Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 26
    • Best 0
    • Groups 0

    ionikos

    @ionikos

    ΙΔ.ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ - Aγωνες Rally,φανατικα

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    26
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ionikos Unfollow Follow

    Latest posts made by ionikos

    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
      Από αμορτισέρ σε 307 έχει αλλάξει κανείς
      Να πάω αντιπροσωπεία για τα εργοστασιακά ή να πάω σε άλη μάρκα;
      εκτιμώμενο κόστος;;

      Γειά χαρά και απο μένα, σχετικά με τα αμορτισέρ και για το 307 S/W αν ξέρει κάποιος φίλος ας μας πεί κάτι..
      Η LION πάντως για τα αμορτισέρ της με τοποθέτηση θέλει 350 €.Υπάρχει κάτι καλύτερο σε after-market ??
      Και κάτι ακόμη....τα αμορτισέρ της Peugeot είναι αέρος-λαδιού ή σκέτα λαδιού ??.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • RE: Peugeot 307 SW

      Ο χρήστης beachbum έγραψε:
      ως κάτοχος του 307 SW αντιγράφω απο παλιότερο δικο μου post

      Αυτοκίνητο 307 SW 1.6 Ασημί
      Αγορά Ιούνιος 2002 Lion Hellas Αθήνα
      Μέχρι τώρα έχει κάνει 17000 χλμ

      Προβλήματα:

      1. Το κλασικό με τον διακόπτη των φλάς. Αλλάχτηκε δυό μήνες μετα την αγορά και οκ απο τότε
      2. 2 φορές διακοπή και επανεκίνηση των ηλεκτρικών εν κινήσει (Α/C, στερεοφωνικό κλπ.). Software Update στο πρώτο service και δεν ξαναεμφανίστηκε το πρόβλημα.
      3. Αλλαγή διακοπτών παραθύρων της πόρτας του οδηγού (είχα αφήσει το παράθυρο ανοικτό και έγιναν υδρόψυκτοι)
      4. Αλλαγή πίσω προφυλακτήρα μετα απο τρακάρισμα
      5. Τρέμουλο του τιμονιού στο φρενάρισμα απο ψηλές ταχύτητες. Λύθηκε με αντικατάσταση σε δισκόπλακες και τακάκια.

      Όλα τα παραπάνω εκτός του τρακαρίσματος καλύφθηκαν απο την εγγύηση χωρίς χρέωση.

      Το κείμενο αυτό το έχω γραψει πρίν κάνα χρόνο. Update ακολουθει
      Χιλιόμετρα 37000

      Στον ένα χρόνο που πέρασε είχα ένα πρόβλημα με τον κόφτη ο οποίος ξαφνικά αποφάσιζε να μπεί στισ 5800 αντι στις 6200. Και μάλιστα επι 2 μήνες δεν το έκανε στο συνεργείο αλλά μόνο όταν ήμουν μόνος μου στο δρόμο (αν θες δες στο θεμα για το 307 στα τεχνικά για να γελάσεις). Τελικά έγινε παρουσία τεχνικού και εντικαταστάθηκε η ECU. Απο τότε όλα καλά.

      Συμπέρασμα

      (1) Το 1.6 είναι οριακός κινητήρας για το όχημα. Για κάποιον που έχει συνηθίσει σε πιο νευρικά οχήματα (το άλλο τουτου είναι punto) χρειάζεται χρόνος για να συνηθίσει την νωχελικότητα και τον πιο χαλαρό ρυθμό που επιβάλλει το αυτοκίνητο.
      Απο την άλλη όμως ταξιδεύει άνετα με 140-150 και σε στιγμές μοναξιάς και άδειου δρόμου έχω δεί και 185 στο κοντέρ. Απλά πρέπει να έχεις συναίσθηση του τι οδηγείς.
      (2) Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος απο το αμάξι. Καλύπτει τις ανάγκες μου απο πλευράς χώρων (μικρό παιδί γαρ), είναι άνετο , ασφαλές με αξιοπρεπή κρατήματα φρένα και για τα μάτια μου πολύ πιο όμορφο απο οποιοδήποτε πολυμορφικό.

      Γειά χαρά.Εχω και εγώ ενα S/W 1.6.Το αμάξι είναι καταπληκτικό με ατελείωτους χώρους και άψογη οδική συμπεριφορά.Σίγουρα έχει πολλά κιλά το αμάξωμα και με αυτόν τον κινητήρα δεν έχεις και πολύ καλές επιδόσεις , αλλά ποιό αμάξι αυτής της κατηγορίας με κινητήρα 1600cc έχει?Ασε που απο θέμα εξοπλισμού -τιμής δεν υπάρχει αντίπαλος. Και πάλι δεν μπορώ να πω οτι το αμάξι δεν μπορεί να κινηθεί σβέλτα.....οταν είσαι μόνος σου.....και στρίβει και φρενάρει πολύ πάνω απο τον μέσο όρο οδήγησης ενός οικογενειάρχη.Αριστο στήσιμο της ανάρτησης και όταν ρυμουλκείς (μετακινούμαι με τροχόσπιτο 1000 kg στις διακοπές) εξαιρετικά σταθερό.Μόνο στις υψηλές ταχύτητες με δυνατό άνεμο έχει κάποιες αδυναμίες άλωστε μην ξεχνάμε και την μικρή τελική ταχύτητα που δίνει και ο κατασκευαστής λόγω ύψους του αυτοκινήτου.Είπαμε κάτι κερδίζεις -κάτι χάνεις....Κατά τα άλλα εαν εξαιρέσεις κάτι μικροπροβληματάκια που εμφανίζονται π.χ ζοάν,διακόπτης φλάς κλπ. (που συμφωνώ όμως οτι είναι σπαστικό να ασχολείσαι με τέτοια ) το αυτοκίνητο είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή και με σωστή τιμή.......
      ΥΣ.Στα συν να υπολογίσετε και τις δυνατότητες των πίσω τριων καθισμάτων της δεύτερης σειράς που δίνουν άπειρες επιλογές.Αν βλέπατε τι φόρτωσα στις διακοπές !!!!!Ούτε εγω πίστευα τι πήρε .......
      ΥΣ.2.Το S/W ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΡΩΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ DYNLOP SP SPORT TA ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΑΜΑ-ΠΑΛΟΥΚΙΑ !!!!!
      Γειά χαρά....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
      Κατ αρχη θα πρεπει να ντρεποσαστε για την ηδη δηλωμενη εμπαθεια που εχετε εκφραση επειδη εχω το καλυτερο χρωμα.
      Εκφρασεις τυπου ,καλο αλλα αργο, και κομπιουτεριστικα κολπα τυπου ,LIZARD boy, σας δηλωνω ξεκαθαρα οτι δεν μου καμτουν το ηθικο ουτε αλλαζουν την πραγματικοτητα και την αληθεια.
      Οτι δηλ.το καλυτερο χρωμα ειναι το ΜΠΟΡΝΤΩ.!!!!!!!!

      Με την ευκαιρια να ξεκαθαρισω και κατι γιατι εγραψα μια ακομψη κουβεντα και ισως την στραβοπιασει ο φιλος μου ο frixos και καθολου δεν θα το ηθελα.
      Οταν εγραψα για τυπους που δεν δοκιμαζουν και λενε γνωμες επειδη τους την ειπαν αλλοι εννοω την αποριψη και την ειρωνια.
      Γιατι και γω πολλες φορες προτεινω κατι χωρις να το εχω δοκιμασει η λεω οχι σε κατι γιατι μου εχουν πει οτι δεν δουλευει.
      Αλλα απο την συμβουλη και την προτροπη μεχρι την αποριψη και την ειρωνια εχει μεγαλη διαφορα και σε αυτο εστιαζομαι.
      Και ολα αυτα συνεβησαν σε αλλο topic και οχι εδω μεσα που ευτυχως εχουμε δημιουργησει ενα κλιμα φιλιας και αλληλοεκτιμησης που απο οτι εχω δει σπανια συναντιεται.
      Γιαυτο αλλωστε κανουμε και χαβαλε μεταξυ μας επειδη ξερουμε οτι ολα γραφονται κατω απο πρισμα εκτιμησης.
      Μπορει να γινομαι κουραστικος και γραφικος αλλα θα πρεπει να ξαναμαναθυμησουμε στους υπολοιπους, την ποιοτητα του χαρακτηρα που εχει ο περηφανος κατοχος 307 .
      (και ειδικα οταν ειναι και ΜΠΟΡΝΤΩ )

      Συμφωνώ απολύτως.Επίσης έχω ακούσει οτι τα
      ΜΠΟΡΝΤΩδεν έχουν πρόβλημα και με τα ΖΟΑΝ !!! αληθεύει ??Χα,Χα.Χα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης 307ΚΙΑΣ έγραψε:
      ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ......ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΙΔΙΑ ΠΩΣ ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΣΟΥΠΑ ΕΙΝΑ ΤΟ ΑΣΗΜΙ!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ

      Καλά τα λες συνέχισε !!!!!!!!Ειδικά το S/W με την τζαμαρία !!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • RE: PEUGEOT FORUM

      [quote='MDVQ']
      Τα ηχεια πηγαν στον υποτiθεται πιο ειδικο σε θεμα car hi-fi απο μενα(με αυτο το θεμα εχω να ασχοληθω 6-7 χρονια και εχω μεινει πισω σε εξελιξεις) τα ειδε διαπιστωσε με τα ιδια του τα ματια οτι ειναι κατι αθλια ,μικρα, πλαστικα, Πολωνεζικα, με μαγνητη μεγεθους κουμπιου πουκαμισου!!μεγαφωνα, του ειπα με δυνατη και καθαρη φωνη οτι 'ΕΧΩ 307 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΛΕΕΙΝΟ CLARION ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ 5 WATT ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ'μου χαμογελασε και μου εδωσε ΑΥΤΑ τα μεγαφωνα που απο τα λεγομενα του ειχαν και μεγαλη ευαισθησια αρα θα επαιζαν και πιο δυνατα.

      ΕΓΚΛΗΜΑ !!!!!!Δεν σημαίνει οτι όποιο ηχείο έχει μεγαλύτερη ευαισθησία παίζει και πιο δυνατά.Πιο ποιοτικά ίσως αλλά πιο δυνατά δύσκολο, τηρουμένων των αναλογιών μεταξύ ενισχυτή-ηχείων.Οσο καλά και να είναι τα ηχεία εάν ο ενισχυτής δεν τα ''κουνάει'' όπως λέμε δεν γίνεται τίποτα.Ολα αυτά συνδέονται μεταξύ τους.Ενας ενισχυτής για να μας αποδώσει αυτό που μπορει θα πρέπει να το ακούσουμε άρα τα ηχεία μας να μπορούν να ανταπεξέλθουν σ'αυτό που τους δίνει ο ενισχυτής που με την σειρά του δέχεται ένα σήμα απο την πηγή (deck-cd-mp3) και απο εκεί ξεκινούν όλα !Και κάτι ακόμη ,ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΑΠΕΙΡΑ WATT,δεν στέκουν.Ενας οποιοσδήποτε ενισχυτής, τραντζίστορ-λαμπάτος-mosfet,τα watts που αποδίδει στην μέγιστη ισχύ του (που μετριώνται σωστα μόνο σε RMS-NOMOΣ ΑΥΤΟ-)έχουν και κάποια επίπτωση που αυτή λέγεται T.H.D.-Total- Harmonic-Distortion(ολική αρμονική παραμόρφωση)η οποία είναι ενα νούμερο το οποίο πρέπει να ειναι οσο το δυνατόν μικρότερο οσο ανεβαίνουν τα WATTS.Και σημειώστε οτι ταυτόχρονα πρέπει να έχουμε οσο το δυνατον περισσότερα db.RESUME....Θέλουμε εναν ενισχυτη που να έχει στην μέγιστη ισχύ του πολλά db αλλά και την μικρότερη ολική αρμονική παραμόρφωση.Τι ζητάμε ? εναν ενισχυτή ταξης Α, ας ειναι και 4Χ20 watts RMS.Αν έχετε ακούσει κάτι τέτοιο να παίζει -που σίγουρα όλο και κάπου θα έχετε ακούσει- τότε θα καταλάβετε γιατι κοστίζει αρκετά ευρ
      ώπουλα.Αρα λοιπόν για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται το ρητό...ότι πληρώσεις παίρνεις !!Πάντως μπορω να πω οτι στο δικό μου 307 s/w το ηχοσύστημα είναι αρκετά ικανοποιητικό για ''μαμά'' τοποθέτηση και τουλάχιστον έως τώρα χωρίς προβλήματα.Τώρα εάν κάποιος θέλει κάτι παραπάνω σίγουρα θα πρέπει να προβεί σε κάποιες αλλαγές.......

      Υ.Σ. ΜΕ ΤΑ ΖΟΑΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΣΤΙΣ 2400 RPM (στο δικό μου) ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ? ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ????

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
      Μήπως ξέρει κανεις κάποιο site που να έχει τα official αξεσουάρ της Peugeot για το 307?

      Κοίταξε στο Ιταλικό site Peugeot.it στην boutique-accesories θα βρείς τα πάντα απο μπουτίκ και αξεσουάρ με φωτογραφίες αλλά και τιμές !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
      Φιλε Nikapos στο θεμα συναγερμου καθετα σου λεω να μην τολμησεις να βαλεις τιποτα αλλο παρα αυτον που δινει η μαμα Peugeot.Αν βαλεις κατι αλλο η δεν θα εχεις συναγερμο η θα εχεις 307 φλαμπε!!!!!
      Για ραδιοcd διαλεγεις και παιρνεις.Η δικο σου και χωρις οθονη η μαμα και οθονη.Παντως με τοση ευαισθησια στα ηλεκτρονικα σε θαυμαζω για το θαρρος σου.

      Ασε που αν τοποθετήσεις after market συναγερμό χάνεις την εγγύηση....
      Εγώ στο δικό μου μέχρι και κοτσαδόρο αφαιρούμενο έβαλα Peugeot, για να μην δώσω δικαίωμα αλλά να σου πω και κάτι ?Και καλύτερης ποιότητας είναι και πιο φτηνός τελικά......

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Κατα την γνωμη μου ,και θα ηθελα να τοποθετηθουν και τα αλλα μελη του τοπικ,το 307 ειναι αμαξαρα στο θεμα του κρατηματος.

      Παιδιά μιλάμε ότι το αμάξι στρίβει άψογα....Και να σκεφτείτε οτι έχω το S/W !!Και σημειώνω με μάπα λάστιχα.Μα πολύ μάπα λάστιχα..Φοράει κάτι DUNLOP SP SPORT 6000 αν θυμάμαι καλά τον τύπο τα οποία είναι ότι χειρότερο έχω δει σε λάστιχο.Μόνο για βάρκες κάνουν(ξέρετε απο αυτά που βάζουν στο πλάι για να μην γρατζουνίζονται όταν ''βρίσκουν'' η μία με την άλλη !!).Κάνουν **ΤΡΟΜΕΡΟ ** θόρυβο κατά την κύληση και επιπλέον ''μαζεύουν'' ό,τι μα ό,τι πετραδάκι πατήσουν με αποτελεσμα να κάνει το αμάξι σαν να έχει πέταλλα !!Αλήθεια τα δικά σας 307 με τι λάστιχα τα παραλάβατε ??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
      Καλησπέρα παιδιά , και εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από την οδικη συμπεριφορά και το κράτημα του 307. Για να μην αναφέρω τα τρομερά και φοβερά φρένα του.
      Έχω ένα μικρό προβληματάκι (πρωτότυπο εε? ) και θέλω τα φώτα σας.
      Παρατήρησα πως έχει αρχίσει να τρίζει ελαφρώς το τζάμι του συνοδηγού όταν είναι εντελώς κλειστό. Δεν τρίζει συνέχεια αλλά σπασμωδικά. Υπάρχει κάμια απλή λύση ή να ανεβάσω την ένταση του radiocd?

      Μήπως το τρίξιμο προέρχεται απο την κλειδαριά της πόρτας του συνοδηγού ?Κοίταξέ το γιατί το είχα και εγώ.Θέλει απλώς λίπανση.Συγκεκριμένα το άκουγα μόνο στην είσοδο-έξοδο απο το γκαράζ επειδή το αμάξι είναι ελαφρώς στριμένο εκείνη την στιγμή και ακουγόταν λόγω της ''στρέβλωσης'' προκειμένου να περάσει απο μια ραμπίτζα με μικρή κλίση,ξέρεις μεταξύ πεζοδρομίου και δρόμου....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:

      Και μία ερώτηση, μετά το πρώτο σέρβις παρατηρώ ενα σφύριγμα στον κινητήρα όταν ανεβάζει στροφές στην πρώτη και δεύτερη ταχύτητα(όχι απο λουρί-νομίζω).HILUXBOY καμμιά γνώμη??

      Ετσι οπως τα λες ειναι ιμαντας και προφανως ακουγεται στην 1η-2α μιας και εκει ζοριζεται ο ιμαντας που ειναι γρηγορο το ανεβασμα των στροφων! Δοκιμασε με A/C ανοιχτο-κλειστο φωτα αναμενα κ.τ.λ. για να ειναι φορτωμενος ο κινητηρας... Πιθανον καποιο καθαριστικο πηγε στον ιμαντα. Δεν δικαιολογειται απο service να δημιουργηθηκε θορυβος.

      Αυτο με τα παραθυρα ειναι συνηθες προβλημα και εχει να κανει με την ευστροφια της BSI . Eπισης να προσεχετε οταν ξεκλειδωνετε με τον τηλεχειρισμο να μην ανοιγετε ταυτοχρονα την πορτα. Φιλος μου την εχει πατησει και μετα δεν μπορουσαν να ανοιξουν την πορτα με τιποτα. Εμεινε κλειδωμενη και με τα χιλια ζορια ανοιχτηκε!!!

      Γράφω μετά απο το πρώτο σέρβις επειδή τους είχα πει οτι παρατηρώ ενα σφύριγμα διαρκές το οποίο ακούγεται πολύ καθαρά στο ρελαντί όταν είσαι μέσα στο αμάξι και μάλιστα αυξομειώνει όταν ''παίζεις'' ελαφρά το τιμόνι δεξιά-αριστερά (χωρίς να μεταβάλονται οι στροφές του κινητήρα).Μου είπαν οτι ήταν ο ιμάντας και οτι τον άλλαξαν,αλλά οχι μόνο εξακολουθεί και ακούγεται το σφύριγμα στο ρελαντί αλλά παρουσιάστηκε και αυτό που είπα πιο πάνω στην 1η και 2η ταχύτητα όταν ανεβάζει στροφές.Επιπλέον ο υπολογιστης δεν μέτραγε σωστά τα χλμ. που απομένουν για σέρβις(μέτραγε πάντα τα διπλά δηλ.είχες διανύσει 5000 χλμ.αυτός έδειχνε οτι απομένουν για σέρβις 20000 χλμ. αντί για 25000 !!)μου είπαν οτι το έφτιαξαν αλλά 9 φορές δείχνει λάθος ένδειξη και 1 σωστή.Και κλασσικά δύο φορές αλλαγή ζοάν.Ετσι τουλάχιστον είπαν....Το αυτοκίνητο είναι ένα 307 S/W 1.6, αγοράστηκε 1/2003 και εχει τώρα 5000 χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ionikos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr