Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Εγω θαλεγα να δοκιμάσει και τις ζάντες χωρίς λάστιχα...
Σωστός γιατί τότε δεν θα χρειάζετε να πηγαίνω καν από τον δρόμο.... θα πηγαίνω από τι γραμμές του τρένου
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Εγω θαλεγα να δοκιμάσει και τις ζάντες χωρίς λάστιχα...
Σωστός γιατί τότε δεν θα χρειάζετε να πηγαίνω καν από τον δρόμο.... θα πηγαίνω από τι γραμμές του τρένου
βασικά ο λαστιχάς δεν μου έδωσε εγγύηση εφ'όρου ζωής, εγώ ξέρω ότι σίγουρα τα λάστιχα θα τα αλλάξω το 2009 ή μόλις γίνουνε σλικ εντελώς. Τα 100,000+ χλμ θα τα περάσω σίγουρα
τώρα σκέφτομαι ότι και τα αμορτισέρ δεν τα έχω αλλάξει απο τότε που το πήρα... δηλ. έχουν κάνει 150,000 χλμ αυτή τη στιγμή...
οπότε μάλλον θα κάνω αλλαγή 2 σε 1 αμορτισέρ και λάστιχα μαζί το 2010
πληροφοριακά εχω κάνει ήδη 75.000 km από την προηγούμενη αλλαγή ελαστικών και η επόμενη θα αργήσει αρκετά μιας και το αμάξι δεν κινείτε καθόλου εντός πόλεως παρά μόνο για εκδρομές και μεγάλα ταξίδια που και αυτά τον τελευταίο καιρό σπανίζουν λόγο υποχρεώσεων
Ο χρήστης iliasraver έγραψε:
70.000 χλμ.για αλλαγη ελαστικών ;;;;;;;!!!!!!!!!
Να μας λες ποιους δρόμους χρησιμοποιεις για να τους αποφέυγουμε..
Δεν πρόκειται να σου κάνω αυτή την χάρη οπότε κράτα τα ειρωνικά σχόλια για τον ευατό σου και όχι για μένα ...γιατί δεν με ξέρεις και από χτες
Τα συγκεκριμένα Κουμο (MT KL71) τα φοράει πολύ φίλος και είναι πάρα πολύ καλά! Από τρέξιμο στην εθνική 140, είναι πολύ σταθερά και ειδικά σε βρεγμένο οδόστρωμα (αυτό το διαπίστωσα και εγώ).
Θόρυβο κάνουν λίγο παραπάνω.... όπως όλα τα Μ/Τ άλλωστε...... αλλά είναι κάτι που δεν το αποφεύγεις.
και εκτός δρόμου πάρα πολύ καλά.
Τα μόνα που τα συναγωνίζονται είναι τα Geolander.
Στο LC φορούσα τα Bridgestone Dueler τα οποία ήταν ΑΙΣΧΟΣ
Κατέχω από το '99 το LC 90 / 3.4 Luxury, χωρίς μπλοκέ διαφορικό πίσω μιας και αυτό ήταν στην απλή εκδοση (executive), αυτόματο, 5-θύρο.
Τώρα έχει 140.000 χλμ. Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και δεν μου έχει βγάλει καμία απολύτως ζημιά αν και το πηγαίνω αρκετά off-road (σχετικά τα χλμ. είναι λίγα για ένα TOYOTA) και φυσικά δεν το κυκλοφορώ καθόλου μέσα στην πόλη.
Το μόνο που έχω αλλάξει είναι τα εργοστασιακά λάστιχα, η αλλαγή έγινε στα 70.000 χλμ. και έβαλα τα COOPER DISCOVERER Α/Τ τα οποία έχω μέχρι τώρα.
Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω εγώ τους ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ κατοχους των
L.C 90 τι πληρώνουν για ασφαλεια ;
και ειδικά τι για service, π.χ πόσο παει δισκο-πλατο, δισκόφρενα-τακακια,
κλπ.
σας ζηλευουμε....
Ασφάλεια 285 Ε το εξάμηνο
Σέρβις ανά 10.000 χλμ. κόστος 200-300 Ε, εκτός από το μεγάλο (αλλαγή ιμάντα χρονισμού) που έγινε στα 100.000 χλμ και πλήρωσα 460 Ε
Όσο για τον δίσκο πλατό δεν έχω οπότε δεν γνωρίζω πόσο πάει η αλλαγή του
Ο χρήστης Leonardo έγραψε:
Δ. Έχουμε απλό 4χ4.
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ.
Θα συμφωνήσω με τον φίλο LEO ότι πάντα με αργά, ειδικά αν είναι λίγα τα κυβικά (όπως στην περίπτωση του φίλου), άσε που άμα κολλήσεις και πας να βάλεις αργά τότε θα είναι πράγματι πολύ αργά
Έχω το LC 3.4 βλέπω ότι πάει πιο άνετα με αργά + D
Έχω ένα Yaris μοντ '99 , κοντά στα 91.000 χλμ, για την μετακίνηση στην πόλη και για κοντινά ταξίδια. Την περασμένη Παρασκευή το πρωί έβαλα αμόλυβδη από το βενζινάδικο της ΕΚΟ επί της Βασ. Όλγας (Θεσ/νίκη)
Μετά απο 3-4 ώρες που πήγα να το πάρω το αμάξι μόλις το έβαλα μπροστά και πήγα να ξεκινήσω παρουσίασε ατροφία 2 φορές.... δεν το έδωσα σημασία αφου μετά απο 2 λεπτά έστρωσε.
Το ίδιο απόγευμα που ξεκίνησα για Χαλ/δική στον δρόμο που άναψε το λαμπάκι της μηχανής... στην αρχή τα πήρα λίγο γιατί την προήγουμενη μέρα είχε βγεί από service, μετά ψηλιάστηκα ότι μπορεί να είναι από βενζίνη αλλά πάλι κάλεσα την οδική για να δω τι τρέχει.
Τελικά μου το επιβεβαίωσε και ο άνθρωπος της οδικής ότι ήταν από βενζίνη, κάποιο σκουπιδάκι μπήκε και για αυτό άναψε το λαμπάκι και απλά κάποια στιγμή θα ξεμπούκωνε.
Το θέμα είναι ότι βάζω χρόνια βενζίνη από συγκεκριμένο βενζινάδικο και πρώτη φορά το έκανε αυτό. Μπορεί η βενζίνη στις δεξαμενές του να ήταν στο τελείωμα...αλλά εγώ τι φταίω ???? Άκουσα από γνωστό ότι είναι μούφα το συγκεκριμένο πρατήριο, καμία άποψη για το συγκεκριμένο πρατήριο ?
Έχω ακούσει από πολλούς ότι είναι καλύτερα να βάζεις από πρατήρια που τα έχουν οι εταιρίες και όχι ιδιώτες για τον λόγο ότι η εταιρία τι σκοπιμότητα έχει να κάνει νοθεία ?!? Δηλαδή ένα πρατήριο Shell που το έχει ιδιώτης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να νοθεύει τα καύσιμα, ενώ αντίστοιχο της εταιρίας όχι. Άσε που αυτό είναι εις βάρος των εταιριών γιατί γίνετε στο όνομα τους δυσφήμηση από ιδιώτες.
Η Shell στην Χαριλάου, λίγο πανω από τον Μασούτη στο δρόμο προς Πανόραμα είναι πολύ καλή. Ανήκει στην Shell και όχι σε ιδιώτη!