Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat... Tipo!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat... Tipo!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    128
    1343
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aserf last edited by

      Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
      H πίσω πόρτα ΕΙΝΑΙ πλαστική, και ΔΕΝ είναι γαλβανισμένη,

      Τότε ή είμαι τραγικά αδύναμος και μου αισθάνομαι βαριά όταν πάω να τη σηκώσω ή κάτι δεν κάθεται καλά σε αυτό που λες. Η πόρτα έχει ξεκάθαρα βάρος μεταλλική πόρτας, η μπογιά έχει τη ίδια υφή με τη μπογιά στο υπόλοιπο αμάξι, κάτι που δε θα ίσχυε αν ήταν τοποθετημένη πάνω σε πλαστικό και ο ήχος που κάνει είναι μεταλλικός.

      όπως επίσης και η οροφή (σε κάποιο βαθμό τουλάχιστον).

      Σε λίγο θα μας πεις και ότι η οροφή είναι από ανθρακονήματα. Σόρρυ, αλλά αυτά που λες μου φαίνονται απίστευτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        a_force last edited by

        Η πίσω πόρτα είναι πλαστική. Μη σου φαίνεται περίεργο και σε πολλά γαλλικά κάποια κομμάτια είναι πλαστικά, πχ το καπώ της Citroen BX (το λέω επειδή είναι παλιό και ήταν από τα πρώτα). Κάποια μικρά τρακαρίσματα διορθώνονται, αλλιώς θέλει αλλαγή. Το χρώμα τι ρόλο παίζει; Προφυλακτήρες και καθρέφτες δεν είναι πλαστικοί στο ίδιο χρώμα του αυτοκινήτου;
        Η GTV (off topic;) είχε το ίδιο πάτωμα με το Tipo, άσχετα αν είχε διαφορετική ανάρτηση. Το Gruppo πέρασε δύσκολες στιγμές και πολλά μοντέλα βασίστηκαν στο πολύ καλό για την εποχή πάτωμα του Tipo (Tempra, Bravo-Brava, DeltaII, 145-6, Coupe κλπ). Πραγματικά νέο έίναι το πάτωμα των 147-156 και Stilo.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aserf last edited by

          Ο χρήστης a_force έγραψε:
          Το χρώμα τι ρόλο παίζει; Προφυλακτήρες και καθρέφτες δεν είναι πλαστικοί στο ίδιο χρώμα του αυτοκινήτου;

          Στο δικό μου Tipo όχι. Είναι μαύροι τόσο οι καθρέφτες, όσο και οι προφυλακτήρες. Απλά και σε αμάξια που οι καθρέφτες και οι προφυλακτήρες είναι βαμμένοι στο χρώμα του αυτοκινήτου η υφή της μπογιάς είναι λίγο διαφορετική, όχι η απόχρωση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Ό,τι και να λέμε η πίσω πόρτα είναι πλαστική...
            Το ότι σου φαίνεται βαριά είναι λόγω μεγέθους, μιας και ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ το πίσω μέρος!!! Ούτε σε στέησιον δεν βρίσκεις τόσο μεγάλη πόρτα!!!

            Γιαυτό και την έκαναν πλαστική, γιατί αν τώρα σου φαίνεται βαριά, τότε δεν θα μπορούσες να την σηκώσεις καν...

            Το Τολέδο ίσως είχε μεγαλύτερη και μεταλλική, αλλά ήταν ΟΝΤΩΣ βαρύτερη, και μάλιστα ήθελε ΔΥΟ κλειδαριές για να ασφαλιστεί!!! Και τελικά άνοιγε και σε μινρότερη γωνία.

            Όσο για την ποιότητα βαφής ήταν όντως πολύ καλή, όπως γενικότερα στα Τίπο (άλλο που μερικά χρώματα έκοβαν με τον καιρί, πχ κόκκινο. Μιλάω για ποιότητα βαφής, όχι της μπογιάς της ίδιας στο χρόνο).

            Το πλαστικό της πίσω πόρτας δεν είναι το ίδιο με του προφυλακτήρα και των καθρεφτών, οπότε λογικό μου φαίνεται να μην έχει ίδια υφή. Άλλωστε οι προφυλακκτήρες δεν έχουν ΟΛΑ τα στρώματα βαφής που παίρνει το μέταλλο, ίσως στην π΄λισω πόρτα να τα έβαλαν για να έχουν το αποτέλεσμα αυτό, δηλαδή να μην καταλαβαίνεις πως είναι συνθετική και όχι μεταλλική!!

            Για την οροφή να είναι πλαστική πρώτη φορά το ακούω να πω την αλήθεια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              isidoros last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Τα crash test είχαν άθλια αποτελέσματα σε συγκριση με τους ανταγωνιστές του και όχι μόνο.

              Η πείρα που μπορέι να έχει ο καθένας δεν είναι αντικειμενική (εκτός αν κάνει crash test στον κήπο του).

              Να συμπληρώσω σε όσα λες ότι σε συγκριτικό crash test που είχε δημοσιευθεί στο ΑΜS τη δεκαετία του '90 (δε θυμάμαι χρονιά ακριβώς) τα αποτελέσματα για το Tipo ήταν τραγικά με το αμάξωμα να καταρρεύει σαν χαρτόκουτο. Παρόμοια αποτελέσματα είχε και το Escort. Βέβαια τα τότε στάνταρ παθητικής ασφάλειας δεν έχουν καμία σχέση με τα σημερινά..
              Astra, Golf και Renault 19 όμως είχαν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                birdienumnum last edited by

                πόσα αμάξια της κατηγορίας είχαν όμως τότε 0-100 σε 12,6 που έχει το Tipo;

                Σε ελεύθερη πτώση ή με την βοήθεια καταπέλτη?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Επειδή με παραξένεψε και εμένα το 12,6 το τσέκαρα και τελικά μόνο με τη μέθοδο του καταπέλτη και του γκρεμού μπορεί να επαληθευτεί.

                  απο 4Τ 11/91, σε συγκριτικό 10 μικρομεσαίων 1300-1400 το Tipo έχει 0-100 σε 15.3 και φυσικά είναι το πιο αργό απο όλα.Μετά έρχεται το escort με 14.2 (πάνω απο 1' διαφορά!) όταν το peugeot 309 είχε 11,7 (3,6' διαφορά).

                  Παντού υπάρχει ενας μύθος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Επειδή με παραξένεψε και εμένα το 12,6 το τσέκαρα και τελικά μόνο με τη μέθοδο του καταπέλτη και του γκρεμού μπορεί να επαληθευτεί.

                    απο 4Τ 11/91, σε συγκριτικό 10 μικρομεσαίων 1300-1400 το Tipo έχει 0-100 σε 15.3 και φυσικά είναι το πιο αργό απο όλα.Μετά έρχεται το escort με 14.2 (πάνω απο 1' διαφορά!) όταν το peugeot 309 είχε 11,7 (3,6' διαφορά).

                    **Παντού υπάρχει ενας μύθος **

                    Να 'ναι καλά το 4Τ library και πολλοί από δαύτους διαψεύδονται...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      12,4 είχε εργοστασιακό το δικό μου Uno 1.4 με τον ίδιο κινητήρα και αρκετά κιλά λιγότερα.

                      Είχε μετρηθεί τότε 13,9

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        12,4 είχε εργοστασιακό το δικό μου Uno 1.4 με τον ίδιο κινητήρα και αρκετά κιλά λιγότερα.

                        Είχε μετρηθεί τότε 13,9

                        ποιο Uno, το 1.4Τ...;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          12,4 είχε εργοστασιακό το δικό μου Uno 1.4 με τον ίδιο κινητήρα και αρκετά κιλά λιγότερα.

                          Είχε μετρηθεί τότε 13,9

                          ποιο Uno, το 1.4Τ...;

                          1.4T και θα κανε 13,9; Κι όμως είχα ιταλικό κάποτε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Τα κιβώτια που είχαν τα ιταλικά της εποχής ενώ ήταν πολύ καλά σε κλιμάκωση σχέσεων, δεν άφηναν τη σχέση να μπει και τόσο ωραία...

                            Έτσι αν το κιβώτιο δεν έκανε... ημιαπεργία (σχεδόν αδύνατο) μάλλον τα εργοστασιακά νούμερα θα έβγαιναν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgeman last edited by

                              Πώς μπορώ να αφαιρέσω τον κόφτη στις στροφές; Μου αρέσει ο θόρυβος από τις 6000 και μετά!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                                Πώς μπορώ να αφαιρέσω τον κόφτη στις στροφές; Μου αρέσει ο θόρυβος από τις 6000 και μετά!!!

                                Θέλεις να το κάνεις overclocked σαν τον Intel Celeron σου...;
                                Δεν ξέρω εάν γίνεται αλλά εάν δεν θες να πάρεις το μοτέρ στο χέρι και το κιβώτιο στα πόδια καλύτερα να μην το κάνεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theofaman last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  Πώς μπορώ να αφαιρέσω τον κόφτη στις στροφές; Μου αρέσει ο θόρυβος από τις 6000 και μετά!!!

                                  Θέλεις να το κάνεις overclocked σαν τον Intel Celeron σου...;
                                  Δεν ξέρω εάν γίνεται αλλά εάν δεν θες να πάρεις το μοτέρ στο χέρι και το κιβώτιο στα πόδια καλύτερα να μην το κάνεις...

                                  Σωστός ο elteo αλλά και ο GeorgeMan έχει τα δίκια του
                                  Ειδικά να βλέπεις το στροφόμετρο στο DGT είναι μούρλια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgeman last edited by

                                    Nαι, θέλω να το κάνω overclocked, αλλά όχι τόσο πολύ, γιατί θα καεί (όπως και ο Celeron)!!! Μετά διαπίστωσα ότι το ανώτερο που άντεχε ήταν 3,84Ghz! Λοιπόν, αφού έτσι κι αλλιώς για πέταμα είναι το αμαξάκι, και το μόνο που του έχει μείνει είναι ο κινητήρας, και μιας και δεν έχει κόφτη στην τελική, είπα να το δοκιμάσω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theofaman last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                                      Nαι, θέλω να το κάνω overclocked, αλλά όχι τόσο πολύ, γιατί θα καεί (όπως και ο Celeron)!!! Μετά διαπίστωσα ότι το ανώτερο που άντεχε ήταν 3,84Ghz! Λοιπόν, αφού έτσι κι αλλιώς για πέταμα είναι το αμαξάκι, και το μόνο που του έχει μείνει είναι ο κινητήρας, και μιας και δεν έχει κόφτη στην τελική, είπα να το δοκιμάσω.

                                      Πρόσεχε μόνο με αυτά τα πράγματα για να μην επισκευθείς το μέρος που δείχνει το άβαταρ μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                                        Λοιπόν, αφού έτσι κι αλλιώς για πέταμα είναι το αμαξάκι, και το μόνο που του έχει μείνει είναι ο κινητήρας, και μιας και δεν έχει κόφτη στην τελική, είπα να το δοκιμάσω.

                                        Ο κινητήρας σου έχει κόφτη γιατί ούτως ή άλλως μετά από κάποιες στροφές κρεμάει=βγάζει πολύ λιγότερη ιπποδύναμη απ'ό,τι πριν από 500 περίπου στροφές.Άρα ακόμα και να καταφέρεις να αφαιρέσεις τον κόφτη,πάλι δεν θα επιταχύνει...Ακόμα κι αν τα καταφέρεις στην ευθεία-κατηφόρα,ή θα σου μείνει στο χέρι ο κινητήρας και τα λοιπά ή σε βλέπω για απευθείας εκτόξευση για τη σελήνη! Λες να γίνεις ο πρώτος άνθρωπος και Έλληνας γαρ που θα πάει στη σελήνη με αυτοσχέδιο μηχανισμό;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georgeman last edited by

                                          Έχεις δίκιο! Αλλά πώς βγαίνει; Είναι ηλεκτρονικό εξάρτημα πάνω σε chip ή κάτι τέτοιο ή είναι μηχανολογικό εξάρτημα μέσα στον κινητήρα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aserf last edited by

                                            Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:

                                            πόσα αμάξια της κατηγορίας είχαν όμως τότε 0-100 σε 12,6 που έχει το Tipo;

                                            Σε ελεύθερη πτώση ή με την βοήθεια καταπέλτη?

                                            Επειδή με παραξένεψε και εμένα το 12,6 το τσέκαρα και τελικά μόνο με τη μέθοδο του καταπέλτη και του γκρεμού μπορεί να επαληθευτεί.

                                            απο 4Τ 11/91, σε συγκριτικό 10 μικρομεσαίων 1300-1400 το Tipo έχει 0-100 σε 15.3 και φυσικά είναι το πιο αργό απο όλα.Μετά έρχεται το escort με 14.2 (πάνω απο 1' διαφορά!) όταν το peugeot 309 είχε 11,7 (3,6' διαφορά).

                                            Παντού υπάρχει ενας μύθος

                                            Να 'ναι καλά το 4Τ library και πολλοί από δαύτους διαψεύδονται...

                                            Το 12,6 που ανέφερα δεν το έβγαλα από το μυαλό μου. Όποιος διαθέτει περιοδικά Auto Motor und Sport του 1992 μπορεί να το επιβεβαιώσει καταφεύγοντας στις σελίδες των τεχνικών χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων της εποχής.
                                            Επίσης μπορεί να πάει εδώ http://spazioinwind.libero.it/tipoclub/tipopre.htm και να δει τις επιδόσεις του 1.4 AGT 5P (0-100 σε 12,8 sec).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr