-
Θα παρακαλούσα να μου παραθέσετε μερικές απόψεις ως προς το πιο θεωρείτε καλύτερο από απόδοση, πιο αξιόπιστο, ασφαλέστερο, κομψότερο και πιο ευρύχωρο. Γνωρίζω ότι και τα δύο δεν είναι ακόμα διαθέσιμα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αλλά οποιαδήποτε άποψη σας θα ήταν πολύ χρήσιμη στην επιλογή μου.
Ευχαριστώ!
-
Θα παρακαλούσα να μου παραθέσετε μερικές απόψεις ως προς το πιο θεωρείτε καλύτερο από απόδοση, πιο αξιόπιστο, ασφαλέστερο, κομψότερο και πιο ευρύχωρο. Γνωρίζω ότι και τα δύο δεν είναι ακόμα διαθέσιμα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αλλά οποιαδήποτε άποψη σας θα ήταν πολύ χρήσιμη στην επιλογή μου.
Ευχαριστώ!
-
Θα παρακαλούσα να μου παραθέσετε μερικές απόψεις ως προς το πιο θεωρείτε καλύτερο από απόδοση, πιο αξιόπιστο, ασφαλέστερο, κομψότερο και πιο ευρύχωρο. Γνωρίζω ότι και τα δύο δεν είναι ακόμα διαθέσιμα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αλλά οποιαδήποτε άποψη σας θα ήταν πολύ χρήσιμη στην επιλογή μου.
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
Θα παρακαλούσα να μου παραθέσετε μερικές απόψεις ως προς το πιο θεωρείτε καλύτερο από απόδοση, πιο αξιόπιστο, ασφαλέστερο, κομψότερο και πιο ευρύχωρο. Γνωρίζω ότι και τα δύο δεν είναι ακόμα διαθέσιμα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αλλά οποιαδήποτε άποψη σας θα ήταν πολύ χρήσιμη στην επιλογή μου.Ευχαριστώ!
Το Α4 είναι πολύ καλύτερο σε ποιότητα και στήσιμο, μόνο μείον ότι ο κινητήρας έχει λιγότερα κυβικά.
Πρόσεξε γιατί το Σααμπ δεν είναι τόσο καλό όσο θέλουν να το διαφημίζουν, και δεν παει και καλά στις πωλήσεις. Επίσης το έχω δει από κοντά, η ποιότητα κατασκευής υπολείπεται των γερμανικών αυτοκινήτων. Στα συν του Σααμπ, ο υπερπλήρης εξοπλισμός, όμορφη εξωτερική σχεδίαση και η αντιπροσωπία στην Κηφισίας έχει ένα μεγάλο και ανετο χώρο συνεργείου με αρκετό χώρο για να παρκάρεις το αυτοκίνητο σαν ανθρωπος (μου το τονίσανε αυτό όταν τους επισκεύτηκα).
-
Είναι όμορφα τα Saab... Πολύ ομορφότερα από τα Audi. Χάνουν όμως πολύ σε αξία μεταπώλησης. Ρίξε μια ματιά στα μεταχειρισμένα, θα βρεις πολύ καλές τιμές ακόμα και στην αντιπροσωπία.
Βέβαια το νέο 9-3 δεν θα το βρεις μεταχειρισμένο! Αλλά δεν έχει και καμμία σχέση με το παλιό 9-3. Μόνο ο κινητήρας και το ταμπλώ είναι ίδια...
-
Το quattro είναι όλα τα λεφτά, ενώ το avant το θεωρώ πάρα πολύ όμορφο.
Για καλά εξοπλισμένο μοντέλο θα χρειαστείς 50,000 euro. Στην Αμερική αρκετοί κάτοχοι Α4 αναφέρουν coil failures στον κινητήρα, αλλά από ότι κατάλαβα είναι βλάβη που μπορεί να σου τύχει και όταν συμβεί δεν προκαλεί προβλήματα. Το Α4 είναι γρήγορο για το βάρος του, και έχει αρκετά άκαμπτο αμάξωμα σε σχέση με το SAAB. To SAAB από εμφάνιση δεν μου λεει τίποτα, να μην σου πω ότι μοιάζει πολύ με το προηγούμενο μοντέλο ή ακόμα ότι μου θυμίζει το SEAT Toledo.
Το Α4 να ξέρεις ότι στενούλι πίσω, ενώ στην θέση οδήγησης το πόδι σου το δεξί θα χτυπάει στην κεντρική κονσόλα.
Πάντως και μένα είναι η πρώτη μου επιλογή (Α4 Avant Quattro 190hp) αν τελικά δεν εγκαταλείψω τα επιβατικά για να αγοράσω τζιπ (πολύ λακκούβα ρε παιδιά σε αυτή την Αθήνα έχει παραγίνει το κακό). -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
(πολύ λακκούβα ρε παιδιά σε αυτή την Αθήνα έχει παραγίνει το κακό).Τώρα με τις βροχές οι λακούβες εξελίχθηκαν σε ΤΑΦΟΥΣ.
Έχω ψήσει τη φίλη μου να κάνει (και θα κάνει) μύνηση στο δήμο του Ν.Ψυχικού γιατί κατέστρεψε ένα ελαστικό στους δρόμους του.
ΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΜΕ ΕΤΣΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ -
Το καινουργιο 9-3 ειναι ενα μεγαλο βημα εμπρος για την Σααμπ σεγκρινομενο με το προηγουμενο, αλλα θα διαλεγα το Α4. Φυσικα μιλαω θεωριτικα διοτι δεν εχω τεσταρει κανενα απο τα 2. Το Α4 θα το τεσταρω ισως αυτην την εβδομαδα. Ομως απο αυτα που εχω διαβασει εδω και στην Ευρωπη και απο το παρελθον των 2 αυτοκινητων, νομιζω οτι το Α4 ειναι η καλυτερη εκλογη.
-
Και το S60 όμως είναι καλή φάση...
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ για τις απαντήσεις σας! Επιτρέψτε μου όμως να θέσω το ερώτημα εξ'αρχής και λίγο πιο ολοκληρωμένα. Θα ήθελα, παρακαλώ πολύ, τα φώτα σας για τα παρακάτω μοντέλα.
Συγκεκριμένα αν ήταν να διαλέξετε μεταξύ των:AUDI A4 1.8T 190 PS QUATTRO
SAAB 9-3 AERO 2.0T 210 PS
VOLVO S40 T4 200 PS
LANCIA THESIS 2.0 EXECUTIVE 185 PSποιό θα επιλέγατε με βάση τα εξής κριτήρια:
- Αξιοπιστία
- Ασφάλεια
- Εξοπλισμός
- Στυλ
- Κατανάλωση
- Λόγος τιμής/εξοπλισμού (cost effectiveness)
Σχετικά με το δίλημμα πιο πολύ sport ή οικογενειακό, όπως προκύπτει από την επιλογή των παραπάνω μοντέλων, θα ήταν προτιμότερο κάτι που να συνδιάζει και τα 2 αν γίνεται (και χώρους-εξοπλισμό αλλά και καλή μηχανή-επιδόσεις!). Επίσης, αν μπορείτε προτείνετε, εκτός των παραπάνω, άλλα μοντέλα ΕΦΑΜΙΛΛΟΥ επιπέδου με ίππους από 160 και πάνω, σε κυβικά 1700-1999 (ΠΛΗΝ όμως Mercedes C180/C200 δεν με ενδιαφέρει).
Τέλος, αν μιλήσουμε για S.U.V. (Sport Utility Vehicles) τι άποψη έχετε για το Subaru Forester 2.0 XT (177 PS) και ποιό άλλο ανταγωνιστικό προτείνετε, πάντα με ιπποδύναμη πάνω από 150 PS και μέχρι 2000 κ.ε. με βάση τα κριτήρια που προανέφερα.
Όσο περισσότερες είναι οι απαντήσεις τόσο καλύτερα!
Ευχαριστώ και πάλι!
-
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ για τις απαντήσεις σας! Επιτρέψτε μου όμως να θέσω το ερώτημα εξ'αρχής και λίγο πιο ολοκληρωμένα. Θα ήθελα, παρακαλώ πολύ, τα φώτα σας για τα παρακάτω μοντέλα.
Συγκεκριμένα αν ήταν να διαλέξετε μεταξύ των:ποιό θα επιλέγατε με βάση τα εξής κριτήρια:
- Αξιοπιστία
- Ασφάλεια
- Εξοπλισμός
- Στυλ
- Κατανάλωση
- Λόγος τιμής/εξοπλισμού (cost effectiveness)
Σχετικά με το δίλημμα πιο πολύ sport ή οικογενειακό, όπως προκύπτει από την επιλογή των παραπάνω μοντέλων, θα ήταν προτιμότερο κάτι που να συνδιάζει και τα 2 αν γίνεται (και χώρους-εξοπλισμό αλλά και καλή μηχανή-επιδόσεις!). Επίσης, αν μπορείτε προτείνετε, εκτός των παραπάνω, άλλα μοντέλα ΕΦΑΜΙΛΛΟΥ επιπέδου με ίππους από 160 και πάνω, σε κυβικά 1700-1999 (ΠΛΗΝ όμως Mercedes C180/C200 δεν με ενδιαφέρει).
Τέλος, αν μιλήσουμε για S.U.V. (Sport Utility Vehicles) τι άποψη έχετε για το Subaru Forester 2.0 XT (177 PS) και ποιό άλλο ανταγωνιστικό προτείνετε, πάντα με ιπποδύναμη πάνω από 150 PS και μέχρι 2000 κ.ε. με βάση τα κριτήρια που προανέφερα.
Όσο περισσότερες είναι οι απαντήσεις τόσο καλύτερα!
Ευχαριστώ και πάλι!
AUDI A4 1.8T 190 PS QUATTRO
KALO πολλα λεφτα ζηταει η Αudi
SAAB 9-3 AERO 2.0T 210 PS
ta fobamai
VOLVO S40 T4 200 PS
να σου πω για το S60 2.0T einai to kalyteρο απο όλα γιατι είναι και πιο λιμουζινα, για μενα τα εχει όλα (εχουμε και ενα στην οικογενεια)το Τ4 εχει βεβαια απιστευτο μπαμ αλλα ειναι λιγοτερο λιμουζινα και παλιο σασι
LANCIA THESIS 2.0 EXECUTIVE 185 PS
δεν ξέρω τιποτα -
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ για τις απαντήσεις σας! Επιτρέψτε μου όμως να θέσω το ερώτημα εξ'αρχής και λίγο πιο ολοκληρωμένα. Θα ήθελα, παρακαλώ πολύ, τα φώτα σας για τα παρακάτω μοντέλα.
Συγκεκριμένα αν ήταν να διαλέξετε μεταξύ των:AUDI A4 1.8T 190 PS QUATTRO
SAAB 9-3 AERO 2.0T 210 PS
VOLVO S40 T4 200 PS
LANCIA THESIS 2.0 EXECUTIVE 185 PSποιό θα επιλέγατε με βάση τα εξής κριτήρια:
- Αξιοπιστία
- Ασφάλεια
- Εξοπλισμός
- Στυλ
- Κατανάλωση
- Λόγος τιμής/εξοπλισμού (cost effectiveness)
Από αυτά που αναφέρεις θα επέλεγα το AUDI A4 1.8T 190 PS QUATTRO.
Κοίταξε όμως και τη ΒMW 320i - 520i καθώς και το Lexus IS 200.
Υπάρχουν και τα Mεrcedes (Ε200-C200) τα οποία όμως τα αποκλείεις.
Γιατί; -
Α4 ΚΑΙ ΠΑΛΙ Α4
-
Από αυτά που αναφέρεις θα επέλεγα το AUDI A4 1.8T 190 PS QUATTRO.
Κοίταξε όμως και τη ΒMW 320i - 520i καθώς και το Lexus IS 200.
Υπάρχουν και τα Mεrcedes (Ε200-C200) τα οποία όμως τα αποκλείεις.
Γιατί;Δεν αποκλείω την E 200 K μόνο την C200 και αυτό γιατί η νέα Ε 200 με τα 1800 κ.ε. είναι άμεσα συγκρίσιμη (για να μην πω καλύτερη) με τα μοντέλα που προαναφέρθηκαν. Να κυκλοφορεί κανείς μία Ε class και να πληρώνει ασφάλιστρα και τέλη για 1800 κ.ε. ακούγεται πάντως πολύ παράδοξο...Αλήθεια στο τεύχος Ιανουαρίου στο τεστ των 4τροχών μεταξύ Thesis και Ε 200 τι προέκυψε; Ποιό θεωρήθηκε καλύτερο; Μην μου πείτε μόνο να πάρω το περιοδικό γιατί είμαι εξωτερικό...!
-
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
Από αυτά που αναφέρεις θα επέλεγα το AUDI A4 1.8T 190 PS QUATTRO.
Κοίταξε όμως και τη ΒMW 320i - 520i καθώς και το Lexus IS 200.
Υπάρχουν και τα Mεrcedes (Ε200-C200) τα οποία όμως τα αποκλείεις.
Γιατί;Δεν αποκλείω την E 200 K μόνο την C200 και αυτό γιατί η νέα Ε 200 με τα 1800 κ.ε. είναι άμεσα συγκρίσιμη (για να μην πω καλύτερη) με τα μοντέλα που προαναφέρθηκαν. Να κυκλοφορεί κανείς μία Ε class και να πληρώνει ασφάλιστρα και τέλη για 1800 κ.ε. ακούγεται πάντως πολύ παράδοξο...Αλήθεια στο τεύχος Ιανουαρίου στο τεστ των 4τροχών μεταξύ Thesis και Ε 200 τι προέκυψε; Ποιό θεωρήθηκε καλύτερο; Μην μου πείτε μόνο να πάρω το περιοδικό γιατί είμαι εξωτερικό...!
Μαντεύετε ποιο ειναι καλύτερο;
-
Μαντεύετε ποιο ειναι καλύτερο;
Προσωπικά πιστεύω η E 200 K...
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Μαντεύετε ποιο ειναι καλύτερο;
Η Ε200, γιατί είναι καλύτερη σε όλα από τη Lancia εκτός από την ηχομόνωση και τις επιδόσεις αλλά (ούτε οι ίδιοι δεν το πίστευαν) προσφέρει και περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση. Πώς άλλαξαν έτσι τα πράγματα...
Κριτική μοντέλων 1700-2000 cc...