Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διόδια ή αιματορουφήχτρες...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διόδια ή αιματορουφήχτρες...
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    15
    48
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Ωραία η Αττική Οδός, αλλά... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΩ!!!

      http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=20385144

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petros last edited by

        Ωραία η Αττική Οδός, αλλά... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΩ!!!

        http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=20385144

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petros last edited by

          Ωραία η Αττική Οδός, αλλά... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΩ!!!

          http://www.enet.gr/online/online_p1_tex ... d=20385144

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gmak last edited by

            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            sorry αλλά θα το πω.

            ΣΚ*ΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ

            έτσι μάλλον θα προστατέψουν το μέσο έλληνα από τον πληθωρισμό; μετά φταίνε οι ιδιώτες που παίρνουν αέρα και πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες;; Μα με τέτοια νοοτροποία και κοστολόγηση του οδικού ΜΑΣ δικτύου (όχι του... Γερμανικού) και τον συμπαθή ντοπιο τροχονόμο να προσπαθεί να βγάλει το ψωμάκι του με το αστραφτερό... μπαζούκας (πάνω από όλα το καθήκον),ας μας δίνουν και ένα κομπινεζόν δώρο με την είσοδο στην εθνική,για να είμαστε κατάλληλα ντυμένοι!

            οι αυξήσεις παντού και πάντοτε πρέπει να δικαιολγούνται με νέα έργα (διαλέχτε και πάρτε: φωτισμό,αστυνόμευση,χώροι στάθμευσης,διαπλατύνσεις/απορροή υδάτων,αναπροσαρμογή ορίων ταχύτητας),πόσο μάλλον από το επίσημο ελληνικό κράτος!

            καλό παράδειγμα παιδιά,μπράβο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              cmarin last edited by

              2 EYΡΩ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petros last edited by

                Δεν κατάλαβες καλά...

                Ίσως και έως 2,8 ευρώ...
                Τουτέστιν 5,6 ευρώ ή σχεδόν 2.000 δρχ. πήγαιν' έλα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  syele last edited by

                  Υπερβάλετε μου φαίνεται. Ναι, η Αττική Οδός είναι δρόμος Γερμανικού επιπέδου και οι κατασκευαστές πρέπει να πληρωθούν. Τα διόδια που πληρώνεις πάνε στην αποπληρωμή της επένδυσης αλλά και στη συντήρηση του δρόμου.
                  Θα παει 2 ευρώ, αλλά αργότερα θα γίνονται χρεώσεις ανάλογα με την απόσταση. Αν θες να μπεις για 2 εξόδους μην τη χρησιμοποιείς αν δε θέλεις (ούτε αυτοί θέλουν, γι' αυτό το βάζουν τόσο). Πήξε στους άλλους δρόμους, χάσε την ηρεμία σου, κάψε περισσότερη βενζίνη και κάνε μισή ώρα παραπάνω.
                  Αν θες να πας στο αεροδρόμιο ή στα Μέγαρα τότε μην μου πείτε ότι είναι ακριβό?

                  Και στο κάτω-κάτω όποιος θέλει μπαίνει. Όποιος δε θέλει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    petros last edited by

                    Syele μόλλις περιέγραψες πολύ γλαφυρά (δεν ξέρω αν το έκανες εν γνώση σου) το δίπολο κρατικό μονοπώλειο - ιδιωτικό μονοπώλειο. Και τα δύο είναι απαράδεκτα, μόνο που μεταξύ των δύο προτιμώ το πρώτο, γιατί εκεί τουλάχιστον υπάρχει και το πολιτικό κόστος.

                    Τι σημαίνει δηλαδή, αν δεν πληρώσεις άντε πήξε στους καρόδρομους; Τι σόι ελιτίστικη, για να μην πω κάργα ταξική, θεώρηση είναι αυτή;
                    Εγώ δηλαδή που μένω Βριλήσσια και η δουλειά μου θα είναι Παιανία (περίπου 8 χλμ. απόσταση) θα πρέπει να σκάω 4 ευρώ καθημερινά για το πήγαιν'έλα, ώστε να πάω σαν άνθρωπος στη δουλειά μου; Γιατί; Η εναλλακτική λοιπόν 'τράβα από Σταυρό μεριά και κόλλησε στο φανάρι κανένα μισάωρο, αφού θες να γλυτώσεις λεφτά', με εξαναγκάζει λίγο ως πολύ να τα σκάω στον ιδιώτη που έφτιαξε την Αττική Οδό, χωρίς όμως να μου δίνεται εναλλακτικό προϊόν... Αυτό στο λεξικό δε λέγεται 'ελεύθερη οικονομία', αλλά 'προστατευτικός καπιταλισμός' όπως εκείνος που εφάρμοσε ο Χίτλερ στις Γερμανικές βιομηχανίες στο μεσοπόλεμο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      scientist last edited by

                      Συμφωνώ απόλυτα με τον Πέτρο. Οι Γερμανοί τελικά είχαν δεν έιχαν θα τα κάνουν όλα μπάχαλο ακόμα και εάν ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος τελείωσε έδώ και σχεδόν 6 δεκαετίες. Συγνώμη δηλαδή αν θίγονται αλλά πχ το αεροδρόμιο των Σπάτων χωρίς να ξέρω και να έχω δεί νούμερα είμαι σίγουρος ότι έιναι το ακριβότερο στην Ευρώπη και αυτό απο το βλέπουμε εύκολα. Έτυχε το τελευταίο δίμηνο να πάω 2 ταξίδια στο εξωτερικό με δύο διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες. Λοιπόν και οι 2 εταιρειες στα Σπάτα μας μετέφεραν στο αεροπλάνο με τα γνωστά λεωφορεία πίστας, αλλά και οι δύο εταιρείες στο αεροδρόμιο προορισμού μου όταν έφτανα και όταν έφευγα πλέον απο εκεί μας έβαζαν μέσα απο τις γνωστές 'φυσούνες'. Ποιο το πρόβλημα? Το καλοκαίρι κανένα, αλλά όταν βρέχει ή όταν η θερμοκρασία στις 2.00 το πρωϊ που έφτανε εδώ το αεροπλάνο ήταν κάτι παραπάνω απο 0 βαθμούς ε! το πρόβλημα ΜΕΓΙΣΤΟ.

                      Τελικά θα το πω και εγώ αν και δεν το πίστευα ποτέ : ΖΗΤΩ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΑ αφού τα ιδιωτικά έχουν θράσος και δεν μπορεί ο απλός πολίτης να τα ... συγκινήσει με τίποτα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        syele last edited by

                        Ο χρήστης Petros έγραψε:
                        Syele μόλλις περιέγραψες πολύ γλαφυρά (δεν ξέρω αν το έκανες εν γνώση σου) το δίπολο κρατικό μονοπώλειο - ιδιωτικό μονοπώλειο. Και τα δύο είναι απαράδεκτα, μόνο που μεταξύ των δύο προτιμώ το πρώτο, γιατί εκεί τουλάχιστον υπάρχει και το πολιτικό κόστος.

                        Τι σημαίνει δηλαδή, αν δεν πληρώσεις άντε πήξε στους καρόδρομους; Τι σόι ελιτίστικη, για να μην πω κάργα ταξική, θεώρηση είναι αυτή;
                        Εγώ δηλαδή που μένω Βριλήσσια και η δουλειά μου θα είναι Παιανία (περίπου 8 χλμ. απόσταση) θα πρέπει να σκάω 4 ευρώ καθημερινά για το πήγαιν'έλα, ώστε να πάω σαν άνθρωπος στη δουλειά μου; Γιατί; Η εναλλακτική λοιπόν 'τράβα από Σταυρό μεριά και κόλλησε στο φανάρι κανένα μισάωρο, αφού θες να γλυτώσεις λεφτά', με εξαναγκάζει λίγο ως πολύ να τα σκάω στον ιδιώτη που έφτιαξε την Αττική Οδό, χωρίς όμως να μου δίνεται εναλλακτικό προϊόν... Αυτό στο λεξικό δε λέγεται 'ελεύθερη οικονομία', αλλά 'προστατευτικός καπιταλισμός' όπως εκείνος που εφάρμοσε ο Χίτλερ στις Γερμανικές βιομηχανίες στο μεσοπόλεμο...

                        Κάτσε ρε Πέτρο γιατί με έπιασες από το λαιμό, όχι αδίκως αφού ίσως δεν εκφράστηκα καλά. Σαφώς και δεν αναφερόμουν σε ταξικά πράγματα και δεν ήθελα να αναφερθώ σε προστατευτικό καπιταλισμό και άλλα τέτοια. Άλλωστε κι εγώ θα πήζω στους άλλους δρόμους απ' ότι βλέπω.

                        Τα πράγματα είναι πιο απλά.
                        Έρχεται το Κράτος και λεει φτιάξε το δρόμο. Πλήρωσε και βγάλε τα έξοδα μετά. Ωραία, λεει αυτός. Για να δούμε τί θα γίνει. Κάνει ένα χρονοπρογραμματισμό. Κάνει μια επένδυση και περιμένει να βγάλει και κέρδος απ' αυτό. Επίσης, πρέπει να πληρώσει και ένα σωρό ανθρώπους που δουλεύουν για τη συντήρηση του δρόμου αυτού.
                        Κάνουν σενάρια με διάφορες τιμές και φόρτο κίνησης (λεω εγώ τώρα) και καταλήγουν εκεί που καταλήγουν. Απλοικό το σενάριο αλλά κάπως έτσι είναι.

                        Αυτό που έχει σημασία όμως είναι ότι αν δεν είχε 2 ευρώ, αλλά 1,5 ή 1,2 θα τη χρησιμοποιούσες δηλαδή καθημερινά για να πας στη δουλειά σου; Μάλλον όχι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          petros last edited by

                          Συγγνώμη αν σε 'έπασα από το λαιμό'
                          Το ζήτημα δεν είναι απλό θέμα επιλογής, του τύπου 'θεωρώ ότι το έργο αξίζει τα 4 ευρώ για τη χρήση του; αν ναι μπαίνω, αν όχι πάω από αλλού', αλλά αντικειμενικού οικονομοτεχνικού προβλήματος. Στην Ελλάδα το μέσο ημερομίσθιο δεν υπερβαίνει τα 30 ευρώ, τα 4 λοιπόν αποτελούν περί το 13% του ποσού αυτού κι αυτό μόνο για να μπεις και να βγεις από το δρόμο που θα σε πάει στη δουλειά σου. Εντωμεταξύ ΜΜΜ δεν υπάρχουν, αλλά και να υπήρχαν πάλι το κόστος θα ήταν αυξημένο. Με λίγα λόγια τα 4 ευρώ -όσο καλός κι αν είναι ο δρόμος- είναι μη ρεαλιστικά για τα ελληνικά δεδομένα... Αμάν αυτός ο κακώς νοούμενος 'εξευρωπαϊσμός'!
                          Όπως και να έχει όμως, όπως είπα στο προηγούμενο μήνυμά μου, ουσιαστικά δεν έχω καν εναλλακτικές, αν αυτές είναι είτε πολύ κακής ποιότητας (που πιθανότατα θα είναι), είτε ο φόρτος είναι τέτοιος που θα αυξάνει κατακόρυφα το χρόνο μετακίνησης. Άρα μιλάμε για ιδιωτικό μονοπώλειο (πολιτική δηλαδή στην οποία ο ιδιώτης χαίρει της κρατικής προστασίας πουλώντας το προϊόν του -και μάλιστα πρώτης ανάγκης- σε ΟΛΟΥΣ, χωρίς να έχει ανταγωνιστές).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            antiriad last edited by

                            Olla ta erga ta opoia eginan sthn Ellada eginan me daneika kai me Leasing.
                            Na peite eyxaristo ston Kyrio Lalioth o opoios ekane symfonies kyriou-kai doulou (Mantespte poios einai o doulos) me tous Germanous gia ta Spata...kai me tous megaloergolabous gia to odika diktya.

                            To PASOK tora mporei na yperifaneuetai oti eginan erga alla mantespete poios 8a ta plhrvnei. Edo Amerikh oi dromoi einai diplasioi, ta diodia misa, oi mis8oi 4-plasioi, ta kybika ton autokinhton 3 plasia kai oi ypodinameis diplasies.

                            Gia poia prodeutikh Ellada mas milaei o kirios Simhths opou:

                            *To kostos zvhs exei sxedon diplasiastei mesa se 7 xronia.
                            *Oi asfalies exoun sxedon triplasiastei.
                            *O mis8os tou meso Ellhna exei meinei o idios.
                            *H kykloforia exei ginei aforhth.
                            *kai...kai...kai

                            Paidia loipv 8 xronia apo Ellada den exv pe8imisei ton topo mou alla tous an8ropous. Kai pes te me eseis pos ta bgazetai pera mesa se auth thn ka8hmerikh Ellhnikh trella. Auto to opoio exv pe8imisei einai h Ellada tou...tote opo oi dromoi htan eleu8eroi, ta kafenia ta Sabbatokyriaka htan gemata kai o kosmos eixe ligotero anxos. Shgnomh paidia pou 8a to pv alla h zvh sthn A8hna exei ginei pia aforhth.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης syele έγραψε:
                              Υπερβάλετε μου φαίνεται. Ναι, η Αττική Οδός είναι δρόμος Γερμανικού επιπέδου και οι κατασκευαστές πρέπει να πληρωθούν. Τα διόδια που πληρώνεις πάνε στην αποπληρωμή της επένδυσης αλλά και στη συντήρηση του δρόμου.
                              Θα παει 2 ευρώ, αλλά αργότερα θα γίνονται χρεώσεις ανάλογα με την απόσταση. Αν θες να μπεις για 2 εξόδους μην τη χρησιμοποιείς αν δε θέλεις (ούτε αυτοί θέλουν, γι' αυτό το βάζουν τόσο). Πήξε στους άλλους δρόμους, χάσε την ηρεμία σου, κάψε περισσότερη βενζίνη και κάνε μισή ώρα παραπάνω.
                              Αν θες να πας στο αεροδρόμιο ή στα Μέγαρα τότε μην μου πείτε ότι είναι ακριβό?

                              Και στο κάτω-κάτω όποιος θέλει μπαίνει. Όποιος δε θέλει...

                              Σωστά όλα τα άλλα, αλλά την ταλαιπωρία για να φτιαχτεί ο δρόμος και τα έξοδα σε βενζίνη σε μποτιλιαρίσματα που εκείνος δημιούργησε τα τρώμε όλοι 2 χρόνια τώρα θέλουμε δε θέλουμε...

                              Να απαντήσω επιτόπου;
                              Αργότερα όμως θα μας ανακουφίσει τραβώντας κίνηση από τον δρόμο μας.

                              Σωστό! Οπότε σε κάθε περίπτωση είναι χρήσιμο που φτιάχνεται ένας τέτοιος δρόμος.

                              Αλλά αυτό εφόσον διατηρηθεί το υπάρχον σύστημα. Μια φορά δοκίμασα να πάω στο αεροδρόμιο ΧΩΡΙΣ την Αττική οδό (από Σταυρό, αλλά όχι από Λαυρίου) και ένιωσα πρωταγωνιστής σε ΗΠΑμερικάνικη ταινία όπου στρίβει σε λάθος δρόμο και καταστρέφεται η ζωή του...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                saxogus2 last edited by

                                http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=1612

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  petros last edited by

                                  Αυτό είναι... Να πληρώνεις εκ των προτέρων το προϊόν και να το ξαναπληρώνεις αφού το παραλάβεις. Στο διάολο τα 'κρατικά γραμμάτια'!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nikos_bugsr last edited by

                                    Υποτιθεται οτι η Αττικη οδος φτιαχτηκε-φτιαχνεται για να εξυπηρετησει τους οδηγους, για να απαλλαξει τους οδηγους απο το κυκολοφοριακο, η να εκτονωσει την κινηση στους δρομους. Απο τη μια το 'πουλανε' σαν ενα εργο που θα κανει καλυτερη τη καθημερινη ζωη του κοσμου, και απο την αλλη σου λενε 'αν μπορεις χρησιμοποιησετο. Αν οχι, πειξε'.
                                    Δηλαδη ο Petros ας πουμε θα χρειαζεται 4ευρω καθημερινα, δηλαδη θα χρειαζεται στην καλυτερη περιπτωση κοντα στα 90 ευρω το μηνα για να παειστη δουλεια του...

                                    'Η διαμόρφωση του διοδίου με βάση τη χιλιομέτρηση είναι ένα μέτρο που αναμένεται να ισχύσει σταδιακά σε ολόκληρο το εθνικό δίκτυο της χώρας, ανεβάζοντας τις σημερινές τιμές τουλάχιστον κατά 50%.' ... Καλα κανω κι εγω λοιπον τελευταια και οποτε παω στο εξοχικο μου στη Χαλκιδα (ή οπου αλλου) τους λεω στα διοδια δινοντας του τα λευτα: 'Ενα για Χαλκιδα παρακαλω...'

                                    Και επειδη τυχαινει να χρησιμοποιω πολυ πολυ συχνα την Αττικη... δε μας χ3ζουν με τις αυξησεις τους...?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr