-
αντε να δουμε τι θα δουμε ........ (προβλεπω μαχη στο ελ πασο)
-
αντε να δουμε τι θα δουμε ........ (προβλεπω μαχη στο ελ πασο)
-
αντε να δουμε τι θα δουμε ........ (προβλεπω μαχη στο ελ πασο)
-
Το focus εχει 500 κυβικα παραπανω.Το golf ειναι πιο ακριβο.
Δυσκολη overall συγκριση.Προσωπικα δεν εχω οδηγήσει κανενα απο τα δύο και ετσι δεν εκφερω γνώμη.[/list] -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αντε να δουμε τι θα δουμε ........ (προβλεπω μαχη στο ελ πασο)Βιάζεσαι!!!! Ακόμα δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα για το ST...
Mόνο ότι έχουμε ακούσει που για να πούμε και την αλήθεια δεν είναι και πολύ καλά τα λόγια.
Μέχρι στιγμής πάντως από αυτά που έχω διαβάσει στο ξένο τύπο και στο Internet το focus έχει καλύτερο κινητήρα (5κύλινδρος γαρ) και το Golf είναι πιο GTi. Πιο άμεσο, με καλύτερο τιμόνι και στήσιμο. -
Όντως, το Φόκους έχει 500 κυβικά παραπάνω, λογικά θα είναι λιγάκι πιο γρήγορο... επίσης, είναι ΠΑΝάσχημο, αν και το πορτοκαλί χρώμα το σώνει κάπως... Το Γκολφ πλέον, καλώς ή κακώς, είναι μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία, μου άρεσε πολύ και μια σύντομη βόλτα που έκανα, ενώ αισθητικά είναι πιο αποδεκτό. Δύσκολη επιλογή.
ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ. Γιαννάκο ίσως έπρεπε να βάλεις και επιλογή 'κανένα από τα δύο' στην ψηφοφορία
(για όσους θα παίρναμε 'άλλα' κόλπα σε αυτά τα λεφτά! )
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Προσωπικα δεν εχω οδηγήσει κανενα απο τα δύο και ετσι δεν εκφερω γνώμη.Και τι με αυτό; Εδώ άλλοι δεν έχουν δει από μακριά καν ένα μοντέλο και ξέρουν να σου πουν πώς στρίβει και τι τους χάλασε!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
αντε να δουμε τι θα δουμε ........ (προβλεπω μαχη στο ελ πασο)
Βιάζεσαι!!!! Ακόμα δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα για το ST...
Mόνο ότι έχουμε ακούσει που για να πούμε και την αλήθεια δεν είναι και πολύ καλά τα λόγια.
Μέχρι στιγμής πάντως από αυτά που έχω διαβάσει στο ξένο τύπο και στο Internet το focus έχει καλύτερο κινητήρα (5κύλινδρος γαρ) και το Golf είναι πιο GTi. Πιο άμεσο, με καλύτερο τιμόνι και στήσιμο.-και για την 159 δεν ξεραμε πολλα και τελικα γραφτηκαν 150 σελιδες χωρις να εχει καν κυκλοφορησει στην ελλαδα.......
-νασο -->> YO
-σπυρο : αμα βαλω και αλλη επιλογη θα γινει σφαγη (με νιωθεις )
-
Τιμή: ελαφρώς φθηνότερο το ST (κάπου 1000 ευρώ).
Εγγύηση: 5 έτη το ST- 2 έτη το GTi
Οδική συμπεριφορά: γούστα είναι αυτά.
Εμφάνιση: GTi για εμένα.
Πρακτικότητα: Το GTi βγαίνει και σε 5θυρο. Το ST μόνο σε 3θυρο το έχω δει.
Τέλη κυκλοφορίας: 121 ευρώ ακριβότερα για το ST.Δύσκολη επιλογή. Μάλλον προς το GTi θα έκλινα.
-
Όχι θα άφηνες
Εμένα πάλι το ST μ'αρέσει! Στα υπέρ έχει την τιμή, το πλαίσιο, την εγγύηση, ότι δεν είναι Golf , την καλή προϊστορία.
Στα κατά, ότι συνεπάγεται από τα 500 κυβικά επιπλέον (φόροι, ασφάλειες κλπ). Να το οδηγήσουν και στην Ελλάδα και τότε θα ψηφίσουμε. Πάντως πάω προς ST. -
Εμπιστευόμενος το βρετανικό EVO και την κριτική του, το Golf παραμένει ο κυρίαρχος της κατηγορίας ανεξαρτήτως νέων ελεύσεων. Και το βρετανικό Autocar πάντως έλεγε ότι το ST είναι πολύ λιγότερο σπορ από το προηγούμενο RS. Λογικό αφού αναμένεται νέα έκδοση RS.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πρακτικότητα: Το GTi βγαίνει και σε 5θυρο. Το ST μόνο σε 3θυρο το έχω δει.Θα βγει και σε πεντάθυρο!
-
μα καλα δεν υπαρχει συγκριτικο για αυτα τα δυο; εγω εχω δει και μετρησεις εδω και καιρο σε καποιο περιοδικο!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Εμπιστευόμενος το βρετανικό EVO και την κριτική του, το Golf παραμένει ο κυρίαρχος της κατηγορίας ανεξαρτήτως νέων ελεύσεων.Κάτσε να δούμε τι έχει να πει και η Abarth επ'αυτού
-
Να η πρώτη ψηφοφορία που δυσκολέυομαι να ψηφίσω.
Focus ST, διότι
- Έχει αγωνιστική κληρονομιά
- Δεν είναι VW, συνεπώς αποτελεί τίμια πρόταση
- Σίγουρα θα έχει αξιπρεπή οδική συμπεριφορά
- Έχει ωραιότερα καθίσματα
Golf GTI, διότι
- Eίναι πιο όμορφο, πιο προσεγμένο φινίρισμα, πιο ποιοτικό εσωτερικό...
- Έχει αποδεδειγμένα υποδειγματική οδική συμπεριφορά
- Έχει απίστευτο aftermarket support (Tubro VAG μοτέρ είναι αυτό), ενώ για το Focus θα περιμένουμε χρόνια.
Τελικά ψήφισα ST, για να δημιουργήσω κλίμα υπέρ της Ford, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω ποιο θα διάλεγα!
-
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
- Δεν είναι VW, συνεπώς αποτελεί τίμια πρόταση
Αυτό που υποννοείς για τη VW μάλλον έχει αρχίσει να αντιστρέφεται τον τελευταίο καιρό.
-
Αν δεν παινεψεις το σπιτι σου...
Παντως θα επρεπε να τα οδηγησω και τα δυο για να αποφασισω...
Το Golf 1,6 μ'αρεσε παρα πολυ στο θεμα θεση οδηγησης ενω το Focus 1,6 TiVCT ηταν καλυτερο στο θεμα κινητηρας.
Και τα δυο πατουσαν πολυ καλα στο δρομο.
Για τις γρηγορες εκδοσεις τους, οταν και αν τα οδηγησω... -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
- Δεν είναι VW, συνεπώς αποτελεί τίμια πρόταση
Αυτό που υποννοείς για τη VW μάλλον έχει αρχίσει να αντιστρέφεται τον τελευταίο καιρό.
Eπίσης έχει αρχίσει να αντιστρέφεται και το ότι δε στρίβουν...
Παρόλα αυτά παραμένουμε και επιμένουμε αντί-VW σαν forum...
Οδηγικά έχω διαβάσει ότι το focus ST υστερεί σε σχέση με το Golf, παρόλα αυτά όμως είναι πρώτο και με διαφορά... -
Όντως πολύ δύσκολη ψηφοφορία. Για τα στενά πλαίσια της Ελλάδας (βλέπε φορολογίες) θα επέλεγα το golf. Aν ζούσα στο εξωτερικό δεν ξέρω... Το golf είναι πιο καθαρόαιμο το focus έχει παραπάνω γκάζι.
YΓ:Στο Fifth Gear είπε ο Plato ότι το καινούργιο ST γυρίζει 10 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στο Νurburgring από το RS. -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Όντως πολύ δύσκολη ψηφοφορία. Για τα στενά πλαίσια της Ελλάδας (βλέπε φορολογίες) θα επέλεγα το golf. Aν ζούσα στο εξωτερικό δεν ξέρω... Το golf είναι πιο καθαρόαιμο το focus έχει παραπάνω γκάζι.
YΓ:Στο Fifth Gear είπε ο Plato ότι το καινούργιο ST γυρίζει 10 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα στο Νurburgring από το RS.Καθαρόαιμο το Γκολφ ρε Μιχάλη? Ταχύτατο ναι, αποτελεσματικότατο ναι, πληρέστατο ναι, αλλά καθαρόαιμο? Το Τάπερ τι είναι τότε?
focus ST Vs golf GTi