Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 63
    • Best 0
    • Groups 0

    kostus

    @kostus

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    63
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    kostus Unfollow Follow

    Latest posts made by kostus

    • RE: Seat Altea Freetrack 2007

      Ο χρήστης kavy έγραψε:

      Έχω την εντύπωση ότι οι θήκες της οροφής και η οθόνη δεν 'χάθηκαν' με το face lift. Αγνοώ αν διατίθεται με DSG. Επίσης, συναντώ αντικρουομενες αναφορές σχετικά με τη γενιά του Haldex που φοράει.

      Ακόμη, γιατί κάποιος μερικά ποστς πιο πάνω επιμένει ότι ο 140άρης κινητήρας είναι καλύτερος του 170άρη;

      Στο 2λιτρο βενζίνης facelift το DSG (με χειριστήρια στο τιμόνι) ειναι στον βασικό εξοπλισμό, στο 1.4 υπάρχει μηχανικό 6αρι και 5αρι, στο diesel είναι μηχανικό 6αρι.
      Τα ντουλαπάκια οροφής διατίθενται ως εξτρα.

      Την γενιά του Haldex μάλλον ούτε η Seat θέλει να την ανακοινώσει.

      Οι κινητήρες είναι βενζίνης 2λιτρος(211ίπποι) και 1.4(125ίπποι) και πετρελαίου (170 ίπποι).
      Αν διάβασες κάποιον να συγκρίνει 140ρη με 170ρη μάλλον πρόκειται για λάθος.

      Προσωπικά μου φαίνεται εξαιρετικό και απευθύνεται σε συνηδειτοποιημένους. Οδηγικά μου φάνηκε πολύ δυνατό το πετελαιοκίνητο, δεν αντιλήφθηκα κάποια 'τρύπα' ισχύος παρά μόνο κρέμασμα ψηλά διότι φτάνει πολύ γρήγορα ψηλά.
      Το βενζίνης είναι πολύ γραμμικό και επίσης δυνατό. Κρίμα που τόσο η seat όσο και ο Τύπος δεν ασχολήθηκαν και πολύ μαζί του, διότι μάλλον αδικείται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • RE: Ford Kuga 2008

      Κι εμένα το Κuga μου φαίνεται το πιο όμορφο από όλα τα SUV. Κι αφού οδήγησα το diesel έχω να πώ μόνο θετικά σχόλια για την συμπεριφορά του. Στρίβει και κρατά πολύ καλά, μου φάνηκε καλύτερο από το Tiguan.
      Δεν έγερνε και απορροφούσε πολύ καλά τις ανωμαλίες. Από θόρυβο στο εσωτερικό δεν είχε σχεδόν καθόλου, μόνο οι καθρέφτες πάνω από 120-130 ακουγόταν. Η ροπή πολύ εντυπωσιακή.
      Στα μειονεκτήματα που εντόπισα και με ενόχλησαν ήταν το μικρό πλάτος και μήκος στα πίσω καθίσματα,κι ο αισθητά μικρός χώρος αποσκευών για τέτοιο εξωτερικό μήκος. Ίσως ο χώρος κινητήρα καταλαμβάνει τη μερίδα του λέοντος, όμως συνολικά δεν με ικανοποιεί σε χώρους.
      Επίσης το ταμπλώ μου φάνηκε άσχημο και πολύ περιοριστικό με το μεγάλο ύψος του διαχωριστικού από τον συνοδηγό. Μου έλειπαν θήκες και είχε μόνο μια ποτηροθήκη! Ο λεβιές είχε μια δυσκολία στην κίνηση(ίσως να ήταν σφιχτός ακόμη).
      Το χειριστήριο στο τιμόνι για το ραδιόφωνο μου φάνηκε απαράδεκτο σε θέση και αίσθηση και δεν προσφέρεται στην απλή έκδοση!
      Η ορατότητα επίσης προς τα πίσω χειρότερη κι από φόκους που ήδη υποφέρει. Αυτά με αποθάρρυναν από αυτό.
      Όσο για το diesel έχω να προσθέσω πως έχει τα πλεονεκτήματά του, όμως όταν ο κόφτης είναι στις 3500-4000 στροφές δεν προσφέρεται για απόλαυση στην οδήγηση. Το ωφέλιμο εύρος είναι ουσιαστικά 1500 στροφές (από 1500-3000) κι αυτό εμένα μου φαίνεται λίγο. Συνέχεια θα κατέφευγα σε αλλαγή σχέσης για να το κρατήσω εκεί. Αν αναλογιστώ και την συχνή ελληνική νοθεία που νομίζω είναι πιο επικίνδυνη για τον πετρελαιοκινητήρα(;), η πραγματικότητα αυτή με κάνει πολύ διστακτικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
      προσωρινη παραδοση πινακιδων?

      Πως εννοείς την προσωρινή παράδοση πινακίδων; Γιατί υποθέτω οτι μετά θα χρειαστεί νέες πινακίδες+ ασφάλεια+ ΚΤΕΟ για να ξανακυκλοφορήσει και βγάλει νέες πινακίδες, με τις τότε τιμές!!!
      Μπορεί να γλιτώσω τα τέλη+ασφάλεια για λίγο, αλλά τελικά πάλι θα τα πληρώσω. Άσε που στο ενδιάμεσο ΔΕΝ θα μπορεί να κυκλοφορεί (νομίζω ούτε σε πίστα!), οπότε θα πρέπει να παραμένει ακινητοποιημένο κι άχρηστο. Μόνο ώς μουσειακό έκθεμα ίσως! Και καλά ο δήμος δεν θα μου το μαζέψει, αλλά τι κερδίζω έτσι;
      Ευχαριστώ για την πρόταση, δυστυχώς όμως δεν βλέπω να αποφεύγω την ανακύκλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης kostus έγραψε:
      Θα ήθελα να ζητήσω γνώμες κατά πόσο αξίζει να αποσύρω το 8βάλβιδο 106 rallye μου (1,6 μοντέλο '96) που ως αυτοκίνητο είναι μεν μια χαρά, εξακολουθεί να μου χαρίζει χαμόγελο όμως οικονομικά πλέον είναι ασύμφορο να το κρατώ.
      Το ετήσιο πάγιο κόστος του είναι >1000 ευρώ (τέλη+ασφάλεια) .
      Αν απλώς το πουλήσω σε κάποιον γνώστη δεν νομίζω να φτάσει τα 1500 ευρώ,
      ενώ με τα νέα μέτρα απόσυρσης προκύπτει όφελος 2500 ευρώ.
      Δυσκολεύομαι να το αποφασίσω αλλά σκέφομαι σοβαρά να το αποσύρω. Καμιά ιδέα κανείς;

      Ίσως υπάρχουν κι άλλοι σε παρόμοια θέση με το παλιό αυτοκίνητό τους. Αναζητώ από συμπάσχοντες καμιά ιδέα για να το κρατήσουμε και να περιοριστούν τα έξοδα ενός παλιού 'καλού' συτοκινήτου που συσσωρεύονται.
      Στο κάτω κάτω αν ήταν ένα οικογενειακό σεντάν θα το ξεφορτωνόμουν δίχως ενοχές. Να δώσω όμως το 106 rallye για ανακύκλωση με δυσκολεύει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Θα ήθελα να ζητήσω γνώμες κατά πόσο αξίζει να αποσύρω το 8βάλβιδο 106 rallye μου (1,6 μοντέλο '96) που ως αυτοκίνητο είναι μεν μια χαρά, εξακολουθεί να μου χαρίζει χαμόγελο όμως οικονομικά πλέον είναι ασύμφορο να το κρατώ.
      Το ετήσιο πάγιο κόστος του είναι >1000 ευρώ (τέλη+ασφάλεια) .
      Αν απλώς το πουλήσω σε κάποιον γνώστη δεν νομίζω να φτάσει τα 1500 ευρώ,
      ενώ με τα νέα μέτρα απόσυρσης προκύπτει όφελος 2500 ευρώ.
      Δυσκολεύομαι να το αποφασίσω αλλά σκέφομαι σοβαρά να το αποσύρω. Καμιά ιδέα κανείς;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • RE: Ford Kuga 2008

      Οι αντιπροσωπείες δίνουν τιμή για το βενζινοκίνητο. Έχει τον 2.5 με τους 200 ίππους και ροπή απο τις 1800 στροφές.
      Τώρα πώς θα πηγαίνει και πόσο του ταιριάζει αυτός ο κινητήρας θα μας πούν όποιοι το οδηγήσουν.
      Το ντίζελ πάντως είναι πολύ καλό στο δρόμο. Ωστόσο το εσωτερικό χωρίς να ενθουσιάζει είναι καλοφτιαγμένο και δείχνει ποιοτικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • RE: TOYOTA FORUM

      Σε αντιπροσωπεία μου είπαν οτι θα αργήσει κι οτι το περιμένουν γύρω στα τέλη του έτους, όμως επίσης μου είπανε οτι δεν έχει μηχανολογικές διαφορές, στο άρθορο του Bild διάβασα πως έχει κάποιες ίσως και σημαντικές βελτιώσεις.
      Υποθέτω για να μην εμποδίσουν τις όποιες πωλήσεις του τωρινού μοντέλου δεν ανακοινώνουν κάτι σαφές. Έχει κανείς άλλος περισσότερες πληροφορίες;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ξέρει κανείς για το ανανεωμένο RAV4 πότε θα πωλείται στην Ελλάδα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • RE: Seat Altea Freetrack 2007

      Το θέμα μου είναι αν το freetrack προσφέρει αρκετή άνεση ώστε να παραμένει ευχάριστο σε μεγάλο ταξίδι αλλά και σε διαδρομές εκτός δρόμου. Στην επαφή μου με το αυτοκίνητο δεν μπόρεσα να καταλήξω. Ούτε μπορεί να το κάνω τέστ σε ταξίδι !
      Σφιχτό είναι μεν αλλά κατεβαίνεις μετά από ώρες με μέση πιασμένη; Σε μια κακοτράχαλη διαδρομή θα κάνει τους συνεπιβάτες να δυσφορήσουν και να ζητούν να επιστρέψει στην άσφαλτο; Φοβάμαι πως ναι, κι αυτός είναι ο ενδοιασμός μου για να το αγοράσω.
      Και στο youtube έχω δει έχει 6-7 videos αλλά δεν δίνουν καμιά περισσότερη πληροφορία, ειδικά στην άνεση που προσφέρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • RE: Seat Altea Freetrack 2007

      Ο προβληματισμός μου δεν είναι αν θα κολλήσει στα δύσκολα γιατί μάλλον τόσο το freetrack (όσο και το Tiguan) θα τα κατάφερνε στο 90 % των εκτός δρόμου κομματιών που θα πήγαινα για διασκέδαση.
      Στα δύσβατα (εκεί όπου δεν θα τα κατάφερναν καθόλου) μάλλον χρειάζεται και παρέα 2ο αυτοκίνητο για ασφάλεια και σιγουριά. Σε τέτοια κομμάτια λοιπόν θα πήγαινα μάλλον πολύ σπάνια.
      Προβληματίζομαι για τα βατά κομμάτια στα οποία τα καταφέρνουν, όπου και θα το χρησιμοποιούσα. Εκεί μήπως η σκληρή ανάρτηση και η κοντή διαδρομή καθιστούν υπερβολικά δυσάρεστη την διαδρομή για τους επιβάτες και συνεπώς πρακτικά άχρηστη την εκτός δρόμου χρήση; Αναρωτιέμαι πόσο θα το ευχαριστηθεί κανείς στην πράξη με 2 ή 3 επιβάτες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostus
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr