Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO VVL!!!!! Η απάντηση της Nissan στα VTEC!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. NEO VVL!!!!! Η απάντηση της Nissan στα VTEC!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    26
    77
    680
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thief last edited by

      Ο χρήστης 200sx έγραψε:

      Thief μίλησα για πιο γρήγορα μοτερ απλά 😉 😉 τώρα σε τι καρότσα θα είναι το μοτερ άλλη ιστορία! Αν μπει σε καρότσα απο 200sx θα είναι και ότι πιο γρήγορο υπάρχει! Στο XTRAIL απλά το κάνει βαρβάτο SUV!

      Εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει γρήγορο μοτέρ... Αποδοτικό ίσως. Από μόνο του δεν το λες γρήγορο ή αργο. Αλλά πώς μπορείς να κρίνεις ένα μοτέρ από τα νούμερα? Αν δεν το δεις στον δρόμο? Σου είπα, δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλό, αλλά να μη μιλάμε χωρίς στοιχεία... Και να μην χλευάζεις τεχνολογίες όπως το vtec για τις οποίες δε γνωρίζεις αρκετά πράγματα... Όπως ότι το vtec είναι το πρώτο που εισήγαγε το μεταβλητό βύθισμα... Μπορεί να είχαν δοκιμάσει άλλοι πιο πριν τον μεταβλητό χρονισμό (που δε μου λέει κάτι αφού δεν κατάφεραν να το 'προχωρήσουν' όπως η Honda) αλλά η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε και μεταβλητό βύθισμα είναι η Honda.

      Επίσης έχει πολλά αυτοκίνητα και η Honda τα οποία δεν έρχονται Ελλάδα (και είναι ανώτερα από αυτά που έρχονται), δεν είναι μόνο η Nissan σε άσχημη θέση...

      Απλά μια βασική διαφορά είναι ότι η Honda καταφέρνει να εφαρμόζει την τεχνολογία της με χαμηλό κόστος σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και καθημερινής χρήσης, με χαμηλούς ρύπους (βλέπε S2000, ΕP3 Type-R και πολλά πολλά άλλα). Δηλαδή τον Β16Α δε θα ψάχνεις να βρεις κάποιον που να τον έχει και θα είναι και μοναδικός, όπως ψάχνεις να βρεις κάποιον με SR16VE, αφού υπάρχουν εκατοντάδες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        200sx last edited by

        Ο χρήστης Thief έγραψε:

        Thief μίλησα για πιο γρήγορα μοτερ απλά 😉 😉 τώρα σε τι καρότσα θα είναι το μοτερ άλλη ιστορία! Αν μπει σε καρότσα απο 200sx θα είναι και ότι πιο γρήγορο υπάρχει! Στο XTRAIL απλά το κάνει βαρβάτο SUV!

        Εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει γρήγορο μοτέρ... Αποδοτικό ίσως. Από μόνο του δεν το λες γρήγορο ή αργο. Αλλά πώς μπορείς να κρίνεις ένα μοτέρ από τα νούμερα? Αν δεν το δεις στον δρόμο? Σου είπα, δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλό, αλλά να μη μιλάμε χωρίς στοιχεία... Και να μην χλευάζεις τεχνολογίες όπως το vtec για τις οποίες δε γνωρίζεις αρκετά πράγματα... Όπως ότι το vtec είναι το πρώτο που εισήγαγε το μεταβλητό βύθισμα... Μπορεί να είχαν δοκιμάσει άλλοι πιο πριν τον μεταβλητό χρονισμό (που δε μου λέει κάτι αφού δεν κατάφεραν να το 'προχωρήσουν' όπως η Honda) αλλά η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε και μεταβλητό βύθισμα είναι η Honda.

        Επίσης έχει πολλά αυτοκίνητα και η Honda τα οποία δεν έρχονται Ελλάδα (και είναι ανώτερα από αυτά που έρχονται), δεν είναι μόνο η Nissan σε άσχημη θέση...

        Απλά μια βασική διαφορά είναι ότι η Honda καταφέρνει να εφαρμόζει την τεχνολογία της με χαμηλό κόστος σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και καθημερινής χρήσης, με χαμηλούς ρύπους (βλέπε S2000, ΕP3 Type-R και πολλά πολλά άλλα). Δηλαδή τον Β16Α δε θα ψάχνεις να βρεις κάποιον που να τον έχει και θα είναι και μοναδικός, όπως ψάχνεις να βρεις κάποιον με SR16VE, αφού υπάρχουν εκατοντάδες...

        Ναι αλλά της Nissan η πατέντα είναι πολύ καλύτερη και πιο έξυπνη..!
        ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΝΤΟΥ!! Εκείνα τα vtec κοιμούνται μέχρι τις 9000στροφές
        Χαμηλούς ρύπους έχουν φυσικά και αύτα τα μοτερ της nissan!
        Εξάλου το σύστημα λέγεται ECOLOGY

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης 200sx έγραψε:

          Ναι αλλά της Nissan η πατέντα είναι πολύ καλύτερη και πιο έξυπνη..!

          Παιδιά ο 200sx έχει δίκιο, η NISSAN νικάει τη Honda, δείτε και μόνοι σας:

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aristotelis last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:

              Ναι αλλά της Nissan η πατέντα είναι πολύ καλύτερη και πιο έξυπνη..!

              Παιδιά ο 200sx έχει δίκιο, η NISSAN νικάει τη Honda, δείτε και μόνοι σας:

              προσκυνω! εισαι ημιθεος και βαλε!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Και αλλοι αγαπησαν ,αλλα δεν εκαναν ετσι !!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:

                  http://www.ikengr.com/images/frames/hyperatou2.jpg

                  Δεν το πιστεύω!!!!! Χθες είχα με μία παρέα συζήτηση για γενικά πράγματα (σειρές στην τηλεόραση, περιοδικά, συλλογές απο χαρτάκια κ.λ.π.) της δεκαετίας του 80 και αναφερθήκαμε και στα συγκεκριμένα!!!!!

                  Είχα να τα αναλογιστώ πάνω από 15-18 χρόνια (αλήθεια πότε κυκλοφορούσαν αυτά??) και μέσα σε δύο μέρες τα 'συναντώ' 2 φορές!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    i-Vtec 4 ever...
                    Οσο για το οτι αδικειται η Nissan, ναι αυτο ειναι αληθεια.
                    Μην ξεχνατε ομως οτι υπαρχουν αυτοκινητα της Honda οπως το NSX,Integra,prelude αλλα και οι 'R' εκδοσεις του Accord που δεν ειναι διαθεσιμα στην Ελλαδα οποτε και η Honda αδικειται πολυ.
                    Μην φανατιζεστε γιατι μονο σε καυγαδες μπορει να οδηγησει αυτο.
                    Αν μπουν κι αυτοι που ειναι κολλημενοι με την Toyota η την Mitsubishi κι αρχισουν να μιλανε για το VVTL-I και το Mivec θα γινει την ποπης.
                    Σεμνααααααααα.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thief last edited by

                      Ο χρήστης 200sx έγραψε:

                      Thief μίλησα για πιο γρήγορα μοτερ απλά 😉 😉 τώρα σε τι καρότσα θα είναι το μοτερ άλλη ιστορία! Αν μπει σε καρότσα απο 200sx θα είναι και ότι πιο γρήγορο υπάρχει! Στο XTRAIL απλά το κάνει βαρβάτο SUV!

                      Εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει γρήγορο μοτέρ... Αποδοτικό ίσως. Από μόνο του δεν το λες γρήγορο ή αργο. Αλλά πώς μπορείς να κρίνεις ένα μοτέρ από τα νούμερα? Αν δεν το δεις στον δρόμο? Σου είπα, δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλό, αλλά να μη μιλάμε χωρίς στοιχεία... Και να μην χλευάζεις τεχνολογίες όπως το vtec για τις οποίες δε γνωρίζεις αρκετά πράγματα... Όπως ότι το vtec είναι το πρώτο που εισήγαγε το μεταβλητό βύθισμα... Μπορεί να είχαν δοκιμάσει άλλοι πιο πριν τον μεταβλητό χρονισμό (που δε μου λέει κάτι αφού δεν κατάφεραν να το 'προχωρήσουν' όπως η Honda) αλλά η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε και μεταβλητό βύθισμα είναι η Honda.

                      Επίσης έχει πολλά αυτοκίνητα και η Honda τα οποία δεν έρχονται Ελλάδα (και είναι ανώτερα από αυτά που έρχονται), δεν είναι μόνο η Nissan σε άσχημη θέση...

                      Απλά μια βασική διαφορά είναι ότι η Honda καταφέρνει να εφαρμόζει την τεχνολογία της με χαμηλό κόστος σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και καθημερινής χρήσης, με χαμηλούς ρύπους (βλέπε S2000, ΕP3 Type-R και πολλά πολλά άλλα). Δηλαδή τον Β16Α δε θα ψάχνεις να βρεις κάποιον που να τον έχει και θα είναι και μοναδικός, όπως ψάχνεις να βρεις κάποιον με SR16VE, αφού υπάρχουν εκατοντάδες...

                      Ναι αλλά της Nissan η πατέντα είναι πολύ καλύτερη και πιο έξυπνη..!
                      ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΝΤΟΥ!! Εκείνα τα vtec κοιμούνται μέχρι τις 9000στροφές
                      Χαμηλούς ρύπους έχουν φυσικά και αύτα τα μοτερ της nissan!
                      Εξάλου το σύστημα λέγεται ECOLOGY

                      Χαμηλούς Ρύπους μπορεί να έχουν, αλλά δε νομίζω να χαρακτηρίζεται κάποιο ως LEV (Low Emission Vehicle) στην Καλιφόρνια (!!) όπως το S2000. Υπάρχουν διάφορα είδη χαμηλών ρύπων, οι απλά χαμηλοί και οι πολύ χαμηλοί!

                      Δε θα κάνω και άλλα σχόλια για τη ροπή, σου είπα να κοιτάξεις το i-vtec... Και μην ξεχνάς ότι αυτοκίνητο δε σημαίνει μόνο peak δύναμη μοτέρ. Είναι και στήσιμο και κιβώτια και χίλια δυο πράγματα.

                      Γενικότερα δε θα ξανασχοληθώ με το θέμα γιατί απ'ό,τι βλέπω, είσαι φοβερά φανατισμένος με τη Nissan και το μόνο που προσπάθείς να κάνεις είναι να μας επιβάλλεις τις απόψεις σου χωρίς καν να δίνεις χειροπιαστά στοιχεία...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lefteris25 last edited by

                        Παιδακια να παιξω και εγω? με θελετε?

                        Eγω δεν εχω ουτε Honda ουτε Nissan...Εχω Peugeot και αυτο το λεω για να καταλαβετε οτι ειμαι ουδετερος!

                        Λετε οτι ο 200sx λεει ανακριβιες, ναι ομως και εσεις επισεις!!
                        εγω απλα θα ξεκαθαρισω MONO αυτο (γιατι τα υπολοιπα θελουν πολυ αναλυση και δεν ειμαι και ο καταληλος):

                        • Η Renault εχει το 44.4% της Nissan και η Νιssan το 15% της Renault

                        Εμενα σαν καποιου ειδους συνεργασια μου μιαζει...εσας?

                        τελος παντον δεν θελω να σκαψετε το νετ για να βρειτε τι ακριβος συμβενει ωστε να βουλωσετε και εμενα...

                        Το θεμα δεν ειναι εκει...

                        Το θεμα ειναι οτι εχετε πεσει 100 ατομα σε ενα παλικαρι τον εχετε στριμωξει και απετειτε οτι λεει να ειναι σωστο...λες και τα δικας σας δεν ειναι μισολογα και ανακριβιες

                        Ξερετε τι βγενει απο οσα εχετε γραψει? οτι γνωριζεστε ολοι εσεις (τουλαχιστον οι περισοτεροι) απο καποια meetings και σπατε πλακα η
                        τελος παντον δεν συμπαθητε την Nissan

                        ΙΚΕ οραιο το Υπερ Ατου!!! μου θυμησες αλλα χρονια!
                        Μην μου πεις οτι το εφτιαξες για τις αναγκες του θεματος?

                        gvala εμαθες και εσυ οτι η Renault εχει μετοχες της Nissan και εβγαλες και τα συμπερασματα σου αμεσως! γιατι δεν το ψαχνεις πριν μιλησεις?

                        Ιkar ναι τι να πουν τα ΕVO και τα gay-car Subaru μπροστα στο Skyline...
                        Το Skyline ειναι να βαζεις κοντρες με ATOS μας δουλευεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Lefteris25 οι αντιδράσεις εδώ δεν ήταν για τη Nissan ή την τεχνολογία της αλλα για την 'ποδοσφαιρική' νοοτροπία 'η nissan νίκησε τη Honda'

                          ΥΓ. το υπερατού το έφτιαξα πριν μέρες για παρόμοιο τόπικ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefteris25 last edited by

                            ααα ποσα γκολ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:

                              Ιkar ναι τι να πουν τα ΕVO και τα gay-car Subaru μπροστα στο Skyline...
                              Το Skyline ειναι να βαζεις κοντρες με ATOS μας δουλευεις?

                              μάλλον δεν κατάλαβες τίποτα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                silencer51 last edited by

                                Ο ΙΚE γράφει για ακόμη μια φορά... Άψογος!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lefteris25 last edited by

                                  Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                                  Ο ΙΚE γράφει για ακόμη μια φορά... Άψογος!

                                  Μαλλον ζωγραφιζει...η καλυτερα σχεδιαζει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    thief last edited by

                                    Λευτέρη το θέμα είναι ότι μπήκε και έφτιαξε ένα θέμα το οποίο είχε σκοπό (όπως φαίνεται και από τον τίτλο και από το περιεχόμενο) να 'την πέσει' στη Honda. Περί παρέας κλπ που λες δεν ξέρω, δεν χρησιμοποιώ αυτό το φόρουμ τόσο πολύ και δεν έχω γνωρίσει κάποιον από εδώ. Επίσης για ό,τι έχω γράψει είμαι 100% σίγουρος.

                                    Μπορεί να είμαι περισσότερο φίλος της Honda, αλλά πίστεψέ με, σέβομαι όλες τις ιαπωνικές εταιρείες και ουδέποτε έχω μπει στη διαδικασία να τις συγκρίνω για να υποβιβάσω κάποια επίτηδες, εκτός από περιπτώσεις σαν αυτές του topic. Το VVL είναι ενδιαφέρουσα τεχνολογία, ίσως όχι κάτι το ριζοσπαστικό, όμως σε καμία περίπτωση αδιάφορο. Δε μπορείς όμως να παρουσιάζεις κάτι με αυτόν τον τρόπο!! Αν πραγματικά σ'εντυπωσίασε η τεχνολογία αυτή, ή σου άρεσε ή δεν ξέρω τι, γράψε ένα τόπικ και παρουσίασέ την και άσε τις τσατσιές και τις ανούσιες συγκρίσεις απ' έξω! Αν θες να συγκρίνεις, άνοιξε ένα τόπικ γαι σύγκριση παραθέτωντας στοιχεία και κάνοντας σωστό διάλογο. Το 'είναι το πιο γρήγορο μοτέρ' πραγματικά δε με καλύπτει...

                                    Φιλικά,

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lefteris25 last edited by

                                      Ο χρήστης Thief έγραψε:
                                      Λευτέρη το θέμα είναι ότι μπήκε και έφτιαξε ένα θέμα το οποίο είχε σκοπό (όπως φαίνεται και από τον τίτλο και από το περιεχόμενο) να 'την πέσει' στη Honda. Περί παρέας κλπ που λες δεν ξέρω, δεν χρησιμοποιώ αυτό το φόρουμ τόσο πολύ και δεν έχω γνωρίσει κάποιον από εδώ. Επίσης για ό,τι έχω γράψει είμαι 100% σίγουρος.

                                      Μπορεί να είμαι περισσότερο φίλος της Honda, αλλά πίστεψέ με, σέβομαι όλες τις ιαπωνικές εταιρείες και ουδέποτε έχω μπει στη διαδικασία να τις συγκρίνω για να υποβιβάσω κάποια επίτηδες, εκτός από περιπτώσεις σαν αυτές του topic. Το VVL είναι ενδιαφέρουσα τεχνολογία, ίσως όχι κάτι το ριζοσπαστικό, όμως σε καμία περίπτωση αδιάφορο. Δε μπορείς όμως να παρουσιάζεις κάτι με αυτόν τον τρόπο!! Αν πραγματικά σ'εντυπωσίασε η τεχνολογία αυτή, ή σου άρεσε ή δεν ξέρω τι, γράψε ένα τόπικ και παρουσίασέ την και άσε τις τσατσιές και τις ανούσιες συγκρίσεις απ' έξω! Αν θες να συγκρίνεις, άνοιξε ένα τόπικ γαι σύγκριση παραθέτωντας στοιχεία και κάνοντας σωστό διάλογο. Το 'είναι το πιο γρήγορο μοτέρ' πραγματικά δε με καλύπτει...

                                      Φιλικά,

                                      Ναι ενταξει εχεις ενα point οπως τα λες τωρα μαζεμενα...ομως ο τιτλος δεν νομιζω να ειναι και τοσο προκλητικος...πολλα περιοδικα θετουν παρομοιους τιτλους για να μην πω ομοιους...τωρα αν ειπε 'είναι το πιο γρήγορο μοτέρ' χωρις να παραθεσει στοιχεια...απλα σκεψου κατι...

                                      1. Δεν εχουμε ολοι ανεση λογου... (γενικα μιλαω...)
                                      2. Ασχετα αν ειναι ιντερνετ η ενταση ειναι ενταση! και εδω πεσατε 100
                                        σε 1 ατομο...μπορει απο την ενταση να μην του βγηκε καλυτερος τροπος εκφρασης.

                                      Αυτα! να μην το παιζω αλλο δικηγορος ενας λογος που ασχοληθηκα ειναι οτι δεν μου αρεσε το 100 σε εναν...ενταξει δεν ειναι και τρομερα αυτα που ειπε ωστε να συκωνει τρελη ηρωνια... καλο ειναι το Skyline και τα Nissan Pickup καλα ειναι και αυτα

                                      Ikar οχι δεν καταλαβα...τι επρεπε να καταλαβω δηλαδη? οτι το παλικαρι τα ειπε λιγο καπος και εσεις τον γιουχαρατε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        thief last edited by

                                        Δεν είναι μόνο ο τίτλος, είναι και οι επόμενες τοποθετήσεις του στυλ 'παραδέξου την υπεροχή της Nissan' κλπ. Τέλος πάντων, κατάλαβες τι εννοώ, κατάλαβα τι εννοείς και συ, οπότε οκ!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 2
                                          200sx last edited by

                                          Οκ το θέμα το μαμήσατε παιδιά..!

                                          Οι περισσότεροι δεν ξέρετε να συζητάτε και δεν ξέρετε να παραδέχεστε την υπεροχή απο κάτι άλλο!

                                          Τι να κάνουμε δηλαδή που η nissan βγάζει πιο γρήγορα μοτερ απο τα honda?? Να τα πετάξουν στην θάλασσα? Αμάν πια!
                                          Με το παρών τόπικ δεν έκανα κόντρα απέναντι στα honda αλλά απλά ήθελα να δείξω τι καλά πράγματα βγάζει η Nissan!

                                          Τώρα όποιος πιστεύει οτι δεν είναι καλά αυτά τα NEO VVL τι να κάνουμε δικαίωμα του να το πιστεύει..!

                                          Είσται πάντως φοβεροί!! Υπερβολικά ψαγμένοι και απίστευτοι!!

                                          ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!!!
                                          Λες και τεσταρατε το s2000 και τα NeoVVL και είδατε οτι το s2000 βγάζει λιγότερους ρύπους!!

                                          Όσο για γελοίο υπερατού..
                                          Μπράβο σε αυτόν που το έφτιαξε.. πρέπει να του κόβει πολύ..!
                                          Α.. είναι και πανέξυπνος φυσικά!!

                                          Σύγκρινε ένα απλό αυτοκίνητο της nissan με το υπερόπλο της HONDA!
                                          Αλλά τώρα που το έφτιαξε και το έδειξε θα του την πω του φίλου μας άσχημα με το πάρακάτω βιντεο!!! Λες και η nissan δεν έχει πιο γρήγορο απο το almera.. κρίμα εδώ παιδιά είσται φανατισμένοι και στενόμυαλοι!

                                          http://www.buckfang.com/movies/oldskool.wmv
                                          3.7mb

                                          κατεβάστετο όλοι.. αξίζει..
                                          πρόκειται για το Nissan Sentra(αντίστοιχο του αλμερα αλλά στην αμερική) απέναντι στο Honda NSX σε αγώνα!!! Κρίμα για το NSX!!!

                                          Μερικές λεπτομέρειες για να μην φαντάζεστε οτι θέλετε..

                                          Ο χρήστης BILL-POWERLAND έγραψε:
                                          Το βιντεο ειναι απο τον αγωνα 'Sport Compact Car/Super Street Time Attack Challenge' στο Buttonwillow στις 11 Απριλίου 2004 και ουσιαστικα προκειται για event βελτιωμενων αυτοκινητων.

                                          Οι κατηγοριες ηταν 6:
                                          FWD Limited, FWD Unlimited
                                          RWD Limited, RWD Unlimited
                                          AWD Limited, AWD Unlimited

                                          Σύνολο 37 αυτοκίνητα.

                                          5 Πρώτοι ΓΕΝΙΚΗΣ

                                          1. Skyline GT-R (AWD Unlimited, jap-car, jap-driver, professional)
                                          2. Ferrari 360 (RWD Unlimited, heavily modified, Hoosier slicks, pro-driver)
                                          3. Sparco EVO (AWD Unlimited)
                                          4. Hasport Integra (FWD Unlimited, supercharged K24+hondata, driver Bernardo Martinez), ΧΡΟΝΟΣ 1:58.745
                                          5. Νισσαν Sentra B13 (FWD Unlimited, turbo SR20DET, driver Ryan Flaherty) ΧΡΟΝΟΣ 1:59.242

                                          Πίσω τους βρέθηκαν μεταξύ άλλων τα παρακάτω:

                                          Ένας σκασμός από WRX και EVO.
                                          To NSX της 'Science Of Speed'(του βιντεο)
                                          H Hotchkis Celica (300whp)
                                          2 Supra από το USCC
                                          2 Supra TwinTurbo (750whp και 850whp)!!!

                                          Το Sentra δεν ειναι original det αλλα τουρμπισμενο de και ανηκει σε μια ημιεπαγγελματικη αγωνιστικη ομαδα. Η μονη πληροφορια σχετικα με την ιπποδυναμη του εναι 288hp αλλα ελεγχεται.
                                          Το NSX ειναι το demo car της Science Of Speed και ειναι τουμπανο και ο οδηγος του μαλλον μας ξεφτιλιζει ολους

                                          Nissan specs:
                                          Originally: 1994 Nissan Sentra SE-R
                                          Owned By: Jeff
                                          Races In: NASA's SE-R Cup , SRX class
                                          Engine: 9:1 JDM SR20DE with GT3037 ball-bearing turbo
                                          JWT Custom Tuned ECU, Custom Fuel Rail with 72 lb. injectors,
                                          Cobra MAF, BFR Side Exit Exhaust, Fluidyne Radiator, big ass intercooler, water injection
                                          Drivetrain: PAR straight-cut gearset, NISMO clutch-type LSD, some big clutch
                                          Suspension: Motivational Struts, Ground Control Camber/Caster plates, Eibach 650/500 lb/in springs (F/R)
                                          Brakes: Fastbrakes 12.2' 4-piston kit front, stock rear
                                          Exterior: Custom 56' rear wing, BFR Air Dam
                                          Interior: Full custom welded and plated multipoint roll-cage, Sparco Seat, Pi Digital Dash

                                          NSX specs:
                                          Engine Performance Products
                                          ScienceofSpeed Stage 3 NA Tune (336 hp / 255 lb/ft)
                                          3.3L large displacement bottom end with sleeved block
                                          bore-matched multi-layer metal head gaskets
                                          ScienceofSpeed Type-A Forged Aluminum Pistons (11.0:1) including special lightweight wrist pins and piston ring set (total piston rotating mass decreased by +20 grams)
                                          rotating mass balanced & blueprinted
                                          ScienceofSpeed Type-B Camshaft Set
                                          ScienceofSpeed Valve Springs & Titanium Retainers
                                          ScienceofSpeed Cylinder Head Tune including upsized valve, 3 angle valve job and reworked runners and combustion chamber

                                          ScienceofSpeed Individual Throttle Body System

                                          AEM Engine Management & Dual-Channel UEGO
                                          ScienceofSpeed Oil Cooler / Accusump
                                          ScienceofSpeed Baffled Oil Pan

                                          Drivetrain Performance Products
                                          Honda NSX-R Spec 6-speed transmission
                                          ScienceofSpeed 6-speed conversion kit
                                          Honda NSX-R 4.23 final drive
                                          Exedy Carbon Fiber Dual Plate Clutch

                                          Exhaust & Airflow Performance Products
                                          TAITEC GT Header System
                                          TAITEC JGTC Center-Exit Exhaust

                                          Suspension & Chassis Brace Performance Products
                                          ScienceofSpeed Moton Double Adjustable Suspension
                                          ScienceofSpeed Adjustable End-Links
                                          ScienceofSpeed Anti-sway bars
                                          ScienceofSpeed Rapid Non-Compliance Toe-Links
                                          ScienceofSpeed Rapid Non-Compliance Rear Beam
                                          ScienceofSpeed Rapid Front Compliance Clamps
                                          ScienceofSpeed Super Truss Shock Tower Brace
                                          Honda NSX-R front chassis braces

                                          Braking Performance Products
                                          Comptech Pro Indy Brake System
                                          RITMO carbon fiber brake ducts

                                          Exterior Performance Products
                                          Cantrell Studios Epoxy / Carbon Fiber / Nomex honeycomb Wide Body Conversion
                                          Backyard Special NSX-R Hood
                                          ScienceofSpeed Radiator Duct
                                          TAITEC JGTC Rear Diffuser
                                          GruppeM Mugen Spoiler
                                          Rays Volk TE-37 18x8.5 19x10.5

                                          Interior Performance Products
                                          Recaro Pole Position Seats
                                          ScienceofSpeed Sliding Seat Rails
                                          ScienceofSpeed Steering Hub
                                          Mugen GT Steering Wheel
                                          ScienceofSpeed Rapid Shift Knob
                                          ScienceofSpeed NSX-R spec shift lever

                                          Honda NSX-R Shift Mesh Boot

                                          Pioneer Head Unit/Navigation/Speakers

                                          Τα στοιχεια για τον αγωνα τα εχω υποκλεψει απο ενα παλιο ποστ του φιλου hpro123 απο αλλο φορουμ.

                                          Ελπιζω να σε καλυψα

                                          Το Sentra B13 είναι έτσι...

                                          Ε ναί τώρα που με μπορλοτιάσατε κοντράρω την Nissan με την Honda..!

                                          Τι ξεφτύλισμα του έκανε και μάλιστα στην ευθεία ε?!?! Χιχιχιχι!!! Μια άλλη φορά ο Vtec του NSX(σεβάσμιο αμάξι και κορυφαίο αλλά αυτά τα λέω επειδή εδώ λέτε οτι θέλετε και γράφετε ότι θέλετε) να μας στείλει μήνυμ οτι έρχετε!!!

                                          Για όσους δεν ξέρουν ο SR20DE είναι δίλιτρος ατμοσφαιρικός 140άλογα! Και το συγκεκριμένο μοτερ είναι τουρμπισμένο απλά..!
                                          Μου άρεσε αυτό που έγραφε για το NSX!!!
                                          DEMO CAR ΤΗΣ SCIENCE OF SPEED!!
                                          ΚΡΙΜΑ!! ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ Η HONDA!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            silencer51 last edited by

                                            Κρίμα, απ ότι φαίνεται δεν επιασες το νόημα του υπερατού...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr