Ο χρήστης kavy έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι οι θήκες της οροφής και η οθόνη δεν 'χάθηκαν' με το face lift. Αγνοώ αν διατίθεται με DSG. Επίσης, συναντώ αντικρουομενες αναφορές σχετικά με τη γενιά του Haldex που φοράει.
Ακόμη, γιατί κάποιος μερικά ποστς πιο πάνω επιμένει ότι ο 140άρης κινητήρας είναι καλύτερος του 170άρη;
Στο 2λιτρο βενζίνης facelift το DSG (με χειριστήρια στο τιμόνι) ειναι στον βασικό εξοπλισμό, στο 1.4 υπάρχει μηχανικό 6αρι και 5αρι, στο diesel είναι μηχανικό 6αρι.
Τα ντουλαπάκια οροφής διατίθενται ως εξτρα.
Την γενιά του Haldex μάλλον ούτε η Seat θέλει να την ανακοινώσει.
Οι κινητήρες είναι βενζίνης 2λιτρος(211ίπποι) και 1.4(125ίπποι) και πετρελαίου (170 ίπποι).
Αν διάβασες κάποιον να συγκρίνει 140ρη με 170ρη μάλλον πρόκειται για λάθος.
Προσωπικά μου φαίνεται εξαιρετικό και απευθύνεται σε συνηδειτοποιημένους. Οδηγικά μου φάνηκε πολύ δυνατό το πετελαιοκίνητο, δεν αντιλήφθηκα κάποια 'τρύπα' ισχύος παρά μόνο κρέμασμα ψηλά διότι φτάνει πολύ γρήγορα ψηλά.
Το βενζίνης είναι πολύ γραμμικό και επίσης δυνατό. Κρίμα που τόσο η seat όσο και ο Τύπος δεν ασχολήθηκαν και πολύ μαζί του, διότι μάλλον αδικείται.