κostus, σε βατούς δρόμους το freetrack εχει πολύ καλή συμπεριφορά. Αν το οδηγήσεις θα εκπλαγείς και αυτό αναφέρουν και όσοι εχουν κάνει σχετικά τεστ. Ουσιαστικά **κατά την γνώμη μου **πάντα το μοναδικό μείον του από άλλα suv είναι τα τελείως ασφαλτινα λάστιχα , που είναι πολύ ευαίσθητα . Από την άλλη οι δυνατότητες του στο δρόμο συγκρίνονται μόνο με πολύ ακριβότερα suv. Αν ψάξεις στο internet θα βρείς μερικά video σχετικά.
Latest posts made by renmeg
-
RE: Seat Altea Freetrack 2007
-
RE: Seat Altea Freetrack 2007
Για 'δυσκολα' εκτός δρόμου κομμάτια μάλλον κανένα από τα δύο δεν κάνει. Πολύ περισσότερο το freetrack ιδιαίτερα με τα λάστιχα που φοράει.
-
RE: Lada Niva vs Suzuki Samurai Vs Suzuki Jimny
Αφού δεν εχεις ιδεα από offroad , πριν μπείς στη περιπετεια βρες ενα φίλο σου που ασχολείται με το είδος, υπάρχουν και αρκετές λέσχες τετρακίνησης αλλά και αρκετοί ιδιώτες που οργανώνουν εκδρομές, πήγαινε καμιά βόλτα και αν δεις ότι σου αρέσει το 'αθλημα' αποφασίζεις τι αμάξι να πάρεις.
Και τα τρία πάντως που ανέφερες μια χαρά είναι με ένα λαστιχακι πάς παντού αν και το jimny είναι πάνω από 5000 και λιγο πιό πολιτισμένο. -
RE: navara+χιόνι-πάγος
Το πρώτο πράγμα που έμαθα οδηγώντας στα βουνά, σε κατηφόρα με μειωμένη πρόσφυση πάντα την πιό κοντή σχέση και μακρυά το πόδι από το φρένο . Με λίγο γκαζι μπορείς να κάνεις διορθώσεις. Αυτό εφαρμόζω εγώ προσωπικά , φυσικά όταν υπάρχει τετρακίνηση και κοντά .
Το φρένο εχει την τάση να σταματήσει τον τροχό γιαυτό και μπλοκάρει , ο κινητήρας **δεν μπλοκάρει **τον τροχό αλλά τον υποχρεώνει να περιστραφεί με συγκεκριμένη ταχύτητα και αυτό είναι το ζητούμενο ιδιαίτερα για να έχω 'τιμόνι'. Μόνο αν κατεβάσει κάποιος ταχύτητα απότομα μπορεί να χάσει πρόσφυση ο τροχός και πάλι όχι να μπλοκάρει.
Οταν το αυτοκίνητο που οδηγάω δεν εχει τις παραπανω δυνατότητες προτιμώ να φορέσω αλυσίδες ή άλλο βοήθημα και μόνο στην ανάγκη κατεβαίνω με φρένα αλλά προσπαθώ να έχω σχεδόν μηδενική ταχύτητα. Τέλος σε αυτοκίνητα με abs το φρένο στην κατηφόρα πραγματικά με τρόμαζει . Ουσιαστικά δεν φρενάρει το αυτοκίνητο. Για να προλάβω αντιρήσεις αναφέρομαι σε συνθήκες που όλοι οι τροχοί έχουν την ίδια - σχεδόν μηδενική - πρόσφυση .
Αυτά και πάντα κατά την γνώμη μου μην πάρουμε και κανένα στο λαιμό μας -
RE: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4Χ4 Κ.Α.
Ο χρήστης alfajuni έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα την γνώμη σας σε κάτι. Έχω πάρει την BMW X3 από τον Ιούνιο. Φοράει από το εργοστάσιο λάστιχα DUNLOP SPORT SP1. Κάνω κυρίως ταξίδια Αθήνα-Λίμνη Πλαστήρα αρκετά συχνά. Χειμώνα ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει. Θα τα 'καταφέρουν' ή θα πρέπει να τα αλλάξω ή να πάρω αλυσίδες. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν χρειάζεται αλυσίδες, 'έχει πολυ καλή τετρακίνηση'.Ευχαριστώ
Αν δεν έχεις χιονολάστιχα να έχεις πάντα μαζί αλυσίδες ή κατι αντίστοιχο. Πηγαίνω πολύ συχνά Πλαστήρα και εχω χρειαστεί πολλές φορές αλυσίδες φυσικά και σε 4χ4. Αν παγώσει ο δρόμος σε κατηφόρα ή ανηφόρα ουτε η τετρακίνηση ούτε η δεκακίνηση σε σώζει.
-
RE: Τετρακίνητα sport μοντέλα
Δες και το freetrack. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος.
-
RE: Ασφάλεια των SUV... Η κατάρριψη του μύθου
Disroulios , υπεραπλουστεύω , γενικεύω ή εστιάζω , με μπλέκεις
-
Η παθητική ασφάλεια δεν είναι **ένας **από τους βασικούς λόγους επιλογής αυτοκινητου;
-
Ας μιλήσουμε για ενεργητική ασφάλεια. Εχει διαβάσει κάποιος αρνητικά σχόλια για την ενεργητική ασφάλεια μιας cayenne, ml, Χ3,5,6 κλπ, tuareg, allroad και για να μην αναφέρω μόνο τα ακριβά ένός rav4, crv, tiguan, antara, cx7 κλπ κλπ κλπ; Εκτός αν νομίζει κάποιος ότι επειδή πηρε την τζιπούρα των 100+χιλιάδων μπορεί να ανέβει στον Ολυμπο ή να κοντραρει evo ή να πηγαίνει με 250. Εδώ φταίει η ενεργητική του suv ή η παθητική του ανεγκέφαλου οδηγού; Τελικά πόσα από τα αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα δεν πλησιάζουν καν την οδηγική συμπεριφορά ενός suv;
-
Και φυσικά βάρδα μην τρακάρει κάποιος με scania. Δεν καταλαβαίνω διαφωνείς κάπου, μήπως όταν τρακάρει κάποιος επιλέγει το μέγεθος του οχήματος που θα τρακάρει;
-
Μήπως έχεις να μου προτείνεις κάποιο αμερικάνικο suv ανταγωνιστικό των ευρωπαικών - γιαπωνέζικων και όχι κάποιο ευρωπαικό που σχεδιάζεται για να πουλήσει **και **στην Αμερική;
-
-
RE: Ασφάλεια των SUV... Η κατάρριψη του μύθου
Νομίζω ότι τα έχουμε μπλέξει γενικά.
dstou, τα οχήματα που αναφέρεις τι σχέση έχουν με συγχρονα suv; Ειλικρινα είναι αστείο να θεωρείς πχ το jimny ( που το έχω 8 χρόνια και θα το κρατήσω άλλα 8 ) suv. Ολα αυτά τα αυτοκίνητα είναι καθαρόαιμα 4χ4 και καταπληκτικά εργαλεία για συγκεκριμένη όμως χρήση.
Δηλαδή αν πάρω το jimny και κυνηγάω σαξοραλα και φέρω 10 τούμπες θα φταίει το αυτοκίνητο;
Από την άλλη μεριά αν ( κτυπα ξύλο, μακριά από εμας, φτου φτου ) εμπλακεί κάποιος σε ατύχημα σε ποιό αυτοκίνητο θα προτιμούσε να ήταν αυτός και τα παιδιά του πάντα με ζώνες ασφαλείας ;
rx8 ή cx7
clk350 ή ml 350
911 ή cayenne
celica ή landcruizer( συγκρίνω χαμηλα με ψηλα αυτοκίνητα)
Ξαναγράφω, κατά την γνωμη μου σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι μιά χαρά και ασφαλή και κάθε ένα φτιάχτηκε για διαφορετική χρήση , απλά ο οδηγός να σέβεται τα όρια τους που στα σύγχρονα suv είναι πλέον αρκετά ψηλά .Επίσης και κατά την γνώμη μου πάντα τι σχέση έχουν τα αμερικάνικα αυτοκίνητα και οι έρευνες τους με τα ευρωπαικά και γιαπωνέζικα;
-
RE: Ασφάλεια των SUV... Η κατάρριψη του μύθου
Σε ένα επεισόδιο στο fifth gear νομίζω, είχαν δοκιμάσει σύγκρουση μεγάλου suv με απλό αυτοκίνητο . Το suv ανατράπηκε μετά την σύγκρουση αλλά η καμπίνα των επιβατών ήταν σε καλή κατάσταση σε αντίθεση με το άλλο το οποίο είχε κυριολεκτικά διαλυθεί χωρίς καμία ελπίδα επιβίωσης. Γενικά παρουσίασαν το πρόβλημα ασυμβατότητας μεταξύ διαφορετικών τύπων αυτοκινήτων. Ενα αυτοκίνητο σε σύγκρουση με μεγάλο τετρακίνητο 2+ τόνων δίνει ελάχιστες δυνατότητες επιβίωσης στους επιβάτες και αναφέρει τις προτάσεις σχεδιασμού των suv έτσι ώστε να αντιμετωπήσουν την ασυμβατότητα αυτή.
Πιστεύω πάντως ότι πολλοί κατηγορούν τα suv χωρίς ουσιαστικά να έχουν ουσιαστικά οδηγήσει όπως έκανα και εγώ παλαιότερα που γέλαγα με τα x5, ml κλπ με λάστιχα ασφάλτινα υπερυψηλών επιδόσεων. Ομως τελικά δεν είναι έτσι, ένα σύγχρονο suv παρέχει για όποιον τα χρειάζεται πλεονεκτήματα και βεβαίως έχει μειονεκτήματα. Το 'πρόβλημα' είναι η συμπεριφορά κάποιων οδηγών που επειδή έχουν πάρει μεγάλο suv ( θα έλεγα ότι νομίζουν ότι έχουν μεγάλο ' οργανο' αλλά το παρατηρώ και σε γυναίκες οδηγούς ) και έχουν την απαίτηση να σε περάσουν από πάνω και σίγουρα υπερεκτιμουν τις δυνατότητες αλλά και την ασφάλεια που τους παρέχει το αυτοκίνητο τους . -
RE: Seat Altea Freetrack 2007
Bebes, ευχαριστώ, το χρώμα του άσπρο.
Εχω δοκιμάσει το freetrack εκτός δρόμου αρκετές φορές. Οπου δεν είχα πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος πηγαίνει πολύ καλά. Σίγουρα δεν θα φτάσει, όπου πηγαίνω με τό jimny μου αλλά δεν το αγόρασα γι αυτή τη χρήση και τουλάχιστον δεν θέλω μία βδομάδα ακινησία για να ηρεμήσει η μέση μου μετά. Τα λάστιχα είναι πράγματι πρόβλημα και για μένα, είναι κρίμα τόσο καλό και ακριβό λάστιχο να διαλυθεί από τις πέτρες. Συνήθως τα λάστιχα για 4χ4 πρέπει να έχουν μεγαλύτερο προφίλ γιαυτό σου πρότεινα 16'.
Ναι το έχω μετρήσει με gps τα 100 είναι πραγματικά 93 περίπου.