Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
εε ναι λοιπον ειναι αληθεια! τα Honda δεν στριβουν!
και εγω που εχω Ηonda αναγκαζομαι και κινουμε μονο ευθεια
στις διασταυρωσεις αμα θελω να στριψω κατεβαινω και ζηταω την βοηθεια
των περαστικων για να περιστρεψουμε το αυτοκινητο,
αφου εχω αφαιρεσει και το τιμονι που ετσι κι αλλιως ειναι αχρηστο.
επισης η γεωμετρια της αναρτησης ειναι τοσο απλη αφου δεν χρειαζεται
να στριβουν οποτε και η ανεση ειναι το κατι αλλο.
εξαλλου το συνολικο μηκος των ευθειων ειναι μεγαλυτερο απο εκεινο των στροφων, μην το σκεφτεστε αλλο!
Το δικό μου Civic έφυγε σε δεξιά καμπή της Εθνικής μισή λωρίδα αριστερά, ενώ ακολουθούσα Accent μαμά και εκείνο την πήρε με 180 Α Ν Ε Τ Α. Και εγώ είχα βάλει και ανάρτηση και 15άρες. Καλά σε κλειστό στροφιλίκι χανόταν η μπάλα... Είπαμε τα Σιβίκ και CRX εκείνης της εποχής είχαν πολύ υποδεέστερα πλαίσια για την ιπποδύναμή τους, πράγμα που παραδέχονται όλοι και δεν έβαζαν δύναμη κάτω.
Δεν είναι τυχαίο ότι το 13άρι Σιβίκ του κολλητού μου, ίδιας γενιάς με το δικό μου, έστριβε σαφώς καλύτερα (διαπίστωση και δική μου και δική του). Τα 75 άλογα ήταν μια χαρά γι' αυτό το αμάξι, τα 125 και τα 150 όχι.-