Όπου τελειώνουν τα επιχειρήματα, ξεκινά η οικολογία.
Latest posts made by nv
-
RE: ΑLFA ROMEO FORUM
-
RE: Θαψτε τον ομιλο {TURBO}-VAG - μην τους λυπηθειτε καθολου
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Στο συνεργείο του κουμπάρου μου περίμενα 3 μέρες για να πάρω σειρά να αλλάξω λάδια στην Αλφα μου:
Μπροστά στην ουρά ήταν όλο Γκολφάκια (IV - V) με διάφορα κουλά:- Κολλημένα μοτέρ (2)
- Διαρροή λαδιών (1)
- Σπασμένοι γρύλλοι των παραθύρων - Πεσμένα παράθυρα (7)
- Κολλημένες τρόμπες συμπλέκτη
- Προβλήματα στα ηλεκτρικά και τα όργανα (4)
- Πειράκια οι FSIδες (3)
κλπ κλπ
Αντε ρε Ηλια του λέω πότε θα τελειώσεις να φέρω και το δικό μου?
Ααα, εγώ σε είχα προειδοποιήσει ότι με την Αλφα θα έχεις τραβήγματα στα συνεργεία, εσύ δεν με άκουγες!!μπερδευεις το συνεργειο με την αντιπροσωπεια....
Εκεί (στην αντιπροσωπεία) δεν τολμάνε καν να πλησιάσουν οι VAGεληδες. Τους τον πιάνουν κανονικά!!!!
Τουλάχιστον ορισμένοι, πιάστηκαν κώτσοι από τους Γερμανούς μια φορά και έμαθαν, δεν χρειάζεται να τους πιάνουν εσαεί κώτσους οι Ελληνες marketeers των γερμανικών κουβάδων!! -
RE: Θαψτε τον ομιλο {TURBO}-VAG - μην τους λυπηθειτε καθολου
Ή μήπως φταίνε οι Έλληνες μηχανικοί για τα προβλήματα που βγάζει η υπέρτατη Γερμανική τεχνολογία??
-
RE: Θαψτε τον ομιλο {TURBO}-VAG - μην τους λυπηθειτε καθολου
Στο συνεργείο του κουμπάρου μου περίμενα 3 μέρες για να πάρω σειρά να αλλάξω λάδια στην Αλφα μου:
Μπροστά στην ουρά ήταν όλο Γκολφάκια (IV - V) με διάφορα κουλά:- Κολλημένα μοτέρ (2)
- Διαρροή λαδιών (1)
- Σπασμένοι γρύλλοι των παραθύρων - Πεσμένα παράθυρα (7)
- Κολλημένες τρόμπες συμπλέκτη
- Προβλήματα στα ηλεκτρικά και τα όργανα (4)
- Πειράκια οι FSIδες (3)
κλπ κλπ
Αντε ρε Ηλια του λέω πότε θα τελειώσεις να φέρω και το δικό μου?
Ααα, εγώ σε είχα προειδοποιήσει ότι με την Αλφα θα έχεις τραβήγματα στα συνεργεία, εσύ δεν με άκουγες!! -
RE: Alfa GT, επιδόσεις και μετρήσεις
Ο χρήστης meco έγραψε:
[Έχουμε αρχίσει να διαλάμε το topic και δεν μου αρέσει.
Δεν θα απαντήσω ξανά για αυτό το θέμα, εδώ...Ποιος διαλύει το τόπικ με τίτλο 'Alfa GT μετρήσεις και επιδόσεις', όταν μιλάει για Honda S2000, Subaru, και οτιδήποτε άλλο άσχετο εκτός από Alfa Romeo?
Και καλά θα κάνεις να μην απαντήσεις, διότι εγώ μπορεί να είμαι Ιταλόφιλος αλλά δεν είμαι απόλυτος όπως εσύ.
Και στο γκρεμό, ποιο αμάξι θα πέσει πιο γρήγορα? Εκεί μήπως το βάρος είναι plus!!!! H μήπως θα μας πείς ότι σημασία έχει και η αεροδυναμική?
Alfa = Πρώτος
Romeo = Δυνατός -
RE: Alfa GT, επιδόσεις και μετρήσεις
Σε σχέση με τις επιδόσεις εκτιμώ ότι όλα εκεί φαίνονται. Τις δοκιμές οι αυτοκινητοβιομηχανίες που τις κάνουν? Στη Βούτα??
Το ερώτημα είναι αν θα δέχονταν και οι δύο εταιρείες την συγκριτική αυτή δοκιμή!! -
RE: Alfa GT, επιδόσεις και μετρήσεις
Εγώ δεν ξέρω λέω. Μην προσπαθείς να βάλεις λόγια!!
Ας γίνει ένα συγκριτικό πίστας από 4Τ ή οποιοδήποτε άλλο έγκριτο περιοδικό και θα δούμε.
Το ότι δεν θα την επέλεγα εγώ προσωπικά θα είναι και για άλλους λόγους (αισθητικούς κυρίως και τελείως υποκειμενικούς). ΟΚ? -
RE: Alfa GT, επιδόσεις και μετρήσεις
Για να συμβάλλω και εγώ στην επίλυση κάποιων διενέξεων θα ήθελα να πω τα ακόλουθα:
- Οι απόλυτες εργοστασιακές τιμές προσωπικά δεν μου λένε τίποτε και δεν βγάζεις συμπεράσματα από διαφορές των 0.2-0.5' ειδικά γιατί οι μετρήσεις εξαρτώνται από τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνονται
- Θυμάστε που είχε κάνει καποιο περιοδικό (δεν θυμάμαι ποιο) συγκριτικό test 24h σε 147 1.6 (120 hp) και 156 1.8 (144 hp) στην πίστα των Σερρών?
Η 156 φυσικά είχε βγεί πρώτη και καλύτερη, αλλά όχι αποκλειστικά γιατί είναι 1' γρηγορότερη από τα 0-100. - Εκτιμώ ότι το όλο στήσιμο, ζύγισμα του αυτοκινήτου, γεωμετρία και σχεδίαση των αναρτήσεων (πέρα από τους λοιπούς παράγοντες λάστιχα, θερμοκρασία κλπ) συμβάλλουν στην επίτευξη καλύτερων επιδόσεων overall!!
- Τώρα εγώ προσωπικά (εχω 156 1.8 TS) δεν θα επέλεγα την Celica ή την Corolla αντί της GT επειδή ο κατασκευαστής γράφει λιγότερο στα 0-100. Ας τα βάλουμε σε μια πίστα να τα οδηγήσουμε και να τα μετρήσουμε συνολικά και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
- Αλήθεια, στο θέμα επιδόσεων μήπως ξεχάσαμε τα φρένα, το στρίψιμο, την ταχύτητα εισόδου και εξόδου από στροφή, τα όρια πρόσφυσης και κάποια άλλα σημαντικά?
- Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι.... όταν θα έλθει η στροφή τα πράγματα διαφοροποιούνται!!
- Αν τώρα μιλάμε για κόντρες από φανάρι σε φανάρι, δεν νομίζω ότι οποισοδήποτε 'σοβαρός' θα στήσει μαμά αυτοκίνητο (θα τον σκίσει το πρώτο πειραγμένο Swiftaκι 10ετίας).
Αυτά και από εμένα.
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
BILL33 τα 40 € που είπες είναι εκτός πραγματικότητας.
Ρώτησα την SKF. 92,81+ΦΠΑ 19% έκαστο, δηλαδή συνολικό κόστος ανταλλακτικών 221 € περίπου. Τα συμπεράσματα δικά σας.Δημήτρη συμφωνώ μαζί σου. Βγάζουν υπερκέρδη οι 'εξουσιοδοτημένοι' από τα ανταλλακτικά!!
Παιδία συμβουλή: πριν εγκρίνετε κάποια επισκευή ρωτήστε για το κόστος των ανταλλακτικών από ανεξάρτητες πηγές.
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Μου είπε για ΤΑ (2) ρουλεμάν των πίσω τροχών.
Αυτά πρέπει να είναι ακριβά, ένας φίλος με Opel Vectra τα πλήρωσε επίσης γύρω στα 280-300.