-
Το θέμα μεταφέρθηκε στη 'σωστή' θεματική ενότητα.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ειδικά αν βγαίνουν και λένε πολλοί ότι είναι η GT πιο αργή από τα 1600άρια της αγοράς.Πιο αργή είναι μόνο από την corolla!
Έτσι έχουμε θάψει και την 116 η οποία τελικά είναι αργή, αλλά όχι και τόσο ώστε να την κράζουμε... Για άλλους λόγους της αξίζει κράξιμο αυτής.
Εγώ το έχω ξαναπεί, μια χαρά πάει η 1.8 GT.
Παρόλα αυτά είναι ΚΑΙ υπερτιμημένη ΚΑΙ αργή σε σχέση με το πόσο γρήγορο αυτοκίνητο αγοράζεις με αυτά τα λεφτά.
Στο κάτω κάτω αν σου αρέσουν τόσο οι AR πάρε μία δίλιτρη 147. Πολύ καλύτερη επιλογή τη θεωρώ... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Α, και κάτι ακόμα: το 0-100 ευνοείται από ένα μακρύ κιβώτιο, αφού απαιτείται μια λιγότερη αλλαγή.
Κι αυτό σχετικό είναι. Αν έχεις ένα κοντό κιβώτιο και το μοτέρ σου στροφάρει ΨΗΛΑ, είσαι ακόμα πιο ευνοημένος, γιατί πάλι θα πιάσεις τα 100 με 2α
επείδή το θέμα πήγε στην κορόλα: έχετε υπόψιν ότι οι τιμές που δίνει η Τογιότα για τις επιδόσεις των μοντέλων της, σχεδόν πάντα είναι χειρότερες από τις πραγματικές? Προσωπικά δεν μου κάνει καμία εντύπωση να είναι η 1,6 Κορόλα πιο γρήγορη σε 0-100 από την GT 1,8.
Εμένα όχι μόνο μου κάνει εντύπωση αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω είναι το ίδιο γρήγορη με 318Ε46 2.0 143 PS, 320 E90 2.0 150PS, C180SC 1800Komp 143 PS.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Επείδή το θέμα πήγε στην κορόλα: έχετε υπόψιν ότι οι τιμές που δίνει η Τογιότα για τις επιδόσεις των μοντέλων της, σχεδόν πάντα είναι χειρότερες από τις πραγματικές? Προσωπικά δεν μου κάνει καμία εντύπωση να είναι η 1,6 Κορόλα πιο γρήγορη σε 0-100 από την GT 1,8.Όχι πάντα. Είναι θέμα πολιτικής. π.χ. Corolla TS vs. Celica TS...
Έδιναν την corolla στα 8,4 για να μην έχεi καλύτερη επίδοση 0-100 από την Celica... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Επείδή το θέμα πήγε στην κορόλα: έχετε υπόψιν ότι οι τιμές που δίνει η Τογιότα για τις επιδόσεις των μοντέλων της, σχεδόν πάντα είναι χειρότερες από τις πραγματικές? Προσωπικά δεν μου κάνει καμία εντύπωση να είναι η 1,6 Κορόλα πιο γρήγορη σε 0-100 από την GT 1,8.
Όχι πάντα. Είναι θέμα πολιτικής. π.χ. Corolla TS vs. Celica TS...
Έδιναν την corolla στα 8,4 για να μην έχεi καλύτερη επίδοση 0-100 από την Celica...Άλλο παράδοξο:
Η ελαφρύτερη Corolla TS με +30 άλογα από την βαρύτερη GT 2.0JTS είναι μόνο 0.4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη?
Ενω τα ίδια αμάξια με την GT 1.8 +30άλογα από την corolla 1.6 πάλι η corolla είναι μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορη!!
Μονο εγώ απορώ
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Η ελαφρύτερη Corolla TS με +30 άλογα από την βαρύτερη GT 2.0JTS είναι μόνο 0.4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη?Αυτό δε μου φαίνεται περίεργο δεδομένου του μικρού φάσματος λειτουργίας του 1.8TS. Πρακτικά είναι σχεδόν αδύνατο να μη βγει εκτός ωφέλιμης περιοχής μετά από αλλαγή ταχύτητας.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Η ελαφρύτερη Corolla TS με +30 άλογα από την βαρύτερη GT 2.0JTS είναι μόνο 0.4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη?
Αυτό δε μου φαίνεται περίεργο δεδομένου του μικρού φάσματος λειτουργίας του 1.8TS. Πρακτικά είναι σχεδόν αδύνατο να μη βγει εκτός ωφέλιμης περιοχής μετά από αλλαγή ταχύτητας.
Αναφέρεσαι στον 1.8 της corolla!
Νομίζω ότι ο TS εμφανίζει την ροπή του ψηλά λόγω vvtl αλλά έχει έιδη ικανά αποθέματα ροπής και χαμηλότερα όπως και το vtec του typer.
Δεν ξέρω αν αληθεύει?
Αλλά και πάλι ο 1.8Twin Spark της GT σε κάθε αλλαγή έιναι μέσα στην ωφέλιμη επριοχή σε αντίθεση με τον 1.6 της corolla. Xώρια του ότι ο 1.8 φτάνει για πλάκα από τις 3000 στις 7000 στροφές με 1η, 2η, 3η και ΄πρέπει να έχει μεγαλύτερη ωφέλιμη περιοχή
-
Κyan μπορείς να κάνεις merge το υπάρχον thread με το
'Περί Μετρήσεων και επιδόσεων'
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 95&start=0
με τίτλο βέβαια την GT για να τραβήξει το ενδιαφέρον μην πατώσει όπως το άλλο
-
Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα συγχώνευσης θεμάτων.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Άλλο παράδοξο:
Η ελαφρύτερη Corolla TS με +30 άλογα από την βαρύτερη GT 2.0JTS είναι μόνο 0.4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη?
Ενω τα ίδια αμάξια με την GT 1.8 +30άλογα από την corolla 1.6 πάλι η corolla είναι μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορη!!
Μονο εγώ απορώΜα η τιμή 8,4 της corolla TS δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα.
Τη δίνουν μόνο και μόνο για να φαίνεται αργότερη απο την celica με τον ίδιο κινητήρα. Η πραγματική τιμή είναι γύρω στα 7.8 μπορεί και πιο κάτω... -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Η ελαφρύτερη Corolla TS με +30 άλογα από την βαρύτερη GT 2.0JTS είναι μόνο 0.4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη?
Αυτό δε μου φαίνεται περίεργο δεδομένου του μικρού φάσματος λειτουργίας του 1.8TS. Πρακτικά είναι σχεδόν αδύνατο να μη βγει εκτός ωφέλιμης περιοχής μετά από αλλαγή ταχύτητας.
Αυτό δεν ισχύει στην πράξη.
Οπως σωστά έγραψε ο Meco η Τoyota ανακοινώνει χειρότερες επιδόσεις στην 'ταπεινή' Corolla απ'ότι στην Celica προφανώς για λόγους marketing.
Aποδεδειγμένα κατεβαίνει κάτω από τα 8 και σε στρωμένα αυτοκίνητα κάτω και από τα 7,5.EDIT ..... με πρόλαβε ο meco
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Άλλο παράδοξο:
Η ελαφρύτερη Corolla TS με +30 άλογα από την βαρύτερη GT 2.0JTS είναι μόνο 0.4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη?
Ενω τα ίδια αμάξια με την GT 1.8 +30άλογα από την corolla 1.6 πάλι η corolla είναι μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορη!!
Μονο εγώ απορώΜα η τιμή 8,4 της corolla TS δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα.
Τη δίνουν μόνο και μόνο για να φαίνεται αργότερη απο την celica με τον ίδιο κινητήρα. Η πραγματική τιμή είναι γύρω στα 7.8 μπορεί και πιο κάτω...Κοινώς μπάχαλο με τις μετρήσεις τα συμφέροντα και τους κατασκευαστές?
Αυτό ενισχύει την θεωρία μου για το παράδοξο της GT1.8
-
Επίσης η ΤΟΥΟΤΑ πρέπει να έχει βρει το μαγικό ραβδάκι με τις επιδόσεις.
Το 1.8 avensis (129 άλογα 1270 κιλά) 10.3 στο drive, 10 στους 4Τ μακράν το γρηγορότερο 1800άρι της αγοράς.
Άρα ΤOYOTA γρηγορότερο 1600 και γρηγορότερο 1800 αμάξι χωρίς να είναι ιδιαίτερα ελαφρά και με ιδιαίτερα κοντά κιβώτια?
Κάτι τρέχει ε?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Επίσης η ΤΟΥΟΤΑ πρέπει να έχει βρει το μαγικό ραβδάκι με τις επιδόσεις.Το 1.8 avensis (129 άλογα 1270 κιλά) 10.3 στο drive, 10 στους 4Τ μακράν το γρηγορότερο 1800άρι της αγοράς.
Άρα ΤOYOTA γρηγορότερο 1600 και γρηγορότερο 1800 αμάξι χωρίς να είναι ιδιαίτερα ελαφρά και με ιδιαίτερα κοντά κιβώτια?
Κάτι τρέχει ε?
Ναι. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ μοτέρ το λένε
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
EDIT ..... με πρόλαβε ο meco
Τι σε πρόλαβα. Πατάω post reply και μετά που με ξαναμετέφερε στη σελίδα, κάτω από το post μου υπήρχε και το δικό σου. Mιλάμε για 1-2 δευτερόλεπτα...
Μπάμπη ναι, μόνο που στην περίπτωση σου, ρόλο Celica έχει η GT για την AR οπότε οι επιδόσεις της έπρεπε να ειναι καλύτερες από την πραγματικότητα και όχι χειρότερες. -
Για να συμβάλλω και εγώ στην επίλυση κάποιων διενέξεων θα ήθελα να πω τα ακόλουθα:
- Οι απόλυτες εργοστασιακές τιμές προσωπικά δεν μου λένε τίποτε και δεν βγάζεις συμπεράσματα από διαφορές των 0.2-0.5' ειδικά γιατί οι μετρήσεις εξαρτώνται από τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνονται
- Θυμάστε που είχε κάνει καποιο περιοδικό (δεν θυμάμαι ποιο) συγκριτικό test 24h σε 147 1.6 (120 hp) και 156 1.8 (144 hp) στην πίστα των Σερρών?
Η 156 φυσικά είχε βγεί πρώτη και καλύτερη, αλλά όχι αποκλειστικά γιατί είναι 1' γρηγορότερη από τα 0-100. - Εκτιμώ ότι το όλο στήσιμο, ζύγισμα του αυτοκινήτου, γεωμετρία και σχεδίαση των αναρτήσεων (πέρα από τους λοιπούς παράγοντες λάστιχα, θερμοκρασία κλπ) συμβάλλουν στην επίτευξη καλύτερων επιδόσεων overall!!
- Τώρα εγώ προσωπικά (εχω 156 1.8 TS) δεν θα επέλεγα την Celica ή την Corolla αντί της GT επειδή ο κατασκευαστής γράφει λιγότερο στα 0-100. Ας τα βάλουμε σε μια πίστα να τα οδηγήσουμε και να τα μετρήσουμε συνολικά και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
- Αλήθεια, στο θέμα επιδόσεων μήπως ξεχάσαμε τα φρένα, το στρίψιμο, την ταχύτητα εισόδου και εξόδου από στροφή, τα όρια πρόσφυσης και κάποια άλλα σημαντικά?
- Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι.... όταν θα έλθει η στροφή τα πράγματα διαφοροποιούνται!!
- Αν τώρα μιλάμε για κόντρες από φανάρι σε φανάρι, δεν νομίζω ότι οποισοδήποτε 'σοβαρός' θα στήσει μαμά αυτοκίνητο (θα τον σκίσει το πρώτο πειραγμένο Swiftaκι 10ετίας).
Αυτά και από εμένα.
-
Ο χρήστης NV έγραψε:
3. Εκτιμώ ότι το όλο στήσιμο, ζύγισμα του αυτοκινήτου, γεωμετρία και σχεδίαση των αναρτήσεων (πέρα από τους λοιπούς παράγοντες λάστιχα, θερμοκρασία κλπ) συμβάλλουν στην επίτευξη καλύτερων επιδόσεων overall!!
4. Τώρα εγώ προσωπικά (εχω 156 1.8 TS) δεν θα επέλεγα την Celica ή την Corolla αντί της GT επειδή ο κατασκευαστής γράφει λιγότερο στα 0-100. Ας τα βάλουμε σε μια πίστα να τα οδηγήσουμε και να τα μετρήσουμε συνολικά και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
5. Αλήθεια, στο θέμα επιδόσεων μήπως ξεχάσαμε τα φρένα, το στρίψιμο, την ταχύτητα εισόδου και εξόδου από στροφή, τα όρια πρόσφυσης και κάποια άλλα σημαντικά?
6. Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι.... όταν θα έλθει η στροφή τα πράγματα διαφοροποιούνται!!Και έχεις την εντύπωση ότι η celica δεν στρίβει και δεν φρενάρει????
4Tροχοί Φεβρουάριος 2001, Ειδικές διαδρομές: AUDI TT 225 HP ― HONDA S2000 ― SUBARU IMPREZA WRX ― TOYOTA CELICA T SPORTAντίστοιχα, από την ώρα που κατηφόρισε, (η celica) έφυγε μπροστά με «τρελαμένο» Bαζάκα στα πηδάλια, και μην την είδατε. Tο μικρό βάρος και τα μεγάλα φρένα απέδειξαν και πάλι ότι το απόλυτο δεν είναι η ιπποδύναμη, το τούρμπο, η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα. Yπάρχουν και άλλες παράμετροι που, αν μπορείς να τις αξιοποιήσεις, βάζεις φτερά σε κάποιο θεωρητικά υποδεέστερο αυτοκίνητο.
Sorry Μπάμπη, ξέφυγα...
-
Εγώ δεν ξέρω λέω. Μην προσπαθείς να βάλεις λόγια!!
Ας γίνει ένα συγκριτικό πίστας από 4Τ ή οποιοδήποτε άλλο έγκριτο περιοδικό και θα δούμε.
Το ότι δεν θα την επέλεγα εγώ προσωπικά θα είναι και για άλλους λόγους (αισθητικούς κυρίως και τελείως υποκειμενικούς). ΟΚ? -
Ο χρήστης NV έγραψε:
Εγώ δεν ξέρω λέω. Μην προσπαθείς να βάλεις λόγια!!Ας γίνει ένα συγκριτικό πίστας από 4Τ ή οποιοδήποτε άλλο έγκριτο περιοδικό και θα δούμε.
Δεν φαίνονται όλα στην πίστα...
-
Σε σχέση με τις επιδόσεις εκτιμώ ότι όλα εκεί φαίνονται. Τις δοκιμές οι αυτοκινητοβιομηχανίες που τις κάνουν? Στη Βούτα??
Το ερώτημα είναι αν θα δέχονταν και οι δύο εταιρείες την συγκριτική αυτή δοκιμή!!
Alfa GT, επιδόσεις και μετρήσεις