-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το έχει κανείς για να μας πει κάποιες τιμές (πραγματικής) κατανάλωσης;
Κυρίως σε ανοιχτό δρόμο, οχι σε πόληΑπό 11-13 λίτρα ανά 100, ανάλογα πόσο θα το πλακώσεις.
με σκότωσες τώρα
-
Λογικό νούμερο είναι, 200 άλογα και μόνιμη τετρακίνηση
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Λογικό νούμερο είναι, 200 άλογα και μόνιμη τετρακίνησηΜε ενδιαφέρει κυρίως η κατανάλωση σε ρυθμούς αυτοκινητοδρόμου με ταχύτητες 120-140.
Η τετρακίνηση μάλλον δεν εμπλέκεται εδώ.
Στο spritmonitor βρήκα αυτοκίνητα Audi μ'αυτό τον κινητήρα απο τα 8,5 λίτρα και πάνω (μεικτά)
Στην πόλη ή στα 'γούστα' είναι λογικό να καίει, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό χιλιομέτρων γίνεται σε αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Λογικό νούμερο είναι, 200 άλογα και μόνιμη τετρακίνηση
Με ενδιαφέρει κυρίως η κατανάλωση σε ρυθμούς αυτοκινητοδρόμου με ταχύτητες 120-140.
Κοίτα, με σταθερά 120-140, το ρίχνεις και στα 10 ανά 100. Αλλά είναι ΠΟΛΥ το γκάζι, και πειρασμός να πηγαίνεις μόνο με τόσα.
-
Να δείς που αρχίζω να το συμπαθώ...
-
Προσωπικά με ενδιαφέρει η πραγματική τιμή αγορας (29900+τέλη+τι άλλο) Και τελικά αν είναι διαθέσιμο ή θέλει παραγγελία κι αναμονή κάνα 2μηνο+ . Δεν έχω καταφέρει να πάω σε αντιπροσωπεία πρόσφατα.
Το συγκρίνει κανείς με το tiguan; -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Να δείς που αρχίζω να το συμπαθώ...που να κανεις και roller coaster στις 40 εκκλησιες...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Λογικό νούμερο είναι, 200 άλογα και μόνιμη τετρακίνηση
Με ενδιαφέρει κυρίως η κατανάλωση σε ρυθμούς αυτοκινητοδρόμου με ταχύτητες 120-140.
Κοίτα, με σταθερά 120-140, το ρίχνεις και στα 10 ανά 100. Αλλά είναι ΠΟΛΥ το γκάζι, και πειρασμός να πηγαίνεις μόνο με τόσα.
Πέφτει και κάτω από τα 10 αλλά, όπως γράφει και ο Krus, δύσκολο να κρατηθείς.
-
Ο καθένας όμως μπορεί να 'κρατηθεί' διαφορετικά από τους άλλους!
Όσοι το οδηγούν ας δώσουν μια μέση τιμή κατανάλωσης (χωρίς βαρύ πόδι-ούτε με 6η και 2000 στροφές) ; Την αναμενόμενη κατανάλωση για τον ιδιοκτήτη δηλαδή.
**pavlos23 **μήπως το έχεις ;
Το εσωτερικό το βρίσκουν κι άλλοι πολύ μουντό-σκούρο και κατώτερο της τιμής του αυτοκινήτου; -
Ο χρήστης kostus έγραψε:
Το εσωτερικό το βρίσκουν κι άλλοι πολύ μουντό-σκούρο και κατώτερο της τιμής του αυτοκινήτου;
Η αλήθεια είναι οτι φαίνεται πολύ 'ψεύτικο' για την κατηγορία που θέλει να παίξει.
Κάνε μια 'βόλτα' sto seatclub να δεις περισσότερες απόψεις και κάποιους κατόχους -
Ο χρήστης kostus έγραψε:
**pavlos23 **μήπως το έχεις ;
Όχι δεν το έχω. Δυστυχώς.
Απλώς το έχω οδηγήσει για αρκετά χιλιόμετρα. -
Μπήκα μέσα ως συνοδηγός σε test drive. Παιδιά το αμάξι παρά την 'ασχήμια' του από κοντά είναι καλό. Είναι μεγάλο και επιβλητικό και οι άβαφοι προφυλακτήρες του δίνουν μια νότα αγριάδας. Είναι αρκετά ψηλό για να ανταπεξέλθει σε cross καταστάσεις. Από οδική συμπεριφορά τώρα, είναι πραγματικά ΓΡΗΓΟΡΟ για τέτοιου τύπου όχημα και σε αυτά τα λεφτά, δεν παίρνει τόσες κλίσεις στις στροφές όπως άλλα SUVοειδή, η ανάρτηση είναι σκληρή κάπως και δεν έχει και την καλύτερη ποιότητα κύλισης (συγκρίνοντας με το Golf που ξέρω καλά) όμως ταξιδεύεις άνετα μέσα. Σύμφωνα με τον οδηγό το κιβώτιο και ο κινητήρας είναι κορυφή. Το ταμπλώ είναι περίεργο αλλά συνηθίζεται και είναι ανεκτό, χώρους έχει πολύ καλούς, δεν έτριζε τπτ μέσα. Ίσως να είναι καλή επιλογή τελικά αν σκεφτεί κανείς ότι σε τιμή κάτω απο 30Κ δίνει πρακτικά τα πάντα.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Το εσωτερικό το βρίσκουν κι άλλοι πολύ μουντό-σκούρο και κατώτερο της τιμής του αυτοκινήτου;
Η αλήθεια είναι οτι φαίνεται πολύ 'ψεύτικο' για την κατηγορία που θέλει να παίξει.
Κάνε μια 'βόλτα' sto seatclub να δεις περισσότερες απόψεις και κάποιους κατόχουςσε μαυρο ειναι μια χαρα -στο ιδιο επειπεδο με το Santa fe θα το κατετασσα,με εξαιρεση τα πλαστικα προστατευτικα που μοιαζουν φτηνα
-
Τo κακο ειναι οτι με ολες τις παπαροθηκες που εχει στην οροφη του,
δεν το δινουν με ηλιοροφη. -
Ο χρήστης renmeg έγραψε:
Bebes, μάλλον έχεις μπλέξει διάμετρο με περίμετρο; Αν κατάλαβα καλά θέλεις να αλλάξεις λάστιχο για να κερδίσεις ύψος για off road; Στην περίπτωση αυτή θα σου πρότεινα να ψάξεις και για 16' λάστιχο - ζάντα αν γίνεται φυσικά τεχνικά και οικονομικά.
Parara, αν κρίνω από το πώς επιλέγουν οι Ελληνες αυτοκίνητο, δεν νομίζω ότι είναι τόσο κακό που δεν πουλάει το freetrack.
Bebes , τι πρόβλημα ανταλλακτικών να υπάρχει; όλα του group μοιράζονται τα ιδια σχεδον εξαρτήματα.
Kostus, ταξιδεύει πραγματικά εντυπωσιακά και για κατανάλωση να υπολογίζεις 9 - 11lt ανάλογα το δρόμο και το πόδι σου. Για το εσωτερικό του, ούτε εμένα με ενθουσίασε αλλα το διάστημα που το έχω, δείχνει καλοφτιαγμένο και λειτουργικό.Καλοτάξιδο σου εύχομαι (χρώμα;)
Λάστιχα θέλω να αλλάξω για να βάλω κάποιο ασφάλτινου προσανατολισμού απο σειρα 4Χ4, κυρίως για μεγαλύτερη αντοχή και κάποιες καλύτερες δυνατότητες στο χωματόδρομο και κυρίως στο χιόνι.
Στα λάστιχα αυτά δε βρήκα διάσταση 225/50/17 αλλά 225/55/17.
Θα κοιτάξω και τη σειρα Lattitude της Μισσελέν μήπως έχει 50άρι.
Εχεις μετρήσει την πραγματική του ταχύτητα με GPS;
Αν πηγαίνει μεχρι 95 όταν το κοντερ δείχνει 100 δε νομίζω να εχω πρόβλημα
Το αυτοκίνητο πουλάει καλά στην Ευρώπη, κι αυτό φαίνεται στις παραγγελίες. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
μια ερώτηση τώρα:
Το Freetrack φοράει λάστιχα 225/50/17. (περίμετρος 657mm, διάμετρος 209mm)
μπορώ να βάλω 225/55/17 ;;; (περίμετρος 679mm, διάμετρος 216mm)
δηλαδή διαφορα ακτίνας 3,5mm ή 3,3% στην περίμετρο
γίνεται η αλλαγή;Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει 4Χ4 λάστιχο με διαστάσεις 225/50/17;
Μην το κάνεις. 3,33% είναι πολύ. Προτίμησε 235/50/17.
Πειραματίσου και εδώ, αν και κάτι μου λέει ότι το γνωρίζεις ήδη... -
Bebes, ευχαριστώ, το χρώμα του άσπρο.
Εχω δοκιμάσει το freetrack εκτός δρόμου αρκετές φορές. Οπου δεν είχα πρόβλημα με την απόσταση από το έδαφος πηγαίνει πολύ καλά. Σίγουρα δεν θα φτάσει, όπου πηγαίνω με τό jimny μου αλλά δεν το αγόρασα γι αυτή τη χρήση και τουλάχιστον δεν θέλω μία βδομάδα ακινησία για να ηρεμήσει η μέση μου μετά. Τα λάστιχα είναι πράγματι πρόβλημα και για μένα, είναι κρίμα τόσο καλό και ακριβό λάστιχο να διαλυθεί από τις πέτρες. Συνήθως τα λάστιχα για 4χ4 πρέπει να έχουν μεγαλύτερο προφίλ γιαυτό σου πρότεινα 16'.
Ναι το έχω μετρήσει με gps τα 100 είναι πραγματικά 93 περίπου. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
...
Απλώς εχω κανονίσει την Τρίτη να δοκιμάσω το **Outback diesel **:)
Bέβαια πρέπει να γίνουν πολλά για να το πάρω, αφού δεν ενθουσιάστηκα με τους χώρους και βγαίνει και 4 χιλιάδες € επιπλέον...δυστυχως το δοκιμασα...
Το αυτοκινητο ειναι 'αλλου'
μου εκαναν και λιγο καλυτερη προταση (διαφορα στα 3,5 χιλ)
εχω αρχισει να μετραω τα λεφτα απο τους κουμπαραδες των παιδιων
Τι μανια ειναι αυτη να μου αρεσουν αυτοκινητα που ειναι για να τα 'παντρευτεις' -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
...
Απλώς εχω κανονίσει την Τρίτη να δοκιμάσω το **Outback diesel **:)
Bέβαια πρέπει να γίνουν πολλά για να το πάρω, αφού δεν ενθουσιάστηκα με τους χώρους και βγαίνει και 4 χιλιάδες € επιπλέον...δυστυχως το δοκιμασα...
Το αυτοκινητο ειναι 'αλλου'
μου εκαναν και λιγο καλυτερη προταση (διαφορα στα 3,5 χιλ)
εχω αρχισει να μετραω τα λεφτα απο τους κουμπαραδες των παιδιων
Τι μανια ειναι αυτη να μου αρεσουν αυτοκινητα που ειναι για να τα 'παντρευτεις'Έβλεπα τώρα ότι δεν έχει το λεβιέ για τις κοντές. Κρίμα.
Κατά τα λοιπά το outback είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο. Αγοράζεις στην ουσία ένα Audi allroad quattro σε τιμή ευκαιρίας... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έβλεπα τώρα ότι δεν έχει το λεβιέ για τις κοντές. Κρίμα.
Κατά τα λοιπά το outback είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο. Αγοράζεις στην ουσία ένα Audi allroad quattro σε τιμή ευκαιρίας...Εχουν κοντύνει λίγο την πρώτη...
και μενα δε μου αρεσε που δεν εχει κοντες, αλλα η Subaru ισχυρίζεται οτι λόγω ροπής δεν τις χρειαζεται...
Το θέμα είναι οτι ο κινητήρας δεν δειχνει οτι είναι πετρέλαιο. Καμία υστέρηση χαμηλά, δεν καταλαβαίνεις πότε μπαίνει το τούρμο, πάρα πολύ γραμμικός, πολύ οικονομικός (το test drive) με όσο 'σκισιμο' έφαγε, είχε μέση κατανάλωση 9,2!!!.
Και εκπομπές CO2 153 γρ
Βέβαια για να γυρίσουμε στο Θέμα μας, ΔΕΝ εχει τους χώρους, ουτε τις πολυμορφικές αρετές του SEAT, αλλά είναι πολύ πιο ποιοτικό μέσα, πιο καλό εκτός δρόμου, + τα του κινητήρα παραπάνω, +οτι είχα κι ενα κόλλημα με τα Subaru, οπότε...
Seat Altea Freetrack 2007