Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 234
    • 235
    • 8 / 235
    Περί αυτοκίνησης
    444
    4696
    29717
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ast last edited by

      Στους 4Τ δοκίμασαν ένα αριστεροτίμονο Integra τον Απρίλιο του '99.
      Στο άρθρο ανέφερε πως είχε αγοραστεί από Γερμανία, οπότε τη μη εισαγωγή του μάλλον στη 'Σαρακάκεια' λογική θα πρέπει να την αποδόσουμε..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        red_army7 last edited by

        Οχι εχουν εισαχθει στην Ευρωπη. Αν πατε στο http://www.mobile.de θα δειτε καμια 15αρια να πωλουνται και μαλιστα σε καλες τιμες.
        Τουλαχιστον δεν μπορει να μας πει ο κ Σαρακακης γιατι δεν τα εισαγει?
        Αν πατε και στο http://www.car.gr θα δειτε οτι πωλουνται 2-3 integra type-r αλλα μαλλον τα εχουν φερει απο την Γερμανια ,γιατι δεν εχει εισαχθει επισημα στην Ελλαδα το integra[/i]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          To Integra πωλείται κανονικά στις ΗΠΑ σαν Acura RSX και φυσικά βγαίνει και αριστεροτίμονο, δεν νομίζω να είναι θέμα του Σαρακάκη γιατι αν δε κάνω λάθος δεν εισάγεται καθόλου στην Ευρώπη, επίσημα τουλάχιστον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            d-jet last edited by

            Ο χρήστης Bruce έγραψε:
            ...λοιπον εχουμε και λεμε...

            Να προσθέσω άλλο ένα, με εκπληκτικές φερράρι (gto, 250lm κλπ κλπ) και μια εκπληκτική συλλογή Abarth που αξίζει να δεις. Στο δρόμο για το San Marino:

            Maranello Rosso
            Stelabar S.A., Strada dei Censiti, 21
            47891 Falciano, Repubblica di San Marino
            39-(0)549-970614
            Fax: 39-(0)549-970607
            http://www.maranellorosso.com
            E-mail: museo@maranellorosso.com

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              To Integra πωλείται κανονικά στις ΗΠΑ σαν Acura RSX και φυσικά βγαίνει και αριστεροτίμονο, δεν νομίζω να είναι θέμα του Σαρακάκη γιατι αν δε κάνω λάθος δεν εισάγεται καθόλου στην Ευρώπη, επίσημα τουλάχιστον.

              Λάθος κάνεις!
              Και κανονικότατα εισάγεται ως ΧΟΝΤΑ Ίντεγκρα Τάιπ Αρ με 190 ατμοσφαιρικά άλογα από 1800 κυβικά, και καλύτερο από της αντίστοιχης γενιάς Σιβίκ Τάιπ Αρ ήταν, με το Τόρσεν του και με όλα, και είχε και διαφορετικά φανάρια από το Ακιούρα Ίντεγκρα και αυτό που βλέπουμε στο Γκραν Τουρίσμο 3. Στο παιχνίδι έχει μακρουλά φώτα εμπρός, στην Ευρώπη είχε δύο κυκλικά.

              Το έχω οδηγήσει στην Ελβετία όπου έκανε 23.000 ευρώ τότε (1998-99) και όταν ήρθα εδώ σκεφτόμουν να το πάρω μεταχειρισμένο, αλλά τελικά με κέρδισε η Σπορτβάγκον!

              Σε χρώματα έβγαινε σε κόκκινο, μαύρο και λευκό όπου και το οδήγησα. Αργότερα πρέπει να ήρθε και σε κίτρινο, γιατί βλέπω αρκετά στο δρόμο.

              Στην Αθήνα έχω και το -συλλεκτικό πλέον- προσπέκτους!

              Ιδού ένας Γερμανοελβετός που το έχει καγκουρέψει κιόλας (πάντως φαίνονται τα εμπρός φανάρια που λέω)http://www.car-vs-car.de/gal/Hon1925.html

              Δείτε και μια πιο διαφωτιστική σελίδα και μην παραλείψετε να πατήσετε στο αριστερό μενού εκεί που λέει honda girl!
              http://home.intergga.ch/itr/index2.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                demetriades last edited by

                Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                Γνωριζει κανεις γιατι δεν εισαγοταν και γιατι δεν εισαγεται απο τον Σαρακακη το integra type-r(τωρα λεγεται rsx)? Απ'οτι εχω διαβασει ειναι πιο φτηνο απο civic type-r και εχει και καλυτερο κρατημα. Αν δεν κανω λαθος εχει 1800αρη κινητηρα με 192 αλογα. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εισαγεται.
                Πιστευω οτι αν ερχοταν και κοστιζε 24-25 χιλιαδες ευρο θα πουλουσε τρελα.

                Μάλλον γιατί έχει την αντιπροσώπευση της Ηοnda o Σαρακάκης.
                Και το Έvo (έχει και της Mitsubishi), έκανε 10 χρόνια να το πάρει είδηση...

                Αν δεν ισχύει αυτό, τότε ίσως ανήκει στην κατηγορία εκείνων των ιαπωνικών μοντέλων, που βγαίνουν μόνο δεξιοτίμονα και οι Ιάπωνες τα κρατάνε για μόνο τον εαυτό τους.
                Άντε, να εξαχθούν (ως grey import) και στη Γηραιά Αλβιώνα ή την Κύπρο.

                Pai mei στην κύπρο εισάγονταν κανονικά. Τώρα νομίζω πως σταμάτισαν ομως και έρχονται ως gray import (Βρίσκεις απο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  demetriades last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                  To Integra πωλείται κανονικά στις ΗΠΑ σαν Acura RSX και φυσικά βγαίνει και αριστεροτίμονο, δεν νομίζω να είναι θέμα του Σαρακάκη γιατι αν δε κάνω λάθος δεν εισάγεται καθόλου στην Ευρώπη, επίσημα τουλάχιστον.

                  ΙΚΕ το γιατί το γράφω στο προηγούμενο μου post. Αυτός που μου το είπε ασχολείτε με εισαγωγές απο Ιαπωνία και ξέρει καλά τη γίνεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Demetriades το ποστ σου δε το είδα, ποστάραμε ταυτόχρονα.

                    GeorgeTabs εγω μιλάω για το τωρινό Integra/RSX που απ'όσο ξέρω δεν είσάγεται σε καμία ευρωπαική χώρα, κάνω λάθος?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      takisb last edited by

                      Ο χρήστης Bruce έγραψε:
                      πιστευετε οτι ενα αμαξι πιστας (οχι δρομου...) με την κρεμαγιερα στους πισω τροχους θα πηγαινε ασχημα? αν σας φαινετε πολυ χαζη η ερωτηση μην πεσετε να με φατε! ρωτωντας πας στην πολη...

                      Έχεις παρατηρήσει φορτωτή που στρίβουν οι πίσω τροχοί, πως κινείται στην ευθεία;
                      Παρατήρησε την δυνατότητά του να διατηρήσει ευθεία πορεία, και σκέψου αναλογικά πως θα γίνεται αυτό σε ένα αυτοκίνητο που θα προσπαθεί να κινηθεί με σαφώς μεγαλύτερη ταχύτητα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Κάποιει πυροσβεστικές αντλίες έχουν χειροκίνητο Rear Wheel Steering. Οδηγείται από κάποιον που κάθεται σε μία υπερυψωμένη θέση στο πίσω μέρος του οχήματος και χρησιμοποιείται όταν η αντλία στρίβει σε στενά.

                        Κατά τα άλλα το RWS έχει χρσιμοποιηθεί σε εφαρμογές τετραδιεύθυνσης, πάντα επικουρικά με το μπροστινό σύστημα διεύθυνσης όμως γιατί δημιουργεί αστάθεια στο όχημα αν στρίβει πάνω από λίγες μοίρες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Bruce, μη φοβάσαι! Με τέτοιες 'χαζές' σκέψεις έχουμε πάει μπροστά, και όχι μόνο στην αυτοκίνηση. Είναι πολύ καλή αρχή για γνώση και πρόοδο και δεν μιλάω καθόλου ειρωνικά.

                          Επί του θέματος τώρα, νομίζω ότι ένα παράδειγμα είναι το καροτσάκι του σούπερ-μάρκετ (είναι και πισταδόρικα, δεν βγαίνουν έξω στο δρόμο, εκτός και αν τα ξεχνάνε μερικοί). Μπλόκαρε νοητά τα μπροστά ροδάκια ως προς την στροφή τους και πάνε το (πάλι νοητά! ) βόλτα στους διαδρόμους. Στρίψε δεξιά στο διάδρομο με τα αλλαντικά, θέλουμε 3/4 μορταδέλα. Όπως καταλαβαίνεις, είναι πολύ δύσκολο:

                          α) Να κάνεις τέτοιο πείραμα στην πραγματικότητα σε σούπερ-μάρκετ, γιατί θα σε μαζέψουν για ψυχοπαθή

                          β) Να μην πάει η κουβέντα στο φαγητό

                          γ) Να γυρίσεις σπίτι χωρίς να έχεις πάρει μορταδέλα (τι θα πει η γυναίκα σου; )

                          δ) Να καταφέρνει να διατηρεί σταθερότητα το όχημα λόγω της δυναμικής σύγκλισης/απόκλισης που θα υπάρχει κατά τις στροφές, και λιγότερο στην επιτάχυνση και στο φρενάρισμα. Φαντάσου να έχουν σφουγγαρίσει και το πάτωμα, πόσο θα γλιστράει και πόσο νευρικό θα γίνει το όχημα.

                          Σίγουρα πάντως, κάποιοι θα το επιχειρήσουν. Όσο προχωρά η τεχνολογία και όσο στερεύουν οι 'λογικές' πιθανές λύσεις, τόσο θα βλέπουμε και 'χαζές' ιδέες να επιχειρούνται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Οι κάμερες-φωτοραντάρ είναι ρυθμισμένες να καταγράφουν ακριβώς στα 120 ας πούμε στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης; Ακριβώς όσο είναι το όριο δηλαδή;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tazio last edited by

                              Ο χρήστης Bruce έγραψε:

                              • 5% εγω ξερω.

                              οπως και να χει, πηγαινεις οσο πιο δεξια μπορεις για να μην πατησεις το ελασμα και δεν μπορει να κανει τπτ η καμερουλα. τωρα αν μπασκινες ειναι αλλο θεμα...

                              Τι είναι αυτό το έλασμα που γράφεις;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                enginekiller last edited by

                                Ανα καιρους υπαρξαν κατασκευες με 'αναποδα' χαρακτηριστικα όπως πχ τις πισω πορτες ή ολες να ανοιγουν αναποδα. Γιατι κατι τετοιο δεν χρησιμοποιηθηκε παραπανω αφου το συγκεκριμενο πχ φανταζομαι οτι βολευει περισσοτερο καθως βγαινεις και μπαινεις πιο ανετα. Προφανως κατι θα παιζει το κοστος αλλα τι διαφορα θα εχει αφου οι μεντεσεδες υπαρχουν απλως σε αλλη θεση; Να σκεφτω οτι ειναι θεμα ασφαλειας γιατι με τετοια πορτα δεν μπορεις να πηδειξεις εξω απο το αυτοκινητο σε περιπτωση κινδυνου γιατι θα σε παρει η πορτα κοντα;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  stilskin last edited by

                                  Στο διαδίκτυο είχα πετύχει ενα βιντεακι με ενα Φιατ (αν θυμάμαι καλά) που το είχαν μετατρέψει οι ιδιοκτήτες του σε All Wheel Steering! Εμπρός και πίσω υπήρχε τιμόνι και το βιντεακι ήταν απλά ξεκαρδιστικό!
                                  Εδωσε άλλη έννοια ο ιδιοκτήτης του 'δεν ισιώνει πουθενά και πάει με τις πόρτες!!!)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    hrdoukas last edited by

                                    Ο χρήστης stilskin έγραψε:
                                    Στο διαδίκτυο είχα πετύχει ενα βιντεακι με ενα Φιατ (αν θυμάμαι καλά) που το είχαν μετατρέψει οι ιδιοκτήτες του σε All Wheel Steering!

                                    Με Πολωνικές πινακίδες! (Katowice αν θυμάμαι καλά)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ξέρει κάποιος αν τα P zero Corsa είναι semi slicks ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • O
                                        opterios last edited by

                                        Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                        Ξέρει κάποιος αν τα P zero Corsa είναι semi slicks ?

                                        Το site της Pirelli τι λέει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                          Ξέρει κάποιος αν τα P zero Corsa είναι semi slicks ?

                                          Το site της Pirelli τι λέει;

                                          Ως High Performance τα αναφέρει.. Βέβαια τα ξημερώματα που το έψαχνα ίσως κάτι να μου ξέφυγε..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            Ξέρει κάποιος γιατί είναι δύσκολο να βρεθούν καινούριες σιδερένιες ζάντες;

                                            Κατασκευάζονται σε κάποια μαγικά εργοστάσια, στα οποία έχουν πρόσβαση μόνο οι αντιπροσωπίες;

                                            Ψάχνω να βρω 2 σιδερένιες και κάνοντας μια μικρή έρευνα αγοράς, έμαθα ότι ή τις αγοράζει από αντιπροσωπία (με το ανάλογο αντίτιμο) ή θα πρέπει να τις πάρεις μεταχειρισμένες (έστω και αχρησιμοποίητες-βγαλμένες από ολοκαίνουριο αυτοκίνητο).

                                            Και αφού αγοράζονται μεταχειρισμένες, γιατί πουλιούνται σε τετράδα και όχι μία-μία;

                                            Ή μήπως οι λαστιχάδες λένε ότι να 'ναι και ασχολούνται μόνο με ζάντες μαγνησίου-τιτανίου-νατρίου-καλίου που έχουν έχουν μεγάλο κέρδος; (το πιθανότερο)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 8 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr