-
Πριν λίγες μέρες οδήγησα ένα Corsa 1.2 16v 2003 μοντ και θα ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας και να μου πείτε και εσείς αν συμφωνείτε. Αν και μεταχειρισμένο επειδή ο ιδιοκτήτης το 'συμπεριφέρεται' πολύ καλά νομίζω ότι δε θα επηρεάσει τα όσα καλά και κακά 'είδα' στο αυτοκίνητο που είχε περίπου 35.000 χιλιόμετρα. Στα θετικά: Τιμόνι ελαφρύ στο παρκάρισμα και με καλή αίσθηση στα ταξίδια. Ο κινητήρας αν και 1.2 είναι ζωντανός με νεύρο αλλά λίγο απρόθυμος μέχρι τις 2000 στροφές. Από εκεί και πέρα όμως ανταποκρίνεται πολύ καλά στο πάτημα του δεξιού ποδιού. Κράτημα πολύ καλό και στην ευθεία με αρκετά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο δε σε προβληματίζει αφού σου δίνει την αίσθηση ότι 'κάθεται' στο δρόμο. Στις στροφές τόσο τα Bridgestone 175/65/14 (σιδερένιες ζάντες) αλλά και η ανάρτηση δημιουργούσαν ένα καλό σύνολο με ικανοποιητικό κράτημα, χωρίς μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος. Στο όριο προοδευτικά εμφανίζεται υποστροφή και που δεν σε τρομάζει και σου δίνει το αυτοκίνητο το περιθώριο για διορθώσεις. Το αμάξωμα στιβαρό σου δημιουργεί την αίσθηση της ασφάλειας και την αίσθηση ότι σε αγκαλιάζει όταν μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο. Η ποιότητα κύλισης πολύ καλή και ίσως σε αυτό να συμβάλει και το 65άρι προφίλ των ελαστικών. Τα καθίσματα αν και λίγο σκληρά δεν κουράζουν και παρέχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη. Τα πλαστικά αν και σκληρά δεν τρίζουν και φαίνεται να είναι 'δεμένα' πολύ καλά. Η υφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων και αυτή δείχνει καλής ποιότητας. Οι χώροι είναι και αυτοί πολύ καλοί αλλά λείπουν αυτοί για μικροαντικείμενα. Η εργονομία δεν προβληματίζει και εύκολα βρίσκεις τους απαραίτητους διακόπτες. Η κατανάλωση παρά τις πολύ καλές επιδόσεις του μοτέρ κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια.
Στα αρνητικά τώρα: Η ανάρτηση φαίνεται λίγο σκληρή και κουραστική στα έντονα σαμαράκια (δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στην παλαιότητα των αμορτισέρ αν και 35.000χλμ είναι λίγα και δεν έχει τυραννιστεί η ανάρτηση). Το σύστημα διεύθυνση είναι λίγο ασαφές και δε δίνει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Οι ταχύτητες και ειδικά η πρώτη θέλει μερικές φορές παραπάνω προσπάθεια για να κουμπώσει και η απόσταση του λεβιέ είναι κάπως μεγάλη και απαιτεί εξοικείωση στο κούμπωμα των ταχυτήτων. Η θέση οδήγησης (είμαι 1.73) είναι λίγο χαμηλή. Δεν ξέρω αλλά μου έδωσε την εντύπωση ότι το εσωτερικό δεν είναι τόσο φωτεινό. Η απόκριση στο γκάζι δεν είναι άμεση. Υπάρχει μία καθυστέρηση από τη στιγμή που θα πατήσεις το γκάζι μέχρι να ανεβάσει στροφές κατά την εκκίνηση. Σε γενικές γραμμές στιβαρό αμάξωμα, ποιότητα γερμανική, κράτημα πολύ καλό, κινητήρας 'ζωντανός', ποιότητα κύλισης πολύ καλή και κατανάλωση θετική. Αν θα το πάρω; 'Θα το σκεφτώ' όπως λέει και ο τύπος στην ΕΤ3. Προσωπικά θα το σκεφτώ πολύ γιατί φαίνεται να αξίζει τα λεφτά του. -
Πριν λίγες μέρες οδήγησα ένα Corsa 1.2 16v 2003 μοντ και θα ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας και να μου πείτε και εσείς αν συμφωνείτε. Αν και μεταχειρισμένο επειδή ο ιδιοκτήτης το 'συμπεριφέρεται' πολύ καλά νομίζω ότι δε θα επηρεάσει τα όσα καλά και κακά 'είδα' στο αυτοκίνητο που είχε περίπου 35.000 χιλιόμετρα. Στα θετικά: Τιμόνι ελαφρύ στο παρκάρισμα και με καλή αίσθηση στα ταξίδια. Ο κινητήρας αν και 1.2 είναι ζωντανός με νεύρο αλλά λίγο απρόθυμος μέχρι τις 2000 στροφές. Από εκεί και πέρα όμως ανταποκρίνεται πολύ καλά στο πάτημα του δεξιού ποδιού. Κράτημα πολύ καλό και στην ευθεία με αρκετά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο δε σε προβληματίζει αφού σου δίνει την αίσθηση ότι 'κάθεται' στο δρόμο. Στις στροφές τόσο τα Bridgestone 175/65/14 (σιδερένιες ζάντες) αλλά και η ανάρτηση δημιουργούσαν ένα καλό σύνολο με ικανοποιητικό κράτημα, χωρίς μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος. Στο όριο προοδευτικά εμφανίζεται υποστροφή και που δεν σε τρομάζει και σου δίνει το αυτοκίνητο το περιθώριο για διορθώσεις. Το αμάξωμα στιβαρό σου δημιουργεί την αίσθηση της ασφάλειας και την αίσθηση ότι σε αγκαλιάζει όταν μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο. Η ποιότητα κύλισης πολύ καλή και ίσως σε αυτό να συμβάλει και το 65άρι προφίλ των ελαστικών. Τα καθίσματα αν και λίγο σκληρά δεν κουράζουν και παρέχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη. Τα πλαστικά αν και σκληρά δεν τρίζουν και φαίνεται να είναι 'δεμένα' πολύ καλά. Η υφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων και αυτή δείχνει καλής ποιότητας. Οι χώροι είναι και αυτοί πολύ καλοί αλλά λείπουν αυτοί για μικροαντικείμενα. Η εργονομία δεν προβληματίζει και εύκολα βρίσκεις τους απαραίτητους διακόπτες. Η κατανάλωση παρά τις πολύ καλές επιδόσεις του μοτέρ κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια.
Στα αρνητικά τώρα: Η ανάρτηση φαίνεται λίγο σκληρή και κουραστική στα έντονα σαμαράκια (δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στην παλαιότητα των αμορτισέρ αν και 35.000χλμ είναι λίγα και δεν έχει τυραννιστεί η ανάρτηση). Το σύστημα διεύθυνση είναι λίγο ασαφές και δε δίνει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Οι ταχύτητες και ειδικά η πρώτη θέλει μερικές φορές παραπάνω προσπάθεια για να κουμπώσει και η απόσταση του λεβιέ είναι κάπως μεγάλη και απαιτεί εξοικείωση στο κούμπωμα των ταχυτήτων. Η θέση οδήγησης (είμαι 1.73) είναι λίγο χαμηλή. Δεν ξέρω αλλά μου έδωσε την εντύπωση ότι το εσωτερικό δεν είναι τόσο φωτεινό. Η απόκριση στο γκάζι δεν είναι άμεση. Υπάρχει μία καθυστέρηση από τη στιγμή που θα πατήσεις το γκάζι μέχρι να ανεβάσει στροφές κατά την εκκίνηση. Σε γενικές γραμμές στιβαρό αμάξωμα, ποιότητα γερμανική, κράτημα πολύ καλό, κινητήρας 'ζωντανός', ποιότητα κύλισης πολύ καλή και κατανάλωση θετική. Αν θα το πάρω; 'Θα το σκεφτώ' όπως λέει και ο τύπος στην ΕΤ3. Προσωπικά θα το σκεφτώ πολύ γιατί φαίνεται να αξίζει τα λεφτά του. -
Πριν λίγες μέρες οδήγησα ένα Corsa 1.2 16v 2003 μοντ και θα ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας και να μου πείτε και εσείς αν συμφωνείτε. Αν και μεταχειρισμένο επειδή ο ιδιοκτήτης το 'συμπεριφέρεται' πολύ καλά νομίζω ότι δε θα επηρεάσει τα όσα καλά και κακά 'είδα' στο αυτοκίνητο που είχε περίπου 35.000 χιλιόμετρα. Στα θετικά: Τιμόνι ελαφρύ στο παρκάρισμα και με καλή αίσθηση στα ταξίδια. Ο κινητήρας αν και 1.2 είναι ζωντανός με νεύρο αλλά λίγο απρόθυμος μέχρι τις 2000 στροφές. Από εκεί και πέρα όμως ανταποκρίνεται πολύ καλά στο πάτημα του δεξιού ποδιού. Κράτημα πολύ καλό και στην ευθεία με αρκετά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο δε σε προβληματίζει αφού σου δίνει την αίσθηση ότι 'κάθεται' στο δρόμο. Στις στροφές τόσο τα Bridgestone 175/65/14 (σιδερένιες ζάντες) αλλά και η ανάρτηση δημιουργούσαν ένα καλό σύνολο με ικανοποιητικό κράτημα, χωρίς μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος. Στο όριο προοδευτικά εμφανίζεται υποστροφή και που δεν σε τρομάζει και σου δίνει το αυτοκίνητο το περιθώριο για διορθώσεις. Το αμάξωμα στιβαρό σου δημιουργεί την αίσθηση της ασφάλειας και την αίσθηση ότι σε αγκαλιάζει όταν μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο. Η ποιότητα κύλισης πολύ καλή και ίσως σε αυτό να συμβάλει και το 65άρι προφίλ των ελαστικών. Τα καθίσματα αν και λίγο σκληρά δεν κουράζουν και παρέχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη. Τα πλαστικά αν και σκληρά δεν τρίζουν και φαίνεται να είναι 'δεμένα' πολύ καλά. Η υφασμάτινη επένδυση των καθισμάτων και αυτή δείχνει καλής ποιότητας. Οι χώροι είναι και αυτοί πολύ καλοί αλλά λείπουν αυτοί για μικροαντικείμενα. Η εργονομία δεν προβληματίζει και εύκολα βρίσκεις τους απαραίτητους διακόπτες. Η κατανάλωση παρά τις πολύ καλές επιδόσεις του μοτέρ κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια.
Στα αρνητικά τώρα: Η ανάρτηση φαίνεται λίγο σκληρή και κουραστική στα έντονα σαμαράκια (δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στην παλαιότητα των αμορτισέρ αν και 35.000χλμ είναι λίγα και δεν έχει τυραννιστεί η ανάρτηση). Το σύστημα διεύθυνση είναι λίγο ασαφές και δε δίνει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Οι ταχύτητες και ειδικά η πρώτη θέλει μερικές φορές παραπάνω προσπάθεια για να κουμπώσει και η απόσταση του λεβιέ είναι κάπως μεγάλη και απαιτεί εξοικείωση στο κούμπωμα των ταχυτήτων. Η θέση οδήγησης (είμαι 1.73) είναι λίγο χαμηλή. Δεν ξέρω αλλά μου έδωσε την εντύπωση ότι το εσωτερικό δεν είναι τόσο φωτεινό. Η απόκριση στο γκάζι δεν είναι άμεση. Υπάρχει μία καθυστέρηση από τη στιγμή που θα πατήσεις το γκάζι μέχρι να ανεβάσει στροφές κατά την εκκίνηση. Σε γενικές γραμμές στιβαρό αμάξωμα, ποιότητα γερμανική, κράτημα πολύ καλό, κινητήρας 'ζωντανός', ποιότητα κύλισης πολύ καλή και κατανάλωση θετική. Αν θα το πάρω; 'Θα το σκεφτώ' όπως λέει και ο τύπος στην ΕΤ3. Προσωπικά θα το σκεφτώ πολύ γιατί φαίνεται να αξίζει τα λεφτά του. -
Ψάχνεις αμάξι στην κατηγορία? Οδήγησες κάποιο άλλο?
-
Κι εγώ θα πρότεινα να οδηγήσεις και κάτι άλλο, έτσι για να έχεις μια πιο καθαρή εικόνα.
-
υπαρχει και ενα μοντελο που λεγεται γιαρις ............. για take a look.........
-
επειδη εχω λιγη εμπειρια απο το 1.4 , αν το σκεφτεσαι, μη λυπηθεις τη διαφορα...ειναι καλη επιλογη...
-
Για το Yaris δε γνωρίζω από πρώτο χέρι καθώς δεν το έχω οδηγήσει. Εκείνο που δε μου αρέσει αλλά είναι θέμα συνήθειας είναι το καντραν στο κέντρο και το κενό πίσω από το τιμόνι. Σε ρεπρίζ έμεινα πολυ ευχαστημένος από το Corsa φαντάζομαι πόσο θα τραβάει το 1.4 με 15 άλογα πεισσότερα! Στο Yaris θα με ενδιέφερε αν ξέρει κάποιος σχετικά με το μοτέρ των 1.300cc, το κράτημα και την ποιότητα κύλησης συγκριτικά με το Corsa. Από αξιοπιστία για τα Toyota γενικά γνωρίζω ότι είναι σκυλιά. Για VW ούτε καν το συζητάω καθώς κατά τη γνώμη μου μετά το Golf II Gti (που έχω και ας είναι σχεδόν 20ετίας) η εταιρία μείωσε την αξιοπιστία και τη δύναμη των μοτέρ της. Βασικά την αξιοπιστία της σε σχέση με το παρελθόν χώρια που τα θεωρώ υπερτιμημένα. Ένας φίλος έχει το Polo 1.4 8V 96 μοντ και του έχει βγει πολύ καλο (αλλά τα δύο τελευταία από όσο ακούω πάσχουν στους πολλαπλασιαστές και είναι και τέσσερις ). Αλλά δεν περίμενα ενώ φοράει νορμάλ ανάρτηση και το παιδί το προσέχει να τρίζει το ταμπλό. Για τριγμούς έχω ακούσει (όχι πολλά παράπονα) και για το Yaris το οποίο όπως γενικά τα Toyota και τα VW έχουν ακριβό κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών. Το Opel δεν ξέρω τι κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών έχει. Ξέχασα να πω ότι και το Punto 1.2 Sporting είχα οδηγήσει. Πολύ καλό κράτημα και ανάρτηση για σπόρ οδήγηση. Νευρικό μοτέρ, ποιότητα κύλισης όχι και τόσο καλή, πλούσιος εξοπλισμός, οικονομικό με χαμηλό κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών, λίγο ευαίσθητο στα ηλεκτρικά, ωραίο εσωτερικό και καλοί χώροι, καθίσματα πολύ καλά, τα πλαστικά δεν έχουν το δέσιμο που έχει ένα γερμανικό αλλά στα 40.000 χιλιόμετρα ακόμα δεν έτριζαν, ωραίος φωτισμός στο καντράν το βράδυ, ωραία εμφάνιση (υποκειμενικο) αλλά δεν έδειχνε τόσο στιβαρό όπως ένα Polo ή ένα Corsa, από αξιοπιστία το αυτοκίνητο δεν είχε παρουσιάσει κανένα μηχανικό ή ηλεκτρονικό πρόβλημα. Για τα λεφτά του όμως και τον εξοπλισμό το θεωρώ τίμιο.
-
η κατηγορία αυτή έχει πολλούς και καλούς αντιπάλους του Corsa...
ενδεικτικά :
Clio III
Grande Punto
Yaris
Colt (1300cc με 95hp)
206κτλ κτλ
στα ~13Κ που στοιχίζει το Corsa 1.2 βρίσκεις νομίζω πολλές και καλές επιλογές.
-
-
Σχετικά με τη δυσκολία να κουμπώνει η 1η: Στα κορσα του 2003 υπάρχουν ελλατωματικά μπαλάντζα. Τα αλλάζει η οπελ δωρεαν και ο επιλογεας αλλαζει αισθηση. Αν δεν το εχει κάνει ο γνωστος σου πεστου να πάει
-
Ηλεκτρονικό γκάζι. Σε εντονη ανηφόρα δυσκολα ξεκινάς χωρίς χειρόφρενο.
-
Οντας κάτοχος του Κορσα 1,0 ( εχει την ίδια ανάρτηση και φρένα με το 1,2)
ειμαι λίγο προβληματισμένος σχετικά με την ποιότητα του εσωτερικού του. Το 206 για παραδειγμνα μου φαίνεται πιο ποιοτικό μέσα. -
Αλλάζοντας αμορτισερ πριν 2.000κμ (και ενω τα μαμα εγιναν βαρκα στα 53.000) το αυτοκίνητο έχει γίνει λίγο πιο άμεσο και αρκετά πιο σταθερό. Δεν εβαλα 'σκληρά' αμορτισερ. Απλά λίγο πιο σκληρά από τα μαμά.
-
Aν θα ξαναγόραζα κόρσα θα πήγαινα στα 1,4. Ειναι η πιο ισορροπημένη λύση. Αν δεν αγόραζα κόρσα, δεν θα αγόραζα Γιαρις -λόγω design- και θα σκεφτόμουν πολύ το 206 και το Colt (το Colt δεν το έχω οδηγησει).
Α! Και για να δεις τη διαφορα
Opel Corsa 1,2 11.795 euro
Opel Corsa 1,4 11.945 euroΝομίζω οτι για 200 ευρώ διαφορά αξίζει...
-
-
Πιστεύω πως αξίζει να περιμένεις για τις καινούριες αφίξεις στην κατηγορία (Κλιό, Πούντο, Γιάρις)...
-
Αυτά τα τρία θα κοστίζουν αρκετά παραπάνω ως νέα μοντέλα, ειδικά το Yaris.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αυτά τα τρία θα κοστίζουν αρκετά παραπάνω ως νέα μοντέλα, ειδικά το Yaris.Ορθόν. Επίσης, θα είναι αρκετά μεγαλύτερα σε μέγεθος, το Γκράντε Πούντο ας πούμε ξεπερνάει τα 4 μέτρα (4,03)!
Αλλά, στα ήδη υπάρχοντα μοντέλα υπάρχουν πολύ καλές προτάσεις, έστω κι αν αλλάζουν μοντέλα κάποιες από αυτές. Προσωπικά, θα κοίταγα με σειρά προτίμησης: Swift, Colt, Clio, παλιό Yaris 1,3, παλιό Punto 1,4, 206, Υ. Τα θεωρώ όλα καλύτερα από το Κόρσα.
Ο 1,3 του Γιάρις που ρώτησε ο φίλος, είναι διαμαντάκι (προσωπική πείρα). Μοναδικό ελάττωμα που του βρίσκω, είναι λίγο τραχύς μεταξύ 2.000 και 3.000 σ.α.λ.
-
Έχω οδηγήσει αρκετές φορές Corsa του 2000, και 1.2 και 1.4. Θεωρώ ότι οδηγικά υστερεί σημαντικά από άλλα μοντέλα της κατηγορίας του. Πρώτα από όλα, το τιμόνι του είναι απαράδεκτο. Καμία αίσθηση, καμία πληροφορία δε φτάνει στα χέρια σου. Αλλά είναι και το στήσιμό του. Έχει τη συνήθεια να γυρίζει άτσαλα, είτε όταν αφήσεις το γκάζι απότομα είτε όταν κάνεις έντονη τιμονιά. Φίλος με 1.4, που δεν έχει ιδιαίτερες γνώσεις, έχει φέρει 3 φορές τετ-α-κέ, τη μία εκ των οποίων προκλήθηκαν σημαντικές υλικές ζημιές. Δε γνωρίζω αν οι κάτοχοι έχουν βρει κάποια λύση, αν και δύσκολα μου φαίνεται ότι θα μπορεί να διορθωθεί αυτό με κάποια αλλαγή αμορτισέρ .
Δε θα το σύστηνα ούτε σε σένα ούτε σε κανέναν άλλο. Στο κάτω-κάτω, δοκίμασε και άλλα μοντέλα. Ειδικά τα νεότερα, θα έχουν άλλη φρεσκάδα από το Corsa που αριθμεί κάμποσα χρονάκια και που λογικά θα αλλάξει σύντομα. -
Από την άλλη, προσωπικά θα έδινα 1000 ευρώ παραπάνω και θα έπαιρνα το Corolla 1,4 Terra που το έχουν σε προσφορά. Από 12.500 ευρώ λέει η διαφήμιση νομίζω. Άλλη κλάση οχήματος, άλλη κατηγορία, αξιοπρεπέστατες επιδόσεις για τα κυβικά. Μικρό θα έπαιρνα μόνο αν ήθελα οπωσδήποτε πολύ μικρό μέγεθος αμαξώματος.
Edit: Βέβαια στον τιμοκατάλογο της Toyota ακόμα 15.500 γράφουν ότι το πουλάνε. Δεν ξέρω τι γίνεται.
http://www.toyota.gr/pricelist.asp -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχω οδηγήσει αρκετές φορές Corsa του 2000, και 1.2 και 1.4. Θεωρώ ότι οδηγικά υστερεί σημαντικά από άλλα μοντέλα της κατηγορίας του. Πρώτα από όλα, το τιμόνι του είναι απαράδεκτο. Καμία αίσθηση, καμία πληροφορία δε φτάνει στα χέρια σου. Αλλά είναι και το στήσιμό του. Έχει τη συνήθεια να γυρίζει άτσαλα, είτε όταν αφήσεις το γκάζι απότομα είτε όταν κάνεις έντονη τιμονιά.Εννοείς το τελευταίο μοντέλο, ή το προηγούμενο που **νομίζω **κυκλοφόρησε μέχρι και το 2000?
Γιατί πραγματικά το προηγόυμενο μοντέλο είχε πολύ παράξενη συμπεριφορά από τον πίσω άξονα, και δε ξέρω αν θα έπρεπε να χαρακτηριστεί διασκεδαστικό ή ιδιαίτερα άτσαλο... οι κάτοχοι του ξέρουν καλύτερα βέβαια τα όποια τερτίπια του, αλλά πάνω από τα 120-130 δεν ένιωθα και πολύ άνετα.
Για το καινούριο, είχα την εντύπωση πως είχε διορθωθεί αυτή η ιδιαιτερότητα. Αλλά ποτέ δε ξέρεις... -
Εννοώ το μοντέλο που κυκλοφορεί και τώρα, πριν από το facelift βέβαια.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αυτά τα τρία θα κοστίζουν αρκετά παραπάνω ως νέα μοντέλα, ειδικά το Yaris.
Ορθόν. Επίσης, θα είναι αρκετά μεγαλύτερα σε μέγεθος, το Γκράντε Πούντο ας πούμε ξεπερνάει τα 4 μέτρα (4,03)!
Ομοίως και το Clio III..
-
Προσωπικά δε θα το έπαιρνα.
ΑΛΛΑ: Απ'οσο έχω δει, είναι ένα μικρό, τίμιο αυτοκίνητο πόλης.
Από'κει όμως και πέρα (προσωπικές απόψεις):
δε στρίβει όπως ένα κλιο
δεν έχει ποιότητα κατασκευής όπως μια fabia
δεν έχει δυνατό μοτέρ όπως κάποιο άλλο γιαπωνέζικο κολτ
αισθητικά δε μου λέει και πολλά σαν εμφάνιση, και το εσωτερικό του έχει ξεπεραστεί
Σε κάθε περίπτωση, θα έλεγα να οδηγήσεις όλα τα αυτοκίνητα στην κατήγορια του και μετά να αποφασίσεις τι ακριβώς θες. -
Ευχαριστώ το φίλο για τις πληροφωρίες για το κιβώτιο και τις αναρτήσεις θα τις μεταφέρω στο γνωστό μου προκειμένου να επισκεφθεί την αντιπροσωπεία και να δουν για το σασμάν. Ευχαριστώ και όσους απάντησαν και με βοηθούν με τις προτάσεις τους. Για κάποια μοντέλα όπως το Punto το νέο που θα κυκλοφορήσει και κάποια άλλα που γράψατε προβλιματίζομαι για τις διαστάσεις τους αφού και στην κατηγορία που αναφέρομαι μάλλον θα πάρω τρίθυρη έκδοση. Για το 206 το γεγονός ότι από το 99 αν θυμάμαι καλά το παράγει η εταιρία και για 6 χρόνια με πολύ καλές πωλήσεις σημαίνει ότι πρόκειται για καλό αυτοκίνητο αλλά από όσο γνωρίζω τα γαλλικά έχουν ακριβά σέρβις και ανταλλακτικά. Για το Yaris πρέπει να κάνω ένα test drive. Το γκάζι δεν περίμενα πάντως το ηλεκτρικό να προκαλεί τόσο καθυστέρηση στις εκκινήσεις. Σας ευχαριστώ και όποια νέα πληροφορία υπάρχει ευπρόσδεκτη
Εντυπώσεις από Opel Corsa 1.2