-
Τεχνολογία vs Οτιδήποτε!
αν είναι καλό πλέον δεν μας νοιάζει αν είναι turbo ή ατμοσφαιρικό ή πως βγήκαν τα άλογά του!
Καθιερωμένες αξίες και πρότυπα έχουν γκρεμιστεί καλώς ή κακώς.
JIM -
Eíá 1600 ðáñáêáëþ ,ìå ôçí åîÝëéîç ðïõ Ý÷åé ðñïêýøåé ôá ôåëåõôáßá ÷ñüíéá åßíáé áñêåôÜ åýêïëï .ÐáñÜäåéãìá ï 1,6 ôçò Áëöá óå äýï åêäüóåéò ìå 105 êáé 120 ßððïõò .Ôï èÝìá åßíáé íá ìçí Ý÷ïõí ãßíåé ôóéãêïõíéÝò óôá ðåñéöåñåéáêÜ êáé ôá õëéêÜ ôïõò . Ôçí ðåæþ
*Ç ìÝóç ëýóçÃéá 1800 ìÜëëïí ëßãá åßíáé ôá 125 , 15-20 áêüìá åßíáé ðéï 'óùóôü'
*ôá êõâéêÜ ðÜíôá åßíáé Ýíáò êáëüò ëüãïòÔïýñìðï êáé 1400 êáëÜ èá åßíáé áëëÜ êáé ðñïóåêôéêüôåñç äéá÷åßñéóç ãéáôé ï ÌÝñöõ ðÜíôá ðáñáìïíåõåé.
*Ðéèáíüôáôá ï ðéï ãñÞãïñïò óõíäõáóìüò éäáßôåñá óå åðéôá÷ýíóåéò åí êéíÞóåé ...ìå ôçí åëðßäá íá åßíáé ó÷åäéáóìÝíï êáëÜ áðï ôçí áñ÷Þ êáé íá ìçí ôïõ å÷åé âÜëåé ÷Ýñé êáíá 'ðåôïýìåíï' -
Κάνε το μια ψηφοφορία βρε χριστιανέ...
-
Ο χρήστης yani έγραψε:
Κάνε το μια ψηφοφορία βρε χριστιανέ...Έχεις δίκαιο , το έφτιαξα
-
Οι αμερικάνοι λένε there no substitute for cubic inches και δεν είναι λάθος.
Ξέρω παιδιά που τουμπάνιασαν 1.6 κινητήρες με turbo ή superchargers για να είναι όσο σβέλτοι όσο ένα Porsche 2.7 ή ενα S2000.
Ε καμία σχέση.. τα μεγάλα ατμοσφαιρικά μπορούν να πηγαίνουν τσίτα συνεχώς με ασφάλεια ενα τα Forced Inductions μετα απο λίγα λεπτά αν δεν το σταματήσουν θα τα πάρουν στο χέρι τα μοτεράκια -
Ψήφισα το 1.4 τούρμπο. Τη ροπή του τούρμπο στο over-boost θέλεις πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά για να την πιάσεις.. Εντάξει, θέλει προσοχή στις στροφές, αλλά ούτως ή άλλως δεν είμαστε χυμάντα εμείς..
Επιπλέον, στους δύσκολους πλέον καιρούς μας, καλύτερα είναι να έχεις τη δύναμη (και την αντίστοιχη κατανάλωση) μόνο όταν τη χρειάζεσαι. Στο ρελαντί πειράζει αν έχεις 1.4 και όχι 2.0;;
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Οι αμερικάνοι λένε **there (is) no substitute for cubic inches **και δεν είναι λάθος.Ξέρω παιδιά που τουμπάνιασαν 1.6 κινητήρες με turbo ή superchargers για να είναι όσο σβέλτοι όσο ένα Porsche 2.7 ή ενα S2000.
Ε καμία σχέση.. τα μεγάλα ατμοσφαιρικά μπορούν να πηγαίνουν τσίτα συνεχώς με ασφάλεια ενα τα Forced Inductions μετα απο λίγα λεπτά αν δεν το σταματήσουν θα τα πάρουν στο χέρι τα μοτεράκιαΈτσι είναι, αν τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα.
Επειδή όμως τα λεφτά πάντα θα είναι πρόβλημα για τους περισσότερους, το τούρμπο δίνει τη λύση (και κυρίως τρελή ροπή ήδη από το ralenti - που λέει ο λόγος).
Και οι 4Τ, στο τελευταίο συγκριτικό Audi Α4 - ΒΜW 3 - Alfa 159, επεσήμαναν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα, αν οι δύο τελευταίες μάρκες ενέδιδαν στον πειρασμό του τούρμπο, για τους μικρούς τους κινητήρες.Προσωπικώς, έχω τον 1,8 τούρμπο της VAG, είμαι καταευχαριστημένος, αλλά ονειρεύομαι πολλά - πολλά κυβικά και πολλούς κυλίνδρους!
-
αποψη μου...
1.4 100 ιπποι ατμοσφαιρα
1.6 120 ιπποι ατμοσφαιρα
1.8, 2.0 ατμαοσφαιρα η τουρμπο πανω απο 140 ιπποι...οι αμερικανοι λενε οτι δεν υπαρχει υποκαταστατο για τα κυβικα...μαλλον εχουν δικιο αλλα εμεις επειδη δεν μπορουμε να τα πληρωσουμε θελουμε και 1200 τουρμπο!!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
οι αμερικανοι λενε οτι δεν υπαρχει υποκαταστατο για τα κυβικα...μαλλον εχουν δικιο αλλα εμεις επειδη δεν μπορουμε να τα πληρωσουμε θελουμε και 1200 τουρμπο!!Τι δεν μπορούμε να πληρώσουμε, εκτός από τα 500 ευρώ τέλη πάνω από 2.3, στα πολλά κυβικά και μπορούμε σ'ένα 1.8/2.0 τουρμπάτο;
-
θα ξεφυγω απο το θεμα και δεν το θελω...
το θεμα ειναι αν επιθυμουμε πολλα κυβικα η τουρμπο,εγω ειμαι με τους αμερικανους σε αυτον τον τομεα...
αν και νομιζω οτι εχει γινει μεγαλη προοδος στο θεμα τουρμπο σε μικρα αυτοκινητα...υγ. ειχα γραψει και σε ρωτουσα αν σκεφτηκες να παρεις το 2.8 και μετα μου περασε απο το μυαλο μηπως εισαι ο μοναδικος στο seatclub που εχει το 2.8...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
υγ. ειχα γραψει και σε ρωτουσα αν σκεφτηκες να παρεις το 2.8 και μετα μου περασε απο το μυαλο μηπως είσαι ο μοναδικος στο seatclub που εχει το 2.8...Ημουν, δεν είμαι πλέον στο seat club, εδώ και πολύ καιρό.
Για να μην ξεφύγω κι εγώ από το θέμα πάντως, να πω πως ανάμεσα στους κινητήρες της ψηφορίας, θα προτιμούσα 1.4Τ.
-
οκ δεν ηξερα, απλως θυμομουν οτι υπηρχε και ενα εξακυλινδρο...
πχ η επιλογη η δικη σου ηταν καλη...αλλα λιγοι το κανουν αυτο... -
κυβικά κυβικά κυβικά
καλά λέει η BMW, τίποτα δεν αντικαθιστά τα κυβικά!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
κυβικά κυβικά κυβικάκαλά λέει η BMW, τίποτα δεν αντικαθιστά τα κυβικά!
όσοι ψηφίζετε κυβικά, ΣΙΓΟΥΡΑ έχετε διαβάσει το αρχικό ποστ?
-
παρασυρθηκε η συζητηση και απο τον τιτλο του θρεντ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
êõâéêÜ êõâéêÜ êõâéêÜêáëÜ ëÝåé ç BMW, ôßðïôá äåí áíôéêáèéóôÜ ôá êõâéêÜ!
H Bmw êáëÜ êÜíåé êáé ôï ðñÜôôåé ,ïé ÁìåñéêÜíïé ôï ëÝíå !
Ôï èÝìá åßíáé üìùò üôé ïé ÌðÝìðåò Ý÷ïõí ôçí êáôÜëëçëç äéÜôáîç êáé ÷þñï þóôå íá ìçí ÷ñåéÜæïíôáé áë÷çìåßåò óå áíÜñôçóç êáé ðëáßóéï üôáí ðñüêåéôáé íá äå÷èåß ìåãáëýôåñï êéíçôÞñá Áí ðÜò óå ðñïóèéïêßíçôï íá ìåãáëþóåéò êéíçôÞñá ôüôå áñ÷ßæåéò ôçí äéðëùìáôéêÞ ãéá ôçí ó÷åäßáóç åóùôåñéêþí ÷þñùíÃéá íá åðáíåñ÷üìáóôå êáé óôï èÝìá ,ï 1,4Ô åßíáé áñêåôÜ êáëÞ ðåñßðôùóç ìå ìüíá ìåéíåêôÞìáôá áõîçìÝíç ðïëõðëïêüôçôá êáé ðåñéóóüôåñç ðñïóï÷Þ óå ÷ñÞóç . Óå óýãêñéóç ìå ôïí 1600 ðåñíåé óêÜëð , ìå ôïí 1800 ßóùò íá æïñéóôåß ...åëáöñþò.Áðï åêåß êáé ðÝñá ôßèåôáé èÝìá óôçóßìáôïò öñÝíùí êëð.
Êáé ãéá íá 'îáíáâãþ' åêôüò èÝìáôïò õðÜñ÷åé êáé ï Áíôßëïãïò óôá êõâéêÜ ...
Ádd Lightness -Colin Tsapman êïéíþò åëÜöñùóÝ ôï ...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
όσοι ψηφίζετε κυβικά, ΣΙΓΟΥΡΑ έχετε διαβάσει το αρχικό ποστ?
Βασικά την ψηφοφορία την έβαλα για να δούμε ποια είναι γνώμη μας για το πιο γρήγορο και όχι για το πιο προτιμούμε. Και εγώ από τα παραπάνω τον 1.4Τ θα προτιμούσα από άποψη βελτιωσιμότητας (με λίγα χρήματα) και μόνο. Είναι όμως ο πιο γρήγορος?
-
Στην ψηφοφορία, όπως την παραθέτεις, ξεχνάς να αναφέρεις τον παράγοντα της διάρκειας. Πιο γρήγορο ποιό αλλά και για πόσο;
Διότι, αν βάλεις ένα 1.4Τ σε μια πίστα και το πάς με τις μπάντες για κανα μισάωρο και σου γίνει το τούρμπο κόκκινο σαν το μπαρμπούνι τότε ακόμα και το ταπεινό 1.8 που μέχρι τότε πήγαινε πιο αργά θα σε περάσει και θα συνεχίσει για αρκετεί ώρα να παίζει... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Στην ψηφοφορία, όπως την παραθέτεις, ξεχνάς να αναφέρεις τον παράγοντα της διάρκειας. Πιο γρήγορο ποιό αλλά και για πόσο;
Διότι, αν βάλεις ένα 1.4Τ σε μια πίστα και το πάς με τις μπάντες για κανα μισάωρο και σου γίνει το τούρμπο κόκκινο σαν το μπαρμπούνι τότε ακόμα και το ταπεινό 1.8 που μέχρι τότε πήγαινε πιο αργά θα σε περάσει και θα συνεχίσει για αρκετεί ώρα να παίζει...Σωστή παρατήρηση αλλά εννοώ για νορμάλ χρήση. Οχι ποιο θα χαλάσει πιο γρήγορα ή ποιο κάνει γρηγορότερα το αθήνα-θεσσαλονίκη.
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
3)1.4 κυβικα με τουρμπο=το παλαiμαχο υπεραυτοκινητο του λαου fiat punto gt
.....Και σε λιγο καιρο VW 1.4 turbo-compressor
Tα πολλα κυβικα (πανω απο 3000) ειναι πλεον για φορτηγα μπουλντοζες και τρακτερ.
Εκτος κι αν εχεις μπαμπα με βενζιναδικο ή θειο μαυραγοριτηΑυτο εξαρταται πολύ, για παράδειγμα ο 5700κ.εκ. της GM αν τον χρησιμοποιεις χαλαρά η κατανάλωση είναι στα 21mpg (11λιτρα/100χλμ) αλλά αν το πατίσεις τότε τα πράγματα αλλάζουν...
Προσωπικά πάντα μ'αρεσε ένα αυτοκίνητο να μην έχει τεραστιο κινητηρα για να αποδίδει, αλλά τελικά και τα πολλά κυβικά έχουν και τα υπερ τους κατα την γνώμη μου. Οι υπερβολές φυσικα δεν μαρέσουν είτε έχει πολλά turbo, πολλά κυβικά ή ατμοσφαιρικά πολλη μεγάλη ειδική ισχύ είτε όλα μαζί (βλεπε Gayron)
κυβικά VS turbo