-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
STOP PRESS!!! STOP PRESS!!!Πληροφορίες απο έμπειρο μηχανικό λένε ότι στο βοηθητικό κιβώτιο του νέου Grand Vitara των 1600 κ.εκ. υπάρχουν τα γρανάζια του υποπολλαπλασιασμού. Λείπει το ηλεκτρονικό σύστημα ενεργοποίησης και μόνο!!!
Οπότε με ένα λεβιεδάκι, λίγη πατέντα και μία τρύπα στο πάτωμα αποκτά κοντά!!!
Γιαννη σου φαινεται λογικο αν το σαζμαν ειναι εκει ποιος ο λογος να μην λειτουργει κι' ολας????
Θελεις να πεις οτι ο μηχανικος προλαβε και το ανοιξε σε κατακαινουργιο αυτοκινητο??? μηπως απλα το καβουκι ειναι το ιδιο ωστε 'δομικα' να κραταει και να δενει το αμαξωμα και λειπουν απο μεσα π.χ. τα γραναζια????
Ψηλο μουφα μου φαινεται το θεμα..... -
Το άνοιξε... το άνοιξε... Το κόστος μάλλον είναι το ηλεκτρονικό (όχι ηλεκτρικό και μόνο) σύστημα ενεργοποίησης.
Μα σημειώσω ότι το λέω με κάθε επιφύλαξη, μιά και δεν ήμουν παρόν.
-
Από την ώρα που αποχωρίστηκα (με πόνο ψυχής είναι αλήθεια) το τελευταίο μου ασφάλτινο αυτοκίνητο (μιά A.R 2.0 T Spark) έπαψαν να με απασχολούν παρόμοια θέματα.
Μου αρκεί που κινούμαι αξιοπρεπώς στις ασφάλτινες διαδρομές (με 4Η στο βρεγμένο λίγα επιβατικά με περνάνε χωρίς να το επιδιώκω ποτέ) και που στις off ή δύσκολες διαδρομές, οι φίλοι με ανάλογα του X-Trail αυτοκίνητα μου ζητάνε να μένω πίσω για να τους μαζέψω άν μείνουν......
Και καλά τα χιλιοειπωμένα για την 'απαράδεκτη' μπροστινή ανάρτηση, και την γέφυρα που σημειωτέον δέν είναι το χαμηλώτερο σημείο του Πινίν.
Για την ταμπακιέρα γιατί δεν αναφέρεις τίποτε;
Είναι ικανό το Πινίν εκτός έστω και περιορισμένα; έχει τίποτε το αξιόλογο και καινοτόμο στο χώρο; και εν πάσει περιπτώσει, είναι ικανότερο ή όχι από τα διάφορα καθαρόαιμα SUV των οποίων οι εκτός ικανότητες πολλαπλώς διαφημίζονται;;;;;;; -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο 'γκουρού' ποιος είναι?Οι γκουρού
πληθυντικό χρησιμοποίησα και σε λίγο θα τους ανακαλύψουμε όλοι μαζύ... -
Σε on-off έκδοση θα προτιμούσα, με σφαίρες το Forester. Και κοντές έχει, και ψηλό είναι (λόγω boxer κινητήρα) και έχει και εκπληκτική συμπεριφορά εντός.
Σε off σίγουρα θα πήγαινα σε Grand Vitara (το παλιό). Πολύ καλύτερο εκτός.
Ευτυχώς ή δυστυχώς μόνο συγκριτικά μπορώ να το δω. Τί καλύτερο θα μπορούσα να αγοράσω.
ΥΓ. Οι 'γκουρού' έχουν θέση μόνο στις θρησκείες της Ανατολής, αν θέλετε να συνεχίσουμε την πλάκα... Εκτός αν θέλετε να το συζητήσουμε σοβαρά και να φάμε στη μάπα καμιά 20αριά σελίδες του ΙΚΕ!!!
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Σε on-off έκδοση θα προτιμούσα, με σφαίρες το Forester. Και κοντές έχει, και ψηλό είναι (λόγω boxer κινητήρα) και έχει και εκπληκτική συμπεριφορά εντός.Σε off σίγουρα θα πήγαινα σε Grand Vitara (το παλιό). Πολύ καλύτερο εκτός.
Ευτυχώς ή δυστυχώς μόνο συγκριτικά μπορώ να το δω. Τί καλύτερο θα μπορούσα να αγοράσω.
Αλήθεια, υπάρχει κάποιο συγκριτικό τέστ ή έτσι απλά το λές; Στην παρουσίαση του Πινίν 2,0 από τους 4Τ άλλα κατάλαβα........
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7317
Αναφορικά δέ με τις διαδρομές της πίσω ανάρτησης που τόσο πληγώνουν το Πινίν, την τελευταία φορά που είδα κάποιο GV σηκωμένο σε λαστιχάδικο, κάθε άλλο παρά μεγαλύτερη διαδρομή (από το ύψος του γρύλλου κρίνοντας) από το δικό μου μου φάνηκε πως έχει.
Για την ταμπακιέρα, θα περιμένω ακόμα.... -
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
ΥΓ. Οι 'γκουρού' έχουν θέση μόνο στις θρησκείες της Ανατολής, αν θέλετε να συνεχίσουμε την πλάκα... Εκτός αν θέλετε να το συζητήσουμε σοβαρά και να φάμε στη μάπα καμιά 20αριά σελίδες του ΙΚΕ!!!
Δε το κατάλαβα αυτό, υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα ποστ μου?
Μάλλον προσβλητικό νομίζω ακούγεται να λέγεται εν είδη 'απειλής' πως κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ θα αρχίσει να κανει ποστ και οι άλλοι 'θα τα φάνε στη μάπα' .Αν μη τι άλλο δεν έχω κάνει πχ πολυσέλιδα διαφημιστικά τόπικ για να αξίζω αυτόν τον χαρακτηρισμό.
Παρακαλώ οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί να λείπουν. Στη λέξη 'γκουρού' αναφέρθηκε ο Τάσος και απλώς εξέφρασα την απορία μου.
-
Συγκριτικό; Στο πρώτο Off Road 4 Τροχοί του 2001. Θα σε χαλάσει μόνο το ότι το έχω γράψει εγώ!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΥΓ. Οι 'γκουρού' έχουν θέση μόνο στις θρησκείες της Ανατολής, αν θέλετε να συνεχίσουμε την πλάκα... Εκτός αν θέλετε να το συζητήσουμε σοβαρά και να φάμε στη μάπα καμιά 20αριά σελίδες του ΙΚΕ!!!
Δε το κατάλαβα αυτό, υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα ποστ μου?
Μάλλον προσβλητικό νομίζω ακούγεται να λέγεται εν είδη 'απειλής' πως κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ θα αρχίσει να κανει ποστ και οι άλλοι 'θα τα φάνε στη μάπα' .Αν μη τι άλλο δεν έχω κάνει πχ πολυσέλιδα διαφημιστικά τόπικ για να αξίζω αυτόν τον χαρακτηρισμό.
Παρακαλώ οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί να λείπουν. Στη λέξη 'γκουρού' αναφέρθηκε ο Τάσος και απλώς εξέφρασα την απορία μου.
Δέχθηκα την πλάκα... Απλά δέξου την και εσύ!!! Δεν έχω καμία μομφή εναντίον σου ή οποιόυδήποτε άλλου...
-
OK δε το συνεχίζω αλλα επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται τέτοιου είδους υποτιθέμενη 'πλάκα' θα παρακαλούσα να μη ξαναγίνει.
-
Κανένα πρόβλημα. Απλά βρήκα αφορμή να σπάσει λίγο ο πάγος... Ελπίζω να το θέλεις και εσύ...
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Συγκριτικό; Στο πρώτο Off Road 4 Τροχοί του 2001. Θα σε χαλάσει μόνο το ότι το έχω γράψει εγώ!!!Φαίνεται πως οι 4Τ έχουν άλλη άποψη. Στο τεύχος τους του 2ου 2001, αναφέρουν:
SUZUKI GRAND VITARA
Mερική ανανέωση
*Eπ' ευκαιρία της συμμόρφωσης της εκπομπής ρύπων του Γκραν Bιτάρα με τις προδιαγραφές Euro III ―με την τοποθέτηση προκαταλύτη― η Σουζούκι προχώρησε και σε μερική ανανέωση της εμφάνισης του τζιποειδούς της. H επανασχεδιασμένη μάσκα και οι προφυλακτήρες, οι νέες επενδύσεις, το κάθισμα οδηγού με ρύθμιση ύψους και στήριξης μέσης, το σκληρό κάλυμμα ρεζέρβας και η μεγαλύτερη γκάμα χρωμάτων αποτελούν τα κύρια σημεία βελτίωσης.
Δυστυχώς, το πίσω μπλοκέ διαφορικό εξακολουθεί να μη διατίθεται ούτε σαν έξτρα, όπως στο απλό Bιτάρα, κάτι που θα απογείωνε τις εκτός δρόμου επιδόσεις του Γκραν Bιτάρα. Παρότι, λοιπόν, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί εκτός δρόμου αυτοκίνητα, όπως το Πινίν, ή τις ασφάλτινες επιδόσεις ενός RAV4, το Γκραν Bιτάρα διακρίνεται για την καλή τιμή αγοράς του και την πληθώρα εκδόσεων όσον αφορά στους τύπους αμαξωμάτων, αλλά και στην γκάμα των κινητήρων, που ξεκινά από τα 1.600 κ.εκ. και καταλήγει στα 2.500 κ.εκ. *
Βρείτε τα μεταξύ σας και μετά τα λέμε ξανά.
Πάντως με τον όρο 'γκουρού' σίγουρα δέν εννοούσα τον ΙΚΕ (δεν διεκδίκησε ποτέ τον τίτλο απ' ότι έχω παρακολουθήσει) άλλωστε οι γκουρού ποτέ δεν είναι αναλυτικοί στα όσα αποφαίνονται. Αντίθετα πεπεισμένοι για την αυθεντία τους είναι θιασώτες του 'πίστευε και μή ερεύνα.....' -
Αυτό δεν το έγραψα εγώ!!!
Και βέβαια δεν είναι συγκριτικό... Οπότε ο συντάκτης απλά εκφράζει την άποψή του!!!
ΥΓ. Δεν είπα ότι ο ΙΚΕ είναι γκουρού. Κατάλαβα πολύ καλά ότι το καρφί πήγαινε σε μένα και συνέχισα την πλάκα, εννοώντας ότι ο ΙΚΕ μπορεί να τραβήξει μακρυά την κουβέντα για τους γκουρού...
Το να ελαφρύνουμε λίγο την κουβέντα, Παρασκευής επιτρέπουσας, δεν νομίζω πως κάνει κακό. Ας χαλαρώσουμε και λίγο...
ΥΓ2. Αν σκεφτόμουν επαγγελματικά θα έπρεπε να συμφωνήσω μαζί σου και να έχω έναν ακόμη ικανοποιημένο πελάτη. Έχοντας οδηγήσει τα περισσότερα τετρακίνητα, SUV και μη, απλά εκφράζω την άποψή μου γιατί αυτό έχω μάθει να κάνω, χωρίς φόβο και πάθος.
-
Φίλτατε ΙΚΕ
Ακόμα αναρωτιέσαι;;;;;;;;; -
Ο χρήστης kyr1 έγραψε:
ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο BEBES ΓΙΑ ΤΗΝ Δ.Ε.Θ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΙΣΤΑ:
ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΤΡΑΜΠΑΛΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΓΙΟΙ ΚΟΡΜΟΙ.
ΕΚΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ 3Θ GV,HONDA CRV ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟ ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.ΤΟ PININ 1,8 ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΝΟΥΣΕ...(ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ 2,0 )
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ Δ Ε Ν ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ PROMAUTO.ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ 8 ΩΡΕΣ ΕΠΙ 4 ΜΕΡΕΣ (ΕΩΣ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΕΓΩ), ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙΜάλιστα ο οδηγός του GV 2.0 μου έδωσε την εντύπωση οτι μπορεί να μας διαβάζει κιόλας μιας και είναι fun της τετρακίνησης. Δεν πρόλαβα να μάθω περισσότερα μιας και εντυπωσιάστικα απο τις δυνατότητες του GV 2.0 στην μεγάλη ράμπα
Το μηχάνημα γενικά το λάτρεψα. Αν είχε και καλύτερη τιμή ... -
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
STOP PRESS!!! STOP PRESS!!!Πληροφορίες απο έμπειρο μηχανικό λένε ότι στο βοηθητικό κιβώτιο του νέου Grand Vitara των 1600 κ.εκ. υπάρχουν τα γρανάζια του υποπολλαπλασιασμού. Λείπει το ηλεκτρονικό σύστημα ενεργοποίησης και μόνο!!!
Οπότε με ένα λεβιεδάκι, λίγη πατέντα και μία τρύπα στο πάτωμα αποκτά κοντά!!!
Αθάνατη Ελλάδα!! Η γή της πατέντας!! Πολύ θα γουστάρω να είναι ολα όπως λέτε!!!
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
STOP PRESS!!! STOP PRESS!!!Πληροφορίες απο έμπειρο μηχανικό λένε ότι στο βοηθητικό κιβώτιο του νέου Grand Vitara των 1600 κ.εκ. υπάρχουν τα γρανάζια του υποπολλαπλασιασμού. Λείπει το ηλεκτρονικό σύστημα ενεργοποίησης και μόνο!!!
Οπότε με ένα λεβιεδάκι, λίγη πατέντα και μία τρύπα στο πάτωμα αποκτά κοντά!!!
Αθάνατη Ελλάδα!! Η γή της πατέντας!! Πολύ θα γουστάρω να είναι ολα όπως λέτε!!!
-
Και αυτομάτως η Suzuki θα σου κόβει την εγγύηση!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Και αυτομάτως η Suzuki θα σου κόβει την εγγύηση!!!!!!!!!ΣΩΣΤΑ, εκτός κι αν κάποιος τοπικός αντιπρόσωπος το κάνει μόνος του και κρατήσει την εγγύηση σε ισχύ. Τόσα έχουν δει τα μάτια μας με τουρμπίσματα και τσιπαρίσματα 'εντος εγγύησης'
-
Συγχωρηστε την αφελεια μου αλλα εξακολουθω να μην καταλαβαινω γιατι η suzuki να φορτωσει τοσα παραπανισια κιλα σιδερο και λιπαντικο, χαντακόνοντας στον κοσμο τη συγκεκριμενη εκδοση μια και υπαρχει αυξημενη καταναλωση λογω βαρους, αλλα και πιο ακριβο ειναι ενα κιβωτιο με κοντες απο ενα σκετο....
Κοστος στην γραμη παραγωγής( να μην εχει δυο για το ποτε βαζει το ενα και ποτε το αλλο) λυπαμε αλλα δεν το τρωω τωρα με τις αυτοματοποιημενες ρομποτικες γραμμες παραγωγής???????
Γυτωνει το κοστος των ηλεκτρονικών?? ποιο κοστος????? το Jimny τωρα μετα το face-lift, με νεο ταμπλο κ.λπ. ψιλα + το ηλεκτρονικο συστημα εμπλοκης ακριβηνε μονο 1000 ευρω απο πριν με το απλο... δηλ τι γλυτωσε η suzuki
Λυπαμαι αλλα εξακολουθω να ειμαι προβληματισμετος και να μην το πολυπιστευω.... Μακαρι βεβαια αλλα......
Οσον αφορα το θεμα της εγγυησης, δεν νομιζω οτι θα ακυρωνεται μια και τα 'χρειαζουμενα' θα ειναι της ιδιας της εταιρείαςκαι σε τελικη αναλυση του ιδιου μοντελου, δηλ. αν προσθεσετε εκ των υστερων π.χ. αεροσακους σε αυτοκινητο που δεν ειχε, θα ακυρωθει η εγγυηση?????
GRAND VITARA (ESCUDO) 2006