-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Για μένα οι μηχανές έχουν ένα μεγάλο κακό και είναι ειλικρινά ο μαναδικός λόγος που με κρατάει μακρυά τους. Ο συντελεστής 'ρίσκο προς απόλαυση' είναι πολύ μεγάλος...Τό ίδιο καί γιά μένα.
Τό ότι μετά από κάποιο συμβάν ο αναβάτης πέφτει καί βρίσκεται στό έλεος τών διερχομένων οχημάτων ενώ κουτρουβαλιάζεται αβοήθητος στήν άσφαλτο.
Καί έχω δεί καί μερικά περιστατικά μέ τα ίδια μου τα μάτια. -
Σωστα....εκει δεν ισχυει το 'ξερω να πεφτω'...παρακαλας και προσευχεσαι να καταφερουν να σε αποφυγουν......
-
Και αν προλάβεις να κάνεις και την προσευχή σου...
-
Όμορφο συναίσθημα η μηχανή.
Με φοβίζει αλλά πάντα το δοκιμάζω, ακόμα και στο όριο...
-
Γενικά μπορώ να κινηθώ πολύ πιο γρήγορα με αυτοκίνητο, παρά με μηχανή και αυτό οφείλεται κυρίως στην σχετική απειρία μου στις μηχανές (ψιλοφρέσκος είμαι, αλλά το παλεύω), αλλά και στον φόβο της πτώσης. Η μηχανή όμως έχει ένα προσόν που μόνο αυτή μπορεί να σου δώσει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αντε μαζί με το καρτ: είναι το μόνο όχημα που οδηγείται με το σώμα του οδηγού του και αυτό δίνει απίστευτη αίσθηση, τελείως διαφορετική από αυτή που δίνουν τα G ενός καλοστημένου αυτοκίνητου στις στροφές, αλλά εξίσου όμορφη. Κατά τα άλλα καμία σχέση δεν έχει το ένα με το άλλο και δεν βλέπω το λόγο που τα συγκρίνουμε...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Γενικά μπορώ να κινηθώ πολύ πιο γρήγορα με αυτοκίνητο, παρά με μηχανή και αυτό οφείλεται κυρίως στην σχετική απειρία μου στις μηχανές (ψιλοφρέσκος είμαι, αλλά το παλεύω), αλλά και στον φόβο της πτώσης. Η μηχανή όμως έχει ένα προσόν που μόνο αυτή μπορεί να σου δώσει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αντε μαζί με το καρτ: είναι το μόνο όχημα που οδηγείται με το σώμα του οδηγού του και αυτό δίνει απίστευτη αίσθηση, τελείως διαφορετική από αυτή που δίνουν τα G ενός καλοστημένου αυτοκίνητου στις στροφές, αλλά εξίσου όμορφη. Κατά τα άλλα καμία σχέση δεν έχει το ένα με το άλλο και δεν βλέπω το λόγο που τα συγκρίνουμε......σωστός, και όπως έχω γράψει και αλλού, η απόλυτη αίσθηση αυτοκίνησης πρέπει να είναι το άλογο, το οποίο, ως έμβιο ον, επικοινωνεί μαζί σου καλύτερα από οποιαδήποτε Ferrari ή Ducati.
Δεν χρειάζεται και δυναμομέτρηση (ξέρεις ότι έχεις ένα )
-
Το απολυτο ρεκορ του Nurburgring σε μηχανη ειναι 7.49, συμφωνα με το επισημο site. Μαλιστα δεν αναφερει αν ειναι supersport παραγωγης η καποιο αγωνιστικο μηχανακι. Η M3 CSL (hardcore ελαφρυ κουπε) αλλα και η Murcielago (πολυ βαρυ GT) εχουν κανει 7.50. Ακουω σχολια...
Αναφερω το Ring γιατι ειναι οτι αντιπροσωπευτικοτερο ενος δρομου, εχει δηλαδη και καλη και μετρια και κακη ασφαλτο, και σωστες και αναποδες κλισεις, σαμαρακια, ανοιχτες+κλειστες στροφες, αλλα και 2 τεραστιες ευθειες που οποιοδηποτε γρηγορο μηχανακι ριχνει πααααααααααρα πολλα δευτερα σε οποιοδηποτε γρηγορο αυτοκινητο.
τα αυτοκινητα στριβουν πιο γρηγορα απο τις μηχανες. αυτο το συμπερασμα μου.
-
Μηχανη και παλι μηχανη δε υπαρχει συγκριση,οσο ζω και μπορω θα καβαλαω,καλο το 4χ4 αλλα για χαβαλε μονο,ασε τη κινηση,στην ελλαδα ειναι λιγο ρισκο με καποιους οδηγους και σχεδον ολους τους δρομους αλλα τι να γινει.Τωρα για κοντρες και τετοια επειδη δεν εχω μπει ποτε σε πιστα δεν ξερω,ξερω ομως οτι με ενα γερικο GSXR 1100 του 92 που ειχα μεχρι πριν 3 χρονια δεν με περασε ποτε κανενα γρηγορο 2κινητο η 4κινητο και ειχα πετυχει πολλα,και δεν μιλαω μονο για φαναρι σε φαναρι
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Το απολυτο ρεκορ του Nurburgring σε μηχανη ειναι 7.49, συμφωνα με το επισημο site. Μαλιστα δεν αναφερει αν ειναι supersport παραγωγης η καποιο αγωνιστικο μηχανακι. Η M3 CSL (hardcore ελαφρυ κουπε) αλλα και η Murcielago (πολυ βαρυ GT) εχουν κανει 7.50. Ακουω σχολια...Αναφερω το Ring γιατι ειναι οτι αντιπροσωπευτικοτερο ενος δρομου, εχει δηλαδη και καλη και μετρια και κακη ασφαλτο, και σωστες και αναποδες κλισεις, σαμαρακια, ανοιχτες+κλειστες στροφες, αλλα και 2 τεραστιες ευθειες που οποιοδηποτε γρηγορο μηχανακι ριχνει πααααααααααρα πολλα δευτερα σε οποιοδηποτε γρηγορο αυτοκινητο.
τα αυτοκινητα στριβουν πιο γρηγορα απο τις μηχανες. αυτο το συμπερασμα μου.
Το επισημο ρεκορ που βλεπεις 7.49 εγινε απο τον Helmut 'King of the Ring' Dähne, με ενα παναρχαιο για τα σημερινα δεδομενα μηχανακι, εγινε το 1993 με μοτοσυκλετα παραγωγης και με τα μισα αλογα, το Honda RC30 (VFR750) φωτο απο την μοτοσυκλετα και δοκιμη εκεινη την μερα: που εκτος της μεγαλης διαφορας με ενα σημερινο σουπερσπορτ πχ κρατημα στις στροφες και φρενα, εχει και τεραστια διαφορα σε επιταχυνσεις και τελικες... (σα να συγκρινεις Porsche τελη 1980 με αρχες 1990 με σημερινη καριερα GT, ουδεμια σχεση) και το ρεκορ το εκανε αναβατης που ετρεχε στο isle of man, και ειναι γνωστοι αυτοι εκει για την τρελα τους... καθε χρονο σκοτωνονται μερικοι... εκτοτε για ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ δεν ξαναγινε ποτε επισημη δοκιμη και μετρηση ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ αγωνιζομενοι επιπεδου και ειδικα παγκοσμιου (σαν τον Βαλτερελ ας πουμε, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ και μαλιστα μεροικοι ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ) ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ, ειδικα με εναν αναβατη επιπεδου και οχι ιδιωτες η δημοσιογραφους, ο λογος ειναι οτι ακομα και σε trackday εχουν σκοτωθει ανθρωποι μεσα στο ring, εκτος τα σαμαρακια και τις πολλες υγρασιες απο τα δεντρα στην πρασσινη κολαση, εχει διπλα μπαριερες στο ενα μετρο σαν δρομος, δρομος ειναι ουσιαστικα...
ΟΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ που ειναι πραγματικα γρηγορος και μπορει να γραψει οχι απλα δευτερολεπτα, αλλα λεπτο+ απο ιδιωτη, δεν ρισκαρει να μπει εκει για πιο λογο? για να εχουμε να γραφουμε εμεις στα φορουμς? αφου μπαινουν σε ασφαλεστες πιστες κανονικες και κανουν δοκιμες, ιδιωτες ομως μπαινουν μεσα για την πλακα τους και την βολτα, αλλα οχι για επισημα δοκιμαστικα και απολυτους χρονους... σε επιπεδο ιδιωτων, δηλαδη ιδιωτες αναβατες με μοτοσυκλετες, και ιδωτες οδηγοι με σουπερκαρς, πορολο την επικινδυνοτητα, οι μοτοσυκλετες με ιδιωτες γραφουν παραπλησιους και ταχυτερους χρονους, εαν αναρωτιεσαι ποιος παει ταχυτερα... ψαξε στο νετ για ιδιωτες...περισσοτερα...
http://www.hondavfr.de/classics_rc30.php
http://www.roadracers.co.uk/nring.htm
OK, first off we should get one thing straight here - the Nu'rburgring is a very dangerous place to be on a motorbike. That's why they stopped racing there, and those guys get paid to take risks. It is quite possible you will be killed at the Ring, plastered onto the armco barrier and smashed to bits. You may be lucky and just lose a few of your less essential parts and be able to limp home a few weeks later. This is no trackday. And it's not even as if you can just poodle round and enjoy the view. Dozens of mad bastards in outrageous cars and nutters on bikes cutting you up on every bend will soon make you realise that Dorset is better for sightseeing.
-
Φιλε Runner Ducati Baylisstic, για να καταλαβω μιας και δεν ειχα χρονο να διαβασω ολα τα ποστ που γραφτηκαν επι του θεματος.Τι ακριβως υποστηριζεις πως οι μηχανες ειναι πιο γρηγορες στο δρομο?,μεσα στη πιστα?,παντου?,σε ευθειες?,σε στροφες???
Παντως σε προσφταο 0-160-0 που εκανε το Drive ηταν 1η φορα που μηχανη εκανε καλυτερο χρονο απο τετρατροχο.Η μηχανη ηταν ενα Suzuki 1000 K5 και ενα δκατο του δευτερολεπτου πισω του ενα Ariel Atom.
Και αναρωτιεμαι,αν στην ευθεια ειχαν τοσο λιγη διαφορα και με φρεναρισμα μεσα,εχει πιθανοτητα η μηχανη σε καποια διαδρομη? -
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Φιλε Runner Ducati Baylisstic, για να καταλαβω μιας και δεν ειχα χρονο να διαβασω ολα τα ποστ που γραφτηκαν επι του θεματος.Τι ακριβως υποστηριζεις πως οι μηχανες ειναι πιο γρηγορες στο δρομο?,μεσα στη πιστα?,παντου?,σε ευθειες?,σε στροφες???
Παντως σε προσφταο 0-160-0 που εκανε το Drive ηταν 1η φορα που μηχανη εκανε καλυτερο χρονο απο τετρατροχο.Η μηχανη ηταν ενα Suzuki 1000 K5 και ενα δκατο του δευτερολεπτου πισω του ενα Ariel Atom.
Και αναρωτιεμαι,αν στην ευθεια ειχαν τοσο λιγη διαφορα και με φρεναρισμα μεσα,εχει πιθανοτητα η μηχανη σε καποια διαδρομη?Ενα τετρατροχο σαν το Ariel η τις πολυ σπεσιαλ εκδοσεις των Radican...
ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ουτε ΕΝΑ στον δρομο... γιατι απλα δεν ειναι αυτοκινητα, ειναι... μεγαλα ΚΑΡΤ για συγκεκριμενη και μονο χρηση... σε τετοιο επιπεδο εξιδικευσης και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ χρησης, με φτιαγμενο καταλληλα μηχανακι που θα κοστιζει και λιγοτερα, παλι πιο γρηγορα θα παει καποιος σε πιστα...υποστιριζω οτι σε ΟΛΟΥΣ τους ΤΟΜΕΙΣ, η μοτοσυκλετα ειναι ταχυτερη ΑΠΟ ΤΟ 99,5% των αυτοκινητων παραγωγης οπως τα εφτιαξε η μαμα τους, και δεν αναφερομαι σε φθηνα σπορ, αλλα σαφεστατα σε σοβαρα αυτοκινητα οπως Μ3, Porche 911, ferrari 360, και πολλα αλλα που κοστιζουν μαλιστα 10πλασια και βαλε τιμη... και μαλιστα προσφεροντας μια ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ και ΕΜΠΕΙΡΙΑ, μοναδικη περιπτωση που μπορει αυτοκινητο να κινηθει πιο γρηγορα ειναι ο συνδιασμος αρκετα κακης ποιοτητας ασφαλτου με επικινδυνα σημεια, και σχετικα δυσκολες καιρικες συνθηκες οπως υγρασια κλπ...... ΑΛΛΑ... και παλι, επειδη στην πραγματικη ζωη οι δρομοι δεν ειναι αδειοι μονο για παρτι μας, οσο γρηγορο και να ειναι και οσο και να το ευνοει ενα αυτοκινητο ο κακος δρομος και οι συνθηκες, δεν μπορει να ειναι πιο γρηγορο στον πραγματικο κοσμο απο το ενα σημειο στον αλλο, ο λογος, η κινηση, το traffic... εχω κανει την διαδρομη και μαλιστα χρονομετρημενα επαναλαμβανομενες φορες, ΑΘΗΝΑ-Β.ΕΒΟΙΑ Αγ.Αννα με το scooter Gilera Runner εναντιων GTi φιλουν και GTi αδερφου, και μαλιστα γρηγορα αυτοκινητα, ΠΑΝΤΑ εφτανε ακομα και το σκουτερ (ηταν γρηγορο σκουτερ ομως με 0-100 6sec και 170 τελικη, αλλα δεν παυει να ειναι σκουτερ) αρκετα πιο γρηγορα στον προορισμο, γιατι αντε να περασεις με το ΙΧ απο εθνικη-Χαλκιδα, και αντε απο Χαλκιδα Β.Εβοια, συνεχεια ολο και καποιο μικρο κομβοι απο αργα ΙΧ, ΚΤΕΛ, η φορτηγο με 3-4 ΙΧ πισω του επαναλαμβανομενα εκοβε τα Gti απο το να φτασουν πρωτα στο χωριο...
εξαιρειται εθνικη, εκει ομως υπαρχουν οι πραγματικες μοτοσυκλετες...
εκει που χανει κατα κρατος η μοτοσυκλετα, ειναι σε πολυ μικρα κομματια διαδρομων με αθλιες συνθηκες δρομου, και φυσικα οταν βρεχει, χιονιζει κλπ...επισης το ολο θεμα που συζηταμε ειναι εγκυκλοπαιδικο να παιρνα η ωρα...
διοτι υπαρχει ο παραγοντας ΟΔΗΓΟΣ η ΑΝΑΒΑΤΗΣ που κανει την διαφορα με οπιοδηποτε οχημα... -
Otan atoma mou lene oti oi mixanes einai pio epikindines apo ta autokinita ke bla bla bla arxizo ke gelao. Oxi gia to gegonos oti den einai sostoi. Odos etsi einai ta pragmata. Gelao gia to gegonos oti ke me ta aytokinita o idios bathmos epikindinotitas iparxei. Dld enas arxarios odigos as poume an erthei ke pesei pano sou me ta osa theorite asfaleia....
To na patheis kati genikos einai pithano padou. Akomi ke otan perpatas sto pezodromio gia bolta me to skilo sou. Afiste pu oi mixanes erxode me perisoteri texnologia kata 10xronia brosta apo ta autokinita apo to ergostasio. Opote gia pia asfaleia mu milate otan gia paradeigma mia Enzo apo 60-0mph kanei 95ft (29metra) gia na stamatisei otan i pio tapini supersport thelei giro sta 13 metra.....ke pola leo.... Min sigrinoume ta asigrita. Ta autokinita oso pernane ta xronia tha ginode olo ke pio baria ke olo ke pio arga eno adistoixa oi mixanes olo ke elafries ke olo ke pio grigores...i eironia tis tixis...
Ali esthisi omos...otan exeis supersport ke odigas exeis ena true racing prepared mixanima me oli tin enoia tis leksis. Foras kranos oli tin ora, to pos kathese ke tin elengxeis, trelo accelaration, trelo handling, to idio ke sto braking, boreis na rithmiseis anartiseis klp easy apo monos sou, lastixa racing apo mama, frena 4pistona ti na leme tora.....
Τι ακριβως υποστηριζεις πως οι μηχανες ειναι πιο γρηγορες στο δρομο?,μεσα στη πιστα?,παντου?,σε ευθειες?,σε στροφες???
O filtatos Runner ipostirizei (ke malista tekmiriomena edo ke posa post) pos oi mixanes edos pistas einai odos pio grigores apo ta autokinita. Sto dromo kala den to sizitao... Lipton ice tea...
P.S. Anagastika na pouliso tin Ninja mou epidei den ta ebgaza pera oikonomikos me tin asfaleia pou eixa . Tora exo minei me to tapeino mu Aprilia RS 125 Racing Tuned to opoio borei na einai tapino, ala kiriolektika tsirizei
-
Νομίζω τα δυομισάρια.
-
Εγώ νομίζω τα 125άρια.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Otan atoma mou lene oti oi mixanes einai pio epikindines apo ta autokinita ke bla bla bla arxizo ke gelao. Oxi gia to gegonos oti den einai sostoi. Odos etsi einai ta pragmata. Gelao gia to gegonos oti ke me ta aytokinita o idios bathmos epikindinotitas iparxei. Dld enas arxarios odigos as poume an erthei ke pesei pano sou me ta osa theorite asfaleia....100% σωστός ο 007!
Αν σε μία συγκεκριμένη στροφή με το αυτοκίνητο μπαίνεις με 90 αντί για πχ. 70 με μια μηχανή, είναι γιατί το αυτοκίνητο δίνει μία ψευδαίσθηση ασφάλειας και ο οδηγός δεν συνειδητοποιεί τον κίνδυνο.
Στην πράξη, αν φύγεις με 90 στην στροφή και κολήσεις στα βράχια είτε μηχανή καβαλάς, είτε αυτοκίνητο οδηγείς, το τελικό αποτέλεσμα λίγο θα διαφέρει.
-
Συγνώμη, αλλά κάνετε μεγάλο λάθος στα περί ασφάλειας παιδιά...
Ο πατέρας μου έπεσε με τη μηχανή με 10χλμ και έσπασε την κλείδα του. Και ας πούμε ότι αυτό ήταν μεγάλη ατυχία, αλλά μη μου λέτε ότι πέφτοντας με 60-70χλμ/ω με μια μηχανή θα πάθεις τα ίδια που θα πάθεις αν τρακάρεις με 90χλμ/ω με ένα αυτοκίνητο. Φυσικά εξαρτάται το τρακάρισμα, αλίμονο, αλλά το αυτοκίνητο είναι αδιαμφισβήτητα ασφαλέστερο. Μάλιστα θυμάμαι και ένα νούμερο στατιστικής που είχα ακούσει παλιά, που έλεγε ότι το αυτοκίνητο είναι 13 φορές ασφαλέστερο, αν και δεν καταλαβαίνω ως προς ποιο μέγεθος είναι 13 φορές ασφαλέστερο. Σίγουρα όχι της ταχύτητας βέβαια
-
Ρε παιδια το να συζηταμε ποιο ειναι πιο επικυνδινο απο τη μηχανη ή το αυτοκινητο ειναι αστειο.Το οτι εχεις ιδιες πιθανοτητες να τρακαρεις,που παλι δεν το πιστευω,με το αποτελεσμα στη καθε περιπτωση που θα εχει αυτο το τρακαρισμα δε συγκρινεται ουτε για αστειο.Οσο για το ποιο ειναι πιο γρηγορο,αν μιλαμε για οποιοδηποτε τετρατροχο πιστευω πως οι μηχανες δεν εχουν τυχη,απλα γιατι οπως ειπαν κι αλλοι ειναι θεμα φυσικης.Αν μιλαμε για αυτοκινητα παραγωγης που κυκλοφορουν στους δρομους με αντιστοιχες μηχανες τοτε σαφως οι μηχανες ειναι πολυ πιο γρηγορες.Κι αν υπολογισουμε και τη διαφορα τιμης τοτε οι μηχανες ειναι πολυ μπροστα.Αλλα οπως εχω γραψει και πιο πανω,η διαφορα επιδοσεων,τιμης και αισθησης ειναι το ποσο κοστολογει ο καθενας τη ζωη του,απλα.
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Οσο για το ποιο ειναι πιο γρηγορο,αν μιλαμε για οποιοδηποτε τετρατροχο πιστευω πως οι μηχανες δεν εχουν τυχη,απλα γιατι οπως ειπαν κι αλλοι ειναι θεμα φυσικης.
όπως ακριβώς το λες, μόνο που πρέπει να το αντιστρέψεις...
Με μπερδεψες.Τι ειπα αναποδα?Το τετρατροχο ειναι πιο γρηγορο λογω του οτι στριβει καλυτερα λογω των φυσικων νομων.Κανω λαθος?
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
όπως το βλεπει κανείς...οι νόμοι της φυσικής δε λένε: 4 ρόδες = καλύτερο κράτημα (χωρίς να λάβουμε υπόψιν άλλους παράγοντες βέβαια)
αυτοί είναι μπακαλίστικοι νόμοι.
Το να εγραφα οτι εγραψαν ολοι οι προηγουμενοι που υποστηριξαν το ιδιο δεν θα ηταν πρωτοτυπο αλλα μονο κουραστικο.Ευτυχως ειχα και εχω καλη σχεση με τη φυσικη και ξερω τους νομους της.Οποτε μαλλον λαθος καταλαβες αυτο που εγραψα αν αυτο καταλαβες.
-
καλα ρε παιδια και απο τοτε δηλαδη δεν εχει ξαναχρονομετρηθει μηχανη στο ρινγκ?σιγουρα πρεπει να υπαρχουν καποιοι χρονοι καις μην ειναι σε αγωνηστικους ρυθμους.
εκτως θεματος ,η κοντρα βιλνεβ-αρνουξ δεν ηταν τοτε που ειχε δωθει σημα σλοου και στις 2 φερραρι και ο αρνουξ ηθελε ντε και καλα να προσπερασει?
red army 7-ξερεις τι διαφορα εχει ο κινητηρας του γκετζ απο του αξεντ μηπως?
Αυτοκίνητο vs Μηχανή - η αιώνια κόντρα![από διάσπαση]