-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Τα μόνα αμάξια που δεν συμπαθώ ειναι τα αμερικάνικα.
Μεγάλα, άκομψα, άχαρα είναι για τις τεράστιες ευθείες τους και πίνουν 5 φορές περισσότερη βενζίνη απο όλη την υπόλοιπη υφήλιο και μετά λένε για το Ιράκ και την τρομοκρατία..Ξέχασες την άθλια ποιότητα κατασκευής, την άθλια οδική συμπεριφορά και την άθλια απόδοση στο λίτρο.
Είναι...ΑΘΛΙΑ
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
όπως και άλλα openminded παιδιά παραπάνω, δίνω την ψήφο μου στο δεν με απασχόλει..π.χ απο την Αγλλική (παλαία και respect-γαρ) σχολή ένα Elise δεν θα με χάλαγε καθόλου ή μην ξεχνάμε ποιοι εφεύραν τα roadster.
Την Ιταλική σχολή με τις bella Italianes και το τρόπο που στρίβουν?
(ασχέτως αν τρίζουν, όπως και τα Αγγλικά, ειναι αυτοκίνητα για ρομαντικούς)Aπο την Γερμανική αυτοβιομηχανία οι Porsche και BMW νομίζω είναι οτι καλύτερο στο τομέα τους.. σπόρ, γρήγορα, στιβαρά και luxurious.
Απο την Ιαπωνία, την μαμά Mazda με τα καταπληκτικά στημένα αυτοκίνητά της την τεχνολογία που δεν κολλάει να βγάζει (βλ.Wankel) και που έφερε ξανα σε όλους μας τα cabrio που είχαν ξεχαστεί απο τα 60'ς-70'ς , την Honda με τα στριγγλίζοντα μοτέρ της (Vtec) ή την Toyοta για το best value for money που δεν χαλάνε ουτε μετά απο ατομική βόμβα..
Τα μόνα αμάξια που δεν συμπαθώ ειναι τα αμερικάνικα.
Μεγάλα, άκομψα, άχαρα είναι για τις τεράστιες ευθείες τους και πίνουν 5 φορές περισσότερη βενζίνη απο όλη την υπόλοιπη υφήλιο και μετά λένε για το Ιράκ και την τρομοκρατία..Καλυφθηκα πληρως μεχρι και την τελευταια λεξη!
-
σωστα, αλλα μερικα μου αρεσουνε πολυ..
http://caddyedge.com/images/albums/CienV12/abf.sized.jpg
http://caddyedge.com/images/gm/concepts/cien/CienBack02.jpg
http://caddyedge.com/images/albums/CienV12/abj.sized.jpg
http://caddyedge.com/images/albums/CienV12/abe.sized.jpghttp://caddyedge.com/images/albums/Sixteen/sixteen_inmotion04.sized.jpg
http://caddyedge.com/images/albums/Sixteen/Sixteen11.sized.jpg
http://caddyedge.com/images/albums/Sixteen/Sixteen07.jpg
http://caddyedge.com/images/albums/Sixteen/Sixteen13.sized.jpg -
Τα μάθατε; Η τιμή της βενζίνης στο Αμέρικα έχει ανέβει κατά 50% εντός του 2005 και συνεχίζει! Να χαρώ τα 4λιτρα SUV τους τώρα.
-
Τα Γερμανικά ειναι η αδυναμία μου κ πιο συγκεκριμένα μια **CARRERA GT **ειναι το όνειρο μου.σε ασημί χρώμα.αλλα κ τα Ιαπωνικα roadster δεν με χαλανε καθολου.μακρια απο Impreza k EVO.
http://putfile.com/pic.php?pic=8/23605352332.jpg&s=x2
http://putfile.com/pic.php?pic=8/23605371365.jpg&s=x2ΑΣΧΕΤΟ!!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ!!!!:lol:
http://media.putfile.com/0f18a897c6efe4 ... 9f79e7759e
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
σωστα, αλλα μερικα μου αρεσουνε πολυ..Και μένα μου αρέσει η 'στελθ' αισθητική των καινούργιων Κάντι.
-
Ξέρετε τώρα, τα γερμανικά είναι πλυντήρια, τα ιταλικά χαλάνε και σκουριάζουν, τα γαλλικά είναι κουβάδες, τα ιαπωνικά δεν στρίβουν, τα τσέχικα/κορεάτικα δεν έχουν μούρη, τα ισπανικά ήταν ιταλικά και θέλουν να γίνουν γερμανικά και τ'αμερικ(λ)άνικα είναι μαούνες που καίνε βενζίνη, άρα προφανώς η χώρα δεν παίζει ρόλο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ξέρετε τώρα, τα γερμανικά είναι πλυντήρια, τα ιταλικά χαλάνε και σκουριάζουν, τα γαλλικά είναι κουβάδες, τα ιαπωνικά δεν στρίβουν, τα τσέχικα/κορεάτικα δεν έχουν μούρη, τα ισπανικά ήταν ιταλικά και θέλουν να γίνουν γερμανικά και τ'αμερικ(λ)άνικα είναι μαούνες που καίνε βενζίνη, άρα προφανώς η χώρα δεν παίζει ρόλοπροφανώς παίζει ρόλο!!!! Αλήθεια εσυ απο που εισαι??? Καταγωγη!!!
-
Η παραπάνω sedan Cadillac που έχει τις πετούγιες;
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Προφανεστατατατατατα!!!!!Αλλη μια ψήφος στο Προφανεστατατατατατα του Αμαξόπουλου
Ασχετα αν προσωρινά με κέρδισαν τα μάτια μιας Βορειοευρωπαίας
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
σωστα, αλλα μερικα μου αρεσουνε πολυ..Ρε Petran νόμιζα οτι ειχες καλύτερο γούστο.τι ειναι τώρα αυτα τα εκτρώματα?
**
Transformers**.το βλέπατε μικροι???? -
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Ξέρετε τώρα, τα γερμανικά είναι πλυντήρια, τα ιταλικά χαλάνε και σκουριάζουν, τα γαλλικά είναι κουβάδες, τα ιαπωνικά δεν στρίβουν, τα τσέχικα/κορεάτικα δεν έχουν μούρη, τα ισπανικά ήταν ιταλικά και θέλουν να γίνουν γερμανικά και τ'αμερικ(λ)άνικα είναι μαούνες που καίνε βενζίνη, άρα προφανώς η χώρα δεν παίζει ρόλο
προφανώς παίζει ρόλο!!!! Αλήθεια εσυ απο που εισαι??? Καταγωγη!!!
από το ωραιότερα σημεία της Λάρισας
-
Γερμανόφιλος μεν στο παρελθόν....
Μετά την εμπειρία όμως του Γαλικού, κατάλαβα οτι δεν είναι μόνο οι γερμανοί που κατασκευάζουν 'καλά' αυτοκίνητα....και ότι κάποια άλλα μπορούν να είναι ίσως και πιο ανθεκτικά....... -
Jap rulez!
. και -
-
ξέχασες και το: Jinbai Ittai
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Jap rulez!. και -
Μια μερίδα και για μένα...
-
Τα κριτίριά μου είναι η εμφάνιση και η αίσθηση που σου παρέχει ένα αμάξι. Δηλαδή το πως κάνει το αίμα να κυλάει στις φλέβες όταν το οδηγούμε την θλίψη όταν το αποχωριζόμαστε και την προσμονή που έχουμε να το ξαναοδηγήσουμε
==> Ήχος-τιμόνι-φρένα-αναρτήσεις-κιβώτιο κλπ
Προσφάτως απέκτησα DSL και κατέβασα από το racing flix κοντά στα 10GB video κυρίως Top Gear.
Παρόλο που στα video συγκρίνουν κυρίως super cars μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για την κάθε σχολή.
Προσωπικά η σύγκριση με SL-CL AMG Mercedes , Μ5-Μ3-Μ6 ΒΜW, RS4-RS6 Audi Porsche 911, 911 turbo, chrysler crossfire, Ford GT, mustang corvette, koenigg-something, κλπ **με αντίστοιχες Ferrari-Lamborghini-Mazerrati γέρνει την πλάστιγγα υπέρ των Ιταλών.
**
Τα Ιταλικά Super cars έμοιαζαν σαν κατι μυθικό-εξωπραγματικό σε σχέση με τα άλλα.Και είναι λογικό αφού οι Ιταλοί έφτιαχναν Super cars πριν τον πόλεμο και εχουν και την κουλτούρα του σπορ.
Βέβαια πολύ καλά αισθήματα ένιωσα και για τα Aston Martin, Jaguar XJR,XKR, Lotus.
Δεν μιλάω για απόλυτες επιδόσεις (αν κι εκεί στις πρώτες θέσεις του topgear υπάρχουν Ιταλικά( MC12-ENZO-360 SPIDER-ZONDA klp)) ούτε για απόλυτες τελικές ταχύτητες.
Μιλάω για την αίσθηση και μαγεία που ένιωσα σαν θεατής από τα ερεθίσματα που έλαβα είτε από το design, είτε από τα κρατήματα στις στροφές είτε από τον ήχο των κινητήρων.
Δεν μπορώ να ξεχάσω το ξενέρωμα που ένιωσα βλέποντας τις κλίσεις και την υποστροφή του S4 και το πως βάρκιαζε η προηγούμενη Μ5-Μ3άρα.
Βέβαια είμαι άδικος αφού συγκρίνω με Ferrari-Lamborghini που έχουν την διπλάσσια τιμή!!
Όμως η εικόνα του αυτοκινήτου με 340-400 άλογα να βαρκιάζει έτσι με απογοήτευσε και 'ΚΑΚΩΣ' με έκανε να ξενερώσω στην ιδεα του 'Φτιαγμένου' κοινου αυτοκινήτου!!
Γιατί όπως και να το κάνουμε οι Μ3-Μ5 όσο τεχνολογία και αν κουβαλάνε είναι 'φτιαγμένες' 3άρες και 5άρες. Ομοίως και τα S4-S6 και βέβαια τα Μercedes AMG.
Και ο λόγος έιναι ότι δεν 'χτίστηκαν' πάνω στις αρχές του σπορ αυτοκινητου:
- Καλή αεροδυναμική
- Χαμηλό κέντρο βάρους
- Κατανομή ~42% μπροστά 58% πίσω (και όχι το αστείο 50-50)
- Ελαφρύ αμάξωμα(Μ5=2Τόνοι!!, S4= 1800 κιλά!!)
- Κινητήρας κέντρο-πίσω ή εμπρός πίσω από τον μπροστά άξονα.
- όχι McFerson (Διπλα ψαλίδια: S2000, 350Z, RX8, Italian Supercars)
Μπορεί να γράφουν χρόνους στις πίστες αφού με κατάλληλες αναρτήσεις-κιβώτια διαφορικά και κινητήρες αντισταθμίζονται εώς ένα βαθμό οι ανορθόδοξες σχεδιάσεις.
[b]Φυσικά αν είχα 70-80000
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
ξέχασες και το: Jinbai Ittai**'Άλογο και αναβάτης ως ένα' ** ...... Και εγώ μέσα!
-
Δεν απαντω ως κοντρα,αλλα πληροφοριακα:
Προτιμω τα γαλλικα,γιατι κατασκευαζουν τα καλυτερα value for money αυτοκινητα,με βαση τη σειρα προτεραιοτητας που βαζω στα χαρακτηριστικα που θελω απο τα αυτοκινητα.
Οταν διαβαζω ποιας χωρας κουλτουρα αυτοκινητιστικη προτιματε,δεν παει το μυαλο μου στα πιο ακριβα η πιο γρηγορα μοντελα που εχει να μας παρουσιασει η καθε χωρα,αν ηταν ετσι,η απαντηση θα ηταν ιταλια.
Αλλη ερωτηση ειναι ποια χωρα παραγει τα καλυτερα σουπερκαρ.
Μου κανει εντυπωση,που λιγοι προτιμουν τα γαλλικα αυτοκινητα,αν και φανταζομαι ειναι κοντα στη νοοτροπια αυτων που προτιμουν τα ιταλικα. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Μου κανει εντυπωση,που λιγοι προτιμουν τα γαλλικα αυτοκινητα,αν και φανταζομαι ειναι κοντα στη νοοτροπια αυτων που προτιμουν τα ιταλικα.Ακριβώς αυτό. Εγώ είμαι ιταλόφιλος όσον αφορά την αυτοκινητιστική κουλτούρα, αλλά οδηγώ γαλλικό (Megane Coupe 2.0). Γιατί; Γιατί ο ιταλικός ανταγωνισμός του δικού μου ήταν η Alfa 145 2.0 QF και το Bravo 2.0. E, άντε γεια!
Καταγωγή αυτοκινήτων