-
Ford Transit Supervan 3
Ford Transit Connect X-Press
-
Transit=Αυστραλός?
-
μαλλον cosworth...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Transit=Αυστραλός?To supervan μαρσιποφέρνει λίγο αλλά το Connect X-Press είναι κουκλί!
-
To Transit Supervan δεν είναι τόσο σπάνιο! Το έχω οδηγήσει! Στο Colin Mcrae
Πάμε τώρα και άλλα δύο σπάνια από την Renault Alpine.
Renault-Alpine A610 Turbo (816 κομμάτια)
0-100: 5.6sec
3000cc, 250hp
Renaul Alpine A110 (Ξέρω ότι ανοίκει ένα τέτοιο αμάξι σε ένα από τα μέλη του forum )
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Πολύ σπάνιο είναι και το Golf mk II Rallye, με υπερσυμπιεστή G60 και τετρακίνηση synchro, αλλά και μπροστινά φώτα από Jettahttp://www.faltdach.net/vwgolfrallyepictures.htm
Γιάννης
Τό είχε φίλος μου,ο οποίος αφού έκαψε δύο Γκε-Λαντερ άλλαξε τόν κινητήρα μέ έναν χιλιοχτακοσάρη απλό μέ 90 άλογα.
-
993 Τurbo S και GT2 k RS:
Σπανιες σχετικα με τις απογονους τους.
-
Ασχετο: Εδω κ ενα τεταρτο μπαινω συνεχεια στο τοπικ για να βλεπω τις τελευταιες φωτογραφιες που ποσταρα. Εχω κολλησει!!!
-
http://www.3rotor.com/jc_series.htm
εξαιρετικά σπάνιο, το Eunos Cosmo είναι απ'όσο ξέρω το μόνο αυτοκίνητο παραγωγής με 3πλό ρότορα (υπάρχουν και κάποιες εκδόσεις του RX7 με τον 20Β).
Αδιάφορο αισθητικά αλλα πολύ προχωρημένο.
-
Ο χρήστης NajaNaja έγραψε:
Πολύ καλό αυτοκίνητο η Ζ1, περιορισμένης παραγωγής και πανάκριβο στην εποχή του, κλασσικό σπάνιο πουλί
http://www.bmwz1.co.uk/z1const.htm
Οταν πήγαινα σχολείο θυμάμαι υπήρχε μια μαύρη με γαλλικές πινακίδες, κάποιας μαμάς/μπαμπά που έπαιρνε το πιτσιρίκι τα μεσημέρια, όλοι χάζευαν μόλις έβλεπαν τις πόρτες να βυθίζονται.
Το Ibuki όμως είναι εκθεσιακό πρωτότυπο, δε ταιριάζει με το τόπικ.
Εχς δει Ζ1 περισυ το καλοκαίρι στο δρόμο Αρτα - γιάννενα
και το πήγαινε παναγίτσα 3 η ώρα το βράδυ με ελβετικές πινακίδες
και είχε hard top k πόρτεςστη γερμανια και μαλιστα στην μικρη φοιτητικη πολη μου εχω δει αρκετες...
-
Η Ζ1 δεν ήταν εκείνη που μάζευε τόσα νερά κάτω απ'τα κρύσταλλα των φαναριών της, ώστε μπορούσες να τα χρησιμοποιείς ως ενυδρεία;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Η Ζ1 δεν ήταν εκείνη που μάζευε τόσα νερά κάτω απ'τα κρύσταλλα των φαναριών της, ώστε μπορούσες να τα χρησιμοποιείς ως ενυδρεία;ναι αυτη ειναι! πλακα πλακα μια ειχε θολα φαναρια!
εντυπωσιακο ομως αμαξι!!!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Aναβιωση του Volga M21 με μηχανικα μερη BMW.
Υπαρχουν μονο 2 ειδικα κατασκευασμενα για τον Προεδρο Vladimir Putin.
Το προτιμώ με την παλιά του αισθητική... Έτσι είναι λίγο καγκουρεμένο.
Χαλαω εγω χατηρι???
Ιδου λοιπον το οriginal ΓΑ3* -Μ21 ΒΟΛΓΑ:
*ΓΑ3=GAZ (Gorkyi Avtomobilnyi Zavod)=Eργοστασιο Αυτοκινητων Γκορκι
Ετος ιδρυσεως 1929, με εδρα το Νισνυ-Νοβγκορντ συνεργασια ΕΣΣΔ με την Αμερικανικη Ford ....
Ποιος ειπε οτι οι καπιταλιστες για χαρη του κερδους ειναι ικανοι να σου πουλησουν ακομα και το σχοινι που θα τους κρεμασεις??? -
Πολυ ωραιο krieza, but i will prefer μαστρο-Puttin version pimp-mobile
-
Daihatsu Charade του 93.Το είχα 4 χρόνια και είδα άλλα 2 να κυκλοφορούν.Δεν νομίζω να πουλήθηκαν στην Ελλάδα πάνω από 30.(Το δικό μου αποκτήθηκε για να βοηθήσουμε πρώτο εξάδελφο που είχε την αντιπροσωπεία και δεν πουλούσε τίποτα A ρε πατέρα με το σόι σου))Καλό μοτέρ,κυρίως ψηλά, 1300άρι με 85 άλογα,τιμόνι αλλού πατώ και αλλού πηγαίνω,μέτρια οδική συμπεριφορά.Το πήγα παντού,δεν χάλαγε με τίποτα και άν το ξεχνούσα και καμία φορά ξεκλείδωτο δεν αγχωνόμουν αφού αποκλείεται να το κλεβε κανένας.
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Daihatsu Charade του 93.Το είχα 4 χρόνια και είδα άλλα 2 να κυκλοφορούν.Δεν νομίζω να πουλήθηκαν στην Ελλάδα πάνω από 30.(Το δικό μου αποκτήθηκε για να βοηθήσουμε πρώτο εξάδελφο που είχε την αντιπροσωπεία και δεν πουλούσε τίποτα A ρε πατέρα με το σόι σου))Καλό μοτέρ,κυρίως ψηλά, 1300άρι με 85 άλογα,τιμόνι αλλού πατώ και αλλού πηγαίνω,μέτρια οδική συμπεριφορά.Το πήγα παντού,δεν χάλαγε με τίποτα και άν το ξεχνούσα και καμία φορά ξεκλείδωτο δεν αγχωνόμουν αφού αποκλείεται να το κλεβε κανένας.
Μήπως κάνεις κάποιο λάθος? Πιστεύω οτι έχουν πουλήσει καλά, ιδίως το GT-ti. Τρικύλυνδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 993 κυβικών εκατοστών με ειδική απόδοση 100 άλογα/λίτρο! Και όλα αυτά το 1987 παρακαλώ
http://www.carfolio.com/specifications/ ... /?id=25674
-
dog80 εσυ αναφέρεσαι στο αμέσως προηγούμενο μοντέλο απο αυτό που λέει ο Αθανάσιος
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Daihatsu Charade του 93.Το είχα 4 χρόνια και είδα άλλα 2 να κυκλοφορούν.Δεν νομίζω να πουλήθηκαν στην Ελλάδα πάνω από 30.(Το δικό μου αποκτήθηκε για να βοηθήσουμε πρώτο εξάδελφο που είχε την αντιπροσωπεία και δεν πουλούσε τίποτα A ρε πατέρα με το σόι σου))Καλό μοτέρ,κυρίως ψηλά, 1300άρι με 85 άλογα,τιμόνι αλλού πατώ και αλλού πηγαίνω,μέτρια οδική συμπεριφορά.Το πήγα παντού,δεν χάλαγε με τίποτα και άν το ξεχνούσα και καμία φορά ξεκλείδωτο δεν αγχωνόμουν αφού αποκλείεται να το κλεβε κανένας.
Μήπως κάνεις κάποιο λάθος? Πιστεύω οτι έχουν πουλήσει καλά, ιδίως το GT-ti. Τρικύλυνδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 993 κυβικών εκατοστών με ειδική απόδοση 100 άλογα/λίτρο! Και όλα αυτά το 1987 παρακαλώ
http://www.carfolio.com/specifications/ ... /?id=25674
Dog 80 μιλάς για το προηγούμενο μοντέλλο(σωστός ο Ike) το οποίο ήταν ένας μικρός πύραυλος και όντως είχε πουλήσει αρκετά(για Daihatsu).Το μοντέλλο του 93 δεν είχε καμία σχέση με το GT-ti παρά μόνο στο όνομα Charade.Πίστεψέ με ακόμη και το νούμερο 30 σε πωλήσεις μπορεί να είναι υπερβολικό.Να και τα μοναδικά σχόλια που μπόρεσα να βρώ στο Internet για το μοντέλλο του 93.
Verdict
Dreary, dull and dreadfully dated. There's nothing to commend it at all except its durability and, of course, anonymity, if you like that sort of thing
The Charade slogged on from 1993 to 2001 in this incarnation, and was long outclassed by plenty of more modern alternatives in the small hatchback class. It was facelifted in 1998, but still showed its age. The ride, handling and cabin space were below average for the class, and despite a good reputation for reliability, this Charade has never been more than mediocre. -
Γράψτε λάθος!
-
Nα βαλω και εγω ενα? Το γνωρισα στα ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ. Ειχε τρελο κυβισμο που νικουσε τα παντα!
Monteverdi Palm Beach
7206cc 305HP
Σπάνια πουλιά!!!!!