Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σούπερμαρκετ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Σούπερμαρκετ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 169
    • 170
    • 1 / 170
    Αντίλογος
    8
    3387
    48434
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jacob last edited by

      Αν διαθέτεις λίγο χρόνο και θέλεις να σχηματίσεις άποψη για τα γενικά χαρακτηριστικά ενός λαού (αν θεωρήσουμε ότι αυτά υφίστανται), τίποτα δεν μπορεί να δώσει μια πιο συμπυκνωμένη εικόνα για την ψυχοσύνθεση του πληθυσμού μιας χώρας από ένα σουπερμάρκετ. Εκεί ο οξυδερκής παρατηρητής μπορεί να παρατηρήσει συγκεντρωμένα όλα όσα αποτελούν το συνολικό «εγώ» ενός κράτους.
      Τι έχω δει εγώ στα ελληνικά σουπερμάρκετ; Όχι λίγα…
      Οδηγούς να παρκάρουν όπου βρουν, από τους διαδρόμους του πάρκινγκ, έως τις θέσεις αναπήρων.
      Οδηγούς που τρέχουν με 70 χλμ/ώρα μέσα στο πάρκινγκ, και φρενάρουν απότομα, στρίβοντας χωρίς φλας, μόλις βρουν θέση παρκαρίσματος. Με την οικογένεια μέσα στο αυτοκίνητο όλα αυτά. Φεύγοντας, με όλα τα ψώνια στο πορτμπαγκάζ, πάνω στα καθίσματα και στα γόνατα των επιβατών, ξεκινούν με σπινάρισμα…
      Αφού τα έχουν χρησιμοποιήσει, να μην αφήνουν τα καροτσάκια στη θέση τους, αλλά δίπλα στο αυτοκίνητο ή όπου βολεύει.
      Πελάτες να σου παίρνουν την προτεραιότητα στους πάγκους με τυριά, κρέατα και όπου αλλού υπάρχει προτεραιότητα.
      Πελάτες να αφήνουν τα βλαστάρια τους να αλωνίζουν τον χώρο, να φωνάζουν, να τρέχουν και να δείχνουν παντού την έλλειψη σπιτικής/σχολικής διαπαιδαγώγησης.
      Πελάτες να ψωνίζουν ποσότητες τροφίμων λες και περιμένουν βραβείο από τους βιομήχανους τροφίμων για την μεγάλη κατανάλωση που τους κάνουν.
      Ταμίες να ζητάνε συνέχεια ψιλά, γιατί δυσκολεύονται με τα ρέστα.

      Αυτό είναι το εύκολο, να λες δλδ τι παρατηρείς. Το θέμα είναι να μπορείς να ερμηνεύσεις αυτά που βλέπεις. Κανείς γι’ αυτή την δουλειά;

      Jacob

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jacob last edited by

        Αν διαθέτεις λίγο χρόνο και θέλεις να σχηματίσεις άποψη για τα γενικά χαρακτηριστικά ενός λαού (αν θεωρήσουμε ότι αυτά υφίστανται), τίποτα δεν μπορεί να δώσει μια πιο συμπυκνωμένη εικόνα για την ψυχοσύνθεση του πληθυσμού μιας χώρας από ένα σουπερμάρκετ. Εκεί ο οξυδερκής παρατηρητής μπορεί να παρατηρήσει συγκεντρωμένα όλα όσα αποτελούν το συνολικό «εγώ» ενός κράτους.
        Τι έχω δει εγώ στα ελληνικά σουπερμάρκετ; Όχι λίγα…
        Οδηγούς να παρκάρουν όπου βρουν, από τους διαδρόμους του πάρκινγκ, έως τις θέσεις αναπήρων.
        Οδηγούς που τρέχουν με 70 χλμ/ώρα μέσα στο πάρκινγκ, και φρενάρουν απότομα, στρίβοντας χωρίς φλας, μόλις βρουν θέση παρκαρίσματος. Με την οικογένεια μέσα στο αυτοκίνητο όλα αυτά. Φεύγοντας, με όλα τα ψώνια στο πορτμπαγκάζ, πάνω στα καθίσματα και στα γόνατα των επιβατών, ξεκινούν με σπινάρισμα…
        Αφού τα έχουν χρησιμοποιήσει, να μην αφήνουν τα καροτσάκια στη θέση τους, αλλά δίπλα στο αυτοκίνητο ή όπου βολεύει.
        Πελάτες να σου παίρνουν την προτεραιότητα στους πάγκους με τυριά, κρέατα και όπου αλλού υπάρχει προτεραιότητα.
        Πελάτες να αφήνουν τα βλαστάρια τους να αλωνίζουν τον χώρο, να φωνάζουν, να τρέχουν και να δείχνουν παντού την έλλειψη σπιτικής/σχολικής διαπαιδαγώγησης.
        Πελάτες να ψωνίζουν ποσότητες τροφίμων λες και περιμένουν βραβείο από τους βιομήχανους τροφίμων για την μεγάλη κατανάλωση που τους κάνουν.
        Ταμίες να ζητάνε συνέχεια ψιλά, γιατί δυσκολεύονται με τα ρέστα.

        Αυτό είναι το εύκολο, να λες δλδ τι παρατηρείς. Το θέμα είναι να μπορείς να ερμηνεύσεις αυτά που βλέπεις. Κανείς γι’ αυτή την δουλειά;

        Jacob

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jacob last edited by

          Αν διαθέτεις λίγο χρόνο και θέλεις να σχηματίσεις άποψη για τα γενικά χαρακτηριστικά ενός λαού (αν θεωρήσουμε ότι αυτά υφίστανται), τίποτα δεν μπορεί να δώσει μια πιο συμπυκνωμένη εικόνα για την ψυχοσύνθεση του πληθυσμού μιας χώρας από ένα σουπερμάρκετ. Εκεί ο οξυδερκής παρατηρητής μπορεί να παρατηρήσει συγκεντρωμένα όλα όσα αποτελούν το συνολικό «εγώ» ενός κράτους.
          Τι έχω δει εγώ στα ελληνικά σουπερμάρκετ; Όχι λίγα…
          Οδηγούς να παρκάρουν όπου βρουν, από τους διαδρόμους του πάρκινγκ, έως τις θέσεις αναπήρων.
          Οδηγούς που τρέχουν με 70 χλμ/ώρα μέσα στο πάρκινγκ, και φρενάρουν απότομα, στρίβοντας χωρίς φλας, μόλις βρουν θέση παρκαρίσματος. Με την οικογένεια μέσα στο αυτοκίνητο όλα αυτά. Φεύγοντας, με όλα τα ψώνια στο πορτμπαγκάζ, πάνω στα καθίσματα και στα γόνατα των επιβατών, ξεκινούν με σπινάρισμα…
          Αφού τα έχουν χρησιμοποιήσει, να μην αφήνουν τα καροτσάκια στη θέση τους, αλλά δίπλα στο αυτοκίνητο ή όπου βολεύει.
          Πελάτες να σου παίρνουν την προτεραιότητα στους πάγκους με τυριά, κρέατα και όπου αλλού υπάρχει προτεραιότητα.
          Πελάτες να αφήνουν τα βλαστάρια τους να αλωνίζουν τον χώρο, να φωνάζουν, να τρέχουν και να δείχνουν παντού την έλλειψη σπιτικής/σχολικής διαπαιδαγώγησης.
          Πελάτες να ψωνίζουν ποσότητες τροφίμων λες και περιμένουν βραβείο από τους βιομήχανους τροφίμων για την μεγάλη κατανάλωση που τους κάνουν.
          Ταμίες να ζητάνε συνέχεια ψιλά, γιατί δυσκολεύονται με τα ρέστα.

          Αυτό είναι το εύκολο, να λες δλδ τι παρατηρείς. Το θέμα είναι να μπορείς να ερμηνεύσεις αυτά που βλέπεις. Κανείς γι’ αυτή την δουλειά;

          Jacob

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Αναρχία - έλλειψη τρόπων - κατάλοιπα τουρκοκρατίας που περνάνε από γενιά σε γενιά (ευτυχώς είναι διαρκώς μειούμενα). Αν συγκρίνεις τη συμπεριφορά πχ των Γερμανών και των Τούρκων, εμείς είμαστε κάπου στη μέση κινούμενοι προς τους πρώτους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Τα βλέπουμε πολλοί αυτά και το πιο ενοχλητικό είναι ότι όλα αυτά γίνονται από 'οικογενειάρχες'. Πόσο 'άδικος' είναι αυτό ο χαρακτηρισμός για ορισμένους οι οποίοι 'κρύβονται' πίσω από αυτόν για να κάνουν ότι μπορούν.

              Η δική μου πάντηση είναι μάλλον απλή. 400 χρόνια ήταν πολλά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Και τα σουπερμαρκετ μερος της κοινωνιας δεν ειναι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης tazio έγραψε:
                  Η δική μου πάντηση είναι μάλλον απλή. 400 χρόνια ήταν πολλά.

                  Ναι, ήταν πολλά.

                  Αρκεί όμως αυτό σαν δικαιολογία/εξήγηση??? Δηλαδή, οι άνθρωποι του παραδείγματος του Jacob, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ότι κάνουν κάτι λάθος?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης Jacob έγραψε:
                    Αυτό είναι το εύκολο, να λες δλδ τι παρατηρείς. Το θέμα είναι να μπορείς να ερμηνεύσεις αυτά που βλέπεις. Κανείς γι’ αυτή την δουλειά;

                    Jacob

                    Τα ψώνια καί η....λεηλασία,είναι πιθανά τό ίδιο φαινόμενο,μέ τή μόνη διαφορά να βρίσκεται στό άν περάσεις από τό ταμείο!!!

                    Τώρα πού τό ξαναδιαβάζω όμως,ίσως νά μήν είναι καί τόσο απίθανο να συμβαίνει αυτό,άν αναλογιστείς ότι τα ψώνια είναι μία εκδήλωση εύρεσης τροφής.Ισως να επικρατούν οι ίδιοι ψυχολογικοί παράγοντες τόσο στόν 'αγοραστή' όσο καί στόν τροφοσυλέκτη.Βασικό ένστικτο είναι η εύρεση τροφής (αυτοσυντήρηση),καί ίσως ξυπνάει μέσα μας τό κτήνος.

                    Τί λέτε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgetabs last edited by

                      ΜΑΚΑΡΙ να παρατάγανε τα καροτσάκια όπου λάχει!!!!

                      Ευρούλι το ευρούλι θα έκανα τα ψώνια μου τσάμπα!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lukeduke last edited by

                        Πολύ καλά τα λές φίλε Jacob αλλά κάνεις IMHO και ένα φάουλ:

                        ρέστα>Ο χρήστης Jacob έγραψε:

                        Ταμίες να ζητάνε συνέχεια ψιλά, γιατί δυσκολεύονται με τα ρέστα

                        Νομίζω είναι καλό να διευκολύνουμε τις συναλλάγες δίνοντας το ακριβές αντίτιμο η τουλάχιστον μερικά ψιλά για στρογγυλοποίηση (πχ: 50,50 για αγορά 30,50 με 20e ρέστα).
                        Έχω δουλέψει μερικά φεγγάρια σε περίπτερο και εκνευριζόμουν αφάνταστα με τους τύπους που αγόραζαν πρωί-πρωί 1 πακέτο τσιγάρα με 50άρικο νομίζοντας ότι έχω ολόκληρο νομισματοκοπείο κάτω απο τον πάγκο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tazio last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                          Η δική μου πάντηση είναι μάλλον απλή. 400 χρόνια ήταν πολλά.

                          Ναι, ήταν πολλά.

                          Αρκεί όμως αυτό σαν δικαιολογία/εξήγηση??? Δηλαδή, οι άνθρωποι του παραδείγματος του Jacob, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ότι κάνουν κάτι λάθος?

                          Το ξέρουν ότι κάνουν 'λάθος' ( αν και η λέξη λάθος δε ταιριάζει για κάτι που γίνεται εσκεμένα) αλλά η 'καταγωγή' τους δε τους αφήνει να κάνουν κάτι αντίθετο. Λειτουργούν σαν κατακτητές, στην ίδια τους τη χώρα.

                          Αν πάλι δε το καταλαβαίνουν ότι κάνουν λάθος τότε αρχίζουμε και μιλάμε για 'επικίνδυνους' που κυκλοφορούν αναμεσά μας και αυτό δε θέλω να το πιστέψω με τίποτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tazio last edited by

                            Ο χρήστης lukeduke έγραψε:
                            Πολύ καλά τα λές φίλε Jacob αλλά κάνεις IMHO και ένα φάουλ:

                            ρέστα>Ταμίες να ζητάνε συνέχεια ψιλά, γιατί δυσκολεύονται με τα ρέστα

                            Νομίζω είναι καλό να διευκολύνουμε τις συναλλάγες δίνοντας το ακριβές αντίτιμο η τουλάχιστον μερικά ψιλά για στρογγυλοποίηση (πχ: 50,50 για αγορά 30,50 με 20e ρέστα).
                            Έχω δουλέψει μερικά φεγγάρια σε περίπτερο και εκνευριζόμουν αφάνταστα με τους τύπους που αγόραζαν πρωί-πρωί 1 πακέτο τσιγάρα με 50άρικο νομίζοντας ότι έχω ολόκληρο νομισματοκοπείο κάτω απο τον πάγκο

                            Καμία σχέση το περίπτερο με το σούπερ μάρκετ, εκεί ξεκινούν με 'ταμείο' άρα μάλλον κάπου αλλού πάει το θέμα.
                            Αν πάς κάποια φορά στο σούπερ και ενώ είναι να σου δώσουν ρέστα π.χ. 1,23 ευρώ και σου δώσουν 1,20 θα καταλάβεις τι εννοώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ililias last edited by

                              Σε όλη την Ευρώπη, ψωνίζεις στα ΣΜ και πληρώνεις με κάρτα. Ούτε ψιλά, ούτε ρέστα, ούτε πρόβλημα.
                              Στην Ελλάδα; Ας γελάσω. Σε πολλά δεν δέχονται κάρτες, σ' εκείνα που δέχονται πρέπει να θεωρείς σίγουρο ότι θα περιμένεις κάνα 5λεπτο. Στο λιντλ φαίνεται να βρήκαν τη λύση στο πρόβλημα: Σου χρεώνουν τόσες σακούλες όσες χρειάζονται για να στρογγυλοποιήσουν το λογαριασμό. (Εμένα εδώ όχι πιά, έκανα φασαρία κάμποσες φορές και μάλλον με θυμούνται).
                              Πάντως, σε κάθε ταξίδι στο εξωτερικό αυτό που σίγουρα κάνω είναι να μπω σε ΣΜ, με προτίμηση στον τομέα τροφίμων. Εκεί, εκτός από πολύ ενδιαφέρουσες γνωριμίες , μπορείς να πάρεις μια πολύ καλή ιδέα για τη χώρα που βρίσκεσαι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Καλά, στο Lidl πρέπει να'ναι ΤΕΛΕΙΩΣ γύφτουλες!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Το Lidl είνα το κλασσικότερο παράδειγμα απο αυτό που είχε πεί κάποιος οικονομολόγος:

                                  'οι φτωχοί πληρώνουν περισσότερα'.

                                  Το lidl είναι **πανάκριβο **γιατι τα προιόντα που πουλάει είναι άθλια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Αυτό πες το σε όσους αγοράζουν φανατικά από εκεί. Εγώ δεν ψωνίζω από εκεί με τίποτα. Μια φορά πήγα και σφίχτηκε η καρδιά μου... Είδες όμως ότι οι Γερμανικές ενώσεις καταναλωτών το βάλανε στο στόχαστρο για καρκινογόνες ουσίες στα τρόφιμα που πουλάει;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Το Lidl είνα το κλασσικότερο παράδειγμα απο αυτό που είχε πεί κάποιος οικονομολόγος:

                                      'οι φτωχοί πληρώνουν περισσότερα'.

                                      Το lidl είναι **πανάκριβο **γιατι τα προιόντα που πουλάει είναι άθλια.

                                      o λαός λέει «η φτήνια τρώει τον παρά»...απλά δείτε τα καρότσια που φορτώνουν μέσα στο lidl και θα καταλάβετε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michaliss last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                        Το Lidl είνα το κλασσικότερο παράδειγμα απο αυτό που είχε πεί κάποιος οικονομολόγος:

                                        'οι φτωχοί πληρώνουν περισσότερα'.

                                        Το lidl είναι **πανάκριβο **γιατι τα προιόντα που πουλάει είναι άθλια.

                                        Άσε που είναι βρώμικο και δεν έχει εξυπηρέτηση.
                                        Γενικά σ' όλα τα καταστήματα προτιμώ να πληρώνω κάτι παραπάνω στο τελικό προϊόν αλλά να ξέρω πως θα έχω βοήθεια στην επιλογή και δε θα τους ζητάω κάτι και θα με κοιτούν με μισό μάτι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tazio last edited by

                                          Ούτε απ΄έξω από κατάστημα της συγκεκριμένης 'αλυσίδας'.

                                          Κάτι ακόμα αν θέλετε να δείτε τι είναι το κατάστημα που κάνετε τις αγορές σας κάντε μια βόλτα μέχρι τις παραλαβές του. Στο 90% των περιπτώσεων θα χάσετε κάθε ιδέα. Προσοχή δε μιλώ για τα lidl μιλώ γενικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            traveller last edited by

                                            Πάντως οι μικροί ,(μιλάω για τα μαγαζάκια της γειτονιάς) δεν πρόκειται να αντέξουν και είναι κρίμα

                                            Ο ανταγωνισμός είναι ασφυκτικός, οι τιμές στις μεγάλες αλυσίδες ειδικά στις ξένες είναι πολύ χαμηλότερες από τις δικές τους και το μέλλον τους προβλέπεται μάλλον 'μαύρο'.
                                            Θυμάμαι τι είχε γίνει πριν από κάμποσα χρόνια με το 'macro', όταν ένα Πάσχα, πουλούσε τον Ανρί, κάτω του κόστους. Τους διέλυσε όλους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 1 / 170
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr