-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
1)Η μόνη οδηγική εμπειρία που έχω είναι σε αλάνες με τον πατέρα μου στην θέση του συνοδηγού.Α, και μία φορά που το γύρισα σπίτι από τις αλάνες μόνος μου. (χωρίς να κάνει δηλαδή τίποτα ο dad)2)Από χθες που είπες την λέξη 'τζιζ' (alfa romeo) σκέφτομαι πολύ την 147 με τα 120 άλογα.. Νομίζω ότι είναι καλή επιλογή. Οι επιδόσεις δεν με ενδιαφέρουν πολύ αλλά με ενδιαφέρει να κινούμαι με αξιοπρέπεια έως σβέλτα.
3)Δεν έχω κόλημα με τα διθέσια αυτοκίνητα αλλά δεν τα νατιπαθώ κιόλας. Έχω συνδυάσει το διθέσιο με την ταχύτητα, την πολυτέλεια και την σπανιότητα του σχήματος. Το ΜΧ-5, παρόλο που είναι πολύ καλό δεν θα το επέλεγα γιατί δεν προσφέρει ούτε επιδόσεις ούτε είναι σπάνιο. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, λέγοντας επιδόσεις εννοώ 0-100 σε 6sec max.
4)Οι Επενδυτές δεν πρόκειται να μου δώσουν λεφτά για διθέσιο έτσι και αλλιώς οπότε τζάμπα το συζητάμε.
5)Πάντως, δεν σκέφτεσαι σωστά.. Με το διθέσιο βάζεις μόνο μία κοπέλα μέσα, με οτιδήποτε άλλο βάζεις πολλές..
6)Δεν σκοπεύω να το χτυπήσω και γενικά να το καταστρέψω μιας και θέλω (το αν θα το καταφέρω είναι άλλο θέμα) να το συντηρώ μόνος μου.. Οπότε ένα χτυπημένο φτερό σημαίνει κομμένες οι έξοδοι για κανά μήνα που δεν λέει καθόλου..
Του μπαμπά όμως θα το χτυπήσω, άλλος το πληρώνει..7)Λογικός ακούγεσαι, οπότε αν δεν βαριέσαι να γράφεις..
Λοιπόν, έχουμε και λέμε!!!
-
Πολύ χαίρομαι που το ακούω αυτό. Να δεις που όταν θα πας για μαθήματα, θα έχεις τη σωστή αναλογία γνώσης-άγνοιας, οπότε και νομίζω ότι θα τα καταφέρεις.
-
Δεν είναι καθόλου κακή ιδέα. Από όσο έχω ακούσει και από τα παιδιά εδώ πέρα, πρέπει να είναι καλό σχολείο το αυτοκίνητο!
-
Να ακούσω να το ξαναλες αυτό μετά από λίγα χρόνια! Και εγώ της ιδίας άποψης ήμουν και το ξανασκέφτηκα!
-
Το περίμενα ότι θα κολλούσε στος επενδυτές. Ήμουν απλώς σίγουρος για αυτό!
-
Έχει τύχει άπειρες φορές να βάλω πολλές μέσα. Και αν τα ζυγίσω, νομίζω ότι καλύτερα μια! Βλέπεις, οι υπόλοιπες δεν ενδιαφέρονταν για την πάρτη μου! Οπότε, αν έχεις μια (και καλή), το διθέσιο απλά δεν παίζεται! Αλλά αφού κολλάει στην επένδυση...
-
Κανείς δεν σκόπευε να χαλάσει ή να χτυπήσει το αυτοκίνητό του, ειδικά αν το αγαπάει κιόλας! Πού είσαι mkIII, να με διαψεύσεις!!!
Τέτοια γεγονότα όμως συμβαίνουν. Και να σου πω, δεν ξέρεις τι πίκρα τράβηξα δυο φορές με το Κλιάκι...Πού να είχα το 350Ζ και να γινόταν τίποτα τέτοιο...Το 'άνοιξε πέτρα' θα με έβλεπες να τραγουδάω...με μαύρα και τσεμπέρι στο κεφάλι...
- Συνεχίζεις να με βρίσκεις λογικό μετά από όλα αυτά; Αν ναι, ανέβα Θεσσαλονίκη να δεις πόσο λάθος έκανες!!! [/b]
-
-
[quote='Kid']Καλή ερώτητση.. Δεν έχουμε συζητήσει για κάποιο συγκεκριμένο χρηματικό όριο, αλλά πιστεύω ότι [b]25,000
-
sto paidi mou tha pairna to a3 3.2 alli klasi
-
Θα το άφηνα να το πάρει μόνο του! Όπως το πήρα και εγώ δηλαδή...
-
Ο χρήστης Έλσα έγραψε:
Θα το άφηνα να το πάρει μόνο του! Όπως το πήρα και εγώ δηλαδή...Και εγω μονος μου το πηρα.
Αλλα εαν ο πατερας του μπορει να τα δωσει καλα να κανει και να τα δωσει. Οσα μπορει..!
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Δεν έχω κόλημα με τα διθέσια αυτοκίνητα αλλά δεν τα νατιπαθώ κιόλας. Έχω συνδυάσει το διθέσιο με την ταχύτητα, την πολυτέλεια και την σπανιότητα του σχήματος. Το ΜΧ-5, παρόλο που είναι πολύ καλό δεν θα το επέλεγα γιατί δεν προσφέρει ούτε επιδόσεις ούτε είναι σπάνιο. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, λέγοντας επιδόσεις εννοώ 0-100 σε 6sec max.
6sec max???
Αυτό λογίζεις σαν επιδόσεις εσύ?? Δηλαδή τα 8 και κάτι ψιλά που θέλουν τα Saxo, Rallye, Ibiza FR, Focus ST και άλλα πολλά τα θεωρείς πολλά? 6 sec δεν βγάζει το Impreza Sti... Δηλαδή από τι θες να γνωρίσεις τον κόσμο των επιδόσεων? Από Enzo? Ή νομίζεις ότι μπορείς να διαχειριστείς τις επιδόσεις του ΜΧ-5? Εγώ σου λέω ότι και τα 120 άλογα της 'μπλιπ-μπλιπ-στρίψε' 147 ΔΕΝ μπορείς να διαχειριστείς... Όλα αυτά φιλικά και χωρίς παρεξήγηση...
Δεν έγινα κατανοητός. Σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι είναι πολλά τα 8 των Saxo/Rallye/κτλ κτλ, μάλλον λίγα είναι αν τα συγκρίνεις κανείς με τα 10άρια που χτυπάνε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα.. Είναι σίγουρο ότι δεν μπορώ να διαχειριστώ 70 άλογα σε μπροστοκίνητο, πόσο μάλλον 100+ σε πισωκίνητο. Απλά, αυτό που εννοούσα είναι ότι για να θεωρήσω στο μυαλό μου ένα διθέσιο ως γρήγορο θέλω να έχει 0-100 σε 6sec. 350Ζ και πάνω δηλαδή. Γενικά, όταν ακούω διθέσιο στο μυαλό μου έρχονται 350Ζ, Boxster S, SLK 55 AMG, SL 350, τέτοια αυτοκίνητα και όχι ΜΧ-5 ή MR-2. Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ.
Φιλικά
Ένα δυνατό (νορμάλ) rallye (127-129ps στρόφαλο), πέφτει κάτω από 8 για το 0-100. Είναι γύρω στο 7,5 με 7,8.
Τα περιοδικά έδιναν από 8,1 έως 8,5.
Η Peugeot 8,7.
Eγώ 7,5.Με πάσα ειλικρίνεια
Δάτρων Ε. Πιταχυνσίδης -
παρε κατι απο 90 ως 120 ιππους ωστε να μην χρειαστει σε 2 χρονια να αλλαξεις αυτοκινητο...φροντισε να μην ειναι κανας κουβας και ψωνισεις κανα χωραφι,δε θελω να πω μαρκες , μαθε να οδηγεις σωστα και να σαι ψυχραιμος, η οδηγηση θελει κρυο αιμα...
το να σου πω παρε ενα αμαξι στους 60 ιππους επειδη εισαι νεος ειναι σαν να σε οδηγω να πηγαινεις κουβαρια 6 μηνες μετα...χωρια που αμα επιχειρησεις προσπεραση με κλιματισμο θα σε μαζεψουν με τα κουταλακιαπαρε και κατι που να παρκαρεται σχετικα ευκολα,δε νομιζω να χεις αναγκη για κορολες,αστρα κτλ κτλ.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Δεν έχω κόλημα με τα διθέσια αυτοκίνητα αλλά δεν τα νατιπαθώ κιόλας. Έχω συνδυάσει το διθέσιο με την ταχύτητα, την πολυτέλεια και την σπανιότητα του σχήματος. Το ΜΧ-5, παρόλο που είναι πολύ καλό δεν θα το επέλεγα γιατί δεν προσφέρει ούτε επιδόσεις ούτε είναι σπάνιο. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, λέγοντας επιδόσεις εννοώ 0-100 σε 6sec max.
6sec max???
Αυτό λογίζεις σαν επιδόσεις εσύ?? Δηλαδή τα 8 και κάτι ψιλά που θέλουν τα Saxo, Rallye, Ibiza FR, Focus ST και άλλα πολλά τα θεωρείς πολλά? 6 sec δεν βγάζει το Impreza Sti... Δηλαδή από τι θες να γνωρίσεις τον κόσμο των επιδόσεων? Από Enzo? Ή νομίζεις ότι μπορείς να διαχειριστείς τις επιδόσεις του ΜΧ-5? Εγώ σου λέω ότι και τα 120 άλογα της 'μπλιπ-μπλιπ-στρίψε' 147 ΔΕΝ μπορείς να διαχειριστείς... Όλα αυτά φιλικά και χωρίς παρεξήγηση...
Δεν έγινα κατανοητός. Σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι είναι πολλά τα 8 των Saxo/Rallye/κτλ κτλ, μάλλον λίγα είναι αν τα συγκρίνεις κανείς με τα 10άρια που χτυπάνε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα.. Είναι σίγουρο ότι δεν μπορώ να διαχειριστώ 70 άλογα σε μπροστοκίνητο, πόσο μάλλον 100+ σε πισωκίνητο. Απλά, αυτό που εννοούσα είναι ότι για να θεωρήσω στο μυαλό μου ένα διθέσιο ως γρήγορο θέλω να έχει 0-100 σε 6sec. 350Ζ και πάνω δηλαδή. Γενικά, όταν ακούω διθέσιο στο μυαλό μου έρχονται 350Ζ, Boxster S, SLK 55 AMG, SL 350, τέτοια αυτοκίνητα και όχι ΜΧ-5 ή MR-2. Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ.
Φιλικά
Δημήτρη (Δημήτρης, σωστά; ) μην λες ότι δεν μπορείς να διαχειριστείς 70 άλογα σε προσθιοκίνητο, υποτιμάς τον εαυτό σου. Ένα αξιοπρεπές προσθιοκίνητο με 70 άλογα πρακτικά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ, εκτός αν είσαι πολύ ΓΚΑΟΥ ρε παιδί μου! Εδώ με 80 του Fiesta το παλεύεις να κάνει κανένα ταρζανικό και πάλι... εντελώς προβλέψιμο. Πάρε ένα αμάξι που θα το κρατήσεις 4-5 χρόνια, ή μέχρι να μπορείς να πάρεις ένα δικής σου επιλογής (από οικονομικής άποψης εννοώ). Επίσης, αν θες τη γνώμη μου (χωρίς να έχω διαβάσει τις προηγούμενες απόψεις σας, άρα δεν ξέρω τι συζητάτε ), πάρε ένα 4-θέσιο, 5-πορτο. Τα 3-πορτα είναι εντελώς άβολα αμάξια. Αν πας και φοιτητής, θα σε γειώσει πολλές φορές το 3-πορτο, όταν θα ξεφορτώνεις τα γκομενάκια και θα πρέπει κάθε τόσο να ξενερώνεις το συνοδηγό ή να ξενερώνεις ο ίδιος.
Θα σου πρότεινα Fiesta, αλλά για ευνόητους λόγους δεν το κάνω. Πάντως, να ξέρεις το εξής (επειδή έγραψες και στο topic)... Δεν έχω μετανιώσει που πήρα το Fiesta μου. Αν έπαιρνα τώρα, μάλλον εκεί θα κατέληγα πάλι, απλά ελπίζοντας να μην πέσω σε περίπτωση όπως αυτή του Τάσου. Και όχι, δεν είμαι μαζόχας!
-
Καλά, που το ξεθάψατε αυτό το topic?
Νάσο, (ναι, Δημήτρης) no ST no Fiesta. Μου αρέσει πολύ σαν αυτοκίνητο το ST αλλά τα δικά σου (κυρίως) προβλήματα με έχουνε τρομάξει. Σκέφτομαι ότι αν είμαι άτυχος και μου καθόταν ένα 'λαχείο' σαν το δικό σου, θα το πέταγα την πρώτη βδομάδα.
Προχθές σε συζήτηση που είχα με φίλο μου ιδιαίτερα ψαγμένο με τα αυτοκίνητα, έπεσε στο τραπέζι η ιδέα του καινούργιου Clio 1.6 με την ανάρτηση όμως του Clio Sport. Για να είμαι ειλικρινής, το σκέφτομαι πολύ.. (και συνεχώς αλλάζω γνώμη.. )
Οι σημερινές σκέψεις είναι Mini Cooper 115PS με ανάρτηση S και αντίστοιχο Clio III.
(πάντως αύριο μπορεί να έχω άλλες ιδέες.. )
-
δε καταλαβα για ποιο κλιο μιλας...για το κλιο ΙΙ η το ΙΙΙ εκει που λες για αναρτησεις...
-
ΙΙΙ
-
Kid, το νέο Κλιό είναι πολύ δελεαστική πρόταση, αλλα δεν συνιστώ να πάρεις καινούριο μοντέλο με το που βγεί - ειναι σχεδόν σίγουρο οτι θα έχει κάποια κουσούρια. Και το δικό μου Megane που το πήρα οταν πρωτοβγήκε μου έβγαλε κάποια πράγματα στην εγγύηση...
-
και που ξερουμε τι αναρτηση θα χει το νεο κλιο...?μηπως εννοει το ΙΙ με τη τωρινη διλιτρη αναρτηση?
-
Όταν πάρω εγώ αυτοκίνητο, το injection θα θεωρείται πολυτέλεια. Θέλω τα πάντα εκεί μέσα να είναι μηχανικά, ούτε ίχνος ηλεκτρονικών ούτε υδραυλικό τιμόνι. Στόχος είναι το αυτοκίνητο να παρέχει την δυνατότητα εκμάθησης τόσο οδηγικά όσο και μηχανολογικά. Όχι να ανάβει ένα λαμπάκι και να μου λέει '' TAKE ME FOR SERVICE'' Το μόνο κακό βέβαια θα είναι η κατανάλωση
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Όταν πάρω εγώ αυτοκίνητο, το injection θα θεωρείται πολυτέλεια. Θέλω τα πάντα εκεί μέσα να είναι μηχανικά, ούτε ίχνος ηλεκτρονικών ούτε υδραυλικό τιμόνι. Στόχος είναι το αυτοκίνητο να παρέχει την δυνατότητα εκμάθησης τόσο οδηγικά όσο και μηχανολογικά. Όχι να ανάβει ένα λαμπάκι και να μου λέει '' TAKE ME FOR SERVICE'' Το μόνο κακό βέβαια θα είναι η κατανάλωσηΝα σου δώσει τότε το αυτοκίνητο του ο manager_
Edit: Ή ακόμη χειρότερα να πάρεις την μπεμβέ του κυρίου Koyk!
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Όταν πάρω εγώ αυτοκίνητο, το injection θα θεωρείται πολυτέλεια. Θέλω τα πάντα εκεί μέσα να είναι μηχανικά, ούτε ίχνος ηλεκτρονικών ούτε υδραυλικό τιμόνι. Στόχος είναι το αυτοκίνητο να παρέχει την δυνατότητα εκμάθησης τόσο οδηγικά όσο και μηχανολογικά. Όχι να ανάβει ένα λαμπάκι και να μου λέει '' TAKE ME FOR SERVICE'' Το μόνο κακό βέβαια θα είναι η κατανάλωση
Να σου δώσει τότε το αυτοκίνητο του ο manager_
Edit: Ή ακόμη χειρότερα να πάρεις την μπεμβέ του κυρίου Koyk!
Ξέχασα να αναφέρω ότι θα είναι Italiano vero
Γιατί να μην υπάρχει ακόμα ένα τέτοιο... mai non dire mai
-
sou poulaw tin delta mou dilitri hf 16000 ti allo thes
-
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
sou poulaw tin delta mou dilitri hf 16000 ti allo thesΤην 2λιτρη
-
Δεν ξερω αν με εχει προλαβει καποιος αλλος,
αλλα εγω στο παιδι μου...αν ηταν κοριτισι θα του επερνα
ή
ενω αν ηταν αγορι....
Αυτα βεβαια θα μπορουσαν να τα οδηγησουν (και να τα σπασουν) ελευθερα Θα βρουν ομως διπλαμπαρωμενη την πορτα με τις 'παλιατζουρες'... τουλαχιστον μεχρι να περασουν τις εξετασεις (γραπτες και προφορικες)
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Καλά, που το ξεθάψατε αυτό το topic?Νάσο, (ναι, Δημήτρης) no ST no Fiesta. Μου αρέσει πολύ σαν αυτοκίνητο το ST αλλά τα δικά σου (κυρίως) προβλήματα με έχουνε τρομάξει. Σκέφτομαι ότι αν είμαι άτυχος και μου καθόταν ένα 'λαχείο' σαν το δικό σου, θα το πέταγα την πρώτη βδομάδα.
Προχθές σε συζήτηση που είχα με φίλο μου ιδιαίτερα ψαγμένο με τα αυτοκίνητα, έπεσε στο τραπέζι η ιδέα του καινούργιου Clio 1.6 με την ανάρτηση όμως του Clio Sport. Για να είμαι ειλικρινής, το σκέφτομαι πολύ.. (και συνεχώς αλλάζω γνώμη.. )
Οι σημερινές σκέψεις είναι Mini Cooper 115PS με ανάρτηση S και αντίστοιχο Clio III.
(πάντως αύριο μπορεί να έχω άλλες ιδέες.. )
Ο Anastastios έχει τα τραγικά προβλήματα με το Fiesta. Εμένα είναι πταίσματα μπροστά του. Πάντως σκέψου σοβαρά αυτό που σου είπα για το 5-πορτο. Αλλιώς, θα με σκεφτείς πολύ αργότερα.
Τι αυτοκίνητο θα παίρνατε στο παιδί σας και πότε;