-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ολα για πεταμα ειναι...... Και στα χερια του αδαη, ειναι επικυνδινα...
300 αλογα, 2κατι τονους με λαστυχα με ΤΕΡΑΣΤΙΟ προφυλ
και κεντρο βαρους πιο ψιλα και απο την μυτη των ιδιοκτιτων τους...Δηλαδή εγώ που κάποιες φορές μετακινώ ένα όχημα με 300+ άλογα, 24+ τόνους, με 'ζαντολάστιχα' 22,5 ιντσών, με κέντρο βάρους πιο πάνω και από από τη σκεπή ενός χάμερ, μάλλον τους έχω για πλάκα όλους αυτούς.
(Πάντως σε έναν με χάμερ του είπα μια μέρα που κυκλοφορούσα με το Trafic ότι η οροφή του δεν είναι καλά καθαρισμένη. Όχι για να μη νομίζει ότι μας έχει όλους από κάτω )
(Το θέμα πήγε στη πλάκα και αυτό κάνω, μη στραβώσει κανείς)
-
Βαλτε και 2 τουρμπινες απο πανω και καντετο Boing το Santa.... ελεος δηλαδη..... ακομα καλυτερα αν θελεις φαρδυ λαστιχακι μπορεις να βαλεις απο τρακτερ ή ακομα καλυτερα απο θεριζοαλονιστικη μηχανη
Δυστυχως στην Ελλαδα 98% που παιρνουν τζιπ το αγοραζουν λογω μεγεθους... 'για να τους πατησουν ολους', να παρκαρουν στο Κολωνακι ή Τσιμισκη και να κανουν αναστροφες πανω απο νησιδες ή παρκακια Ας μαθουν πρωτα τι ειναι πραγματικα τα 4Χ4 και ποια η χρηση τους και μετα ας τα αγοραζουν, γιατι πολλους τζιπατους ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΔΕΣ γεμισαμε που δεν ξερουν την τυφλα τους
παραθετω φωτο απο τα λαστιχα, μπορεις να αγορασεις και 4αδα σε τιμη ευκαιριας για ολο το γουρουναμαξο ξερεις τι ωραιο κρατημα θα εχεις
-
Λετε αυτους που αγοραζουν SUV κομπλεξικους. Δηλ Αυτοι που αγοραζουν αυτοκινητα με 200+ αλογα τι ειναι? Για ποιο λογο χρειαζονται τοσα αλογα? Μηπως για τον ιδιο λογο που αγοραζουν και οι Αλλοι SUV?
-
Ο χρήστης kargios έγραψε:
Λετε αυτους που αγοραζουν SUV κομπλεξικους. Δηλ Αυτοι που αγοραζουν αυτοκινητα με 200+ αλογα τι ειναι? Για ποιο λογο χρειαζονται τοσα αλογα? Μηπως για τον ιδιο λογο που αγοραζουν και οι Αλλοι SUV?Όταν αγοράζεις SUV για να το βάζεις μπροστά στα club, για να το παίξεις μούρη στις ηλίθιες γκόμενες, για να μπεις στο μάτι του γείτονα, για να μπορείς να πηγαίνεις στο κολωνάκι και να μην νιώθεις άσχημα που έχεις ένα ταπεινό 1600, ε ναι, τότε είσαι κομπλεξικός.-
Να θέλουν τα 200+ άλογα και να τα χρησιμοποιούν μόνο εκεί που μπορούν χωρίς να ρισκάρουν με κανενός την ζωή το σκέφτηκες?
-
Αυτοι που εχουν πολλα αλογα ειναι πιο πιθανο να δημιουργησουν ατυχημα καθως για να το αποδειξουν πρεπει να το πατησουν το γκαζι λιγο παραπανω. Ενω με Το SUV δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα. Φαινεται απο Μονο του. Κατι καγκουρες με Subaru Impreza ειναι πολυ πιο επικινδυνοι απο αυτους με SUV
-
Το αυτοκίνητο δεν το παίρνεις για να δείξεις ότι είσαι κάποιος. Το παίρνεις γιατί σου χρειάζεται ή επειδή θες να το απολαμβάνεις ΕΣΥ! Όχι για να αποδείξεις κάτι!!
Πάντως το Impreza που λες στρίβει, επιταχύνει, φρενάρει καλύτερα από τα κάθε λογής SUV.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Όταν αγοράζεις SUV για να το βάζεις μπροστά στα club, για να το παίξεις μούρη στις ηλίθιες γκόμενες, για να μπεις στο μάτι του γείτονα, για να μπορείς να πηγαίνεις στο κολωνάκι και να μην νιώθεις άσχημα που έχεις ένα ταπεινό 1600, ε ναι, τότε είσαι κομπλεξικός.-
Να θέλουν τα 200+ άλογα και να τα χρησιμοποιούν μόνο εκεί που μπορούν χωρίς να ρισκάρουν με κανενός την ζωή το σκέφτηκες?
κοντράκηδες είναι άστους! κι όχι τίποτ' άλλο μπορούν να πάρουν 'τζιπ' και παίρνουν hatchback
κοίτα εδώ που τα λέμε για κανένα πεζοδρόμιο και για λόγους peanu(t)s envy καλό είναι (κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε)
-
Δημήτρη είσαι εγωιστής, γιατί δε θέλεις να δείχνεις και στους άλλους τι κάνει το impreza αλλά θέλεις να το απολαμβάνεις μόνος σου.
Αλλά για να καταλάβω, το αυτοκίνητο που 'πρέπει' να αγοράζουμε, πρέπει να είναι suv μεγάλο και φανταχτερό για να μας το παρκάρουν 'πρώτη μούρη' στα διάφορα νυχτερινά κέντρα, αλλά με ιπποδύναμη κάτω από 200 ίππους (αν είναι δυνατόν και κάτω από 75) για να μη γίνεται επικίνδυνο για τους άλλους.
Συνφορουμά 'kargios' κατ αρχή καλώς ήρθες στο φόρουμ και κατά δεύτερο μη ξεχνάς ότι τα περισσότερα 'μουράτα' suv έχουν παραπάνω από 200 ίππους άρα ... ... .
Το θέμα έχει ξεφύγει και καλό είναι να το πάμε στη πλάκα.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Το θέμα έχει ξεφύγει και καλό είναι να το πάμε στη πλάκα.
αυτό έλειπε να το πάρουμε στα σοβαρά
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ολα για πεταμα ειναι...... Και στα χερια του αδαη, ειναι επικυνδινα...
300 αλογα, 2κατι τονους με λαστυχα με ΤΕΡΑΣΤΙΟ προφυλ
και κεντρο βαρους πιο ψιλα και απο την μυτη των ιδιοκτιτων τους...Δηλαδή εγώ που κάποιες φορές μετακινώ ένα όχημα με 300+ άλογα, 24+ τόνους, με 'ζαντολάστιχα' 22,5 ιντσών, με κέντρο βάρους πιο πάνω και από από τη σκεπή ενός χάμερ, μάλλον τους έχω για πλάκα όλους αυτούς.
(Πάντως σε έναν με χάμερ του είπα μια μέρα που κυκλοφορούσα με το Trafic ότι η οροφή του δεν είναι καλά καθαρισμένη. Όχι για να μη νομίζει ότι μας έχει όλους από κάτω )
(Το θέμα πήγε στη πλάκα και αυτό κάνω, μη στραβώσει κανείς)
Εισαι και συ ενας απο αυτους;;;;
Αλλο το επαγγελματικο και αλλο το πουλ μουρ Ες Γιου Βυ (SUV) να πιανει 2 λωριδες παρκαρισμενο, σε κεντρικο δρομο Κωλονακιου, Κηφησια, Εκκαλης και παει λεγοντας...
Τα σιχαινομαι αυτα.....κατα την γνωμη μου, Hummer Η1 κ Η2 & Cherokee ειναι απο τα καλυτερα 'οχηματα εκτος δρομου' ...η λαθος χριση τους ειναι που μου σπαει τα νευρα....
-
Εγω θα συμφωνήσω απολυτα με αυτο που ειπε ο φιλος Wagner669, η λαθος χρηση ειναι που με εκνευριζει. **Λογικα **οταν παμε να αγορασουμε ενα αμαξι σκεφτομαστε για τι πραγμα το θελουμε. Αυτος που παιρνει impreza το αγοραζει για καποιο συγκεκριμενο σκοπο λογω των κρατηματων, επιταχυνσης κτλ. το οποιο το σεβομαι απολυτα, ετσι παιρνει και καποιος το 4Χ4. Oι περισοτεροι δεν ξερουν γιατι αγοραζουν 4Χ4. Απλα για να λενε οτι εχουν τζιπ ?!? Βλεπω κατι κατινες με Cherokee, LC, MERC κτλ. που αμφιβαλω αν ξερουν τι πραγμα ειναι αυτο που οδηγουν, να μην ξεχασω και τους κυριους με τα καλογυαλισμενα Cherokee που αμα δουνε μια σταμπα λασπης βγαινουν και το γλυφουν με την γλωσσα για να το καθαρισουν ή πανικοβαλλονται με τα πρωτα χιονια...
Να πω βαση ποιων κριτηριων και για ποια χρηση αγορασα το LC :
-
για να ανεβενω στο 2ο σπιτι μου που ειναι στην Πινδο που βρισκετε στα 900μ. και μεχρι προτεινος ο δρομος ηταν ανυπαρκτος αλλα και για τον χειμωνα που αμα χιονισει εκει ξεχνας να φυγεις... Πηγαινω 2-3 φορες τον μηνα εκει
-
για δραστηριοτητες off-road
-
για μεγαλα ταξιδια (που δεν ειναι απαραιτητο να υπαρχει καποιος συνδιασμος απο τα 2 πρωτα). Πχ. μπορει να ειναι Θεσσ-Αθηνα.
Τον περισσοτερο καιρο αυτο το αμαξι ειναι κλεισμενο μεσα στο γκαραζ κα βγαινει ΜΟΝΟ για αυτους τους 3 λογους και ΠΟΤΕ δεν κυκλοφορει στην πολη (εκτος για service ) ! Φυσικα υπαρχει και ενα 2ο μικρο αμαξι για την πολη αλλα και τις μικρες αποστασεις που με διευκολυνει.
Και ναι ειναι ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ αυτος που παιρνει το SUV ή 4Χ4 (καραφτιαγμενο ή μη) για να παει να παρκαρει πρωτη μουρη στα club.
Φιλε **random1 **αυτα που λες ειναι για γελια ή για κλαμματα (καλυτερα...?!?)
-
-
Ο χρήστης DimisGR έγραψε:
Αυτος που παιρνει impreza το αγοραζει για καποιο συγκεκριμενο σκοπο λογω των κρατηματων, επιταχυνσης κτλ. το οποιο το σεβομαι απολυτα, ετσι παιρνει και καποιος το 4Χ4.Μα και το Impreza μπορεί κάποιος να το πάρει επειδή έχει κόμπλεξ και τάση επίδειξης. Ξέρετε τι μουράτο είναι και το Impreza; Ειδικά αν του βάλεις και ένα αγωνιστικό κάθισμα (λέμε τώρα, μην μου πείτε ότι έχει ήδη από το εργοστάσιο), κολλήσεις και το όνομά σου (στα Αγγλικά) στα τζάμια των πίσω πορτών (όπως κάνουν οι αγωνιζόμενοι)... Χώρια που αποκτάς και την φήμη του 'ψαγμένου εραστή της οδήγησης' (ειδικά αν πετάξεις πάνω στην κουβέντα και καμιά π@παριά)
Δεν τον εμποδίζει κανείς να το αγοράσει. Ο ένας βρήκε το SUV για να κάνει επίδειξη και ο άλλος το Impreza. Από το ίδιο ακριβώς κίνητρο ξεκινούνε. Απλά είναι μια διαφορετική έκφανση του ίδιου πράγματος. Δεν υπάρχουν κανόνες στο παιχνίδι της επίδειξης.Εξάλλου όλοι μας έχουμε μια μικρή έως μεγάλη τάση για επίδειξη μέσα μας (ορμέμφυτη). Όπως όλοι μας κρύβουμε και ματαιοδοξία και εγωκεντρισμο κ.α. Ταυτόχρονα όμως κρύβουμε και ένα θησαυρό.
Αυτό όποιος δεν το παραδέχεται είναι απλά υποκριτής.
Το θέμα είναι τι σημασία δίνεις σε αυτές τις τάσεις. Άμα έχεις πιο σημαντικά και ουσιαστικά πράγματα για να απασχολήσεις το μυαλό σου και την ψυχή σου (αναζητώντας αυτόν τον θησαυρό), αυτές οι τάσεις θα ατονίσουν και θα καταστούν ασήμαντες.Απλά με τα SUV το πράγμα είναι πιο χτυπητό. Νομίζω ότι εδώ υπεισέρχεται και ένας άλλος παράγοντας.
Τα SUV δεν κάνουν τίποτα καλά. Δεν φρενάρουν, δεν στρίβουν, δεν πάνε εκτός δρόμου, καταναλώνουν τρελές ποσότητες καυσίμου, πιάνουν ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ πολύ χώρο.
Το Subaru (και τα άλλα μέλη αυτής της συνομοταξίας των αυτοκινήτων) τουλάχιστον φρενάρει, στρίβει, συγκινεί, προκαλεί. Δηλαδή μπορεί, εκτός από φιγούρα, να κάνει και πολλά - πολλά άλλα πράγματα!
Άρα δεν είναι το ίδιο σαν επιλογή, άσχετα με το αν για μερικούς είναι το ίδιο...
Εξού και οι αλλοπρόσαλλες αλλαγές αυτοκινήτων π.χ. Ιστορίες του τύπου 'είχα αγωνιστικό Rallye και τώρα αγόρασα SUV, σε λίγο όμως θα πάρω ένα Lancer EVO. Μετά βλέπουμε (ίσως καμιά Bentley)'...
Το ίδιο συμβαίνει θαρρώ και με τις Harley (τα δίτροχα SUV) εν συγκρίσει με άλλες μηχανές (π.χ. supersport)... -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Απλά με τα SUV το πράγμα είναι πιο χτυπητό. Νομίζω ότι εδώ υπεισέρχεται και ένας άλλος παράγοντας.
Τα SUV δεν κάνουν τίποτα καλά. Δεν φρενάρουν, δεν στρίβουν, δεν πάνε εκτός δρόμου, καταναλώνουν τρελές ποσότητες καυσίμου, πιάνουν ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ πολύ χώρο.
Το Subaru (και τα άλλα μέλη αυτής της συνομοταξίας των αυτοκινήτων) τουλάχιστον φρενάρει, στρίβει, συγκινεί, προκαλεί. Δηλαδή μπορεί, εκτός από φιγούρα, να κάνει και πολλά - πολλά άλλα πράγματα!
Άρα δεν είναι το ίδιο σαν επιλογή, άσχετα με το αν για μερικούς είναι το ίδιο...
Εξού και οι αλλοπρόσαλλες αλλαγές αυτοκινήτων π.χ. Ιστορίες του τύπου 'είχα αγωνιστικό Rallye και τώρα αγόρασα SUV, σε λίγο όμως θα πάρω ένα Lancer EVO. Μετά βλέπουμε (ίσως καμιά Bentley)'...
Το ίδιο συμβαίνει θαρρώ και με τις Harley (τα δίτροχα SUV) εν συγκρίσει με άλλες μηχανές (π.χ. supersport)...Δεν ξέρω με άλλα suv αλλά με ένα subaru forester μπορείς και να ευχαριστηθείς οδήγηση σε ασφάλτινες διαδρομές και να κάνεις εκπληκτικές διαδρομές σε χώμα με πολλά χιλιόμετρα στο ταχύμετρο και απίστευτα 'μπαντιλίκια' χωρίς να κινδυνέψει κανείς άλλος και με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΔΗΓΗΤΙΚΗ ΕΥΧΑΡΊΣΤΗΣΗ . (που όμοιά της δεν έχω αισθανθεί ποτέ)
Για την πληροφορία είχα στο παρελθόν saxo vts , peugeot 206gti , bmw 316 , audi a6 , citroen zx , nissan cherry . Αλλοπρόσαλλες επιλογές αυτοκινήτων αλλα΄τότε που τα πήρα αυτά μου άρεσαν ή αυτά μπορούσα να πάρω . Είναι κακό αυτό? -
@ 'DimisGR' παρεξήγηση, δεν αναφέρθηκα σε εσένα αλλά στον 'kid' .
Θα συμφωνήσω με όσα γράφεις, δείχνεις συνειδητοποιημένος κάτοχος 'τετρακούνητου' που ξέρει το γιατί το αγόρασε και που θα το χρησιμοποιήσει.
101% σωστός ο 'Wagner' και με μια φράση λέει όλη την πραγματικότητα 'η λάθος χρήση'. Απλά να προσθέσω, (μια και το θέμα έχει πάει στους 'κομπλεξικούς') ότι 'λάθος χρήση' μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε κάτοχος οποιουδήποτε αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
@ 'DimisGR' παρεξήγηση, δεν αναφέρθηκα σε εσένα αλλά στον 'kid' .Θα συμφωνήσω με όσα γράφεις, δείχνεις συνειδητοποιημένος κάτοχος 'τετρακούνητου' που ξέρει το γιατί το αγόρασε και που θα το χρησιμοποιήσει.
101% σωστός ο 'Wagner' και με μια φράση λέει όλη την πραγματικότητα 'η λάθος χρήση'. Απλά να προσθέσω, (μια και το θέμα έχει πάει στους 'κομπλεξικούς') ότι 'λάθος χρήση' μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε κάτοχος οποιουδήποτε αυτοκινήτου.
Φιλε **Tazio **no problem το καταλαβα εγκαιρα και εσβησα το σχετικο κομματι του ποστ μου
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
101% σωστός ο 'Wagner' και με μια φράση λέει όλη την πραγματικότητα 'η λάθος χρήση'. Απλά να προσθέσω, (μια και το θέμα έχει πάει στους 'κομπλεξικούς') ότι 'λάθος χρήση' μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε κάτοχος οποιουδήποτε αυτοκινήτου.Όσον αφορά τη 'χρήση'
SUV = sports UTILITY vehicle.Utility: Designed for various often heavy-duty practical uses: a utility knife; a utility vehicle.
Για δουλειά και σπορ. Για να βγαίνεις στα βουνά, όχι για να πηγαίνεις στο σουπερ-μάρκετ.
Επειδή τα SUV πολλαπλασιάζονται και αυτοί που τα αγοράζουν μόνο για τα βουνά δεν τα θέλουν, να μπει ένα μέτρο: ΟΧΙ SUV στο δακτύλιο.
Κρίμα γι' αυτούς που τα θέλουν πραγματικά, αλλά μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Επειδή τα SUV πολλαπλασιάζονται και αυτοί που τα αγοράζουν μόνο για τα βουνά δεν τα θέλουν, να μπει ένα μέτρο: ΟΧΙ SUV στο δακτύλιο.Κρίμα γι' αυτούς που τα θέλουν πραγματικά, αλλά μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.
Αν είναι να απαγορέψουν τα SUV στο δακτύλιο ας απαγορέψουν μαζί και τις BMW-MERCEDES-AUDI, κτλ που φτάνουν ή και ξεπερνούν ακόμα σε διαστάσεις τα SUV. Δηλαδή αυτοί είναι πιο μάγκες;
Όσο για τις κατηγορίες που ρίχνουν όλοι στους κατόχους SUV ένα έχω να πω. Είναι δικαίωμα του καθενός να παίρνει ό,τι αμάξι θέλει και να το αξιοποιεί στο βαθμό που θέλει.
Προσωπικά, θεωρώ ότι τα SUV είναι πολύ πιο ασφαλή σε περίπτωση ατυχήματος, στο δρόμο σε προσέχουν περισσότερο και αποφεύγουν να σου 'χωθούν', πάνε παντού (ακόμα και να μην πας ξέρεις ότι μπορείς), έχουν πλέον καλή οδική συμπεριφορά, έχουν τεράστιους χώρους, κτλ.Υ.Γ. Ποιοί νομίζετε ότι αγοράζουν SUV; Όχι πάντως αυτοί που θα έπαιρναν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης αντί γι΄αυτό. Μάλλον προς κάποιο αυτοκίνητο εκ Γερμανίας ερχόμενο τους κόβω. Οπότε τι σας νοιάζει; Τον ίδιο χώρο καταλαμβάνουν και τα δύο. Στο κάτω κάτω και μόνο για λόγους επίδειξης να το αγοράζουν δικαίωμά τους. Δηλαδή ο κόσμος αγοράζει Μερσεντές μόνο για την ποιότητά τους; Μάλλον για το αστέρι τις αγοράζει η πλειοψηφία και καλά κάνει.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αν είναι να απαγορέψουν τα SUV στο δακτύλιο ας απαγορέψουν μαζί και τις BMW-MERCEDES-AUDI, κτλ που φτάνουν ή και ξεπερνούν ακόμα σε διαστάσεις τα SUV. Δηλαδή αυτοί είναι πιο μάγκες;
Όσο για τις κατηγορίες που ρίχνουν όλοι στους κατόχους SUV ένα έχω να πω. Είναι δικαίωμα του καθενός να παίρνει ό,τι αμάξι θέλει και να το αξιοποιεί στο βαθμό που θέλει.
Προσωπικά, θεωρώ ότι τα SUV είναι πολύ πιο ασφαλή σε περίπτωση ατυχήματος, στο δρόμο σε προσέχουν περισσότερο και αποφεύγουν να σου 'χωθούν', πάνε παντού (ακόμα και να μην πας ξέρεις ότι μπορείς), έχουν πλέον καλή οδική συμπεριφορά, έχουν τεράστιους χώρους, κτλ.Υ.Γ. Ποιοί νομίζετε ότι αγοράζουν SUV; Όχι πάντως αυτοί που θα έπαιρναν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης αντί γι΄αυτό. Μάλλον προς κάποιο αυτοκίνητο εκ Γερμανίας ερχόμενο τους κόβω. Οπότε τι σας νοιάζει; Τον ίδιο χώρο καταλαμβάνουν και τα δύο. Στο κάτω κάτω και μόνο για λόγους επίδειξης να το αγοράζουν δικαίωμά τους. Δηλαδή ο κόσμος αγοράζει Μερσεντές μόνο για την ποιότητά τους; Μάλλον για το αστέρι τις αγοράζει η πλειοψηφία και καλά κάνει.
Δεν έχεις καθόλου άδικο aserf αλλά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.Εσάς σας ενοχλεί που ο διπλανός σας για Χ,Ψ λόγους αγόρασε ένα αμάξι τέρας;Μάλλον έπρεπε να σας ενοχλεί το ότι ΔΕΝ υπάρχουν θέσεις στάθμευσης.Γιατί,πιστεύετε ότι στη θέση που πάρκαραν πριν τα SUV και τα Α6-Α8-S class-...θα πάρκαραν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα;Το πολύ-πολύ να βαζαμε στριμόκωλα 2 Golf ή Α3.Αλλά και πάλι,πόσα SUV και μεγάλα αυτοκίνητα να υπάρχουν παρκαρισμένα στο δακτύλιο και πόσοι από τους ιδιωκτήτες τους τα παρκάρουν έξω;Μην τρελαινόμαστε!Ας μην επιτρέψουμε να προωθηθεί αυτό το ημίμετρο που θα γίνει μόνο για τα μάτια του κόσμου!Το προβλημα θα λυθεί μόνο με το χτίσιμο κτιρίων πάρκινγκ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Επειδή τα SUV πολλαπλασιάζονται και αυτοί που τα αγοράζουν μόνο για τα βουνά δεν τα θέλουν, να μπει ένα μέτρο: ΟΧΙ SUV στο δακτύλιο.
Καμία αντίρηση, αν παράλληλα απαγορευτεί κι οποιοδήποτε αυτοκίνητο πάνω από 4,5 μέτρα (αν και το Jimny είναι κάτω από 4μ.), οποιοδήποτε άνω των 2.000κ.εκ., άνω των 200 ίππων κλπ
Το εμβαδό που καταλαμβάνουν τα SUV είναι αντίστοιχο με ενός μεσαίου αυτοκινήτου, άρα οι απαγορεύσεις δεν έχουν νόημα. Ούτε θέμα κατανάλωσης/ρύπων υπάρχει, αφού υπάρχουν πάρα πολλά χρέπια (αλλά και καινούρια) που καταναλώνουν/μολύνουν περισσότερο από ένα SUV.
Ούτε θέμα ύψους τίθεται, αφού αντίστοιχα θα πρέπει να απαγορευτούν όλα τα MPV και τα επαγγελματικά van από το δακτύλιο.
Φυσικά και καυτηριάζω αυτούς που έχουν SUV για τα πεζοδρόμια και δεν ξέρουν ούτε καν αν είναι τετρακίνητο ή δικίνητο το αυτοκίνητό τους, αλλά οι 'απαγορεύσεις' αυτές δεν έχουν καμία λογική κι είναι ρατσιστικές.
Τι προτιμάς να βλέπεις στο κέντρο; Jimny ή E-Class; RΧ 400h ή 520; Τouareg V10 TDI ή WRX;
-
Εμένα με ενοχλεί να βλέπω άσχημες γυναίκες στο κέντρο της Αθήνας, να απαγορευτούν και αυτές.
Ζήτω η ευγονική
Tι Cayenne,Touareg,X5 και τα ρεστα...