Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    GRAND VITARA (ESCUDO) 2006
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. GRAND VITARA (ESCUDO) 2006
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 19
    • 20
    • 8 / 20
    Εκτός Δρόμου
    44
    382
    1045
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fokion_sportage last edited by

      Μαλλον να το θεσω πιο σωστα μπορει και να μην ακυρωνεται η εγγυηση.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Θα επέμβει κάποιος στο εσωτερικό του βοηθητικού κιβωτίου και θα βάλει ένα λεβιέ ακόμα τρυπώντας το δάπεδο. Χωρίς να μπούμε στις τεχνικές λεπτομέρειες και πιθανά προβλήματα, ένα είναι σίγουρο: χάνεται η εγγύηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tasos953 last edited by

          Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
          Μαλλον να το θεσω πιο σωστα μπορει και να μην ακυρωνεται η εγγυηση.....

          Κι άν αρχίσει να κόβει ημιαξόνια και σταυρούς;
          Κάτι φοβούνται και δέν τα έχουν στο 1600....
          Και καλά τα κοντά, το μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού πώς θα το κάνει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gto last edited by

            Ο χρήστης tasos953 έγραψε:

            Μαλλον να το θεσω πιο σωστα μπορει και να μην ακυρωνεται η εγγυηση.....

            Κι άν αρχίσει να κόβει ημιαξόνια και σταυρούς;
            Κάτι φοβούνται και δέν τα έχουν στο 1600....
            Και καλά τα κοντά, το μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού πώς θα το κάνει;

            Δεν μας νοιάζει. Εμείς το κοντό θέλουμε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tasos953 last edited by

              Ο χρήστης gto έγραψε:

              Μαλλον να το θεσω πιο σωστα μπορει και να μην ακυρωνεται η εγγυηση.....

              Κι άν αρχίσει να κόβει ημιαξόνια και σταυρούς;
              Κάτι φοβούνται και δέν τα έχουν στο 1600....
              Και καλά τα κοντά, το μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού πώς θα το κάνει;

              Δεν μας νοιάζει. Εμείς το κοντό θέλουμε

              Τί να σας νοιάσει;
              Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια!!!!!!!
              Εδώ κάνατε γαργάρα τη μόνιμη τετρακίνηση και την έλλειψη σκαλωσιάς!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης gto έγραψε:

                Δεν μας νοιάζει. Εμείς το κοντό θέλουμε

                Έχω υπόψη μου μερικά πολύ κακά αποτελέσματα από αυτοκίνητα με κοντές σχέσεις χωρίς μπλοκάρισμα του κεντριού διαφορικού.
                Κάτι δεν έγινε με το ΚΙΑ Sorento και τώρα η αντιπροσωπία της ΚΙΑ στην Ισπανία τους βάζει δωρεάν ένα διακοπτάκι που κλειδώνει τον συμπλέκτη??
                Πόσα Sorento είχαν τουμπάρει στην Ισπανία εξαιταίς αυτής της λεπτομέρειας???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gto last edited by

                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                  Δεν μας νοιάζει. Εμείς το κοντό θέλουμε

                  Έχω υπόψη μου μερικά πολύ κακά αποτελέσματα από αυτοκίνητα με κοντές σχέσεις χωρίς μπλοκάρισμα του κεντριού διαφορικού.
                  Κάτι δεν έγινε με το ΚΙΑ Sorento και τώρα η αντιπροσωπία της ΚΙΑ στην Ισπανία τους βάζει δωρεάν ένα διακοπτάκι που κλειδώνει τον συμπλέκτη??
                  Πόσα Sorento είχαν τουμπάρει στην Ισπανία εξαιταίς αυτής της λεπτομέρειας???

                  Καλά μην παρεξηγηθώ κιόλας. Αστειεύομουν γι αυτό και τα στο τέλος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης gto έγραψε:
                    Καλά μην παρεξηγηθώ κιόλας. Αστειεύομουν γι αυτό και τα στο τέλος

                    ok...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      Ο χρήστης tasos953 έγραψε:

                      Μαλλον να το θεσω πιο σωστα μπορει και να μην ακυρωνεται η εγγυηση.....

                      Κι άν αρχίσει να κόβει ημιαξόνια και σταυρούς;
                      Κάτι φοβούνται και δέν τα έχουν στο 1600....
                      Και καλά τα κοντά, το μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού πώς θα το κάνει;

                      Οχι οτι αποκλειεται αυτο που λες, αλλα και προς χαρην συζητησης, κρατανε(???) το ιδιο σαζμαν και βαζουν πιο αδυναμα ημιαξονια??? στα ημιαξονια κανουν την οικονομια??? Η ολη φαση αν ισχυει εξακολουθει να μου φαινεται κουφή....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bebes last edited by

                        Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

                        Οχι οτι αποκλειεται αυτο που λες, αλλα και** προς χαρην συζητησης**, κρατανε(???) το ιδιο σαζμαν και βαζουν πιο αδυναμα ημιαξονια??? στα ημιαξονια κανουν την οικονομια??? Η ολη φαση αν ισχυει εξακολουθει να μου φαινεται κουφή....

                        Όντως κουφό είναι, εκτός αν τους περίσεψαν κιβώτια και είπαν να τα βάλουν στο επόμενο
                        Στα σοβαρά τώρα,Μήπως έχει κάποια σχέση με το 3d 1.9 diesel που (λένε) θα έχει και κοντά; Μήπως έχουν το ίδιο ανταλλακτικό στο συγκεκριμένο σημείο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fokion_sportage last edited by

                          Ο χρήστης bebes έγραψε:

                          Οχι οτι αποκλειεται αυτο που λες, αλλα και** προς χαρην συζητησης**, κρατανε(???) το ιδιο σαζμαν και βαζουν πιο αδυναμα ημιαξονια??? στα ημιαξονια κανουν την οικονομια??? Η ολη φαση αν ισχυει εξακολουθει να μου φαινεται κουφή....

                          Όντως κουφό είναι, εκτός αν τους περίσεψαν κιβώτια και είπαν να τα βάλουν στο επόμενο
                          Στα σοβαρά τώρα,Μήπως έχει κάποια σχέση με το 3d 1.9 diesel που (λένε) θα έχει και κοντά; Μήπως έχουν το ίδιο ανταλλακτικό στο συγκεκριμένο σημείο

                          Για το πρωτο που λες θα απαντουσα οτι εχουν ολα τα υπολοιπα μοντελα να τα βαλουν αρα δεν στεκει
                          και για το δευτερο παλι το ιδιο, γιατι να 'σπαταλανε' υλικο και λεφτα, εδω ξεζουμιζουν τα παντα και κανουν παρτι αν εξοικονομησουν 1 ευρω ανα αυτοκινητο, θα σου εκαναν 'δωρο' σαζμαν????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Στο τελευταίο τεύχος του R&D έχει ενα μικρό αρθράκι για ενα κεντρικό διαφορικό της Suzuki με high low το οποίο είναι εξαιρετικά συμπαγές.

                            Πιθανώς αν πρόκειται για το διαφορικό του νέου GV να ισχύει αυτό που λέγεται για την ύπαρξη κοντών σχέσεων και στο 1.6 μιας και το συγκεκριμένο δύσκολα θα έβγαινε σε έκδοση με μόνο γρήγορες σχέσεις.

                            Αυτό που με προβληματίζει είναι πως απο το σχηματάκι του περιοδικού δεν φαίνεται το κεντρικό διαφορικό να είναι μπλοκέ οπότε ίσως πρόκειται για το σύστημα μετάδοσης άλλου suzuki (ποιού όμως ).

                            Αν θέλετε μπορώ να ανεβάσω αργότερα το σχήμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Δεν απανταει ομως στο ερωτημα ποιος ο λογος να μην ειναι ενεγοποιημενο......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                Δεν απανταει ομως στο ερωτημα ποιος ο λογος να μην ειναι ενεγοποιημενο......

                                Απλώς αν το συγκεκριμένο είναι το σύστημα του GV φαίνεται λογικό να υπάρχουν τα γρανάζια της κοντής σχέσης αλλα όχι ο μηχανισμός εμπλοκής τους επειδή αν έλειπαν ούτε το κόστος θα μειωνότανε σημαντικά και όσως να μη μπορούσε καν να λειτουργήσει το κιβώτιο αυτό επειδή τα κοντά γρανάζια προσφέρουν αντιστήριξη στους 2 άξονες.

                                (θα ανεβάσω αργότερα το σχήμα)

                                Εικασίες κάνω, δε μπορώ να ξέρω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  Για το κόστος 'διαφωνω' ως ανωτερω, αλλα αν υπολογίσεις ΚΑΙ το θεμα με τους αξονες τοτε ισως να μπαινουμε προς το σωστο δρομο.... ( και τα διαφορετικα σημεια στιριξης στο αμαξωμα...... )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Οπως βλέπετε αν και εφόσον το συγκεκριμένο κιβώτιο χρησιμοποιείται στα 1.6 και 2.0 είνια μεγαλύτερος μπελάς να βγούν οι αργές σχέσεις παρά να παραμείνουν. Οπότε πιθανώς αφαιρέθηκε για μείωση κόστους μόνο ο μηχανισμός επιλογής high-low και τα υπόλοιπα αφέθησαν ώς έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Οπως βλέπετε αν και εφόσον το συγκεκριμένο κιβώτιο χρησιμοποιείται στα 1.6 και 2.0 είνια μεγαλύτερος μπελάς να βγούν οι αργές σχέσεις παρά να παραμείνουν. Οπότε πιθανώς αφαιρέθηκε για μείωση κόστους μόνο ο μηχανισμός επιλογής high-low και τα υπόλοιπα αφέθησαν ώς έχουν.

                                      Ωραία σύμφωνοι με αυτό. Μπορώ να το δεχθώ. Αυτό που μου φαίνεται αδιανόητο είναι γιατί δεν έβαλαν το λεβιέ ή το ηλεκτρονικό σύστημα επιλογής της τετρακίνησης??
                                      Να πεις ότι το 3θυρο vitara έχει GTI προσανατολισμό να πω οk. Αλλά παραείναι αργό για κάτι τέτοιο.
                                      Γιατί επιλέγουν να χάσουν ένα σημαντικό μερίδιο πωλήσεων από κάτι που φαίνεται να έχει χαμηλό κόστος????
                                      Το 3θυρο diesel γιατί το έχει?? Στο πηγάδι κατούρησε ο 1.6???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        Ο χρήστης meco έγραψε:

                                        Οπως βλέπετε αν και εφόσον το συγκεκριμένο κιβώτιο χρησιμοποιείται στα 1.6 και 2.0 είνια μεγαλύτερος μπελάς να βγούν οι αργές σχέσεις παρά να παραμείνουν. Οπότε πιθανώς αφαιρέθηκε για μείωση κόστους μόνο ο μηχανισμός επιλογής high-low και τα υπόλοιπα αφέθησαν ώς έχουν.

                                        Ωραία σύμφωνοι με αυτό. Μπορώ να το δεχθώ. Αυτό που μου φαίνεται αδιανόητο είναι γιατί δεν έβαλαν το λεβιέ ή το ηλεκτρονικό σύστημα επιλογής της τετρακίνησης??
                                        Να πεις ότι το 3θυρο vitara έχει GTI προσανατολισμό να πω οk. Αλλά παραείναι αργό για κάτι τέτοιο.
                                        Γιατί επιλέγουν να χάσουν ένα σημαντικό μερίδιο πωλήσεων από κάτι που φαίνεται να έχει χαμηλό κόστος????
                                        Το 3θυρο diesel γιατί το έχει?? Στο πηγάδι κατούρησε ο 1.6???

                                        Α γεια σου!!!! αυτο ρωταω και εγω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Παιδιά αν ισχύουν τα παραπάνω η μόνη απάντηση στην απορία σας είναι το κόστος. Προφανώς η Suzuki εκτιμά πως δεν θα χάσει αρκετούς πελάτες απο την έλλειψη 'αργών' και το κόστος που θα εξοικονομίσει απο την παράλειψη του μηχανισμού εμπλοκής θα της είναι σημαντικό.

                                          Το ντίζελ που έχει ίδιο κινητήρα κιβώτιο σε 3/5 πόρτες μάλλον δεν θα δικαιολογούσε την ύπαρξη εκδόσεων με και χωρίς εμπλοκέα αργών.

                                          Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, ούτως ή άλλως η ύπαρξη κοντών σχέσεων δεν επιφέρει κανένα μειονέκτημα εδώ για να πούμε πως αυτός είναι ο λόγος που δεν υπάρχουν στο 1.6

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                            Παιδιά αν ισχύουν τα παραπάνω η μόνη απάντηση στην απορία σας είναι το κόστος. Προφανώς η Suzuki εκτιμά πως δεν θα χάσει αρκετούς πελάτες απο την έλλειψη 'αργών' και το κόστος που θα εξοικονομίσει απο την παράλειψη του μηχανισμού εμπλοκής θα της είναι σημαντικό.

                                            Το ντίζελ που έχει ίδιο κινητήρα κιβώτιο σε 3/5 πόρτες μάλλον δεν θα δικαιολογούσε την ύπαρξη εκδόσεων με και χωρίς εμπλοκέα αργών.

                                            Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο, ούτως ή άλλως η ύπαρξη κοντών σχέσεων δεν επιφέρει κανένα μειονέκτημα εδώ για να πούμε πως αυτός είναι ο λόγος που δεν υπάρχουν στο 1.6

                                            Προφανώς και είναι το κόστος. Αλλά είναι τόσο μεγάλο που να τους ώθησε σε κάτι τέτοιο?? Θα μου πεις αυτοί έκαναν τις μελέτες και θα σκέφτηκαν ότι όποιος παιρνει diesel το θέλει για offroad οπότε σε αυτό βάλε κοντά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 8 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr