Oct 14, 2005, 9:37 AM

Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τώρα να μιλάμε σοβαρά... Κάθεστε και ψειρίζετε τα 2 δέκατα στο 0-100 και το μισό δευτερόλεπτο στο χιλιόμετρο; Τόσο χεράδες 'οδηγοί αγώνων' μου γίνατε ώστε από εκεί να κρίνετε, τη στιγμή που αυτές οι τιμές μπορούν πανεύκολα να ανατραπούν με άλλες μετεωρολογικές συνθήκες και συνθήκες φορτίου του οχήματος;

Επιπλέον, η εξαγωγή συμπερασμάτων για την GT βάσει της 1800άρας έκδοσης μου θυμίζει κάποιους (δεν θα τους χαρακτηρίσω...) που καταδίκαζαν την Xantia ως σαλίγκαρο λόγω της (ειδικής για το Γιουνανιστάν) 1600άρας έκδοσης, τη στιγμή που σε όλη την Ευρώπη βασική έκδοσή της ήταν η 1800άρα. Η Alfa Romeo έβγαλε τη 1800άρα έκδοση της GT ξέροντας ότι ΔΕΝ είναι αυτό που ήθελε να είναι η GT, μόνο και μόνο για να πουλήσει περισσότερα κομμάτια εδώ πέρα. Αν θέλετε να βγάλετε συμπεράσματα, μιλήστε για τη δίλιτρη και την τρίλιτρη.

Εκτός αν βαλθούμε τώρα να βγάλουμε χρέπια κι ένα σωρό άλλα αυτοκίνητα μόνο και μόνο από τις 'ειδικές για την - σοσιαλΗστική - Ελλάδα' εκδόσεις με τους ασθενικούς κινητήρες.

Το θέμα πια έχει πάψει να είναι οι επιδόσεις της GT per se αλλά το γιατί (φαίνονται να) είναι τόσο χαμηλές. 😉

Κατά τ'άλλα συμφωνώ.