-
Ο χρήστης Χρήστος Αφ. έγραψε:
Να πω επίσης ότι βρήκα και το Corolla με τα παραλληλογραμμα φώτα και 1.4 VVTi με 8.500. Απλα περιμενω να το δω,να μην είναι το ευρωπαικό (πενταθυρο) αλλά το γιαπωνέζικο..Όντως, το πεντάθυρο (Liftback) είναι άθλιο εμφανισιακά. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο όμως είναι και φθηνότερο από τα αντίστοιχα Sedan και Hatchback.
Πρόσφατα πάντως αγοράσαμε μια Corolla 1.4 G6 του 2001 με 9000 ευρώ και 60000 km. Αναζητώντας μεταχειρισμένη Corolla παρατηρήσαμε ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα μετά το 2000 με λιγότερα λεφτά από 9000 ευρώ είχαν απίστευτα πολλά χιλιόμετρα. Όσα είχαν σχετικά λίγα χιλιόμετρα ή ήταν πεντάθυρα ή κόστιζαν 9500 ευρώ και βάλε. Επίσης, σημαντικό είναι να έχει το αυτοκίνητο βιβλίο σέρβις μιας και χωρίς αυτό η εξαετής εγγύηση δεν ισχύει. Αυτό το λέω γιατί ακόμα και αντιπροσωπείς Toyota με μεταχειρισμένα πουλούσαν αμάξια χωρίς εγγύηση (ή το πολύ πολύ μια εξαμηνιαία δικιά τους), παρότι ηλικιακά -
Τα πόσα χλμ. έχει διανύσει ενα αυτοκίνητο δεν πρέπει να είναι το απόλυτο κριτήριο για αγορά μεταχειρισμένου! Αλλού θα πρέπει να επικεντρώνουμε το ενδιαφέρον μας... Γιατί το να γυρίσεις τα χλμ. ειναι δημοφιλή πρακτική καθώς γνωρίζουν οι μαντράδες οτι όλοι μας θέλουμε να αγοράζουμε μεταχειρισμένο με 20 και 30.000 χλμ. μόνο.
Η αγορά μεταχειρισμένου είναι λίγο λαχείο. Μπορεί ενα αμάξι με 100.000 χλμ. να βγεί τέλειο και μπορεί ενα με λιγότερα απο τα μισά χιλιόμετρα να σου βγάλει αρκετά προβλήματα.
Τώρα όσον αφορά τις επιλογές σου εγώ θα σου πρότεινα Corolla G6 (ενα απο τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα) και Astra G Sport.(Αν ενδιαφέρεσαι για 3θυρο.)
Με λίγο ψάξιμο μπορείς να βρείς 2ετίας-3ετίας Astra σε αρκετά καλή τιμή. Εχω το συγκεκριμμένο 1 1/2 χρόνο και μόνο τα σέρβις του μου έχει ζητήσει. Και άλλοι 2 φίλοι μου το έχουν γύρω στα 4-5 χρόνια ο καθένας και είναι αρκετά ικανοποιημένοι. -
Κι εγώ Astra θα σου πρότεινα, αλλά όχι για λόγους αξιοπιστίας. Έχοντας ζήσει από κοντά με δύο Astra και ένα Zafira (1.6 και 1.8 αντίστοιχα), δε μπορώ να πω ότι η Opel είναι ιδιαίτερα απροβλημάτιστη. Όχι τίποτε σπουδαίο αλλά τα μικροπροβλήματά τους τα βγάζουνε κι έχουν κι εκείνη την αναθεματισμένη ευαισθησία στα μπεκ (με την α λα ελληνικά βενζίνη - βλ. μαζούτ). Από χώρους και ποιότητα είναι παραπάνω από ικανοποιητικό. Ενώ παρότι δεν εμπνέει στην οδήγηση αποδεικνύεται εξαιρετικά ασφαλές.
Για το Χόντα δε γνωρίζω πολλά. Το Κορόλα πάλι -δεν αμφισβητώ ότι είναι απροβλημάτιστο, αν και με τα μεταχειρισμένα είναι λίγο κορώνα-γράμματα- μου είναι παντελώς αδιάφορα (υπερβολικά 'πλαδαρά' αν και κοπανάνε και γενικά δε σου κάνουν αίσθηση ούτε να τα οδηγήσεις ούτε καν να τα κοιτάξεις). Και μιλώ για όλες τις γενιές από το '92 ως σήμερα. Βέβαια εννοείται ότι αναφέρομαι σε αυστηρά προσωπικά κριτήρια.
-
To G6 1600cc από επιδόσεις είναι για την κατηγορία του πολύ καλό. Από κράτημα ίσως λίγο προβληματίσεις αλλά λύνεται με μια καλή ανάρτηση. Από αξιοπιστία η ΤΟΥΟΤΑ δεν καταλαβαίνει και πολλά αφου τα αυτοκίνητά της χαρακτηριζόνται από τα πιο αξιόπιστα σε εντός και εκτός συνόρων. Το στρογγυλοφάναρο εξωτερικά μου άρεσε. Το Opel από την άλλη το θεωρώ πιο ολοκληρωμένο από πλευράς ποιότητας υλικών στο εσωτερικό, κρατήματος (μιλάμε για εργοστασιακές αναρτήσεις) και ποιότητας συναρμολόγησης. Και τα Opel τα τελευταία δεν παρουσιάσαν κάποια σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας πέρα από τον ιμάντα χρονισμού που θέλει πολύ προσοχή γιατί αν κοπεί θα έχεις αρκετά να πληρώνεις. Για αξιοπιστία και επιδόσεις προτείνω Toyota για ποιότητα κατασκευής προτείνω Οpel που είναι ένα κλικ πιο πάνω. Αν έπαιρνα Toyota μεταχειρισμένο θα κοιτούσα το στρογγυλοφάναρο G6 1600. Και εμφάνιση (υποκειμενικό) με ένα καλό χαμήλωμα και ζαντάρισμα και επιδόσεις με 110 πραγματικούς ίππους. Από Opel σε τρίθυρο το 1.4 Sport που και αυτό είναι ωραίο εξωτερικά. Το Honda καλό αλλά πολλά τα λεφτά για τα ανταλλακτικά και εκτός αυτού η αντιπροσωπεία είναι στον κόσμο της.
-
θελεις να παρεις το δικό μου με 57000 χλμ του 2000 1,4;
Το σκεφτομαι πόσο πιάνουν ?:D
-
Ο χρήστης Χρήστος Αφ. έγραψε:
Ρωτάς εδώ για όπελ;;
Λοιπόν δεν ξέρω για το άστρα αλλά το κορσα μου του 2003, με 60.000κμ (πολλά κμ για 2 ετών αυτοκίνητο) ειχε τα εξής πέραν της κλασσικής συντήρησης.
- Αλλαγή βάσης κινητήρα στα 59.000κμ
- Αλλαγη παλάντζα 1-2ης σχέσης (εγγύηση)...
-->Μεγαλε αν στα 60.000 κμ σου εβγαλε αυτα,να σου πω,οτι το Megane που πουλαμε ειχε βγαλει ακριβως αυτα λιγο πιο νωρις ισως.Βαση μηχανης και 1η,2α στην εγγυηση του ενος ετους τοτε...
Οπότε περαστικά.
Εγώ έλεγα στον πατερα μου να το δωσουμε το αμάξι έστω και πριν ένα χρόνο από τώρα και από τότε που το είπα πληρώσαμε άλλα 2.500 ευρωπουλα σε ζημιές..
Ψάξε κανένα Jazz η γνώμη μου.Eγω με τις παραπανω ζημιες εξακολουθω να το θεωρω αξιοπιστο.. Ειδωμεν..
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
θελεις να παρεις το δικό μου με 57000 χλμ του 2000 1,4;Το σκεφτομαι πόσο πιάνουν ?:D
Σύμφωνα με το γνωστό περιοδικό :
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
θελεις να παρεις το δικό μου με 57000 χλμ του 2000 1,4;
Το σκεφτομαι πόσο πιάνουν ?:D
Σύμφωνα με το γνωστό περιοδικό :
-
κορολα μαλλον και μετα σιβικ!
καλη τυχη! -
Aν θες τριθυρο με τα 10,000Ε πας για corolla 1.6G6R 110HP.
Αθραυστο μιλαμε! -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Aν θες τριθυρο με τα 10,000Ε πας για corolla 1.6G6R 110HP.
Αθραυστο μιλαμε!Και... σχετικά δυσεύρετο. Πολύ λίγα πουλήθηκαν στην Ελλάδα, όσοι πήγαν για G6, πήραν την 1,4.
-
Aν θες τριθυρο με τα 10,000Ε πας για corolla 1.6G6R 110HP.
Αθραυστο μιλαμε!Aν και πιστευω πως αν το ψαξεις καλα θα βρεις και το επομενο μοντελο σε 1,4
Αν το χρημα ειναι ζεστο οι τιμες πεφτουν.
Επισης να θυμασαι πως ολα τα corolla απο 2000 και μετα εχουν 6ετη εγγυηση. (δες service book)Εμπρος για το κυνηγι του Japaνεζου
-
Κι εγώ σε αυτό το κυνήγι βγήκα μέχρι πριν 20 ημέρες που έπιασα το λαγό μου (εμ γιαπωνέζο ήθελα να πω).
-
Ο χρήστης Χρήστος Αφ. έγραψε:
θελεις να παρεις το δικό μου με 57000 χλμ του 2000 1,4;
Το σκεφτομαι πόσο πιάνουν ?:D
Σύμφωνα με το γνωστό περιοδικό :
Agora metaxeirismenou Astra;;;