύνεται σε 'χεράδες' αλλά σε καθημερινούς οδηγούς' ουσιαστικά είναι ομολογία ότι έχει αλλάξει κατεύθυνση και, αντί να απευθύνεται στον ρέκτη της οδήγησης, σ'αυτόν που θέλει να μάθει και σ'αυτόν που ξέρει και θέλει να βελτιωθεί έτι περαιτέρω, προσανατολίζεται στον αγοραστή των Μπαντζάι 1400 GLX, νομιμοποιώντας επιπλέον τη χρήση (και κατάχρηση) αυτών των συστημάτων για να καλυφθεί το γεγονός ότι ορισμένες εταιρείες δεν ξέρουν να στήνουν αυτοκίνητα και δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να μάθουν αυτό το άθλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Αν πρόσεξες το χεράδες είναι σε εισαγωγικά και εννοώ αυτόν που νομίζει ότι ξέρει και δεν καταλαβαίνει ότι ιδίως κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης του ερήμην μάλιστα εκπαιδευτή χρειάζεται οτιδήποτε μπορεί να του δώσει περισσότερη ασφάλεια. Επίσης πιστεύω ότι το περιοδικό πάντα απευθυνόταν σε αυτούς που ενδιαφέρονται για την σωστή ασφαλή και γρήγορη τηρουμένων των αναλογιών οδήγηση και όχι σε μια ολιγομελή κάστα «χεράδων».

              Επίσης με πολλά δεν ζούσαμε παλιά. Ούτε ABS ούτε καν ζώνες στα πίσω καθύσματα, ούτε προσκέφαλα κλπ. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να βγάλουμε τους δίσκους και να ξανά βάλουμε ταμπούρα για να είμαστε όπως πρέπει!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skullone last edited by

                Τα δισκόφρενα όμως, οι ζώνες ασφαλείας, οι βελτιωμένοι φανοί και το ABS δεν αφαιρούν από τον οδηγό τίποτα από τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Τα μη απενεργοποιούμενα ηεσπί, πιπί, τσιρλί και δε συμμαζεύεται καθιστούν την οδήγηση συνεδρίαση επιτροπής!

                Τι εννοώ;

                Θες ΕΣΥ να οδηγήσεις το αυτοκίνητο. Θέλει το αυτοκίνητο να πάει εκεί που του ορίζουν οι κανόνες της φυσικής. Θέλουν τα ηλεκτρονικά να το πάνε εκεί που ΑΥΤΑ νομίζουν σωστό και, τελικά, σου επιβάλλονται.

                Σόρρυ, αλλά δεν επιτρέπεται περιοδικό που απευθύνεται στους ρέκτες της χαράς της οδήγησης να προτείνει τη μη απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών δικτατόρων. Εδώ θα θυμίσω ένα σχόλιο του Clarkson για κάποιο TVR, το οποίο συνέκρινε με την Porsche της κομμώτριας (Boxster): το αυτοκίνητο αυτό προϋποθέτει ότι ξέρεις να οδηγείς σωστά.

                Και κάτι άλλο: με τα ηεσπί ενεργοποιημένα, ΔΕΝ μαθαίνεις να οδηγείς. ΔΕΝ μαθαίνεις να ελέγχεις το όχημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  skullone πεστα!

                  Κάτω το ESP, Κάτω το υδραυλικό (ή ηλεκτρουδραυλικό ή ηλεκτρικό) τιμόνι, κάτω τα σερβόφρενα, κάτω το ABS (δεν αφαιρεί έλεγχο????) κλπ

                  Το ESP δεν ειναι για να μάθεις πως ελέγχεται ενα αυτοκίνητο χωρίς αυτό, είναι ενα μέτρο ασφαλείας, πολύ καλό και χρήσιμο κατα τη γνώμη μου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Τα δισκόφρενα όμως, οι ζώνες ασφαλείας, οι βελτιωμένοι φανοί και το ABS δεν αφαιρούν από τον οδηγό τίποτα από τον έλεγχο του αυτοκινήτου. **Τα μη απενεργοποιούμενα ηεσπί, πιπί, τσιρλί και δε συμμαζεύεται καθιστούν την οδήγηση συνεδρίαση επιτροπής! **

                    Τι εννοώ;

                    Θες ΕΣΥ να οδηγήσεις το αυτοκίνητο. Θέλει το αυτοκίνητο να πάει εκεί που του ορίζουν οι κανόνες της φυσικής. Θέλουν τα ηλεκτρονικά να το πάνε εκεί που ΑΥΤΑ νομίζουν σωστό και, τελικά, σου επιβάλλονται.

                    Σόρρυ, αλλά δεν επιτρέπεται περιοδικό που απευθύνεται στους ρέκτες της χαράς της οδήγησης να προτείνει τη μη απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών δικτατόρων. Εδώ θα θυμίσω ένα σχόλιο του Clarkson για κάποιο TVR, το οποίο συνέκρινε με την Porsche της κομμώτριας (Boxster): το αυτοκίνητο αυτό προϋποθέτει ότι ξέρεις να οδηγείς σωστά.

                    Και κάτι άλλο: με τα ηεσπί ενεργοποιημένα, ΔΕΝ μαθαίνεις να οδηγείς. ΔΕΝ μαθαίνεις να ελέγχεις το όχημα.

                    Γι' αυτό δεν πήρα Alfa, δεν θα μάθαινα να οδηγώ ούτε και να ελέγχω το όχημα. Βέβαια οι Alfa είναι στο απυρόβλητο (όπως και αρκετά γαλλικά πλέον που έχουν μόνιμα ηλεκτρονικά), αλλά αντίστοιχα οι Merc, στην πυρά ε;

                    όταν θες να ακολουθείς μία γραμμή να την ακολουθείς παντού, αν φυσικά σε αφήνουν οι προκαταλήψεις να δεις μπροστά σου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Τι σχέση έχει τώρα η (+|ζ);

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:
                        ... (+|ζ)...

                        Tι σημαινει αυτο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Το σήμα με το σταυρό και το φίδι είναι βρε!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Παντως εγω που δεν ανηκω στους πραγματικους οδηγους εχω βρει πολυ βολικο το ABS (34.000χλμ και δεν τα εχω κανει πλακε παρολα τα οριακα φρεναρισματα που κανω τα ελαστικα μου),το ESP μου εχει ενεργοποιηθει 2 φορες (ηθελημενα) σε 44.000χλμ με ταρζανιες (αφου απορουσα αν λειτουργει),το ηλεκτρικο τιμονι ειναι πολυ βολικο και ξεκουραστο(το city mode δεν το χρησιμοποιω)και αφαιρει λιγοτερη δυναμη απο την μηχανη,το Hill Holder με γλυτωνει απο το φαγωμα του δισκου στις ανηφορες.Αλλα επαναλαμβανω οτι ανηκω στους αυτοκινουμενους και οχι στους επαΐοντες οδηγους,αυτους που μονο πισωκινητο αυτοκινητο αγοραζουν γιατι πηγαινουν μονο με τις παντες.Μπορει βεβαια χωρις ολα αυτα να τα βοηθηματα να ημουν πιο σκληραγωγημενος ως οδηγος ως ανδρας ως ανθρωπος βρε παιδι μου!!!

                            Εντιτ:Εχω και ASR!!!Γλυτωνω και τα χαζοσπιναρισματα!!!
                            Παντως σε μια παλια ψηφοφορια ειχα πει οτι θα ηθελα να ειναι ολα αυτα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα απενεργοποιουμενα,τωρα που τα εχω δοκιμασει δεν με πειραζει καθολου.Μπορει και να γερασα και να βαριεμαι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                              Το σήμα με το σταυρό και το φίδι είναι βρε!!!


                              Απο φαντασια 0

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                Παντως εγω που δεν ανηκω στους πραγματικους οδηγους εχω βρει πολυ βολικο το ABS (34.000χλμ και δεν τα εχω κανει πλακε παρολα τα οριακα φρεναρισματα που κανω τα ελαστικα μου),το ESP μου εχει ενεργοποιηθει 2 φορες (ηθελημενα) σε 44.000χλμ με ταρζανιες (αφου απορουσα αν λειτουργει),το ηλεκτρικο τιμονι ειναι πολυ βολικο και ξεκουραστο(το city mode δεν το χρησιμοποιω)και αφαιρει λιγοτερη δυναμη απο την μηχανη,το Hill Holder με γλυτωνει απο το φαγωμα του δισκου στις ανηφορες.Αλλα επαναλαμβανω οτι ανηκω στους αυτοκινουμενους και οχι στους επαΐοντες οδηγους,αυτους που μονο πισωκινητο αυτοκινητο αγοραζουν γιατι πηγαινουν μονο με τις παντες.Μπορει βεβαια χωρις ολα αυτα να τα βοηθηματα να ημουν πιο σκληραγωγημενος ως οδηγος ως ανδρας ως ανθρωπος βρε παιδι μου!!!

                                Εντιτ:Εχω και ASR!!!Γλυτωνω και τα χαζοσπιναρισματα!!!
                                Παντως σε μια παλια ψηφοφορια ειχα πει οτι θα ηθελα να ειναι ολα αυτα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα απενεργοποιουμενα,τωρα που τα εχω δοκιμασει δεν με πειραζει καθολου.Μπορει και να γερασα και να βαριεμαι

                                Συμφωνώ απολύτως!
                                Το ABS σώζει ζωές, λαμαρίνες και νεύρα από ασφαλιστικές. Το TCS (ASR) σώζει από λάστιχα, και αν θέλεις να παίξεις, τις περισσότερες φορές είναι απενεργοποιούμενο. Το ESP δεν το έχω ζήσει (δυστυχώς), οπότε δεν απαντώ. Το τιμόνι σε λίγες μέρες συνηθίζεται (αλλά δεν κατάλαβα τη διαφορά στην απώλεια ιπποδύναμης), το Hill Holder επίσης δεν το έχω ζήσει, αλλά δεν νομίζω να στερεί οδηγική απόλαυση. Πιστεύω ότι αν το αυτοκίνητο σε προδιαθέτει, όλα αυτά μπορείς να τα παρακάμψεις. Και αν δεν ταιριάζουν σε μερικούς που μάθανε σε Mustang του '65 (pun intended), σίγουρα δεν επηρεάζουν μια μεγάλη ομάδα οδηγών που απλά κινούνται κάπως γρήγορα.

                                Για τη φαντασία, πολύ ωραία τα emoticon!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gvala last edited by

                                  Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                  Τι σχέση έχει τώρα η (+|ζ);

                                  Ότι μας εχετε πρηξει με την +/ζ και την οδηγική απόλαυση....
                                  Σου φτάνει σαν εξηγηση;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                    Τι σχέση έχει τώρα η (+|ζ);

                                    Ότι μας εχετε πρηξει με την +/ζ και την οδηγική απόλαυση....
                                    Σου φτάνει σαν εξηγηση;

                                    Δε μου λες, το όχημα στο avatar σου εχει ESP?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      gvala last edited by

                                      Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                      Δε μου λες, το όχημα στο avatar σου εχει ESP?

                                      στα τεσσερα μπροστά έχει OPLI, και δεν απενεργοποείται!
                                      Παρόλα αυτά προσφέρει στιγμές άπειρης οδηγικής απόλαυσης!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                        Τι σχέση έχει τώρα η (+|ζ);

                                        Ότι μας εχετε πρηξει με την +/ζ και την οδηγική απόλαυση....
                                        Σου φτάνει σαν εξηγηση;

                                        Όχι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tazz last edited by

                                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                          Εδώ θα θυμίσω ένα σχόλιο του Clarkson για κάποιο TVR, το οποίο συνέκρινε με την Porsche της κομμώτριας (Boxster): το αυτοκίνητο αυτό προϋποθέτει ότι ξέρεις να οδηγείς σωστά.

                                          Καλός, χρυσός και άγιος ο Clarkson, αλλά φτάνει με τη θεοποίηση. Στο τεστ του Sagaris, παρεμπιπτόντως, έλεγε ότι αυτό ήταν το πρώτο TVR που οδηγούσε που δεν του έδινε την αίσθηση ότι θέλει να σε σκοτώσει.

                                          Το επιχειρηματολογείν δια του απομονώνειν δεν αποδίδει πάντα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Δεν τον θεοποιώ. Απλώς τον παραδέχομαι πολύ περισσότερο απ'όσους μασάνε τα λόγια τους φοβούμενοι μη χάσουν τη διαφήμιση των αντιπροσωπειών.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 27 / 249
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr