-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κανένα!Εγώ σου προτείνω το **Citroen C4 2.0-liter VTS **εάν θες ατμόσφαιρα και 180 άλογα και το **Skoda Octavia I 1.8T -liter **εάν θες τουρμπάτο.
Μόνο που αυτό κοστίζει >22Κ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κανένα!Εγώ σου προτείνω το **Citroen C4 2.0-liter VTS **εάν θες ατμόσφαιρα και 180 άλογα και το **Skoda Octavia I 1.8T -liter **εάν θες τουρμπάτο.
και εγώ αν δεν μας πει ο sado απο που έμαθε τα καλά νέα για το Octavia 5 RS, τόσο καλά που μοιάζουν ψεύτικα, προτείνω το C4 του απο πάνω
Αν πάλι ισχύουν οι info του Sado για 22.000 Ελλάδα δεν θέλει και ρώτημα
-
technik το ξέρω αλλά κοστίζουν λίγο παραπάνω και είναι 1 κατηγορία πάνω!
@ wannade : ο από πάνω...
edit: C4 2.0 -> 23.900€ και Οctavia ABT (193hp)->20.890€
-
Clio 2L Sport.-
182 άλογα σε ένα τόσο μικρό αμάξωμα είναι όλα τα λεφτά. Και στρίβει.
Edit: Αλλάζει μοντέλο σε κανά δυο μήνες, αν δεν έχει πρόβλημα με αυτό, τότε go for it.
-
clio απο μενα αν και θα ψηνομουν και για ενα Rc........
-
το clio 2.0 έχει 25400 οπότε σαφώς και προτιμώ το C4
@elteo(ακα ύψιστος ) το octavia I RS 23.190 επειδή για RS ειπώθηκε
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
το clio 2.0 έχει 25400 οπότε σαφώς και προτιμώ το C4@elteo(ακα ύψιστος ) το octavia I RS 23.190 επειδή για RS ειπώθηκε
νομίζω ότι ειπώθηκε για το RS του καινούριου Οctavia...αλλά τέλος πάντων και τα 2 είναι καλές επίλογες.
-
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή και τις προτάσεις σας.Κρίμα να μην ήξερα νωρίτερα για το φόρουμ Τον τελευταίο μήνα που το ψάχνω πλέον σοβαρά έχω ξεθάψει ό,τι περιοδικό έχω και διαβάζω τα συγκριτικά με τα παραπάνω πηραυλάκια,βασικά είμαι αναγνώστης των drive k evo,αλλά που και που τσιμπάω και κανέα 4τροχοί Τα συγκριτικά ανάμεσα στα περιοδικά αυτά ωστόσο βγάζουν τελείως διαφορετικά συμπεράσματα.Ενώ στο ντραιβ το φίεστα βγαίνει νικητής ανάμεσα σε μιτσουμπίσι και ίμπιζα φρ,στους 4 τροχούς μεταξύ ίμπιζα φρ,κόλτ και φιέστα δεν βγαίνει κανένα νικητής,χαρακτηρίζονται...χλιαρά τεύχος417.Ακριβώς αυτό είναι που δεν θέλω,να σκάσω 220000 Ε,να πάρω πάλι στην ίδια κατηγορία(μικρό)και να αποδυκνύεται χλιαρό
Το κολτάκι με χαλάει ως προς την εξωτ.εμφάνιση,παραφέρνει σε πολυμορφικό,όσο και να εχει κοντύνει.Μέσα είναι οκ,δεν κατάλαβα γιατί δεν έβαλαν τον κινητήρα αυτό στο προηγούμενο μοντέλο..
Την c4 θα πάω στην αντιπροσωπεία να την τσεκάρω,το μόνο που με χαλάει είναι ότι είναι φορτωμένη όλα αυτά τα ''γκατζετοειδή παιχνιδάκια'',διαφορετικά πιστεύω ότι είναι η πιο τίμια επιλογή.Μέχρι στιγμής είμαι μεταξύ ίμπιζα κούπρα,κλιό(το παρόν,πιστεύω ότι και μετά τα χριστούγεννα θα πωλείται,μέχρι να έρθει το καινούριο σπορτ..η κάνω λάθος;)και σκόντα ρς.Στο κλιο με χαλαέι η θέση οδήγησης(μου έχει σπάσει τα νεύρα δηλ. ειδικά όταν μπαίνω και σε άλλα αυτοκίνητα και βλέπω τη δική τους..).Εν κατακλείδι για μένα τα πιο ''ειδικά'' αυτοκίνητα είναι το κλιο σπορτ και το ίμπιζα κούπρα Εννοείται πως θα τα οδηγήσω όλα εν καιρώ πριν βγάλω συμπεράσματα.
Η ψηφοφορία είναι ανοικτή από πλευράς χρόνου,βλέπω πάντως ότι εδώ μπορείς να μάθεις πολύ περισσότερα από τα συγκριτικά στα περιοδικά ,ειδικά στο τόπικ με τις διαφορές τούρμπο και ατμόσφαιρας διάβασα πράγματα που αγνοούσα παντελώς Και πάλι ευχαριστώ παίδες -
φίλε με το ίμπιζα,όταν λες ότι δεν στρίβει τι εννοείς;δεν μπορείς να μπεις στην στροφή με ταχύτητα ή δεν μπορείς ν επιταχύνεις μέσα στην στροφή λ΄γω τουρμπο;
-
Και εγώ προτείνω Octavia RS, κατά προτίμηση το καινούριο. Το παλιό θα σου έρθει βέβαια πιο φθηνά, αλλά το καινούριο είναι αλλού.
Στα πλεονεκτήματα και των δύο συγκαταλέγονται όχι μόνο οι επιδόσεις, αλλά και η άνεση. Επίσης οι κινητήρες τους (όπως και του Ibiza) έχουν ευρεία διάδοση, πράγμα το οποίο σημαίνει εύκολες αναβαθμίσεις.Νέο Octavia RS
Τιμοκατάλογος Καινούριου
Τιμοκατάλογος ΠαλιούΑ, τα παράθυρα έχουν σταματήσει να πέφτουν στα Vag από το 2002. Τότε τοποθετήθηκε ο διορθωμένος μηχανισμός!
-
Σίγουρα από όσα αυτοκίνητα μας γράφεις στη ψηφοφορία κάποια θα σου κάνουν 'κλίκ' περισσότερο από τα άλλα. Κάνε λοιπόν μια βόλτα από τις αντιπροσωπείες και ζητησέ τα για μια δοκιμή. Έτσι θα δείς πέρα από το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει και το πως σε αντιμετωπίζουν σαν πελάτη - χρηματοδότη, που και αυτό μετράει αρκετά.
-
Renault!!!
...αν και ξεφευγει λιγο απο το οριο σου :oops: -
επειδη εχω εμπερια απο vag turbo σε λεον και απο κλιο απλο 1400 και διλιτρο, θα σου πω οτι σαν οδικη συμπεριφορα το να συγκρινεις το κλιο με οποιο αλλο απο αυτα που εχεις στη λιστα, ειναι σα να συγκρινεις μια 20αρα γκομενα με μια 85αρα γιαγια στο κρεβατι...
δε συγκρινεται ουτε σε παθος ουτε σε τιποτα...αν θελεις να πηγαινεις στις ευθειες σβελτα και να προσπερνας εν ριπει οφθαλμου οποιονδηποτε παρε το ιμπιζα,αν θες να μην αγχωνεσαι στο στροφιλικι πχ πως μπηκα ετσι,δε πατησα πολυ φρενο κτλκτλ, κλιο...το κακο ειναι οτι αλλαζει και οτι ηταν ακριβο γσε σχεση με αλλα δυνατα αυτοκινητα...
α!πολυ καλα φρενα επισης εχει η κλιουμπιτσα,θα εντυπωσιαστεις...
δε περιμενεις το καινουριο? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Κανένα!
Εγώ σου προτείνω το **Citroen C4 2.0-liter VTS **εάν θες ατμόσφαιρα και 180 άλογα και το **Skoda Octavia I 1.8T -liter **εάν θες τουρμπάτο.
και εγώ αν δεν μας πει ο sado απο που έμαθε τα καλά νέα για το Octavia 5 RS, τόσο καλά που μοιάζουν ψεύτικα, προτείνω το C4 του απο πάνω
Αν πάλι ισχύουν οι info του Sado για 22.000 Ελλάδα δεν θέλει και ρώτημα
Λάθος καταλάβατε.
Δεν είπα οτι το διάβασα πουθενά αλλά άμα δείτε την ψηφοφορία ο φίλος γράφει SKODA OCTTAVIA5 -
Έχω την εντύπωση ότι για κάποιον ευθειάκια, το Ibiza είναι η καλύτερη επιλογή. Περισσότερα στο άρθρο των 4Τροχών προ μηνός-διμήνου με ένα βελτιωμένο FR που έκανε απίστευτους χρόνους. Από εκεί και πέρα, θα μπορούσες να κοιτάξεις και στην αγορά του μεταχειρισμένου. Με τόσα χρήματα θα μπορούσες να πάρεις πάρα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο. Π.χ. πόσο λες να αγόρασες κολλητός πέρσι το Μάιο ένα Nissan Sunny GTiR με 400 σχεδόν ίππους; 9700Ε είναι καλά για σένα;
Πρόκειται βέβαια για μια τελείως διαφορετική αγορά αυτοκινήτου, με άλλους κανόνες και συμβιβασμούς και θα πρέπει πρώτα από όλα να ξέρεις τι θέλεις. Αν όμως σε ενδιαφέρει μόνο η δύναμη, τότε πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο. Σκέψου ότι με 15-18Κ τσιμπάς ένα Impreza Turbo πρώτης γενιάς και σου μένουν και λεφτά για επισκευές-βελτιώσεις-διακοπές στη Χονολουλού -
Επίσης για την επιλογή σου, φίλε GTI, δεν μας είπες αν σε απασχολεί το θέμα τέλη κυκλοφορίας, κόστος σέρβις κ.λ.π που νομίζω είναι σημαντικό και πρέπει να το λαμβάνουμε υπόψιν(έχεις και 1.8 και 2.0 στην λίστα σου), εκτός και αν δεν τίθεται τέτοιο θέμα. (εμένα με απασχολούν αυτά τα θέματα γι' αυτό και μόνο το έθεσα)
-
μεταχειρισμενο το ξεχναμε?
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
μεταχειρισμενο το ξεχναμε?Δυστυχώς ναι ούτε τις τεχνικές γνώσεις έχω ούτε γνωστούς μηχανικούς.Το σκεφτόμουν για το κλιό Ι σπορτ(που μου αρέσει και περισσότερο ),γιατί έχω τα παιδιά που ''περιπούνται''το 1.2 μου,αλλά δεν το έχω προχωρήσει.
Τελικά πρέπει να κάνω υπομονή,γιατί όλα τα μοντέλα που σκέφτομαι αλλαζουν,άλλα ανανεώνονται και άλλα αντικαθίστανται.Βλ.νέο κλιο,νέο πούντο,νέο φιεστα,νέο ίμπιζα,νέο πεζό,νέα οκτάβια,νέο πόλο.. ,τίποτα δεν θα μείνει όρθιο.Πάντως αρχίζει να μου αρέσει το φιέστα στ ως το πιο all around,και νευρικό είναι και στρίβει και αρκετά ικανοποιητική επιταχυνση εμφανίζει.Άλλωστε όταν είσαι στα 13.7(0-100)και πηγαίνεις στα 9.3 μόνο ευχαριστημένος μπορώ να είμαι.Το ίμπιζα αν και με εξιτάρει περισσότερο ελέω τούρμπο,για τον ίδιο λόγο με φοβίζει κιόλας,δεν γνωρίζω τις δυνατότητες του και για να είμαι ειλικρινής έχω ψαρώσει με αυτά που λέτε για το ότι δεν στρίβει(και τυγχάνει να είμαι λάτρης του στρίβειν..όχι δια του αρραβώνος ),εννοείται ότι θα τα τεστάρω όλα,αλλά προς το παρόν υπομονή..Αλήθεια όταν λέτε ότι τα τουρμπο δεν στρίβουν,τι εννοείτε,τίποτα;κατέβασμα ταχύτητας με μπόλικο φρένο;δεν μπορείς να διατηρήσεις την ταχύτητα σου ή να κόψεις πριν μπεις και μετά μέσα να επιταχύνεις; -
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Επίσης για την επιλογή σου, φίλε GTI, δεν μας είπες αν σε απασχολεί το θέμα τέλη κυκλοφορίας, κόστος σέρβις κ.λ.π που νομίζω είναι σημαντικό και πρέπει να το λαμβάνουμε υπόψιν(έχεις και 1.8 και 2.0 στην λίστα σου), εκτός και αν δεν τίθεται τέτοιο θέμα. (εμένα με απασχολούν αυτά τα θέματα γι' αυτό και μόνο το έθεσα)Σχετικό δεν είναι;Άλλωστε μιλάμε ή για 1.8 ή για 2.0.Σε 1.6 μόνο το κούπερ είναι,αλλά πάει στα 26.000Ε.Και ότι κερδίζουν τα τούρμπο 1.8 σε τέλη και ασφάλειες δεν θα τα χάνουν σε σέρβις και ''φροντίδα''του τούρμπο αργότερα ή και σε κατανάλωση ακόμα;
-
Φιλε gti σου προτείνω να δεις το fiesta και να το οδηγήσεις και θα καταλάβεις γιατί σου το προτείνω.Είναι αρκετά δυνατό και πολύ πιο ευκολοδήγητο από τα τουρμπο συγχωρεί λάθη και σου μαθαίνει να πας γρήγορα χωρίς να κινδυνεύεις.Δες το και με το νέο εσωτερικό και θα πειστείς και για την ποιότητά του....Πάντως σε όποιο κι αν καταλήξεις μην αγοράσεις πριν δοκιμάσεις.....
ΠΥΡΑΥΛΟΙ μεχρι 22000Ε