-
παιδια ολα οσα λεγονται παραπανω ειναι ενα τελειωτο π@π@ριλικι,λες και τα αλλα μαχητικα θα ερχονταν χωρις αντισταθμιστικα οφελη.
και ετσι λεει ο γαβριηλος. εγω μπορω να ισχυριστω οτι αυτα τα οφελη ειναι ενα τιποτα και ''δινονται'' για να δικαιολογηθει το υψηλο κοστος.
και φυσικα δεν μπορει κανεις να μου αποδειξει οτι δεν ειναι ετσι.
στο θεμα μας η παραγωγη των εφ16 τελειωνει και εμεις παιρνουμε τα τελευταια.
καποιος ειπε οτι τα γιουροφαητερ δεν ειναι ετοιμα και λοιπα.
ειναι ετοιμα τα ρανταρ που λεει οτι δεν εχουν εξελιχθει ακομα κ.α. ειναι για μελλοντικες αναβαθμισεις--->η ιντρακομ ειναι εταιρια πληροφορικης και προφανως δεν ασχοληται με τη γωμοση του πυραυλου αλλα με το tracking
--->νομιζα οτι ο α-11 εχει και αισθητηρα θερμοτητας αλλα και ρανταρ,δεν ειναι ετσι?
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
παιδια ολα οσα λεγονται παραπανω ειναι ενα τελειωτο π@π@ριλικι,...σωστη τοποθετηση! συμφωνω και επαυξανω.
επισης να πω οτι η ανοχη στις π@π@ρες εχει και ορια! -
Ο χρήστης patro έγραψε:
παιδια ολα οσα λεγονται παραπανω ειναι ενα τελειωτο π@π@ριλικι,λες και τα αλλα μαχητικα θα ερχονταν χωρις αντισταθμιστικα οφελη.και ετσι λεει ο γαβριηλος. εγω μπορω να ισχυριστω οτι αυτα τα οφελη ειναι ενα τιποτα και ''δινονται'' για να δικαιολογηθει το υψηλο κοστος.
και φυσικα δεν μπορει κανεις να μου αποδειξει οτι δεν ειναι ετσι.
στο θεμα μας η παραγωγη των εφ16 τελειωνει και εμεις παιρνουμε τα τελευταια.
καποιος ειπε οτι τα γιουροφαητερ δεν ειναι ετοιμα και λοιπα.
ειναι ετοιμα τα ρανταρ που λεει οτι δεν εχουν εξελιχθει ακομα κ.α. ειναι για μελλοντικες αναβαθμισεις-H intrakom φτιάχνει τη μπαταρία που δίνει ρεύμα στη μονάδα καθοδήγησης ,νομίζω και τον εξοπλισμό για τον διαγνωστικο ελενχο του πυραύλου....έτσι τουλάχιστον είχα διαβασει. Τη κεφαλη τη φτιάχνει η πυρκαλ είχα κάνει λάθος
-Τα ραντάρ δεν έχουν ακόμα το τελικό λογισμικό και ούτε όλα τα Operation modes. δεν είμαι σίγουρος αν και το FBW είναι δίχως περιορισμούς σε όλο το φάκελο πτήσης και φυσικά ούτε λόγος για AESA εκτός αν θέλουμε να πάρουμε το ραντάρ του χαριερ αναβαθμισμένο και να το πληρώσουμε χρυσό
-ο Α-11 δεν έχει την εμβέλεια για να του βάλουν αισθητήρα Ε.Μ και το ποιο σημαντικό έχει παλιότερης γενιάς αισθητήρα ο IRIS-T είναι το αποτέλεσμα μελέτης των βλημάτων της ανατολικής γερμανικής αεροπορίας από τη BGT σε συνδυασμό με σύγχρονο αισθητήρα και υποσυστήματα
οσυστηματα -
eker 123
ειχα διαβασει καπου αλλα οχι σε περιοδικο ,πρεπει να ηταν ητε σε παιχνιδι της janes ή στο φαλκον 4, οτι ο α11 εχει και ρανταρ και κλειδωνει το αεροπλανο πριν φυγει απο το φτερο και ελεγε και καλα οτι χρειαζεται και αλουμινοχαρτα εκτος απο φωτοβολιδες για να τον αποφυγεις.
βασικα ο αηρις τ θα ειναι καλυτερος πυραυλος λογω της εμβελειας του.
το εφ 16 βεβαια δεν εχει καμια σχεση με ολα αυτα σιγα μην πιστοποιηθει ο αηρις τ για εφ 16, θα ειναι η απολυτη μοντιφα
-
Ο Iris-t θα είναι το όπλο επιλογής των φαλκον μας με τη βοήθεια σκοπευτικού κράνους.....Είναι σχεδιασμένος από την αρχή να είναι συμβατός με όλα τα αεροπλάνα που έχουν τους ΑΙΜ9,η BGT που έχει την ευθύνη για την ανάπτυξη του, έφτιαχνε τις συλλογές εκσυγχρονισμού των AIM9......
Όμως για να έχεις το σκοπευτικό κράνους πρέπει να έχεις το Tape 4 software το οποίο με τη σειρά του θέλει το ψηφιακό κεντρικό υπολογιστή.. Έτσι μόνο τα μπλοκ 50+, 52+ μπορούν να κάνουν 100% χρήση του
Ο α-11 υστερεί και στο ότι δεν μπορεί να κλειδώσει στόχους μετά την εκτόξευση όπως ο Ίρις Τ ,έτσι έχει μικρότερο FOV.. Ένα πράγμα που πολλοί δεν ξέρουν είναι ότι ο Σαινγουιντερ πριν την εκτόξευση έχει κλειδωμένο τον αισθητήρα και μόνο μετά την εκτόξευση μπορεί να γυρίσει σε όλο το εύρος του πεδίου του
Αεροφυλα ίσως να χρειάζεται να ρίξεις για να κάνεις να εκραγεί ο πυροσωλήνας προσέγγισης πιο μακριά από το στόχο........Με τον ίρις τ ότι και να κάνεις σε κλαίει η μάνα σου............. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Γαβριιηλ, εαν η λιστα του εξοπλισμου που πανε πακετο μαζι με τα 40 αεροσκαφη ειναι οντως αυτη... τοτε δικαιολογειται απολυτα το κοστος, γιατι εδω μιλαμε πως θα ειναι οπλισμενα σαν αστακοι και βαλε...Απο εκει και περα, περι αντισταθμιστικων οφεληματων που αναφερεις. Απο οσο γνωριζω, πολιτικη αυτης της κυβερνησης ειναι να ΜΗΝ ασχοληθουν με τετοιου ειδους ανταλλαγματα γιατι στο παρελθον ΔΕΝ απεδωσαν τα αναμενομενα. Αυτο το οποιο φαινεται να προτιμα η κυβερνηση ειναι η απευθειας αναθεση προμηθειων και οι καλυτερες τιμες αντι των ωφεληματων.
Ισως πρεπει να εξετασουμε γιατι δεν απεδωσαν. Ο σκοπος ειναι να αποχτησουμε τεχνογνωσια. Αν τα ωφεληματα ειναι αρχαια συστηματα που δεν εχουν καμμια χρηση στην Ελλαδα τοτε καλως ζητανε κατι αλλο.
Αν αποδιδουν για αλλες χωρες και οχι για την Ελλαδα η πρεπει να υπαρχει καποιο κωλυμα. Δεν πιστευω οτι οι αλλες χωρες τα τρωνε και μετα λενε και ευχαριστω.
Νικος
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ειδικα το Gripen, ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ανηκει στην 3,5 γενια σε σχεση με τα αλλα... Εχει την μικροτερη αυτονομια που με εξωτερικες δεξαμενες ΜΟΛΙΣ που φτανει την αυτονομια των RAFALE και EF. 830κμ combat range για το Gripen με εξωτερικες, την στιγμη που το Rafale πχ, εχει 800κμ με εσωτερικες μονο... και με εξωτερικες παει στα 1800. Ακομα και το F16 εχει πολυ μεγαλυτερη αυτονομια... Βλεπεις, αλλο το τι πιστευεις οτι μπορει να εκανε η Σουηδια και αλλο τι γινετε. με αυτην την αυτονομια ειναι αεροσκαφος αμυνας ΣΗΜΕΙΟΥ, οπως και τα Mig29. Ολα ειναι μεσα στην ΠΤΗΣΗ και στα περιοδικα της καθολα σεβαστης JANES.
Επισης.... εαν προσπερασουμε το Stealth capability που μονο το JSF εχει, τι γινεται με την επιτευξη υπερηχητικης ταχυτητας ΧΩΡΙΣ μετακαυση??? και εκει παλι τριχες...Downhill.... ενημερωσου καλυτερα.
ΠΤΗΣΗ & ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΕΥΧΟΣ 170 ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 1999 σελ.48
*'Ο σουηδικός 'ΓΡΥΠΑΣ' είναι το μοναδικό μαχητικό 'τέταρτης γενιάς' ήδη σε υπηρεσία με την αεροπορία της σκανδιναβικής χώρας,που σήμερα ανοίγει τα φτερά του για μια καριέρα στη δύσκολη διεθνή αγορά,απέναντι σε καταξιωμένα-αν και παλαιώτερα-αεροσκάφη,τόσο απο τις ΗΠΑ όσο και απο την Ευρώπη.Το Gripen όμως κρύβει μέσα του και άλλες αρετές,που όσοι βρίσκονται έξω απο τη μακρινή Σουηδία τείνουν συνήθως να παραβλέπουν.'
ΦΑΙΔΩΝ Γ.ΚΑΡΑΪΟΣΗΦΙΔΗΣ
Όπως βλέπεις,μόνο εσύ ανακαλύπτεις την 3 1/2 γενιά!Το συγκεκριμένο μαχητικό είναι τέταρτης γενιάς και ικανό να εξυπηρετήσει την Ελληνική Π.Α.
Όσον αφορά τη μέγιστη ακτίνα δράσης του,έχω βρει πολλά στοιχεία στο internet αλλά όλα είναι αντιφατικά.Επίσης τα περισότερα αφορουν την έκδοση 'Α' και όχι την εξαγώγημη έκδοση.Θα ψάξω όμως όλα τα περιοδικά που έχω απο το 1989 και κάπου θα βρω τα στοιχεία του.Άλλωστε ο κινητήρας που χρησιμοποιεί είναι η βελτιωμένη παραλλαγή του F-404-GE-400,απο την VOLVO που τον ονόμασε RM12.Και αν δε γνωρίζεις ο ίδιος κινητήρας-φυσικά με προσαρμογές-χρησιμοποιείται απο το F117 και το F18.Πολύ σημαντικό πλεονέκτημά του η δυνατότητα χρησης μικρών διαδρόμων.Αυτό θα βοήθαγε την Από/προσγειωση σε όλα τα νησιά του Αιγαίου,που έχουν μικρούς διαδρόμους αεροδρομίων. -
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Όπως βλέπεις,μόνο εσύ ανακαλύπτεις την 3 1/2 γενιά!Το συγκεκριμένο μαχητικό είναι τέταρτης γενιάς και ικανό να εξυπηρετήσει την Ελληνική Π.Α.
Όσον αφορά τη μέγιστη ακτίνα δράσης του,έχω βρει πολλά στοιχεία στο internet αλλά όλα είναι αντιφατικά.Επίσης τα περισότερα αφορουν την έκδοση 'Α' και όχι την εξαγώγημη έκδοση.Θα ψάξω όμως όλα τα περιοδικά που έχω απο το 1989 και κάπου θα βρω τα στοιχεία του.Άλλωστε ο κινητήρας που χρησιμοποιεί είναι η βελτιωμένη παραλλαγή του F-404-GE-400,απο την VOLVO που τον ονόμασε RM12.Και αν δε γνωρίζεις ο ίδιος κινητήρας-φυσικά με προσαρμογές-χρησιμοποιείται απο το F117 και το F18.Πολύ σημαντικό πλεονέκτημά του η δυνατότητα χρησης μικρών διαδρόμων.Αυτό θα βοήθαγε την Από/προσγειωση σε όλα τα νησιά του Αιγαίου,που έχουν μικρούς διαδρόμους αεροδρομίων.Χαχα... επισης σε καποιο τευχος μεταξυ 2001-2002 που το ειχανε σε συγκριση με αλλα το ανεφεραν ως 3.5!!! Το θεμα ειναι πως οπως σου ειπα, ΔΕΝ εχει βασικα χαρακτηριστικα της τεταρτης γενιας... ειναι γιαλαντζι 4η γενια (να χαμε να λεγαμε). Υστερει σε βασικα σημεια... και οσο και καλος να ειναι ο F404... οι αντιπαλοι υποσχονται μεγαλυτερη αξιοπιστια/επιβιωσημοτητα χαρις στους 2 κινητηρες (βεβαιως και εξτρα εξοδα).
Περι αυτονομιας παντως, ειτε εξαγωγικη ειτε οχι εκδοση.... πολυ δυσκολα διορθωνεις ενα τετοιο μειονεκτημα. Το F-16 καταφεραν και του φυτεψαν εξτρα δεξαμενες χωρις να επηρεαστει το αεροσκαφος. Θα μπορουσε αραγε να γινει κατι αναλογο στο Gripen? Tις επιδοσεις stol απογειωσης/προσγειωσης να σου πω την αληθεια δεν τις βρισκω αναγκαιες για το περιβαλλον μας. Πρωτα απο ολα.... stol με τι βαρος οπλικου φορτιου? Και απο εκει και περα εδω και δεκαετιες εχουμε υποδομες στα νησια για να προσγειωνονται σχεδον ολα τα αεροσκαφη...
Το Gripen ειναι απο χερι χαμενο σε ενα διαγωνισμο εκτος και αν μας το δωσουνε σε σκοτωμενη τιμη, αλλα και παλι... τα εξοδα για την εισαγωγη του σε υπηρεσια θα ειναι δυσβασταχτα. Εχουμε ηδη υποδομη για αλλα αεροσκαφη και καλα καναμε και συνεχισαμε για την ωρα με F-16.
-
Περι αυτονομιας παντως, ειτε εξαγωγικη ειτε οχι εκδοση.... πολυ δυσκολα διορθωνεις ενα τετοιο μειονεκτημα. Το F-16 καταφεραν και του φυτεψαν εξτρα δεξαμενες χωρις να επηρεαστει το αεροσκαφος.
Καλά γι αυτο μην είσαι και τόσο σίγουρος. Λένε ότι ανεβάζει την αεροδυναμική αντίσταση όσο 2 ΑΙΜ-9 (σε πολύ συγκεκριμένη ταχύτητα πλεύσης)...Αλλά δεν μπορείς να τις ρίξεις για να εμπλακείς σε μάχη, οπότε λόγο μάζας Μπάι Μπάι επιτάχυνση (όπως άλλωστε και οι 600 δεξαμενές στα μπλοκ 50 που δεν απορρίπτονται εν πτήση) αυτό γυρίζει σε πλεονέκτημα όταν αδειάσουν οι δεξαμενές και πετάς με εσωτερικό καύσιμο.........
Το Γκρίπεν είναι πολύ καλό αεροπλανο, αλλα ήρθε 10 χρόνια αργά για να πουλήσει. Η ΠΑ σήμερα πρέπει να κρατήσει μονό 2 τύπους, ένα για εναέρια υπεροχή και ένα multirole με έμφαση στο ρόλο βομβαρδισμού (F-16)...... -
Το Gripen τεχνολογικά είναι 4ης γενιάς, υστερεί όμως στα δυναμικά χαρακτηριστικα...ο κινητήρας του είναι απλά 'λίγος'.
Από τιμές από ότι θυμάμαι θα μπορούσε ίσως να ανταγωνιστεί ακόμη και το F16!
Τα στελθ ειδικά το F22 από τους Αμερικάνους θεωρούνται... 5ης γενιάς.
ΥΓ. Θα μπορούσαμε αρχές του 90 να συνεργαστούμε με τους Σουηδούς αγοράζοντας σε μεγάλες ποσότητες το αεροσκάφος και συμμετέχοντας σε πολύ μεγάλο ποσοστό στην κατασκευή του. Έτσι θα είχαμε σήμερα πλήρως ανανεωμένο στόλο μαζί ίσως με κάποιον άλλο τύπο μεγάλης εμβέλειας-φορτίου (πχ.2 μοίρες F15). Αλλά όπως πάντα οι αγορές είναι κατά βάση πολιτικές αποφάσεις...
-
Mια απορία που μπορεί να φανεί χαζή.
Υπάρχει εργοστάσιο που κατασκευάζει τις δεξαμενες καυσίμου για τα F16 (δεν ξερω τι άλλο ), επίσης μετά την αγορά των Hammer διάφορα επι μερους εξαρτήματα κατασκευάζονται εδω π.χ μιζες - δυναμο.
Αυτά δεν συγκαταλέγονται στα offset benefits??
-
Είναι σαν να επιλέγεις συγκεκριμένο αμάξι αντί άλλου, γιατί έχεις βιοτεχνία που φτιάχνει τα τάσια του.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Είναι σαν να επιλέγεις συγκεκριμένο αμάξι αντί άλλου, γιατί έχεις βιοτεχνία που φτιάχνει τα τάσια του.Μα νομίζω δεν είναι μόνο αυτά που κατασκεύαζονται,
Η μήπως κάνω λάθος ??? -
Ας αντικαταστήσουν τα αντισταθμιστικά οφέλη με πραγματικά οφέλη. Πχ στην τιμή των 10 να μας δίνουν 11 αεροσκάφη και ανταλλακτικά σε μειωμένη τιμή.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ας αντικαταστήσουν τα αντισταθμιστικά οφέλη με πραγματικά οφέλη. Πχ στην τιμή των 10 να μας δίνουν 11 αεροσκάφη και ανταλλακτικά σε μειωμένη τιμή.Μας δεινουν πισω χρηματα αλλα αυτα πανε στις τσεπες των διαφορων μεσαζοντων και αυτων που αποφασιζουν. Μονο να ανοιξουν οι λογαριασμοι ολων αυτων που ασχολουνται με τους εξοπλισμους στο υπουργειο τα τελευταια 20 χρονια....
-
Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα με τις αμυντικές προμήθειες είναι οι μεσάζοντες, οι οποίοι προφανώς πληρώνουν κάποιους καλά, ώστε η ανάγκες να καλύποτνται σταδιακά, χωρίς μακροχρόνιο σχεδιασμό. Σαν αποτέλεσμα έχουμε το φαινόμενο να έχουν αγοραστεί F16 τέσσερεις φορές και Μ2000 δύο φορές.Αυτό, προφανώς μεταφράζεται για τους μεσάζοντες σε πολλαπλάσιες μίζες, σε σχέση με μία ή δύο αγορές. Επίσης αποτρέπει την ανάπτυξη εγχώριας πολεμικής βιομηχανίας, από την οποία πάλι δεν θα είχαν μίζες. Έτσι με όλα αυτά, παρατηρείται το εξής παράδοξο: η χώρα που δαπανά τα περισσότερα χρήματα (ως ποσοστό του ΑΕΠ) στην Ε.Ε για την άμυνα, να μην έχει καταφέρει να ανπτύξει σοβαρή πολεμική βιομηχανία, η οποία θα απέφερε πολλαπλά οφέλη (θέσεις εργασίας, ανάπτυξη υψηλής τεχνολογίας, χρήματα για έρευνα στα ΑΕΙ κλπ).
Σκεφθείτε εάν το 1985 αποφασιζόταν η αγορά 200-250 αεροσκαφών στα επόμενα 15-20 χρόνια πόσα περισσότερα θα μπορούσε να κερδίσει η Ελλάδα σε θέματα Α.Ω και μεταφοράς τεχνιγνωσίας.
-
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥΕΜΕΙΣ ΟΥΤΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ....
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ....ΑΝ ΠΧ ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ ΑΛΛΟ ΤΥΠΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΠΑΖΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ....
ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ...ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝΕ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΖΑΝΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ...
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΑΤΑΓΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ 100% ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ...
ΠΑΙΔΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΟΥΣ....ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ........ -
Ο χρήστης jzer40 έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΟΥΣ....ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ........τουλαχιστον να ειχαμε μια τσατσα της προκοπης....
..τελικα ρε jzer δεν μου απαντησες στο αλλο θεμα με τις μοντιφες...
-
τελικα ρε jzer δεν μου απαντησες στο αλλο θεμα με τις μοντιφες...
se pio ennoeis?????
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Γαβριιηλ, εαν η λιστα του εξοπλισμου που πανε πακετο μαζι με τα 40 αεροσκαφη ειναι οντως αυτη... τοτε δικαιολογειται απολυτα το κοστος, γιατι εδω μιλαμε πως θα ειναι οπλισμενα σαν αστακοι και βαλε...Η λιστα ειναι αυτη, οντως.
3.κατι Δις Δολλαρια για 30 F16 Block 52!