Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όσον αφορά το βάρος όμως, θα περίμενε κανείς από μία εταιρεία με τόσες ιστορικές καινοτομίες, να κάνει ΤΟ βήμα, ώστε να είναι ευθυγραμμισμένη και με το αμιγώς σπορ προφίλ της (ιστορικά).
Αυτό θα ήταν το αλουμινένιο χωροδικτύωμα, με το οποίο θα εξοικονομούσε περί τα 200 κιλά, με ακόμα μεγαλύτερη ακαμψία.
H 159 εχει ηδη το κατι παραπανω αρα ζητας το απολυτο... το A8 εχει αλουμινενιο spaceframe chassis κατι που βελτοιωνει την στρεπτικη ακαμψια κυριως σε αυτοκινητα τετοιων διαστασεων ενω το συγκεκριμενο chassis φερνει αντιθετα αποτελεσματα σε μικροτερες κατηγοριες οπου το A2 εχει μια φτωχη επιδοση με μολις 11.900nm/deg...Το νεο Α8 εχει 36.000nm/deg αλλα ειναι F segment και οχι D segment οπως η 159 και το Α4 οπου το κοστος ειναι συμβιβασμος.Τα 31.400nm/deg της 159 ειναι μια ικανοποιητικη τιμη.Η 159 εχει σε αρκετα μερη χρηση μαγνησιου και αλουμινιου...σιγουρα οχι μικροτερη χρηση σε σχεση με την Ε90.Το να εχεις αλουμινενιο αμαξωμα σε ενα αυτοκινητο του D seg ειναι οικονομικα αδυνατο.
-Η 159 προσφερει εξαιρετικη στρεπτικη ακαμψια για F seg χαρη και στο Multislip.....oι ιταλοι(CRF) εχουν δουλεψει σε modularity δομες απο το 2001.Η Brera με την ιδια πλατφορμα εχει κατα 20% καλυτερη ακαμψια.
-Στο συνολο των premium οικων μονο η Αlfa Romeo προσφερει μπροστινη αναρτηση με διπλα ψαλιδια....αλλοι οικοι χρησιμοποιουν στις extreme κατασκευες τους,οπως 911, Boxster, Cayman, M3, M5 την οικονομικη mcpherson...τουλαχιστον η porsche(boxter/cayman) ξερει να την στηνει αφου χρησιμοποιει την ιδια πλατφορμα απο το 96,αυτη της 986/987...της οποιας η εξελιξη ξεκινησε αρχες του 90...αρα εχει υποστει development.
-Τorsen c σε σχεση με το οικονομικο viscous- 996/997(panda) της Porsche
-To πιο γρηγορο συστημα διευθυνσης με την ιδια διαμετρο με αυτο της E90
-O απολυτος συνδιασμος ανεσης και sportif οδηγικης συμπεριφορας
-To μοναδικο αυτοκινητο στο D seg με διπλα κρυσταλλα και το πρωτο ανεξαρτητως κατηγοριας με αεροσακο για τα γονατα του οδηγου
-3 χρονια δωρεαν service
-Kαλυτερη ποιοτητα δερματος και εκτεταμενη χρηση πραγματικου αλουμινιου.. boxster/cayenne/911 χρησιμοποιουν συνθετικο δερμα skai ενω η bmw,nappa απο φυσικες ινες,ιδιο με αυτο του ypsilon.