-
Εχετε δει αυτη την παρωδια της διαφημισης του Cayenne, με τιτλο
'More Income than style??'Ας την post-αρει καποιος ρε παιδια...
Μιλαμε για πολυ πλακα! -
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Την Χ5 4.4i την εχει ο πατερας μου...
Εξαιρετικο αυτοκινητο και απιστευτα ευχαριστο στην οδηγηση ενω η ποιοτητα κυλισης ειναι καταπληκτικη. Τωρα για τα αλλα δεν μπορω να εκφρασω αποψη.
Παντως εγω ακομη δεν εχω δει το VW στο δρομο...
Cayenne εχω δει παρα πολλες φορες και δεν με εντυπωσιασε...
Γενικα ομως δεν θα εδινα ποτε τοσα λευτα για να παρω τετοιου ειδους αυτοκινητο. Τουλαχιστον σ'αυτη τη φαση της ζωης μου θα επαιρνα μια Μ3 και θα μου εμεναν και χρηματα στην τζεπη.ΠΑΙΔΙΑ Η CAYENNE ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΤΑΝ ΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ
ΠΑΘΑΙΝΗΣ ΠΛΑΚΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ Χ5 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΑΛΛΑ Η ΠΟΡΣΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΛΑΣΗ
Ο ΗΧΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ
ΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΑΥΤΟ
ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 5ΧΛΜ
ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 100,000 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ.
ΣΤΑ ΠΛΗΝ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΙΑΣΜΑ ΠΟΥ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ .
ΤΟ ΤΟΥΑΡΕΓΚ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΕ ΤΟΝ V10 DIEZEL . -
-
touareg αλλα σε ντιζελ...
-
Παιδια η νεα M-Class λεει τιποτα η ειναι οπως την παλια?
Την ειχα οδηγησει και πρεπει να πω πως ειναι ενα απ'τα χειροτερα αυτοκινητα που εχω οδηγησει στη ζωη μου...(Δεν ειμαι καθολου υπερβολικος). Μαλιστα ο ιδιοκτητης της(φιλος του πατερα μου) μου ειχε πει πως το μετανιωσε που δεν πηρε την Χ5. Αυτο το touareg εχει επιτυχια στην Ελλαδα? Γιατι εδω στην Κυπρο δεν πηγε καθολου καλα. Φαινεται πως ολη προτιμουν καποιους αλλους Γερμανους... -
Έχω δει Touareg εδώ, αλλά μόνο μια φορά(ενώ Χ5 και Cayenne αρκετές φορές).
΄
Επειδή αυτά τα οχήματα ΔΕΝ πρόκειται, πιθανόν ποτέ, να χρησιμοποιηθούν για εκτός δρόμου διαδρομές, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αυτό το θέμα.Η επιλογή μου θα ήταν ανάμεσα σε Cayenne και Χ5(δεν είναι εύκολο να αποφασίσω, αν δεν τα έχω οδηγήσει πρώτα και δεν έχω 'συμβιώσει' για λίγο μαζί τους).
-
Aν πραγματικά σας ενδιαφέρει να πηγαίνει το αυτοκίνητο εκτός δρόμου τότε η Χ5 πρέπει να διαγραφεί από τη λίστα με τα υποψήφια αυτοκίνητα.
Οπότε και καλείστε να επιλέξετε ανάμεσα σε Tuareg, Cayenne, Land Cruiser και ας βάλουμε μέσα και το forester XT 2,5 γιατί είναι το πιο γρήγορο SUV μετά την Cayenne turbo...
Από εκεί και μετά η κατάσταση έχει ως εξής:
Αν θέλεις σοβαρό Offroad τότε Τοyota.
Aν σε ενδιαφέρει η μούρη και επιλέγεις καλυτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο παρά στο χώμα, τότε Cayenne και Tuareg.
Aν θέλεις κάτι που να είναι διαβολικά γρήγορο και να μην κολλάει στην πρώτη λασπουριά, τότε forester... -
**χωρις καμμια προθεση για δημιουργια παρεξηγησης,
αλλα με σκοπο να σας κανω να 'σκασει' ενα χαμογελο...
** -
Υπαρχει ηδη πανω πανω η φωτο
-
εχοντας οδηγησει Χ5 4.4 βελτιωμενο και συνοδηγησει cayene S 'μαμα'
εχω να πω πως ισως το Χ5 ητανε λιγο πιο γρηγορο (αλλα ητανε βελτιωμενο)
ομως η πορσε αναμεσα στα δυο με κερδισε πολυ ευκολα.το tuareg ειναι εξαιρετικη επιλογη αν καποιος δεν αγοραζει αμαξι με τοσα λεφτα σαν ενδειξη στατους. (οχι οτι δεν εχει στατους το τουαρεγκ, απλως υπερτερει η πορσε)
δυστυχως ομως ο τρομερος v10 diesel εχει προβλημα λογο τρομερης ροπης
και τρωει σαζμαν καθε λιγο και λιγακι.η cayene turbo ειναι για μενα η τελεια επιλογη. για πιο φτηνα hummer
βεβαια ειναι πολλα τα λεφτα, αλλα αμα καποιανου του περισσευουνε, δεν βλεπω για ποιο λογο να κολλησει και να μην παρει την υπεροχη χοντρη πορσε....
-
Το Turbo απορρίφθηκε λόγω του ότι δεν αξίζει τα παραπάνω
-
αμα τα'χεις, αξιζει και παρααξιζει...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
αμα τα'χεις, αξιζει και παρααξιζει...Δεν αξίζει.. Πας στα 180,000
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
αμα τα'χεις, αξιζει και παρααξιζει...
Δεν αξίζει.. Πας στα 180,000
-
νομιζω οτι το τουαρεγκ ειναι και τζιπ...ερχεται χωρις low profile λαστιχο...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
νομιζω οτι το τουαρεγκ ειναι και τζιπ...ερχεται χωρις low profile λαστιχο...Κάτι αντίστοιχο δεν γίνεται και με το S αν έχει off road pack? Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για το BMW?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
νομιζω οτι το τουαρεγκ ειναι και τζιπ...ερχεται χωρις low profile λαστιχο...
Κάτι αντίστοιχο δεν γίνεται και με το S αν έχει off road pack? Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για το BMW?
Oχι δεν εχει καποια τετοια εκδοση η Χ5!
kid...πες στον ανθρωππο να παρει κανα range rover! -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
None!
V10 TDI
(να δείτε όμως που σε μερικά χρόνια θα βγει και diesel Porsche για ν'αυξηθούν οι εταιρικές πωλήσεις στην Ευρώπη )
Στην Αθήνα απαγορεύεται το Diesel.. Δεν μου πάει όμως Jeep diesel.. Πρέπει να το ακούς το μοτέρ..
Επειγόντως για ακρόαση μοντερνου turbo-diesel! Π.χ., ένα Audi Allroad V6 TDi?
**Touareg **για μένα.
Η θα περίμενα την νέα Χ5.H ***Cayenne ***έχει κάκιστο ιματζ για μένα πλέον...
-
Ακριβώς,
Τα Diesel ταιριάζουν πολύ περισσοτερο στον αγροτικό χαρακτήρα των εκτώς δρόμου οχημάτων, αφού έχουν πάρα πολυ ροπή, πολύ χαμηλα, ότι ακριβως θέλεις για βγείς απο τον βάλτο
-
το τουαρεγκ εχει 10κυλινδρο τουρμποντιζελ...μην αδικω το vag!!!
Cayenne S vs X5 4.4 vs Touareg V8