Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προσπέρασμα στην Εθνική
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προσπέρασμα στην Εθνική
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Περί αυτοκίνησης
    55
    174
    627
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geko last edited by

      Ο χρήστης kacey έγραψε:

      ε απο τοτε το εκοψα και αυτο (εχω καθε δικαιωμα να πηγαινω με το οριο ταχυτητας δεξια αμα η δεξια ειναι ΑΔΕΙΑ), και προσπαθω να προσπερναω παντα απο αριστερα. Που ουτε αυτο δουλευει...

      1. Εγώ θα σε συμβουλευά να ξαναπιάσεις το κομμένο και να προσέχεις περισσότερο γιατί από αριστερά δεν παλεύεται με τίποτα η κατάσταση....
      2. Ρέ παιδιά, μιλάτε κυρίως για όδηγούς στην Αθήνα ή που προέρχονται απο Αθήνα, περιμένετε σωστή συμπεριφορά στο δρόμο απο ανθρώπους που είναι κυριολεκτικά στα πρόθυρα νευρικής κατάρρευσης ????
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        amaxopoulos last edited by

        Αφου διαφωνουν 'γρηγοροι' με 'νορμαλ',τι θα λεγατε αν ολα μα ολα τα αυτοκινητα ειχαν κοφτη η τελικη στα 120 του νομου?
        Εγω θα συμφωνουσα παντως.
        ΑΦΟΥ ΤΥΠΙΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.
        Αν εστω και ενας που υποστηριζει οτι πρεπει να ειμαστε συμφωνοι με τον ΚΟΚ και να μην τρεχουμε,πει οτι θα προτιμουσα κοφτη στα 140 ας πουμε η οχι δεν συμφωνω με τον κοφτη γιατι μπορει να θελω να επιταχυνω για προσπεραση(πως,αφου τα ορια ειναι σαφη,αν πρεπει να επιταχυνεις σημαινει οτι καταπατας καποιο νομο.)ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ.
        Αν συμφωνουν ολοι με τον κοφτη,πιστευω οτι ειναι το πιο δικαιο για ολους και ως θεμα υγειας(ατυχηματα με πολλα χλμ) και θεμα οικονομικο(ρανταρ σε ευθειες,κλπ)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο κόφτης πάνω σε μία προσπέραση μπορεί να σε σκοτώσει.

          Άσχετο-σχετικό: Πιστεύω πως το όριο ταχύτητας δεν πρέπει να ισχύει όταν προσπερνάς και είσαι στο αντίθετο ρεύμα. Ευτυχώς κάποιοι τροχαίοι 'λυγίζουν' τον ΚΟΚ και δεν σε γράφουν για ταχύτητα αν προσπερνάς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petros last edited by

            Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
            Αφου διαφωνουν 'γρηγοροι' με 'νορμαλ',τι θα λεγατε αν ολα μα ολα τα αυτοκινητα ειχαν κοφτη η τελικη στα 120 του νομου?
            Εγω θα συμφωνουσα παντως.
            ΑΦΟΥ ΤΥΠΙΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.
            Αν εστω και ενας που υποστηριζει οτι πρεπει να ειμαστε συμφωνοι με τον ΚΟΚ και να μην τρεχουμε,πει οτι θα προτιμουσα κοφτη στα 140 ας πουμε η οχι δεν συμφωνω με τον κοφτη γιατι μπορει να θελω να επιταχυνω για προσπεραση(πως,αφου τα ορια ειναι σαφη,αν πρεπει να επιταχυνεις σημαινει οτι καταπατας καποιο νομο.)ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ.
            Αν συμφωνουν ολοι με τον κοφτη,πιστευω οτι ειναι το πιο δικαιο για ολους και ως θεμα υγειας(ατυχηματα με πολλα χλμ) και θεμα οικονομικο(ρανταρ σε ευθειες,κλπ)

            Μην τους βάζεις ιδέες, μην τους βάζεις ιδέες!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alfistapp last edited by

              Απορώ αυτοί οι Γερμανοί πως ζούνε ρε παιδιά;
              No Limit σε πολλά σημεία,
              μανία να οδηγούνε συνέχεια στη δεξιά λωρίδα,
              πεζός σε διάβαση -> τσαρούχωμα
              και έχουν και απλή αναλογική!!!

              Μα τι χώρα είναι αυτή;
              Κανονική Μπανανία!

              Μήπως αλλού είναι το πρόβλημα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                Με αφορμη το προηγουμενο ποστ για την Γερμανια, κατα συμπτοση ειμαι στη Φρανκφουρτη απο την Πεμπτη και μεχρι εχθες το Βραδυ( σε 30 ωρες ) εγραψα 750χλμ με την γυναικα μου και την κορη μου μεσα στο τουτου (μου εδωσαν GOLF TDI 2 LITRA!! AYTOMATO) αυτοκινητοδρομους. Παιδια βαρεθηκα να πηγαινω με 160- 200χλμ. Υπηρχαν και μποτιλιαρισματα που δεν καταλαβαινες το γιατι? διοτι μετα απο 10 - 15 λεπτα ξαναπηγαινες γρηγορα χωρις να δεις μια αιτια φανερη για το μπλοκαρισμα. Παντως για νακαταλαβεται τι συμβαινει ενω κρατας ταχυτητα πανω απο 160 το οργανο του αυτοκινητου στο τελος εγραφε μεση ωριαια πριπου 120χλμ. Αυτο που με παραξενεψε ειναι οτι Νταλικιεριδες προσπερνουν ο ενας τον αλλο με μικρη σχετικη ταχυτητα και ετσι τους παιρνει πανω απο 5-7 λεπτα το προσπερασμα, αυτο εχει σαν συνεπεια να πηγαινουμε ολοι στην αριστερη καροτσακι . Στα προσπερασματα αυτα δε αυτος που τον προσπερναει ο αλλος δεν κοβει καθολου για να τον διευκολυνει και ετσι παμε ολοι τραινακι. Παντως πανε ολοι κοματια και ας λεει το θερμομετρο -1 βαθμους δεν υπολογιζουν τον ενδεχομενο παγο στο δρομο, την κακη ορατοτητα ομιχλη κ.λ.π. Προσωπικα επειδη εφαρμοζω την θεωρια που λεει να τρεχω τοσο οσο μπορω να ελεγχω την αποσταση φρεναρισματος μου και βλεποντας αλλους να προσπερνουν εμενα με διαφορα + 40χλμ εκει που εγω δε βλεπω τη μυτη μου (βραδυ ομιχλη κ.λ.π.) νομιζω οτι και εκει οι δρομοι ειναι επικινδυνοι απο απροβλεπτες καταστασεις ενω ολοι οι οδηγοι ειναι πιο συνηδητοποιημενοι απο τους δικους μας. Παντως και για το θεμα που κουβεντιαζεται εδω, συμφωνω με τον Kacey στον τροπο που περιγραφει την συμπεριφορα του στον δρομο. Και εγω περιπου αυτα κανω προσπαθοντας να ειμαι μακρυα απο τους αλλους και να μην τους ενοχλω και τους τρομαξω με το προσπερασμα μου. Α και κατι αλλο ακομη, ναι τα 140 ειναι ρεαλιστικη ταχυτητα απο Αθηνα Θεσαλονικη ακομη και στον Μαλιακο αρκει ο οδηγος να ειναι σε εγρηγορση (δηλαδη κατι που πρεπει να ειναι ουτως η αλλως) για να μην εχει απροβλεπτα στην διαδρομη του. Εντυποσεις απο το GOLF TDI 2.0 με το αυτοματο εξαρι οταν γυρισω σε 5 μερες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bluechim last edited by

                  Aftes i ateliotes prosperasis me dalikes sti germania (ke genika kendriki evropi opou iparhoun barieres) ine spasimo alla toulahiston ohi oso epikindino oso afto pou thimame stin Italia.
                  Dalika prospernai dalika me +0.5 klm / h se dromo me 1.5 lorida gia kathe katefthinsi, ego kathome piso tous sta 15 m ke shedon anamesa tous, apo tin ali erhonde 2 epivatika, ipotheto se prosperasi. Frenari o dexia dalikeris ke clasmata argotera KAI o aristera . Na ine kala ta frena mou, den leo tipota allo...... brrrrr
                  Kai gia na min ime telios off topic apla sholiazo oti ine poli diskolo na simfonisoume oli se kati. Parakoloutho ti sizitisi me poli endiaferon ke paroles tis diafonies mou aresi oti i perissoteri (please ohi kavgas, gia *kalo *to leo) skeftonde anexartita tou oti to apotelesma tis skepsis ke i praxis ine diaforetikes logo diaforetikis andilipsis kindinou, dikeomaton anektikotitas.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής με τα προσπεράσματα της μιας νταλίκας πάνω στην άλλη. Αφού η διαφορά ταχύτητάς τους δεν υπερβαίνει το 1 χ.α.ω., για ποιο λόγο ρισκάρουν το προσπέρασμα; Αν δεν έχεις σκοπό να πας με πάνω από 20 χ.α.ω. περισσότερα από αυτόν που προσπερνάς, τι νόημα έχει το προσπέρασμα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                      Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής με τα προσπεράσματα της μιας νταλίκας πάνω στην άλλη. Αφού η διαφορά ταχύτητάς τους δεν υπερβαίνει το 1 χ.α.ω., για ποιο λόγο ρισκάρουν το προσπέρασμα; Αν δεν έχεις σκοπό να πας με πάνω από 20 χ.α.ω. περισσότερα από αυτόν που προσπερνάς, τι νόημα έχει το προσπέρασμα;

                      Οι νταλικέρηδες το βάζουν στον 'αυτόματο' (cruise control) και πάει μόνο του. Αν, από σφάλμα κοντέρ, ο ένας αυτόματος πάει τη μια νταλίκα 1χαω περισσότερο από τον αυτόματο της άλλης, θα βγουν και θα προσπεράσουν, ΟΣΗ ΩΡΑ και να πάρει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Όμως αυτή η συμπεριφορά είναι εντελώς επικίνδυνη και παράλογη. Προσπέρασμα δεν κάνεις με +1 ή +0.5 χ.α.ω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          michaliss last edited by

                          Σε ορισμένες περιπτώσεις που η πορεία της νταλίκας ελέγχεται (με χρήση gps) από τα κεντρικά της εταιρείας, τότε μπορεί να υπάρχει 'γραμμή' για την ταχύτητα. Π.χ. έβλεπα ένα ντοκυμαντέρ στο discovery για κάτι τέτοιο στις ΗΠΑ, που το σύστημα επιτρέπει στους οδηγούς να αναπτύσσουν μόνο για ελάχιστη ώρα ταχύτητα μεγαλύτερη από την 'cruising speed'...
                          Λόγος: 'ασφάλεια' και οικονομία καυσίμου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bluechim last edited by

                            Iha rotisi transeuropean dalikeri ke mou ipan oti pola limiter stin tahitita. Afto pou den katalaveno ine giati den sikoni o pio argos to rimadi tou apo to gazi gia 20 defterolepta, ke na imaste oli sigouri oti tha ftasoume ston proorismo mas......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης BlueChim έγραψε:
                              Iha rotisi transeuropean dalikeri ke mou ipan oti pola limiter stin tahitita. Afto pou den katalaveno ine giati den sikoni o pio argos to rimadi tou apo to gazi gia 20 defterolepta, ke na imaste oli sigouri oti tha ftasoume ston proorismo mas......

                              Γιατί μια νταλίκα φορτωμένη με δεν ξέρω πόσους τόνους εμπόρευμα, δεν είναι καθόλου εύκολο να ξαναπιάσει cruising speed μετά, και γιατί τα χρονικά όρια παράδοσης του εμπορεύματος που έχουν, είναι ΠΟΛΥ στενά. Αν άφηναν γκάζι κάθε φορά που ήθελε κάποιος να προσπεράσει, δεν θα έφταναν ποτέ.

                              Για να μη στα πολυλογώ: ΔΕΝ αφήνουν γκάζι ΠΟΥΘΕΝΑ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bluechim last edited by

                                Krusenstern i perilipsi sto telos ta lei ola!

                                Theoritiki erotisi, an afisi to gazi ke prosperasi o allos den ton 'travai' to slipstream tou portou... Leme tora...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Ρε παιδιά, αυτή η προσπέραση στην Εθνική έχει κρατήσει 11 σελίδες και δεν ξέρω και εγώ πόσες μέρες! Και μου λέτε μετά για οδηγούς του Σαββατοκύριακου!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    michaliss last edited by

                                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                    Ρε παιδιά, αυτή η προσπέραση στην Εθνική έχει κρατήσει 11 σελίδες και δεν ξέρω και εγώ πόσες μέρες! Και μου λέτε μετά για οδηγούς του Σαββατοκύριακου!!!

                                    Μόλις παραλάβαμε το δίλιτρο X3, μην ανησυχείς!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης MichalisS έγραψε:

                                      Ρε παιδιά, αυτή η προσπέραση στην Εθνική έχει κρατήσει 11 σελίδες και δεν ξέρω και εγώ πόσες μέρες! Και μου λέτε μετά για οδηγούς του Σαββατοκύριακου!!!

                                      Μόλις παραλάβαμε το δίλιτρο X3, μην ανησυχείς!

                                      Φαντάζομαι πολλά γκάζια αυτό το σηματάκι με την προπέλα πρέπει να δίνει +40άλογα και άμα έχεις βάλει και 19αρες με χαμηλοπρόφιλα +60άλογα καλά μιλάμε θα πετάει.
                                      Άμα είναι BMW το εργαλείο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sado last edited by

                                        Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                        Αφου διαφωνουν 'γρηγοροι' με 'νορμαλ',τι θα λεγατε αν ολα μα ολα τα αυτοκινητα ειχαν κοφτη η τελικη στα 120 του νομου?
                                        Εγω θα συμφωνουσα παντως.
                                        ΑΦΟΥ ΤΥΠΙΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.
                                        Αν εστω και ενας που υποστηριζει οτι πρεπει να ειμαστε συμφωνοι με τον ΚΟΚ και να μην τρεχουμε,πει οτι θα προτιμουσα κοφτη στα 140 ας πουμε η οχι δεν συμφωνω με τον κοφτη γιατι μπορει να θελω να επιταχυνω για προσπεραση(πως,αφου τα ορια ειναι σαφη,αν πρεπει να επιταχυνεις σημαινει οτι καταπατας καποιο νομο.)ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ.
                                        Αν συμφωνουν ολοι με τον κοφτη,πιστευω οτι ειναι το πιο δικαιο για ολους και ως θεμα υγειας(ατυχηματα με πολλα χλμ) και θεμα οικονομικο(ρανταρ σε ευθειες,κλπ)

                                        Μην τους βάζεις ιδέες, μην τους βάζεις ιδέες!!!!

                                        Οτι κλειδώνει.... ξεκλειδώνει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                          Γιατί μια νταλίκα φορτωμένη με δεν ξέρω πόσους τόνους εμπόρευμα, δεν είναι καθόλου εύκολο να ξαναπιάσει cruising speed μετά, και γιατί τα χρονικά όρια παράδοσης του εμπορεύματος που έχουν, είναι ΠΟΛΥ στενά. Αν άφηναν γκάζι κάθε φορά που ήθελε κάποιος να προσπεράσει, δεν θα έφταναν ποτέ.

                                          Είδα βιντεάκι του Top Gear στο οποίο ο Clarkson έδειχνε τη διαδικασία επιτάχυνσης ενός τράκτορα χωρίς φορτίο. Προσέξτε:

                                          Πρώτη κοντή --> πρώτη μακριά --> δευτέρα κοντή --> δευτέρα μακριά --> τρίτη κοντή --> τρίτη μακριά κ.ο.κ. Υπόψιν ότι πολλά φορτηγά έχουν πάνω από 10 ταχύτητες, την κάθε μια με δυο γραναζώματα (κοντό και μακρύ), οπότε καταλαβαίνετε. Μετά από περίπου 50 ( ) δευτερόλεπτα, ο τράκτορας αναπτύσσει κάπου 32 χ.α.ω. και συνεχίζει, συνεχίζει, συνεχίζει...

                                          Μάλλον τελικά δεν είναι και τόσο παράλογο το ότι δεν κόβουν πουθενά. Η διαδικασία της επιτάχυνσης με ξεφόρτωτο τον ελκυστήρα (πόσω μάλλον με πλήρες φορτίο...) είναι τόσο χρονοβόρα και ταλαιπωριακή, εξαιτίας της πολύ μικρής ωφέλιμης περιοχής του κινητήρα ενός φορτηγού, που θα έκανε τον καθέναν από μας να βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bluechim last edited by

                                            To iha di afto! Vevea otan ine adia den hrisimopiounoles tis tahitites. Eho di safety sticker konda: Pote min xekinate me tahitita ano tis 4is.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr