Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eλαστικα 4x4 (σε Jimny)... HELP !!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Eλαστικα 4x4 (σε Jimny)... HELP !!
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    19
    1695
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos_bugsr last edited by

      ...σε Jimny και οχι μονο φυσικα..

      Λοιπον.. κυριοι off-roadαδες. Εφτασε η ωρα να αλλαξουμε λαστιχα στο μικρο (αλλα θαυματουργο??) Jimny μας.
      Υστερα απο αποψεις και συμβουλες, αλλα και απο παραγοντες και παραμετρους που παραθετω πιο κατω, αποφασισα λοιπον να βαλω BFGoodrich, και μαλλον τα Mud Terrain και σαν δευτερη επιλογη τα All Terrain.
      Ομως, οπως εμαθα τελευταια στιγμη, τα συγκεκριμενα ελαστικα δεν ειναι διαθεσιμα στη διασταση του Jimny, δηλ. 205/70/15 , παρα μονο σε 215/75/15 (και ανω), που κρινεται νομιζω υπερβολικο αν συνυπολογισουμε την κινηση του οχηματος και σε ασφαλτο.
      Αλλα για να βαλουμε τα πραγματα κατω, παραθετω τις παραμετρους που καθοριζουν την επιλογη του ελαστικου, κατα ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, και συμφωνας με τις αναγκες μου:

      1) Το αυτοκινητο οδηγειται απο τον πατερα μου, ο οποιος το χρησιμοποιει σε ασφαλτο και σε χωματοδομους (οχι κατι extreme).
      2) Ο πατερας μου δεν εχει αυξημενες απαιτησεις κρατηματος στην ασφαλτο απο ενα ελαστικο, αφου ειναι ησυχος οδηγος. Αυτο δε σημαινει οτι η προσφυση δεν ειναι καλοδεχουμενη, και ακομα περισσοτερο η ελκτικη προσφυση, ωστε να ειναι καλο το αποτελεσμα κατα το φρεναρισμα.
      3) Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν χρειαστει καπου ενα καλο λαστιχο να σε... ξελασπωσει εινα.. στη λασπη (εε βεβαια αφου το λεει και μονη της η λεξη! ) και στο χιονι. Στην ασφαλτο δεν υπαρχει προβλημα να κολλησεις καπου, και αυτο που μετραει ειναι νομιζω να ειναι ασφαλες το αυτοκινητο (απο ενα τετοιο αυτοκινητο που δεν διεκδικει δαφνες για το κρατημα στην ασφαλτο, δε μπορουμε να ζηταμε πολλα).
      4) Ο θορυβος που παραγει ενα ελαστικο ειναι μια παραμετρος, η οποια δεν αποτελει ομως καθοριστικο λογο στην επιλογη του ελαστικου, αν βεβαια ο θορυβος κυμαινεται σε ανεκτα επιπεδα, και δε μιλαμε για υπερβολικες καταστασεις - για τον πατερα μου (εχω συνιθισει το θορυβο και απο το δικο μου αυτοκινητο, ειτε απο τον τομεα την αναρτησης, ειτε απο τον κινητηρα κλπ. Δεν ειμαι πολυ.. 'γυναικα' σ'αυτα -ΧΩΡΙΣ να θελω να θιξω τις γυναικες εε? τροπος του λεγειν! )
      5) Η διασταση 215/75/15 εναντι του εργοστασιακου 207/70/15, ειναι νομιζω μειονεκτικη συμφωνα με μερικες απο τις παραπανω παραμετρους, μιας και το αυτοκινητο στο δρομο θα ταλαιπωρειται απο αποψη επιδοσεων (δε με νοιαζει να κανει 0-100 καλο, απλα μιλαω για ευκολη οδηγηση χωρις να ταλαιπωρειται το αυτοκινητο).

      Ανεβαινοντας λοιπον εχθες το βραδυ μια βολτα στην Παρνηθα παρεα με αλλα 3 jeep(s?), ειδα οτι ενα ελαστικο μπορει να κανει τη διαφορα.
      Ο λογος για ενα Samurai και ενα Vitara. Και τα 2 αυτοκινητα ηταν εργαστασιακα. Μονο που το Vitara φορουσε Mud (Hankook), ενω το Samurai All Terain (Michelin). Το Vitara φυσικα δεν αντιμετωπιζε καμια δυσκολια (το χιονι δεν ηταν παρα πολυ), ενω το Samurai (το οποιο ομολογουμενως δεν ειχε και τα καλυτερα ελαστικα) τα εβρισκε πολυ σκουρα.
      Ακομα και στον παγο, το Vitara ηταν πολυ καλο.
      Ετσι, ενισχυθηκε η προθεση μου να επιλεξω Mud Terain. Δυστυχως ομως οπως ειπα και πιο πανω, δεν υπαρχουν διαστασεις.

      α) Ποια ειναι λοιπον η συμβουλη σας? Να επιλεξω καποιο αλλο All Terrain ελαστικο (π.χ. Yokohama Geolanda) μιας και απ'οτι καταλαβα σε Mud δεν υπαρχει τιποτα σε αυτη τη διασταση, αλλα και τα BFGoodrich All Terrain επισης δεν υπαρχουν (σε 205/70/15) ??
      β) Θα ειναι οντως κουραστικο για το αυτοκινητο ενα ελαστικο σε τοσο μεγαλυτερη διασταση (215/75/15), αν συνυπολογισουμε την οδηγηση-κινηση σε δρομο απο αλλο μελος της οικογενειας?
      γ) Αν τελικα απορριπτετε κι εσεις (οπως μαλλον κι εγω) την επιλογη ελαστικου σε τοσο μεγαλυτερη διασταση, τι εχετε να προτεινετε? Yokohama Geolanda, Michellen 4x4, Pirelli Scorpion ή κατι αλλο??

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ παιδια, και χιλια συγνωμη αν σας κουρασα. Τα περιθωρια του χρονου ομως για την επιλογη στενεψαν πολυ, και μολις εμαθα οτι η αρχικη μου επιλογη δεν ειναι διαθεσιμη στη διασταση μου.
      Να'στε καλα!

      HELP !!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nikos_bugsr last edited by

        ...σε Jimny και οχι μονο φυσικα..

        Λοιπον.. κυριοι off-roadαδες. Εφτασε η ωρα να αλλαξουμε λαστιχα στο μικρο (αλλα θαυματουργο??) Jimny μας.
        Υστερα απο αποψεις και συμβουλες, αλλα και απο παραγοντες και παραμετρους που παραθετω πιο κατω, αποφασισα λοιπον να βαλω BFGoodrich, και μαλλον τα Mud Terrain και σαν δευτερη επιλογη τα All Terrain.
        Ομως, οπως εμαθα τελευταια στιγμη, τα συγκεκριμενα ελαστικα δεν ειναι διαθεσιμα στη διασταση του Jimny, δηλ. 205/70/15 , παρα μονο σε 215/75/15 (και ανω), που κρινεται νομιζω υπερβολικο αν συνυπολογισουμε την κινηση του οχηματος και σε ασφαλτο.
        Αλλα για να βαλουμε τα πραγματα κατω, παραθετω τις παραμετρους που καθοριζουν την επιλογη του ελαστικου, κατα ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, και συμφωνας με τις αναγκες μου:

        1) Το αυτοκινητο οδηγειται απο τον πατερα μου, ο οποιος το χρησιμοποιει σε ασφαλτο και σε χωματοδομους (οχι κατι extreme).
        2) Ο πατερας μου δεν εχει αυξημενες απαιτησεις κρατηματος στην ασφαλτο απο ενα ελαστικο, αφου ειναι ησυχος οδηγος. Αυτο δε σημαινει οτι η προσφυση δεν ειναι καλοδεχουμενη, και ακομα περισσοτερο η ελκτικη προσφυση, ωστε να ειναι καλο το αποτελεσμα κατα το φρεναρισμα.
        3) Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν χρειαστει καπου ενα καλο λαστιχο να σε... ξελασπωσει εινα.. στη λασπη (εε βεβαια αφου το λεει και μονη της η λεξη! ) και στο χιονι. Στην ασφαλτο δεν υπαρχει προβλημα να κολλησεις καπου, και αυτο που μετραει ειναι νομιζω να ειναι ασφαλες το αυτοκινητο (απο ενα τετοιο αυτοκινητο που δεν διεκδικει δαφνες για το κρατημα στην ασφαλτο, δε μπορουμε να ζηταμε πολλα).
        4) Ο θορυβος που παραγει ενα ελαστικο ειναι μια παραμετρος, η οποια δεν αποτελει ομως καθοριστικο λογο στην επιλογη του ελαστικου, αν βεβαια ο θορυβος κυμαινεται σε ανεκτα επιπεδα, και δε μιλαμε για υπερβολικες καταστασεις - για τον πατερα μου (εχω συνιθισει το θορυβο και απο το δικο μου αυτοκινητο, ειτε απο τον τομεα την αναρτησης, ειτε απο τον κινητηρα κλπ. Δεν ειμαι πολυ.. 'γυναικα' σ'αυτα -ΧΩΡΙΣ να θελω να θιξω τις γυναικες εε? τροπος του λεγειν! )
        5) Η διασταση 215/75/15 εναντι του εργοστασιακου 207/70/15, ειναι νομιζω μειονεκτικη συμφωνα με μερικες απο τις παραπανω παραμετρους, μιας και το αυτοκινητο στο δρομο θα ταλαιπωρειται απο αποψη επιδοσεων (δε με νοιαζει να κανει 0-100 καλο, απλα μιλαω για ευκολη οδηγηση χωρις να ταλαιπωρειται το αυτοκινητο).

        Ανεβαινοντας λοιπον εχθες το βραδυ μια βολτα στην Παρνηθα παρεα με αλλα 3 jeep(s?), ειδα οτι ενα ελαστικο μπορει να κανει τη διαφορα.
        Ο λογος για ενα Samurai και ενα Vitara. Και τα 2 αυτοκινητα ηταν εργαστασιακα. Μονο που το Vitara φορουσε Mud (Hankook), ενω το Samurai All Terain (Michelin). Το Vitara φυσικα δεν αντιμετωπιζε καμια δυσκολια (το χιονι δεν ηταν παρα πολυ), ενω το Samurai (το οποιο ομολογουμενως δεν ειχε και τα καλυτερα ελαστικα) τα εβρισκε πολυ σκουρα.
        Ακομα και στον παγο, το Vitara ηταν πολυ καλο.
        Ετσι, ενισχυθηκε η προθεση μου να επιλεξω Mud Terain. Δυστυχως ομως οπως ειπα και πιο πανω, δεν υπαρχουν διαστασεις.

        α) Ποια ειναι λοιπον η συμβουλη σας? Να επιλεξω καποιο αλλο All Terrain ελαστικο (π.χ. Yokohama Geolanda) μιας και απ'οτι καταλαβα σε Mud δεν υπαρχει τιποτα σε αυτη τη διασταση, αλλα και τα BFGoodrich All Terrain επισης δεν υπαρχουν (σε 205/70/15) ??
        β) Θα ειναι οντως κουραστικο για το αυτοκινητο ενα ελαστικο σε τοσο μεγαλυτερη διασταση (215/75/15), αν συνυπολογισουμε την οδηγηση-κινηση σε δρομο απο αλλο μελος της οικογενειας?
        γ) Αν τελικα απορριπτετε κι εσεις (οπως μαλλον κι εγω) την επιλογη ελαστικου σε τοσο μεγαλυτερη διασταση, τι εχετε να προτεινετε? Yokohama Geolanda, Michellen 4x4, Pirelli Scorpion ή κατι αλλο??

        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ παιδια, και χιλια συγνωμη αν σας κουρασα. Τα περιθωρια του χρονου ομως για την επιλογη στενεψαν πολυ, και μολις εμαθα οτι η αρχικη μου επιλογη δεν ειναι διαθεσιμη στη διασταση μου.
        Να'στε καλα!

        HELP !!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos_bugsr last edited by

          ...σε Jimny και οχι μονο φυσικα..

          Λοιπον.. κυριοι off-roadαδες. Εφτασε η ωρα να αλλαξουμε λαστιχα στο μικρο (αλλα θαυματουργο??) Jimny μας.
          Υστερα απο αποψεις και συμβουλες, αλλα και απο παραγοντες και παραμετρους που παραθετω πιο κατω, αποφασισα λοιπον να βαλω BFGoodrich, και μαλλον τα Mud Terrain και σαν δευτερη επιλογη τα All Terrain.
          Ομως, οπως εμαθα τελευταια στιγμη, τα συγκεκριμενα ελαστικα δεν ειναι διαθεσιμα στη διασταση του Jimny, δηλ. 205/70/15 , παρα μονο σε 215/75/15 (και ανω), που κρινεται νομιζω υπερβολικο αν συνυπολογισουμε την κινηση του οχηματος και σε ασφαλτο.
          Αλλα για να βαλουμε τα πραγματα κατω, παραθετω τις παραμετρους που καθοριζουν την επιλογη του ελαστικου, κατα ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, και συμφωνας με τις αναγκες μου:

          1) Το αυτοκινητο οδηγειται απο τον πατερα μου, ο οποιος το χρησιμοποιει σε ασφαλτο και σε χωματοδομους (οχι κατι extreme).
          2) Ο πατερας μου δεν εχει αυξημενες απαιτησεις κρατηματος στην ασφαλτο απο ενα ελαστικο, αφου ειναι ησυχος οδηγος. Αυτο δε σημαινει οτι η προσφυση δεν ειναι καλοδεχουμενη, και ακομα περισσοτερο η ελκτικη προσφυση, ωστε να ειναι καλο το αποτελεσμα κατα το φρεναρισμα.
          3) Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν χρειαστει καπου ενα καλο λαστιχο να σε... ξελασπωσει εινα.. στη λασπη (εε βεβαια αφου το λεει και μονη της η λεξη! ) και στο χιονι. Στην ασφαλτο δεν υπαρχει προβλημα να κολλησεις καπου, και αυτο που μετραει ειναι νομιζω να ειναι ασφαλες το αυτοκινητο (απο ενα τετοιο αυτοκινητο που δεν διεκδικει δαφνες για το κρατημα στην ασφαλτο, δε μπορουμε να ζηταμε πολλα).
          4) Ο θορυβος που παραγει ενα ελαστικο ειναι μια παραμετρος, η οποια δεν αποτελει ομως καθοριστικο λογο στην επιλογη του ελαστικου, αν βεβαια ο θορυβος κυμαινεται σε ανεκτα επιπεδα, και δε μιλαμε για υπερβολικες καταστασεις - για τον πατερα μου (εχω συνιθισει το θορυβο και απο το δικο μου αυτοκινητο, ειτε απο τον τομεα την αναρτησης, ειτε απο τον κινητηρα κλπ. Δεν ειμαι πολυ.. 'γυναικα' σ'αυτα -ΧΩΡΙΣ να θελω να θιξω τις γυναικες εε? τροπος του λεγειν! )
          5) Η διασταση 215/75/15 εναντι του εργοστασιακου 207/70/15, ειναι νομιζω μειονεκτικη συμφωνα με μερικες απο τις παραπανω παραμετρους, μιας και το αυτοκινητο στο δρομο θα ταλαιπωρειται απο αποψη επιδοσεων (δε με νοιαζει να κανει 0-100 καλο, απλα μιλαω για ευκολη οδηγηση χωρις να ταλαιπωρειται το αυτοκινητο).

          Ανεβαινοντας λοιπον εχθες το βραδυ μια βολτα στην Παρνηθα παρεα με αλλα 3 jeep(s?), ειδα οτι ενα ελαστικο μπορει να κανει τη διαφορα.
          Ο λογος για ενα Samurai και ενα Vitara. Και τα 2 αυτοκινητα ηταν εργαστασιακα. Μονο που το Vitara φορουσε Mud (Hankook), ενω το Samurai All Terain (Michelin). Το Vitara φυσικα δεν αντιμετωπιζε καμια δυσκολια (το χιονι δεν ηταν παρα πολυ), ενω το Samurai (το οποιο ομολογουμενως δεν ειχε και τα καλυτερα ελαστικα) τα εβρισκε πολυ σκουρα.
          Ακομα και στον παγο, το Vitara ηταν πολυ καλο.
          Ετσι, ενισχυθηκε η προθεση μου να επιλεξω Mud Terain. Δυστυχως ομως οπως ειπα και πιο πανω, δεν υπαρχουν διαστασεις.

          α) Ποια ειναι λοιπον η συμβουλη σας? Να επιλεξω καποιο αλλο All Terrain ελαστικο (π.χ. Yokohama Geolanda) μιας και απ'οτι καταλαβα σε Mud δεν υπαρχει τιποτα σε αυτη τη διασταση, αλλα και τα BFGoodrich All Terrain επισης δεν υπαρχουν (σε 205/70/15) ??
          β) Θα ειναι οντως κουραστικο για το αυτοκινητο ενα ελαστικο σε τοσο μεγαλυτερη διασταση (215/75/15), αν συνυπολογισουμε την οδηγηση-κινηση σε δρομο απο αλλο μελος της οικογενειας?
          γ) Αν τελικα απορριπτετε κι εσεις (οπως μαλλον κι εγω) την επιλογη ελαστικου σε τοσο μεγαλυτερη διασταση, τι εχετε να προτεινετε? Yokohama Geolanda, Michellen 4x4, Pirelli Scorpion ή κατι αλλο??

          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ παιδια, και χιλια συγνωμη αν σας κουρασα. Τα περιθωρια του χρονου ομως για την επιλογη στενεψαν πολυ, και μολις εμαθα οτι η αρχικη μου επιλογη δεν ειναι διαθεσιμη στη διασταση μου.
          Να'στε καλα!

          HELP !!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bts last edited by

            Πολύ λογική η σκέψη σου.
            Όντως με 215 το αυτοκίνητο θα ζορίζεται λίγο παραπάνω και δεν αξίζει.

            Τα BF All Terrain τα έχω βάλει στο Rocky και έμεινα ικανοποιημένος (κάνω αρκετό χωματόδρομο). Στο χιόνι, αν επιλέξω την τετρακίνηση δεν υπάρχει πρόβλημα, μάλιστα επιταχύνει με 2α κοντή και τέρμα γκάζι χωρίς να σπινάρει.

            Αφού δεν υπάρχουν στη διάσταση που θες, καλύτερα να προσανατολιστείς σε κάποια άλλη εταιρία.

            Θα σου συνιστούσα να δοκιμάσεις Hankook αν υπάρχουν. Έχοντας ακούσει τα καλύτερα λόγια από αγωνιζόμενους, είπα να δοκιμάσω τα λάστιχα δρόμου της, για το 106 μου. Δεν ήθελα ένα κορυφαίο λάστιχο επιδόσεων, αλλά ένα καλό all-around λάστιχο για ασφαλείς μετακινήσεις των μελών της οικογενείας που οδηγούν το αυτοκίνητο. Εκεί που έμεινα ιδιαίτερα ικανοποιημένος είναι η ελκτική πρόσφυση και το φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο (αυτό και μόνο φτάνει). Eίναι η τρίτη φορά που του αλλάζω λάστιχα, οπότε είχα κάτι να τα συγκρίνω.

            Βέβαια δεν έχουν σχέση τα λάστιχα του 106 με ενός τζιπ, αλλά σου αναφέρω αυτό το παράδειγμα για να τονίσω ότι τα Hankook είναι μία τίμια πρόταση και ταιρίαζουν γάντι στην περίπτωση σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              O Pateras mou sto Feroza foraei Pirelli Scorpion ta opoia mporw na pw oti einai arketa kala sto xwma (kinitai kathimerina se xwmatodromo) alla oxi toso kala sto dromo oso ta Bridgestone A/T pou forage, alla den ton noiaze, ithele kati pio anthektiko se xwma.

              Den xerw omws an vgainoun se 205/70/15.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • O
                odiki_asfaleia last edited by

                Μην βαλεις 215/75/15 γιατι μεγαλωνει η διαμετρος του ελαστικου κατα 35,5 χιλιοστα, και ψηλωνει αντιστοιχα το ημισυ το αυτοκινητο. Ειναι παρα πολυ λοιπον. Μια λυση ειναι να ρωτησεις για 215/65/15 αν υπαρχουν. Τοτε εχεις διαμετρο 7,5 χιλιοστα λιγοτερη, πραγμα αμελητεο. Σαν τελευταια λυση αναγκης κοιτα 215/70/15. Εκει μεγαλωνεις παλι τη διαμετρο σε 14 χιλιοστα, οποτε το αυτοκινητο ψηλωνει 7 χιλιοστα.
                Οι μετρησεις εγιναν απο http://www.dakota-truck.net/TIRECALC/tirecalc.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nikos_bugsr last edited by

                  Στα BFGoodrich οι διαστασεις απ'οτι κοιταζα και στο net ξεκινανε απο 215/75/15, και στο All και στο Mud Terrain.
                  Σε αλλες εταιριες δεν εχω δει ακομα διαστασεις, αλλα το σιγουρο ειναι οτι η Yokohama βγαζει το Geolander στη διασταση μου.
                  Στη διασταση 215/70/15 μακαρι να υπηρχαν τα BF φιλε odiki_asfaleia, αλλα δυστυχως...

                  Τις επιλογες μας γ@μ*!! Στο rallye μου παλι προβλημα με τις διαστασεις ειχα (θα ηθελα να εχει απο το εργοστασιο μια διασταση ελαστικων οπως του Williams ας πουμε, ή να μπορεις να βαλεις μια τετοια διασταση αργοτερα...). Ακομα και με το Jimny προβλημα εχω ομως! *&^%$#

                  Παντως θα ηθελα να ακουσω γνωμες απο τους 'off road-αδες' ΚΑΙ για τυπους ελαστικων (π.χ. Yoko Geolander, Scorpion, Hankook, klp klp...)

                  Ευχαριστω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    jeep-akias last edited by

                    Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
                    Στα BFGoodrich οι διαστασεις απ'οτι κοιταζα και στο net ξεκινανε απο 215/75/15, και στο All και στο Mud Terrain.
                    Σε αλλες εταιριες δεν εχω δει ακομα διαστασεις, αλλα το σιγουρο ειναι οτι η Yokohama βγαζει το Geolander στη διασταση μου.
                    Στη διασταση 215/70/15 μακαρι να υπηρχαν τα BF φιλε odiki_asfaleia, αλλα δυστυχως...

                    Τις επιλογες μας γ@μ*!! Στο rallye μου παλι προβλημα με τις διαστασεις ειχα (θα ηθελα να εχει απο το εργοστασιο μια διασταση ελαστικων οπως του Williams ας πουμε, ή να μπορεις να βαλεις μια τετοια διασταση αργοτερα...). Ακομα και με το Jimny προβλημα εχω ομως! *&^%$#

                    Παντως θα ηθελα να ακουσω γνωμες απο τους 'off road-αδες' ΚΑΙ για τυπους ελαστικων (π.χ. Yoko Geolander, Scorpion, Hankook, klp klp...)

                    Ευχαριστω!

                    Έχω το GV του 2001 (Wide Sport) άλλαξα πάνω στον χρόνο τα μαμίσια (bridgestone) με τα Yokohama Geolandar ΑΤII. Ασύγκριτο κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο (έιδικά αυτές τις ημέρες δοκιμάστηκαν αρκετά). Απειροελάχιστος θόρυβος κίλισης σε σχέση με τα μαμίσια θα το ονόμαζα smooth riding. Πολύ καλα σε χώμα και σε λογικής ποσότητας λάσπη.
                    Βέβαια εφόσον αποφασίσεις να κινηθείς σε τέτια εδάφη θα ζητήσεις και την αρωγή των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου σου (4χ4 αργές σχέσεις και φυσικά την εμπειρία σου στο off road) και όχι μόνο των ελαστικών σου.
                    Εγώ στα προτείνω ανεπιφύλακτα αξίζουν πραγματικά τα λευτά τους .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • I
                      ionikos last edited by

                      Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:

                      Στα BFGoodrich οι διαστασεις απ'οτι κοιταζα και στο net ξεκινανε απο 215/75/15, και στο All και στο Mud Terrain.
                      Σε αλλες εταιριες δεν εχω δει ακομα διαστασεις, αλλα το σιγουρο ειναι οτι η Yokohama βγαζει το Geolander στη διασταση μου.
                      Στη διασταση 215/70/15 μακαρι να υπηρχαν τα BF φιλε odiki_asfaleia, αλλα δυστυχως...

                      Τις επιλογες μας γ@μ*!! Στο rallye μου παλι προβλημα με τις διαστασεις ειχα (θα ηθελα να εχει απο το εργοστασιο μια διασταση ελαστικων οπως του Williams ας πουμε, ή να μπορεις να βαλεις μια τετοια διασταση αργοτερα...). Ακομα και με το Jimny προβλημα εχω ομως! *&^%$#

                      Παντως θα ηθελα να ακουσω γνωμες απο τους 'off road-αδες' ΚΑΙ για τυπους ελαστικων (π.χ. Yoko Geolander, Scorpion, Hankook, klp klp...)

                      Ευχαριστω!

                      Έχω το GV του 2001 (Wide Sport) άλλαξα πάνω στον χρόνο τα μαμίσια (bridgestone) με τα Yokohama Geolandar ΑΤII. Ασύγκριτο κράτημα σε στεγνό και βρεγμένο (έιδικά αυτές τις ημέρες δοκιμάστηκαν αρκετά). Απειροελάχιστος θόρυβος κίλισης σε σχέση με τα μαμίσια θα το ονόμαζα smooth riding. Πολύ καλα σε χώμα και σε λογικής ποσότητας λάσπη.
                      Βέβαια εφόσον αποφασίσεις να κινηθείς σε τέτια εδάφη θα ζητήσεις και την αρωγή των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου σου (4χ4 αργές σχέσεις και φυσικά την εμπειρία σου στο off road) και όχι μόνο των ελαστικών σου.
                      Εγώ στα προτείνω ανεπιφύλακτα αξίζουν πραγματικά τα λευτά τους .

                      Συμφωνώ και επαυξάνω!!Σε ένα KIA SPORTAGE αντικαταστήσαμε τα PIRELLI SCORPION με YOKOHAMA GEOLANDER και είδαμε μεγάλη διαφορά.Πολύ καλή ποιότητα κύλισης,σχεδόν ανύπαρκτος θόρυβος,''σαύρα'' σε βρεγμένο και στεγνό,αρκετά καλό και στην λάσπη.Μην σε τρομάξουν οι μεγάλες αυλακώσεις το λάστιχο διοχετεύει νερό και λάσπη με άριστο τρόπο.Τα ίδια και σε ένα RANGE ROVER με την διαφορά λίγο περισσότερη προσοχή στην λάσπη(λόγω βάρους)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos_bugsr last edited by

                        Στο 'Off Road 4T' που υπαρχει τεστ ελαστικων για SUV, αλλα σε αυτα τα λαστιχα υπαρχουν και τα Yoko και τα Scorpion, -και αλλα- τα Yokohama δεν αποσπουν καλη κριτικη, τουλαχιστον στα συγκριτικα τεστ. Απο την αλλη εχω ακουσει πολυ καλά σχόλια για τα συγκεκριμένα ελαστικά. Απλά θα με ενδιέφερε κατι σε ποιο off-road μορφη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          papazent last edited by

                          Μια τετράδα χωμάτινα silverstone πιστεύω θα έκαναν τη δουλειά σου πολύ καλά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jeep-akias last edited by

                            Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
                            Στο 'Off Road 4T' που υπαρχει τεστ ελαστικων για SUV, αλλα σε αυτα τα λαστιχα υπαρχουν και τα Yoko και τα Scorpion, -και αλλα- τα Yokohama δεν αποσπουν καλη κριτικη, τουλαχιστον στα συγκριτικα τεστ. Απο την αλλη εχω ακουσει πολυ καλά σχόλια για τα συγκεκριμένα ελαστικά. Απλά θα με ενδιέφερε κατι σε ποιο off-road μορφη.

                            Προσπάθησε να ζυγίσεις σωστά τις πραγματικές ανάγκες σου και απαίτήσεις απο τα λάστιχα. Μπορεί να συγκεκριμένα λάστιχα να μην είναι τα απόλυτα για off roading αλλά είναι η χρυσή τομή για μικτή χρήση. Αν παρόλαυτα θες να θυσιάσεις αυτήν την ισσοροπία μπροστά στο θέαμα και στην 'αίγλη' ενός αποκλειστικά off road ελαστικού μπορείς να πας σε Goodyear ή ακόμα και σε GENERAL. Πιστεύω πως θα βρείς τιs διαστάσεις που θές για το jimny.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bts last edited by

                              Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                              Μια τετράδα χωμάτινα silverstone πιστεύω θα έκαναν τη δουλειά σου πολύ καλά!

                              Έχει κανείς εμπειρία από Silverstone;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                grvitara last edited by

                                EXW KAI EGW TO GV 1.6. TO AYTOKINHTO FWROUSE BRIDGESTONE TA OPOIA TA FTUSAN SE ELAXISTO XRONO. MOLIS TA EIDE O LASTIXAS EPATHE PLAKA KAI NA FANTASTEIS OTI TO AYTOKINHTO DEN TO EIXA ZORISEI KATHOLOU. EBALA TA MICHELIN SYCHRONE('H KAPWS ETSI) TA OPOIA MEXRI TWRA(TA EXW 1.5 XRONO) DEN EXOUN PAROUSIASEI KANENA PROBLHMA ASXETWS AMA DEN TOUS DEIXNW KANENA ELEOS. TH DIASTASH DEN THN ALLAKSA KAI AMA THYMAMAI KALA EINAI 205 SE 15ara ZANTA(EINAI APO TA PRWTA VITARA POY BGHKAN). DUSTUXWS DEN MPORW NA SOU PW AKRIBWS THN DIASTASH GIATI EIMAI STHN AGGLIA AYTH TH STIGMH KAI DEN EXW TO AYTOKINHTO EDW. SE LIGES MERES POU THA KATEBW THA SE ENHMERWSW.
                                PANTWS OTAN EIXE ERTHEI H WRA THS ALLAGHS O LASTIXAS (GNWSTOS MOU EDW KAI XRONIA) MOU SUNESTISE TA SCORPIO. H MEGALUTERH DIASTASH DEN NOMIZW NA SOY SHMIORGHSEI TOSO MEGALO PROBLHMA. PISTEYW THA AYKSHSEI TA ORIA PROSFYSHS ALLA KAI THN KATANALWSH LIGO.

                                THA EPANERTHW SUNTOMA

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΑ ΜΤ.
                                  ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.
                                  ΤΑ ΑΤ ΕΝΩ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ (ΦΥΣΙΚΟ ΑΥΤΟ) ΜΕ ΤΑ ΜΤ,ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
                                  ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 90% ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ 10% ΕΝΤΟΣ ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nikos_bugsr last edited by

                                    Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις (και περιμενω κι αλλες! ) .. Οι αναγκες οι δικες μου δεν απαιτουν την τελεια οδικη συμπεριφορα του Jimny στην ασφαλτο, μιας και ξερω οτι το καθε αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο για ενα συγκεκριμενο σκοπο (οταν εχει καθαρο προσανατολισμο).
                                    Ετσι με νοιαζουν σαφως περισσοτερο οι ικανοτητες ενος ελαστικου στο χωμα (για το συγκεκριμενο αυτοκινητο εε?) παρα στην ασφλατο.
                                    Απο την αλλη, ο πατερας μου θα ζητουσε σιγουρα κατι σε ΑΤ αλλα ειναι οδηγος που δεν ψαχνει τα περιθωρια προσφυσης του αυτοκινητου, και που δεν θα καταλαβαινε μεγαλη διαφορα αναμεσα στους 2 τυπους ελαστικων. Ομως με ενδιαφερει η ασφαλεια κατα το φρεναρισμα.
                                    Τελοσπαντων.. Θα κοιταξω μερικες μαρκες ακομα να δω τι εχουν, και θα επανελθω (για οποιον ενδιαφερεται).
                                    Ευχαριστω και παλι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      renmeg last edited by

                                      Στο Jimny που έχω, τα Bridgestone που φόραγε αναγκάστηκα να τα αλλάξω στους 18 μήνες περίπου. Γλύστραγαν φοβερά ιδιαίτερα σε βρεγμένη άσφαλτο. Εβαλα εδώ και ένα χρόνο τα Michelin ΑΤ 4x4. Ειμαι πολύ ευχαριστημένος στην άσφαλτο και για τα χιόνια που πηγαίνω πολύ συχνά κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω για αντοχή στις πέτρες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos_bugsr last edited by

                                        Τελικα, μιας και πηγα σημερα να αλλαξω ελαστικα, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ικανοποιητικο στη διασταση του Jimny παρα μονο καποια Michelen 70ασφαλτο-30χωμα, τα οποια επρεπε να γινει παραγγελια και να ερθουν απο Θεσ/κη, αποφασισα να τοποθετησω τα BFGoodrich All Terrain σε διασταση 215/75/15 (εναντι του εργοστασιακου 205/70/15).

                                        Το αποτελεσμα? Το Jimny δειχνει πολυ πιο .. 'αντρικο' τωρα. Και στον σημαντικο τομεα: Ειναι σαφως πιο ανετο, αλλα εχει χασει αισθητα απο τις επιδοσεις του. Οχι κατι τραγικο, αλλα η διαφορα ειναι εμφανη (και πως να μην ηταν αλλωστε. Ηταν κατι που το γνωριζα-αναμενομενο). Κατι επισης σημαντικο ομως που φοβομουν, ειναι οτι ΔΕΝ βρισκει στο τερμα του τιμονιου καπου το ελαστικο. Οποτε, θυσιασαμε λιγακι την ευελιξια-ευκινησια του αυτοκινητου (λογω επιδοσεων), αλλα δεν ειχαμε και πολλες επιλογες απο την αλλη!
                                        Στο δρομο που πηγαινα σπιτι, καταλαβα οτι σε αυξημενη πιεση σε στροφη -ασφαλτο- το αυτοκινητο ειναι ακομα πιο ασαφες και δειχνει οτι το ελαστικο ειναι σαφως πιο ευκαπτο, πραγμα αναμενομενο επισης, αλλα οχι σε τετοιο βαθμο. Ισως να βελτιωθει με λιγη παραπανω πιεση (τωρα εχει 28psi).
                                        Οσο για το off road καταστασεις. Δεν εχουμε ακομα εντυπωσεις. Ισως το βραδυ παω μια βολτα προς Παρνηθα..
                                        Για να δουμε...

                                        Ευχαριστω για τις απαντησεις σας και το ενδιαφερον!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          jeep-akias last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
                                          Τελικα, μιας και πηγα σημερα να αλλαξω ελαστικα, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ικανοποιητικο στη διασταση του Jimny παρα μονο καποια Michelen 70ασφαλτο-30χωμα, τα οποια επρεπε να γινει παραγγελια και να ερθουν απο Θεσ/κη, αποφασισα να τοποθετησω τα BFGoodrich All Terrain σε διασταση 215/75/15 (εναντι του εργοστασιακου 205/70/15).

                                          Το αποτελεσμα? Το Jimny δειχνει πολυ πιο .. 'αντρικο' τωρα. Και στον σημαντικο τομεα: Ειναι σαφως πιο ανετο, αλλα εχει χασει αισθητα απο τις επιδοσεις του. Οχι κατι τραγικο, αλλα η διαφορα ειναι εμφανη (και πως να μην ηταν αλλωστε. Ηταν κατι που το γνωριζα-αναμενομενο). Κατι επισης σημαντικο ομως που φοβομουν, ειναι οτι ΔΕΝ βρισκει στο τερμα του τιμονιου καπου το ελαστικο. Οποτε, θυσιασαμε λιγακι την ευελιξια-ευκινησια του αυτοκινητου (λογω επιδοσεων), αλλα δεν ειχαμε και πολλες επιλογες απο την αλλη!
                                          Στο δρομο που πηγαινα σπιτι, καταλαβα οτι σε αυξημενη πιεση σε στροφη -ασφαλτο- το αυτοκινητο ειναι ακομα πιο ασαφες και δειχνει οτι το ελαστικο ειναι σαφως πιο ευκαπτο, πραγμα αναμενομενο επισης, αλλα οχι σε τετοιο βαθμο. Ισως να βελτιωθει με λιγη παραπανω πιεση (τωρα εχει 28psi).
                                          Οσο για το off road καταστασεις. Δεν εχουμε ακομα εντυπωσεις. Ισως το βραδυ παω μια βολτα προς Παρνηθα..
                                          Για να δουμε...

                                          Ευχαριστω για τις απαντησεις σας και το ενδιαφερον!

                                          Καλορίζικα τα καινούργια αλλα αφού πήγες σε τέτοια επιλογή θα πρέπει να επιδείξεις και την ανάλογη προσοχή και να μήνεις (και εσύ και όποιος άλλος το πάρει) μακριά απο υπερβολές.
                                          Τα τζιποειδή εκτός απο όλα τα άλλα έχουν και αυξημένο ύψος (που στην περίπτωση σου αύξησες περισσότερο) που τα κάνει ιδιαίτερα ευπαθή και ασταθή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • N
                                            nikos_bugsr last edited by

                                            Εχεις δικιο σ'αυτο φιλε μου και θα το λαβω υπ'οψην μου.. Αλλα δε μπορουσα να κανω κι αλλιως. Αλλωστε.. για 'υπερβολες' στην ασφαλτο εχω και το 106 μου! Στο χωμα δεν νομιζω να εχει τοσο μεγαλο προβλημα το Jimny λογω υψους..
                                            Να'σαι καλα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr