Ο χρήστης sokos έγραψε:
Οι αμερικάνοι λένε **there (is) no substitute for cubic inches **και δεν είναι λάθος.
Ξέρω παιδιά που τουμπάνιασαν 1.6 κινητήρες με turbo ή superchargers για να είναι όσο σβέλτοι όσο ένα Porsche 2.7 ή ενα S2000.
Ε καμία σχέση.. τα μεγάλα ατμοσφαιρικά μπορούν να πηγαίνουν τσίτα συνεχώς με ασφάλεια ενα τα Forced Inductions μετα απο λίγα λεπτά αν δεν το σταματήσουν θα τα πάρουν στο χέρι τα μοτεράκια 
Έτσι είναι, αν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα.
Επειδή όμως τα λεφτά πάντα θα είναι πρόβλημα για τους περισσότερους, το τούρμπο δίνει τη λύση (και κυρίως τρελή ροπή ήδη από το ralenti - που λέει ο λόγος).
Και οι 4Τ, στο τελευταίο συγκριτικό Audi Α4 - ΒΜW 3 - Alfa 159, επεσήμαναν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα, αν οι δύο τελευταίες μάρκες ενέδιδαν στον πειρασμό του τούρμπο, για τους μικρούς τους κινητήρες.
Προσωπικώς, έχω τον 1,8 τούρμπο της VAG, είμαι καταευχαριστημένος, αλλά ονειρεύομαι πολλά - πολλά κυβικά και πολλούς κυλίνδρους!