-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Thief μίλησα για πιο γρήγορα μοτερ απλά
τώρα σε τι καρότσα θα είναι το μοτερ άλλη ιστορία! Αν μπει σε καρότσα απο 200sx θα είναι και ότι πιο γρήγορο υπάρχει! Στο XTRAIL απλά το κάνει βαρβάτο SUV!
Εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει γρήγορο μοτέρ... Αποδοτικό ίσως. Από μόνο του δεν το λες γρήγορο ή αργο. Αλλά πώς μπορείς να κρίνεις ένα μοτέρ από τα νούμερα? Αν δεν το δεις στον δρόμο? Σου είπα, δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλό, αλλά να μη μιλάμε χωρίς στοιχεία... Και να μην χλευάζεις τεχνολογίες όπως το vtec για τις οποίες δε γνωρίζεις αρκετά πράγματα... Όπως ότι το vtec είναι το πρώτο που εισήγαγε το μεταβλητό βύθισμα... Μπορεί να είχαν δοκιμάσει άλλοι πιο πριν τον μεταβλητό χρονισμό (που δε μου λέει κάτι αφού δεν κατάφεραν να το 'προχωρήσουν' όπως η Honda) αλλά η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε και μεταβλητό βύθισμα είναι η Honda.
Επίσης έχει πολλά αυτοκίνητα και η Honda τα οποία δεν έρχονται Ελλάδα (και είναι ανώτερα από αυτά που έρχονται), δεν είναι μόνο η Nissan σε άσχημη θέση...
Απλά μια βασική διαφορά είναι ότι η Honda καταφέρνει να εφαρμόζει την τεχνολογία της με χαμηλό κόστος σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και καθημερινής χρήσης, με χαμηλούς ρύπους (βλέπε S2000, ΕP3 Type-R και πολλά πολλά άλλα). Δηλαδή τον Β16Α δε θα ψάχνεις να βρεις κάποιον που να τον έχει και θα είναι και μοναδικός, όπως ψάχνεις να βρεις κάποιον με SR16VE, αφού υπάρχουν εκατοντάδες...
-
Ο χρήστης Thief έγραψε:
Thief μίλησα για πιο γρήγορα μοτερ απλά
τώρα σε τι καρότσα θα είναι το μοτερ άλλη ιστορία! Αν μπει σε καρότσα απο 200sx θα είναι και ότι πιο γρήγορο υπάρχει! Στο XTRAIL απλά το κάνει βαρβάτο SUV!
Εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει γρήγορο μοτέρ... Αποδοτικό ίσως. Από μόνο του δεν το λες γρήγορο ή αργο. Αλλά πώς μπορείς να κρίνεις ένα μοτέρ από τα νούμερα? Αν δεν το δεις στον δρόμο? Σου είπα, δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλό, αλλά να μη μιλάμε χωρίς στοιχεία... Και να μην χλευάζεις τεχνολογίες όπως το vtec για τις οποίες δε γνωρίζεις αρκετά πράγματα... Όπως ότι το vtec είναι το πρώτο που εισήγαγε το μεταβλητό βύθισμα... Μπορεί να είχαν δοκιμάσει άλλοι πιο πριν τον μεταβλητό χρονισμό (που δε μου λέει κάτι αφού δεν κατάφεραν να το 'προχωρήσουν' όπως η Honda) αλλά η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε και μεταβλητό βύθισμα είναι η Honda.
Επίσης έχει πολλά αυτοκίνητα και η Honda τα οποία δεν έρχονται Ελλάδα (και είναι ανώτερα από αυτά που έρχονται), δεν είναι μόνο η Nissan σε άσχημη θέση...
Απλά μια βασική διαφορά είναι ότι η Honda καταφέρνει να εφαρμόζει την τεχνολογία της με χαμηλό κόστος σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και καθημερινής χρήσης, με χαμηλούς ρύπους (βλέπε S2000, ΕP3 Type-R και πολλά πολλά άλλα). Δηλαδή τον Β16Α δε θα ψάχνεις να βρεις κάποιον που να τον έχει και θα είναι και μοναδικός, όπως ψάχνεις να βρεις κάποιον με SR16VE, αφού υπάρχουν εκατοντάδες...
Ναι αλλά της Nissan η πατέντα είναι πολύ καλύτερη και πιο έξυπνη..!
ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΝΤΟΥ!! Εκείνα τα vtec κοιμούνται μέχρι τις 9000στροφές
Χαμηλούς ρύπους έχουν φυσικά και αύτα τα μοτερ της nissan!
Εξάλου το σύστημα λέγεται ECOLOGY -
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Ναι αλλά της Nissan η πατέντα είναι πολύ καλύτερη και πιο έξυπνη..!
Παιδιά ο 200sx έχει δίκιο, η NISSAN νικάει τη Honda, δείτε και μόνοι σας:
-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ναι αλλά της Nissan η πατέντα είναι πολύ καλύτερη και πιο έξυπνη..!
Παιδιά ο 200sx έχει δίκιο, η NISSAN νικάει τη Honda, δείτε και μόνοι σας:
προσκυνω! εισαι ημιθεος και βαλε!
-
Και αλλοι αγαπησαν ,αλλα δεν εκαναν ετσι !!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν το πιστεύω!!!!! Χθες είχα με μία παρέα συζήτηση για γενικά πράγματα (σειρές στην τηλεόραση, περιοδικά, συλλογές απο χαρτάκια κ.λ.π.) της δεκαετίας του 80 και αναφερθήκαμε και στα συγκεκριμένα!!!!!
Είχα να τα αναλογιστώ πάνω από 15-18 χρόνια (αλήθεια πότε κυκλοφορούσαν αυτά??) και μέσα σε δύο μέρες τα 'συναντώ' 2 φορές!!!!!
-
i-Vtec 4 ever...
Οσο για το οτι αδικειται η Nissan, ναι αυτο ειναι αληθεια.
Μην ξεχνατε ομως οτι υπαρχουν αυτοκινητα της Honda οπως το NSX,Integra,prelude αλλα και οι 'R' εκδοσεις του Accord που δεν ειναι διαθεσιμα στην Ελλαδα οποτε και η Honda αδικειται πολυ.
Μην φανατιζεστε γιατι μονο σε καυγαδες μπορει να οδηγησει αυτο.
Αν μπουν κι αυτοι που ειναι κολλημενοι με την Toyota η την Mitsubishi κι αρχισουν να μιλανε για το VVTL-I και το Mivec θα γινει την ποπης.
Σεμνααααααααα..... -
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Thief μίλησα για πιο γρήγορα μοτερ απλά
τώρα σε τι καρότσα θα είναι το μοτερ άλλη ιστορία! Αν μπει σε καρότσα απο 200sx θα είναι και ότι πιο γρήγορο υπάρχει! Στο XTRAIL απλά το κάνει βαρβάτο SUV!
Εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει γρήγορο μοτέρ... Αποδοτικό ίσως. Από μόνο του δεν το λες γρήγορο ή αργο. Αλλά πώς μπορείς να κρίνεις ένα μοτέρ από τα νούμερα? Αν δεν το δεις στον δρόμο? Σου είπα, δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλό, αλλά να μη μιλάμε χωρίς στοιχεία... Και να μην χλευάζεις τεχνολογίες όπως το vtec για τις οποίες δε γνωρίζεις αρκετά πράγματα... Όπως ότι το vtec είναι το πρώτο που εισήγαγε το μεταβλητό βύθισμα... Μπορεί να είχαν δοκιμάσει άλλοι πιο πριν τον μεταβλητό χρονισμό (που δε μου λέει κάτι αφού δεν κατάφεραν να το 'προχωρήσουν' όπως η Honda) αλλά η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε και μεταβλητό βύθισμα είναι η Honda.
Επίσης έχει πολλά αυτοκίνητα και η Honda τα οποία δεν έρχονται Ελλάδα (και είναι ανώτερα από αυτά που έρχονται), δεν είναι μόνο η Nissan σε άσχημη θέση...
Απλά μια βασική διαφορά είναι ότι η Honda καταφέρνει να εφαρμόζει την τεχνολογία της με χαμηλό κόστος σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής και καθημερινής χρήσης, με χαμηλούς ρύπους (βλέπε S2000, ΕP3 Type-R και πολλά πολλά άλλα). Δηλαδή τον Β16Α δε θα ψάχνεις να βρεις κάποιον που να τον έχει και θα είναι και μοναδικός, όπως ψάχνεις να βρεις κάποιον με SR16VE, αφού υπάρχουν εκατοντάδες...
Ναι αλλά της Nissan η πατέντα είναι πολύ καλύτερη και πιο έξυπνη..!
ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΝΤΟΥ!! Εκείνα τα vtec κοιμούνται μέχρι τις 9000στροφές
Χαμηλούς ρύπους έχουν φυσικά και αύτα τα μοτερ της nissan!
Εξάλου το σύστημα λέγεται ECOLOGYΧαμηλούς Ρύπους μπορεί να έχουν, αλλά δε νομίζω να χαρακτηρίζεται κάποιο ως LEV (Low Emission Vehicle) στην Καλιφόρνια (!!) όπως το S2000. Υπάρχουν διάφορα είδη χαμηλών ρύπων, οι απλά χαμηλοί και οι πολύ χαμηλοί!
Δε θα κάνω και άλλα σχόλια για τη ροπή, σου είπα να κοιτάξεις το i-vtec... Και μην ξεχνάς ότι αυτοκίνητο δε σημαίνει μόνο peak δύναμη μοτέρ. Είναι και στήσιμο και κιβώτια και χίλια δυο πράγματα.
Γενικότερα δε θα ξανασχοληθώ με το θέμα γιατί απ'ό,τι βλέπω, είσαι φοβερά φανατισμένος με τη Nissan και το μόνο που προσπάθείς να κάνεις είναι να μας επιβάλλεις τις απόψεις σου χωρίς καν να δίνεις χειροπιαστά στοιχεία...
-
Παιδακια να παιξω και εγω? με θελετε?
Eγω δεν εχω ουτε Honda ουτε Nissan...Εχω Peugeot και αυτο το λεω για να καταλαβετε οτι ειμαι ουδετερος!
Λετε οτι ο 200sx λεει ανακριβιες, ναι ομως και εσεις επισεις!!
εγω απλα θα ξεκαθαρισω MONO αυτο (γιατι τα υπολοιπα θελουν πολυ αναλυση και δεν ειμαι και ο καταληλος):- Η Renault εχει το 44.4% της Nissan και η Νιssan το 15% της Renault
Εμενα σαν καποιου ειδους συνεργασια μου μιαζει...εσας?
τελος παντον δεν θελω να σκαψετε το νετ για να βρειτε τι ακριβος συμβενει ωστε να βουλωσετε και εμενα...
Το θεμα δεν ειναι εκει...
Το θεμα ειναι οτι εχετε πεσει 100 ατομα σε ενα παλικαρι τον εχετε στριμωξει και απετειτε οτι λεει να ειναι σωστο...λες και τα δικας σας δεν ειναι μισολογα και ανακριβιες
Ξερετε τι βγενει απο οσα εχετε γραψει? οτι γνωριζεστε ολοι εσεις (τουλαχιστον οι περισοτεροι) απο καποια meetings και σπατε πλακα η
τελος παντον δεν συμπαθητε την NissanΙΚΕ οραιο το Υπερ Ατου!!! μου θυμησες αλλα χρονια!
Μην μου πεις οτι το εφτιαξες για τις αναγκες του θεματος?gvala εμαθες και εσυ οτι η Renault εχει μετοχες της Nissan και εβγαλες και τα συμπερασματα σου αμεσως! γιατι δεν το ψαχνεις πριν μιλησεις?
Ιkar ναι τι να πουν τα ΕVO και τα gay-car Subaru μπροστα στο Skyline...
Το Skyline ειναι να βαζεις κοντρες με ATOS μας δουλευεις? -
Lefteris25 οι αντιδράσεις εδώ δεν ήταν για τη Nissan ή την τεχνολογία της αλλα για την 'ποδοσφαιρική' νοοτροπία 'η nissan νίκησε τη Honda'
ΥΓ. το υπερατού το έφτιαξα πριν μέρες για παρόμοιο τόπικ
-
ααα ποσα γκολ?
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Ιkar ναι τι να πουν τα ΕVO και τα gay-car Subaru μπροστα στο Skyline...
Το Skyline ειναι να βαζεις κοντρες με ATOS μας δουλευεις?μάλλον δεν κατάλαβες τίποτα
-
Ο ΙΚE γράφει για ακόμη μια φορά... Άψογος!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Ο ΙΚE γράφει για ακόμη μια φορά... Άψογος!Μαλλον ζωγραφιζει...η καλυτερα σχεδιαζει...
-
Λευτέρη το θέμα είναι ότι μπήκε και έφτιαξε ένα θέμα το οποίο είχε σκοπό (όπως φαίνεται και από τον τίτλο και από το περιεχόμενο) να 'την πέσει' στη Honda. Περί παρέας κλπ που λες δεν ξέρω, δεν χρησιμοποιώ αυτό το φόρουμ τόσο πολύ και δεν έχω γνωρίσει κάποιον από εδώ. Επίσης για ό,τι έχω γράψει είμαι 100% σίγουρος.
Μπορεί να είμαι περισσότερο φίλος της Honda, αλλά πίστεψέ με, σέβομαι όλες τις ιαπωνικές εταιρείες και ουδέποτε έχω μπει στη διαδικασία να τις συγκρίνω για να υποβιβάσω κάποια επίτηδες, εκτός από περιπτώσεις σαν αυτές του topic. Το VVL είναι ενδιαφέρουσα τεχνολογία, ίσως όχι κάτι το ριζοσπαστικό, όμως σε καμία περίπτωση αδιάφορο. Δε μπορείς όμως να παρουσιάζεις κάτι με αυτόν τον τρόπο!! Αν πραγματικά σ'εντυπωσίασε η τεχνολογία αυτή, ή σου άρεσε ή δεν ξέρω τι, γράψε ένα τόπικ και παρουσίασέ την και άσε τις τσατσιές και τις ανούσιες συγκρίσεις απ' έξω! Αν θες να συγκρίνεις, άνοιξε ένα τόπικ γαι σύγκριση παραθέτωντας στοιχεία και κάνοντας σωστό διάλογο. Το 'είναι το πιο γρήγορο μοτέρ' πραγματικά δε με καλύπτει...
Φιλικά,
-
Ο χρήστης Thief έγραψε:
Λευτέρη το θέμα είναι ότι μπήκε και έφτιαξε ένα θέμα το οποίο είχε σκοπό (όπως φαίνεται και από τον τίτλο και από το περιεχόμενο) να 'την πέσει' στη Honda. Περί παρέας κλπ που λες δεν ξέρω, δεν χρησιμοποιώ αυτό το φόρουμ τόσο πολύ και δεν έχω γνωρίσει κάποιον από εδώ. Επίσης για ό,τι έχω γράψει είμαι 100% σίγουρος.Μπορεί να είμαι περισσότερο φίλος της Honda, αλλά πίστεψέ με, σέβομαι όλες τις ιαπωνικές εταιρείες και ουδέποτε έχω μπει στη διαδικασία να τις συγκρίνω για να υποβιβάσω κάποια επίτηδες, εκτός από περιπτώσεις σαν αυτές του topic. Το VVL είναι ενδιαφέρουσα τεχνολογία, ίσως όχι κάτι το ριζοσπαστικό, όμως σε καμία περίπτωση αδιάφορο. Δε μπορείς όμως να παρουσιάζεις κάτι με αυτόν τον τρόπο!! Αν πραγματικά σ'εντυπωσίασε η τεχνολογία αυτή, ή σου άρεσε ή δεν ξέρω τι, γράψε ένα τόπικ και παρουσίασέ την και άσε τις τσατσιές και τις ανούσιες συγκρίσεις απ' έξω! Αν θες να συγκρίνεις, άνοιξε ένα τόπικ γαι σύγκριση παραθέτωντας στοιχεία και κάνοντας σωστό διάλογο. Το 'είναι το πιο γρήγορο μοτέρ' πραγματικά δε με καλύπτει...
Φιλικά,
Ναι ενταξει εχεις ενα point οπως τα λες τωρα μαζεμενα...ομως ο τιτλος δεν νομιζω να ειναι και τοσο προκλητικος...πολλα περιοδικα θετουν παρομοιους τιτλους για να μην πω ομοιους...τωρα αν ειπε 'είναι το πιο γρήγορο μοτέρ' χωρις να παραθεσει στοιχεια...απλα σκεψου κατι...
- Δεν εχουμε ολοι ανεση λογου... (γενικα μιλαω...)
- Ασχετα αν ειναι ιντερνετ η ενταση ειναι ενταση! και εδω πεσατε 100
σε 1 ατομο...μπορει απο την ενταση να μην του βγηκε καλυτερος τροπος εκφρασης.
Αυτα! να μην το παιζω αλλο δικηγορος ενας λογος που ασχοληθηκα ειναι οτι δεν μου αρεσε το 100 σε εναν...ενταξει δεν ειναι και τρομερα αυτα που ειπε ωστε να συκωνει τρελη ηρωνια... καλο ειναι το Skyline και τα Nissan Pickup καλα ειναι και αυτα
Ikar οχι δεν καταλαβα...τι επρεπε να καταλαβω δηλαδη? οτι το παλικαρι τα ειπε λιγο καπος και εσεις τον γιουχαρατε?
-
Δεν είναι μόνο ο τίτλος, είναι και οι επόμενες τοποθετήσεις του στυλ 'παραδέξου την υπεροχή της Nissan' κλπ. Τέλος πάντων, κατάλαβες τι εννοώ, κατάλαβα τι εννοείς και συ, οπότε οκ!!
-
Οκ το θέμα το μαμήσατε παιδιά..!
Οι περισσότεροι δεν ξέρετε να συζητάτε και δεν ξέρετε να παραδέχεστε την υπεροχή απο κάτι άλλο!
Τι να κάνουμε δηλαδή που η nissan βγάζει πιο γρήγορα μοτερ απο τα honda?? Να τα πετάξουν στην θάλασσα? Αμάν πια!
Με το παρών τόπικ δεν έκανα κόντρα απέναντι στα honda αλλά απλά ήθελα να δείξω τι καλά πράγματα βγάζει η Nissan!Τώρα όποιος πιστεύει οτι δεν είναι καλά αυτά τα NEO VVL τι να κάνουμε δικαίωμα του να το πιστεύει..!
Είσται πάντως φοβεροί!! Υπερβολικά ψαγμένοι και απίστευτοι!!
ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!!!
Λες και τεσταρατε το s2000 και τα NeoVVL και είδατε οτι το s2000 βγάζει λιγότερους ρύπους!!Όσο για γελοίο υπερατού..
Μπράβο σε αυτόν που το έφτιαξε.. πρέπει να του κόβει πολύ..!
Α.. είναι και πανέξυπνος φυσικά!!Σύγκρινε ένα απλό αυτοκίνητο της nissan με το υπερόπλο της HONDA!
Αλλά τώρα που το έφτιαξε και το έδειξε θα του την πω του φίλου μας άσχημα με το πάρακάτω βιντεο!!! Λες και η nissan δεν έχει πιο γρήγορο απο το almera.. κρίμα εδώ παιδιά είσται φανατισμένοι και στενόμυαλοι!http://www.buckfang.com/movies/oldskool.wmv
3.7mbκατεβάστετο όλοι.. αξίζει..
πρόκειται για το Nissan Sentra(αντίστοιχο του αλμερα αλλά στην αμερική) απέναντι στο Honda NSX σε αγώνα!!! Κρίμα για το NSX!!!Μερικές λεπτομέρειες για να μην φαντάζεστε οτι θέλετε..
Ο χρήστης BILL-POWERLAND έγραψε:
Το βιντεο ειναι απο τον αγωνα 'Sport Compact Car/Super Street Time Attack Challenge' στο Buttonwillow στις 11 Απριλίου 2004 και ουσιαστικα προκειται για event βελτιωμενων αυτοκινητων.Οι κατηγοριες ηταν 6:
FWD Limited, FWD Unlimited
RWD Limited, RWD Unlimited
AWD Limited, AWD UnlimitedΣύνολο 37 αυτοκίνητα.
5 Πρώτοι ΓΕΝΙΚΗΣ
- Skyline GT-R (AWD Unlimited, jap-car, jap-driver, professional)
- Ferrari 360 (RWD Unlimited, heavily modified, Hoosier slicks, pro-driver)
- Sparco EVO (AWD Unlimited)
- Hasport Integra (FWD Unlimited, supercharged K24+hondata, driver Bernardo Martinez), ΧΡΟΝΟΣ 1:58.745
- Νισσαν Sentra B13 (FWD Unlimited, turbo SR20DET, driver Ryan Flaherty) ΧΡΟΝΟΣ 1:59.242
Πίσω τους βρέθηκαν μεταξύ άλλων τα παρακάτω:
Ένας σκασμός από WRX και EVO.
To NSX της 'Science Of Speed'(του βιντεο)
H Hotchkis Celica (300whp)
2 Supra από το USCC
2 Supra TwinTurbo (750whp και 850whp)!!!Το Sentra δεν ειναι original det αλλα τουρμπισμενο de και ανηκει σε μια ημιεπαγγελματικη αγωνιστικη ομαδα. Η μονη πληροφορια σχετικα με την ιπποδυναμη του εναι 288hp αλλα ελεγχεται.
Το NSX ειναι το demo car της Science Of Speed και ειναι τουμπανο και ο οδηγος του μαλλον μας ξεφτιλιζει ολουςNissan specs:
Originally: 1994 Nissan Sentra SE-R
Owned By: Jeff
Races In: NASA's SE-R Cup , SRX class
Engine: 9:1 JDM SR20DE with GT3037 ball-bearing turbo
JWT Custom Tuned ECU, Custom Fuel Rail with 72 lb. injectors,
Cobra MAF, BFR Side Exit Exhaust, Fluidyne Radiator, big ass intercooler, water injection
Drivetrain: PAR straight-cut gearset, NISMO clutch-type LSD, some big clutch
Suspension: Motivational Struts, Ground Control Camber/Caster plates, Eibach 650/500 lb/in springs (F/R)
Brakes: Fastbrakes 12.2' 4-piston kit front, stock rear
Exterior: Custom 56' rear wing, BFR Air Dam
Interior: Full custom welded and plated multipoint roll-cage, Sparco Seat, Pi Digital DashNSX specs:
Engine Performance Products
ScienceofSpeed Stage 3 NA Tune (336 hp / 255 lb/ft)
3.3L large displacement bottom end with sleeved block
bore-matched multi-layer metal head gaskets
ScienceofSpeed Type-A Forged Aluminum Pistons (11.0:1) including special lightweight wrist pins and piston ring set (total piston rotating mass decreased by +20 grams)
rotating mass balanced & blueprinted
ScienceofSpeed Type-B Camshaft Set
ScienceofSpeed Valve Springs & Titanium Retainers
ScienceofSpeed Cylinder Head Tune including upsized valve, 3 angle valve job and reworked runners and combustion chamberScienceofSpeed Individual Throttle Body System
AEM Engine Management & Dual-Channel UEGO
ScienceofSpeed Oil Cooler / Accusump
ScienceofSpeed Baffled Oil PanDrivetrain Performance Products
Honda NSX-R Spec 6-speed transmission
ScienceofSpeed 6-speed conversion kit
Honda NSX-R 4.23 final drive
Exedy Carbon Fiber Dual Plate ClutchExhaust & Airflow Performance Products
TAITEC GT Header System
TAITEC JGTC Center-Exit ExhaustSuspension & Chassis Brace Performance Products
ScienceofSpeed Moton Double Adjustable Suspension
ScienceofSpeed Adjustable End-Links
ScienceofSpeed Anti-sway bars
ScienceofSpeed Rapid Non-Compliance Toe-Links
ScienceofSpeed Rapid Non-Compliance Rear Beam
ScienceofSpeed Rapid Front Compliance Clamps
ScienceofSpeed Super Truss Shock Tower Brace
Honda NSX-R front chassis bracesBraking Performance Products
Comptech Pro Indy Brake System
RITMO carbon fiber brake ductsExterior Performance Products
Cantrell Studios Epoxy / Carbon Fiber / Nomex honeycomb Wide Body Conversion
Backyard Special NSX-R Hood
ScienceofSpeed Radiator Duct
TAITEC JGTC Rear Diffuser
GruppeM Mugen Spoiler
Rays Volk TE-37 18x8.5 19x10.5Interior Performance Products
Recaro Pole Position Seats
ScienceofSpeed Sliding Seat Rails
ScienceofSpeed Steering Hub
Mugen GT Steering Wheel
ScienceofSpeed Rapid Shift Knob
ScienceofSpeed NSX-R spec shift leverHonda NSX-R Shift Mesh Boot
Pioneer Head Unit/Navigation/Speakers
Τα στοιχεια για τον αγωνα τα εχω υποκλεψει απο ενα παλιο ποστ του φιλου hpro123 απο αλλο φορουμ.
Ελπιζω να σε καλυψα
Το Sentra B13 είναι έτσι...
Ε ναί τώρα που με μπορλοτιάσατε κοντράρω την Nissan με την Honda..!
Τι ξεφτύλισμα του έκανε και μάλιστα στην ευθεία ε?!?! Χιχιχιχι!!! Μια άλλη φορά ο Vtec του NSX(σεβάσμιο αμάξι και κορυφαίο αλλά αυτά τα λέω επειδή εδώ λέτε οτι θέλετε και γράφετε ότι θέλετε) να μας στείλει μήνυμ οτι έρχετε!!!
Για όσους δεν ξέρουν ο SR20DE είναι δίλιτρος ατμοσφαιρικός 140άλογα! Και το συγκεκριμένο μοτερ είναι τουρμπισμένο απλά..!
Μου άρεσε αυτό που έγραφε για το NSX!!!
DEMO CAR ΤΗΣ SCIENCE OF SPEED!!
ΚΡΙΜΑ!! ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ Η HONDA! -
Κρίμα, απ ότι φαίνεται δεν επιασες το νόημα του υπερατού...
NEO VVL!!!!! Η απάντηση της Nissan στα VTEC!!!