-
στις επιδοσεις απο στάση 0-100 πολύ μεγάλο λόγο παίζουν
1)το βάρος των ζαντολάστιχων
2)το βολάν
3)το πραγματικό συνολικό βάρος
- κατα πόσο ''σουζάρει'' η ανάρτηση
τέλος ποιος μας διαβεβαιώνει οτι η αλφα ειναι 140 πραγματικά άλογα?μπορει να είναι από 135 μέχρι 145 λόγω απόκλισης....
το κορολάκι είναι από τα γρηγορότερα 1600άρια μαζί με το civic αν δεν κάνω λάθος...
η μέτρηση 0-1000 μέτρα είναι πιο αντιπροσωπευτική για τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης NV έγραψε:
Σε σχέση με τις επιδόσεις εκτιμώ ότι όλα εκεί φαίνονται. Τις δοκιμές οι αυτοκινητοβιομηχανίες που τις κάνουν? Στη Βούτα??
Το ερώτημα είναι αν θα δέχονταν και οι δύο εταιρείες την συγκριτική αυτή δοκιμή!!Τις δοκιμές τις κάνουν παντού!!! Μέχρι και σε χωματόδρομους τα πάνε!
Στο άρθρο από το οποίο παρέθεσα το παραπάνω κομμάτι το Honda S2000 δεν κατάφερε να διακριθεί πουθενά. Και στην ανηφόρα και στην κατηφόρα 3ο ή 4ο ήταν. Στην πίστα όμως γράφεις με δαύτο τρελούς χρόνους. Τα ίδια ισχύουν και για το RX-8. Για την celica στην ανηφόρα πάλευε με το S2000 για την 3η θέση, στην κατηφόρα όμως τους διέλυσε όλους. Ακόμα και το WRX. Είναι πολλοί οι παράγοντες που καθορίζουν το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο και που θα είναι γρήγορο. Ελπιζω να καταλαβαίνεις.
Έχουμε αρχίσει να διαλάμε το topic και δεν μου αρέσει.
Δεν θα απαντήσω ξανά για αυτό το θέμα, εδώ... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
[Έχουμε αρχίσει να διαλάμε το topic και δεν μου αρέσει.
Δεν θα απαντήσω ξανά για αυτό το θέμα, εδώ...Ποιος διαλύει το τόπικ με τίτλο 'Alfa GT μετρήσεις και επιδόσεις', όταν μιλάει για Honda S2000, Subaru, και οτιδήποτε άλλο άσχετο εκτός από Alfa Romeo?
Και καλά θα κάνεις να μην απαντήσεις, διότι εγώ μπορεί να είμαι Ιταλόφιλος αλλά δεν είμαι απόλυτος όπως εσύ.
Και στο γκρεμό, ποιο αμάξι θα πέσει πιο γρήγορα? Εκεί μήπως το βάρος είναι plus!!!! H μήπως θα μας πείς ότι σημασία έχει και η αεροδυναμική?
Alfa = Πρώτος
Romeo = Δυνατός -
NV, σε αυτό το topic μιλάμε για το τι επηρρεάζει τις επιδόσεις και για ποιο λόγο η GT 1.8 έχει στα χαρτιά μέτριες επιδόσεις. Δεν συγκρίνουμε την GT με άλλα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
στις επιδοσεις απο στάση 0-100 πολύ μεγάλο λόγο παίζουν1)το βάρος των ζαντολάστιχων
2)το βολάν
3)το πραγματικό συνολικό βάρος
- κατα πόσο ''σουζάρει'' η ανάρτηση
τέλος ποιος μας διαβεβαιώνει οτι η αλφα ειναι 140 πραγματικά άλογα?μπορει να είναι από 135 μέχρι 145 λόγω απόκλισης....
το κορολάκι είναι από τα γρηγορότερα 1600άρια μαζί με το civic αν δεν κάνω λάθος...
η μέτρηση 0-1000 μέτρα είναι πιο αντιπροσωπευτική για τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου
Το βάρος είναι υποτίθεται μετρημένο από τα περιοδικά!! άρα το αφήνουμε έξω.
Ακόμα και με 130 (όχι 135) άλογα πάλι η GT υπερέχει στα νούπερα που παρέθεσα. Για να έχει τα ίδια κιλά ανά ίππο με corolla πρέπει να είναι 125 άλογα!! Δηλαδή 15 άλογα απόκλιση.
Ο twin spark είναι παλιός και δοκιμασμένος κινητήρας(155,146,156,GTV) και δεν νομίζω να έχει τέτοιες αποκλίσεις.
Aλλά και να έχει θα έπρεπε στα 125 άλογα να είχαμε τουλάχιστον ισοδύναμες επιδόσεις και με ελαφρύ προβάδισμα την GT λόγω του ότι στα ψηλά >6500 στροφές κρατάει 95% της ροπής σε αντίθεση με την corolla .
Ούτε η ζάντα με πείθει γιατί πόση διαφορά μπορεί να κάνει 16άρα από 16άρα με ίδιο πέλμα ελαστικών?
Χώρια που η σχεδίαση είναι παρόμοια στην AR και δεν επηρρεάζονται άλλα μοντέλα.
Το αυτό με την ανάρτηση που είναι ίδια με 147-156-GT 2.0!!
Mια εκδοχή είναι να φοράει 15άρες η corolla και 17άρες η GT σε συνδιασμό με το φιμωμένο μοτέρε για τα πρώτα 20000χλμ που ανέφερε ο kyan πιο πριν
-
και η διάμετρος της ζάντας παίζει ρολο αλλα κυρίως το βάρος της......
συν οτι μεγαλύτερη ζάντα->βαρύτερο ελαστικόαν στο ιδιο αμάξι βάλεις υπερλαφρες 15αρες και μετά 17αρες θα δεις διαφορά στο 0-100.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Aλλά και να έχει θα έπρεπε στα 125 άλογα να είχαμε τουλάχιστον ισοδύναμες επιδόσεις και με ελαφρύ προβάδισμα την GT λόγω του ότι στα ψηλά >6500 στροφές κρατάει 95% της ροπής σε αντίθεση με την corolla .
αυτό με το 95% πώς το έβγαλες?πες οτι ξεκινάνε και τα δύο αυτοκίνητα σπασμένες πρώτες στην αλλαγή πρώτη-δευτέρα πόσες στροφές πέφτει το ένα και πόσες το άλλο?ποια είναι η ροπή εκει πέρα?ποια η ιπποδύναμη?
τα τογιότα είναι πολύ δυνατά μετά τις 4500 στροφές... -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
NV, σε αυτό το topic μιλάμε για το τι επηρρεάζει τις επιδόσεις και για ποιο λόγο η GT 1.8 έχει στα χαρτιά μέτριες επιδόσεις. Δεν συγκρίνουμε την GT με άλλα αυτοκίνητα.kyan η GT δεν έχει μόνο στα χαρτιά μέτριες επιδόσεις αλλά και στις μέχρι τώρα μετρήσεις από 4Τ, Drive, AMS που δίνουν από 10.6-10.8 στο 0-100 και από 32,1-32,3 στο 1000άρι.
Όπως είπες ψάχνουμε το τι επηρρεάζει τις επιδόσεις αυτές.
Υπάρχει και το αντίστροφο όμως. Να ψάξουμε τι εππηρρεάζει τις πολύ καλές εποδόσεις των 1600ριών? τα οποί απολλοί χρησιμοποιούν για να 'θάψουν' την
GT.Εγώ θα πετάξω κάτι πονηρό τώρα:
Τα 1600άρια χάτσμπακ έχουν σημαντικό μερίδιο στην Ευρωπαική αγορά ειδικά στις 'φτωχές' χώρες.
Είναι ίσως από τα πιο καυτά και ανταγωνιστικά segment!
Άρα πολλά και τα συμφεροντα για τις εταιρίες και τις αντιπροσωπίες.
Επίπλέον το κοινό είναι στο φάσμα 25-35 συνήθως δηλαδή νεανικό με ανυσιχίες οδηγικές που όμως δεν μπορεί να πάρει κάτι πιο σπορ και δυνατό αρα τα χάτσμπακ έχουν γίνει μικρογραφίες σπορ αμαξιών.
Άρα οι επιδόσεις παίζουν ρόλο και για να πουλήσεις θες να είσαι γρήγορος.
Μήπως λοιπόν κάποια μοντέλα δίνονται λίγο πειραγμένα στα περιοδικά?
Έχουμε τις περιπτώσεις του golf 1.6 126 άλογα, του focus 1.6 128 άλογα (όχι από 4Τ), της C4 που την πρώτη φορά από τους 4Τ βρέθηκε δυνατότερη από την δεύτερη αλλά και του mini cooper που ήταν στους τροχούς πιο δυνατό από την εργοστασιακή τιμή στον στρόφαλο!!
Και άλλα που ίσως δεν ξερουμε.
Επίσης κάποια αμάξια μπορεί να είναι στρωμένα από το εργοστάσιο με αποτέλεσμα να πέρνουν προβάδισμα.
Είναι κάποιες σκέψεις , μπορεί λανθασμένες αλλά είπαμε ψάχνουμε ένα μυστήριο και εξετάζουμε όλες τις περιπτωσεις
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
αυτό με το 95% πώς το έβγαλες?πες οτι ξεκινάνε και τα δύο αυτοκίνητα σπασμένες πρώτες στην αλλαγή πρώτη-δευτέρα πόσες στροφές πέφτει το ένα και πόσες το άλλο?ποια είναι η ροπή εκει πέρα?ποια η ιπποδύναμη?
τα τογιότα είναι πολύ δυνατά μετά τις 4500 στροφές...Στην πρώτη σελίδα θα δεις όλα τα στοιχεία που παρέθεσα. Αν τα διαβάσεις καλά θα δεις ότι παραθέτω και σχέσεις κιβωτίων και τις στροφές μετά την αλλαγή όπου η corolla σε αντίθεση με την GT είναι μακρυά από την μέγιστη ροπή της.
Επίσης από τον τύπο Ισχύς=Ροπή * στροφές * συντελεστή μετατροπής μονάδων βγαίνει ότι η GT έχει 140 PS/6500==> 15.6Kgr/m 6500==> -1Kgr/m από την ροπή στις 3900=16.6Kgr/m. ==5% μείωση
Η corolla αντίστοιχα εχει 110/6000 και ροπή 13,3 στις 6000 δηλαδή 2Kgr/m απώλεια από την μέγιστη ροπή της στις 4800=15.2Kgr/m
Kαι από ιδία πείρα ο κινητήρας έχει σχεδόν πλήρη ισχύ μέχρι τον κόφτη 7000 πράγμα που καταλαβαίνω από την υπερ-επυτάγχυνση δηλ τον ρυθμό επιτάγχυνης!!
Σε παρακαλώ διάβασε την πρώτη σελίδα προσεκτικά για να συζητήσουμε γιατί φαίνεσαι αρκετά διαβασμένος και με ενδιαφέρει η άποψή σου
[/img]
-
Μου φαίνεται ότι δεν έχουν αναφερθεί τα ηλεκτρονικά της GT που δεν βγαίνουν και σίγουρα δεν ευνοούν το 0-100, 0-1000μ
-
Αν θυμάμαι καλά τα νούμερα, σύμφωνα με τους 4Τ GT 1,8 και Corsa 1,4 έχουν το ίδιο 80-110 με 3η (6,5sec)
Από εκεί και πέρα, η επιτάχυνση με 2α σε GTV με 2 άτομα είναι ελάχιστα καλύτερη του Corsa (αυτό βέβαια όταν το κόρσα είναι στις ροπές του,με ένα άτομο, και με τα κοντά κιβώτια της Opel)
Το corolla πραγματικά έχει άριστο κινητήρα και μαζεύει εύκολα χιλιόμετρα. Δεν μου κάνει εντύπωση αν έως κάποια χιλιόμετρα είναι πιο γρήγορο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μου φαίνεται ότι δεν έχουν αναφερθεί τα ηλεκτρονικά της GT που δεν βγαίνουν και σίγουρα δεν ευνοούν το 0-100, 0-1000μΑν δεν κάνω λάθος το ASR απενεργοποιείται. Το VDC τι σχέση έχει με τις επιταχύνσεις;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά τα νούμερα, σύμφωνα με τους 4Τ GT 1,8 και Corsa 1,4 έχουν το ίδιο 80-110 με 3η (6,5sec)
Παιδιά οι ρεπρίζ της GT είναι σίγουρα χαμηλές. Ο λόγος όπως και όλες οι AR είναι ότι οι κινητήρες αποδίδουν ψηλά μέχρι τους κόφτες αλλά χαμηλά είναι υποτονικοί.
Άρα αν κινείσαι πχ με 3 και 40 και έχεις πχ 2500 στροφές η GT θα δυσκολευτεί να επιταγχύνει με φορτίο.
Αυτό είναι γνωστό και δεν με πολυαπασχολεί, ίσα ίσα γουστάρω να αλλάχω ταχύτητες και ανα οδηγώ πιο διασκεδαστικά.
Αλλά εδώ μιλάμε για επιταγχύνσεις από στάση (0-100, 0-160, 0-400μ, 0-1000μ) όπου είσαι με πατημνένο γκάζι και αφήνεις συμπλέκτη, άρα ο κινητήρας δουλέυει ψηλά
Μου φαίνεται ότι δεν έχουν αναφερθεί τα ηλεκτρονικά της GT που δεν βγαίνουν και σίγουρα δεν ευνοούν το 0-100, 0-1000μ
Αν δεν κάνω λάθος το ASR απενεργοποιείται. Το VDC τι σχέση έχει με τις επιταχύνσεις;
lkar δεν περίμενα τέτοιο λάθος απο σένα
τι δουλειά έχει το traction control με το esp?
Φυσικά και το TC απενεργοποιείται, εκτός αν το αφήνανε off οι δοκιμαστές.
Άλλη μια ερμηνεία -
αυτο που κανει τη διαφορα ειναι οτι η κορολα ειναι ελαφρυτερη.
στο 0-100 το βαρος παιζει πολυ μεγαλυτερο ρολο απο τα κιλα ανα ιππο.η ροπη που παρουσιαζεται μετα την αλλαγη σχεσης δεν εχει και πολυ σημασια αλλωστε το 0-100 ειναι καθαρα μετρηση ιπποδυναμης και οχι ροπης
εδω η 1400(97 αλογα) η κορολα εχει μετρηθει 10,8 !!!!!!!!!!!! μη το ψαχνεις
-
Θα συμφωνησω με τον απο πανω, και θα συμπληρωσω οτι αυτοι οι κινιτηρες της Toyota ειναι απλα αριστοι για το βαρος αυτων των αυτοκινητων. Επισης θα πω μια ιδεα, μηπως ο 1800 της AR ειναι λιγο περισσοτερο πουσαρισμενος σε ιπποδυναμη αποτι θα ταιριαζε στο βαρος της GT? Και η toyota εχει 1.8 κινητηρα με 145 αλογα αλλα μπαινει μονο στην ελαφρια celica, στο βαρυ Avensis μπαινει 1.8 με 129 αλογα και καλυτερη ροπη συνολικα και πιο χαμηλα.
Δεν ξερω αν παιζει ρολο αλλα μια ιδεα ριχνω οσον αφορα τη 'χημεια' των ρυθμισεων του κινητηρα με το βαρος του αμαξωματος. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μου φαίνεται ότι δεν έχουν αναφερθεί τα ηλεκτρονικά της GT που δεν βγαίνουν και σίγουρα δεν ευνοούν το 0-100, 0-1000μ
Αν δεν κάνω λάθος το ASR απενεργοποιείται. Το VDC τι σχέση έχει με τις επιταχύνσεις;
Το ASR όντως απενεργοποιείται πλήρως. To VDC για να ενεργοποιηθεί από στάση, θα πρέπει να είσαι σε ανηφόρα με λεία άσφαλτο ώστε να φύγει λίγο το αμάξι στο πλάι...
lkar λυπάμαι, αλλά θα συμφωνήσω και εγώ με kyan...Γενικά τώρα βλέπω ότι επαναλαμβανόμαστε... Τα περισσότερα τα έχουμε θίξει στις προηγούμενες σελίδες.
Αυτό που μπορώ να (ξανα)πώ εγώ είναι ότι όλα κρύβονται στο πώς βγαίνουν τα άλογα στο δρόμο. H corolla πρέπει να έχει πιο εύστροφο κινητήρα και τα άλογά της να είναι πιο 'ατίθασα'. Δεν ξέρω βέβαια αν ευσταθεί αυτο μηχανολογικά. Τέσπα...
Μπάμπη στο ξαναλέω δεν υπάρχει συνωμοσία. Αν ψαχτούμε λιγάκι θα βρούμε πάρα πολλλες τέτοιες περιπτώσεις. Και για να είμαι ειλικρινής όταν οδήγησα την GT μου φάνηκε, όπως λέω και ξαναλέω μια χαρά, αλλά δε είπα ποτέ, ότι μου φάνηκε πιο γρήγορη από 1600άρι. Οπότε λογικό είναι οι μετρήσεις της να είναι πιο πάνω από όλα τα 1600άρια και να βρίσκεται ένα που να την ξεπερνάει. Γιατί ντε και καλά να υπάρχει κάτι το περίεργο σε αυτό?Υ.Γ. NV έχεις P.M.
-
Το μοναδικο περιεργο ειναι γιατι ο κοσμος αγοραζει την GT.
Θα μπορουσε να παρει ενα αλλο alfa romeo, αν ειναι κολλημενος με την μαρκα, και να γλυτωσει λεφτα,αντι να παρει ενα αυτοκινητο που κανει τα παντα με το χειροτερο δυνατο τροπο,εκτός ίσως απο το στρίβειν. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά τα νούμερα, σύμφωνα με τους 4Τ GT 1,8 και Corsa 1,4 έχουν το ίδιο 80-110 με 3η (6,5sec)
Παιδιά οι ρεπρίζ της GT είναι σίγουρα χαμηλές. Ο λόγος όπως και όλες οι AR είναι ότι οι κινητήρες αποδίδουν ψηλά μέχρι τους κόφτες αλλά χαμηλά είναι υποτονικοί.
Άρα αν κινείσαι πχ με 3 και 40 και έχεις πχ 2500 στροφές η GT θα δυσκολευτεί να επιταγχύνει με φορτίο.
καλα, με 80 και 3η εχεις χαμηλες στροφες???
το σιγουρο ειναι οτι το αυτοκινητο εχει μετριες ρεπριζ παρα το κοντο σασμαν -
Ο χρήστης patro έγραψε:
αυτο που κανει τη διαφορα ειναι οτι η κορολα ειναι ελαφρυτερη.
στο 0-100 το βαρος παιζει πολυ μεγαλυτερο ρολο απο τα κιλα ανα ιππο.Aυτό πιστεύω είναι λάθος. Είναι απλή αντίληψη ότι το πόσα κιλά ανα ίππο και το πόσα κιλά ανά κιλό ροπής είναι ένα μέγεθος που περιγράφει την επιτάγχυνση των αντικειμένων. Αυτό και από τύπους φυσικής βγαίνει αλλά και από μια ματιά στις μετρήσεις μεριοδικών.
Εκέι που το βάρος είναι καθοριστικό είναι στις ανηφόρες όπου το ελαφρύτερο αμάξι ευνοείται.
Κάτι τετοιο συμβαίνει στην Θήβα όπου βγάζουν μεσο όρο σε ανηφόρα και κατηφόρα. Στο thread : http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 95&start=0
κάποιοι συμφορουμήτες αναπτύσουν τις απόψεις τους.ίσως γι'αυτό η GT εμφανίζεται τόσο χαμηλά σε επιδόσεις.
Να μην σου πω ότι σε τέλεια ευθεία χωρίς κλίση η ισχύς ίσως είναι πιο σημαντική από τα κιλά ανά ίππο! σύμφωνα με προηγούμενο τεύχος του 0-100-0
η ροπη που παρουσιαζεται μετα την αλλαγη σχεσης δεν εχει και πολυ σημασια αλλωστε το 0-100 ειναι καθαρα μετρηση ιπποδυναμης και οχι ροπης
Κι εδώ είσαι λάθος φίλε μου. Άλλο η μέγιστη ιπποδύναμη που ανακοινώνεται και άλλο η Ιπποδύναμη σαν μέγεθος γενικά.
Να ένα παράδειγμα:
Έστω ότι έχουμε 2 αμάξια με 150 άλογα. Το πρώτο έχει 150 άλογα στις 6000 και ροπή 19 στις 3500. Το άλλο έχει 150 άλογα στις 6000 αλλά ροπή 18 στις 4500.
Υποθέτουμε ίδια βάρη, ζάντες, αεροδυναμική, και ΚΙΒΩΤΙΑ-ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ
Ξεκινάμε από τέρμα γκάζι και τά αμάξια επιταγχύνουν το ίδιο. Ας υποθέσουμε ότι μόλις φτασουν στο όριο αλλαγής αλλάζουν ταυτόχρονα από 1η σε 2α.
Μέχρι εκεί είναι στα 'ίδια.
Έστω ότι λόγω ίδιων κιβωτίων πέφτουν και τα δύο στις 3500 στροφές.
Τότε έχουμε
Ισχύς: Ιπποδυναμη = (Ροπη (Kgm) * σ.α.λ.) / 725,8 HPΑμάξι Α: 3500σαλ, 19 κιλά ροπής ==> 91 ίππους
Αμάξι Β: 3500σαλ, έστω λίγο κάτω από την μέγιστη τιμή =17 κιλά ροπής ==> 81 ίππουςΆρα το πρώτο αμάξι πέρνει κεφάλι καθώς λόγω μεγαλύτερης ισχύος επιταγχύνει πιο γρήγορα!
Μόνο στις 6000 σαλ ισοφαρίζονται οι επιδόσεις.
Άρα παίζει ρόλο και η ροπή αλλά και η αλλαγή και εκεί δεν ξέρω πόση ροπή έχει η κορόλα όταν πέφτει 1600-1400 σαλ κάτω από την τιμή μέγιστης ροπής!! σε αλλάγη από 1η σε 2α
Αντιθετα η GT πέφτει ακριβώς στην τιμή μέγιστης ροπής!!
εδω η 1400(97 αλογα) η κορολα εχει μετρηθει 10,8 !!!!!!!!!!!! μη το ψαχνεις
Αυτό με κανει ακόμα πιο καχύποπτο με την Τουοτα.
Θα περίμενα από segment B αμάξι πχ clio-punto-ibiza να κάνει τέτοιο χρόνο αλλά όχι από το βαρύτερο Segment C.
και θα συμπληρωσω οτι αυτοι οι κινιτηρες της Toyota ειναι απλα αριστοι για το βαρος αυτων των αυτοκινητων. Επισης θα πω μια ιδεα, μηπως ο 1800 της AR ειναι λιγο περισσοτερο πουσαρισμενος σε ιπποδυναμη αποτι θα ταιριαζε στο βαρος της GT? Και η toyota εχει 1.8 κινητηρα με 145 αλογα αλλα μπαινει μονο στην ελαφρια celica, στο βαρυ Avensis μπαινει 1.8 με 129 αλογα και καλυτερη ροπη συνολικα και πιο χαμηλα.
Δεν ξερω αν παιζει ρολο αλλα μια ιδεα ριχνω οσον αφορα τη 'χημεια' των ρυθμισεων του κινητηρα με το βαρος του αμαξωματος.Αγαπητέ πως είναι άριστος ένας κινητήρας που έμφανίζει μέγιστη ροπή στις 4800!!!! και μέγιστη ισχύ στις 6000 σαλ?
Πως είναι 'αριστος ένας κινητήρας όταν η ροπή του πέφτει δραματικά από τις 15.2 στα 13.2 μέσα σε 1200 σαλ το οποίο σημαίνει ότι μετά από τις 6000 πέφτεια απότομα?
Ένας κινητήρας είναι άριστος όταν εμφανίζει νωρίτερα την ροπή του και όταν την κρατάει όσο πιο πολύ γίνεται. Η GT από τις 3500 μέχρι τις 7000 έχει ουσιατικά πάνω από 90-95% της ροπής της.
Αυτό θα σήμαινε ότι για να έχει η κορόλα το ίδιο φάσμα ωφέλιμης λειτουργίας θα έπρεπε να αποδίδει από τις 6000-3500=2500 σαλ τα 90% της μέγιστης ροπής των 15.2 κιλών! Δεν γνωρίζω κανένα 1600άρι 16βάλβιδο μοτερ να εχει 90% ροπή 2300 σαλ κάτω από τις σαλ μέγιστης ροπής!!!
Το άλλο που λες δεν νομίζω να ισχύε:
Το πουσάρισμα που περιγράφεις θα δημιουργούσε πρόβλημα σε ρεπριζ και όχι σε επιταγχύνσεις από στάση.
Ο 1.8 Twin Spark εμφανίζει μέγιστη ροπή στις 3900 που είναι από τις πιο χαμηλές τιμές !! Και μάλιστα η ροπή του είναι στο μέσο όρο της αγοράς , αν κάνεις μια στατιστική στους πίνακες!!
Άρα δεν νομίζω να είναι πουσαρισμένος. Άλλωστε με το προηγούμενο πρόγραμμα έβγαζε 144 άλογα και 17.3 κιλά ροπής αλλά άλλαξε λόγω ρύπων.
Άλλωστε οι τιμές των κιλών ανά κιλό ροπής είναι επίσης πολύ καλες.
Ο 1.8 129 άλογα της Τουοτα, έχει 15.6 κιλά ροπής στις 6000 και 17.3 στις 4200. όταν ο Twin Spark έχει τα 15.6 κιλά ροπής στις 6500σαλ!! άρα μάλλον ανάποδα είναι.
Παρόλο που διαφωνώ βρίσκω την άποψή σου πολυ ενδιαφέρουσα και θα ήθελα κάποιος πιο ειδικός να μας διαφωτίσει
H corolla πρέπει να έχει πιο εύστροφο κινητήρα και τα άλογά της να είναι πιο 'ατίθασα'
Αυτή είναι μια φράση που την ακούμε συχνά. Αλήθεια ξέρει κάποιος να μας πει από τι εξαρτάται η ευστροφία ενός κινητήρα? Σφόνδυλο, μπιέλες, πιστόνια ?
Για μένα ευστροφία έιναι το πόσο έυκολα ανεβάζεις στροφές. Αυτό εξαρτάται από την ροπή και το φορτίο του κινητήρα δηλαδή από το σύστημα μετάδοσης, άξονες, τροχούς, βάρος κλπ.
Άρα ένα καλό μέγεθος είναι τα κιλά ανά κιλό ροπής για να μας περιγράψει την ευστροφία.
Εκεί η κορόλα υπερτερεί μόνο στιγμιάια όταν πιάνει την μέγιστη ροπή της ενώ πριν και μετά υστερεί!! Βάλε και το μακρυτερο κιβώτιο της ...
Αν ο 1.8 δεν είναι έυστροφος τότε λόγω κοινών μηχανικών μερών δεν θα ήταν έυστροφοι ούτε οι 1.6TwinSpark, 2.0 TwinSpark κάτι το οποίο δεν ισχύει!
καλα, με 80 και 3η εχεις χαμηλες στροφες???
δεν θυμάμαι που βρίσκεται η GT με 80 και τριτη αλλά υποθέτω ότι εφόσον με 2α είμαι στα 100 χλμ με 7000σαλ τότε με 2α θα έχω περι τις 6000σαλ άρα αλλαγή 2α σε 3η δίνει 6000*2.238/3.909 περίπου 3-3300 σαλ!!
Αν σκεφτείς ότι η GT 'ξυπνάει' κάπου στις 3500 και κορυφώνεται από τις 3900 μέχρι τις 6500-7000σαλ τότε σίγουρα το συγκεκριμενο κιβώτιο δεν είναι το καλύτερο για ρεπριζ.
-
Έχω την εντύπωση πως ακόμα και με το ASR εκτός, σε ΒΙΑΙΕΣ επιταχύνσεις (1η -6.000, άφημα συμπλέκτη, δευτέρα καρφωτή) θα επέμβει το VDC, ασχέτως του ASR
Υ.Γ: πέσατε να με φάτε
Alfa GT, επιδόσεις και μετρήσεις