Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    109
    1047
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:

      Εχεις δίκιο.
      Ειναι βεβαιο αυτό.
      Αλλα ενα ιταλικό 15 ετών δε θα το συζητούσαμε τώρα... σωστα?

      155 2.0 Twin Spark

      Με πονάει ο όμος μου

      Ειχα κουβαλήσει ένα πίσω άξονα στο παλιό αεροδρόμιο για να τον στείλω Κύπρο,...... τι μου θύμησες.... (1997 μαλλον)

      Coyote είσαι προκατελλειμένος;
      Θελεις ιταλικά 15 ετίας..; Γράφε:

      Fiat Tipo
      Fiat Tempra (και SW)
      Αlfa 33 (εδώ σε μένα υπάρχει και η πρώτη με τον 1.2-liter κινητήρα)

      όλα αντέχουν μην τρελαίνεσαι με τα Honda. To θέμα είναι να υπάρχει μεράκι από τον ιδιοκτήτη.

      υγ: αν μη τι άλλο ιδίως τα Fiat μέχρι πρότινος κυκλοφορούσαν αρκετά 126, 127, 128 ευρέως. τι λες δεν άντεχαν;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:

        Εχεις δίκιο.
        Ειναι βεβαιο αυτό.
        Αλλα ενα ιταλικό 15 ετών δε θα το συζητούσαμε τώρα... σωστα?

        155 2.0 Twin Spark

        Με πονάει ο όμος μου

        Ειχα κουβαλήσει ένα πίσω άξονα στο παλιό αεροδρόμιο για να τον στείλω Κύπρο,...... τι μου θύμησες.... (1997 μαλλον)

        Coyote είσαι προκατελλειμένος;
        Θελεις ιταλικά 15 ετίας..; Γράφε:

        Fiat Tipo
        Fiat Tempra (και SW)
        Αlfa 33 (εδώ σε μένα υπάρχει και η πρώτη με τον 1.2-liter κινητήρα)

        όλα αντέχουν μην τρελαίνεσαι με τα Honda. To θέμα είναι να υπάρχει μεράκι από τον ιδιοκτήτη.

        υγ: αν μη τι άλλο ιδίως τα Fiat μέχρι πρότινος κυκλοφορούσαν αρκετά 126, 127, 128 ευρέως. τι λες δεν άντεχαν;

        αυτό λέω.... το πρώτο μου αμάξι ήταν uno.

        το κακό είναι ότι ειναι προκατελλειμένοι και ο μηχανικοι που μας ζητάνε λεφτά ?????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:
          υγ: αν μη τι άλλο ιδίως τα Fiat μέχρι πρότινος κυκλοφορούσαν αρκετά 126, 127, 128 ευρέως. τι λες δεν άντεχαν; 😛

          Φυσικά κυκλοφορούσαν ελάχιστα από αυτά τα fiat ενώ honda παρόμοιας ηλικίας σχεδόν όλα. Τα μόνα μικρά πολύ παλιά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν είναι γιαπωνέζικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:

            υγ: αν μη τι άλλο ιδίως τα Fiat μέχρι πρότινος κυκλοφορούσαν αρκετά 126, 127, 128 ευρέως. τι λες δεν άντεχαν;

            Φυσικά κυκλοφορούσαν ελάχιστα από αυτά τα fiat ενώ honda παρόμοιας ηλικίας σχεδόν όλα. Τα μόνα μικρά πολύ παλιά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν είναι γιαπωνέζικα.

            Δεν κάνω σύγκριση εάν κατάλαβες... ...λέω ότι όλα αντέχουν!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pakos-m last edited by

              εε ναι λοιπον ειναι αληθεια! τα Honda δεν στριβουν!

              και εγω που εχω Ηonda αναγκαζομαι και κινουμε μονο ευθεια
              στις διασταυρωσεις αμα θελω να στριψω κατεβαινω και ζηταω την βοηθεια
              των περαστικων για να περιστρεψουμε το αυτοκινητο,
              αφου εχω αφαιρεσει και το τιμονι που ετσι κι αλλιως ειναι αχρηστο.

              επισης η γεωμετρια της αναρτησης ειναι τοσο απλη αφου δεν χρειαζεται
              να στριβουν οποτε και η ανεση ειναι το κατι αλλο.

              εξαλλου το συνολικο μηκος των ευθειων ειναι μεγαλυτερο απο εκεινο των στροφων, μην το σκεφτεστε αλλο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpsig moderator last edited by

                Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                εε ναι λοιπον ειναι αληθεια! τα Honda δεν στριβουν!

                και εγω που εχω Ηonda αναγκαζομαι και κινουμε μονο ευθεια
                στις διασταυρωσεις αμα θελω να στριψω κατεβαινω και ζηταω την βοηθεια
                των περαστικων για να περιστρεψουμε το αυτοκινητο,
                αφου εχω αφαιρεσει και το τιμονι που ετσι κι αλλιως ειναι αχρηστο.

                επισης η γεωμετρια της αναρτησης ειναι τοσο απλη αφου δεν χρειαζεται
                να στριβουν οποτε και η ανεση ειναι το κατι αλλο.

                εξαλλου το συνολικο μηκος των ευθειων ειναι μεγαλυτερο απο εκεινο των στροφων, μην το σκεφτεστε αλλο!

                ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                  εε ναι λοιπον ειναι αληθεια! τα Honda δεν στριβουν!

                  και εγω που εχω Ηonda αναγκαζομαι και κινουμε μονο ευθεια
                  στις διασταυρωσεις αμα θελω να στριψω κατεβαινω και ζηταω την βοηθεια
                  των περαστικων για να περιστρεψουμε το αυτοκινητο,
                  αφου εχω αφαιρεσει και το τιμονι που ετσι κι αλλιως ειναι αχρηστο.

                  επισης η γεωμετρια της αναρτησης ειναι τοσο απλη αφου δεν χρειαζεται
                  να στριβουν οποτε και η ανεση ειναι το κατι αλλο.

                  εξαλλου το συνολικο μηκος των ευθειων ειναι μεγαλυτερο απο εκεινο των στροφων, μην το σκεφτεστε αλλο!

                    ΑΠΑΙΧΤΟΣ

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                    εε ναι λοιπον ειναι αληθεια! τα Honda δεν στριβουν!

                    και εγω που εχω Ηonda αναγκαζομαι και κινουμε μονο ευθεια
                    στις διασταυρωσεις αμα θελω να στριψω κατεβαινω και ζηταω την βοηθεια
                    των περαστικων για να περιστρεψουμε το αυτοκινητο,
                    αφου εχω αφαιρεσει και το τιμονι που ετσι κι αλλιως ειναι αχρηστο.

                    επισης η γεωμετρια της αναρτησης ειναι τοσο απλη αφου δεν χρειαζεται
                    να στριβουν οποτε και η ανεση ειναι το κατι αλλο.

                    εξαλλου το συνολικο μηκος των ευθειων ειναι μεγαλυτερο απο εκεινο των στροφων, μην το σκεφτεστε αλλο!

                    Ξέρεις ξεκαθάρισαν πολλοί εδώ μέσα ότι μιλάμε για στρίψιμο σε οριακές καταστάσεις ...
                    Επίσης μιλάμε για το CRX των 160hp και όχι γενικά για Honda.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taurus last edited by

                      Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                      εε ναι λοιπον ειναι αληθεια! τα Honda δεν στριβουν!

                      και εγω που εχω Ηonda αναγκαζομαι και κινουμε μονο ευθεια
                      στις διασταυρωσεις αμα θελω να στριψω κατεβαινω και ζηταω την βοηθεια
                      των περαστικων για να περιστρεψουμε το αυτοκινητο,
                      αφου εχω αφαιρεσει και το τιμονι που ετσι κι αλλιως ειναι αχρηστο.

                      επισης η γεωμετρια της αναρτησης ειναι τοσο απλη αφου δεν χρειαζεται
                      να στριβουν οποτε και η ανεση ειναι το κατι αλλο.

                      εξαλλου το συνολικο μηκος των ευθειων ειναι μεγαλυτερο απο εκεινο των στροφων, μην το σκεφτεστε αλλο!

                      Το δικό μου Civic έφυγε σε δεξιά καμπή της Εθνικής μισή λωρίδα αριστερά, ενώ ακολουθούσα Accent μαμά και εκείνο την πήρε με 180 Α Ν Ε Τ Α. Και εγώ είχα βάλει και ανάρτηση και 15άρες. Καλά σε κλειστό στροφιλίκι χανόταν η μπάλα... Είπαμε τα Σιβίκ και CRX εκείνης της εποχής είχαν πολύ υποδεέστερα πλαίσια για την ιπποδύναμή τους, πράγμα που παραδέχονται όλοι και δεν έβαζαν δύναμη κάτω.

                      Δεν είναι τυχαίο ότι το 13άρι Σιβίκ του κολλητού μου, ίδιας γενιάς με το δικό μου, έστριβε σαφώς καλύτερα (διαπίστωση και δική μου και δική του). Τα 75 άλογα ήταν μια χαρά γι' αυτό το αμάξι, τα 125 και τα 150 όχι.-

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        geko last edited by

                        Αν και καθυστεριμένα θα πώ ότι το πρόβλημα των Ηonda που συζητάμε είναι κυρίως ο τρόπος που αποδίδεται η δύναμη και όχι το πλαίσιο ή οι αναρτήσεις. Το γκάζι τους είναι on/off, περισσότερο διακόπτης παρά γκάζι. Πρίν την επέμβαση του V-tech πάνε απλώς αργά και μάλλον νωχελικά και μετά κυριολεκτικά λυσάζουν. Όποιος πάει να στρίψει γρήγορα με κρεμασμένο κινητήρα απλώς την πάτησε, ενώ αν είναι ο κινητήρας μέσα στο ωφέλιμο φάσμα (6-8000) τότε τα χιλιόμετρα είναι ήδη πάρα πολλά και αυξάνονται με υστερικό ρυθμό, οπότε θέλει πολύ προσοχη και σύνεση...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Αυτό που λες φαίνεται πολύ σωστό αλλά δεν ισχύει για όλα τα Honda.
                          Το CTR για παράδειγμα έχει παντού δύναμη, απλά πάνω απ'τις 5.800 (αν δεν κάνω λάθος) αυτή αυξάνεται σημαντικά (χωρίς τρομακτικές εκρήξεις).
                          Ασφαλώς, ανάλογες εκρήξεις απουσιάζουν και από τα πιο οικογενειακά της μοντέλα όπως το 'απλό' Civic...
                          Επίσης αν είσαι με 'μια σχέση κάτω' πριν τη στροφή και οι στροφές είναι μέσα στο VTEC δεν είναι απαραίτητο να 'αυξάνουν με υστερικό ρυθμό' τα km... Μπορείς να διατηρείς σταθερό το γκάζι, αν και ομολογώ ότι είναι πιο απαιτητηκό απ'τον οδηγό συγκρινόμενο με ένα VAG , για παράδειγμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
                            Αυτό που λες φαίνεται πολύ σωστό αλλά δεν ισχύει για όλα τα Honda.
                            Το CTR για παράδειγμα έχει παντού δύναμη, απλά πάνω απ'τις 5.800 (αν δεν κάνω λάθος) αυτή αυξάνεται σημαντικά (χωρίς τρομακτικές εκρήξεις).
                            Ασφαλώς, ανάλογες εκρήξεις απουσιάζουν και από τα πιο οικογενειακά της μοντέλα όπως το 'απλό' Civic...
                            Επίσης αν είσαι με 'μια σχέση κάτω' πριν τη στροφή και οι στροφές είναι μέσα στο VTEC δεν είναι απαραίτητο να 'αυξάνουν με υστερικό ρυθμό' τα km... Μπορείς να διατηρείς σταθερό το γκάζι, αν και ομολογώ ότι είναι πιο απαιτητηκό απ'τον οδηγό συγκρινόμενο με ένα VAG , για παράδειγμα.

                            αρα τα honda είναι για άντρες και όχι τα vag

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              geko last edited by

                              Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
                              Αυτό που λες φαίνεται πολύ σωστό αλλά δεν ισχύει για όλα τα Honda.
                              Το CTR για παράδειγμα έχει παντού δύναμη, απλά πάνω απ'τις 5.800 (αν δεν κάνω λάθος) αυτή αυξάνεται σημαντικά (χωρίς τρομακτικές εκρήξεις).
                              Ασφαλώς, ανάλογες εκρήξεις απουσιάζουν και από τα πιο οικογενειακά της μοντέλα όπως το 'απλό' Civic...
                              Επίσης αν είσαι με 'μια σχέση κάτω' πριν τη στροφή και οι στροφές είναι μέσα στο VTEC δεν είναι απαραίτητο να 'αυξάνουν με υστερικό ρυθμό' τα km... Μπορείς να διατηρείς σταθερό το γκάζι, αν και ομολογώ ότι είναι πιο απαιτητηκό απ'τον οδηγό συγκρινόμενο με ένα VAG , για παράδειγμα.

                              Μιλάω για τα Honda του '90 για τα οποία γίνεται η συζήτηση, δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος λογικός που να λέει ότι δεν στρίβουν τα CTR.....ή ότι δεν είναι γραμμικά... Σε ένα V-tech (του ΄90) πολύ δύσκολα διατηρείς σταθερές στροφές, ειδικά στο φάσμα 6-8200.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lotusnick last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Το δικό μου Civic έφυγε σε δεξιά καμπή της Εθνικής μισή λωρίδα αριστερά, ενώ ακολουθούσα Accent μαμά και εκείνο την πήρε με 180 Α Ν Ε Τ Α. Και εγώ είχα βάλει και ανάρτηση και 15άρες. Καλά σε κλειστό στροφιλίκι χανόταν η μπάλα... Είπαμε τα Σιβίκ και CRX εκείνης της εποχής είχαν πολύ υποδεέστερα πλαίσια για την ιπποδύναμή τους, πράγμα που παραδέχονται όλοι και δεν έβαζαν δύναμη κάτω.

                                Δεν είναι τυχαίο ότι το 13άρι Σιβίκ του κολλητού μου, ίδιας γενιάς με το δικό μου, έστριβε σαφώς καλύτερα (διαπίστωση και δική μου και δική του). Τα 75 άλογα ήταν μια χαρά γι' αυτό το αμάξι, τα 125 και τα 150 όχι.-

                                Egw antitheta eixa filo pou ekane ta apisteuta me ena Civic Esi tou 1993.
                                Me 15ara, anartisi kai kamia mixaniki metatropi.
                                Anebene bregmeno strofiliki me apeira kai to Civic stous 3 troxous.
                                Ekeines tis epoxes den tou kouniotan KANNENAS...
                                Twra pantreutike, ekane paidia kai odigaei Volvo station ...kai den kano plaka

                                Ola ta amaxia striboun.
                                Aplos theloun ton tropo tous.

                                Twra an tha eitan pio grigoros h an tha to euxaristiotan kalytera me ena Rallaki, Saxoura kai egw den kserw ti allo....einai allo thema.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Αυτό ακριβώς που λέγαμε περί χεριών...

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Ο χρήστης lotusnick έγραψε:

                                    Το δικό μου Civic έφυγε σε δεξιά καμπή της Εθνικής μισή λωρίδα αριστερά, ενώ ακολουθούσα Accent μαμά και εκείνο την πήρε με 180 Α Ν Ε Τ Α. Και εγώ είχα βάλει και ανάρτηση και 15άρες. Καλά σε κλειστό στροφιλίκι χανόταν η μπάλα... Είπαμε τα Σιβίκ και CRX εκείνης της εποχής είχαν πολύ υποδεέστερα πλαίσια για την ιπποδύναμή τους, πράγμα που παραδέχονται όλοι και δεν έβαζαν δύναμη κάτω.

                                    Δεν είναι τυχαίο ότι το 13άρι Σιβίκ του κολλητού μου, ίδιας γενιάς με το δικό μου, έστριβε σαφώς καλύτερα (διαπίστωση και δική μου και δική του). Τα 75 άλογα ήταν μια χαρά γι' αυτό το αμάξι, τα 125 και τα 150 όχι.-

                                    Egw antitheta eixa filo pou ekane ta apisteuta me ena Civic Esi tou 1993.
                                    Me 15ara, anartisi kai kamia mixaniki metatropi.
                                    Anebene bregmeno strofiliki me apeira kai to Civic stous 3 troxous.
                                    Ekeines tis epoxes den tou kouniotan KANNENAS...
                                    Twra pantreutike, ekane paidia kai odigaei Volvo station ...kai den kano plaka

                                    Ola ta amaxia striboun.
                                    Aplos theloun ton tropo tous.

                                    Twra an tha eitan pio grigoros h an tha to euxaristiotan kalytera me ena Rallaki, Saxoura kai egw den kserw ti allo....einai allo thema.

                                    Μόνο που εσύ μιλάς για μια γενιά μετά, η οποία ενδεχομένως να είχε και κάποιες βελτιώσεις στο στήσιμο. Το προηγούμενο ήταν χάλι.

                                    BTW το Esi ήταν με τα 125 άλογα, έτσι? Ή ήταν το 1400? Με Vti πολύ χλωμό (έως διάφανο) να οδηγούσε με τον ίδιο τρόπο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      to esi ηταν σαφως μια γενια μετα και δεν ηταν το 'γρηγορο'...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης tm έγραψε:
                                        to esi ηταν σαφως μια γενια μετα και δεν ηταν το 'γρηγορο'...

                                        Αυτο ηταν με το καρουμπαλο στο καπο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nicknt last edited by

                                          Πάντως, έχουν και κάποιο δίκιο οι θιασώτες των Honda, υπό την έννοια πως τους έχουμε πρήξει με το θέμα του στησίματος. Εντάξει, έχουμε ακούσει πολλά όλοι, και δε ξέρω πόσο αποτελέσματικά δούλευαν τελικά τα διπλά ψαλίδια, αλλά όσο να' ναι, μάλλον είναι θέμα οδηγού να τιθασεύσει ένα ελαφρύ και γρήγορο αυτοκίνητο.
                                          Πιθανόν τα Honda της εποχής να μην είναι κορυφή από άποψη στησίματος (και συμφωνώ με τον φίλο για το ζήτημα των χαρακτηριστικών λειτουργίας του V-Tec), αλλά μη τα βγάλουμε ντε και καλά επικίνδυνα, επειδή είναι γρήγορα.
                                          Μάλλον λίγη σύνεση επαρκεί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Ο χρήστης NickNT έγραψε:
                                            δε ξέρω πόσο αποτελέσματικά δούλευαν τελικά τα διπλά ψαλίδια

                                            Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν ήταν, η αναρτηση είχε μικρές διαδρομές και δεν 'διάβαζε' σωστά τον δρόμο. Άσε που τερματιζε εύκολα και με 'μαμα' ύψος...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr